Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rusové identifikují oběti z airbusu, Egypťané zastavili další letadlo

V Petrohradě brzy ráno přistál letoun s těly 144 obětí sobotní nehody ruského civilního letadla, které se zřítilo na egyptském Sinajském poloostrově. Krátce poté začala identifikace těl. Nejhorší katastrofu v dějinách ruského civilního letectví nepřežil nikdo z 224 lidí na palubě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

O21s65k49a73r 33Š32t56e32j16f98a 2483827577129

Proti terorismu by se mělo více bojovat!

+1/0
2.11.2015 15:15

A86n88d45r26e29j 95O79l96e50k19s56a 3775601777881

Terorem. To je nejefektivnější.

0/0
2.11.2015 17:07

R92o62m96a71n 65M81e71i40d47l 2579139477166

Nevěřím, že by existoval tak špatný technický stav, že by se letadlo mohlo za letu rozlomit.. Ať je to tak nebo tak, rozhodně se něco stalo tam nahoře.. Najít tělo 8 kilometrů od dopadu, je jasné, že musel někdo vypadnout už ze shora, při nárazu do země, by takhle daleko nikdo prostě nedopadl.. Škoda, že není alespoň jeden přeživší.. třeba jako Vesna Vulovičová v roce '72. Pak by to bylo o poznání lehčí..

+4/0
2.11.2015 14:28

M58i13c67h65a43l 27C44h98a48l50u79p23a 6978230249403

Tak stát se to může, těch případů bylo taky několik. Třeba křídla jsou namáhána tím, že při letu drží letadlo a na zemi se odlehčí, pak pokud dochází k vibracím křídel (což by se normálně asi stávat nemělo). Pokud se k tomu přidá špatná údržba, tak to křídlo může jednoho dne povolit a upadnout.

0/0
2.11.2015 23:43

Z26d55e71n78ě42k 22M46á51č20a91l30a 1243575969670

Net problema, nas mnogo

+1/−3
2.11.2015 13:17

P26a57v72e47l 46N50o89v43á42k 8434891545219

Máš pravdu.

Svět je plnej blbců,- Máčalovi podobných.

+1/0
2.11.2015 16:58

L26u58d66o67v57i10t 30B12a40l67a72z46e66c 3268545515959

Ruski blogeri sa pozastavuju nad tym, ze Putin nevystupil v televizii.

Podobne to bolo po potopeni Kursku, po tragedii v Beslane ...

Len ked zostrelil cudzie MH-17 s cudzimi ludmi na cudzom uzemi, tak vystupil "so sustrastou" hned, uprostred noci. 

Inak sa Rusi priklanaju k nazoru, ze na palube bola bomba. Bolo by to znacne mrzute tak pre Egypt ( turistika do haja ), ako pre Rusko ( su to obete vojny v Syrii ? ), takze podla blogerov sa mozno bude zatlkat.

+6/−4
2.11.2015 11:44

M29a50r50t82i63n 64K34r75a76l 7883360213387

To se vážně ani v den smutku neobrátil v TV k národu?

0/0
2.11.2015 17:03

M44i52r67o34s34l61a34v 61V66e57r76n64e84r 3896106107790

Zabezpeceni letist v egyptskych letoviscich by teror. utoku docela odpovidalo...

+5/0
2.11.2015 11:43

M34a44r90t45i24n 48F13r37a62n92t42i91š79e20k 7935900123325

já bych ty kremloboty nemínusoval, nejspíš za to mají prémie

+1/−3
2.11.2015 11:37

P30a78v41e90l 92N27o44v61á92k 8734281785749

S oblibou mínusuji  emerikejšn Schapíroboty, Platí je cirkusák Schapitó :-).

0/0
2.11.2015 17:02

M34i74c96h63a90l 29S91e30m13r63á96d 3712676917699

Nedovedu si představit situaci, kdy by mohla bomba na palubě způsobit nabrání výšky téměř 800 metrů... a teprve potom pád...

+3/−2
2.11.2015 11:34
Foto

O86s46k82a72r 82Š66t78e31j48f43a 2513737117619

To je na tom to podivné. Cokoliv mě napadá by toto nemohlo způsobit. Možná je to ale jen špatně naměřené poškozenými přístroji

+1/0
2.11.2015 15:20

V55á39c19l83a28v 17S27v82o55b13o71d19a 3121269240440

pro ty co si myslí, že je letecká doprava nebezpečná: našel jsem si že v roce 2012 v Rusku na silnici zemřelo 27991 lidí to je 76 za den! Ale za ty státní smutek není, umírat v autech je asi normální...

+1/−4
2.11.2015 11:05

P28e34t35r74a 73L55o90u54k95o18v54á 3526575300483

Od chvíle letecké nehody už zemřelo na ruských silnicích více lidí než právě při ní. Rozdíl je v tom, že o ty na silnicích by si Putin ani kolo neopřel.

0/−8
2.11.2015 11:10

P54a90v68e57l 34O86d87r49a83z51i14l 6894789117720

Hmm, a jak to víte? Máte s tím opíráním kol zkušenosti?

