- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Blbost sociálních inženýrů je nekonečná -
Asociace učitelů občanské výchovy připravila pro základní školy dvě metodiky výuky o uprchlících. Žáci prvního stupně, především 4. a 5. ročníku, se seznámí s pojmy uprchlík a emigrace. Starší děti, hlavně z osmých a devátých tříd, se nad problematikou pod vedením učitele mají zamýšlet hlouběji.
Kdo a proč utíká? Návod pro školy, jak vysvětlit uprchlíky - http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/skolstvi/kdo-a-proc-utika-navod-pro-skoly-jak-vysvetlit-uprchliky_356844.html
""Podle řady odborníků smíšený kolektiv prospívá jak handicapovaným dětem, tak jejich zdravým vrstevníkům, jelikož se učí spolu žít a pomáhat si""
Takové "odborníky" bych hnala bičem !!! Člověk jen zírá, co můžou tito vyplodit ! Podle nich je škola určena k výrobě pečovatelů, nebo ke vzdělání ???
Nějak si to pletou dohromady ! Už tak skutečná vzdělanost mladých generací neskutečně klesá !
Ono to pomáhat může, ale ve škole typu Montessori, ne v klasické (ostatně škola typu Montessori je daleko lepší, akorát vyžaduje více práce, tudíž její provoz je dražší a proto je škol typu Montessori málo).
tak to je nazor od nekoho, kdo v tom dela bezne a je v kazdodennim styku s detmi i rodici. vcera tady byl clanek o nejake pseudoexpertce z neziskovky, ktera o tom vo prd. jak to skonci? vyhraji pseudoexperti z neziskovek, protoze jejich profese neni neco opravdu delat, ale zviditelnovat se, zarizovat a lobovat - vytvaret dojem potrebnosti a aktualniho reseni neexistujiciho problemu. to vse smeruje ke ziskavani grantu a sponzorskych daru na jejich vlastni existenci.
Anketní otázka pod článkem je špatně formulovaná, protože nezohledňuje druh tzv. lehkého postižení dítěte. Jinak všechna čest paní ředitelce zmíněné školy a jejímu týmu spolupracovníků
Za pár let se příjde na to, že to nefunguje a za velké peníze se to bude vracet zpět.
Děkuji za objektivńí názor ředitelce školy, která na rozdíl od expertů z řad neziskových organizací tyto děti učí a vzdělavá. Ještě jednou díky.
Prvním požadavkem na všechny, kteří chtějí zavádět inkluzi, by mělo být mít alespoň dvě děti a ty posílat do takové smíchané školy.
Mám za to, že všechny tyto sociální inženýrky (jsou to obvykle ženy) jsou ve skutečnosti bezdětné (kvůli cenzuře nedodám název samice jistého přežvýkavce) a bez jakýchkoliv zkušeností a vztahu k vlastním dětem.
Jako odpovědný rodič říkám, že jakmile bude v nějaké třídě Romů více než dva nebo tam bude nějaký vyrušující "hejkal" (omlouvám se postiženým dětem, ty za to opravdu nemohou a potřebují pomoci, jen ne na úkor jiných dětí), měním školu.
A jakou si vyberete, když to tak bude všude?
Možná nebyla Valachová integrovaná a teď si léčí frustrace.
Kde to je trochu možné, tam už inkluze dávno funguje. Vážně není rozhodujícím "inteligentům" nápadné, že nejvíc proti jsou ti, kteří ty děti skutečně znají? Kteří se jim věnují? Protože tenhle inklupaskvil nejvíc ublíží právě těm dětem, které jsou teď mimo běžnou základní školu.
Já bych to dovedl k dokonalosti. Zrušit vyjímky na tělocvik pro tělesně postižené a klást na ně stejné nároky, jako na ostatní. A nezvládnou třeba skok do dálky? Tak ho nebude dělat nikdo, všichni se přizpůsobí. To je fakt nápad tohleto :(
Je mi líto dětí na obou stranách. Více těch, kterém zruší ty zvláštní školy.