Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Palestinka vytáhla z kabelky nůž, pobodala strážce židovské osady

Ve Svaté zemi přibývají další útoky. Dvaadvacetiletá Palestinka v neděli zaútočila nožem na pracovníka ochranky, který kontroloval její doklady u vjezdu do židovské osady na Západním břehu Jordánu. Muž utrpěl lehká zranění. Útočnici postřelil, oba skončili v nemocnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J87a57n 44K89a70z67d83a 5933119180640

Burn 'em with hellfire! !!!!!!

0/0
20.11.2015 9:45

H98a19k16i49m 61A84m87d56o47u28n18i 6691125134206

Stejně jako by se nemělo posuzovat křesťanství podle křesťanů (dokonce ani knězů), nesuďte islám podle nejhorších muslimů.

Je na světě přes miliardů a půl muslimů, přestaňte se zaměřovat na nejhorší promile z nich - což je i tak přes milion a půl.

Průměrný muslim je úplně jinde - probuďte se.

0/0
11.11.2015 23:09

M29a72r49i15e 77J73a78h86n42o85v60á 5762693584635

Předpokládám, že to je reakce na mě, nějak se to nechce řadit do vlákna. Ještě odpovím, než půjdu do hajan.

Budete se divit, já to právě porovnávám přesně podle vašeho návodu. A neustále mi z toho vychází jeden výsledek. Pokud křesťan páchá zlo, zpronevěřuje se učení Ježíše. Pokud muslim páchá zlo, následuje učení Mohameda. Porovnávám ty dva principy, ne jejich vyznavače.

Aby bylo jasno, jsem ateista, nijak se křesťanů nezastávám. Respektuji jejich víru, i když ji nechápu. Ale nesmí mi ji nutit do mého života. Pokud by byl islám jen víra, kterou vnitřně vyznáváte, budu ji respektovat naprosto stejně. Ale nejen z mého pohledu je to doktrína či ideologie, nazvěme to jakkoliv, která se absolutně neslučuje s demokratickými  principy a je natolik militantní a rozpínavá, že se nedá srovnat s žádným jiným náboženstvím. Mám obavu, že ten, kdo by se měl probudit, nejsem já. Vím, že to neprojde, ale přesto, zkuste se někdy alespoň potají podívat na svoji víru a její historii kritickým pohledem, jestli seberete odvahu.

+2/0
12.11.2015 0:11

H85a23k42i61m 47A30m90d40o38u65n79i 6131815614316

"Pokud křesťan páchá zlo, zpronevěřuje se učení Ježíše. Pokud muslim páchá zlo, následuje učení Mohameda."

Vy snad znáte učení Mohameda, když jste ani nepřečetla jedinou kapitolu Koránu?

Učení Mohameda nejspíš znáte z webů jako jsou pravdaoislamu.cz, ivcrn atd. Tam se dá napsat cokoliv, protože se to velmi těžko ověřuje.

Pochopte prosím jednu jedinou věc:

JEDINÝ SPOLEHLIVÝ PRAMEN ISLÁMU JE KORÁN. KORÁN NELZE PŘEKRUCOVAT, ANIŽ BY SE NEJDŘÍV SPÁLILY MILIARDY JEHO KOPIÍ.

Tak prosím, než budeme pokračovat v diskuzi, věnujte hodinku projití kapitoly 2, kde jsou hlavní myšlenky islámu shrnuty. Jednu jedinou kapitolu, která se jmenuje Kráva (Až ji přečtete, tak pochopíte proč).

0/0
12.11.2015 10:37

M31a77t92o96u26š 73Z80o45u88b83e88k 5412371660974

Omyl, nesmíte vytrhávat z kontextu. Toto přesně demagogie dělá. Vy vytrháváte z kontextu. Je potřeba přečíst nejen súru 2, ale i súru 5 a 9, přinejmenším. A mnohem důležitější je se poučit z chování Mohameda. Islám NENÍ TVOŘEN JENOM KORÁNEM. Pozor na to. Islám je tvořen Koránem, Sírama a Hadíthy. Korán z těchto tří je nejkratší. Takže mnohem důležitější je vlastní životopis a skutky Mohameda. A ty nám právě ukazují, co je skutečný islám zač. Vraždy, otroctví, občané druhé kategorie, znásilňování, pedofilie.

+1/0
12.11.2015 11:14

H23a96k65i72m 31A66m48d80o59u94n37i 6411215484966

STOKRÁT OPAKOVANÁ LEŽ SE STÁVÁ PRAVDOU.

