Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Klaus: Němci se v otázce integrace migrantů mýlí, mám o Evropu obavy

Prohlášení evropských politiků, jako jsou německá kancléřka Angela Merkelová či německý prezident Joachim Gauck, že migranti budou moci v Evropě žít, nejsou podle exprezidenta Václava Klause humanitárním gestem, ale medvědí službou pro Evropu. Poznamenal, že Němci se mýlí, pokud věří v hladkou integraci migrantů do společnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O49t73o 69R47e15i24t29e23r 5290514211234

Klasu - názor. Tejto kombinácii slov som nikdy nepripisoval nejaky vyznam:)X

0/−3
22.9.2015 13:28

A30l12e93š 11V16í80t38e71k 2115472327591

Klaus má samozřejmě pravdu. Merkelová sama před rokem šílela z rumunských rómů (viz např. článek z Idnesu: http://zpravy.idnes.cz/nemecko-bulhari-merkelova-09b-/zahranicni.aspx?c=A140103_195523_zahranicni_pul) kteří se za mnoho staletí nenaučili evropskému způsobu života a přitom teď si myslí, že mnohem ještě vzdálenější "kultura", navíc s vražedným islámem v hlavě, se během jedné generace zcela začlení do západoevropské společnosti. Buť je dětinsky hloupá nebo senilní, víc se k ní napsat nedá.

+4/0
22.9.2015 12:12

D83a43n 87M74a94t25e13j94k53a 4555810982536

Ja Vaclava K.moc nemusim, ale tady s nim souhlasim. Kdyz vezmu v uvahu, jak dlouho trva integrace nasich spoluobcanu, co k nam dosli nekdy v 16.stoleti z Indie a s jakym vysledkem, tak tahle vlna Evropu i nas potrapi. Je to jen otazka casu... Samozrejme pomoc cloveku v nouzi je pekna a humanni vec, ale je to rozhodnuti dobrovolne - kdo chce, at si vezme domu par imigrantu/uprchliku a pomaha. Pokud je to velka zodpovednost a zavazek, na zkousku muze zacit s temi zminenymi, co tu uz leta jsou a integruji se a integruji se.....

+1/0
22.9.2015 11:40

A18n79d96r79e70a 88N40o74v36á 8744211646645

na druhou stranu - čí je to vina, že romech společnost nepožaduje, aby pracovali a dávky jim vyplácí dlouhodobě bez jejich přičinění? Jejich? Tohle je zase a opět vina politiků. Čí je vina, že zákony jsou nastaveny tak, že hromadí přestupky, ale odpovědnost a trest nikde?

+1/0
22.9.2015 11:51

P88a79v34e81l 85O47d36r46a87z31i79l 6414489337350

No a myslíte, že když budou Romové z valné části v kriminále, jako za socíku, že to něco řeší?;-)

0/0
22.9.2015 12:04

A18n27d76r56e22a 12N62o71v57á 8734301756435

o to přeci nejde. Ale na druhou stranu si přiznejme, že být v kůži roma a např. shánět práci nebo nebo pronájem bytu bychom asi nikdo nechtěli. Já si prostě myslím, že prvně je třeba jim tu práci dát - tzn. stát a obce musí vygenerovat pracovní místa pro nízkokvalifikované lidi. Rozum mi nebere, proč musí např. parky upravovat soukromé firmy, proč úklid ulic provádí soukromé firmy, když máme armádu nezaměstnaných. Až když někdo skutečně odmítá pracovat, pak mu sáhnout na dávky a poskytovat mu např. pouze potravinovou pomoc.

0/0
22.9.2015 12:22

J28a18r17o22s62l40a60v23a 25K28a72n95i60o27k70o91v75á 7102399492167

Ta pracovní místa nevygenerují, nebo jen minimum. Průšvih je jinde... "Lidská práva"... kvůli nímž nelze postavit zákonné podmínky tak, aby to mělo nějaké řešení. 

1. Soukromý vlastník má obrovský výběr mezi nezaměstnanými, cikána těžko vybere. Je riskantní počítat s jejich pečlivou prací.. či už v nejmenším náročnější..

Tudíž současná situace UŽ řešení nemá..