+1/0
2.11.2015 11:13

M64i62c16h13a24l 27M47a36c86h98e47k 1644872204619

To nic, to je Louková, známá firma.

+2/0
2.11.2015 11:26

P73a34v35e63l 26O28d42r68a89z57i40l 6834519327690

Nejspíš nemá zkušenosti ani s tím opíráním kol a podvědomě to zamontovala do zcela nesouvisející diskuse.

0/0
2.11.2015 11:40

I64v21a53n 32G52o91u46b54e15j 5306177635805

Pane Svobodo, nezlobte se na mě, ale je to hnus argumentovat faktem, že na silnicích ročně umře víc lidí a tady jsou všichni na větvi z JENOM 224 mrtvých. Těch 224 lidí zemřelo při jedné jediné události, nemáte ani šajnu o tom co prožili před smrtí. Chtěl bych Vás vidět, kdyby takováto katastrofa postihla Vás a jak by se Vám četl takový komentář, který jste zplodil výše. Za vaše rodiče, děti a jiné příbuzné nemá cenu truchlit, protože zemřeli jen spolu s dalšími 220 lidmi, což je zanedbatelné číslo v porovnání s roční statistikou úmrtí na silnicích. Měl byste se stydět.

+5/0
2.11.2015 12:03

T57o86m31á98š 39H31o76u78š64k25a 2835543314927

Podle videa z místa se nachází ocasní část tak daleko, že muselo dojít k rozpadu ve vzduchu. Také se ztratil jeden motor. Ocas byl opravovan.  Také se tam nacházejí zavazadla.

Takže destrukce.

+6/0
2.11.2015 10:41

J26a55n 83H43á95l14a 8275445360217

Přijde mi zvláštní, že k ní nedošlo při časnější fázi startu, ale prakticky až v letové hladině. Destrukce zjevně ano, teď už jen budeme čekat na vyhodnocení černých skříněk a průzkum ocasní části, zda šlo o bombu, nebo o nějakou únavovou trhlinu/špatnou opravu.

+3/0
2.11.2015 10:49

P65a66v68e37l 79O29d43r19a63z61i20l 6124359407540

Čistě teoreticky můžou úkony posádk po vysazení motoru znamenat vyšší namáhání ocasu letadla.

0/0
2.11.2015 11:11

J29a54n 90H10á95l68a 8765315970297

Jestli to byla technická závada takového druhu, že se letadlo rozlomilo, tak muselo být v dost mizerném technickém stavu - v Rusku a u menších aerolinek mne to nijak nepřekvapuje. Druhá varianta je bomba na palubě, co si vzpomínám, tak bezpečnostní procedury na letištích v Egyptě jsou hodně zoufalé. Chudáci ti lidé, snad alespoň nevnímali, co se děje:-(

+6/0
2.11.2015 10:39

I97v31a 86V20a59l63č23í59k20o43v72á 1619498981441

Jsou zoufalé a proto nenechali odletět další ruské éro?

0/0
2.11.2015 11:13

V81á74c89l68a82v 23S30v52o88b76o58d35a 3441409510870

asi myslel kontrolu pasažérů

0/0
2.11.2015 11:18

J44i70r17i 80D96o56b97r14ý 9978969523

Ze Sharmu jsem odletal o 2 dni drive (a mnoho obeti skoro urcite potkal v hotelu) a zabezpeceni tohoto letiste je v naprostem poradku. Detektorem kovu s a poslanim bagaze pres RTG se tam musi dokonce 2x (jednou pred odbavenim zavazadel, podruhe jen s prirucnim).

Takze bez spoluprace nekoho z letiste na palubu bombu nedostanete. Pokud se rozhodne nekdo z personalu letiste zamenit kufr za bombu ve tvaru kufru vcetne prendani vysacky az za kontrolou tezko tomu zabranit.

Spis bych se priklanel k poskozeni ocasu pred lety a unavou materialu pouziteho pri oprave.

+1/0
2.11.2015 12:07

M24i96c80h66a15l 90M64i24l93l86e62r 9256152779782

proc by krkolome menili " kufr za bombu ve tvaru kufru vcetne prendani vysacky az za kontrolou" a co ma co s tim delat ta "vysacka"?

 Sikovny clovek potrebuje jen par vterin na pootevreni kufru, kdyz tvrdsi kartou prejede zip, vlozi do nej cokoliv potrebuje a zase zavre.

 Ani s tou "vysackou" nemusi hybat. ;-)

Zvlast jestli mel spolupracovnika, ktery ho v kritickem momentu "zastinil", aby ho nebylo videt na bezpecnostni kamere.

0/0
2.11.2015 14:04

J96i43r10i 37D77o29b68r55ý 9378909413

Tady jde o to, aby bomba mela vysacku s carovym kodem a prosla tak pres celou radu lidi, ktere kufr nakladaji. Ale mate pravdu, zpusobu jak to udelat aby prosla s bagazi, pokud uz ji clovek dostane do zakulisi letiste je vic.

