Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kámen může i zabít, v Izraeli vrhačům hrozí nejméně čtyři roky vězení

Nejméně čtyři roky vězení budou napříště hrozit v Izraeli lidem, kteří budou druhé ohrožovat házením kamení. O opatření, které bude v platnosti prozatím tři roky, informoval po svém zasedání bezpečnostní kabinet. Minulý týden zemřel při dopravní nehodě způsobené Palestinci házejícími kamení izraelský řidič.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P95a59v70e49l 68K26o54v18á58ř 6447487289310

Samozřejmě, že i obyčejný vržený kámen, může zabít. Nemusí být ani zvláště velký. Stačí, když  je přibližně velký asi jen jako  domácí pračka.

0/0
26.9.2015 13:14

J16a55n37a 17L80u87x79e81m84b90u69r21g 2273622923713

V PÁTEK: Izraelci střelili 3 letou Maram do hlavy, když stála na balkoně a jejího otce, když se ji snažil pomoci

Izraelští vojáci v pátek během nájezdu na vesnici Kafr Qaddum na okupovaném Západním břehu střelili Maram Abed al-Latif al-Qaddumi do hlavy ocelovou koulí s gumovým pláštěm ve chvíli, kdy stála na balkoně jejich domu.

Když se jí otec velitel policie v Nablusu generál Abd al-Latif al-Qaddumi snažil vzít autem do nemocnice, Izraelci na něj začali střílet a zasáhli ho také do hlavy.

Místní lídr strany Fatah Murad Ishteiwi uvedl, že vojáci mířili přímo na Maram.

Maram i její otec byli odvezeni do vládní nemocnice Rafidia v Nablusu. Jejich zranění naštěstí nejsou vážná a jejich stav je stabilizovaný.

http://www.maannews.com/Content.aspx?id=767802

0/−1
26.9.2015 5:42

M93a60t56o35u51š 10Z18o50u85b67e86k 5832891140314

;-D Maan? A těm věříte? To jsou ti stejní, co vydali zaručeně potvrzenou zprávu, jak Izrael otevřel stavidla svých zdymadel a zatopil Gazu? A jak vypouští divoká prasata na nebohé obyvatele Gazy? Nenechejte se vysmát ;-D

+1/0
26.9.2015 17:58

J36a51n33a 93L29u97x29e35m21b82u78r13g 2263342363903

Izraelcům došla trpělivost, až zase někdo zemřel, jo? Vy asi o tamních událostech opravudu víte kulové. 

Izraelské síly na okupovaných územích od začátku roku zranily 

přes 1 307 Palestinců. Průměrně zraní 39 Palestinců týdně, uvádí OSN Office for the Coordination of Humanitarian Affairs (OCHA).

Podle údajů OCHA bylo na Západním břehu během roku 2013 zabito 28 Palestinců a zraněno 3 881, přičemž k více než 60 procentům zranění došlo během střetů izraelské armády s demonstranty protestujícími proti okupaci, kolonizaci a ilegální separační zdi, kterou Izrael postavil z 85 procent na palestinském území a kterou Mezinárodní soudní dvůr v roce 2004 označil za ilegální a vyzval k jejímu odstranění.

Mezi zraněnými Palestinci v roce 2013 byla jedna třetina dětí.

Minulý rok bylo na Západním břehu zabito 58 Palestinců a 6 023 bylo zraněno, uvádí OCHA.

Často se stává, že izraelské síly střelí Palestince včetně dětí do hlavy nádobou se slzným plynem či ocelovou koulí s gumovým pláštěm, čímž člověka buď zabijí, nebo mu rozštípnou lebku, jak se již mnohokráte stalo.

http://www.ochaopt.org/content.aspx?id=1010057

0/−1
26.9.2015 4:21

J27a79n68a 23L91u35x72e46m52b58u19r74g 2973292913663

Aha, takže HRW, DCIP, UNICEF, Btselem a x dalších jsou taky "profláklé"??? To je teda argument. Jo brutální vojenská okupace je taky docela profláklá, ovšem mezi lidskoprávními organizacemi.

Americké lidskoprávní organizace Human Rights Watch (HRW) Izrael obvinila ze surového zatýkání a donucování dětí výhružkami a mlácením při výsleších podepisovat výpovědi v hebrejštině, kterým ani nerozumí. HRW mluví o dětech ve věku i 11 let. 

