Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Perský záliv bude bez americké letadlové lodi, poprvé po osmi letech

Perský záliv se poprvé po osmi letech ocitne bez přítomnosti americké letadlové lodi. Domů do USA míří plavidlo Theodore Roosevelt. Absenci bojové síly letadlové lodi, podílející se na úderech na Islámský stát, dokážou spojenci částečně nahradit. Přesto je ale do jisté míry symbolem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M11i57l75o45s44l89a51v 94D89ě79d62e35k 1653312751654

Islámský stát a další teroristické organizace představují v současné době zlo, které ohrožuje celý svět. V boji proti tomuto zlu by se všechny státy světa mohly spojit tak, aby vznikla celosvětová demokratická vláda, která by mohla efektivně řešit všechny vznikající globální problémy. Řešením těchto problémů se nyní zabývá OSN, ale dnes už je zcela zřejmé, že OSN neumožňuje globální problémy řešit efektivně. Je čas nahradit OSN novou organizací, kterou by mohla být uvedená celosvětová demokratická vláda. Tato vláda by mohla nastolit trvalý mír na celém světě, a to prakticky stejným způsobem, kterým se podařilo nastolit trvalý mír v rámci všech států spojených v projektu EU.

Jedna možná cesta vzniku celosvětové demokratické vlády je uvedená v následujícím článku: miloslav7.blogspot.cz/2015/01/otevreny-dopis-vsem-lidem-na-planete.html Vznik spojeného světa má už v plánu i OSN, viz článek: miloslav7.blogspot.cz/2015/10/cile-udrzitelneho-rozvoje-sdgs-fakta.html

Více: http://cz.sputniknews.com/svet/20151105/1589331/francie-syrie-boj-islamsky-stat-lode.html#ixzz3qt349XXr

0/0
8.11.2015 10:07

M77i19r16o33s86l77a25v 91N69i86g10r50i70n 7768641685201

autor si rychle vsiml nejakych poznamek o tom ze se USA boji tak vyklizeji pole .. no pravda to je hloupost, proc by se meli bat, vzdyt spolu preci valku nevedou. Rusko ukazalo ze se da bojovat i s daleko lehcimi plavidly a stejne intenzivne. Smutne je to, ze maji sice nasazene letadlove lode po svete, kterymi si haji vlastni zajmy, ale vsechny ty regiony jen rozrypali, pozabijeli  zbytecne mnoho civilistu a vysledky jsou - rozvrat v techto zemich a vznik IS rozsireni teroristickych akci .. takze ten horky brambor ktery tady zanechali je ted na Rusku, aby ho vytahlo .. treba mu za to ze Zapadu zase odmenou budou dalsi sankce!  Smutne divadlo, misto aby spolupracovali, kdyz uz tvrdi ze jsou taky proti IS .. tak vyklizi pole. -- inu tento  zpusob se jim nelibi, protoze nehaji jejich vlastni zajmy, ale zajmy ZEME!

+4/0
10.10.2015 19:03

J36i20ř50í 70D20e54š22t 5105824938740

http://www.nwoo.org/2015/10/10/jake-jsou-parametry-ruskych-raket-typu-kalibr-3m14/

+1/0
10.10.2015 19:11
Foto

J33a92r63o29s12l67a80v 51T23i26c22h32y 9475681226575

Nekteri dikuteri asi trefili do cerneho, nebo se nektere prispevky nebezpecne priblizuji pravde.

Vsiml jsem si, ze redakce Idnesu vcas vystihla nebezpeci a presla do pohotoveho protiutoku v podobe dalsi propagandy, ktera ve clanku "doplnuje" nektere informace.

Kdyby na tom neco nebylo, tak by se to tak krecovite nesnazili vyvracet...to ze se tady dokonce ukazal i sam autor clanku vypovida samo o sobe.

+1/0
10.10.2015 20:09
Foto

J21a36n 13W30i92r61n84i93t54z20e95r 8668824957820

Podle mě má účast v diskusi vypovídá hlavně o tom, že chodím do diskusí a pod svými články tu a tam diskutuji, což je asi tak čtyři roky starý jev. :-)

Ale jinak si mé zdejší příspěvky typu "aha, zařadil jsem článek do špatné rubriky, napravím to" můžete jistě vykládat jako důkaz obludných spiknutí, jestli Vám to udělá dobře. :-)

0/0
10.10.2015 23:29
Foto

J25a66r69o79s69l13a16v 74T47i82c10h49y 9185671386975

V poradku...ja o obludnych spiknutich nic netvrdim, jen mi prislo zajimave jak rychle redakce doplnila nektere "chybejici" informace.

