Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rusové identifikují oběti z airbusu, Egypťané zastavili další letadlo

V Petrohradě brzy ráno přistál letoun s těly 144 obětí sobotní nehody ruského civilního letadla, které se zřítilo na egyptském Sinajském poloostrově. Krátce poté začala identifikace těl. Nejhorší katastrofu v dějinách ruského civilního letectví nepřežil nikdo z 224 lidí na palubě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

O45s93k52a87r 32Š20t39e11j17f47a 2813827397309

Proti terorismu by se mělo více bojovat!

+1/0
2.11.2015 15:15

A66n98d81r95e46j 89O26l76e41k34s90a 3775211847921

Terorem. To je nejefektivnější.

0/0
2.11.2015 17:07

R43o69m90a89n 78M85e39i43d50l 2879109437486

Nevěřím, že by existoval tak špatný technický stav, že by se letadlo mohlo za letu rozlomit.. Ať je to tak nebo tak, rozhodně se něco stalo tam nahoře.. Najít tělo 8 kilometrů od dopadu, je jasné, že musel někdo vypadnout už ze shora, při nárazu do země, by takhle daleko nikdo prostě nedopadl.. Škoda, že není alespoň jeden přeživší.. třeba jako Vesna Vulovičová v roce '72. Pak by to bylo o poznání lehčí..

+4/0
2.11.2015 14:28

M47i67c32h46a43l 19C43h70a21l67u76p28a 6168200129733

Tak stát se to může, těch případů bylo taky několik. Třeba křídla jsou namáhána tím, že při letu drží letadlo a na zemi se odlehčí, pak pokud dochází k vibracím křídel (což by se normálně asi stávat nemělo). Pokud se k tomu přidá špatná údržba, tak to křídlo může jednoho dne povolit a upadnout.

0/0
2.11.2015 23:43

Z76d46e27n94ě41k 26M57á12č95a98l86a 1253215809610

Net problema, nas mnogo

+1/−3
2.11.2015 13:17

P96a51v58e53l 94N89o80v44á49k 8734351655509

Máš pravdu.

Svět je plnej blbců,- Máčalovi podobných.

+1/0
2.11.2015 16:58

L84u79d75o21v62i95t 33B91a68l26a90z45e70c 3328585285979

Ruski blogeri sa pozastavuju nad tym, ze Putin nevystupil v televizii.

Podobne to bolo po potopeni Kursku, po tragedii v Beslane ...

Len ked zostrelil cudzie MH-17 s cudzimi ludmi na cudzom uzemi, tak vystupil "so sustrastou" hned, uprostred noci. 

Inak sa Rusi priklanaju k nazoru, ze na palube bola bomba. Bolo by to znacne mrzute tak pre Egypt ( turistika do haja ), ako pre Rusko ( su to obete vojny v Syrii ? ), takze podla blogerov sa mozno bude zatlkat.

+6/−4
2.11.2015 11:44

M62a19r23t25i28n 73K20r30a31l 7393360723907

To se vážně ani v den smutku neobrátil v TV k národu?

0/0
2.11.2015 17:03

M38i89r41o76s35l84a46v 89V91e28r21n44e15r 3166876317450

Zabezpeceni letist v egyptskych letoviscich by teror. utoku docela odpovidalo...

+5/0
2.11.2015 11:43

M71a82r81t40i59n 19F47r75a73n58t54i81š36e33k 7415630783845

já bych ty kremloboty nemínusoval, nejspíš za to mají prémie

+1/−3
2.11.2015 11:37

P24a19v85e85l 68N36o78v50á73k 8174191395529

S oblibou mínusuji  emerikejšn Schapíroboty, Platí je cirkusák Schapitó :-).

0/0
2.11.2015 17:02

M73i58c47h57a94l 23S81e89m23r66á27d 3792126207669

Nedovedu si představit situaci, kdy by mohla bomba na palubě způsobit nabrání výšky téměř 800 metrů... a teprve potom pád...

+3/−2
2.11.2015 11:34
Foto

O59s64k42a59r 90Š95t12e45j76f45a 2143407657519

To je na tom to podivné. Cokoliv mě napadá by toto nemohlo způsobit. Možná je to ale jen špatně naměřené poškozenými přístroji

+1/0
2.11.2015 15:20

V98á18c33l98a10v 16S33v40o19b59o72d64a 3271959390820

pro ty co si myslí, že je letecká doprava nebezpečná: našel jsem si že v roce 2012 v Rusku na silnici zemřelo 27991 lidí to je 76 za den! Ale za ty státní smutek není, umírat v autech je asi normální...

+1/−4
2.11.2015 11:05

P74e12t75r23a 18L24o26u23k37o17v96á 3226435260393

Od chvíle letecké nehody už zemřelo na ruských silnicích více lidí než právě při ní. Rozdíl je v tom, že o ty na silnicích by si Putin ani kolo neopřel.

0/−8
2.11.2015 11:10

P70a81v81e88l 67O26d72r78a79z56i98l 6914769417940

Hmm, a jak to víte? Máte s tím opíráním kol zkušenosti?

