Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ministr Ťok naznačil zánik přejezdu, kde se střetl kamion s pendolinem

Přejezd ve Studénce, kde se v červenci srazilo pendolino s odstaveným polským kamionem, zřejmě zanikne. Navrhuje to ministr dopravy Dan Ťok. Mluvil o tom při návštěvě strojvůdce pendolina Jana Černého. Ten při nehodě přišel o nohy, celkem si střet vyžádal tři mrtvé a osmnáct zraněných.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M95a46r38t33i83n 69P18r54o11k42e45š 5132559892865

další nebezpečný přejezd? zrušit přejezd, další nebezpečný blb na ministerstvu? zrušit ministerstvo

0/0
2.11.2015 15:34

F80r33a32n86t43i82š93e14k 89L77o55s 2740863202366

Takže jeden polský magor hrubě porušil několik zákazů a reakce politika je zrušit přejezd. Na co takové politiky platíme

+3/0
31.10.2015 11:08

M74i29r64o58s59l94a48v 31Z78i60k44m86u20n87d 7339753404853

Proti přesunu dopravy na most, resp. do okolních ulic se postaví místní ... lávka bude k ničemu, pěší budou chodit přes koleje, případný plot tam nepřežije celý první noc ...

+5/−1
30.10.2015 17:59

O83l33d26ř84i22c55h 42J11a42n47e55č38e94k 8309436743661

místní u silnice druhé třídy asi těžko můžou protestovat proti přesunu dopravy z "místní bezvýznamné komunikace".

a že lidi budou chodit přes koleje? tak tenhle argument už snad ani nemůžete myslet vážně! a i kdyby jo, tak už to je jen a jen jejich blbost, že chodí přes koleje, kde vlaky jezdí 160 km/h, i když mají hned vedle lávku. každopádně nevinní při tom umírat nebudou

+3/−1
30.10.2015 18:44

J26i47n96d40ř90i42c12h 52Š36k97o94p83e25k 4665111240885

Geniální řešení.

Než si vynutit lehce dodržování pravidel, raději sáhneme do společné kasy a kvůli pár primitivům/ignorantům vynaložíme balík na zrušení přejezdu a další úpravy

Trochu nebezpečný precedent, ale když si politici myslí, že je OK.......

+5/−1
30.10.2015 17:00

M13a86r19e88k 17M18a25r57t62i10n 8749504646240

No, hlavně si to myslí Ťok. Myslím, že to samo o sobě stačí k úsudku...

+3/0
30.10.2015 18:37

A53n44n30a 16T38v42a54r91ů90ž24k41o84v57á 4471276265808

Stejně uvažují všichni ti lumpi z ANO.

0/0
31.10.2015 11:35

M53a23r16e27k 56M65a77r19t38i80n 8819384426360

Sorry, ale takovýhle politický marketing je mi odporný. Pokud by ho chtěl Ťok skutečně navštívit s nefalšovaným zájmem, nepotřeboval by k tomu PR zprávy prostřednictvím Twitteru jeho oddaného podřízeného. Rv

+2/0
30.10.2015 16:23

O11l70d83ř51i48c93h 59J72a80n43e20č95e93k 8569316603771

sice takové typicky české řešení, ale celkem logické: když je o kilometr dál nadjezd na "okresce" a tenhle přejezd řidiči očividně dlouhodobě neumí bezpečně používat, tak ho raději zrušme. snad aspoň ta lávka pro pěší opravdu vznikne.

0/−1
30.10.2015 15:52

J39i45n28d31ř37i57c95h 96Š77k52o96p98e61k 4715621570875

tak úplně by stačilo dát na úrovňový přejezd zákaz vjezdu vozidel od určité tonáže a nechat ho jen pro místní

+2/−1
30.10.2015 17:55

O39l23d72ř94i77c32h 30J80a41n72e16č59e70k 8309866773121

osobáky by tam na červenou jezdily stejně jako tam jezdí teď. sice by to pak nebylo nebezpečné pro lidi ve vlaku, ale až by tam nějaký rychlík trefil osobák a hodil ho do prostoru nádraží na lidi čekající na peroně, asi byste mluvil jinak.

a obávám se, že takovým hovadům, jako byl ten polák s kamionem s plechy, by nebyl svatý ani ten zákal Rv