0/0
11.10.2015 5:36
Foto

J56a92r41o88s61l23a80v 27T21i66c60h98y 9185161956565

Jinak musite sam jiste uznat, ze co se tyce clanku na tema Rusko, casto si protireci a jsou plne lzivych informaci v neprospech Ruska.

Dam vam konkretni priklad:

Pred par dny se objevil clanek (ne od vas) pod titulkem:

"Na Iran dopadly 4 Ruske rakety tvrdi USA, Moskva to nekomentuje".

Po precteni clanku se ale clovek dozvi, ze Moskva to nejen popira, ale dokonce tvrdi ze rakety zasahly vsech 26 cilu.

Tak se ptam, jestli ja spatne chapu vyznam slova "nekomentuje", anebo jestli to nekdo spatne chape nekdo v redakci Idnesu?

Ono je totiz zrovna tohle slovo celkem dulezite, protoze mlci vetsinou ten co se necim provinil...

Zajimave je, ze se tohle slovo jako na potvoru vetrelo zrovna do te nejdulezitejsi casti clanku, kterou titulek bez pochyb je.

Ze by zase jen nejaka nahoda?

0/0
11.10.2015 5:45
Foto

J68a16n 25W65i64r72n39i41t53z65e33r 8598884547190

Na tu první reakci - ano, sleduji diskuse pod svými články, občas tam někdo řekne něco přínosného. Myslím, že přesměrovat mozek na úvahy typu "útěk před nečekanými raketami" je zcela zbytečné vytěžování mentální kapacity a odvádění od podnětného přemýšlení, proto jsem dvěma odkazy ukázal, že tohle nebude ono... Že to (pro)ruské weby a blogy vydávají za útěk, inu, jsou v informační a propagandistické válce, nějakou činnost vykazovat musí. :-)

K tomu konkrétnímu příkladu: Máte pravdu, že titulek je důležitou a nejviditelnější částí článku (a mnozí si z něj dělají úsudek). U tohoto konkrétního článku jsem nebyl, nevím, jak vznikal a byl aktualizován, ale působí to na mě dojmem, že Rusku skutečně informace USA v první chvíli nekomentovalo (to je asi normální, někdo něco řekne, první se toho chytnou média, až časem může protistrana zareagovat) - a když je okomentovalo, už (pochybením v redakci) nebyl titulek změněn. Jestli je to tak, jak píšete, určitě ho kolegové změnit měli ("Moskva to popírá" je asi nejjednodušší cesta).

Čili v tom vidím chybu (nejčastěji se u nás stávají z rychlosti), ale určitě ne úmysl typu "sice to popřeli, ale v titulku necháme 'nekomentuje', protože tak budou vypadat jako že mlčí, protože se provinili" - to je skutečně mimo naše redakční úvahy.

A jdu tam dát "Moskva to popírá", ať to máme aspoň zpětně dobře. Děkuju za upozornění.

0/0
11.10.2015 7:46
Foto

J56a71r19o56s58l24a66v 83T67i73c37h89y 9175881356575

Dobre...o tom "uteku" jsem se nize vyjadril a osobne se domnivam ze jde o neco trochu jineho.

Spise jsem mel na mysli tu rychlost, se kterou se doplnuji informace, kdyz hrozi nebezpeci ze USA muzou nekym byt vnimany ve spatnem svetle.

Kdyz ale obektivne zhodnotite vetsinu clanku na tema Rusko, jsou psany stylem, ze ctenar nema ani jinou moznost nez dospet k nazoru ze Rusove jsou ti zli a zaostali USA jsou ti hodni a vyspeli, protoze vsechno co tvrdi Rusko je vetsinou v uvozovkach, zatimco to co tvrdi zapad je clankem dano jako jakasi zakladni pravda, ze ktere vse vychazi.

Cestina jako jazyk dokaze hodne a treba jen blba poznamka o tom jak se priznivci USA "schazeji", zatimco priznivci Ruska se "srocuji", ci o tom jak Ukrajinsti povstalci "vrazdi", zatimco prokyjevske bataliony jen "mimosoudne popravuji" dokaze v hlavach ctenaru ucinit sve.

