- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vždyť je to umělý problém .... cinklý SW upravuje hodnoty "spalin" při technické kontrole, aby vyhověly hodnotám stanoveným od zeleného stolu nějakými mudrci v Bruselu (asi tak jako hodnoty pětiletek stanovovali tajemníci ÚV komunistické strany), které jsou technicky obtížně, spíše vůbec dosažitelné ... pro bezpečnost silničního provozu nebo osob jedoucích ve vozidle představují takové riziko, jako pád meteoritu ...
Zítra tu bude článek: "Šestý semifinalista vysoce sledované soutěže Superstar z roku 2007 jezdí s problémovým TDI. Vzhledem k tomu, že to tušil dávno před zveřejněním celé kauzy, tak byla celá jeho kariéra těžce poznamenaná. Vzhledem k depresím z možného odhalení tohoto závažného problému se nemohl věnovat své sqěle nastartované kariéře a dnes ho nikdo nezná. Bla, bla bla..."
Sakra, je opravdu nutné vytvářet jen "články pro články"? O tom, že je tu problém s motory jsem si přečetli už několikrát. Normální čtenář to pochopí. Ale uměle roubovat problém motoru na práci policie? To je síla.
PS: Jo a zelinář Franta Vocásek má tři auta s TDI. Takže asi nebudou banány.
Náš šéf říká, že ze 40ti aut má cinknutý motor asi 38. Jistý si není, ale i kdyby to bylo jinak, řešit to nebude. Asi to musí vyřešit někdo ze Škodovky. Nám ve firmě je to všem jedno. Pořád jezdíme. Pouze jeden kolega dal výpověď, ale asi to nebylo kvůli tomu motoru.
na jízdních vlastnostech se tahle "kauza" přece neprojeví, tak co pořád řešíte??
Ti hloupí novinoví pisálci už opravdu nemají o čem psát?
Čeněk Třeček, absolvent jakési kulturní historie, se zabývá motory policejních aut!? On tomu rozumí? A to by se ta auta měla odstavit nebo sešrotovat?
Těm novinářským trotlům už došly argumenty na podporu invaze nájezdníků a tak se se stejnou vervou vrhli na naftové motory. Hnus...
Fascinuje mne, kolik lidí mluví a píše o "opravě" nebo "nápravě".
Mimo výměny motoru a dalších věcí kolem se s tím technicky nedá nic udělat. Pokud tedy neuvažujeme variantu úpravy mapování v ŘJ tak, že by autu drasticky stáhli výkon a dynamiku. A na to asi nepřistoupí žádný vlastník takového auta.
Spíš bude zajímavé, až někdo začně šťourat do HC a CO u benzínových motorů...
No v případě NOx by spíš museli zvýšit spotřebu.
a koho to sakra zajímá.. vůbec nechápu tuhle celou aféru, prostě se řeší už naprosté ptákoviny.. jako vždycky..
ještě by mohl být článek o tom, kolik aut s bezproblémovým TDI (chyba je jen při měření v rámci homologace) mají hasiči, zdravotníci, následovat by mohl seriál kolik těchto aut má státní správa a samospráva v jednotlivých krajích, kolik jich vlastní zřízené organizace atd.
Opravdu okurková sezóna
Žádné starosti, emise pevných částic i CO jsou přesně v normě, utekla jenom emise dusíkatých sloučenin, které se s vodní parou spojí v kyselý dešť. Místo 0,00X tam naměřili 0,0X. No a co? Vždyť si ty hodnoty vycucal nějaký ouřada z palce....
Ty nemají s kyselým deštěm nic společného, podílí se v létě na tvorbě přízemního ozónu.
"vadným software manipulujícím výsledky skutečných emisí naftových motorů."
Ten software není vadný, Lupo, dělal přesně to k čemu byl napsán