- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
když už jste tento článek přinesli, mohli byste ho i aktualizovat? např. kolik je konečný počet mrtvých, co bylo příčinou nehody atd? vždyť stačí přeložit články z francouzských médií... anebo už vás to nezajímá?
Vysokorychlostní vlak vykolejil na vysokorychlostní trati protože (pravděpodobně) jel vysokou rychlostí ... zajímavá konstrukce ...
Ostrý oblouk tam rozhodně není, to by museli být projektanti "padlí" na hlavu,
Podle fotek na Googlu je to v místě, kde se napojuje na "stávající" trať ... rozvětvení na dva jednokolejné úseky a mimoúrovňové křižování ...
Pyšný nejvyšší pan železničář si jednoho dne usmyslel, že si opatří takovou mašinku, jakou ještě na celém světě nikdo neměl.
... Nejvyšší pan železničář byl velice nešťastný. Což o to, natlučený nos se mu už zahojil a už nešišlal a nehuhňal, avšak velice se trápil, protože už věděl, že od něho bylo nerozumné chtít stůj co stůj černokněžnickou mašinku. Nebyla k ničemu. Byla tak dlouhá, že nemohla vjet ani do té nejmenší zatáčky. A zatáčky jsou na trati přece všude. .
Ne, zatáčky nejsou na zeleznici nikde Ale to jistě pan nejvyšší železničář ví.
Ty jo, ti Frantíci nějak zlobili ne? Že se jim to tak štosuje.
Tak pokud měl vlak v plánu přejet přes "budoucí most", tak to ani jinak dopadnout nemohlo. Novináři, zkuste alespoň občas použít kromě překladače také mozek...
Asi to brzdilo jako nedávno ten rychlík před krávama na kolejich.
Tak na France 3 už uvádějí 10 mrtvých, 37 zraněných (z toho 12 těžce) a 5 pohřešovaných.
Nějak nechápu, zkušební jízda a tolik lidí?
Já docela ano. Když dáváme dohromady nějaký nový přístroj, taky se kolem motá dost zvědavců, a to jde o méně zajímavé věci než vysokorychlostní trať.
Samozřejmě na železnici by to mělo být přísnější, ale je to Francie.
Nehoda se stala na konci nove vybudovane vysokorychlostni trate, vlak vykojil z duvodu prujezdu vysokou rychlosti velmi ostrym obloukem. Naprosto stejne nehoda jako pred lety v Santiagu. Otazkou je, zda-li to byla technicka zavada, nebo lidske zacineni.