Proto stále opakujete "Vraždy, otroctví, občané druhé kategorie, znásilňování, pedofilie."

Bez urážky, vím lépe než vy, co je islám. Hlavně to, že co je v rozporu s Koránem, je v rozporu s islámem.

0/0
12.11.2015 11:43

M69a96t35o21u64š 82Z83o72u41b88e14k 5762521760574

Texty Koránu a Mohamedův příklad ukazují, co je islám skutečně zač. Kdo si přečte Korán a prostuduje životopis MOhamedův, případně se seznámí s jeho činy, uvidí skutečnou tvář islámu. Nehledě na vaši snahu ji přibarvit a někde i zabarvit, aby nebylo poznat, co je pod povrchem.

0/0
12.11.2015 11:45

M87a62r72i39e 51J82a47h19n40o64v82á 5952433124875

Bez urážky, spousta vašich kolegů zná korán jistě tak dobře, jako vy, přesto říká něco jiného než vy. 

Mě by skutečně zajímalo, co je vaší motivací žít tady, proč žijete v demokratické společnosti?

+1/0
12.11.2015 13:41

H69a96k90i23m 91A16m26d12o25u38n34i 6341825264896

Předpokládám, že jste dost moudrá na to, abyste věděla, že přečíst knihu ještě neznamená jí porozumět.

Stejně tak nemůžete knize dostatečně porozumět, pokud ji nepřečtete.

A nenechte se zmást číly kapitol: kapitola 2 vyšla až poté, co Mohammed musel opustit Mekku a utéct do Medíny (právě kvůli tehdejším arabským islamofobům).

Kapitola 2 je určena muslimům a je v podstatě shrnutím Koránu.

0/0
12.11.2015 14:29

K94a13r11e16l 74J67a80n95í24k 9328862945554

nepředpokládám, že jste dost moudrý na to, dovodit důsledky vaší první věty. Pokud miliarda muslimů přečte Korán a je tak složité mu porozumět, minimálně polovina z nich ho bude interpretovat z té nejhorší stránky. Jak ho má správně chápat malé dítě, kterému navíc islamistický imám podává ten nexenofobnější výklad, to už zjevně také nebudete umět vysvětlit.

Vy sám jste jinde obhajoval vštěpování nenávisti dětem vůči nepřátelům islámu a rouhačství. Pročež to první je relativní a soudě podle islamistických kazatelů v brněnské mešitě do toho běžně spadají například Židé, to druhé je pevně zakotvenou součástí evropské kultury.

Pak z toho vypadávají takhle zmagořené děti:

https://www.youtube.com/watch?v=d3Lq7EgT8Rs

0/0
27.11.2015 9:19

H80a85k50i69m 52A55m44d79o60u63n65i 6811455704246

Myslím, že dostatečně moudrý člověk snadno pozná, že objektivita není váš cíl.

Záměrně překrucujete význam každého mého argumentu.

Vaše cíle jsou zřejmé, mé argumenty z bytečné.

0/0
27.11.2015 10:14

H22a58k22i35m 23A73m86d92o42u94n23i 6741875104766

Doufal jsem, že každý, kdo umí číst, je dost moudrý na to aby pochopil, že nelze do jediné knihy dostat celou životní filozofii.

Nenávist vůči komukoliv lze vyvodit z jakékoliv knihy, včetně Babičky od Boženy Němcové.

Zdroj nenávisti a xenofobie není kniha, ale frustrace a dlouhodobý pocit nespravedlnosti.

0/0
27.11.2015 15:57

M90a14r21i69e 30J38a87h63n81o36v80á 5202433494445

Jak jste přišel na to, že jsem nepřečetla ani jednu kapitolu z koránu? Já vzdala ten váš odkaz v arabštině, protože tam automatický překlad nedával smysl. 

A ubezpečuji vás, že na ty servery, co jste jmenoval skutečně nechodím,.

0/0
12.11.2015 11:57

H34a38k96i65m 82A64m19d61o80u81n93i 6911175744386

Je tam k dispozici překlad přes menu Translations -> Czech. Automatický překlad na Korán opravdu nelze použít :)

0/0
12.11.2015 12:06

M80a55r78i83e 71J61a69h75n49o85v34á 5942403974415

Tak to jsem si nevšimla, moje chyba. Přece jen dělám kolem této diskuze spoustu dalších věcí. Prostě ženská, no, dobrá akorát tak k plotně ;-)

0/0
12.11.2015 12:24

M63a52r53i96e 69J83a76h32n26o21v81á 5522393874365

Ještě dodatek, jediný pramen islámu přece není jen korán. Korán dokonce tvoří snad jen 14 %. Ale nebudu se s vámi přít, tato diskuze ztrácí smysl. Diskutujte s lidmi, kteří jsou v té problematice doma, protože se jako muslimové narodili. přesto mají zcela jiný názor na věc, než máte vy. Mně na islám neulovíte. A nevidím důvod, proč bych měla věřit zrovna vám a ne jim. Případně si výsledky této ideologie vyhodnotím sama podle toho, co vidím. A i kdybych se korán naučila nazpaměť, tak se na tom nic nezmění.