2. Jediné, co by mohlo pomoct do budoucna - je jejich vzdělání, vyšší kvalifikace.

- oni sami NIKDY nedokážou držet své děti i učení, většinou i k pečivým hygienickým návykům. To by bylo možné změnit zákonem, že jejich děti budou muset v pracovní dny být v zařízení, cosi jako byl internát, kde by byly tlačemy k učení, a dalším zvyklostem, aby z nich rostly děti "smířené" s "denním režimem", respektem k autoritám.. S určitou pečlivostí, pravidelností.  Na víkend by šly domů..

A rodičům jen minimální dětské přídavky..

To nikdo neprosadí.. "lidská práva"..

0/0
22.9.2015 12:50

A49n27d56r43e17a 52N85o26v61á 8334211266595

skutečně neumím říci číslo, kolik je "stát" schopen vygenerovat pracovních míst, ale nemyslím si, že by jich bylo zas až tak málo. Dnes vidíme, jak města kupují zpět vodárny, čističky, u nás ve městě se zavádí svoz odpadu městskou organizací (to díky nové spalovně - do té doby to byl komunistický nápad, po té, co vzniká spalovna to najednou jde). Proč města nemají vlastní třídírny odpadu, proč nevlastní skládky a kompostárny - to vše jsou pracovní příležitosti pro nízkokvalifikované lidi.

0/0
22.9.2015 12:56

J13a68r22o71s28l84a92v73a 93K12a57n82i25o50k44o10v65á 7962309462937

Vy nevíte, že státní zadlužení je téměř 2 bil. ?

Stát pracovní místa negeneruje, nemá na to finance.. I ta šílená zbobtnalá byrokracie je pro náš rozpočet neskutečnou zátěží, mandatorní výdaje tvoří, myslím, 80 % rozpočtových výdajů..

Tuto problematiku znám až do mrtě, pracovala jsem moc dlouhé roky ve firmě, kde jsme za totáče museli brát  jak cikány, tak lidi vyšlé z vězení...

0/0
22.9.2015 13:07

J21a68r88o64s29l32a18v37a 97K66a48n83i44o67k67o32v62á 7372209632227

"to vše jsou pracovní příležitosti pro nízkokvalifikované lidi."

To se mýlíte. Dnes už všude postoupila modernizace do veeelmi vyšších pater technické náročnosti. 

Já pracovala v TS, a tam to tak kdysi bylo, "nenáročných" profesí bylo dost. Ale okamžitě po Sametu se to začlo obrovsky měnit, krátila se odpisová doba strojů a nástrojů, aut, a obměna se neskutečně zrychlila. Cikána v podstatě nezajímá, jestli když něco pokazí, že by to měl umět na místě opravit či přinejmenším uvést do stavu, aby to dopravil zpět do firmy, o autech nemá vůbec cenu se bavit. Nad každičkou sebemenší skupinkou musel "bdít" nějaký hlídač.  To je už minulost. Všude je potřebná samostatnost zaměstnanců..

Mohla bych na to téma psát hodiny, zkušeností mám nepřeberně..

Znala jsem spoustu fajn cikánů, dokonce jim třeba pomáhala i s přiučením jejich dětí. Ale to byly spíš výjimky.¨

Jakmile u nás začala být nezaměstanost, firmy začly dávat přednost těm, u nichž byla racionální naděje, že budou odvádět práci přesně, a samostatně, a nebudou s nimi "další náklady".. A cikáni od té doby se taky změnili, když jim došlo, že i bez práce mají finance jisté... Rodí bez odpovědnosti..

Už nemám čas..mějte se..

0/0
22.9.2015 13:19

J74a33r54o85s34l36a44v81a 60K67a24n94i23o19k56o53v82á 7632659702657

Problém přebytečných lidí bude narůstat, bude méně práce, říká profesor ekonomie Šikula. A v té souvislosti vážně hovoří o uprchlících 

- http://jdem.cz/bttk64

0/0
22.9.2015 13:41

J66a14r89o44s41l15a76v42a 42K44a92n36i39o98k93o65v20á 7422969802917

Roboti a software by mohl nahradit 18 milionů pracovníků v nadcházejících desetiletích - http://jdem.cz/btgty8

0/0
22.9.2015 13:48

A26l15e79š 69V49í54t58e74k 2195542567961

Vina je dvojí, hyperkorektnost a pozitivní diskriminace těchto menšin, která pracující lidi samozřejmě štve a je to podhoubí pro vznik radikálních stran a názorů. Dále pak naivní představa vnucovat rómům evropský styl života. Což je stejný nesmysl jako kdyby mne někdo nutil kočovat.

