Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie má většinu aut s benzinovým motorem, problémových TDI jen pár

Šéf dopravní policie Tomáš Lerch nepředpokládá, že by problém s podvody koncernu Volkswagen při měření emisí dieselových motorů zasáhl policii. Většina policejních škodovek má benzinový motor. Lerch ale nevyloučil, že některé mají TDI.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M66i43r83o60s59l65a97v 10Z28i10k41m21u98n16d 7439873974303

Vždyť je to umělý problém  .... cinklý SW upravuje hodnoty "spalin" při technické kontrole, aby vyhověly hodnotám stanoveným od zeleného stolu nějakými mudrci v Bruselu (asi tak jako hodnoty pětiletek stanovovali tajemníci ÚV komunistické strany), které jsou technicky obtížně, spíše vůbec dosažitelné ... pro bezpečnost silničního provozu nebo osob jedoucích ve vozidle představují takové riziko, jako pád meteoritu ...

+3/0
1.10.2015 7:45

P17e96t80r 26D22l62o64u31h45ý 3105931282928

Zítra tu bude článek: "Šestý semifinalista vysoce sledované soutěže Superstar z roku 2007 jezdí s problémovým TDI. Vzhledem k tomu, že to tušil dávno před zveřejněním celé kauzy, tak byla celá jeho kariéra těžce poznamenaná. Vzhledem k depresím z možného odhalení tohoto závažného problému se nemohl věnovat své sqěle nastartované kariéře a dnes ho nikdo nezná. Bla, bla bla..."

Sakra, je opravdu nutné vytvářet jen "články pro články"? O tom, že je tu problém s motory jsem si přečetli už několikrát. Normální čtenář to pochopí. Ale uměle roubovat problém motoru na práci policie? To je síla.

PS: Jo a zelinář Franta Vocásek má tři auta s TDI. Takže asi nebudou banány. :-)

+1/0
30.9.2015 23:50

D78a55v86i68d 71H57u76r24k11a 3930433401411

Náš šéf říká, že ze 40ti aut má cinknutý motor asi 38. Jistý si není, ale i kdyby to bylo jinak, řešit to nebude. Asi to musí vyřešit někdo ze Škodovky. Nám ve firmě je to všem jedno. Pořád jezdíme. Pouze jeden kolega dal výpověď, ale asi to nebylo kvůli tomu motoru.

+1/0
30.9.2015 19:52
Foto

Z90b71y74n15ě34k 65M41e66l66i79c23h69a62r 9675477965109

na jízdních vlastnostech se tahle "kauza" přece neprojeví, tak co pořád řešíte??

+10/0
30.9.2015 18:56

M76a63r27e16k 23K27o30s60t56e29l35e71c40k81ý 6783316788

Ti hloupí novinoví pisálci už opravdu nemají o čem psát?

Čeněk Třeček, absolvent jakési kulturní historie, se zabývá motory policejních aut!? On tomu rozumí? A to by se ta auta měla odstavit nebo sešrotovat?

Těm novinářským trotlům už došly argumenty na podporu invaze nájezdníků a tak se se stejnou vervou vrhli na naftové motory. Hnus...

+4/0
30.9.2015 18:48

P31a32v40e73l 35O88b92d37r47ž88á29l87e58k 6866234568622

Fascinuje mne, kolik lidí mluví a píše o "opravě" nebo "nápravě".

Mimo výměny motoru a dalších věcí kolem se s tím technicky nedá nic udělat. Pokud tedy neuvažujeme variantu úpravy mapování v ŘJ tak, že by autu drasticky stáhli výkon a dynamiku. A na to asi nepřistoupí žádný vlastník takového auta.

Spíš bude zajímavé, až někdo začně šťourat do HC a CO u benzínových motorů...

+1/0
30.9.2015 18:41

P96e43t63r 76T72y65č61k86a 6145142839472

No v případě NOx by spíš museli zvýšit spotřebu.

0/0
30.9.2015 19:41

J41a17n 82K86o82v45á68ř 1746763459898

a koho to sakra zajímá.. vůbec nechápu tuhle celou aféru, prostě se řeší už naprosté ptákoviny.. jako vždycky..

