Diskuze

Předejít neštěstím na přejezdech by mohly pomoci „chytrá“ závora a laser

Nová zabezpečovací zařízení na železnici omezí prostor pro lidskou chybu. O „chytrých“ závorách a laserem řízeném zastavení vlaku před překážkou na přejezdu uvažují správci železnice i inspekce, která vyšetřuje nehodu ve Studénce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J35a73n 97J57e78m98e98l83k65a

24. 10. 2015 9:57

Pokud zařízená na detekci překážky nebude kombinované s automatickým pokutováním je to na nic. A to AŽD asi neumí. Protože pokud nebude platit pravidlo, že jestliže spustíš poplach, dostaneš automaticky 10 000 pokuty za osobní 100 000 za nákladní, tak se pak bude nadávat, že to nefunguje a způsobuje "falešné" poplachy. Navíc by se měla měřit i rychlost vozidel.

1 0
možnosti

Já myslím, že by stačilo pochytat ty pitomce, kteří nejsou schopni zvládnou své pudy a smysly a vjíždějí na koleje při svítících světlech, napařit jim pořádné pokuty a a sebrat na rok řidičáky, a v případě, že by své skutky páchaly opakovaně, tak je vždy na čas zavřít s cíleným převýchovným programem. To by bylo skutečně efektivní a velmi ekonomické řešení.

1 0
možnosti
Foto

Takový zastaralý dopravní prostředek, jako je vlak, který neumí za rozumnou dobu zastavit, takže zabíjí co má v cestě, by se měl zrušit. Je nedemokratické, že má přednost. Je to podobné, jako by měla přednost SUV - ta jsou také větší.

0 0
možnosti

K73a27r63e57l 48N19e27č15a18s

22. 10. 2015 16:12

Na přejezdu stačí zastavit a počkat.Žádné neštěstí tohoto typu se nestalo poruchou varovné signalizace/světla,závory/.Je to jako posypávat lyžařské sjezdovky nebo místo každé křižovatky udělat podchod.:-/

2 1
možnosti

A co jako? Myslíte, že takové alibistické bláboly někomu vrátí život? Každá technická závada i každé porušování předpisů má své příčiny. A jde o to ty příčiny odhalovat a na základě toho snižovat rizika. Ovšem zastavovat vlak pokaždé, když kolem čidla přeletí motýl, asi nebude to pravé efektivní řešení.

1 0
možnosti
Foto

J13i43ř77í 64H65o61l66u65b

22. 10. 2015 15:00

Málo. Ještě vyhodit miliardy za idi*ty co chodi po kolejích. Další miliardy třeba za to aby červene světlo bylo červenejsi.... blb zůstane blbem ikdyby řidil limuzínu. červena světla + přejezd + blb = 10 let natvrdo a hned ubude nehod

2 0
možnosti

Princip zabezpečení je z dob koňských povozů.

0 3
možnosti

Nikoliv. Tehdy byl lepší.

0 0
možnosti

Možná by stačil zdravý selský rozum.                                                                                      Jak někdo dole správně píše, nejdřív odstranit závory.Drtivá většina zastaví na výstražnou signalizaci, najdou se ale tací kteří to risknou protože ještě nepadají závory. No a mašiny vybavít masivním pluhem který by odstranil překážku a ochránil tak cestující.

3 0
možnosti

I87v72o 59J31a52n74á90č13e49k

22. 10. 2015 13:38

A přitom by stačilo vydávat ŘP pouze řidičům.

2 1
možnosti

A kdyby ten Polák s tou hromadou plechů neměl řidičák, měnilo by to něco na průběhu nehody?

0 0
možnosti

To, ze se nejdrive zavre predni zavora a se  zpozdenim ta druha zavora, to je v Zapadni Evrope uz 40 let realitou.   U nekterych prejezdu je POUZE ta prvni zavora, protoze se pocita s tim, ze blbec do toho nenajede opacne.

2 0
možnosti

Ono ty závoty ostatně vlastně ve finálé slouží jenom k tomu, aby na tom přejezdu případně blbce uvěznily. O tom, že se prostě má stát a čekat už dávájí dostatečnou informaci červená světla, závory nepřidávají nic navíc ...

1 0
možnosti

Jakékoliv zabezpečovací zařízení je k ničemu - na přejezdu - doma - plot ... Zloděj, který vás chce vykrást to udělá ... Je to v hlavě aktéra ... Podobně, jako výše trestu nemá vliv na následný zločin ... Je to v hlavě řidiče, (zločince),  ... v ničem jiném ...

2 0
možnosti