Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie má většinu aut s benzinovým motorem, problémových TDI jen pár

Šéf dopravní policie Tomáš Lerch nepředpokládá, že by problém s podvody koncernu Volkswagen při měření emisí dieselových motorů zasáhl policii. Většina policejních škodovek má benzinový motor. Lerch ale nevyloučil, že některé mají TDI.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M80i50r89o21s94l50a39v 15Z86i42k88m44u49n25d 7469683924503

Vždyť je to umělý problém  .... cinklý SW upravuje hodnoty "spalin" při technické kontrole, aby vyhověly hodnotám stanoveným od zeleného stolu nějakými mudrci v Bruselu (asi tak jako hodnoty pětiletek stanovovali tajemníci ÚV komunistické strany), které jsou technicky obtížně, spíše vůbec dosažitelné ... pro bezpečnost silničního provozu nebo osob jedoucích ve vozidle představují takové riziko, jako pád meteoritu ...

+3/0
1.10.2015 7:45

P77e93t96r 28D28l12o76u45h92ý 3695211682608

Zítra tu bude článek: "Šestý semifinalista vysoce sledované soutěže Superstar z roku 2007 jezdí s problémovým TDI. Vzhledem k tomu, že to tušil dávno před zveřejněním celé kauzy, tak byla celá jeho kariéra těžce poznamenaná. Vzhledem k depresím z možného odhalení tohoto závažného problému se nemohl věnovat své sqěle nastartované kariéře a dnes ho nikdo nezná. Bla, bla bla..."

Sakra, je opravdu nutné vytvářet jen "články pro články"? O tom, že je tu problém s motory jsem si přečetli už několikrát. Normální čtenář to pochopí. Ale uměle roubovat problém motoru na práci policie? To je síla.

PS: Jo a zelinář Franta Vocásek má tři auta s TDI. Takže asi nebudou banány. :-)

+1/0
30.9.2015 23:50

D45a45v81i55d 43H27u91r67k56a 3770133381521

Náš šéf říká, že ze 40ti aut má cinknutý motor asi 38. Jistý si není, ale i kdyby to bylo jinak, řešit to nebude. Asi to musí vyřešit někdo ze Škodovky. Nám ve firmě je to všem jedno. Pořád jezdíme. Pouze jeden kolega dal výpověď, ale asi to nebylo kvůli tomu motoru.

+1/0
30.9.2015 19:52
Foto

Z45b14y93n98ě41k 54M46e43l54i15c88h61a31r 9875437585569

na jízdních vlastnostech se tahle "kauza" přece neprojeví, tak co pořád řešíte??

+10/0
30.9.2015 18:56

M68a93r27e80k 52K97o66s68t12e50l10e82c31k25ý 6923896748

Ti hloupí novinoví pisálci už opravdu nemají o čem psát?

Čeněk Třeček, absolvent jakési kulturní historie, se zabývá motory policejních aut!? On tomu rozumí? A to by se ta auta měla odstavit nebo sešrotovat?

Těm novinářským trotlům už došly argumenty na podporu invaze nájezdníků a tak se se stejnou vervou vrhli na naftové motory. Hnus...

+4/0
30.9.2015 18:48

P66a72v51e92l 38O66b31d27r90ž40á91l92e22k 6396584188982

Fascinuje mne, kolik lidí mluví a píše o "opravě" nebo "nápravě".

Mimo výměny motoru a dalších věcí kolem se s tím technicky nedá nic udělat. Pokud tedy neuvažujeme variantu úpravy mapování v ŘJ tak, že by autu drasticky stáhli výkon a dynamiku. A na to asi nepřistoupí žádný vlastník takového auta.

Spíš bude zajímavé, až někdo začně šťourat do HC a CO u benzínových motorů...

+1/0
30.9.2015 18:41

P19e19t20r 70T91y16č36k39a 6395132469602

No v případě NOx by spíš museli zvýšit spotřebu.

0/0
30.9.2015 19:41

J32a89n 94K71o56v31á70ř 1176633399368

a koho to sakra zajímá.. vůbec nechápu tuhle celou aféru, prostě se řeší už naprosté ptákoviny.. jako vždycky..

