Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ministr Ťok naznačil zánik přejezdu, kde se střetl kamion s pendolinem

Přejezd ve Studénce, kde se v červenci srazilo pendolino s odstaveným polským kamionem, zřejmě zanikne. Navrhuje to ministr dopravy Dan Ťok. Mluvil o tom při návštěvě strojvůdce pendolina Jana Černého. Ten při nehodě přišel o nohy, celkem si střet vyžádal tři mrtvé a osmnáct zraněných.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M50a33r31t35i37n 25P31r90o90k27e71š 5182489772155

další nebezpečný přejezd? zrušit přejezd, další nebezpečný blb na ministerstvu? zrušit ministerstvo

0/0
2.11.2015 15:34

F61r20a35n70t22i21š21e15k 51L22o26s 2720273322786

Takže jeden polský magor hrubě porušil několik zákazů a reakce politika je zrušit přejezd. Na co takové politiky platíme

+3/0
31.10.2015 11:08

M44i74r75o12s46l12a37v 57Z81i10k94m61u95n11d 7389363394633

Proti přesunu dopravy na most, resp. do okolních ulic se postaví místní ... lávka bude k ničemu, pěší budou chodit přes koleje, případný plot tam nepřežije celý první noc ...

+5/−1
30.10.2015 17:59

O81l76d87ř22i26c59h 19J49a83n88e42č62e80k 8319576753181

místní u silnice druhé třídy asi těžko můžou protestovat proti přesunu dopravy z "místní bezvýznamné komunikace".

a že lidi budou chodit přes koleje? tak tenhle argument už snad ani nemůžete myslet vážně! a i kdyby jo, tak už to je jen a jen jejich blbost, že chodí přes koleje, kde vlaky jezdí 160 km/h, i když mají hned vedle lávku. každopádně nevinní při tom umírat nebudou

+3/−1
30.10.2015 18:44

J89i98n95d90ř74i88c36h 26Š89k96o29p21e60k 4165431400195

Geniální řešení.

Než si vynutit lehce dodržování pravidel, raději sáhneme do společné kasy a kvůli pár primitivům/ignorantům vynaložíme balík na zrušení přejezdu a další úpravy

Trochu nebezpečný precedent, ale když si politici myslí, že je OK.......

+5/−1
30.10.2015 17:00

M25a20r87e27k 78M66a63r59t62i85n 8659444886360

No, hlavně si to myslí Ťok. Myslím, že to samo o sobě stačí k úsudku...

+3/0
30.10.2015 18:37

A45n40n77a 34T10v43a70r62ů63ž57k69o16v44á 4901156805968

Stejně uvažují všichni ti lumpi z ANO.

0/0
31.10.2015 11:35

M86a64r49e10k 97M72a74r77t88i90n 8709964856520

Sorry, ale takovýhle politický marketing je mi odporný. Pokud by ho chtěl Ťok skutečně navštívit s nefalšovaným zájmem, nepotřeboval by k tomu PR zprávy prostřednictvím Twitteru jeho oddaného podřízeného. Rv

+2/0
30.10.2015 16:23

O60l86d60ř82i30c20h 84J50a90n17e53č17e57k 8429516653441

sice takové typicky české řešení, ale celkem logické: když je o kilometr dál nadjezd na "okresce" a tenhle přejezd řidiči očividně dlouhodobě neumí bezpečně používat, tak ho raději zrušme. snad aspoň ta lávka pro pěší opravdu vznikne.

0/−1
30.10.2015 15:52

J84i54n40d38ř89i74c82h 13Š57k55o18p97e86k 4845721750715

tak úplně by stačilo dát na úrovňový přejezd zákaz vjezdu vozidel od určité tonáže a nechat ho jen pro místní

+2/−1
30.10.2015 17:55

O82l59d48ř18i87c21h 20J74a25n63e58č80e35k 8969726943141

osobáky by tam na červenou jezdily stejně jako tam jezdí teď. sice by to pak nebylo nebezpečné pro lidi ve vlaku, ale až by tam nějaký rychlík trefil osobák a hodil ho do prostoru nádraží na lidi čekající na peroně, asi byste mluvil jinak.

a obávám se, že takovým hovadům, jako byl ten polák s kamionem s plechy, by nebyl svatý ani ten zákal Rv