+2/0
22.9.2015 12:15

J50a18r66o49s94l89a94v38a 14K28a35n78i12o85k78o57v58á 7262529332727

Na vině jsou - Lidská práva !

0/0
22.9.2015 12:52

A84n73d87r84e63a 70N65o32v82á 8664341486795

Tenhle člověk má právo snad jedině tak mlčet a trvale se stydět. To, co v téhle zemi napáchal on, nezmáknout ani tisíce uprchlíků. Jsem pro přijímání lidí, kteří potřebují pomoc. Svoje křesťanské kořeny a hodnotový žebříček si dovedu uchránit sama a nepotřebuji k tomu spasitele typu Klause. A při té "ochraně křesťanských hodnot", jíž se kdekdo zaklíná začnu tím, že se budu jako křesťan chovat - např. pomohu tomu, kdo moji pomoc potřebuje. A už taky nebudu mlčet k výlevům nahnědlých a narudlých fóbistů všeho druhu, už si nenechám plnit FB hoaxy o strašlivých činech migrantů či zvláštními "osobními svědectvími", jak chudáka starou italku vytáhli migranti za vlasy a ukradli jí auto. Při čtení diskusí, jako jsou např. tyto na idnes, se hluboce stydím, že jsem čech.

0/−3
22.9.2015 11:04

M42a57r85t98i70n 47N17e84r62m21u85t 9547897468679

že zrovna ženská obhajuje islám, ledaže by měla půlku mozku

0/0
22.9.2015 13:12

V79á27c59l37a13v 73J77e32l91í61n19e35k 6332718815457

Naprostý 100% souhlas s Václavem Klausem.Zažijeme několik posledních let jako svobodní křesťané.Naše současná vláda nás není schopná ochránit s názory p.Sobotky a Bělobrádka.Měla by si brát příklad z vlád v Austrálii a Maďarsku.Pokud budou naslouchat Merkelové a EU tak se můžeme rozloučit se svobodou a šťastnou budoucností.

+2/0
22.9.2015 10:26

K68a54r63e16l 46J10a72n27í81k 9848652985214

Loni jsem litoval, že máme za prezidenta kolaborujícího Zemana, jež vystřídal s Ruskem kolaborujícího Klause. Záviděl jsem Slovensku Kiska.

Dnes jsem rád, že nás reprezentují proti islamizaci vyprofilovaní lidé jako Zeman (či zprostředkovaně Klaus) a ne pokryteckou Merkel papouškující Kiska.

Nejraději bych je naklonoval a z každého vytáhl proti ruské diktatuře, proti islamizaci a pro demokratickou část. Výsledkem by byl můj PAN prezident.

+1/0
22.9.2015 1:06

J75a97r19o80s29l64a13v49a 73K20a75n68i79o62k16o18v37á 7802609892397

Se začátkem vašeho příspěvku nesouhlasím. Rozhodně jsou potřebnější lidi, kteří nikomu nemažou med kolem "huby". Je to neskonale užitečnější, férovější. Nejsou pokrytečtí, alibističtí, zbabělí. 

Co vám osobně udělala "ruská diktatura" ? Řídit se minulými průšvihy je dost mimozní, jde o současnost a budoucnost. Každá země si musí hlídat SVÉ zájmy. A naším zájmem je mít solidní vztahy se všemi, obchod se neptá na "lidská práva".. Neptá, neptal a nikdy ptát nebude. 

Odjinud - 

To s těmi “Asady” je stejná obsese jako s “za všechno může Putin” ?

Západ kamarádil a kamarádí s desítkami stejných diktátorů, jakými jsou Asad nebo Kadáfí.

Taky je dosadil a taky je udržuje.

S principy nebo pravidly to nemá co dělat.

Já vím, to je připomínka druhé strany.