Myslim si ze inteligentni clovek vaseho typu si tohle urcite musi uvedomovat...

0/0
11.10.2015 17:52
Foto

J35a25n 49W50i98r61n42i50t87z86e26r 8328964507500

Myslím, že k "objektivnímu zhodnocení většiny článků" bych potřeboval kvantitativní analýzu těch výroků a obratů, jinak to nebude objektivní, ale ovlivněné (je docela známé, že člověk má tendenci víc si pamatovat to, co ho naštve, rozruší apod. než to, co mu propluje povědomím jen okrajově - platí to i o přečtených slovních vyjádřeních o USA a Rusku, která si čteme v tisku).

Slova samozřejmě mají význam, který formuje celkové vyznění, v tom není sporu.

0/0
12.10.2015 8:38

R85a67d11o36v48a29n 60S86ý10k95o95r68a 6174495154550

Pane Wirnitzere, nenenechte se prosím otrávit lidmi, kteří svoje názory dokládají výhradně a zásadně odkazy na propagandu Kremlu.

0/0
11.10.2015 11:52
Foto

J72a79r37o42s51l98a29v 60T31i55c69h15y 9585621346425

Pane Sykora...neplette se laskave do neceho cemu nerozumite a do ceho vam nic neni.;-)

0/0
11.10.2015 17:53

T79o85m21á66š 20P48e83t71r66o24v22i12č 7793110549509

RUSKÁ „VÝCHOVNÁ“ SALVA ZNIČILA SVĚTOVLÁDU USA - www.isstras.eu

http://www.chelemendik.sk/Ruska_vychovna_salva_znicila_svetovladu_USA_wwwisstraseu_416563698.html

Ve světě fungovala představa, že konvenční nejaderná výzbroj Ruska je na nízké úrovni a není schopná čelit „nejlepší armádě světa“ za kterou ji vydávaly USA. Tuto verzi ovšem podporovali i sami ruští vojenští experti. Zato nynější „experti“ zemí bývalého východního bloku už zapomněli to, co znali i děti na základce: Že když něco Rusko předvádí a prodává, v dílnách a ve vývoji jsou o dvě, spíše o tři generace výš. Ruská salva z Kaspického moře nezasáhla jen ISIL, ale definitivně ukončila unipolární svět.

0/0
10.10.2015 14:59

T90o90m56á25š 57P45e94t22r86o73v92i95č 7293400359789

Odpálení střely s plochou dráhou letu - Malé tajemství s vekým dopadem

To, co Američané a jejich spojenci netušili, byl „vylepšený“ typ raket, s jejichž pomocí se smrtící kanonáda odehrála. Podobný typ raket „Kalibr“ byl totiž dodáván na export a dosah těchto střel s plochou dráhou letu byl pro vyvážené kusy stanoven 300 km. Američané proto v klidu předpokládali, že Rusko bude mít k dispozici tak dvojnásobný dosah, tady zhruba 600 kilometrů.

Reálný dostřel „Kalibru“ ovšem po ruské salvě donutil hochy v Pentagonu ze svých křesel když ne vyskočit, tak určitě povstat. Ruské střely bez problému překonaly vzdálenost 1500 kilometrů a přesně zasáhly cíl s maximální odchylkou 3 metrů. Podle všeho ale, ani tato vzdálenost není pro Rusko u těchto střel limitem. Ve vojenských kuloárech se hovoří až o 4000 kilometrovém dosahu.

+1/0
10.10.2015 15:00

T50o36m63á57š 86P79e22t92r93o25v75i41č 7603450889639

Všechno je v okamžiku jinak

Co jednoznačně skončilo, je představa Západu, že Rusko je svým stavem konvenční výzbroje schopné leda tak ubránit vlastní hranice, nebo nahánět mořské pytláky. Zejména se to týkalo Černomořské a Baltské flotily. Jedinou výjimkou byly flotily dislokované v Pacifiku a Atlantiku, které i podle západních analýz byly schopné čelit vážnějšímu střetu.

V důsledku podobných analýz navíc Američanům vycházelo, že jejich útočné skupiny LETADLOVÝCH LODÍ (Carrier strike group – CSG) jsou takřka NEZRANITELNÉ, protože by Rusko ke zničení jedné takové skupiny potřebovalo vypálit salvu zhruba stovky raket. (Podle otevřených zdrojů disponují USA asi deseti takovými skupinami.) Rusko by podle analytiků Pentagonu muselo soustředit do jednoho místa takřka všechny své lodě Severní a Pacifické flotily. Tím by se Rusko podle těchto expertů vyčerpalo a ostatní americké skupiny CSG by už pak nerušeně kralovaly ve světových vodách.