+2/0
30.10.2015 18:40

P52a92v23e14l 73S22k87l53á70d51a62n72ý 7291707579473

Nebudete tomu věřit, ale i v České republice jsou tratě, u nichž stavitelé byli (řečeno terminologií zdejšího fóra) takoví naťokaní mimoni, že nesmyslně stavěli nadjezdy a podjezdy nejen pro všechny okresky, ale dokonce i polní cesty! Třeba na trati Brno-Havlíčkův Brod není na 120 kilometrech žádný přejezd (resp. jen jeden jediný v Tišnově, opatrovaný jako vzácná rarita). Tady by se klidně mohla prohánět pendolina bez rizika, že na přejezdu zůstane nějaký dobrák s náklaďákem a rozmlátí vlak za desítky miliónů. Dokonce se tato trať pro pendolino aktuálně upravuje a zvyšuje rychlost na (bohužel jen) 140 km/h, ale i to představuje určitou naději na zrychlení dopravy Praha-Brno.

+1/−1
30.10.2015 15:24

O16l26d17ř86i81c61h 22J97a50n95e84č88e46k 8179316193311

njn ta trať se hold stavěla v trochu jiných podmínkách.

je sice pěkné, že se ta trať upravuje na "pro pendolino 140", jenže k čemu to bude? pendolina už nejezdí ani do Vídně, ani do Bratislavy - ledaže by ta záložní chtěly ČD poslat na D1 expres, který by i tak mohl lépe kopírovat trasu D1 ;-)

+1/0
30.10.2015 15:55

F58r29a68n43t82i65š10e84k 50C17h79m67e17l21a12ř 6588220

Že je Ťok poněkud myšlenkově naťokaný, jsem věděl už dávno, ale že je to takový trouba, to mne ani ve snu nenapadlo!

P.s.: to je stejná kravina, jako poté, co ta vyšinutá ženská zabila toho studenta. To se taky vyrojila spousta chytráků, kteří chtěli do všech škol zavádět ochranku. No a Ťok by podle této své filosofie měl asi zrušit všechny železniční přejezdy. Mimoň

+4/−4
30.10.2015 13:08

P63e13t78r 89M30u89n79z25a63r 1765371979176

Proč mimoň? Kousek vedle je nadjezd nad tratí. A ten přejezd tím, že je přes tolik kolejí prostě nebezpečný. Tak nejlepší bude když se konkrétně tenhle zruší.

+3/−2
30.10.2015 14:41

A62n29n52a 51T69v50a87r13ů33ž60k16o12v40á 4531426405428

Nebezpečný je pro ty, kteří si myslí, že pravidla silničního provozu jsou pro kočku a ne pro řidiče.

+1/0
31.10.2015 11:37

L83u82k39á34š 52R27y39c41h38l39ý 5887286283887

trakční vedení je ve výšce 6 metrů, ta 7 metrová lávka tam bude jak pěst na oko. A to nemluvím o tom, že z jedné strany ani pořádně není místo pro solidní bezbarierovou plošinu pro přechod ZTP nebo cyklistů

0/0
30.10.2015 12:50

L72u85b43o53š 60M24a65r50e60k 1702185406521

Že se stane neštěstí na přejezdu bez závor bych ještě pochopil. Ona ta světelná blikátka jsou dost nevýrazná. Zde bych viděl potenciál ke zlepšení.

Ale v tomto případě? Když někdo nechá stát auto za uzavřenou závorou?

Proč hned rušit přejezd?

+2/0
30.10.2015 12:50

P72a87v88e45l 47V83a31ň91h54a68r82a 9198127222190

Jestlize je prejezd zabezpecen "v podstate" tim nejlepsim, co mame (zavory) a je tam stale velmi napdprumerny pocet nehod, je myslim otazka zruseni zcela legitimni. Obzvlaste v kombinaci, jestli tam nekde pobliz je nadjezd.

+2/−1
30.10.2015 14:48

O41l21d97ř83i15c70h 43J25a96n98e80č25e75k 8439316673251

protože i přes červená světla přes něj nějaká auta jezdí NEUSTÁLE

+1/0
30.10.2015 15:56

J22i73n66d52ř48i92c50h 43Š95k95o28p27e60k 4445581120555

no jestli jsou pro někoho výstražná červená světla na přejezdu nevýrazná, měl by vrátit řidičák z důvodu slepoty

+3/0
30.10.2015 17:58

P18e49t71r 33M35i81c38h71a91l 2450654681542

Na rychlostním koridoru především neměly být přejezdy vůbec.

+5/−2
30.10.2015 12:03

J58o32s10e66f 95V37l54t66a91v28s57k49y 3185745251963

Baba od zavor stala za bolsevika par korun a tak se nic nemodernizovalo.  Ted se strkaji penize do zrychleni provozu ale uz  ne do bezpecnosti. Kdejaky trouba jezdi na cervenou.  Rychlostni koridory patri za plot a bez prechodu .  Jen podchody a prechody.

