Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Policie má většinu aut s benzinovým motorem, problémových TDI jen pár

Šéf dopravní policie Tomáš Lerch nepředpokládá, že by problém s podvody koncernu Volkswagen při měření emisí dieselových motorů zasáhl policii. Většina policejních škodovek má benzinový motor. Lerch ale nevyloučil, že některé mají TDI.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M68i84r66o50s16l97a88v 42Z65i77k65m13u95n92d 7729183404823

Vždyť je to umělý problém  .... cinklý SW upravuje hodnoty "spalin" při technické kontrole, aby vyhověly hodnotám stanoveným od zeleného stolu nějakými mudrci v Bruselu (asi tak jako hodnoty pětiletek stanovovali tajemníci ÚV komunistické strany), které jsou technicky obtížně, spíše vůbec dosažitelné ... pro bezpečnost silničního provozu nebo osob jedoucích ve vozidle představují takové riziko, jako pád meteoritu ...

+3/0
1.10.2015 7:45

P10e76t71r 38D45l83o49u59h84ý 3795941362828

Zítra tu bude článek: "Šestý semifinalista vysoce sledované soutěže Superstar z roku 2007 jezdí s problémovým TDI. Vzhledem k tomu, že to tušil dávno před zveřejněním celé kauzy, tak byla celá jeho kariéra těžce poznamenaná. Vzhledem k depresím z možného odhalení tohoto závažného problému se nemohl věnovat své sqěle nastartované kariéře a dnes ho nikdo nezná. Bla, bla bla..."

Sakra, je opravdu nutné vytvářet jen "články pro články"? O tom, že je tu problém s motory jsem si přečetli už několikrát. Normální čtenář to pochopí. Ale uměle roubovat problém motoru na práci policie? To je síla.

PS: Jo a zelinář Franta Vocásek má tři auta s TDI. Takže asi nebudou banány. :-)

+1/0
30.9.2015 23:50

D27a18v34i22d 68H53u10r54k67a 3440823301831

Náš šéf říká, že ze 40ti aut má cinknutý motor asi 38. Jistý si není, ale i kdyby to bylo jinak, řešit to nebude. Asi to musí vyřešit někdo ze Škodovky. Nám ve firmě je to všem jedno. Pořád jezdíme. Pouze jeden kolega dal výpověď, ale asi to nebylo kvůli tomu motoru.

+1/0
30.9.2015 19:52
Foto

Z37b18y51n55ě88k 82M27e36l72i31c83h40a49r 9815117555239

na jízdních vlastnostech se tahle "kauza" přece neprojeví, tak co pořád řešíte??

+10/0
30.9.2015 18:56

M18a47r39e93k 47K93o71s79t13e64l40e38c41k42ý 6873186618

Ti hloupí novinoví pisálci už opravdu nemají o čem psát?

Čeněk Třeček, absolvent jakési kulturní historie, se zabývá motory policejních aut!? On tomu rozumí? A to by se ta auta měla odstavit nebo sešrotovat?

Těm novinářským trotlům už došly argumenty na podporu invaze nájezdníků a tak se se stejnou vervou vrhli na naftové motory. Hnus...

+4/0
30.9.2015 18:48

P38a90v21e18l 55O54b86d49r80ž29á70l98e97k 6546354458902

Fascinuje mne, kolik lidí mluví a píše o "opravě" nebo "nápravě".

Mimo výměny motoru a dalších věcí kolem se s tím technicky nedá nic udělat. Pokud tedy neuvažujeme variantu úpravy mapování v ŘJ tak, že by autu drasticky stáhli výkon a dynamiku. A na to asi nepřistoupí žádný vlastník takového auta.

Spíš bude zajímavé, až někdo začně šťourat do HC a CO u benzínových motorů...

+1/0
30.9.2015 18:41

P88e88t23r 79T74y84č27k86a 6975402889942

No v případě NOx by spíš museli zvýšit spotřebu.

0/0
30.9.2015 19:41

J32a87n 35K70o47v83á27ř 1356303479918

a koho to sakra zajímá.. vůbec nechápu tuhle celou aféru, prostě se řeší už naprosté ptákoviny.. jako vždycky..