0/0
10.10.2015 15:01

T41o56m13á78š 60P79e91t87r93o63v51i62č 7133870589789

Konec všemohoucnosti

Pro Američany je ovšem naprosto děsivá už sama představa, že Rusko může raketami letectva zasáhnout Spojené státy, aniž by opustilo svá teritoria vzdušného nebo námořního prostoru. Amerika, která se roky chovala jako potrhlý puberťák s pocitem všemohoucnosti, dostala přesně těch pár facek, nezbytných k tomu, aby se postavila nohama na zem.

0/0
10.10.2015 15:04

J50a29n 15B59a69b29i70č50k64a 9923669703647

Vám z Wall Streetu.

Lid povolal nás do zbraně, my opustili frézy

 a uniformy navlékli si místo kombinézy.

Stojíme pevně, v oku žár, vstříc slunci píseň letí,

střežíme práci dělníků a šťastný spánek dětí.

Kdyby snad vrazi z Wall Streetu přepadli nás jak saně,

poznají záhy lidu hněv, promluví naše zbraně!“

0/0
11.10.2015 6:09

R82a29d92o57v27a64n 68S93ý45k25o18r78a 6594785354100

Znám jednu zem, tam za ostnatými dráty,

bojej se děti o mámy a táty.

Ta zem se jmenuje Spojený státy.

Prodal jsem Forda, koupil jsem VAZ

Auto co vyrobil Sovětský svaz.

Kde mají muži nejhlubší hlas,

no přece v zemi Sovětský svaz.

Kde mají ženy nejdelší vlas,

ta zem se jmenuje Sovětský svaz.

0/0
11.10.2015 11:55
Foto

J29a14n 10W60i33r78n57i57t40z83e90r 8378964297890

Děkujeme za přínosný referát. Má jednu drobnou vadu, o velkém dostřelu ruských verzí Kalibru se veřejně píše už docela dlouho, takže si ho USA jsou bezpochyby vědomy. Příslušný odkaz je ve článku.

0/0
10.10.2015 16:18
Foto

J60a31r46o38s69l83a91v 47T14i39c85h91y 9115491896745

Nerekl bych ze prispevek pana Petrovice je necim zavadny.

Jedna vec jsou domnenky a debaty o moznem dostrelu ci presnosti Ruskych raket a druha vec je pouziti techto raket v akci, ktera Pentagon dost neprijemne prekvapila a zaskocila.

Vzhledem k tomu ze tyto rakety nebyli jejich radary schopne zachytit, nemeli tak sanci varovat islamske teroristy aby se stacili schovat....proto to zoufale kviceni z hlavnich medii.

USA si uvedomili ze ty sve "umirnene" teroristy pred Ruskem uz nezachrani a ze pres veskere jejich snahy a nemale vydaje bylo vyzbrojovani techto teroristu za ucelem svrzeni legitimne zvoleneho predstavitele suverenni zeme neefektivni.

Jedine ceho Americane za ty 4 roky dosahli jsou statisice mrtvych (stejne jako v Iraku a Libyi), a bezenecke krize ktera nema obdoby.

A to vse jen proto, ze potrebuji aby Rusove prisli o jejich vojenskou zakladnu a obchodniho partnera....

Tohle je geopoliticka particka sachu, ve ktere jsou lide az na poslednim miste...nebo mi snad budete tvrdit ze USA jsou v Syrii ciste nezistne a bez ohledu na vlastni zajmy?

+2/0
10.10.2015 18:52
Foto

J82a55n 41W85i43r87n44i63t63z24e92r 8958924857210

Pane Tichý, nemyslím, že bych vám měl o USA a Sýrii cokoliv tvrdit, nemám to zapotřebí. Jen jsem poukázal na to, že pan Petrovič argumentuje údajným překvapením s dostřelem Kalibrů zcela chybně, protože se o jejich dostřelu přes 2000 km veřejně mluví už dobu. Nic víc.

0/0
10.10.2015 23:32
Foto

J46a15r41o27s51l61a58v 44T49i96c66h70y 9895491866195

Ano...mluvi.

Mluvi se toho dost o hodne vecech.

