Diskuze

Můžeme také postavit plot na hranicích, navrhuje bavorský ministr

Bavorský ministr financí Markus Söder nevylučuje vybudování plotů na německých hranicích, které by měly omezit příchod běženců do země. Časopisu Focus řekl, že to je jedna z možných reakcí na nedostatečnou ochranu vnějších hranic Evropské unie. Zemský premiér Horst Seehofer ale návrh důrazně odmítl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Poproste maďary, oni vám s tím plotem píchnou! Nebo povolejte arbeitslose!

0 0
možnosti
IN

Ta zprava o těch ombudsmanech se povedla, lépe řečeno, to se těm ombudsman um zas neco povedlo;-(

0 0
možnosti
JN

J36i53ř43í 64N13o63s69e89k

2. 10. 2015 21:16

NÁVOD PRO ŠKOLY, JAK UČIT O IMIGRACI

Asociace učitelů občanské výchovy připravila pro základní školy dvě metodiky výuky o uprchlících. Žáci prvního stupně, především 4. a 5. ročníku, se seznámí s pojmy uprchlík a emigrace. Starší děti, hlavně z osmých a devátých tříd, se nad problematikou pod vedením učitele mají zamýšlet hlouběji. Cílem je vybízet děti k solidaritě a pomoci potřebným, uvedla v tiskové zprávě asociace.

Materiál pro první stupeň s názvem Kdo a proč utíká? je postaven na konkrétních příbězích uprchlíků. Školáci by s její podporou měli být schopni sami odhalit důvody emigrace. Pro srovnání je vytvořen prostor pro připomenutí českých emigrantů, zejména v souvislosti se srpnem 1968.

Učitelé druhého stupně mohou ve vyšších ročnících ZŠ využít podklady s titulem Opouštím svůj domov. Vedle hlubší analýzy možných důvodů opuštění domova žáci také samostatně vyhledávají informace k tomuto tématu a snaží se porovnat jejich objektivitu a pravdivost. Na základě konkrétních příběhů se učí o důvodech pro udělení azylu v Česku.

Autorka metodik Petra Slámová tak reagovala na aktuální téma uprchlictví. "Chceme-li, aby se naši žáci oprostili od mnohdy značně zkreslených a pokřivených interpretací, kterými nás zavalují současná média, je třeba pochopit samotnou podstatu problému. Právě z tohoto důvodu je vhodné nabídnout pedagogům metodiku se zajímavými vzdělávacími aktivitami, která napomůže žákům vytvořit si vlastní názor na danou věc," uvedla.

Všechny materiály jsou volně přístupné na webu Občankáři.cz.

5 0
možnosti
MV

Tak po 25 letech tady máme opět funkci politruk;-€

5 1
možnosti
JK

Od začátku léta se tu na diskuzích volá po obraně vnější hranice, a teď když jich mají v Bavorsku nad hlavu tak klepe na stejnou notu

1 0
možnosti
IS

To mu islámskému státu jménem Německo se musím ze srdce zasmát;-D;-D;-D

1 0
možnosti
TV

T46o35m60a18s 11V43r62l75i18k

2. 10. 2015 17:31

Jak Stalingrad. Ohromné vypětí. Vůdce mimo. Zvládali to, zvládali to, až  to nezvládli.

1 2
možnosti
AS

A87l56e17š 69S93z31a34b27ó

2. 10. 2015 17:14

nikde jsem to nečetl jen zaslechl před chvilkou v bedně ......no a nasmál jsem se až jsem brečel ......no a nyní už jen spíš uvažuji jestli jsem se nepřeslechl 

obce kde jsou umístnění běženci dostanou odškodné: 8kč za migranta na den, jsem  zvědav kdo to vymyslel

7 0
možnosti
IN

To je "skoro" adekvátních těm 10 eurem, co ma migranti v Německu na den ;-D

2 0
možnosti
JS

aha , tak že na vnějších  hranicích EU ne? Pěkně na svém písečku;-)

5 0
možnosti
DK

Nikdo kromě Andělky je nechce? "spíš připomínají armádu"? Ona to totiž je armáda!

8 0
možnosti
JN

J72i23ř54í 34N17o32s82e19k

2. 10. 2015 15:33

Vítací centra, aby to neznělo xenofobně.

3 0
možnosti