+5/0
30.9.2015 18:36

J91i26n29d89ř81i71c36h 40Š76k84o26p35e25k 4345451660545

ještě by mohl být článek o tom, kolik aut s bezproblémovým TDI (chyba je jen při měření v rámci homologace) mají hasiči, zdravotníci, následovat by mohl seriál kolik těchto aut má státní správa a samospráva v jednotlivých krajích, kolik jich vlastní zřízené organizace atd.

Opravdu okurková sezóna

+4/0
30.9.2015 18:05
Foto

M67i18r72o12s87l33a62v 50S87t79e75i98n40e20r 6938314653285

Žádné starosti, emise pevných částic i CO jsou přesně v normě, utekla jenom emise dusíkatých sloučenin, které se s vodní parou spojí v kyselý dešť. Místo 0,00X tam naměřili 0,0X. No a co? Vždyť si ty hodnoty vycucal nějaký ouřada z palce....

+8/0
30.9.2015 18:02

J86a79n 48M41a96c31e41k 3574161632323

Ty nemají s kyselým deštěm nic společného, podílí se v létě na tvorbě přízemního ozónu.

0/0
1.10.2015 22:44

M65i61r67o21s33l18a31v 77B80u28d24a 9402652297302

"vadným software manipulujícím výsledky skutečných emisí naftových motorů."

Ten software není vadný, Lupo, dělal přesně to k čemu byl napsán!!

+11/0
30.9.2015 17:45

M47i60c11h84a85l 25K31r13e78j48č67í 1866680411143

It's not a bug, it's a feature.

+6/0
30.9.2015 17:56

R66o90b15e44r33t 56H19o47m71o98l69k22a 4433498150602

No jo, tak píší lidé, kteří studují žurnalistiku a předpokládám, že v Česku by čeština měla být základem.

0/0
30.9.2015 18:57

M33i10r40o12s20l19a55v 62Z47i79k45m45u17n53d 7699633904213

Jistě a hlavně bezchybná čeština na úrovni absolventa základní školy ...

0/0
1.10.2015 7:47

M86i19r73o74s24l85a23v 13B90u46d23a 9262602897452

Nejste s tím už poněkud trapní?

0/0
30.9.2015 17:43

V97i61k35t45o40r 73W64o79l94f 8882708183386

Ehm, koho zajímá, jestli policie má nebo nemá ty cinknuté motory? Není to úplně jedno?

+11/0
30.9.2015 17:42

L11u35b90o25š 52F78i58l93i73p23e35k 1645873343

Policie má myslím většinou motor 1.8T

0/0
30.9.2015 17:33

J94a51n 70Č11e66r29n84ý 3275188705

Já jsem si zas docela jistý, že většina je 1.6 mpi ;-)

+4/0
30.9.2015 17:39

P12e64t75r 55M45i19c93h28a95l 2520934621442

Zeptej se poldů z obvodu. :-)

0/0
30.9.2015 17:40

M86i35c44h46a65l 49H66a60c31k 9144196755

Většina je 1.6 MPI. Jen pár jich je 1.8T.

0/0
30.9.2015 18:56

J54o98s47e98f 17B71é81r 1501727179818

Další z kroků USA oslabit Evropu.

+2/0
30.9.2015 17:27

J75a92n 27M28a77c26e69k 3684381512563

;-D

0/0
1.10.2015 22:46

P18a66v78e93l 50M79a51r31e44š 8145540507365

Tak kdopak má zájem zlikvidovat VW?

Babiš koupil konkurenci?

Ta auta jsou naprosto v pořádku mají homologace a ne v servisu je neopravíte, není na nich totiž co opravovat

+17/0
30.9.2015 17:25

M42a48r28e58k 53G86a89j61d46a 4613364646892

No vzhledem k načasování asféry na uvedení modelu TESLA X, pro nejž byly TDI ničícím konkurentem. :-/

0/0
30.9.2015 18:16

P55a49v42e52l 87M48a16r26e57š 8895890507925

Elektrická hračka konkurentem pro TDI, jo?