Ale dejte pozor, ještě si Kerry Asadem potřepe prackou a co pak ?

Budete muset týden jenom glosovat z odstupu …

0/0
22.9.2015 13:02

J50i84n44d82ř60i43c26h 86S20t31a87r21ý 7322801845213

Tohle už nikdo nezastaví.Tsunami muslimů zavalí EU , jediná obrana je naše chudoba ;-€

0/−1
22.9.2015 0:25

K26a52r52e26l 41J29a80n52í39k 9768302205204

Není. Islám se šíří i v chudých státech, financován z těch bohatých.

+1/0
22.9.2015 1:07

J72a57n 83H47a30v46r56d33a 3456464132696

Je na jednu stranu legrační ale na druhou i smutné, jak mnoho diskutujících uvádí svůj příspěvek slovy: "Klause nemusím ...". To svědčí o dobré práci politických agitátorů. Když však lidi začnou skutečně přemýšlet, tak Klausovi najednou přijdou na chuť a hodnotí ho dle skutků a nikoliv dle mainstreamových medií.

+7/−2
21.9.2015 22:24

S32l86a10v53o79m67í39r 35B33e25n64e18š 6462227180654

R^R^!

+1/0
21.9.2015 23:06

K63a39r30e65l 95J76a98n58í39k 9378832605484

Já Klause fakt nemusím :-) Ale k vašemu postoji: berte to tak, že ti lidé jsou schopni dát za pravdu komusi, proti komu mají hromadu výhrad. Kdybych to měl kvantifikovat, Klaus u mne zcela propadá. Ale v současnosti k němu div nevzhlížím jako ke spáse, protože je menší (mnohem menší) zlo.

0/−1
22.9.2015 1:10

J63a91n 17S16e23d71l96á92č52e85k 7963614792

Upřímně, pane exprezidente:

Zřejmě ani 100.000 Syřanů by naší zemi neuškodilo více, než Vy a kamarádi Bém a všichni ti kmotříci kolem Vás, Vámi ukradené pero a Vaše amnestie, kterou jste v zemi zhasl podruhé. Teď se připojujete k trapnému populismu, který je trapný.

Je to jako s těmi žraloky a kokosovými ořechy. Žraloci zabijí ročně 10 lidí, kokosové ořechy 150, mediální halo podporuje neracionální hrůzu ze žraloků, namísto upozornění na 15x vyšší riziko v podobě kokosového ořechu (návratu Vás a Vašich blízkých z tenisu a pod.?).

V dnešní mediální propagandě a manipulaci zcela chybí informace, že v dohledné době bude v ČR chybět cca 1 mil. osob v produktivnim věku, Vy a Vaše dvojče na Hradě jste neudělali nic pro dlouhodobé řešení (pracovití Ukrainci? mili Vietnamci? vzdelani Syřané?).

Každopádně je trapné ujišťovat populisticky veřejnost, že umíme zavřít hranice železnou oponou, pokud se již dopředu nehodlame klanět Vladimirovi a ekonomicky nahradit vypadek našeho největšího partnera, kterým je přátelské Německo!

www.jsweb.cz

+4/−9
21.9.2015 21:58

J83a49n 41H28a39v82r33d48a 3676804162816

Jenom k tomu milionu chybějících osob v produktivním věku: 1) Migranty je nenahradíte, 2) Stačí ty osoby přemístit z neziskovek, zbytnělých úřadů, z ministerstev a také je lze vytáhnout ze sociálních systému ty osoby, které tam přežívají díky nesmyslně štědrým podporám.

+11/−1
21.9.2015 22:12

K14a35r19e10l 94J50a39n54í74k 9838612715104

Manipulujete s fakty. K nám nemají být posláni jen Syřané, ti budou tvořit menšinu, navíc ti jediní použitelní nebudou vázáni hrozbou ztráty sociálních výhod azylanta a odejdou za lepším do Německa. Ostatní co zůstanou jsou naprosto nepoužitelní a s ulítlou představou o tom, co je reálné:

http://www.unzensuriert.at/content/0018779-20-Asylwerber-traten-Hungerstreik-Sie-fordern-2000-Euro-netto-Taschengeld

http://domaci.eurozpravy.cz/politika/131675-jidlo-se-neda-jist-za-rok-nasetrime-na-ferrari-co-si-mysli-uprchlici/