+4/0
30.10.2015 12:09

Z45d64e32n23ě30k 34J81o95n90á86š 9911379796560

no na západě se to na normálních tratích řeší nadjezdy, pouze v místech s minimálním provozem jsou přejezdy.....

Přejezd na silnici první třídy jsem v německu ještě neviděl....

+2/0
30.10.2015 12:13

V56l84a74d51i46m94í27r 93B47r30a56d88a 1263304243831

To máte pravdu. Ovšem ta silnice na mapách ani nemá číslo, takže to je jen nějaká místní cesta, možná 3. třída. I ta silnice s padacím mostem není 1. třída, ale II/464

+1/0
30.10.2015 12:38

Z27d16e23n74ě56k 80J42o55n34á34š 9501149746190

njn.. tak na takové cestě nemá co dělat kamion... aha česká republika.. mýtem jsme vyhnali kamiony z dálnic......

+3/0
30.10.2015 12:39

K44a26r85e45l 70S71e74i66d37l 8290798517277

Pepíku plácáš nesmysly. Už před 30 lety v mém obvodu nebyl žádný přejezd obsluhovaný tou tvojí bábou. A to byl na železnicích několikanásobný provoz / hlavně na vedlejších tratích /.

+2/0
30.10.2015 19:31

J12i65n40d18ř60i80c17h 69Š85k24o15p10e75k 4515291260225

lidi co neznají význam signálů používaných v dopravním provozu, nemají na silnici v roli řidičů co dělat

+3/0
30.10.2015 18:34

O54l23d28ř38i85c39h 13J79a58n51e18č59e78k 8939936153631

no, neměly, ale ono to prostě ne vždy jde zařídit! když je to hlavní (a třeba i po zrušení ostatních přejezdů v blízkém okolí jediná) spojnice uprostřed města v husté zástavbě, tak tam ten najezd nebo podjezd někdy vůbec nemáte šanci narvat.

jen na prvních 70km druhé nejdůležitější trati v Rakousku z Vídně směr Graz si vybavuju dva přejezdy (v Mödlingu a v Neunkirchenu) - a to je taky 'koridor' s maximální rychlostí 160 a myslím že v těchhle místech se dost rychle i jezdí.

tam by řešením (nezbytným i pro zrychlení přes 160) byla snad jen stavba komplet nové rychlodráhy zcela mimo zástavbu.

0/−1
30.10.2015 18:50

A40n88n92a 26T88v32a67r48ů58ž12k79o45v94á 4301556495248

Řešením by bylo odebrání řidičáků na doživotí. Ne teprve po bouračce, ale dočasně namontovat na přejezdy kamery a sebrat je všem, kteří na červenou projíždějí. Brzy by se to rozkřiklo a vyřešilo by se to bez vyhazování miliard.

0/0
31.10.2015 11:41

J73o66s32e87f 25V35l37t37a11v39s98k19y 3165295201933

...a by to prechazeni bylo bezbarierove, udela se na kazde strane vytah.

+2/0
30.10.2015 12:00
Foto

J21i21ř39í 32J95a65l89ů59v88k36a 8375323432627

Geniální. Neukázněnost řidičů na přejezdech vyřešíme zrušením přejezdů, velký počet Cikánů na speciálních školách vyřešíme zrušením speciálních škol.. Tak mě napadá, co takhle vyrovnat se s kriminalitou zrušením policie ?

+16/−4
30.10.2015 11:53

Z31d61e20n63ě29k 37J81o74n24á63š 9651879866920

Nj.. ale přejezd na silnici první třídy přes frekventovanou trat je blbost, bez ohledu na dodržování nebo nedodržování předpisů.

+2/−1
30.10.2015 12:14

L68u39k51á81š 68R50y83c19h26l26ý 5287186753717

to ale není silnice I. třídy

+2/0
30.10.2015 12:46

Z98d87e97n14ě93k 47J17o46n98á52š 9101829226460

njn.. pak je to těžký... ale co jsem se díval, tak ten přejezd je hodně frekventovaný... a to by být nemělo....

0/−1
30.10.2015 12:51
Foto

J95i74ř66í 18J77a96l90ů59v84k54a 8625923782227

Ten přejezd je na normální silnici v obci.

