Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Trenky jsou jen začátek. Standarta uletěla, říká člen skupiny Ztohoven

Člen umělecké skupiny Ztohoven, která o víkendu vyvěsila nad Hrad rudé trenky, MF DNES popsal důvody, které je k akci vedly. Nesouhlasí totiž s postoji prezidenta Miloše Zemana. Současně uvedl, že netuší, co se stalo s původní standartou. „Pokud vím, uletěla. Kam, netuším,“ řekl MF DNES muž, který se představil jako Petr Žílka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T42o55m64á49š 24K81u40d19r49n69a 9665980374218

Jak je vůbec možné, že ten Žílka i jeho tři zatím zadržení kumpáni ještě nejsou za katrem?

A taky mi vadí, že i oficiální média o té stovce exkrementů mluví jako o "umělecké" skupině? Není to urážlivé pro opravdové umělce???

0/0
22.9.2015 23:16
Foto

M63i78c51h74a31e17l 15K80o64t65s97c34h 6177777759184

Za standartou letí ten prezidentskej!!

0/0
22.9.2015 13:18

M89a20r37i18e 95Z58e81l98e25n30á 2614731249531

Jakkoliv sama vždycky říkám, že na "kdyby" se v reálném životě nehraje, tak se jednoho dopustím: Kdyby měl Miloš Zeman (t.č. bohužel stále ještě prezident ČR) a jeho hradní suita poskoků alespoň ždibec smyslu pro humor a velkorysosti, opepřili by celou tuhle akci nějakým parádním veselým prohlášením a nejenže by tím otupili hrany, ale úplně by ty rebely odzbrojili. To by ovšem v hradních prostorách nesměl setrvávat stávající houf ambiciózních nul aneb  banda naničhodných, egoistických, mstivých, zaprděných fosílií...:-P

+2/−5
22.9.2015 10:26

D12a63d10a71k 91P95e19t11r 7791770164908

Postoj vašeho Karlíka k situaci kolem migrantů potvrzuje jednu věc, Ze dvou špatných byl zvolen ten o chloupek lepší. Na štěstí se po hradních prostorách neprohání fosilie typu Kocáb a spol.

0/0
22.9.2015 12:41

P79a43v42e19l 10O74d52r50a44z59i31l 6614129727680

Souhlasím, ovčáček asi při hledání Peroutkova článku narazil na nějaký (ne Peroutkův) komentář k atentátu na Heydricha, že se tak rozjel.

0/0
22.9.2015 13:00

J24o65s34e57f 32K80a49l45i45n60a 9927332721547

Už dlouho o nich nikdo neslyšel, potřebovali se zviditelnit, což se jim díky slaboduchosti médií celkem podařilo.

+2/−1
22.9.2015 9:35

M88a47r44i21e 86Z57e11l31e18n39á 2804391819441

Jakže se, prosím jich, stalo, že ta ztělesněná slaboduchost přitáhla i Vás, duševní gigante?;-)

0/−3
22.9.2015 10:29

D12a87d57a31k 57P46e86t49r 7771140474768

Ach jo.!!

0/0
22.9.2015 12:43

M23í18l83a 86K28ř35í17ž14e83k 4665976870579

A když tenhle "vandalismus" srovnám s tím, když se ožralí floutci procházejí po kapotách aut a zapalují popelnice na plast, tak jediný spravedlivý trest může být tak maximálně ušklíbnutí.

+1/0
22.9.2015 8:29

M83í30l78a 53K47ř10í30ž59e40k 4155636300209

Najednou se tu každý zastává standardy, přitom ještě minulý týden ještě většina ani nevěděla, že nějakou máme a že visí na hradě.

Už z definice toho co standarda je, vyplívá, že Ztohoven mají pravdu když tvrdí že se tím obuli hlavně do prezidenta:

"Prezidentská vlajka, nazývaná též jako standarta, je zvláštním druhem vlajky. Už z názvu je zřejmé, že je spojená s osobou prezidenta naší republiky. Patří mezi státní symboly."

A silně pochybuju, že máme jen jednu a že tudíž její ztráta je taková tragédie. Aspoň tam zase jednou bude viset čistá vlajka.

+1/−6
22.9.2015 8:28

P87a70v65e41l 26O86d74r10a17z33i26l 6704619677310

To, že jste o standarTě nevědě nic vy neznamená, že je takových nevzdělanců většina.