+1/0
2.11.2015 15:21
Foto

O28s47k35a75r 84Š70t84e70j15f54a 2173207537449

Na mezinárodních letech by měla být bezpečnost těchto letadel dodržovat nějaké standarty. U vnitrostátních letů v Rusku tomu tak ale není protože by to stejně nikdo nekontroloval. Takže technický stav letadla by měl být v pořádku.

0/0
2.11.2015 15:25

M78a26r57t10i81n 54K11r12a28l 7583640133707

Viset... Visačka ;-)

0/0
2.11.2015 17:08

M28a32r55t50i53n 74C72e71r27v88e27n11y 2913398446728

Letadla se obejdou bez rudych trenek...

+1/0
2.11.2015 17:14

A33l89e32š 56M91á98c13h20a54l 1559458398261

Dva dny smutek, neb se jednalo o verchušku a stalo se to ve svete, takze se to neututla... na vnitrostatnich jim to pada, ale to jsou vetsinou plebejci, tak to se nic nedeje

+1/−11
2.11.2015 10:18

J28i75r21k81a 98N65o47v59á14k 6622445795719

ono se to u civilních letů netutlá ani na vnitrostátních.

+1/0
2.11.2015 10:30

P61a37v40e98l 89O24d66r39a93z67i41l 6554779297290

DFTT

+1/0
2.11.2015 10:34

J44a94n 97H38á42l55a 8975225160287

Dneska pád letadla neututlají ani na vnitrostátních letech, spíš jsou schopni si "upravit" následné vyšetřování příčin nehod.

+5/0
2.11.2015 10:40

M91a73r95t23i29n 36H87u76d30e46c75e79k 3553649319723

Teda nejsem zadny expert, ale rad bych vedel co je to za technickou zavadu ktera rozlomi letadlo.

+1/0
2.11.2015 10:18

M18a78r35e31k 45R28y24t18z64k16o 1467258630

Výbuch??

+1/−2
2.11.2015 10:18

M25a33r79t96i50n 69N26e73č40a53s 8783563823539

Před lety to letadlo bouchlo ocasem o dráhu. Ale aby piloti viděli prasklinu v trupu (když si údajně stěžovali na technický stav letadla) a stejně s tim odstartovali, to je divoká spekulace...

0/0
2.11.2015 10:21

M64a49r42e17k 69R68y72t13z36k92o 1697378770

Tak, snad  pozná z černých skříněk, co to mohlo být..

0/0
2.11.2015 10:22

J20o71z81e39f 14D82u60h55a74c66e79k 7121690593760

najvacsia letecka katastrofa bola sposobena zlou opravou zadnej casti po potobnom incidence, ale tam to prebiehalo uplne inak, lietadlo  padlo az po dvoch hodinach boja pilotov s lietadlom

+1/0
2.11.2015 10:25

P34a56v73e62l 73O58d68r31a97z76i55l 6894219957860

Taky to bylo úplně jiné letadlo, žejo.

0/0
2.11.2015 10:37

J37o23z90e27f 63D68u71h49a52c98e92k 7181730743370

jj :D 747-ka boeing nad japonskom

+1/0
2.11.2015 10:43

J66a98n 22N35o11v46á94k 9735148484515

Pokud by té 747 odpadla celá ocasní část, tak by šla dolů také hned.

0/0
2.11.2015 17:51

V49á82c61l58a91v 48S58v87o39b66o21d52a 3951189620160

největší byla snad ta srážka dvou letadel někde na letišti, ne?

0/0
2.11.2015 11:11

P31a62v80e49l 93O56d70r19a56z76i84l 6934499417480

Ano, ale JAL 123 je největší nehoda samostatného stroje.

+1/0
2.11.2015 11:12

V86á77c21l28a88v 86S93v17o53b59o84d45a 3691559560260

jo takhle. no doufejme, že ho nějaké A380 nepřekoná

0/0
2.11.2015 11:17

L26a48d39i73s20l33a98v 57E92n22d51e 6119252628635

no kapitán se řídil známým ruským heslem eto ničevo nás mnogo

+1/−6
2.11.2015 10:34

M47a97r27e33k 73R84y89t73z28k37o 1557368890

to je ale blbost, že?

+1/−1
2.11.2015 10:44

P18a21v10e63l 10C60h67l55a20p67e38c 5638786620347

Pokud letadlo této velikosti začne neřízeně padat může se celkem v pohodě rozpadnout jen díky překročení max. konstrukční rychlosti, vnější síly působící na drak ho pak roztrhají

+8/0
2.11.2015 10:25

J76a45n 91S90e89m94i47k 4474527312819

staci trochu vaznejsi poruseni plaste letadla, a vzhledem k tomu ze uvnitr letadla je mnohem vetsi tlak nez v 9000m letadlo exploduje prave diky tomu. A nasledne se vzhledem k fyzikalnim silam na letadlo pusobicim rozpadne.

Nekolik takovych nehod se v poslednich 40 letech stalo- napriklad diky uvolneni dveri nakladoveho prostoru, nebo diky nenapadne trhline v trupu ktera se behem let rozsirovala az fatalne narusila pevnost plaste letadla

+3/0
2.11.2015 10:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.