+2/0
30.10.2015 18:40

P43a21v83e28l 21S48k96l95á82d68a54n77ý 7621217359843

Nebudete tomu věřit, ale i v České republice jsou tratě, u nichž stavitelé byli (řečeno terminologií zdejšího fóra) takoví naťokaní mimoni, že nesmyslně stavěli nadjezdy a podjezdy nejen pro všechny okresky, ale dokonce i polní cesty! Třeba na trati Brno-Havlíčkův Brod není na 120 kilometrech žádný přejezd (resp. jen jeden jediný v Tišnově, opatrovaný jako vzácná rarita). Tady by se klidně mohla prohánět pendolina bez rizika, že na přejezdu zůstane nějaký dobrák s náklaďákem a rozmlátí vlak za desítky miliónů. Dokonce se tato trať pro pendolino aktuálně upravuje a zvyšuje rychlost na (bohužel jen) 140 km/h, ale i to představuje určitou naději na zrychlení dopravy Praha-Brno.

+1/−1
30.10.2015 15:24

O91l85d16ř89i57c18h 28J45a60n88e43č94e76k 8579166193461

njn ta trať se hold stavěla v trochu jiných podmínkách.

je sice pěkné, že se ta trať upravuje na "pro pendolino 140", jenže k čemu to bude? pendolina už nejezdí ani do Vídně, ani do Bratislavy - ledaže by ta záložní chtěly ČD poslat na D1 expres, který by i tak mohl lépe kopírovat trasu D1 ;-)

+1/0
30.10.2015 15:55

F68r41a43n13t42i64š48e98k 20C91h37m51e29l46a10ř 6468540

Že je Ťok poněkud myšlenkově naťokaný, jsem věděl už dávno, ale že je to takový trouba, to mne ani ve snu nenapadlo!

P.s.: to je stejná kravina, jako poté, co ta vyšinutá ženská zabila toho studenta. To se taky vyrojila spousta chytráků, kteří chtěli do všech škol zavádět ochranku. No a Ťok by podle této své filosofie měl asi zrušit všechny železniční přejezdy. Mimoň

+4/−4
30.10.2015 13:08

P50e14t85r 88M23u84n13z64a82r 1595581639106

Proč mimoň? Kousek vedle je nadjezd nad tratí. A ten přejezd tím, že je přes tolik kolejí prostě nebezpečný. Tak nejlepší bude když se konkrétně tenhle zruší.

+3/−2
30.10.2015 14:41

A15n21n48a 68T26v51a93r50ů87ž53k51o51v57á 4961366175198

Nebezpečný je pro ty, kteří si myslí, že pravidla silničního provozu jsou pro kočku a ne pro řidiče.

+1/0
31.10.2015 11:37

L68u95k94á39š 12R65y14c59h79l27ý 5577986763817

trakční vedení je ve výšce 6 metrů, ta 7 metrová lávka tam bude jak pěst na oko. A to nemluvím o tom, že z jedné strany ani pořádně není místo pro solidní bezbarierovou plošinu pro přechod ZTP nebo cyklistů

0/0
30.10.2015 12:50

L87u50b56o90š 32M40a80r77e82k 1942605986261

Že se stane neštěstí na přejezdu bez závor bych ještě pochopil. Ona ta světelná blikátka jsou dost nevýrazná. Zde bych viděl potenciál ke zlepšení.

Ale v tomto případě? Když někdo nechá stát auto za uzavřenou závorou?

Proč hned rušit přejezd?

+2/0
30.10.2015 12:50

P42a47v71e36l 16V37a74ň50h88a66r14a 9758187812640

Jestlize je prejezd zabezpecen "v podstate" tim nejlepsim, co mame (zavory) a je tam stale velmi napdprumerny pocet nehod, je myslim otazka zruseni zcela legitimni. Obzvlaste v kombinaci, jestli tam nekde pobliz je nadjezd.

+2/−1
30.10.2015 14:48

O66l70d75ř92i87c75h 69J62a17n50e44č84e77k 8879286213431

protože i přes červená světla přes něj nějaká auta jezdí NEUSTÁLE

+1/0
30.10.2015 15:56

J51i65n87d26ř42i55c31h 92Š49k16o47p60e88k 4855551310975

no jestli jsou pro někoho výstražná červená světla na přejezdu nevýrazná, měl by vrátit řidičák z důvodu slepoty

+3/0
30.10.2015 17:58

P23e25t33r 83M16i37c66h76a18l 2280644921892

Na rychlostním koridoru především neměly být přejezdy vůbec.

+5/−2
30.10.2015 12:03

J71o11s48e91f 41V66l26t75a50v38s30k70y 3935365631253

Baba od zavor stala za bolsevika par korun a tak se nic nemodernizovalo.  Ted se strkaji penize do zrychleni provozu ale uz  ne do bezpecnosti. Kdejaky trouba jezdi na cervenou.  Rychlostni koridory patri za plot a bez prechodu .  Jen podchody a prechody.