+4/0
22.9.2015 9:16

R96a57d82a62n 50K26u72b78a87n61t 1293300269960

;-D;-D;-D;-D;-D

Ovčáček je infiltrovaný člen Ztohoven

+1/−1
21.9.2015 22:27

J69o70z82e65f 68Ž94i11ž49k63o55v19s26k91ý 1529142913784

Říkají si umělci a přitom se přestrojili za kominíky, vyhýbají se přímé diskusi a útočí na toho, kdo jako jeden z mála usiluje řešit rozpory komunikací místo konfrontace.

+10/−2
21.9.2015 21:35

M47a92r95e42k 68M53a95r97t23i40n 8879124896980

Amen.

0/−2
21.9.2015 21:50

V23á94c21l55a13v 95Z54e64l96i60n23k90a 2242660493752

Nebuďte naivní. Tahle svoloč nikdy do přímé diskuse nepůjde. Nemají na to ani ve snu natož v realitě. Zeman, jakkoli jsem jej nikdy neměl rád a nevolil jsem jej, by si v jakékoli diskusi namazal tyhle "umělce" na chleba a udělal z nich ještě větší voly, než ze sebe udělali během této akce. Protestovat proti buranismu buranismem na kvadrát je asi podobně smysluplné jako hasit oheň nitroředidlem.

+9/−2
21.9.2015 23:57
Foto

P19a33v78e44l 37Č77e22r14n90í33k 1898695350350

Pan Zeman resi rozpory komunikaci? Vulgarni urazky a radobyvtipne bonmoty maji blize verbalnimu utoku a konfrontaci nez normalni komunikaci. Pan zeman naprosto jakoukoliv diskuzi odmita. Kdyz neco rekne, stoji si za tim (na politika chvalyhodne) coz vede ke komediim typu peroutkuv clanek...

+4/−4
22.9.2015 0:54

M57í52l64a 42K78ř37í88ž61e14k 4785826350469

Na koho že to útočí? Oni si dělají srandu ještě z někoho dalšího, kterého tu popisujete? :-P

+1/0
22.9.2015 8:33
Foto

L92i45l24i87a98n47a 98K48e73i45l50w32e14r71t42h 7219745284421

Co chcete, je to jen 100hoven...!

+1/0
22.9.2015 11:19

J59a16n36a 33V31y87s41k91o33č53i90l10o16v48á 8257178359174

R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

+2/−1
21.9.2015 21:15

B96o53h76u88s21l68a53v 26J43i39r63o53u21š80e73k 9215920352278

Zavřít až zčernaj

+7/−8
21.9.2015 20:30
Foto

O27l81d38ř91i21c75h 27V85y13k57y98d59a79l 1419141369124

Uvědomte si, že se jedná o prezidentskou standartu, nikoliv Zemanovu. Pokud chcete být frajeři, zajeďte k saudům a spalte jim vlajku....

+9/−4
21.9.2015 19:31

M34a34r97i39e 78V54a97ň29k33o78v37á 6571698520943

nejde ani tak o hanobení prezidenta a Hradu,ale co kdyby tam místo hadru dali bombu? Zamyslel se někdo vůbec nad tímto?

+2/−1
21.9.2015 19:12

J14a35n60a 95V13y27s58k71o38č39i60l15o66v21á 8777498629814

RvRvRvRv;-D

0/−3
21.9.2015 21:15

P24a40v60e31l 89N25o56v14á93k 8814951725869

Á copak? Copakto? Že jste tak vyskočila?! Snad to byli vaše trenky?

Že v nich byla bomba!

0/0
22.9.2015 7:55

P83a34v30e32l 32O70d61r41a97z98i72l 6114359617940

Asi tak dva milióny lidí.

0/0
22.9.2015 7:20

M36i89l92a27n 31P89e58t73r 3546505534467

Ten kdo takovéto lidi označuje jako umělce má laťku hodně nízko. Pro mě to žádní umělci nebudou ani, když se budou jmenovat Dvěstěhoven.

+15/−6
21.9.2015 17:45

J65a52n95a 68V55y81s35k66o33č70i48l89o65v37á 8617908179884

Vy jste jedno. A to stačí.

+3/−2
21.9.2015 21:16

V68á58c26l57a40v 91Z55e44l77i60n92k41a 2122100423222

Skoro na 100% bych si tipnul, že je víc než tyhle nuly, co si říkají umělci.

+2/0
21.9.2015 23:59

V86á85c56l55a36v 45Z82e64l36i79n18k67a 2602970283202

Tak nějak. I ten poslední metař, který na hradě sbírá odpadky a psí pozdravy je víc než tihle "umělci". O to smutnější je, jakou má tahle jejich buraniáda podporu.

+5/−3
21.9.2015 23:59

M82a88r22t91i54n 57B62u36r19á39k 2330933742760

a proč se všichni rozčiloují nad cárem hadru, který má cosi symbolizovat.