Dopady na naši společnost již známe ze zemí, které nacpali do integrace miliardy a výsledek je znám:

https://www.youtube.com/watch?v=CuZDFYoKoVM&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=cOHyVrrztbM&feature=youtu.be

Údajné ekonomické přínosy novodobé imigrace jsou rovněž vyvráceny:

http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/immigration/11209234/Immigration-from-outside-Europe-cost-120-billion.html

http://finmag.penize.cz/ekonomika/302938-migrace-elity-se-zapomnely-ve-dvacatem-stoleti

Strašení Ruskem tímto způsobem je ohrané. Tím, že bychom v krajním případě vystoupili z EU, nepřicházíme automaticky o ekonomickou výměnu s Německem. Navíc tohle není jediná alternativa, tou skutečně žádanou je změna EU. A vzhledem k vývoji názorů ve Francii, Německu, Británii a dalších, ta změna nejspíš přijde a je to spíše závod o čas a to, zda kvůli současnému nedemokratickému přístupu nebude i změna doprovázena silným přechýlením do opačného extrému.

+2/−1
22.9.2015 1:25

A40l98e46š 68V69í86t44e68k 2435952257191

Teda pane Sedláček, vy jste úplně mimo. IS vraždí v Asii a Africe (Boko Haram) desetitisíce lidí, milióny jsou na pochodu a je jen zásluha našich tajných služeb, že v Evropě jsou to zatím jednotky, desítky, stovky (Madrid, Londýn, nebo tisíce v New Yorku) ISIL veřejně hlásá, že hodlá obsadit celý svět, zpočátku právě formou vzniku drobných izolovaných teroristických buněk. Vysmívat se tomu a nebrat to vážně je stejná hloupost jako to, že nikdo ve 30. letech nebral vážně Hitlera. A ti přistěhovalci, jak by se vám bydlelo např. v paneláku, kde by 90% obyvatel byli rómové? Máte tuto zkušenost? A to rómy už učíme evropskému stylu života 1000 let a je to zatím fiasko. Kde berete jistotu, že u obyvatel arabského světa budeme úspěšnější?

+1/0
22.9.2015 12:24

M97i18l54a76n 24R25a34d36e98k 3417676701831

Klause nemusim, ale ma svatou pravdu, cas mu za tu pravdu da. Ale bude pozde.

+6/−2
21.9.2015 20:45

J51o89s56e32f 35S19v64á79r56o39v51s34k11ý 3971206283465

Pozdě není, ale bude nás to stát hodně peněz a ekonomicky nás to přibrzdí. Bude to mít opačný trend, než je poptávka po pracovních silách, kdy migranti nemají na trhu práce prakticky co nabídnout.

+5/0
21.9.2015 21:11

P45a90v23e84l 85S51o31b10o97t69k46a 5460734

jj ,co KGB dělá, dobře dělá.

0/−6
21.9.2015 21:50

K40a66r78e96l 85M45a54r22e21k 5705152533272

tak tak:

1) špatné hlídaní-uzavření hranice (stále opakovaný pojem)

2) proc se vice zaměřují na to kdo vítá migranty více, místo toho, aby řešili zastavení krize? Už teď mají zápaďáci - německo rakousko a ostatní problém, sami to nepřímo dokazují všemožnými blokacemi a snahou o zavedení kvót, ale ani náznakem nedají žáden impuls, že by řekli Stop, už nechoďte, a pokud takový náznak nebude, všichni si budou myslet že tam můžou jít a žít grátis, jenž oni (ani my) takové kapacity nemáme, a to by se jim mělo natvrdo vysvětlit.

3) Má pravdu, proč když někteří argumentují tím že je třeba příjmout ty u nichž v zemi zuří válka, tak proč podle toho opravdu nerozlišují a přijímají bezhlavě všechny (viz xx% kosovců, po letech z ničehonic afgánci, atd...oni by snad vzali i usámu).

I kdyby šlo jen o syřany, tak bude problém rozpoznat falešného syřana a opravdového syřana, tak proč to přijímají všechno bezhlavě?