0/0
12.11.2015 12:05

H45a80k87i52m 54A35m40d59o76u81n63i 6621565794586

Jsem zvědavý, jak jste těch 14% spočítala :D

Poradím vám tak, jak radí Korán: Věřte svému srdci.

0/0
13.11.2015 17:54

M69a77t62o48u27š 50Z47o19u15b53e13k 5332621710884

Ano, suďme islám podle Mohameda. Co dělal Mohamed? Co povoloval Mohamed? Přesně proto není možná reformace islámu, protože když se člověk navrátí ke kořenům, stane se z něj radikální muslim. Proto je důležité číst nejen Korán, ale mnohem více Síry a Hadíthy. Z nich se dozvíme, jaký Mohamed skutečně byl.

Na světě je 1.5 miliardy potenciálních radikálů, kteří se mohou chtít kdykoliv vrátit "ke kořenům" své víry. Přesně proto je potřeba islám zakázat jako nebezpečnou politickou ideologii, která odporuje demokratických principům. Dokud tu vládne demokracie, nemá tu místo islám.

Jen připomenu, že 1.5 miliardy muslimů si není schopna poradit s onou hrstkou, o které píše pan Hakim, v Levantě. Nabízí se otázka: Nejsou schopni a nebo nechtějí?

+1/0
12.11.2015 9:22

H19a40k86i22m 49A53m16d86o52u16n33i 6921755244156

Jsem radikální muslim, otevřeně se k tomu hlásím. Přiznávám se k tomu, že je Korán moje Bible a Mohamed můj učitel.

A proto také jsem radikálním odpůrcem násilí, radikálně vystupuji proti nedobrovolné islamizaci, radikálně protestuji proti omezení práv žen v některých muslimských zemích a radikálně se stavím proti lžím, namířeným proti historii nebo současnosti islámu i kterékoliv jiné ideologie.

Jsem radikálním obhájcem Pravdy. Klidně mě za dejte upálit.

0/0
12.11.2015 9:36

M31a29t51o66u50š 13Z88o90u70b84e97k 5702821970504

"Klidně mě dejte upáli": to je přesně uvažování muslimů. Já nepotřebuju nikoho zabíjet kvůli jeho víře. Stejně jako nesouhlasím s tím, aby byl povolený satanismus, protože jeho učení je nestlučitelné s demokracií, tak to samé si myslím i o islámu. Učení islámu (Korán, Síry a Hadíthy) jsou neslučitelné s demokracií. Opakuji znovu: já nebojuji proti muslimům. Muslimové nejsou vůbec předmětem mých diskuzí. Já bojuji proti islámu jako takovému. Muslimové jsou prvními zajatci islámu. Bojovat proti muslimům je zbytečné, je potřeba bojovat proti kořenu zla. A tím nejsou muslimové, ale islám.

+1/0
12.11.2015 9:45

H11a77k86i87m 72A33m75d44o40u15n62i 6891195414936

Před 2000 lety byste místo Islám psal Křesťansví (i když se tehdejší Ježíšovo učení jmenovalo jinak) a místo islám řekl Mohamed řekl Ježíš. S Ježíšem (mír s ním) byste se taky nemazlil.

Když někdo uctívá Boha natolik, že kvůli tomu mění životní styl, pak se vždy proti jeho víře bojovalo. A není sebemenší důvod, aby tomu dneska bylo jinak.

0/0
12.11.2015 9:58

M71a93t98o32u82š 81Z94o31u84b29e48k 5262361510824

Promiňte, ale toto je demagogie non plus ultra. Ani Ježíš, ani jeho přímí následovníci nikdy neprosazovali víru silou. A to dokonce ani jeden z největších hlasatelů křesťanství, Pavel z Tarzu, tak nečinil. Dokonce čteme, že otrok má zůstat otrokem a člověk se má podvolit úřední moci.

