Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ministr Ťok naznačil zánik přejezdu, kde se střetl kamion s pendolinem

Přejezd ve Studénce, kde se v červenci srazilo pendolino s odstaveným polským kamionem, zřejmě zanikne. Navrhuje to ministr dopravy Dan Ťok. Mluvil o tom při návštěvě strojvůdce pendolina Jana Černého. Ten při nehodě přišel o nohy, celkem si střet vyžádal tři mrtvé a osmnáct zraněných.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M48a31r12t92i90n 32P92r15o18k54e80š 5152859222775

další nebezpečný přejezd? zrušit přejezd, další nebezpečný blb na ministerstvu? zrušit ministerstvo

0/0
2.11.2015 15:34

F94r10a85n43t94i44š46e43k 11L72o78s 2110943282866

Takže jeden polský magor hrubě porušil několik zákazů a reakce politika je zrušit přejezd. Na co takové politiky platíme

+3/0
31.10.2015 11:08

M28i85r68o87s19l16a61v 85Z76i66k96m56u36n19d 7679633944123

Proti přesunu dopravy na most, resp. do okolních ulic se postaví místní ... lávka bude k ničemu, pěší budou chodit přes koleje, případný plot tam nepřežije celý první noc ...

+5/−1
30.10.2015 17:59

O60l85d59ř98i27c57h 34J12a86n11e30č22e30k 8979856303361

místní u silnice druhé třídy asi těžko můžou protestovat proti přesunu dopravy z "místní bezvýznamné komunikace".

a že lidi budou chodit přes koleje? tak tenhle argument už snad ani nemůžete myslet vážně! a i kdyby jo, tak už to je jen a jen jejich blbost, že chodí přes koleje, kde vlaky jezdí 160 km/h, i když mají hned vedle lávku. každopádně nevinní při tom umírat nebudou

+3/−1
30.10.2015 18:44

J93i46n97d13ř71i43c23h 19Š76k96o87p19e34k 4425191820985

Geniální řešení.

Než si vynutit lehce dodržování pravidel, raději sáhneme do společné kasy a kvůli pár primitivům/ignorantům vynaložíme balík na zrušení přejezdu a další úpravy

Trochu nebezpečný precedent, ale když si politici myslí, že je OK.......

+5/−1
30.10.2015 17:00

M44a42r37e28k 68M20a62r16t29i60n 8659644456980

No, hlavně si to myslí Ťok. Myslím, že to samo o sobě stačí k úsudku...

+3/0
30.10.2015 18:37

A69n16n81a 72T26v95a97r88ů52ž45k89o49v59á 4461916615678

Stejně uvažují všichni ti lumpi z ANO.

0/0
31.10.2015 11:35

M20a38r30e63k 52M91a17r35t35i45n 8959514816570

Sorry, ale takovýhle politický marketing je mi odporný. Pokud by ho chtěl Ťok skutečně navštívit s nefalšovaným zájmem, nepotřeboval by k tomu PR zprávy prostřednictvím Twitteru jeho oddaného podřízeného. Rv

+2/0
30.10.2015 16:23

O54l40d97ř27i13c51h 69J91a85n11e55č88e90k 8389286593251

sice takové typicky české řešení, ale celkem logické: když je o kilometr dál nadjezd na "okresce" a tenhle přejezd řidiči očividně dlouhodobě neumí bezpečně používat, tak ho raději zrušme. snad aspoň ta lávka pro pěší opravdu vznikne.

0/−1
30.10.2015 15:52

J24i67n91d54ř35i25c45h 26Š23k74o47p90e60k 4115461690875

tak úplně by stačilo dát na úrovňový přejezd zákaz vjezdu vozidel od určité tonáže a nechat ho jen pro místní

+2/−1
30.10.2015 17:55

O45l19d61ř29i88c19h 97J28a51n29e17č63e10k 8779166753301

osobáky by tam na červenou jezdily stejně jako tam jezdí teď. sice by to pak nebylo nebezpečné pro lidi ve vlaku, ale až by tam nějaký rychlík trefil osobák a hodil ho do prostoru nádraží na lidi čekající na peroně, asi byste mluvil jinak.

a obávám se, že takovým hovadům, jako byl ten polák s kamionem s plechy, by nebyl svatý ani ten zákal Rv