+5/0
30.9.2015 18:36

J94i63n61d67ř74i75c89h 20Š50k73o32p16e83k 4785131730665

ještě by mohl být článek o tom, kolik aut s bezproblémovým TDI (chyba je jen při měření v rámci homologace) mají hasiči, zdravotníci, následovat by mohl seriál kolik těchto aut má státní správa a samospráva v jednotlivých krajích, kolik jich vlastní zřízené organizace atd.

Opravdu okurková sezóna

+4/0
30.9.2015 18:05
Foto

M24i63r98o62s84l65a67v 49S96t30e64i18n87e11r 6458784813255

Žádné starosti, emise pevných částic i CO jsou přesně v normě, utekla jenom emise dusíkatých sloučenin, které se s vodní parou spojí v kyselý dešť. Místo 0,00X tam naměřili 0,0X. No a co? Vždyť si ty hodnoty vycucal nějaký ouřada z palce....

+8/0
30.9.2015 18:02

J17a39n 47M61a62c49e92k 3954851102833

Ty nemají s kyselým deštěm nic společného, podílí se v létě na tvorbě přízemního ozónu.

0/0
1.10.2015 22:44

M21i92r53o56s14l92a98v 40B73u20d96a 9932272767552

"vadným software manipulujícím výsledky skutečných emisí naftových motorů."

Ten software není vadný, Lupo, dělal přesně to k čemu byl napsán!!

+11/0
30.9.2015 17:45

M34i12c62h72a85l 36K11r63e95j44č28í 1616110591693

It's not a bug, it's a feature.

+6/0
30.9.2015 17:56

R87o79b66e65r85t 37H21o61m83o17l46k48a 4183158190442

No jo, tak píší lidé, kteří studují žurnalistiku a předpokládám, že v Česku by čeština měla být základem.

0/0
30.9.2015 18:57

M30i84r17o24s89l43a23v 24Z56i19k38m57u22n85d 7419963804133

Jistě a hlavně bezchybná čeština na úrovni absolventa základní školy ...

0/0
1.10.2015 7:47

M31i27r37o60s90l27a23v 50B77u64d49a 9862922577852

Nejste s tím už poněkud trapní?

0/0
30.9.2015 17:43

V98i96k76t93o44r 78W54o65l52f 8182758973626

Ehm, koho zajímá, jestli policie má nebo nemá ty cinknuté motory? Není to úplně jedno?

+11/0
30.9.2015 17:42

L48u97b75o48š 67F15i82l90i16p69e92k 1885103493

Policie má myslím většinou motor 1.8T

0/0
30.9.2015 17:33

J64a57n 73Č69e26r80n70ý 3225878645

Já jsem si zas docela jistý, že většina je 1.6 mpi ;-)

+4/0
30.9.2015 17:39

P13e45t33r 75M60i84c51h24a28l 2590114791872

Zeptej se poldů z obvodu. :-)

0/0
30.9.2015 17:40

M10i29c86h73a93l 91H37a82c14k 9434396895

Většina je 1.6 MPI. Jen pár jich je 1.8T.

0/0
30.9.2015 18:56

J18o77s48e59f 27B91é36r 1191217459328

Další z kroků USA oslabit Evropu.

+2/0
30.9.2015 17:27

J80a17n 40M31a27c77e69k 3504471832693

;-D

0/0
1.10.2015 22:46
Foto

P72a50v38e16l 75M30a60r80e97š 8115930847525

Tak kdopak má zájem zlikvidovat VW?

Babiš koupil konkurenci?

Ta auta jsou naprosto v pořádku mají homologace a ne v servisu je neopravíte, není na nich totiž co opravovat

+17/0
30.9.2015 17:25

M16a13r64e11k 67G74a70j76d64a 4953164666632

No vzhledem k načasování asféry na uvedení modelu TESLA X, pro nejž byly TDI ničícím konkurentem. :-/

0/0
30.9.2015 18:16
Foto

P70a19v15e43l 92M90a16r47e15š 8965310217255

Elektrická hračka konkurentem pro TDI, jo?