Nic z toho není v islámu. Nejen že samotné texty v Koránu vyzývají k násilí na všech, kdo nechtějí následovat Alláha, ale i samotné konání Mohameda bylo násilné. A navíc hned po smrti Mohameda násilí vůči nevěřícím pokračovalo. Za 1400 let bylo celkově pouze něco kolem 100-120 let klidu. Ve zbytku muslimové ve jménu islámu vraždili, zotročovali, znásilňovali, zapalovali kostely, ...

Islám je násilný politický systém, který má násilí jako integrální součást sebe sama - v Koránu, v Hadíthech a v Sírách. Za dobu Ježíšova života nebyl nikdo zabit nikým z učedníků ani samotným Ježíšem. Došlo k jedinému zranění (useknutí ucha) jednoho vojáka v okamžiku, kdy Ježíše zatýkali, ale Ježíš to ucho vrátil zpět a vojáka uzdravil. V porovnání s tím je život Mohameda zaplaven potoky lidské krve a Mohamedovy ruce de facto nestačili nikdy ani pořádně od krve uschnout.

0/0
12.11.2015 10:09

H53a83k59i17m 88A32m39d11o17u36n48i 6511825524276

Dobrý den, já jsem demagog Non Plus Ultra a položím vám jednu non plus ultra demagogickou otázku. Dávejte si prosím velký pozor na to, jak na ni odpovíte, protože byste se mohl dostat do non plus ultra argumentační pasti:

Všichni víme, že Ježíš kázal na náměstích a pokud měl čelit konfliktu, jen tiše odešel.

Ježíš hlásal spravedlnost, lásku a pomoc slabým.

Všichni víme, že Ježíš odmítal použití násilí, a to (narozdíl od Mohammeda) i v sebeobraně.

Přesto křesťané čelili pronásledování, mučení, zabijení, a Ježíš byl odsouzen k smrti.

Otázka zní: Copak ti křesťané a Ježíš prováděli tak strašného, že si za to zasloužili pronáslodvání a smrt?

Mohl bych jít ještě dál do historie a použít příklad Mojžíše a Faraona, ale už na to nemáme spolehlivé historické podklady.

Upozorňuji vás, že očekávám non plus ultra nahrávku na demagogickou smash.

0/0
12.11.2015 10:56

M48a15t84o59u75š 67Z21o23u72b83e83k 5242741370344

Vy si stále neuvědomujete jednu důležitou věc. V křesťanství není příkaz pronásledovat a zabíjet nevěřící nebo jinak věřící. V islámu tento příkaz je. A nejen příkaz, ale i příklad hodný následování. Samotný Mohamed to dělal.

Mohamed pronásledoval a zabíjel ty, co odmítali poslušnost islámu. Ježíš toto nedělal.

Pokud narážíte na judaismus, tak tam je to obdobné. Kde je příkaz v TeNaChu vyzývající k pronásledování a vraždění všech nevěřících psů po celém světě? Není to ani v TeNaChu a není to ani v praxi. Ano, excesy se děly v křesťanství i v judaismu. Ale to byla lidská zvůle, nikoliv přání samotného Boha nebo jeho proroka na zemi. Proto byla možná reformace v křesťanství, a proto není možná reformace v islámu.

0/0
12.11.2015 11:11

H41a15k72i97m 22A49m84d52o60u27n95i 6601895914266

Prosím, nevykrucujte se z odpovědi. Chápu, že mi nechcete nahrát na smash, ale měl byste respektovat pravidla hry. Položím tedy otázku znovu:

COPAK JEŽÍŠ HLÁSAL TAK NEBEZPEČNÉHO, ŽE HO BYLO TŘEBA ZABÍT?

0/0
12.11.2015 11:39

M37a76t86o58u38š 27Z16o47u97b35e27k 5912791740654

Ne, vy to stále nechápete. Zabití Ježíše nebylo podmíněno příkazem v TeNaChu. Zabíjení nevěřících je podmíněno příkazem v Koránu.

0/0
12.11.2015 11:42

H41a20k63i77m 74A28m46d40o26u88n29i 6781475974516

Vy se zjevně bojíte na tu otázku odpovědět. Nebo mi snad nechcete tvrdit, že Ježíše zabili muslimové. Budu se ptát dokola:

COPAK JEŽÍŠ HLÁSAL TAK NEBEZPEČNÉHO, ŽE HO BYLO TŘEBA ZABÍT?

0/0
12.11.2015 11:46

M96a16t54o54u87š 22Z71o77u66b63e67k 5932451550814

Ježíš hlásal jinou doktrínu o Bohu než jeho současníci. Vytrhával vládu a moc z rukou jeho současníků.

