- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kořan - odborník na Airbus 319. Dle toho co píší, by s tím možná lépe přistál on. Naprosto bezpečná věc, že se jeden motor při poruše odstaví a doletí zpět jen na jeden.
Doufám, že nejste bezpečnostní technik. To by vás zaměstnali leda někde v Rusku, s tímhle arogantním alibismem.
Rusové by se nevrátili a naopak by hrdinně pokračovali v letu...
Toto bohuzel pred par lety udelaly i British Airways.
Zase se potvrzuje pravidlo, že ta poruchovost letadel je vždy nárazově v konkrétním období...
Když spadli Malajci, tak tu o problémech jiných letadel informovali obden.
Pak se zas nic nedělo. Teda alespoň v novinách nic neepsali...
Čím to je?
Médii. O poruchách (které v podstatě často znamenají zanedbatelnou komplikaci) se píše tehdy, když se krátce předtím stalo nějaké neštěstí. Vzniká tím iluze nějaké souvislosti a vzhledem k četnosti zpráv pak možná i pocit, že se toho najednou děje víc. Nejspíš neděje, jen se víc informuje, protože pozornost je upřena tímto směrem.
Nejlépe se člověk bude vždy cítit v autě, které sám řídí. Ten pocit, byť třeba falešný, že má svůj život ve svých rukou, je k nezaplacení.
jízda autem je nebezpečnější než let letadlem
Dobrá vizitka pro ČSA to rozhodně není a určitě hodně klientu po této nehodě dá přednost spolehlivějším leteckým společnostem.
Je zajímavé , že mluvčí ČSA nepřiznal zahoření motoru i když pasažéři na palubě viděli sršet jiskry z pravého motoru. Pasažéři mohou děkovat kapitánovi letadla za duchapřítomnost návratu na letiště v Amsterdamu.
to je supr, že už je to vyšetřeno, bravo
Dobře jitro. O čem ten článek vlastně je.
Zase se to ututlá, přitom je jasné, že šlo o teroristy.
Jako první se k útoku na Twitteru přihlásil jejich velitel pod pseudonymem Michal Koran.
Korán! A nikomu to není podezřelé?
Křišťálový bulvár prakticky ve všech mediích. Podobné závady dříve bývaly častější než dnes, ale zase o nich nepsalo. Dnes, pokud cokoliv nefunguje a kvůli tomu se přistává, je to nouzové přistání. Nouzové postupy jsou dnes propracovány tak, že cesťáci při "běžné" závadě (kvůli které se v minulosti třeba ani nesedalo) nic nepoznají, tak je opravdu důležité napsat, že nikomu se nic nestalo, což však nemusí být pravda neb nějaký vystrašenější pasažér si mohl znečistit podvlékačky. A citovat (rádoby)odborníka na mezinárodní vztahy, ten zřejmě rozumí všemu, je opravdu hodně ujeté. Nouzák pro media byl třeba ten polský B777, kdy sedal bez podvozku (prý vypnutá hydraulika je opravdu svinstvo pane Vrána)
A to volání pilota mayday je co? Žádost o nouzové přistání. A dříve se let dokončoval pouze s jedním funkčním motorem? No možné to je, ale vzhledem k tomu, že se již tak nečiní, tak to asi úplně bezpečné nebylo...
Je spíš zajímavé, že se CSA nehodlá k problému vyjádřit. Od doby Luftjardy Tvrdíka se páchá jeden velký tunel na ČSA a převod aktiv na Travel Service. Čirou náhodou se ti pánové setkali ve vedení fotbalové Slávie