+1/−6
21.9.2015 17:24

P36e69t39r 72V95y59s90l74o76u81ž72i68l 6128142553723

Protože prot ten cár hadru, jak říkáte, pro to co menším volům než jste Vy symbolizuje, mnozí lidé umírali, tak nechápu, proč by nějaký rádobyumělec či povaleč ho měl pohazovat po střechách. Pominu li hodnotu historickou a kulturní, tak je to i hodnota materiální ... takže pokud se nenajde, nebo bude znehodnocena, měl by vedle náhrady škody následovat i trest, byť třeba jen symbolický

+16/−2
21.9.2015 17:36

M78a51r79t83i73n 50B11u23r12á13k 2950443632810

tak ti lidé asi budou hloupí, pokud umírají pro hadru na stožáru. když umřít, tak pro jiné hodnoty, než symbolické.

historickou hodnotu možná má, ale přeci jen to bude duplikát, takže ....

kulturní hodnotu nemá.

ten rádobyumělec má možná víc rozumu než Vy :-P

+2/−13
21.9.2015 18:09

P87e30t37r 26V50y83s72l85o31u90ž49i52l 6268262423623

Právě pro ty hodnoty, který ten "hadr" symbolizuje...a ty hodnoty věřte že pro hodně lidí ani dnes nejsou symbolické

Duplikát to není je to ručně zhotovený originál z roku 1993

To by jsme nejříve museli definovat kulturní hodnotu, nicméně healdické výtvory je možno chápat i jako umělecká díla

Se nepřu....nicméně dosud celá skupina velmi sofistikovaně a inteligentně protestovala a hlavně neničila - teď bohužel se jí podařilo možná zničit jeden ze státních symbolů (definovaný zákonem) a to je to co jí vyčítám, bez ohledu na osobu proti které se vymezovala

+5/−1
21.9.2015 18:48

P81a84v54e45l 69O31d88r28a13z56i28l 6594879327180

Duplikát tam je nyní, kriminálníci ukradli originál. Jinak ti lidé neumírali pro hadru, to jen vy jste nevzdělaný člověk.

+1/−1
22.9.2015 7:27

K88a60m74i77l 75K34r47b32á66l52e51k 6344392985103

mnohem víc pošlapává hodnoty spojené s prezidentskou standartou prezident Zeman a je to pošlapávání 1000 x horší a nebezpečnější než recese Ztohoven. U nic chápu, že je to osobní zneuctění Zemana a vlastně obrana toho, co je psáno na vlajce, před jeho politikou.

+4/−7
21.9.2015 18:45

P63e79t31r 61V60y79s28l31o28u16ž44i81l 6798792613833

Bohužel je legitimně zvolen prezidentem a zřejmě máme prezidenta, jakého si zasloužíme - ale na druhou stranu je to nejvyšší politický představitel země a jako takový si, když ne on jako osoba, tak jako úřad který zastává, zaslouží určitou ochranu a snad i úctu. Kdyby tu vlajku snesli, smotali a nechali ležet třeba ve sv. Vítu, tak jim budu fandit, tak jak jsem jim fandil při předcházejících akcích, které mi připadali velmi vtipné a chytré...tohle ale odsuzuji - je to můj názor, nikomu ho nevnucuji.

+3/−2
21.9.2015 18:55

J66a27n 43M30a92c37e92k 3334721302203

No jo, Hitlera taky legitimně zvolili.

+1/0
21.9.2015 19:19

P76e69t44r 83V66y60s60l15o93u29ž88i32l 6538182393223

To je kouzlo demokracie...není dokonalá, ale bohužel zatím nikdo nevymyslel nic lepšího - něco Vás snad napadá????;-D

0/0
21.9.2015 19:20

F27r95a16n26t14i60š18e68k 54H58o46r25á95k 2622879416664

Hmm - a jak to souvisí s akcí skupiny Ztohoven, o které je tento článek?

+1/0
21.9.2015 23:58

V51á34c96l54a84v 33Z15e20l44i77n27k16a 2652380363732

Mám mezi předky legionáře a to vám řeknu, že za tenhle blábol byste dostal od nich pořádnou po čuni a mohl byste být rád, když by to bylo pěstí a ne pažbou pušky. A stejně tak tihle "umělci", pro které se nejlépe hodí pojmenování vytvořené tak, že se na první pozici v jejich názvu dá "s" a mezi třetí a čtvrtou pozici přidá mezera. Pak je jejich pojmenování výstižné.