"Bezpečnostní síly děti přiškrcují, hází na ně omračující granáty, ve vazbě je bijí, vyhrožují jim a vyslýchají je bez přítomnosti rodičů nebo právníka, přičemž rodiče ani neinformují, kde se dítě nachází," stojí ve zprávě HRW.

V prohlášení organizace dále stojí, že 86 procent dětí je během zatýkání nebo vazby vystaveno nějaké formě fyzického násilí.

https://www.hrw.org/news/2015/07/19/israel-security-forces-abuse-palestinian-children

"Špatné zacházení s palestinskými dětmi je v izraelském vojenském detenčním systému stále velmi rozšířené a systematické. Zatčené děti jsou do izraelských vyšetřovacích center dováženy se zavázanýma očima, svázány a zbaveny spánku," stojí ve zprávě DCIP.

Prvních šest měsíců 2015 došlo k desetiprocentnímu nárůstu fyzického násilí páchaného na palestinských dětech zadržovaných izraelskými silami na okupovaném Západním břehu, uvedla mezinárodní organizace na ochranu práv dítěte Defense for Children International Palestine (DCIP).

DCIP uvádí, že 86 procent palestinských dětí je během zatýkání nebo vazby vystaveno nějaké formě fyzického násilí. Téměř všechny děti, se kterými DCIP mluvila, uvedly, že měly zavázané oči, svázané ruce a téměř 55 procent bylo ve vazbě podrobeno ponižujícímu vysvlékaní a prohledávání. 

http://www.dci-palestine.org/rising_physical_violence_against_palestinian_child_detainees

 Organizace OSN UNICEF v březnu vydala podobnou zprávu jako DCIP.

http://www.unicef.org/oPt/UNICEF_oPt_Children_in_Israeli_Military_Detention_Observations_and_Recommendations_-_6_March_2013.pdf Organizace DCIP uvádí,

0/−1
26.9.2015 4:15

M59a82t65o40u85š 76Z68o59u65b56e52k 5772331310674

;-D Tak BTselem zcela určitě. Tu neberou vážně ani v Izraeli. O HRW a dalších je také známo, jak jsou propagandističtí a jednostranně nevyvážení.

0/0
26.9.2015 17:57
Foto

K20a79r57e52l 52S90e17i39d11l 8259695280338

Konečně Paldové dosáhli toho, že Izraelcům došla trpělivost. Ale zase nejdřív někdo musel umřít...:-/

A pokud jsem to pochopil, muslimové se cítí utlačováni, přestože mají na chrámové hoře větší práva, než nemuslimové? Mohou tam chodit kdy chtějí, zatímco Židé mají přístup omezený a na muslimský svátek izraelská! policie hlídá, aby tam muslimům nikdo nelezl... Přitom to místo bylo pro Židy posvátné už cca 1700 let před Mohamedem.:-/

0/0
25.9.2015 22:52

M94a52r75i47o 77T75r18n11k61a 6630653318100

Ku..a z chlapcov a dievcat z Izraela by sme si mali brat priklad. Presne vedia co to maju doma za zberbu a tak aj s nou jednaju. Nie ako hadzanie kamenov po madaroch a BBC a SKY komentuje ze niektori su hot-headed8-o V Izraeli by uz mali na statne trovy zamrezovany vyhlad;-D

0/0
25.9.2015 22:41

J30a93n65a 30L86u13x77e40m92b95u92r62g 2923942893643

Informace, které naš média nezveřeňují ovšem představují ten tzv. big picture: 

Amnesty International: Izraelské síly do Palestinců střílí v pohodě

Amnesty minulý rok uveřejnila zprávu s názvem: Střílejte v pohodě: nadměrné používání síly izraelských sil na Západním břehu.

"Izraelské síly projevují absolutní lhostejnost k lidskému životu tím, že na okupovaném Západním břehu v posledních 3 letech zabíjí desítky palestinských civilistů včetně dětí s téměř naprostou beztrestností", uvádí Amnesty International ve své zprávě.

Zpráva popisuje stupňující se krveprolití a porušování lidských práv na okupovaných palestinských územích (OPT) v důsledku "zbytečného, svévolného a brutálního používání síly izraelských jednotek proti Palestincům od roku 2011". 

https://www.amnesty.org/en/latest/news/2014/02/trigger-happy-israeli-army-and-police-use-reckless-force-west-bank/

0/−1
25.9.2015 21:54
Foto

K16a84r12e15l 37S38e27i85d60l 8259555320918

AI už je tak profláklá, že její zprávy bere většina lidí s rezervou.;-)

+1/0
25.9.2015 22:53

O64n49d94r72a 86P14á54t57e90k 8743639934975

Jediný Izrael ještě neztratil rozum. Nemůže si to dovolit.

