- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud zařízená na detekci překážky nebude kombinované s automatickým pokutováním je to na nic. A to AŽD asi neumí. Protože pokud nebude platit pravidlo, že jestliže spustíš poplach, dostaneš automaticky 10 000 pokuty za osobní 100 000 za nákladní, tak se pak bude nadávat, že to nefunguje a způsobuje "falešné" poplachy. Navíc by se měla měřit i rychlost vozidel.
Já myslím, že by stačilo pochytat ty pitomce, kteří nejsou schopni zvládnou své pudy a smysly a vjíždějí na koleje při svítících světlech, napařit jim pořádné pokuty a a sebrat na rok řidičáky, a v případě, že by své skutky páchaly opakovaně, tak je vždy na čas zavřít s cíleným převýchovným programem. To by bylo skutečně efektivní a velmi ekonomické řešení.
Takový zastaralý dopravní prostředek, jako je vlak, který neumí za rozumnou dobu zastavit, takže zabíjí co má v cestě, by se měl zrušit. Je nedemokratické, že má přednost. Je to podobné, jako by měla přednost SUV - ta jsou také větší.
Na přejezdu stačí zastavit a počkat.Žádné neštěstí tohoto typu se nestalo poruchou varovné signalizace/světla,závory/.Je to jako posypávat lyžařské sjezdovky nebo místo každé křižovatky udělat podchod.
A co jako? Myslíte, že takové alibistické bláboly někomu vrátí život? Každá technická závada i každé porušování předpisů má své příčiny. A jde o to ty příčiny odhalovat a na základě toho snižovat rizika. Ovšem zastavovat vlak pokaždé, když kolem čidla přeletí motýl, asi nebude to pravé efektivní řešení.
Málo. Ještě vyhodit miliardy za idi*ty co chodi po kolejích. Další miliardy třeba za to aby červene světlo bylo červenejsi.... blb zůstane blbem ikdyby řidil limuzínu. červena světla + přejezd + blb = 10 let natvrdo a hned ubude nehod
Princip zabezpečení je z dob koňských povozů.
Možná by stačil zdravý selský rozum. Jak někdo dole správně píše, nejdřív odstranit závory.Drtivá většina zastaví na výstražnou signalizaci, najdou se ale tací kteří to risknou protože ještě nepadají závory. No a mašiny vybavít masivním pluhem který by odstranil překážku a ochránil tak cestující.
A přitom by stačilo vydávat ŘP pouze řidičům.
A kdyby ten Polák s tou hromadou plechů neměl řidičák, měnilo by to něco na průběhu nehody?
To, ze se nejdrive zavre predni zavora a se zpozdenim ta druha zavora, to je v Zapadni Evrope uz 40 let realitou. U nekterych prejezdu je POUZE ta prvni zavora, protoze se pocita s tim, ze blbec do toho nenajede opacne.
Ono ty závoty ostatně vlastně ve finálé slouží jenom k tomu, aby na tom přejezdu případně blbce uvěznily. O tom, že se prostě má stát a čekat už dávájí dostatečnou informaci červená světla, závory nepřidávají nic navíc ...
Jakékoliv zabezpečovací zařízení je k ničemu - na přejezdu - doma - plot ... Zloděj, který vás chce vykrást to udělá ... Je to v hlavě aktéra ... Podobně, jako výše trestu nemá vliv na následný zločin ... Je to v hlavě řidiče, (zločince), ... v ničem jiném ...