Diskuze

Policie má většinu aut s benzinovým motorem, problémových TDI jen pár

Šéf dopravní policie Tomáš Lerch nepředpokládá, že by problém s podvody koncernu Volkswagen při měření emisí dieselových motorů zasáhl policii. Většina policejních škodovek má benzinový motor. Lerch ale nevyloučil, že některé mají TDI.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

Vždyť je to umělý problém  .... cinklý SW upravuje hodnoty "spalin" při technické kontrole, aby vyhověly hodnotám stanoveným od zeleného stolu nějakými mudrci v Bruselu (asi tak jako hodnoty pětiletek stanovovali tajemníci ÚV komunistické strany), které jsou technicky obtížně, spíše vůbec dosažitelné ... pro bezpečnost silničního provozu nebo osob jedoucích ve vozidle představují takové riziko, jako pád meteoritu ...

3 0
možnosti
PD

P48e65t80r 17D95l24o21u75h88ý

30. 9. 2015 23:50

Zítra tu bude článek: "Šestý semifinalista vysoce sledované soutěže Superstar z roku 2007 jezdí s problémovým TDI. Vzhledem k tomu, že to tušil dávno před zveřejněním celé kauzy, tak byla celá jeho kariéra těžce poznamenaná. Vzhledem k depresím z možného odhalení tohoto závažného problému se nemohl věnovat své sqěle nastartované kariéře a dnes ho nikdo nezná. Bla, bla bla..."

Sakra, je opravdu nutné vytvářet jen "články pro články"? O tom, že je tu problém s motory jsem si přečetli už několikrát. Normální čtenář to pochopí. Ale uměle roubovat problém motoru na práci policie? To je síla.

PS: Jo a zelinář Franta Vocásek má tři auta s TDI. Takže asi nebudou banány. :-)

1 0
možnosti
DH

D67a16v56i67d 59H91u75r35k41a

30. 9. 2015 19:52

Náš šéf říká, že ze 40ti aut má cinknutý motor asi 38. Jistý si není, ale i kdyby to bylo jinak, řešit to nebude. Asi to musí vyřešit někdo ze Škodovky. Nám ve firmě je to všem jedno. Pořád jezdíme. Pouze jeden kolega dal výpověď, ale asi to nebylo kvůli tomu motoru.

1 0
možnosti
ZM

na jízdních vlastnostech se tahle "kauza" přece neprojeví, tak co pořád řešíte??

10 0
možnosti
MK

Ti hloupí novinoví pisálci už opravdu nemají o čem psát?

Čeněk Třeček, absolvent jakési kulturní historie, se zabývá motory policejních aut!? On tomu rozumí? A to by se ta auta měla odstavit nebo sešrotovat?

Těm novinářským trotlům už došly argumenty na podporu invaze nájezdníků a tak se se stejnou vervou vrhli na naftové motory. Hnus...

4 0
možnosti
PO

Fascinuje mne, kolik lidí mluví a píše o "opravě" nebo "nápravě".

Mimo výměny motoru a dalších věcí kolem se s tím technicky nedá nic udělat. Pokud tedy neuvažujeme variantu úpravy mapování v ŘJ tak, že by autu drasticky stáhli výkon a dynamiku. A na to asi nepřistoupí žádný vlastník takového auta.

Spíš bude zajímavé, až někdo začně šťourat do HC a CO u benzínových motorů...

1 0
možnosti
PT

P61e18t95r 51T65y83č78k11a

30. 9. 2015 19:41

No v případě NOx by spíš museli zvýšit spotřebu.

0 0
možnosti
JK

J10a84n 39K14o47v25á35ř

30. 9. 2015 18:36

a koho to sakra zajímá.. vůbec nechápu tuhle celou aféru, prostě se řeší už naprosté ptákoviny.. jako vždycky..

5 0
možnosti

ještě by mohl být článek o tom, kolik aut s bezproblémovým TDI (chyba je jen při měření v rámci homologace) mají hasiči, zdravotníci, následovat by mohl seriál kolik těchto aut má státní správa a samospráva v jednotlivých krajích, kolik jich vlastní zřízené organizace atd.

Opravdu okurková sezóna

4 0
možnosti
Foto

Žádné starosti, emise pevných částic i CO jsou přesně v normě, utekla jenom emise dusíkatých sloučenin, které se s vodní parou spojí v kyselý dešť. Místo 0,00X tam naměřili 0,0X. No a co? Vždyť si ty hodnoty vycucal nějaký ouřada z palce....

8 0
možnosti
JM

J78a79n 82M83a73c11e43k

1. 10. 2015 22:44

Ty nemají s kyselým deštěm nic společného, podílí se v létě na tvorbě přízemního ozónu.

0 0
možnosti
MB

"vadným software manipulujícím výsledky skutečných emisí naftových motorů."

Ten software není vadný, Lupo, dělal přesně to k čemu byl napsán!!

11 0
možnosti
MK

It's not a bug, it's a feature.

6 0
možnosti