+4/0
30.10.2015 12:09

Z56d60e57n38ě56k 88J14o95n20á66š 9591599586640

no na západě se to na normálních tratích řeší nadjezdy, pouze v místech s minimálním provozem jsou přejezdy.....

Přejezd na silnici první třídy jsem v německu ještě neviděl....

+2/0
30.10.2015 12:13

V47l12a37d56i25m75í58r 50B92r24a64d81a 1463744943631

To máte pravdu. Ovšem ta silnice na mapách ani nemá číslo, takže to je jen nějaká místní cesta, možná 3. třída. I ta silnice s padacím mostem není 1. třída, ale II/464

+1/0
30.10.2015 12:38

Z44d42e40n23ě92k 71J14o44n61á25š 9221439956310

njn.. tak na takové cestě nemá co dělat kamion... aha česká republika.. mýtem jsme vyhnali kamiony z dálnic......

+3/0
30.10.2015 12:39

K98a65r25e90l 72S82e68i66d79l 8470488977207

Pepíku plácáš nesmysly. Už před 30 lety v mém obvodu nebyl žádný přejezd obsluhovaný tou tvojí bábou. A to byl na železnicích několikanásobný provoz / hlavně na vedlejších tratích /.

+2/0
30.10.2015 19:31

J63i23n90d16ř67i30c24h 13Š24k27o28p50e53k 4405331210625

lidi co neznají význam signálů používaných v dopravním provozu, nemají na silnici v roli řidičů co dělat

+3/0
30.10.2015 18:34

O59l45d16ř96i92c64h 26J30a82n31e80č75e75k 8609756533721

no, neměly, ale ono to prostě ne vždy jde zařídit! když je to hlavní (a třeba i po zrušení ostatních přejezdů v blízkém okolí jediná) spojnice uprostřed města v husté zástavbě, tak tam ten najezd nebo podjezd někdy vůbec nemáte šanci narvat.

jen na prvních 70km druhé nejdůležitější trati v Rakousku z Vídně směr Graz si vybavuju dva přejezdy (v Mödlingu a v Neunkirchenu) - a to je taky 'koridor' s maximální rychlostí 160 a myslím že v těchhle místech se dost rychle i jezdí.

tam by řešením (nezbytným i pro zrychlení přes 160) byla snad jen stavba komplet nové rychlodráhy zcela mimo zástavbu.

0/−1
30.10.2015 18:50

A92n79n47a 33T16v75a75r16ů94ž51k97o72v31á 4381386425678

Řešením by bylo odebrání řidičáků na doživotí. Ne teprve po bouračce, ale dočasně namontovat na přejezdy kamery a sebrat je všem, kteří na červenou projíždějí. Brzy by se to rozkřiklo a vyřešilo by se to bez vyhazování miliard.

0/0
31.10.2015 11:41

J83o88s62e13f 66V30l36t89a46v46s91k32y 3485515661743

...a by to prechazeni bylo bezbarierove, udela se na kazde strane vytah.

+2/0
30.10.2015 12:00
Foto

J10i66ř39í 41J24a36l39ů40v30k85a 8695743322207

Geniální. Neukázněnost řidičů na přejezdech vyřešíme zrušením přejezdů, velký počet Cikánů na speciálních školách vyřešíme zrušením speciálních škol.. Tak mě napadá, co takhle vyrovnat se s kriminalitou zrušením policie ?

+16/−4
30.10.2015 11:53

Z10d51e47n42ě92k 90J64o20n89á22š 9271969266390

Nj.. ale přejezd na silnici první třídy přes frekventovanou trat je blbost, bez ohledu na dodržování nebo nedodržování předpisů.

+2/−1
30.10.2015 12:14

L38u23k71á12š 56R15y55c37h70l12ý 5357696613327

to ale není silnice I. třídy

+2/0
30.10.2015 12:46

Z72d46e43n65ě25k 24J36o91n79á11š 9181739836450

njn.. pak je to těžký... ale co jsem se díval, tak ten přejezd je hodně frekventovaný... a to by být nemělo....

0/−1
30.10.2015 12:51
Foto

J56i49ř29í 96J39a22l10ů90v72k96a 8715743152537

Ten přejezd je na normální silnici v obci.