Ale myslim ze je podstatny rozdil mezi "mluvenim" a konkretni ukazkou v akci.

0/0
11.10.2015 5:19
Foto

J53a10n 96W97i35r57n38i25t76z75e15r 8528364957560

Nesporně. A právě proto, že rozhodnutí US Navy o "Gulf gap" padlo mnohem dříve, než Rusové své rakety konkrétně ukázali v akci, je teze pana Petroviče mylná.

0/0
11.10.2015 7:55
Foto

J83a49r25o92s94l17a63v 78T38i77c24h24y 9435801386105

Ano...prispevek pana Petrovice bych si dovolil rozdelit na 2 casti:

Na cast ve ktere Americka lod odplula kvuli hrozbe Ruskych raket ke ktere se osobne nepriklanim (nize jsem se k tomu vyjadril) a na cast ktera pojednava o "vychovnem efektu", s cimz souhlasim 100%.

Rusko predvedlo v praxi to, o cem se ve vojenskych kruzich vedly mnohe debaty a ukoncili tak jakekoli spekulace....proste videt neco v akci je uplne neco jineho a ma to uplne jiny efekt.

Skutecnost ze hned pote zacaly ve zpravach kolovat (samozrejme na popud USA) nepotvrzene a celkem bizzarni zvesti o tom, ze existuje "podezreni" o dopadu 4 raket na uzemi Iranu, se pak da celkem lehce vysvetlit.

Zkratka to salvo opravdu melo na USA ten zadany psychologicky efekt (o kterem pise pan Petrovic)....proto se ho alespon castecne timto zpusobem snazi diskreditovat, ve snaze si zachranit tvar protoze ten utok je svym provedenim opravdu zaskocil.

Tohle nebyl jen utok na islamske teroristy...byl to zaroven signal, kterym Rusko jasne dalo na jevo, ze doba slabosti a slendrianu 90-tych let definitivne skoncila a svetem uz nebude vladnout jen jedna jedina velmoc, kterou od rozpadu SSSR az do teto chvile byla USA.

0/0
11.10.2015 18:34
Foto

J23a65n 56W32i15r53n98i11t92z14e43r 8288254147300

Rozumím Vám, k tomu, co nazýváte druhou částí jsem se také vůbec nevyjadřoval, ani s tím nepolemizoval. Beru to jako legitimní názor (dali jim lekci, ha!), se kterým člověk může a nemusí souhlasit.

0/0
12.10.2015 8:23
Foto

J29a72r31o61s27l62a52v 39T35i13c84h14y 9135271926595

v poradku...

0/0
13.10.2015 3:11

M85a98r61t89i19n 55S67v55o69b83o67d70a 7889637642765

Tom se vyrovná počet velkých letadlovych lodí Ruska a USA v regionu. Vlastně Rusko žádnou nemá. Jen letadlovy křižník.

0/0
10.10.2015 14:54

J45i72ř79í 94V27a75c18a 7792503437931

Připomíná mi to Midway .... celou dobu mají USA celý svět pod kontrolou (podobně jako japonské stíhačky prostor nad svými letadlovými loděmi) až na kritickou chvíli cca 5 minut, kdy si Japonci odskočili natankovat. 

To Američani odskáčou ztrátou světového vůdcovství.

+1/−1
10.10.2015 11:44

M14a51r10t68i75n 88S28v38o25b96o21d69a 7429727692715

Japonska letadla netankovala ale měnila typy bomb.

0/0
10.10.2015 14:45

J18i17ř84í 82V65a29c26a 7432233637381

Stihačky se kvůli  odražení předchozího útoku dostali do nižších letových hladin a mnozí piloti neměli palivo či střelivo. Proto střemhlavé bombardéry útočící z vyšší letové hladiny neměli proti sobě skoro žádné stíhačky.

0/0
10.10.2015 15:35
Foto

J81i50ř35í 80B93a90b79i58n75s28k49ý 7737659468621

takže rychle z  dostřelu  , ale problém je že za hranicí  dostřelu jsou k ničemu protože to zase  jejich letadla  nedoletí  k operačnímu prostoru

+1/−1
10.10.2015 10:12

J94a11r55o53s51l79a30v 64M47o46u76č73k32a 3947447258849

No jo, je to fuška udržovat globální impérium. On si furt někdo vyskakuje a člověk pak neví, kde mu hlava stojí.

