- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S tím, co naše armáda a její velení historicky dokázaly, jsou i "véesky" až až.
myslím předvčírem ve zprávách politici prohlásili, že neví jak by se reálně dalo zastavit několik desítek tisíc migrantů na hranicích. Tak k čemu tyto inovace armády, když nedokážeme zastavit neozbrojený dav? Co bychom pak dělali s ozbrojenou armádou? odevzdali jim výzbroj? Tak jak se to už v minulosti stalo.
armáda potřebuje modernizovat a posílit... Vejda byla poruchovej krám... na svoji dobu nejlepší stroj, ale dnes už ne.
to plus byl omyl... mělo být mínus...
to je neskutečné ! to ty TATRY budou vydlabané ze zlatých ingotů nebo co ? to jen proto že budou nastříkané na zeleno bude stát jedna padesát milionů ? doufám že mu na to neskočí Babiš
V kterépak kapsičce to tentokrát zacinká ? Bude Stropnický vyhlášen nejlepším obchodním zástupcem Tatry za kvartál ?
Trochu opancéřování a auto váží dvojnásobek. Pak musí mít osu nebo dvě navíc, aby se nezapíchlo do bahna. Ale život posádky je důležitější, než spotřeba nebo i cena.
je zajímavé, že čtyři nápravy mají i civilní provedení, takže pancíř se nerovná další náprava navíc
"Obstarožní V3S"... Pan Stropnický neví čeho je schopna V3S v terénu...
Lepší lehké nákladní terénní auto ještě v ČR nebylo... 5 tun na silnici, 3 tuny v terénu....
Tam kde Tatry a Zily zapadly, jsem s "vejtřaskou" bezproblémů projel...
Však ať je provozují dál, ale s lepším motorem, který nebude brzdit provoz, bude tišší a nebude chrlit tolik jedů...o spotřebě také radši ani nemluvit.
Na minomety by stačily toyoty.
Jste trochu mimo. Minomet 240 kg, tři muži obsluha, jedna mina 16 kg - jak by to odvezla?
doufám, že ti škodaropák se neodvolají, že tam chcou něco z koncernu.