+5/0
30.9.2015 18:36

J17i31n97d83ř93i41c40h 86Š16k51o27p71e66k 4265381620155

ještě by mohl být článek o tom, kolik aut s bezproblémovým TDI (chyba je jen při měření v rámci homologace) mají hasiči, zdravotníci, následovat by mohl seriál kolik těchto aut má státní správa a samospráva v jednotlivých krajích, kolik jich vlastní zřízené organizace atd.

Opravdu okurková sezóna

+4/0
30.9.2015 18:05
Foto

M92i30r57o24s96l54a58v 40S44t37e59i69n18e19r 1695505958153

Žádné starosti, emise pevných částic i CO jsou přesně v normě, utekla jenom emise dusíkatých sloučenin, které se s vodní parou spojí v kyselý dešť. Místo 0,00X tam naměřili 0,0X. No a co? Vždyť si ty hodnoty vycucal nějaký ouřada z palce....

+8/0
30.9.2015 18:02

J57a75n 10M33a55c66e52k 3824521152253

Ty nemají s kyselým deštěm nic společného, podílí se v létě na tvorbě přízemního ozónu.

0/0
1.10.2015 22:44

M68i53r19o31s21l41a98v 88B77u20d76a 9492532597132

"vadným software manipulujícím výsledky skutečných emisí naftových motorů."

Ten software není vadný, Lupo, dělal přesně to k čemu byl napsán!!

+11/0
30.9.2015 17:45

M79i27c97h42a56l 30K69r20e79j85č15í 1696730891713

It's not a bug, it's a feature.

+6/0
30.9.2015 17:56

R24o11b53e24r75t 83H49o48m95o76l70k61a 4283948800362

No jo, tak píší lidé, kteří studují žurnalistiku a předpokládám, že v Česku by čeština měla být základem.

0/0
30.9.2015 18:57

M56i73r52o86s35l83a20v 57Z94i97k42m39u44n16d 7719343974163

Jistě a hlavně bezchybná čeština na úrovni absolventa základní školy ...

0/0
1.10.2015 7:47

M74i94r38o82s28l39a78v 12B64u85d68a 9502242987592

Nejste s tím už poněkud trapní?

0/0
30.9.2015 17:43

V57i95k31t13o46r 39W89o94l29f 8762508203146

Ehm, koho zajímá, jestli policie má nebo nemá ty cinknuté motory? Není to úplně jedno?

+11/0
30.9.2015 17:42

L88u15b45o62š 22F10i15l40i28p89e34k 1565553813

Policie má myslím většinou motor 1.8T

0/0
30.9.2015 17:33

J55a71n 35Č56e27r40n84ý 3585758135

Já jsem si zas docela jistý, že většina je 1.6 mpi ;-)

+4/0
30.9.2015 17:39

P94e68t65r 84M10i18c16h76a29l 2740234591492

Zeptej se poldů z obvodu. :-)

0/0
30.9.2015 17:40

M16i38c24h92a28l 39H15a96c56k 9894576445

Většina je 1.6 MPI. Jen pár jich je 1.8T.

0/0
30.9.2015 18:56

J33o92s29e32f 79B28é39r 1381427679528

Další z kroků USA oslabit Evropu.

+2/0
30.9.2015 17:27

J30a40n 19M82a56c36e80k 3684951322293

;-D

0/0
1.10.2015 22:46
Foto

P28a13v46e65l 28M69a16r47e78š 8175500757255

Tak kdopak má zájem zlikvidovat VW?

Babiš koupil konkurenci?

Ta auta jsou naprosto v pořádku mají homologace a ne v servisu je neopravíte, není na nich totiž co opravovat

+17/0
30.9.2015 17:25

M86a54r48e55k 82G30a16j48d84a 4793724866302

No vzhledem k načasování asféry na uvedení modelu TESLA X, pro nejž byly TDI ničícím konkurentem. :-/

0/0
30.9.2015 18:16
Foto

P31a50v29e18l 87M48a10r72e10š 8295420627205

Elektrická hračka konkurentem pro TDI, jo?