+1/0
2.11.2015 11:13

M66i29c69h73a68l 89M32a51c35h85e80k 1264112874729

To nic, to je Louková, známá firma.

+2/0
2.11.2015 11:26

P16a11v47e77l 89O75d59r78a65z13i94l 6544769317410

Nejspíš nemá zkušenosti ani s tím opíráním kol a podvědomě to zamontovala do zcela nesouvisející diskuse.

0/0
2.11.2015 11:40

I81v30a56n 17G47o33u53b52e93j 5866457945115

Pane Svobodo, nezlobte se na mě, ale je to hnus argumentovat faktem, že na silnicích ročně umře víc lidí a tady jsou všichni na větvi z JENOM 224 mrtvých. Těch 224 lidí zemřelo při jedné jediné události, nemáte ani šajnu o tom co prožili před smrtí. Chtěl bych Vás vidět, kdyby takováto katastrofa postihla Vás a jak by se Vám četl takový komentář, který jste zplodil výše. Za vaše rodiče, děti a jiné příbuzné nemá cenu truchlit, protože zemřeli jen spolu s dalšími 220 lidmi, což je zanedbatelné číslo v porovnání s roční statistikou úmrtí na silnicích. Měl byste se stydět.

+5/0
2.11.2015 12:03

R72a65d38a10n 71K78u18b30a11n11t 1813260109250

Podle videa z místa se nachází ocasní část tak daleko, že muselo dojít k rozpadu ve vzduchu. Také se ztratil jeden motor. Ocas byl opravovan.  Také se tam nacházejí zavazadla.

Takže destrukce.

+6/0
2.11.2015 10:41

J73a28n 91H68á89l68a 8145395720777

Přijde mi zvláštní, že k ní nedošlo při časnější fázi startu, ale prakticky až v letové hladině. Destrukce zjevně ano, teď už jen budeme čekat na vyhodnocení černých skříněk a průzkum ocasní části, zda šlo o bombu, nebo o nějakou únavovou trhlinu/špatnou opravu.

+3/0
2.11.2015 10:49

P77a43v29e21l 23O12d82r88a12z92i49l 6644419267460

Čistě teoreticky můžou úkony posádk po vysazení motoru znamenat vyšší namáhání ocasu letadla.

0/0
2.11.2015 11:11

J55a29n 40H10á14l55a 8915725140607

Jestli to byla technická závada takového druhu, že se letadlo rozlomilo, tak muselo být v dost mizerném technickém stavu - v Rusku a u menších aerolinek mne to nijak nepřekvapuje. Druhá varianta je bomba na palubě, co si vzpomínám, tak bezpečnostní procedury na letištích v Egyptě jsou hodně zoufalé. Chudáci ti lidé, snad alespoň nevnímali, co se děje:-(

+6/0
2.11.2015 10:39

I83v14a 27V41a65l38č93í87k93o79v59á 1649168471221

Jsou zoufalé a proto nenechali odletět další ruské éro?

0/0
2.11.2015 11:13

V97á87c75l44a83v 56S81v45o48b59o68d10a 3821799150730

asi myslel kontrolu pasažérů

0/0
2.11.2015 11:18

J82i44r17i 94D69o26b60r17ý 9158549833

Ze Sharmu jsem odletal o 2 dni drive (a mnoho obeti skoro urcite potkal v hotelu) a zabezpeceni tohoto letiste je v naprostem poradku. Detektorem kovu s a poslanim bagaze pres RTG se tam musi dokonce 2x (jednou pred odbavenim zavazadel, podruhe jen s prirucnim).

Takze bez spoluprace nekoho z letiste na palubu bombu nedostanete. Pokud se rozhodne nekdo z personalu letiste zamenit kufr za bombu ve tvaru kufru vcetne prendani vysacky az za kontrolou tezko tomu zabranit.

Spis bych se priklanel k poskozeni ocasu pred lety a unavou materialu pouziteho pri oprave.

+1/0
2.11.2015 12:07

M80i61c39h17a17l 41M21i37l21l17e25r 9316242459532

proc by krkolome menili " kufr za bombu ve tvaru kufru vcetne prendani vysacky az za kontrolou" a co ma co s tim delat ta "vysacka"?

 Sikovny clovek potrebuje jen par vterin na pootevreni kufru, kdyz tvrdsi kartou prejede zip, vlozi do nej cokoliv potrebuje a zase zavre.

 Ani s tou "vysackou" nemusi hybat. ;-)

Zvlast jestli mel spolupracovnika, ktery ho v kritickem momentu "zastinil", aby ho nebylo videt na bezpecnostni kamere.

0/0
2.11.2015 14:04

J58i40r81i 57D88o23b21r45ý 9518689453

Tady jde o to, aby bomba mela vysacku s carovym kodem a prosla tak pres celou radu lidi, ktere kufr nakladaji. Ale mate pravdu, zpusobu jak to udelat aby prosla s bagazi, pokud uz ji clovek dostane do zakulisi letiste je vic.