4) Politika přístupu k migrantům je daleko vstřícnější než k místním obyvatelům proč?

5) žádná integrace nikdy neproběhla 99% cizinců se neintegrovalo, jen vznikají další a další geta napříč evropou, politici to nepřiznají. A to jich tady neproudilo tolik. co teprve teď.

6) nechce se mi moc věřit že by za tím byl nějaký hlubší plán na vybudování nové evropy. Mi to příjde jednodušší, že prostě současní politici se díky multikulturnímu idealismu a přemíře korektnosti dostali do bodu kdy nejsou schopni cokoliv rozhodnout, kdy nejsou soudní, a jsou lehce ovlivnění kdejakou utopii, protože reálný život jde okolo nich. A tak jim z toho prostě hráblo. Opravdu jejich chování, rozhodování, nařízení jsou prostě vhodné max. pro ten jejich utopický svět. NE pro současný reálný svět.

7) Evropa sežere sama sebe takovým přístupem...

+8/0
21.9.2015 20:27

J61a25r34o88s23l35a25v80a 93K31a78n69i65o14k14o10v34á 7212949422197

Velký souhlas s vaším příspěvkem, jen cosi k bodu 6. . 

Je jasné, že současná tsunami vznikla spíš jako reakce na šílenství IS, a různá "pozvání" na webu od "ušlechtilců... ale o multikulti Evropu je tu úsilí mnohem starší.. Protože je tu velká snaha znehodnotit pojem - národ. 

Z r.2010 - Jak zabít civilizaci - http://jdem.cz/bsfbx6 http://jdem.cz/bsfbx6

Z r. 2000 - Imigrace v Evropské unii: problém, nebo řešení? – http://jdem.cz/bsfcm3

Jižní sousedství - Arabské jaro - http://jdem.cz/bsfcr6

Projekt EUROMED - http://jdem.cz/br2qe5

Euromed Migration III - http://www.euromed-migration.eu/

Lepší řízení migrace ve všech jejích aspektech: Evropský program pro migraci - http://europa.eu/rapid/press-release_IP-15-4956_cs.htm

"PŘÍLOHA" - Evropské programy pro přesídlení a znovuusídlení" - http://jdem.cz/bsaen3

Imigrace z mimoevropských zemí náklady 120 mld. liber  - http://jdem.cz/bsaek6 ..... Švédsko a náklady masového přistěhovalectví - http://jdem.cz/bsaem6

+3/0
21.9.2015 20:41

J64a21r66o32s10l33a82v91a 33K78a52n79i42o33k68o84v72á 7792329202577

A kecy o přínosu pro Evropu - 

Spolkový min. práce Andrea Nahles: Ani každý desátý uprchlík  nemá kvalifikaci pro práci nebo školení - http://jdem.cz/btr7f9

Spolkový úřad práce- každá třetí nezaměstnaná osoba má cizí kořeny - http://jdem.cz/btgtv9

Roboti a software by mohl nahradit 18 milionů pracovníků v nadcházejících desetiletích - http://jdem.cz/btgty8

Německo loni vyplatilo azylantům 2,4 miliardy eur na dávkách - http://jdem.cz/btr7m2 ..... kolikanásobně to bude letos a dál ?

Ale.. snad už začíná foukat zdravěji... ?

US strategie pro Sýrií se odkrývá: Kerry připouští, že Asadův konec už není tak jasný - http://jdem.cz/bttdz9

USA požádá Rusko a Írán, aby zprostředkovali jednání pro Sýrii - http://jdem.cz/bttcs2

+5/0
21.9.2015 20:47

J59a72r56o27s26l79a50v 17V20o45l93e58k 2833525591236

:-) slušný seznam doporučené literatury, mám(e) co dělat paní proděkanko

0/0
21.9.2015 20:59

K32a90r35e91l 96M12a97r10e27k 5855712793412

no kdyby jen IS, ale co ti afgánci, eritrejci, atd... Jinak to že politici EU ztrácí schopnost rozhodovat se v podstatě ukazovalo průběžně už léta zpátky. Teď se to jen na extrémní situaci projevilo v čisté nahotě!