+3/0
22.9.2015 0:04

D48a70n78i64e90l 97Ř58e72h38á66č61e10k 5517453481707

Máte pravdu, pane Buráku. Na co standartu, na co vlajku, na co státní znak, na co hymnu... které mají COSI symbolizovat? Vy jste kopyto. I ten poslední tupoun tyhle věci respektuje.

+2/0
22.9.2015 11:17

P51e16t56r 55T50o79m60a54n 9818280584740

Ať je Zeman jakýkoliv, tak s tím proč skupina Ztohoven dala na hrad ty rudé trenky souhlasím. Ty důvody co vyjmenovali jsou pravdivé.  Je to jasný důkaz toho, že většina lidí s tím, jak se chová a jak se přiklání k Rusku atd. nesouhlasí a že je to v rozporu zájmu občanu naší republiky.  A je dobře, že je to vidět, i když se to projevilo takovým to způsobem. Jediný špatnosti, které se dopustili je to, že jim ulétla ta prezidentská vlajka. Doufám, že se najde. Václava Havla jsme si vážili proto, protože pro nás toho udělal mnoho i když se najde řada odpůrců. Téměř vždy jednal v zájmu lidu a České Republiky. Čech mohl být na něj hrdý.. Nyní je to naopak. Není se pak čemu divit, že se pak stane toto.. když je tam ten, co tam teď je..

+8/−11
21.9.2015 17:00

R83a63d43a23n 68K97u89b95a58n14t 1923120629270

R^

+2/−5
21.9.2015 17:15

M89i93l35a55n 47R16o21m64a15n24o91v86s13k96ý 8645316186495

Na celé této pseudocause mne zásadně zaujal výstup pana Ovčáčka. Zíral jsem na TV a musel se štípat do ruky, abych se ujistil, že pan Ovčáček opravdu mluví o rudých trenkách nad Hradem a nikoliv o obsazení země cizími vojsky. Použitá slovní spojení, přirovnávání k březnu 39 a ta tragikomická artikulace, vážení, to byla síla. Opravdu je na tom prezidentský úřad tak špatně, že za sebe musí nechat mluvit osobu, která jako kdyby vypadla z besídky žáků zvlášt í školy?

+16/−1
21.9.2015 17:00

P27e97t28r 56V47y13s34l67o81u15ž56i81l 6178662583913

Zemana nemusím i když jako národ švejků máme oprávněně Švejka prezidentem a bral jsem to jako recesi, než jsem se dozvěděl, že ztratili původní prezidentskou standartu - za to bych  dal chlapcům flastr, že by sr.li maggi v kostkách ještě v příští pětiletce ...

+9/−2
21.9.2015 16:56

P75e67t51r 28T10o68m80a58n 9178950174570

Určitě se už dávno našla.. ale aby se to pěkně natáhlo a udělal humbuk, tak je ještě ztracená.. Kam by asi ulétla..? Někam kolem hradu a prakticky nevlála jen tři čtvrtě hodiny.. Pokud někam odlétla, tak věřím tomu, že se najde.. Kdo by měl tu povahu, aby jí ukradl. Ta krádež by ho snad nemohla ani těšit..

+1/−4
21.9.2015 17:08

R43a84d81a66n 27K88u15b97a95n80t 1533170569280

Samozřejmě, že dole byli další performeři. A ti ji sebrali a brzo uvidíme další kousek. už se těším.

+2/−2
21.9.2015 17:17

L59a72d61i79s55l19a81v 55H24a56b64a59l57a 8519407758372

Češi majú recesiu v krvi /ružový tank a pod./ A svojou mentalitou sú jedineční snáď v celom svete.Mne je veľmi sympatické,že im neni nič sväté.a už vôbec nie nejakí politici.

+7/−1
21.9.2015 16:30

P46a43v53e18l 73K18o48v34á73ř 6807757349580

Nadpis: "Člen umělecké skupiny Ztohoven, která o víkendu vyvěsila nad Hrad rudé trenky, MF DNES popsal důvody, které je k akci vedly. Nesouhlasí totiž s postoji prezidenta Miloše Zemana." Jak vidno z nadpisu, zřejmě i redakce iDnes se ztotožňuje s tím, že banda povalečů, jsou "umělci". A chci jen dodat, že na výměnu prezidenta a jiných ústavních činitelů, slouží v demokratickém státě, institut voleb. To aktérům a zúčastněným, není známo?

+17/−5
21.9.2015 16:24
Foto

L77u45d30ě14k 86F36u51x60a 9766560834817

Jednou zvolený politik se kritizovat nesmí, od toho jsou volby, pochopil jsem vás správně?

+5/−5
21.9.2015 16:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.