0/0
12.11.2015 11:48

H93a62k96i66m 15A37m95d57o51u20n15i 6411795344966

Děkuji za odpověď.

Teď dám k zamyšlení, zda tentéž motiv dnes nepominul, tj. zda islám někomu nevytrhává vládu a moc.

Nabízí se pak přirozeně otázka: Co všechno jsou tito lidé ochotní udělat, aby o vládu a moc nepřišli?

Povídá se, že "Kdo lže, ten krade a může i zabít. Cožpak ten, co už jednou zabil, nemůže i lhát?"

Mohameda už zabít nelze (a podle muslimů Ježíše nezabili a jednou se vrátí svědčit proti nim). Jak je tedy pravděpodobné, že o Mohamedovi někdo lže?

Je to non plus ultra demagogie, já vím. Ale každý se může nad tím u piva, čaje nebo jointa v klidu přemýšlet.

0/0
12.11.2015 12:14

M23a32t85o28u23š 89Z45o93u77b81e42k 5222921440434

Příkazy v Koránu a svědectví o Mohamedovi jsou dokonalé, navždy platné a nepozměnitelné. Jestliže tedy víme, že Mohamed měl otroky, zabíjel ženy a děti, povoloval znásilňování, nerovnost pohlaví, pedofilii, lež a krádež - co nám to říká o islámu? Ano, já vím, v Mecce to byl úplný svatoušek a člověk by ho s celou súrou 2 sežral i s navijákem. Jenže mu to sežralo jenom cca 150 lidí. Až když přešel do Medíny, začal hlásat súry 5 a 9 s mečem v ruce, tak získal na 100 tisíc následovníků. Toto vše je součástí krystalicky čisté pravé podoby islámu.

Já vám věřím, že vy byste možná velmi rád uplatnil rovný přístup žen ve společnosti nebo svobodu vyznání. Ale to většina muslimů nikoliv, jinak by nemohli existovat celé státy, kde toto je uzákoněno. Jak by se to mohlo stát proti vůli většiny? Nemohlo. Takže většina s tím souhlasí, a tedy většina muslimů je radikálních.

Já vám věřím, že vy byste si možná vystavčil jenom se súrou 2. Ale to není islám. Celý Korán je svatý, dokonalý a úplný. Nejenom súra 2.

+1/0
12.11.2015 12:26

H59a59k25i88m 62A85m80d76o58u21n36i 6711335864736

Pokud je v Koránu pouze jedna kapitola 2, pak je medínská. Takže i s navijákem ji mohli spolknout leda ti, kdo už v tu chvíli byli muslimové.

Jestliže tedy víme, že Ježíše chtěli křesťanofobové zabít, co nám to říká o islamofobech? Říká nám to, že příkazy v Koránu jsou dokonalé, navždy platné a nepozměnitelné, svědectví o Mohamedovi jsou ale často jejich výmyslem.

Mohammed kázal ovládat hněv a vyjadřovat se vždy s úctou, takže se jako radikální muslim omlouvám, pokud jsem k Vám byl jízlivý.

0/0
12.11.2015 14:38

M17a93t95o90u59š 54Z20o19u74b95e58k 5672281840724

To ale pláčete na špatném hrobě. Pokud mi tu chcete tvrdit, že Bukharí a další Hadíthy jsou pouhým výmyslem a nejsou pravdivé, tak musíte se víc snažit mezi muslimy. Já jako ne-muslim musím vycházet z toho, co oficiálně tvoří islám. Islám je oficiálně tvořen Koránem, včetně súry 5 a 9, dále Sírami a Hadíthy. Ibn Ishaqa jste mi nedovolil, ale Bukharího ano. A o dalších jsme zatím my dva spolu nemluvili. Pak tedy musím tvrdit, že Mohamed byl vrah, zloděj, lhář, schvaloval vraždy žen a dětí, otroctví a znásilňôvání žen.

Jakmile budou muslimové schopni vymýtit mezi sebou kamenování, ponižování žen, stínání hlav, netolerance k jiným názorům, znásilňování a další nepěkné věci, pak je budu brát vážně. Ale jestli si 1.5 miliardy muslimů nedokáže s tímto poradit, ba dokonce s tím v mnohém souhlasí, musím to brát realisticky a vážně i já.

+1/0
12.11.2015 14:45

H24a12k22i17m 59A54m25d90o70u21n41i 6541365174856

Buchárího jsem vám dovolil za podmínky, že tyto příběhy uvedete do kontextu.

Totéž platí o Koránu: Súry, které se vztahují k dobití Mekky a zajištění bezpečnosti muslimů nelze považovat za uplatnitelné v každém kontextu.

