- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
U Prahy to nebylo paní redaktorko, bylo to u Dřís. A ta ž.st. se jmenuje "Dřísy", a ne "Dřísy u Prahy" , tak se to možná označuje v jízdním řádu kvůli odlišení od nějakých jiných Dřís...
"druhá se vyhnula z kolejí" - co to je za slang, Alenko?
Unipetrol doprava funguje tak, že přijede mašina, přivážou k ní vlak a jede se. Další zbytečné úkony už odbourali, šetří to peníze za zaměstnance. U ČD Cargo je někdy toho papírování a technických prohlídek moc, ale určitě by vlak ČD Cargo zastavil na generální stop přes vysílačku. Jestli tady byl lom tak za to nemůže nikdo.
Za technický stav této trati by měl být někdo potrestán. Jde o "rodinné stříbro" , o jednu z nejdůležitějších a nezatíženějších tratí v této zemi. Pokud ji někdo nechal rozpadnout , je to podobné , jako kdyby podnikatel zanedbával údržbu strojů , které mu vydělávají nejvíce peněz.
Jak víte, že to bylo technický stavem trati a nikoli vozu ...
škody způsobené kamiony by nedokázal nikdo zaplatit ani za sto let.
Do toho počítám i hodiny a hodiny v zácpách které způsobují kamiony téměř všude. Jednou si takhle zastavil kamion na kruhovém objezdu hned předemnou. Po několika minutách už to někdo v té frontě nevydržel a šel za ním. A víte proč kamionista ucpal kruhový objezd? Protože si hrál s navigací am nevěděl kterým výjezdem má vyjet. Kamionisti mají v hlavě jen piliny.
taky jsem tam přijel s kanystrama. Nedopustím ekohavárii.
Nedávná srážka nákladních vlaků, kdy v jediné soupravě nefungoval generální stop a proto zermřel strojvedoucí, tak ten byl taky od Unipetrolu. Náhoda?
Asi jako když se jedné letecké společnosti ztratí jedno letadlo nad oceánem a za nedlouho druhé sestřelí nad Ukrajinou. Blbá náhoda.
To je tak když se snižují náklady. V managementu sedí tupci za nehorázné peníze. Traťováci se vyhazeli, zůstalo jich pár, který musí ínapříklad v lednu, kdy není nikde tráva, lupeny atd. kontrolovat, zda nejsou navestidla zarostla, ale hlavně že se dobře hospodaří.
Já to říkám opačně, kamiony na vlaky. Cesty zhuntované a ucpané, baráky popraskané a plno mrtvých.