+2/0
21.9.2015 20:59

B49l47a25n20k97a 17B60a93u74e81r17o13v50a 4251670169847

V jednom rozhovoru se ptali svedskeho muslima, jak si zije ze svedskych dani. Na to on odpovedel, ze ty penize nejsou svedu ale Allahovo.

+9/0
21.9.2015 20:18

M82a48r26t34i59n 57B41o84b64r 8626690586274

a o tom to je ! Cela Evropa je Allahova ! A co je Allahovo na to maj NAPROSTY pravo ! Oni sem nejedou o neco zadat. A dostavaj to od dementnich "slunicek" na zlatym podnosu.

+5/0
21.9.2015 20:38

B97l93a78n37k78a 94B55a42u73e53r52o61v37a 4251520849937

A jeste jim vlezou do postele.

+1/0
21.9.2015 22:53

J60a82n 41H20a10v87r40d24a 3246874662786

Tak za to bych muslimovi plusy nedával. :-/

0/0
21.9.2015 22:25

P22a51v97e33l 26S64o18b19o71t86k88a 5200384

Slabá a nejednotná EU je v ruském zájmu.

Proto agent KGB Klaus nemá ani na stará kolena pokoj.

Je to pěkný odstrašující příklad i pro ostatní - takhle to s vámi dopadne, pokud se zapletete s tajnými službami. Až do smrti budete muset skákat jak vám bude velení (v Moskvě) pískat.

+2/−21
21.9.2015 19:37

J49a74n 71H81a96v29r25d42a 3796674192746

Slabá a nejednotná EU je v ruském zájmu zrovna tak jako v zájmu U.S.A. Rozvrkočená Evropa s třetinovým islámským obyvatelstvem bude snadnou kořistí pro Amíky. Zbraně budou dodávat do Evropy na všechny strany, poté v Evropě realizují arabské jaro, mají s tím bohaté zkušenosti (Irán, Irák, Afganistán, Sýrie, Libye, Egypt) a po skončení 3. světové nebudou mít Američani již jediným pánem Země.

+5/0
21.9.2015 19:53

J84i86ř92í 90G96a63b80r67i75e94l 8412110624137

Geniální plán. Možná jste nedopatřením opomněl Číňany a Indy, ale to doladíte. A nějaký, ve kterém budeme vítězi my evropané nemáte?

+2/−4
21.9.2015 20:17

P98a87v75e83l 88S94o52b10o71t47k64a 5520424

Ano, i pro Indii a pro Čínu je slabá a nejednotná EU dobrá.

Je to zkrátka taková v historii vzácná shoda v zájmech velmocí ;-D

A opravdu, jak vidíte na minulých dvou světových válkách, které primárně zničily Evropský kontitnet, i ta třetí světová bude pokud možno mimo území Číny, Ruska, Indie a USA.

+1/0
21.9.2015 21:03

J89i46ř62í 79G70a40b24r50i78e30l 8262800894347

To znamená, že Evropané jsou takví mučedníci světa co? Zapřu sama sebe a vezmu vaši vizi v úvahu - potom jsou ale Evropané idioti a nic jiného si nezaslouží. Víte, často tuhle mučednickou filosofii o vlastní neschopnosti slyším v kontextu s Českem. Vy jste první, kdo ji rozšířil na celou Evropu.

0/−1
22.9.2015 6:52

A39l70e73š 78V40í79t44e26k 2255542137821

Pane Sobotko, to je docela nesmysl, Rusko také děsí islamizace Evropy, mají obavy z islamizace postsovětských republik. Rusko je specifická zem, se spoustou názorů, ale má jednu výhodu, nevládne tam politická hyperkorektnost a touha dávat veškeré svobody svému nepříteli i za cenu sebezničení.

0/−1
22.9.2015 12:29

P30a79v42e86l 30S53o41b21o47t76k38a 5410614

Ale jděte, EU má 500 miliónů obyvatel a běžně každý rok přijímá statisíce imigrantů, a to v naprosté většině muslimů (z Turecka, Maroka,...).

Jen do ČR mezi lety 2001 - 2011 přicházelo (legálně) přes 32000 cizinců ročně.

Takže celá tahle akce nemá níc společného s ekonomikou nebo kapacitou, ale jen a pouze s rozeštváváním lidí a států proti sobě.