Dále znásilňování a zabíjení žen, dětí, starců a duchovních je jednoznačně v rozporu s válečným kodexem, který Mohammed sestavil. (určitě to umíte najít, i když vám to moc nehraje do karet).

A pokud si západní civilizace přes svou ekonomickou, technickou, společenskou a politickou vyspělost nedokáže vypořádat s vlastní kriminalitou, neonacismem a dekadencí, proč očekáváte, že by muslimský svět měl být lepší?

0/0
12.11.2015 14:55

M27a21t16o13u74š 47Z26o11u83b87e49k 5502491920144

Opět mícháte jablka s hruškami. Já nechci, aby se muslimové vypořádali s kriminalitou. Já chci, aby se vypořádali s extrémismem pramenícím z oficiálních pramenů. Jestliže několik arabských (muslimských) států má v zákonech nerovnoprávnost žen a mužů nebo rasovou či náboženskou, tak to není problém s neonacismem nebo dekadencí. Neonacismus není v demokracii ustanoven jako politický podporovaný systém. Ba naopak se s tím demokracie snaží bojovat. Ale muslimové nebojují s pojetím islámu tak, jak ho tady popisuju. Podporují a schvalují nižší postavení žen ve společnosti nebo rasovou či náboženskou nerovnoprávnost. V extrémních případech i kamenování, stínání hlav, ...

Ano, v muslimských zemích budou vraždy, únosy a znásilnění - stejně jako v západní kultuře. Ale rozdíl je v tom, když se to děje z požehnání islámu. A to je ten rozdíl.

Proto nepřesvědčujte mě, že Mohamed je vlastně dobrák od kosti a nikdy nikoho nezabíjel, neznásilňoval, neprznil malé děti, nelhal, nekradl, neměl otroky, ... přesvědčujte muslimy, že džizja, dhimmi, kafir a další jsou termíny špatné a nemají se v islámu vůbec používat. Ale pokud já čtu, že Mohamed měl černošské otroky Sahih Muslim 3901), tak nepřesvědčujte mě, že to není pravda. Přesvědčujte ty, co na základě toho schvalují otroctví.

0/0
12.11.2015 15:15

H27a62k91i85m 95A33m59d26o36u29n90i 6131355794276

Jakého islámu? Šiitského, sunnitského nebo ibadiského? Či dokonce sufijského? A pokud sunnitského, pak Malikitského, Šáfiitského, Hanbalitského, nebo Hanafského?

Nebo možná máte na mysli jen ten Sauský islám, wahhabistický? Případně jeho militantí salafistickou odnož, následovanou Tálibánem, Al kaidou a ISIS?

Mohammed byl jen jeden. Životopisů měl ale několik, z nichž většina je smyšlených.

0/0
12.11.2015 15:31

M10a82t11o88u77š 46Z61o24u19b34e97k 5112371290204

Mě je to jedno, zda salámistický nebo sýrový. Ale jestliže tu vy operujete tvrzením, jak byl Mohamed hodný a milý kuk, tak nepřesvědčujte mě. Ale přesvědčujte muslimy. Jestliže se podívám do zdrojů islámu a najdu tam, že žena má poloviční váhu než muž (nemyslím tím fyzickou váhu) a nesmí chodit sama mimo domov, tak mě nemusíte přesvědčovat, že já to špatně chápu, a že ve skutečnosti je žena rovnoprávná muži. Přesvědčujte ty stovky milionů muslimů a vlády arabských států, které toto žijí každý den a souhlasí s tím.

Jestliže si přečtu, že podle islámu žid musí platit speciální daň nebo musí konvertovat na islám nebo musí být zotročen nebo musí zemřít, tak nepřesvědčujte mě, že to není pravda, a že ve skutečnosti si židé mohou věřit čemu chtějí a mohou si stavět synagogy třeba v Saudské Arábii na hlavní třídě největšího města. Přesvědčujte ty stovky miliony muslimů, co podle toho žijí a souhlasí s tím.

Já tvrdím, že většina z 1.5 miliardy muslimů žije tak, že to je neslučitelné s demokratickými principy. Důvodem pro tento jejich život je jen a pouze islám. Proto islám je ten zlý, neboť tam je to přesně tak psáno, jak většina z těchto lidí žije a jak si vybrala, že žít chce a ve spoustě případech si zvolila i takové vedení státu, ve kterém žijí.