Tak trochu na něj spoléhám až se to tu zvrtne a siluetu Hradčan dotvoří minarety... Snad si pak na ty roky  1947 - 1949 v Jeruzalémě vzpomenou...

Jinak ještě k diskusi níže. Kdyby nevznikl Izrael dokážete si představit Palestinu dnes? Jistě by se jednalo o velmi rozvinutý kulturní stát se silnou ekonomikou,  lev regionu...

+4/0
25.9.2015 14:25

P81a84v52e95l 55O78d63r26a72z91i75l 6794699717570

INRI říkal, že mají házet ti, co jsou bez viny, tak.

0/0
25.9.2015 10:53

H43a48m89p39l 27B86r23e54t33i88s25l13a11v 6516151534782

Izrael dobře dělá..

Jediné, čemu Arab rozumí, je projev síly, pokusy o domluvu bere jako slabost, okrade-li vás, jste vy ten hloupý atd atd..

To je prostě realita.

+5/0
25.9.2015 8:23

H45a73m25p20l 46B37r80e77t87i44s19l71a60v 6246481684582

Kdopak ze zdejších obdivovatelů palestinských Arabů se tam byl podívat ?

Řekněte, hoši...:-)

+2/0
25.9.2015 8:18

J42a85n 39K40r76p63e38c 5906103194372

pokud jste tam nahodou byl, tak jste vubec neporozumel tomu co jste videl.

0/−1
25.9.2015 8:42

H46a25m84p29l 14B31r19e34t77i81s89l90a89v 6316841674982

Byl a vícekrát, klidně si o tom můžeme popovídat, nicméně povězte, vy jste tam byl také ?

0/0
25.9.2015 9:20

J75a12n 36K55r82p87e70c 5546703644192

historicka fakta a soucasna ujednani jsou podminena osobni pritomnosti na "miste cinu"?

0/0
25.9.2015 9:42

H22a94m53p96l 23B69r29e34t11i58s75l55a43v 6186111594402

Takže nebyl, ale "víte"...;-D

+3/0
25.9.2015 10:22

J10a56n 36K14r59p68e47c 5906613264132

nemuzu vam dat vice za pravdu. nebyl a vim, zatimco vy jste tam byl a stale nevite nic...

0/−2
25.9.2015 10:41

H47a29m40p87l 63B34r23e68t33i52s35l69a81v 6546111974242

A v něčem máte pravdu, opravdu jsem neporozuměl.. Třeba špíně, bordelu, odpadcích na straně jedné, úmyslné trefování fotbalovým míčem mé staré matky, okrádání všude, kde to jen jde i nejde, ničení čehokoliv, co by i k jejich užitku býti mohlo...

Není nad osobní zkušenost...

+2/0
25.9.2015 10:27

J76a96n 54K62r98p41e19c 5586653834522

a co jako? tady prece o tomto nebyla rec. jestli mne povazujete za nejakeho bojovnika za islam apod. tak se seredne mylite. ja ze soucasneho stavu rozhodne nejsem nadsen, spise to povazuji za katastrofalni selhani vcetne tretich stran, jako je tehdejsi britska sprava a pak OSN. ale miru viny si obe strany muhou naprosto presne rozdelit. jednaji mezi sebou metodou klacku, a kdo ma delsi, ten bije. a zrovna ted ma delsi klacek izrael. jeruzalem nikdy nemel byt zabran izraelem, nema na nej zadny narok. a nemluvim o zidech, ale o izraeli, a to je sakra rozdil. zidovsky narok na jejich svata mista je nezpochybnitelny, stejne jako muslimsky. kdysi se umeli dohodnout a zit tam v souladu. ted to nejde. a jedina vec co se zmenila je neopravnena existence a neustala expanze statu izrael. nevolam zde po zaniku izraele, s tim se palestina musi smirit, ale irael musi zacit delat velike ustupky, a to i uzemni, nabyt legitimitu a zacit opravdu s ostatnima jednat. umoznit rozvoj palestiny a palestinsti obyvatele musi upustit od podpory teroristu (kteri si ovsem s temi zidovskymi nezadaji). jakakoli agrese produkuje jen dalsi agresi. a v tomto regionu to plati stonasobne.