0/0
22.9.2015 14:26

J39o32s87e57f 18S55v67á17r15o28v69s11k72ý 3841216613555

Klaus udělal jistě spoustu chyb. Jisté není hloupý chlap, ale díky jeho přesvědčení o své neomylnosti, neslyšel druhé. A co je nejhorší, tak i když k chybě došlo a byla evidentní, tak se k tomu nedokázal postavit. Tohle vše platilo zejména u ekonomických změn, které u nás proběhly. Je jasné, že proběhnout měly, ale zcela jiným způsobem. Po bitvě je každý generál. Osobně si myslím, že to byla hlavně uspěchanost při jejich realizaci. To je nepochybné.

Ale na druhou stranu měl v řadě věcí pravdu, zejména ve vztahu k zahraničí. Vzpomeňme si na jeho rozpoložení kolem Lisabonské smlouvy, kdy u ní viděl řadu úskalí, která se dnes v celé nahotě ukazují. Ta se promítájí i u tzv. kvót na nelegální migranty, které připravili nikým nevolení úřednici v Bruselu. Nejde jen o samotné nelegální migranty, kteří si v Evropě dělají, co chtějí a vše si vynucují a ve všem se jim ustupuje. To he naprosto v rozporu s tím, jak se postupuje vůči vlastním obyvatelům. 

Ale jde hlavně o to, že jakmile takový diktát Komisi EU projde, je to hlavně pokusný balónek, u kterého jsou využiti nelegální migranti, tak můžeme počítat s tím, že se z toho stane precedens, který bude zneužíván i v dalších případech u závažných otázek, bez ohledu na národní vlády, které jsou již nyní dosti značně okleštěné díky nařízením a směrnicím EU komise, které plodí ve velkém nikým nevolení byrokrati. EU parlament často ani neví, co odsouhlasuje. Sem tam se někdo najde, kdo si to přečte a rozumí tomu. Upozorní na nesrovnalosti, ale je přehlasován, protože i v parlamentu EU se rozhoduje na základě stranické příslušnosti, kde strany jsou propojeny do tzv. frakcí. V množství odsouhlasovaných předpisů z různých oboru ani není v silách normálního člověka tomu rozumět a EU poslanci jsou také jen lidí, takže se s nimi dá dobře manipulovat. Na tohle exprezident upozorňoval dlouhou dobu a nyní se nám to u uprchlíků projevilo v celé nahotě.

Projev Klause v EU parlamantu: https://www.youtube.com/watch?v=HU0kNi-SNck.

+3/−2
21.9.2015 19:33

J30a46n 34H67a56v93r70d46a 3436944372576

Po bitvě je každý generál, jak správně říkáte. Tak aby váš trachtát měl nějakou hlavu i patu, tak se pochlubte generále Svárovský, jak byste tu ekonomikou transformaci prováděl vy.

+2/−1
21.9.2015 19:42

J22o91s92e45f 46S78v50á22r37o66v45s57k24ý 3221736233275

Pane maršále, ta hodnost proto, že vidím, že jste chytřejší než já. Tak např. já jsem byl od malička veden k tomu, že když si půjčím, tak to také musím vrátit. Od státních bank se půjčovalo, bez jakékoliv záruky a nesplácelo se. To by snad pana Klause jako bývalého bankovního úředníka mohlo trknout. Když někdo něco zprivatizoval a měl za to zaplatit zlomek hodnoty, tak pokud nezaplatil, proč se mu to nevzalo. Proč se rychle a za každou cenu privatizovaly firmy, které funfovaly a byly by určitě životaschopné - viz Budwar. Privatizace strategických firem, bez jakéhokoliv věcné břemene, diletanství a ono by se toho našlo více a více.

Ale podstata je, že nebylo nastaveno prostředí, že když si něco půjčím, tak to musím vrátit, anebo, když si něco koupim, tak za to také musím zaplatit. Kolik firem, které by byly konkurence schopných, bylo díky druhotné platební bilanci zlikvidováno. Kuponová privatizace - nedostatečná ochrana akcionářů, nejen malých. A mohli bysme pokračovat.

+1/0
21.9.2015 19:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.