Dojezd přinejlepším 300 km, nabíjení několik hodin ( rychlonabijení není k dispozici všude a poměrně rychle ničí baterie-ani výrobci ho moc nedoporučují).Za cenu Tesly koupím podobná konvenční auta dvě.Velikostí to není zrovna auto do města, až bude existovat něco o velikosti a ceně Fabie, čistě na baterii to ujede 700km, a naklady na kilometr budou pod korunu padesát, potom to bude konkurent TDi...

+4/0
30.9.2015 18:33

J67i36n29d72ř36i79c63h 93L95u11k87á35š 8857741250805

no nevím, jestli může být něco víc opozitního než elektromobil a diesel, i když je fakt, že veřejnost zblblá přídavky jako eko nebo clean by si mohla myslet něco jiného...

0/0
30.9.2015 18:34

F43i32l73i78p 97V48ý64m28o70l29a 1114750518

Neskutečné, jak dokáží novináři neustále psát o hovně a ještě to rozmazávat. Tahle "kauza" je problémová jen a pouze pro novináře.

+19/0
30.9.2015 17:21

T85o34m15á92š 71K61n79a28i21f53l 6913320357350

boze... a co ten článek chtěl říct? co by bylo špatného na tom, kdyby cajti měli TDI? nic...

+21/0
30.9.2015 17:20

M48a41r81o12š 72P84o91l66i96a68k 1822226297706

Asi by usetrili na spotrebe ;-D;-D;-D

+1/0
30.9.2015 20:21

P11e12t17r 77T87y51č19k76a 6815422239232

Proč pořád píšete problémový TDI? Ten motor zhlediska zákazníka nijak problémový není. Jenom šíříte paniku. Zbytečně.

+36/0
30.9.2015 17:19

J45a62n 31N77o80v55á71k 8220266857870

PETka naplněná pilinami s vyjetým olejem v kamnech také výborně zahřeje a je z hlediska uživatele naprosto bezproblémová.

+1/0
30.9.2015 18:19

J26o38s89e59f 29V36a46l19a 9590413183273

to je fakt - zabavne je pouze to, ze treba moderni benziny s vysokotlakym vstrikovanim podle EU 6 normy budou asi jeste horsi nez diesely EU 5 a jsou vyrazne horsi nez benziny s klasickym vstrikovanim do saciho potrubi. Jediny problem je v tom, ze ty testy a normy se delaji jenom na oko. takze to, ze treba benzin s primym vstrikem paliva produkuje az 10x vice rakovinotvornych uhlikovych mikrocastic (test VW Polo TSI) nez stejny diesel nikoho nevzrusuje, protoze benziny normu na uhlikove mikrocastice plnit nemusi, nebot zadna neni.....

0/0
30.9.2015 18:33

J19i46n24d43ř82i25c70h 58L49u87k58á48š 8387441280875

přímovstřikové benzíny samozřejmě normu na pevné částice plnit musí a ta je stejná jako pro diesel

https://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards

0/0
30.9.2015 18:43

J37o49s17e53f 24V23a89l48a 9960913883493

pokud vim, tak norma se tyka vseobecne "castic" (PM) pod 10 um (PM10). Jenze problem je, ze ty nebezpecne castice jsou teprve pod 2,5 ( mikrometru (=<100 nano) nazyvane jako fine particles (PM2,5) nebo ultrafine particles. A v tehle oblasti jsou udajne benzinove motory s vysokotlakym vstrikovanim podstatne vykonnejsi-vytvori jich x-krat vic. Cili na UFP (pokud vim) opravdu zadna norma neni

0/0
30.9.2015 19:43

P45e33t63r 80T36y44č22k41a 6655212879952

Ten motor je ekologičtější než 80% toho co jezdí po silnici. Už kolem tebe projela taková 30 let stará Avia? Ta vydá tak za 50 TDI. A řeší to nekdo? Neřeší.

+4/0
30.9.2015 19:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.