0/−5
25.9.2015 10:52

P97a25v15e34l 15O42d28r25a86z39i82l 6594369767140

Vznik Izraele byl násilný, o tom žádná, ale žádat po Izraeli ústupky je liché.

0/−1
25.9.2015 10:56

J11a44n 77K23r45p91e46c 5496153584682

ne, je to jedine mozne reseni. ale chapu ze je to z jejich strany neprijatelne.

0/0
25.9.2015 11:14

M26a70t77o58u96š 95Z40o44u30b90e16k 5582191560644

Co to je za nesmysly? Jak že Izrael nemá žádný nárok? Kde jste to vzal? A kdo teda na to území má nárok? A podle čeho tak soudíte? Mezinárodní smlouvy celé území přiřkly Izraeli, a to včetně Judska, Samaří, celého Jeruzaléma a Gazy. A ještě mezinárodní smlouvy navíc řekly, že židé mají jako jediní historické nároky na toto území - nikdo jiný, žádná arabové, ani palestinci. Takže židé jediní získali národní práva, ostatní pouze občanská a náboženská. Izrael dává zcela stejná práva židům jako arabům. Izraelský arab má stejná práva jako izraelský žid a tím pádem má arab větší práva než v jakékoliv okolní arabské zemi.

0/0
25.9.2015 11:09

J87a36n 17K43r64p58e10c 5446813594842

vy jste ale uz uplne zmagoril...

0/0
25.9.2015 11:21

M62a40t10o55u93š 59Z19o40u80b87e28k 5722251870264

Jedná se o mezinárodní smlouvy s platností potvrzenou i chartou OSN, tedy ještě před rezolucí 181/1947.

0/0
25.9.2015 11:23

H58a98m66p12l 34B74r75e54t68i27s38l96a62v 6696351784482

Ale je o tom řeč, prostě mluvím o osobních a mnohonásobných zkušenostech...

Váš "teoretický" svět se jaksi nekoná...

Pokud nemáte s tím či oním etnikem zkušenost, nikdy se ničeho nedoberete. To jsou všechno jen řeči bez praktické zkušenosti..

Nepovazuji vás za bojovníka za islám, nicméně podléháte klamu..

Jistě, neupírám vám vaše právo na názor, ale jeďte tam, opravdu, budete se zatraceně divit, jak je všechno jinak, než jste se domníval..

Uvádíte zde polopravdy i zjevné lži, prosím, třeba jste jim uvěřil a sám si je nevymýšlíte, ale co to na věci mění ?

Jezdím tam i do okolních států, mluvím s lidmi, Židy Araby tamními i jordánskými, ale také s Drůzy, velice zajímavá zkušenost, zkuste to..

+2/0
25.9.2015 11:28

J44a64n 78K96r50p94e62c 5306163964352

a proc se sakra domnivate, ze ja s nimi nemam zkusenosti? opravdu si myslite ze je moji zalibou psat bez hacku a carek a prznit tim jazyk cesky? proc si myslite ze nato, abych poznal jednotliva etnika a nabozenstvi z osobni zkusenosti musim byt zrovna tam, kde jste byl vy? ja mam svuj obrazek o jednotlivych nabozenstkych a etnisckych skupupinach zalozen na osobni zkusenosti v dostatecnem meritku, relkl bych vice i dukladneji nez naprosta vetsina bezne lidske populace. mam jen problem s fanatiky a debilama, a ti se najdou napric celym svetem. v dnesni diskuzi reprezentovane diskuterem Matoušem Zoubkem. s nekterymi bych si souziti pod jednou strechou dokazal predstavit, nrp. s zidem, ci spise zidovkou (a tady jsem si musel smysleni opravdu hodne poupravit) a naopak bych se asi neszil s muslimem/kou nebo budhistou/kou nebo hinduistou. ale u muslimu a hinduistu znam nekolik opravdu vyjimecnych lidi, za ktere bych dal ruku do ohne. jakykoliv prislis ortodoxni, ci spise fanaticky pristup k vire ci komunite me velice odrazuje.

0/−1
25.9.2015 11:49

H22a82m47p38l 69B19r94e53t33i98s88l60a44v 6796271104912

Souhlas, i mne bigotnost odrazuje velmi.

I já mám zážitky s leckterou čeládkou všude možně po světě, názory jsem leckdy a leckde velmi poopravil, jak říkám, není nad osobní zkušenost...

Potíž je v tom, že se někteří chovají jinak ve světě a jinak u sebe doma a to je právě u palestinských Arabů velmi zřetelné..