+1/0
30.10.2015 13:00

J24a75n 39V66o30s13t86ř26e75l 8829401103249

Výborně, místo fungující policie a trestání těch, kteří porušují zákony, zrušíme přejezdy. Lidi budou chodit přes trať načerno, protože jsou zvyklí tam tudy chodit, maminky s kočárky a tělesně postižení budou obcházet ( objíždět ) kdoví kolik kilometrů. No není to génius?

+6/−3
30.10.2015 11:36

J12a30n 90F10r48o40l71í91k 6246620165714

Každý přejezd, kde bude nehoda prostě zrušíme. Jak jednoduché až geniální.

+6/−2
30.10.2015 11:48

P31a19v71e54l 70O67d52r48a31z48i65l 6344779177620

V tomto případě je to nejrychlejší a nejúčinnější řešení, bohužel.

+7/−2
30.10.2015 11:26

J42a68n 33K53o23h97l 4223847881514

To s tím rušením začínají brzo. V civilizovaných zemích je to trend posledních nejméně 20 - 30 let..

+1/0
30.10.2015 11:21
Foto

P16a70v36e73l 81H31e61j76n60ý 1584805762539

Pokud někdo vjede na přejezd při sepnuté signalizaci je to potencionální vrah.Stačí změnit legislativu a podobní blbe..ci si dají pozor.

+1/−3
30.10.2015 11:20

J30a22k71u57b 75Š80p81r34i74n69g33e18r 9591552382

Vjet na červenou na přejezdu je už zakázaný, co na tom zlepší další zákaz?

+6/−1
30.10.2015 11:22

M61a58r33t96i86n 64R28a61y81m21a56n 4662448723108

Rusit prejezd je ptakovina ... to radsi modernizaci prejezdu, ktere jsou na trati, kde se jezdi vlaky rychle. Vyklopne zabrany ze zeme, kde ta v pracem pruhu se vyklopi 10 sec po spusteni signalizace, po dalsich 5-10 sec se vyklopi i v prostismeru, nasledne zavory.

+2/−4
30.10.2015 11:14

M55a14r60t90i79n32a 10B35r64a19b17e69n80c94o66v49á 4723715158479

Rušit normální přejezd je samozřejmě nesmysl, ale zrušit takhle frekventovaný přejezd je podle mě úplně v pořádku.Tady neprojede jeden vlak za hodinu.

+2/0
30.10.2015 11:52

J97a98n 57F78r66o64l92í20k 6746640335244

Vyklopí se naráz a ta v protisměru jde vždy z opačné strany bezpečně přejet. V takové podobě to zařízení existuje.

+1/0
30.10.2015 12:18

F89r12a68n76t13i97š63e58k 39V57a96n42ě76k 1577584807857

To chci vidět to využívání lávky. Většina lidí bude přecházet přes koleje a mrtví budou přibývat. Ledaže by tam byl vodní příkop,několika metrové betonové zdi a dráty o napětí 10 000 V.:-)

+4/−1
30.10.2015 11:09

L54a16d92i72s67l61a57v 14C13a21b23i66c16a25r 2889533829544

Tomu říkám světové řešení! Blbost z našich silnic vymýtíme rušením přejezdů...

+4/−1
30.10.2015 11:04

M89a92r96t72i68n 72G51r88u68s50z60k46a 1882170449384

Aha tak se potrestal viník, zruší se přejezd. Ten za to může.

+2/−1
30.10.2015 11:03

B88o19h27u31s27l43a16v 29K98r94á51l44í71k 2511800539326

Tak už to bývá, že na některých přejezdech se vyskytuje nepoměrně mnoho viníků. A není to náhoda.

0/0
30.10.2015 11:37

M73i14c90h91a57l 43Š34t98ě25p72á87n 4623520743342

Pomohlo by, kdyby na odjezdu z přejezdu nebyla závora,  nebo se ta odjezdová stahovala s velkým časovým odstupem, aby, když už tam někdo bude, mohl odjet.Zcela zamezit křížení kolejí a silnice je asi stejně reálné, jako oddělení protisměrných proudů vozidel na silnici. Ve Švédsku usilují o to druhé- budují třípruhové sílnice, v jednom směru jeden pruh a ve druhém dva (mezi směry svodidla)- a pořád se to střídá. Riziko střetu s protijednoucím vozidlem je vyšší, než riziko střetu s vlakem. Mimochodem- před přejezdy mají Śvédové takové brány, aby náhodou někdo s vysokým autem nezavadil o trolej. Ale přejezdy tam jsou a zůstávají.Tolik o zemi, kde se do bezpečnosti sype snad nejvíc peněz.A sypou je tam, kde to má největší efekt.

0/0
30.10.2015 11:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.