+1/0
2.11.2015 15:21
Foto

O30s61k89a82r 30Š59t12e94j51f38a 2413287577719

Na mezinárodních letech by měla být bezpečnost těchto letadel dodržovat nějaké standarty. U vnitrostátních letů v Rusku tomu tak ale není protože by to stejně nikdo nekontroloval. Takže technický stav letadla by měl být v pořádku.

0/0
2.11.2015 15:25

M71a72r88t51i67n 98K63r46a39l 7443120283907

Viset... Visačka ;-)

0/0
2.11.2015 17:08

M43a48r38t91i93n 85C55e50r37v17e60n15y 2303798856138

Letadla se obejdou bez rudych trenek...

+1/0
2.11.2015 17:14

A35l11e68š 20M84á10c71h53a45l 1879328168851

Dva dny smutek, neb se jednalo o verchušku a stalo se to ve svete, takze se to neututla... na vnitrostatnich jim to pada, ale to jsou vetsinou plebejci, tak to se nic nedeje

+1/−11
2.11.2015 10:18

J58i71r91k86a 21N73o13v57á51k 6852765295649

ono se to u civilních letů netutlá ani na vnitrostátních.

+1/0
2.11.2015 10:30

P21a66v68e71l 80O94d38r45a69z33i27l 6284289887130

DFTT

+1/0
2.11.2015 10:34

J50a69n 86H10á95l78a 8455295490407

Dneska pád letadla neututlají ani na vnitrostátních letech, spíš jsou schopni si "upravit" následné vyšetřování příčin nehod.

+5/0
2.11.2015 10:40

M26a31r44t27i58n 80H14u97d27e40c10e72k 3493599859453

Teda nejsem zadny expert, ale rad bych vedel co je to za technickou zavadu ktera rozlomi letadlo.

+1/0
2.11.2015 10:18

M61a40r53e72k 96R17y32t43z69k50o 1887978820

Výbuch??

+1/−2
2.11.2015 10:18

M44a71r35t51i49n 45N76e78č63a65s 8343103863289

Před lety to letadlo bouchlo ocasem o dráhu. Ale aby piloti viděli prasklinu v trupu (když si údajně stěžovali na technický stav letadla) a stejně s tim odstartovali, to je divoká spekulace...

0/0
2.11.2015 10:21

M26a62r89e82k 51R47y65t35z72k32o 1417188820

Tak, snad  pozná z černých skříněk, co to mohlo být..

0/0
2.11.2015 10:22

J60o92z38e60f 96D68u36h90a88c59e36k 7711790313780

najvacsia letecka katastrofa bola sposobena zlou opravou zadnej casti po potobnom incidence, ale tam to prebiehalo uplne inak, lietadlo  padlo az po dvoch hodinach boja pilotov s lietadlom

+1/0
2.11.2015 10:25

P36a40v65e54l 79O54d41r59a28z12i33l 6714209217390

Taky to bylo úplně jiné letadlo, žejo.

0/0
2.11.2015 10:37

J27o67z87e52f 48D28u65h96a96c19e96k 7671890893200

jj :D 747-ka boeing nad japonskom

+1/0
2.11.2015 10:43

J60a71n 21N35o68v27á51k 9855758324425

Pokud by té 747 odpadla celá ocasní část, tak by šla dolů také hned.

0/0
2.11.2015 17:51

V89á15c87l86a56v 96S72v30o71b82o33d60a 3651819380300

největší byla snad ta srážka dvou letadel někde na letišti, ne?

0/0
2.11.2015 11:11

P67a86v89e64l 31O97d55r90a96z13i92l 6694539517440

Ano, ale JAL 123 je největší nehoda samostatného stroje.

+1/0
2.11.2015 11:12

V55á61c43l40a78v 49S10v45o76b95o16d66a 3591949890810

jo takhle. no doufejme, že ho nějaké A380 nepřekoná

0/0
2.11.2015 11:17

L14a10d40i60s31l53a34v 85E97n17d83e 6939862538305

no kapitán se řídil známým ruským heslem eto ničevo nás mnogo

+1/−6
2.11.2015 10:34

M84a25r30e89k 29R85y42t37z83k90o 1897828960

to je ale blbost, že?

+1/−1
2.11.2015 10:44

P71a13v65e18l 92C13h61l18a31p96e20c 5688626350567

Pokud letadlo této velikosti začne neřízeně padat může se celkem v pohodě rozpadnout jen díky překročení max. konstrukční rychlosti, vnější síly působící na drak ho pak roztrhají

+8/0
2.11.2015 10:25

J84a62n 56S25e90m79i84k 4754397192579

staci trochu vaznejsi poruseni plaste letadla, a vzhledem k tomu ze uvnitr letadla je mnohem vetsi tlak nez v 9000m letadlo exploduje prave diky tomu. A nasledne se vzhledem k fyzikalnim silam na letadlo pusobicim rozpadne.

Nekolik takovych nehod se v poslednich 40 letech stalo- napriklad diky uvolneni dveri nakladoveho prostoru, nebo diky nenapadne trhline v trupu ktera se behem let rozsirovala az fatalne narusila pevnost plaste letadla

+3/0
2.11.2015 10:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.