Diskuze

Úřad pro chudé pomohl s bydlením i školami. Málo však zapojil vyloučené

Vládní Agentuře pro sociální začleňování se v uplynulých letech dařilo zavádět prostupné bydlení či inkluzivní vzdělávání pro sociálně vyloučené. Je samotné však úřad, který v současnosti působí v 34 obcích a městech, málo zapojil do rozhodování. Hodnocení práce agentury v uplynulých třech letech bylo představené v úterý.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jaké vyloučené???? Kdo je vyloucil???? Snad sami se vyloučili ne????!!!!!!!!!!! Proc neustále zavádějící titulky??? Každý ví jak to všechno je a proč se jde neustále proti realitě a pravde?? Politická korektnost zahubi demokracii a práva běžných občanů na život kde plati pravidla ....

0 0
možnosti

Problémy s Cikány jsou sice pořád stejné nebo na některých místech ještě horší (např. Obrnice), ale hlavní je se pochválit a říct si o ještě víc peněz, i když výsledek bude jenom další velká nula.Rv

3 0
možnosti

J73i49ř40í 97C11h19u84d77ý

10. 11. 2015 22:45

Mně teda nikdo nepomohl.

1 0
možnosti

Já se v tom nevyznám...koho ta Agentura začleňuje...minoritu do majority nebo majoritu do minority ;-D Ovšem dle hodnocení velmi úspěšně,jako velký úspěch je uvedeno zavření dvou škol z finančních důvodů.....8-o

1 0
možnosti

Pod vládní Agenturu pro sociální začleňování. spadá i HateFree Culture.                              Jistě netrpělivě očekávají příchod "klientů", to bude peněz z EU, Norských fondů a našich daní.   To pak teprve vude vejvar.:-/

0 0
možnosti

Ano. Souhlsím. Úřad pomohl minoritě lépe vysávat stát, ale bohužel, už ji nedonutil pracovat.

2 0
možnosti

Z výroční zprávy tohoto "úřadu":

Celostátní mediální kampaň proti rasismu a násilí z nenávisti byla oficiálně spuštěna v listopadu 2014 zveřejněním  výstupů  výzkumu  mezi  mladými  lidmi  na  téma  "Násilí  z  nenávisti",  který  realizovala agentura  MEDIAN.  Následovalo  uvedení  spotů  v televizních  stanicích,   na  internetu  i  v rádiích  (TV Nova  -  367 spotů, Evropa 2  -  238 spotů, TV Óčko  -  119 spotů, ČT  -  50 spotů), a byla spuštěna nová webová  stránka  http://www.hatefree.cz.  Mediální  kampaň  buduje  poučené  komunity,  kterým  jsou distribuovány informace, skrze sociální sítě (Facebook a Twitter), kde dochází denně k průměrnému dosahu 33 000 uživatelů, a doposud si kampaň na Facebooku získala 10 000 fanoušků... Na implementaci projektu byly vyčerpány finanční prostředky v celkové výši 4 468 815,66 Kč

0 0
možnosti
Foto

"V některých obcích (agentura) přispěla ke změně myšlení místních aktérů o tématu sociálního začleňování,“

A za to se dalo několik stovek milionů???

2 0
možnosti

D24u22š15a49n 38P32i12š16i

10. 11. 2015 17:51

Z článku: "V Sokolově se tak například podařilo zavřít segregovanou „romskou“ školu a děti „rozptýlit“ do ostatních škol ve městě."

Teď ještě vědět, jestli to "rozptýlení" agentura provedla na základě intelektu romských dětí nebo jen tak, jak se dnes nově říká, dobrosersky. Odpověď je na 99% zřejmá.

5 0
možnosti

"Cílem je, aby si lidé, kteří jsou postiženi sociálním vyloučení, sami řekli, co je trápí, kde vidí řešení a kam by se chtěli posunout."

odpoved na tohle je asi jasna: trapi nas nedostatek prostredku, reseni vidime ve zvyseni davek, a posunout se chceme do velkeho bytu v centru.

12 0
možnosti