+2/0
30.10.2015 18:40

P81a83v89e12l 28S25k62l10á88d76a31n11ý 7351987189293

Nebudete tomu věřit, ale i v České republice jsou tratě, u nichž stavitelé byli (řečeno terminologií zdejšího fóra) takoví naťokaní mimoni, že nesmyslně stavěli nadjezdy a podjezdy nejen pro všechny okresky, ale dokonce i polní cesty! Třeba na trati Brno-Havlíčkův Brod není na 120 kilometrech žádný přejezd (resp. jen jeden jediný v Tišnově, opatrovaný jako vzácná rarita). Tady by se klidně mohla prohánět pendolina bez rizika, že na přejezdu zůstane nějaký dobrák s náklaďákem a rozmlátí vlak za desítky miliónů. Dokonce se tato trať pro pendolino aktuálně upravuje a zvyšuje rychlost na (bohužel jen) 140 km/h, ale i to představuje určitou naději na zrychlení dopravy Praha-Brno.

+1/−1
30.10.2015 15:24

O13l92d19ř97i94c34h 57J93a36n83e94č37e62k 8239956403251

njn ta trať se hold stavěla v trochu jiných podmínkách.

je sice pěkné, že se ta trať upravuje na "pro pendolino 140", jenže k čemu to bude? pendolina už nejezdí ani do Vídně, ani do Bratislavy - ledaže by ta záložní chtěly ČD poslat na D1 expres, který by i tak mohl lépe kopírovat trasu D1 ;-)

+1/0
30.10.2015 15:55

F39r29a61n79t85i26š92e98k 29C10h42m75e26l25a29ř 6988440

Že je Ťok poněkud myšlenkově naťokaný, jsem věděl už dávno, ale že je to takový trouba, to mne ani ve snu nenapadlo!

P.s.: to je stejná kravina, jako poté, co ta vyšinutá ženská zabila toho studenta. To se taky vyrojila spousta chytráků, kteří chtěli do všech škol zavádět ochranku. No a Ťok by podle této své filosofie měl asi zrušit všechny železniční přejezdy. Mimoň

+4/−4
30.10.2015 13:08

P96e84t96r 76M34u56n35z94a75r 1435291359466

Proč mimoň? Kousek vedle je nadjezd nad tratí. A ten přejezd tím, že je přes tolik kolejí prostě nebezpečný. Tak nejlepší bude když se konkrétně tenhle zruší.

+3/−2
30.10.2015 14:41

A75n79n89a 85T95v79a55r48ů26ž75k25o98v75á 4341256275198

Nebezpečný je pro ty, kteří si myslí, že pravidla silničního provozu jsou pro kočku a ne pro řidiče.

+1/0
31.10.2015 11:37

L67u75k38á28š 25R21y43c47h14l71ý 5367836203817

trakční vedení je ve výšce 6 metrů, ta 7 metrová lávka tam bude jak pěst na oko. A to nemluvím o tom, že z jedné strany ani pořádně není místo pro solidní bezbarierovou plošinu pro přechod ZTP nebo cyklistů

0/0
30.10.2015 12:50

L73u72b81o34š 61M85a40r29e49k 1522945796181

Že se stane neštěstí na přejezdu bez závor bych ještě pochopil. Ona ta světelná blikátka jsou dost nevýrazná. Zde bych viděl potenciál ke zlepšení.

Ale v tomto případě? Když někdo nechá stát auto za uzavřenou závorou?

Proč hned rušit přejezd?

+2/0
30.10.2015 12:50

P80a77v58e32l 20V77a65ň74h53a95r27a 9598687552480

Jestlize je prejezd zabezpecen "v podstate" tim nejlepsim, co mame (zavory) a je tam stale velmi napdprumerny pocet nehod, je myslim otazka zruseni zcela legitimni. Obzvlaste v kombinaci, jestli tam nekde pobliz je nadjezd.

+2/−1
30.10.2015 14:48

O90l17d29ř64i16c92h 51J35a92n98e63č40e77k 8489356843331

protože i přes červená světla přes něj nějaká auta jezdí NEUSTÁLE

+1/0
30.10.2015 15:56

J45i12n62d68ř55i49c25h 16Š53k17o29p76e63k 4745911390915

no jestli jsou pro někoho výstražná červená světla na přejezdu nevýrazná, měl by vrátit řidičák z důvodu slepoty

+3/0
30.10.2015 17:58

P37e42t32r 40M72i24c39h52a64l 2320564461862

Na rychlostním koridoru především neměly být přejezdy vůbec.

+5/−2
30.10.2015 12:03

J36o28s21e93f 24V65l92t78a45v67s13k57y 3625855311583

Baba od zavor stala za bolsevika par korun a tak se nic nemodernizovalo.  Ted se strkaji penize do zrychleni provozu ale uz  ne do bezpecnosti. Kdejaky trouba jezdi na cervenou.  Rychlostni koridory patri za plot a bez prechodu .  Jen podchody a prechody.