Až toto změníte a já uvidím, že tyto muslimské státy mají zavedená rovná práva pro ženy a muže, svobodu vyznání a další, tak se vraťte a můžeme v debatě pokračovat. Do té doby jsou vaše slova jen prázdná slova, protože skutečnost dokazuje, že Mohamed byl opravdu vrah, lhář, násilník a zloděj.

+1/0
12.11.2015 15:45

H13a75k97i65m 93A78m62d50o20u61n67i 6941785834836

To se tvrdilo i o Ježíši z Nazrethu, mír s ním.

0/0
12.11.2015 16:01

M44a89t31o66u87š 66Z49o60u24b67e64k 5472821610964

Můžeme vzít jako základ například muslimskou verzi lidksých práv, jak byla uzákoněna v Káhiře 1990. Jestliže toto je dokument, který je islámskou odpovědí na lidská práva, tak tam máte to, co já tvrdím o islámu, v kostce. Takže to potvrzuje to, co já žíkám. Podle islámu je v pořádku pronásledovat jinověrníky, považovat ženu za méněcennou, ... A to je dokument starý pouhých 25 let a uzavřený podle pravidel islámu. Nepřesvědčujte mě a nesnažte se mi podsunout relativizaci s Ježíšem. Přesvědčte představené islámu, že tato islámská lidská práva jsou špatná a měly by být nahrazeny třeba univerzálními lidskými právy, která již dříve odsouhlasilo OSN. Právě ta Káhira 1990 byla reakcí na všeobecná lidská práva odsouhlasená OSN. Muslimové měli potřebu upřesnit, jaká jsou pravá lidská práva podle islámu. A výsledkem je právě tento dokument z Káhiry roku 1990.

+1/0
12.11.2015 16:07

H32a31k96i26m 25A25m15d68o85u47n47i 6411895364206

Tak tohle je u solidní argument, díky.

Mohl byste mi ovšem předložit, který paragraf potvrzuje to, co tvrdíte o islámu?

0/0
13.11.2015 8:54

M51a82t40o35u88š 17Z78o70u40b52e63k 5242821970384

Veškerá lidská práva platná a závazná pro všechny muslimské země (tedy státy LAS) jsou podřízena právu Shari'ah. A jak známo, tak všichni víme, jaké "lidské bytosti" jsou v Shari'ah bezvěrci, jinověrci a ženy. Takže tato lidská práva jsou výsměchem civilizované společnosti a demokracii. Tento Káhirský dokument de facto říká:

V islámských zemích budete mít lidská práva jen jako muslimové plně podřízeni Alláhovi a poslušni Shari'ah.

Děkuji pěkně.

0/0
13.11.2015 9:02

H41a79k88i23m 39A45m97d61o67u68n39i 6311455284506

Pokud ván ovšem  nevadí, že se používá "šaria" místo "zákon".

Svoboda je lidské právo, ovšem zákon povoluje její odnětí. Je to tak?

Odnětí lidského práva dle zákona je tedy možné, ale pouze pokud se tomu zákonmu neříká šaria? je to tak?

Pro váši informaci připomenu, že "šaria" znamená v překladu "zákon", a v islámském kontextu znamená "zákon podle Božího přikázání".

0/0
13.11.2015 9:07

M34a58t33o14u25š 81Z16o56u71b89e52k 5602651730614

Ano, zákony podle Božího přikázání. A jelikož je lehce dohledatelné, co je součástí Shari'ah, tak vím, jaká jsou moje "lidská práva". Ve zkratce: žádná.

0/0
13.11.2015 9:09

H10a31k69i57m 16A67m52d76o96u73n53i 6301715664586

Sami muslimští učenci a právníci nejsou jednotni v otázce šarítské legislativy, ale vy tvrdíte, že je to "lehce dohledatelné".

Islám se dělí na desítky různých škol a směrů právě kvůli různým verzím interpretacím textů, různým šaríím. Ale vám je jasné, která je ta správna.

A která verze šaríy je tedy ta správná?

Asi muslimskému světu chybí génius, jako jste vy.