Ani nechtějte vědět, jak je hodnotí třeba Jordánci.. A nejen oni, v podstatě celé okolí..

Fakt tam jeďte, snad to nemáte tak daleko, ta země je zajímavá a je jedno, zda jste věřící či ne..

0/0
25.9.2015 12:08

J28a90n 64K82r79p13e68c 5606733884892

chtel bych jet uplne vsude, ale vite jak to chodi.

0/0
25.9.2015 12:40

M15a61t40o83u29š 97Z78o49u13b96e49k 5552901500734

Zatím jste nebyl schopen předložit jediný právně závazný dokument, který Izrael porušuje svojí přítomností v oblasti.

+2/0
25.9.2015 12:12

P46e52t63r 93O63b34r74l14í18k 2343765641763

Hozený kámen že může někoho zabít? No to je šokující zjištění.

0/0
25.9.2015 8:03

F54r52a45n65t91i95s22e98k 53F68a53r85a 9216282541634

Muslimove hazi kameny strasne radi. Je to jejich konicek. Dokonce jsou schopny se kvuli tomu i uslapat. I tohle zije v 21. stoleti :-D

+3/0
25.9.2015 7:10

J82i74ř47í 44P38r79a16ž11á50k 9750672361232

Na hrubý pytel hrubá záplata. pomůže to stejně jako bezpečnostní zeď. nenávist ale bude doutnat v srdcích "Palestinců". Místo aby užívali plody své práce, tak raději nečinně pobírají podporu, kterou jim dává bez souhlasu daňových poplatníků i EU a vymýšlejí a páchají zločiny.

+3/0
25.9.2015 6:57

J74a37k79u14b 40K43o51n37i65c57a44r 4549401596289

Lidská paměť je velmi selektivní. Když Rusko zabralo Krym, všichni se zastávali ukrajinců a láli okupantům. To, že Izrael je stát vzniklý CELÝ na anektovaném území Palestiny nikoho nezajímá. A to, že "indiánské rezervace", které palestincům milostivě nechali -Západní břeh a Gaza- řídí stylem protektorátu tak, že se v nich de facto nedá přežít, je každému fuk. Já, být na místě palestinců, půjdu ty kameny házet taky. Jiná věc je, že se arabi schovávají za víru. Ta s tím nemá až tak co dělat, i když pro ně je to věc absolutně neoddělitelná od běžného života...

0/−15
25.9.2015 6:54

A29d83a31m 21M59a39l71ý 4360797552231

To je lež jako věž

+3/0
25.9.2015 7:06

J10a74k26u58b 47K85o74n42i64c86a92r 4449721606429

Záleží na tom, odkud čerpáte své informace. Pokud jen z tisku, pak se to opravdu jako lež může jevit.

0/−4
25.9.2015 7:36

H94a83m74p71l 38B41r26e61t41i33s80l23a71v 6306601294462

A vy asi nebudete příliš vzdělán, není-liž pravda ?;-D

+1/0
25.9.2015 8:11

J59a33k94u18b 66K87o96n66i94c63a88r 4859551146949

Vystudovanou historii , pravda, nemám. Ale na vaši přímou otázku - mýlíte se, vzdělání se mi dostalo.;-)

+1/−2
25.9.2015 8:15

H38a51m77p86l 26B28r67e41t41i13s50l67a63v 6586821824332

Tak pokud víte, proč tu takhle otevřeně lžete ?

+3/0
25.9.2015 8:19
Foto

R71a31d80e51k 81Š92t35e90n11c31l 2462660729306

Z jakých pramenů vycházíte? Mein Kampf?

+3/0
25.9.2015 8:28
Foto

K88a88r45e16l 11S91e45i40d88l 8479275270818

Patrně ale v jiné oblasti, než je historie Palestiny.;-)

0/0
25.9.2015 23:01

M22a65t66o22u58š 25Z16o10u69b60e84k 5482971490224

Jaké území a jakého suverénního státu Izrael anektoval či snad dokonce okupuje? Komu myslíte, že patří "Palestina" a na základě čeho si to myslíte?