+4/0
30.10.2015 12:09

Z34d70e11n85ě20k 91J61o92n71á86š 9321269896260

no na západě se to na normálních tratích řeší nadjezdy, pouze v místech s minimálním provozem jsou přejezdy.....

Přejezd na silnici první třídy jsem v německu ještě neviděl....

+2/0
30.10.2015 12:13

V68l68a66d79i11m65í69r 59B36r45a22d91a 1743284813201

To máte pravdu. Ovšem ta silnice na mapách ani nemá číslo, takže to je jen nějaká místní cesta, možná 3. třída. I ta silnice s padacím mostem není 1. třída, ale II/464

+1/0
30.10.2015 12:38

Z38d17e93n36ě96k 85J45o11n25á35š 9581119516780

njn.. tak na takové cestě nemá co dělat kamion... aha česká republika.. mýtem jsme vyhnali kamiony z dálnic......

+3/0
30.10.2015 12:39

K69a62r55e50l 44S88e94i15d30l 8920688737447

Pepíku plácáš nesmysly. Už před 30 lety v mém obvodu nebyl žádný přejezd obsluhovaný tou tvojí bábou. A to byl na železnicích několikanásobný provoz / hlavně na vedlejších tratích /.

+2/0
30.10.2015 19:31

J64i72n27d27ř43i20c60h 58Š25k32o63p28e82k 4335651630745

lidi co neznají význam signálů používaných v dopravním provozu, nemají na silnici v roli řidičů co dělat

+3/0
30.10.2015 18:34

O16l67d17ř56i75c59h 46J33a83n92e24č32e85k 8119666323511

no, neměly, ale ono to prostě ne vždy jde zařídit! když je to hlavní (a třeba i po zrušení ostatních přejezdů v blízkém okolí jediná) spojnice uprostřed města v husté zástavbě, tak tam ten najezd nebo podjezd někdy vůbec nemáte šanci narvat.

jen na prvních 70km druhé nejdůležitější trati v Rakousku z Vídně směr Graz si vybavuju dva přejezdy (v Mödlingu a v Neunkirchenu) - a to je taky 'koridor' s maximální rychlostí 160 a myslím že v těchhle místech se dost rychle i jezdí.

tam by řešením (nezbytným i pro zrychlení přes 160) byla snad jen stavba komplet nové rychlodráhy zcela mimo zástavbu.

0/−1
30.10.2015 18:50

A80n37n96a 18T24v89a90r30ů54ž40k90o32v61á 4641396505558

Řešením by bylo odebrání řidičáků na doživotí. Ne teprve po bouračce, ale dočasně namontovat na přejezdy kamery a sebrat je všem, kteří na červenou projíždějí. Brzy by se to rozkřiklo a vyřešilo by se to bez vyhazování miliard.

0/0
31.10.2015 11:41

J85o10s66e86f 88V22l80t93a59v27s45k35y 3395305951943

...a by to prechazeni bylo bezbarierove, udela se na kazde strane vytah.

+2/0
30.10.2015 12:00

J41i52ř37í 66J66a90l76ů26v36k30a 8295543112317

Geniální. Neukázněnost řidičů na přejezdech vyřešíme zrušením přejezdů, velký počet Cikánů na speciálních školách vyřešíme zrušením speciálních škol.. Tak mě napadá, co takhle vyrovnat se s kriminalitou zrušením policie ?

+16/−4
30.10.2015 11:53

Z37d84e80n40ě25k 66J65o63n90á24š 9261249646720

Nj.. ale přejezd na silnici první třídy přes frekventovanou trat je blbost, bez ohledu na dodržování nebo nedodržování předpisů.

+2/−1
30.10.2015 12:14

L54u93k25á19š 94R36y30c22h12l83ý 5877936323497

to ale není silnice I. třídy

+2/0
30.10.2015 12:46

Z59d67e92n35ě91k 37J88o60n53á97š 9151399386760

njn.. pak je to těžký... ale co jsem se díval, tak ten přejezd je hodně frekventovaný... a to by být nemělo....

0/−1
30.10.2015 12:51

J60i23ř49í 52J35a14l70ů42v15k20a 8595733112257

Ten přejezd je na normální silnici v obci.