+1/0
30.10.2015 13:00

J45a92n 45V21o60s19t75ř35e65l 8609921483849

Výborně, místo fungující policie a trestání těch, kteří porušují zákony, zrušíme přejezdy. Lidi budou chodit přes trať načerno, protože jsou zvyklí tam tudy chodit, maminky s kočárky a tělesně postižení budou obcházet ( objíždět ) kdoví kolik kilometrů. No není to génius?

+6/−3
30.10.2015 11:36

J31a40n 97F81r85o37l46í22k 6506590195394

Každý přejezd, kde bude nehoda prostě zrušíme. Jak jednoduché až geniální.

+6/−2
30.10.2015 11:48

P78a80v49e13l 52O50d11r67a94z10i15l 6174889317130

V tomto případě je to nejrychlejší a nejúčinnější řešení, bohužel.

+7/−2
30.10.2015 11:26

J70a69n 19K15o24h38l 4213687281854

To s tím rušením začínají brzo. V civilizovaných zemích je to trend posledních nejméně 20 - 30 let..

+1/0
30.10.2015 11:21
Foto

P72a76v64e41l 98H94e42j35n80ý 1814375352329

Pokud někdo vjede na přejezd při sepnuté signalizaci je to potencionální vrah.Stačí změnit legislativu a podobní blbe..ci si dají pozor.

+1/−3
30.10.2015 11:20

J23a20k91u79b 89Š31p34r90i92n63g34e75r 9521402542

Vjet na červenou na přejezdu je už zakázaný, co na tom zlepší další zákaz?

+6/−1
30.10.2015 11:22

M94a11r66t21i30n 27R78a73y45m36a94n 4152728803178

Rusit prejezd je ptakovina ... to radsi modernizaci prejezdu, ktere jsou na trati, kde se jezdi vlaky rychle. Vyklopne zabrany ze zeme, kde ta v pracem pruhu se vyklopi 10 sec po spusteni signalizace, po dalsich 5-10 sec se vyklopi i v prostismeru, nasledne zavory.

+2/−4
30.10.2015 11:14

M48a74r44t47i95n94a 31B57r30a47b93e94n79c22o39v65á 4553635868409

Rušit normální přejezd je samozřejmě nesmysl, ale zrušit takhle frekventovaný přejezd je podle mě úplně v pořádku.Tady neprojede jeden vlak za hodinu.

+2/0
30.10.2015 11:52

J79a24n 26F15r14o43l45í55k 6536940255614

Vyklopí se naráz a ta v protisměru jde vždy z opačné strany bezpečně přejet. V takové podobě to zařízení existuje.

+1/0
30.10.2015 12:18

F19r84a24n58t40i15š44e59k 72V52a46n73ě36k 1327984607167

To chci vidět to využívání lávky. Většina lidí bude přecházet přes koleje a mrtví budou přibývat. Ledaže by tam byl vodní příkop,několika metrové betonové zdi a dráty o napětí 10 000 V.:-)

+4/−1
30.10.2015 11:09

L69a48d51i84s50l37a33v 58C39a42b62i58c74a13r 2359313429844

Tomu říkám světové řešení! Blbost z našich silnic vymýtíme rušením přejezdů...

+4/−1
30.10.2015 11:04

M94a97r80t34i50n 28G37r67u37s77z52k78a 1812440849494

Aha tak se potrestal viník, zruší se přejezd. Ten za to může.

+2/−1
30.10.2015 11:03

B83o55h73u75s67l56a89v 10K11r72á81l11í96k 2481200519926

Tak už to bývá, že na některých přejezdech se vyskytuje nepoměrně mnoho viníků. A není to náhoda.

0/0
30.10.2015 11:37

M46i13c62h35a45l 97Š32t57ě82p10á54n 4153600593272

Pomohlo by, kdyby na odjezdu z přejezdu nebyla závora,  nebo se ta odjezdová stahovala s velkým časovým odstupem, aby, když už tam někdo bude, mohl odjet.Zcela zamezit křížení kolejí a silnice je asi stejně reálné, jako oddělení protisměrných proudů vozidel na silnici. Ve Švédsku usilují o to druhé- budují třípruhové sílnice, v jednom směru jeden pruh a ve druhém dva (mezi směry svodidla)- a pořád se to střídá. Riziko střetu s protijednoucím vozidlem je vyšší, než riziko střetu s vlakem. Mimochodem- před přejezdy mají Śvédové takové brány, aby náhodou někdo s vysokým autem nezavadil o trolej. Ale přejezdy tam jsou a zůstávají.Tolik o zemi, kde se do bezpečnosti sype snad nejvíc peněz.A sypou je tam, kde to má největší efekt.

0/0
30.10.2015 11:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.