+2/0
25.9.2015 9:04

J36a74k27u15b 40K54o14n64i27c61a81r 4779161306239

Izrael vznikl na základě rozhodnutí vítězných mocností v r.1947 na území zvaném Palestina. Tato oblast byla obývaná směsicí národností. Zde byl uměle vytvořen židovský stát bez ohledu k právům a potřebám ostatních, zde žijícím, etnikám. Zhruba bych to přirovnal k tomu, jako by se romové, žijící na našem území, rozhodli (nebo jim bylo zvenčí pomoženo) založit si vlastní stát na území Moravy a většiny Čech. S tím, že Středočeský kraj ponechají ostatním etnikům nacházejícím se v lokalitě.

Jednalo se o svévolné zabrání území (pravda tehdy ne samostatného státu) ale bez skrupulí na úkor ostatních, se stejnou historickou vazbou na dané místo. Co se týče dnešního stavu - Izrael zcela neadekvátně tlačí na území regulérního státu Palestina, omezuje jeho fungování a vůbec se chová jako "opatrovník neustále trestající jemu svěřené dítko", i když mu Palestinu nikdo nesvěřil.

Trochu kulhám v příměrech, ale snad jsem své mínění popsal srozumitelně...?

0/−4
25.9.2015 9:24

M74a60t26o44u65š 34Z16o16u14b57e81k 5372381200574

Nemáte pravdu. Rezoluce 181/1947 je z hlediska mezinárodního práva neplatná, respektive právně nezávazná. Stát Izrael NEVZNIKL podle této rezoluce.

Dostudujte si prosím malinko historii, především dokumenty ze San Rema, smlouvy z Lausanne a Sevres a neopomeňte přečíst Mandátní smlouvu Ligy Národů pro Palestinu.

0/0
25.9.2015 9:28

M42i95c82h69a71l 81Z74e79t85e21k 3218512340117

Západní břeh Jordánu a Gaza Izraelcům připadla po vyhrané 6dennní válce, stejně jako Golany. Tu válku Izrael nerozpoutal, naopak byl napaden.

Jinak vznik Izraele po WWII schválila i tehdejší OSN.;-)

+2/0
25.9.2015 10:15

M34a76t59o30u32š 37Z14o47u24b50e26k 5962801920794

De iure Judsko a Samaří (mylně nazýváno Západní Břeh) a Gaza patřila Izraeli už před rokem 1947. Navíc smlouva o příměří mezi Izraelem a Jordánskem (jednalo se o území Judska a Samaří) výslovně uvádí, že se nejedná o státní hranici. Takže Jordánsko prohlásilo a smlouvou se zavázalo, že Judsko a Samaří (mylně nazýváno Západní Břeh) nepatří Jordánsku a de iure patří Izraeli.

+1/0
25.9.2015 10:19

J91a69k73u26b 42K84o15n41i91c47a55r 4179331966819

Máte pravdu. Gaza, Západní bře a Golany připadly Izraeli po šestidenní válce a Izrael byl opravdu napade - Egyptem, Sýrií a Jordánskem. Palestina tenkrát oficiálně neexistovala, takže se nemohla přidat, přesto jde o Palestinské území (selskou logikou) které bylo zabráno. Po WWII (vlastně ještě během ní) Britové jednali i s Palestinci a slibovali jim vytvoření vlastního státu. Z těchto slibů si po válce příšel na své jen nový Izrael a arabové utřeli hubu. Jinak řečeno - podvod požehnaný OSN.;-)

+1/−3
25.9.2015 10:51

M56i77c73h69a44l 50Z40e71l93e18n16k29a 2584972193690

Palestinští vůdci se také spolčovali s jistým Rakušanem, který byl kancléřem v Německu..

Dostali nabídku na vytvoření dvou států, víceméně v podobné verzi jako je dnešní Bosna a Herzegovina (neříkám, že to byla férová nabídka, ale dostali ji). Odmítli a raději dali na své souvěrce, že oni Židy do několika dnů z Palestiny vyženou..

Bez vyhlášení války Arabové napadli Izrael a Izraelci je porazili, nic víc, nic míň.. proto dnes Izrael existuje, zatímco Palestina nikoliv...

+3/0
25.9.2015 11:08

M75a15t55o65u15š 96Z94o21u43b85e45k 5222421980774

Vy v tom máte pěkný guláš. Vy selský rozum raději nechte spát, protože vám jenom škodí. Mezinárodní smlouvy celé území přiřkly Izraeli. Britové těžko mohli během 2sv války jednat s palestinci, když palestinci tehdy neexistovali. Vznikli až v 70. letech 20. století jako politický tlak na mezinárodní společenství. O vlastní území jim nejde, jde jim pouze o neexistenci Izraele.

+2/0
25.9.2015 11:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.