Dojezd přinejlepším 300 km, nabíjení několik hodin ( rychlonabijení není k dispozici všude a poměrně rychle ničí baterie-ani výrobci ho moc nedoporučují).Za cenu Tesly koupím podobná konvenční auta dvě.Velikostí to není zrovna auto do města, až bude existovat něco o velikosti a ceně Fabie, čistě na baterii to ujede 700km, a naklady na kilometr budou pod korunu padesát, potom to bude konkurent TDi...

+4/0
30.9.2015 18:33

J16i58n40d47ř30i86c32h 86L24u24k23á68š 8817721220915

no nevím, jestli může být něco víc opozitního než elektromobil a diesel, i když je fakt, že veřejnost zblblá přídavky jako eko nebo clean by si mohla myslet něco jiného...

0/0
30.9.2015 18:34

F17i53l31i49p 22V59ý50m74o63l17a 1124770148

Neskutečné, jak dokáží novináři neustále psát o hovně a ještě to rozmazávat. Tahle "kauza" je problémová jen a pouze pro novináře.

+19/0
30.9.2015 17:21

T11o15m43á89š 51K68n22a45i27f75l 6293440757550

boze... a co ten článek chtěl říct? co by bylo špatného na tom, kdyby cajti měli TDI? nic...

+21/0
30.9.2015 17:20

M94a91r74o20š 28P92o54l96i53a98k 1712136567176

Asi by usetrili na spotrebe ;-D;-D;-D

+1/0
30.9.2015 20:21

P64e82t22r 84T53y82č23k18a 6785782399142

Proč pořád píšete problémový TDI? Ten motor zhlediska zákazníka nijak problémový není. Jenom šíříte paniku. Zbytečně.

+36/0
30.9.2015 17:19

J10a56n 89N77o12v15á45k 8130546827870

PETka naplněná pilinami s vyjetým olejem v kamnech také výborně zahřeje a je z hlediska uživatele naprosto bezproblémová.

+1/0
30.9.2015 18:19

J96o82s83e58f 14V60a43l28a 9480213143803

to je fakt - zabavne je pouze to, ze treba moderni benziny s vysokotlakym vstrikovanim podle EU 6 normy budou asi jeste horsi nez diesely EU 5 a jsou vyrazne horsi nez benziny s klasickym vstrikovanim do saciho potrubi. Jediny problem je v tom, ze ty testy a normy se delaji jenom na oko. takze to, ze treba benzin s primym vstrikem paliva produkuje az 10x vice rakovinotvornych uhlikovych mikrocastic (test VW Polo TSI) nez stejny diesel nikoho nevzrusuje, protoze benziny normu na uhlikove mikrocastice plnit nemusi, nebot zadna neni.....

0/0
30.9.2015 18:33

J43i62n44d89ř92i42c85h 22L95u79k23á92š 8977161750965

přímovstřikové benzíny samozřejmě normu na pevné částice plnit musí a ta je stejná jako pro diesel

https://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards

0/0
30.9.2015 18:43

J65o66s52e62f 81V93a25l11a 9680333193563

pokud vim, tak norma se tyka vseobecne "castic" (PM) pod 10 um (PM10). Jenze problem je, ze ty nebezpecne castice jsou teprve pod 2,5 ( mikrometru (=<100 nano) nazyvane jako fine particles (PM2,5) nebo ultrafine particles. A v tehle oblasti jsou udajne benzinove motory s vysokotlakym vstrikovanim podstatne vykonnejsi-vytvori jich x-krat vic. Cili na UFP (pokud vim) opravdu zadna norma neni

0/0
30.9.2015 19:43

P45e60t90r 91T94y75č55k24a 6675242529702

Ten motor je ekologičtější než 80% toho co jezdí po silnici. Už kolem tebe projela taková 30 let stará Avia? Ta vydá tak za 50 TDI. A řeší to nekdo? Neřeší.

+4/0
30.9.2015 19:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.