Dojezd přinejlepším 300 km, nabíjení několik hodin ( rychlonabijení není k dispozici všude a poměrně rychle ničí baterie-ani výrobci ho moc nedoporučují).Za cenu Tesly koupím podobná konvenční auta dvě.Velikostí to není zrovna auto do města, až bude existovat něco o velikosti a ceně Fabie, čistě na baterii to ujede 700km, a naklady na kilometr budou pod korunu padesát, potom to bude konkurent TDi...

+4/0
30.9.2015 18:33

J87i10n92d64ř59i40c88h 72L76u51k82á31š 8507781970695

no nevím, jestli může být něco víc opozitního než elektromobil a diesel, i když je fakt, že veřejnost zblblá přídavky jako eko nebo clean by si mohla myslet něco jiného...

0/0
30.9.2015 18:34

F28i14l42i42p 23V24ý61m75o94l70a 1114620868

Neskutečné, jak dokáží novináři neustále psát o hovně a ještě to rozmazávat. Tahle "kauza" je problémová jen a pouze pro novináře.

+19/0
30.9.2015 17:21

T35o32m70á67š 63K46n96a73i45f67l 6713150587660

boze... a co ten článek chtěl říct? co by bylo špatného na tom, kdyby cajti měli TDI? nic...

+21/0
30.9.2015 17:20

M75a65r10o14š 27P65o46l59i30a71k 1462596547866

Asi by usetrili na spotrebe ;-D;-D;-D

+1/0
30.9.2015 20:21

P77e13t83r 45T27y70č23k63a 6565972799212

Proč pořád píšete problémový TDI? Ten motor zhlediska zákazníka nijak problémový není. Jenom šíříte paniku. Zbytečně.

+36/0
30.9.2015 17:19

J43a33n 31N39o95v73á51k 8190136187280

PETka naplněná pilinami s vyjetým olejem v kamnech také výborně zahřeje a je z hlediska uživatele naprosto bezproblémová.

+1/0
30.9.2015 18:19

J15o11s57e69f 69V84a21l47a 9900983463293

to je fakt - zabavne je pouze to, ze treba moderni benziny s vysokotlakym vstrikovanim podle EU 6 normy budou asi jeste horsi nez diesely EU 5 a jsou vyrazne horsi nez benziny s klasickym vstrikovanim do saciho potrubi. Jediny problem je v tom, ze ty testy a normy se delaji jenom na oko. takze to, ze treba benzin s primym vstrikem paliva produkuje az 10x vice rakovinotvornych uhlikovych mikrocastic (test VW Polo TSI) nez stejny diesel nikoho nevzrusuje, protoze benziny normu na uhlikove mikrocastice plnit nemusi, nebot zadna neni.....

0/0
30.9.2015 18:33

J58i89n67d31ř22i49c14h 51L45u56k28á85š 8357251960505

přímovstřikové benzíny samozřejmě normu na pevné částice plnit musí a ta je stejná jako pro diesel

https://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards

0/0
30.9.2015 18:43

J17o63s80e45f 68V98a74l26a 9220693653933

pokud vim, tak norma se tyka vseobecne "castic" (PM) pod 10 um (PM10). Jenze problem je, ze ty nebezpecne castice jsou teprve pod 2,5 ( mikrometru (=<100 nano) nazyvane jako fine particles (PM2,5) nebo ultrafine particles. A v tehle oblasti jsou udajne benzinove motory s vysokotlakym vstrikovanim podstatne vykonnejsi-vytvori jich x-krat vic. Cili na UFP (pokud vim) opravdu zadna norma neni

0/0
30.9.2015 19:43

P86e23t67r 73T52y33č83k20a 6475832829872

Ten motor je ekologičtější než 80% toho co jezdí po silnici. Už kolem tebe projela taková 30 let stará Avia? Ta vydá tak za 50 TDI. A řeší to nekdo? Neřeší.

+4/0
30.9.2015 19:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.