+3/0
10.10.2015 8:23

K20a69t12e93ř12i42n81a 87V91ý47b88o76r27n37á 6350179469

Je jasné, že se Američanům nechce v současné napjaté situaci operovat v dostřelu raket Kaspické flotily. Stačil by nějaký incident na tureckých hranicích, Rusové to pochopí jako útok NATO a letadlová loď by byla prvním cílem. Takže se stáhnou a zkusí vymyslet nějakou jinou strategii.

+1/−2
10.10.2015 7:51

F78r52a76n75t11i43š80e93k 80N39o24v70á24k 6211385516751

Což je jen dobře, budou se jim výrazně hůř podporovat terroristé.

+3/−1
10.10.2015 8:22

J50a70r12d46a 20H90o84f51m56a76n86n 4810595544

zkus si zjistit (a je to dohledatelné) kdy se rozhodlo o odjezdu této lodi pryč a proč se tak děje, počítej s tím že aale budeš zklamaná jak to ensouvisí s bloudícími střelami rusů

+3/−1
10.10.2015 8:35

F39r84a55n76t17i88š76e73k 90N58o26v35á40k 6481165976661

A vy si zjistěte, jak dlouho se mluví o tom, že Rusové rozšiřují základnu v latákii a že chystají intervenci. A s jakým předstihem o tom věděla zpravodajská služba..

+3/−1
10.10.2015 9:14

J59i61ř56í 22V24a78c93a 7132113167731

Ten kdo Putinovi vypočítal datum útoku je geniální.

+1/0
10.10.2015 11:49
Foto

J64a32n 89W18i38r81n46i82t42z60e82r 8228894947920

Jako novináře mě opravdu zajímá, jakým způsobem se zjišťuje, s jakým předstihem o tom věděla zpravodajská služba. Zavolám na tiskáč CIA a oni mi dají moskevského rezidenta, aby mi to řekl?

+1/−1
10.10.2015 14:37

M93a57r42t26i93n 91S39v51o55b43o52d55a 7719357922305

Pravděpodobně neznáte dostřel těchto raket. K tomu ještě asi nemáte po ruce globus ani mapu světa.

0/0
10.10.2015 14:57

R94a73d96o78v86a57n 20S61ý75k25o26r88a 6374765244720

No samozřejmě, až doteď nevěděli, že Rusko vůbec nějaké rakety má, holubičko.

0/0
11.10.2015 11:57

J79i62ř94í 81P22r16a23ž78á16k 9890722241462

Irán s zbraně pokouší pašovat pro místní obyvatele, kdežto USA hází bomby kam chtějí. To je ta svobodná příležitost pro všechny?

+1/0
10.10.2015 7:34

K52a94t37e97ř18i36n49a 64V11ý71b98o82r44n47á 6160449299

Proč je to v sekci domácí zprávy?

+4/0
10.10.2015 7:17

L88a78d28i36s66l44a58v 78P56o25l21i11c95k74ý 5506955821697

Protože už tu jsou jako doma? :-P

+7/−1
10.10.2015 7:39

R51u41d92o32l15f 18T92a82t91a53r 2342592211431

...;-D,jste na iDnes...;-D

+4/0
10.10.2015 7:39
Foto

J65a42n 63W27i45r55n13i46t78z27e66r 8888104227850

Přeřadím. Páteční únava při psaní článku. Ty rubriky jsou v redakčním systému v roletovém menu vedle sebe a já dost často píšu do domácí...

+1/0
10.10.2015 8:56

R11u73d97o37l49f 81T35a95t59a22r 2822742171101

Už zůstaňte v ememrice...IS UŽ PODPORU POTŘEBOVAT NEBUDE,PROTOŽE NEBUDE!!!!!!

+2/−5
10.10.2015 7:07

J10i49ř86í 96H76u60m81p72o13l49í16k 4104867246571

Podílející se na podpoře IS??;-D;-D;-D

+6/0
10.10.2015 6:36

P76a12v70e23l 64N35o63v34á46k 8344421915439

Potřebujou nutně vyprat defekované spodní prádlo. :-)

Noó a to Rus útočí teprve týden.

+8/−11
10.10.2015 5:40

M35a76r62t29i17n 85S66y44k90o81r98a 5219465249756

Hm, profesionální příspěvek.

+7/−5
10.10.2015 6:17

P31a76v67e19l 31N55o53v22á94k 8604581335979

Hmmm, profesionální reakce. 8-o

+3/−3
10.10.2015 6:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.