0/0
13.11.2015 9:14

M85a43t52o88u27š 14Z89o78u82b55e34k 5322261330854

Já znovu říkám, mě nemusíte přesvědčovat. Ale pokud není rovnost žen a mužů v arabských státech, a navíc to zdůvodňují islámem a právem Shari'ah, tak diskutujte s nima, že určitě někde existuje nějaká Shari'ah varianta, která zrovnoprávňuje ženy. Vy určitě takovou variantu znáte a jste schopen ji doložit. Stejné je to i s zákonem určujícím, že dítě narozené do rodiny, kde je muž muslime, je automaticky dítě muslimem také. Až bude svoboda vyznání a svoboda konverze od islámu k čemukoliv jinému, tak budu mít jiný názor. Do té doby musím být realista a musím vycházet z toho, co ty státy říkají. A ty státy říkají: tak je to v pořádku podle islámu a práva Shari'ah. Takže mě nepřesvědčujte, ale přesvědčujte je. Opět jistě znáte "zákony", které povolují muslimské ženě si vzít nemuslimského muže nebo povoluje muslimovi stát se třeba křesťanem či buddhistou. Problém je, že většina z 1.5 miliardy muslimů toto asi neví. A možná to nevěděl ani Mohamed. Možná jste vy ten génius, který zachrání muslimský svět, protože umíte vysvětlit to, co Mohamed říkal a dělal. Ale neobhajujte to přede mnou, já Shari'ah nevytvořil ani nedefinoval. Já pouze reaguju na jejich definici tak, jak ji určili sami muslimové a sám Mohamed.

+1/0
13.11.2015 9:21

H84a41k87i15m 67A17m60d86o22u82n81i 6811365394716

Je mi jasné, že vašim zájmem je, aby byl islám co nejslabší, tudíž aby bylo muslimů co nejméně.

Muslimové chtějí zase, aby bylo lidstvo trápilo co nejméně nespravdelnosti, útaku a nevolnictví, proto se snaží o to, aby muslimů bylo na světě co nejvíce.

Tady máme jasný konflikt, který obě strany chtějí vyhrát.

Judaismus přežil Faraona, Křesťanství přežilo Řím, a islám přežije vás.

Vyhlásili jste islámu otevřenou válku a máte jen to, co jste chtěli.

Většina muslimů sice bojuje jen slovem a příkladem, ale někteří toho bohužel zneužívají k odůvodnění násilí.

0/0
13.11.2015 12:10

M61a43t89o22u13š 18Z18o75u55b57e19k 5522861110804

Vyvozujete nepřesně. Mým zájmem je, aby byl islám co nejslabší, protože škodí člověku. A nejvíc škodí muslimům samotným. Já bojuji proti ideologie jako takové, nikoliv proti lidem. Jestli to je pro vás nerozlišitelné, tak je to problém váš, nikoliv můj.

Islám nezbavuje lidstvo trápení, ani nespravedlnosti, ani útlaku a nevolnictví. Ba naopak. Proto proti němu bojuji.

Judaismus přežil nejen faraona, ale i řím a žije po boku křesťanství. Jak to bude vypadat v letech budoucích já nevím. A budu se snažit, aby islám prohrál.

+1/0
13.11.2015 12:26

M44a36r53i20e 87J22a42h66n97o50v35á 5552393164455

Vy se mi zdáte, to chcete tvrdit, že všechen nemuslimský svět chce, aby se lidstvo trápilo, aby bylo co nejvíc útlaku a nevolnictví? Proto je tolik krveprolití právě v muslimských státech, protože to zbytek světa tak chce. 8-o

0/0
13.11.2015 13:05

H31a63k48i20m 93A89m41d13o29u76n76i 6641415574586

Já se vám nezdám, zdá se vám jen to, co jsem netvrdil a ani si nemyslím :)

Já jsem ani jednou netvrdil, že všechen muslimský svět se řídí islámem.

Jen popisuji islám, ale islamofobové bojují proti islámu, protože podle nich nebýt islámu, tak celý muslimský svět je jedna velká mírumilovná oáza lásky, míru a spravedlnosti.

Západní svět je jedna velká ozáza lásky, míru a spravedlnosti právě díky tomu, že nezažila islám.

0/0
13.11.2015 13:16

M64a72r85i40e 47J54a37h25n51o59v28á 5762903704775

Západní svět není žádnou oázou míru a spravedlnosti, i když se o to snaží a několik desítek let se to i celkem daří. Ale rozhodně je světem pokroku, vědy a poznání. Toto na první pohled vtipné video je varováním před zastaralou nereformovatelnou ideologií, která dělá z lidí nemyslící loutky. Jestli tohle má spasit svět, tak potěš koště 8-o8-o

https://www.youtube.com/watch?v=Zkj8kqO1U_s

0/0
13.11.2015 13:43

H61a77k69i20m 35A55m13d76o16u89n12i 6321335424206

Jestli Vy reprezentujete západní vzor vzdělání a objektivity, tak potěš koště.

Toto krátké video vás možná vrátí do reality.

https://www.youtube.com/watch?v=klOvB_Pz7bQ

0/0
13.11.2015 13:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.