- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak je vůbec možné, že na trati Hamburg - Cuxhaven mají v obcích úrovňové přejezdy ... kdyby tam byl nadjezd nebo podjezd, tak by se taková nehoda nemohla stát ...
nemyslím to vábec nijak zle proti řidiči a pod. Jen otázka: Jak se takhle může autobus zaseknout? Chápal bych kdyby byl přejezd v kopci a on se zadrhnul podvozkem. Tady to vypadá na relativně rovinku. Řídím fakt často i větší stroje (ne autobusy) a tenhle případ, kdy se vůz zasekne na přejezdu jsem viděl několikrát a nikdy jsem nepochopil jak se to může stát....
Ono záleží - buďto řidič chybně odhadl prostor na zatočení za přejezdem, nebo se může stát, že si autobus tzv "sedne" - tj. že kvůli profilu silnice (kdy je za přejezdem velký sešup) se zasekne zadní část autobusu o silnici. Také je zlo mrtvá náprava - když má autobus vzadu dvě nápravy, ale hnaná je jenom jedna z nich, tak pak se může stát to, že se tato náprava zasekne v dolíku a protáčí se.
Jak zasekl, copak je to sekyra? Snad uvízl, ne?