+1/0
30.10.2015 13:00

J82a96n 51V30o43s26t13ř33e31l 8899311373839

Výborně, místo fungující policie a trestání těch, kteří porušují zákony, zrušíme přejezdy. Lidi budou chodit přes trať načerno, protože jsou zvyklí tam tudy chodit, maminky s kočárky a tělesně postižení budou obcházet ( objíždět ) kdoví kolik kilometrů. No není to génius?

+6/−3
30.10.2015 11:36

J93a49n 26F13r65o96l53í60k 6886430455674

Každý přejezd, kde bude nehoda prostě zrušíme. Jak jednoduché až geniální.

+6/−2
30.10.2015 11:48

P28a77v27e61l 82O75d27r36a72z77i56l 6554839947220

V tomto případě je to nejrychlejší a nejúčinnější řešení, bohužel.

+7/−2
30.10.2015 11:26

J72a37n 90K59o31h97l 4303767911884

To s tím rušením začínají brzo. V civilizovaných zemích je to trend posledních nejméně 20 - 30 let..

+1/0
30.10.2015 11:21
Foto

P16a93v76e56l 63H93e62j16n62ý 1254475852709

Pokud někdo vjede na přejezd při sepnuté signalizaci je to potencionální vrah.Stačí změnit legislativu a podobní blbe..ci si dají pozor.

+1/−3
30.10.2015 11:20

J47a24k13u11b 20Š26p91r69i28n69g84e79r 9331962832

Vjet na červenou na přejezdu je už zakázaný, co na tom zlepší další zákaz?

+6/−1
30.10.2015 11:22

M23a68r96t11i34n 72R75a81y50m78a18n 4822938483318

Rusit prejezd je ptakovina ... to radsi modernizaci prejezdu, ktere jsou na trati, kde se jezdi vlaky rychle. Vyklopne zabrany ze zeme, kde ta v pracem pruhu se vyklopi 10 sec po spusteni signalizace, po dalsich 5-10 sec se vyklopi i v prostismeru, nasledne zavory.

+2/−4
30.10.2015 11:14

M79a73r85t65i52n44a 27B96r20a60b10e28n86c33o91v76á 4403965778929

Rušit normální přejezd je samozřejmě nesmysl, ale zrušit takhle frekventovaný přejezd je podle mě úplně v pořádku.Tady neprojede jeden vlak za hodinu.

+2/0
30.10.2015 11:52

J92a27n 46F60r96o70l42í62k 6316110425974

Vyklopí se naráz a ta v protisměru jde vždy z opačné strany bezpečně přejet. V takové podobě to zařízení existuje.

+1/0
30.10.2015 12:18

F30r96a89n20t92i66š53e48k 95V71a86n49ě34k 1547884577587

To chci vidět to využívání lávky. Většina lidí bude přecházet přes koleje a mrtví budou přibývat. Ledaže by tam byl vodní příkop,několika metrové betonové zdi a dráty o napětí 10 000 V.:-)

+4/−1
30.10.2015 11:09

L12a77d85i25s55l37a61v 37C34a68b80i12c64a75r 2189283129964

Tomu říkám světové řešení! Blbost z našich silnic vymýtíme rušením přejezdů...

+4/−1
30.10.2015 11:04

M89a43r81t82i73n 52G39r95u31s39z96k36a 1522810839134

Aha tak se potrestal viník, zruší se přejezd. Ten za to může.

+2/−1
30.10.2015 11:03

B28o33h55u81s74l69a37v 82K67r97á71l45í40k 2951780319326

Tak už to bývá, že na některých přejezdech se vyskytuje nepoměrně mnoho viníků. A není to náhoda.

0/0
30.10.2015 11:37

M57i98c24h76a29l 13Š43t85ě59p15á32n 4403970263982

Pomohlo by, kdyby na odjezdu z přejezdu nebyla závora,  nebo se ta odjezdová stahovala s velkým časovým odstupem, aby, když už tam někdo bude, mohl odjet.Zcela zamezit křížení kolejí a silnice je asi stejně reálné, jako oddělení protisměrných proudů vozidel na silnici. Ve Švédsku usilují o to druhé- budují třípruhové sílnice, v jednom směru jeden pruh a ve druhém dva (mezi směry svodidla)- a pořád se to střídá. Riziko střetu s protijednoucím vozidlem je vyšší, než riziko střetu s vlakem. Mimochodem- před přejezdy mají Śvédové takové brány, aby náhodou někdo s vysokým autem nezavadil o trolej. Ale přejezdy tam jsou a zůstávají.Tolik o zemi, kde se do bezpečnosti sype snad nejvíc peněz.A sypou je tam, kde to má největší efekt.

0/0
30.10.2015 11:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.