- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda, že do CHKO nebudou patřit celé Brdy včetně Hřebenů. Ale chápu, že zájmů je moc, tak jsem rád, že to dopadlo alespoň takhle.
Podloží cest ve vojenském prostoru je urobeno z kamene, který se vytěžil na Příbramsku z uranových dolů - tak to tam trošičku vyzařuje. Zdroj: jeden, co dělal v dolech, povídal..... je lepší se tam pohybovat na kole než pěšky.
I kdyby tam byla cista vytezena ruda a ne hlusina, clovek by tam musel pesky (naboso) nachodit asi tak 1000 kilometru, aby to pocitil. V pripade hlusiny se bavime o 100x vetsi vzdalenosti...
Kde je Mládek, tam lze cítit velkou lumpárnu
Velmi velkou lumpárnu. Viz uhlí...
Doufám, že se přírodě na Brdech podaří přežít nájezdy motoristů.
To bude to menší zlo. Ale developeři, těžaři a podobní, ti už se smějí...
Jak se jmenují Brdy je úplně fuk. Na otevření Brd se těší motorkáři a čtyřkolkáři, kterých tam bude plno. No a taky se těší starostové sousedních obcí, kteří jsou potěšeni, co všechno budou moci rozprodat. Moc rád bych se ale mýlil.
Pokud to bude patřit Vojenským lesům a statkům, tak toho asi starostové moc nerozprodají. Mohou ovlivnit nanejvýš tak územní plán nebo dopravní značení.
Udělal bych z toho rezervaci, třeba se bude jednou hodit, dřív než si myslíme
Má někdo pocit, že alespoň jednomu z nich jde o dobro přírody?
Mládkovi rozhodně ne, těm ostatním snad ano.
pokaždé, když Mládek utře, mám radost