Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Pasažér natočil požár britského letadla na letišti v Las Vegas

Motor letadla britské společnosti vzplál před odletem na ranveji amerického letiště v Las Vegas. Zatímco pasažéry uklidňovala letuška, pohotový cestující pořídil záběry levého křídla, které pohltil dým a plameny. Posádka evakuovala všech sto sedmdesát pasažérů, čtrnáct z nich přitom utrpělo lehká zranění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L62a53d63i58s61l54a46v 64A22n18d37r23l91e 8196211136289

Kde je samozhášecí zařízení? V každém dokumentu nám cpou jak je spolehlivé a okamžitě se spustí...

0/0
10.9.2015 16:05

L39a88d23i32s50l41a38v 42A59n89d15r53l45e 8746301896969

ok na novinkách píšou, že samozhášení selhalo

+1/0
10.9.2015 16:30
Foto

P15ř16e24m76e74k 32H14o52m71o23l34a 5508845655286

Toho asi víc nebylo..

https://www.youtube.com/watch?v=BMZp8iP6isE#t=95

0/0
10.9.2015 15:26

I89v47o 50J36a98n47á30č97e55k 8663923551552

Není někde originál v plné délce?

+1/0
10.9.2015 13:10

D60a27n29i90e56l 40K31r12o66n97e81r 7194524526557

Kdyz se neco takoveho stane za letu, piloti prerusi privod paliva do motoru a pozar vetsinou zhasne. Proc tohle letadlo pomerne vydatne hori, kdyz je privod paliva uzavren a hori motor a ne nadrz?

0/0
10.9.2015 12:47

J17a69n 36J39a10n20e76č22e35k 9720443820266

A co když to nehoří palivo, ale třeba olej?

0/0
10.9.2015 12:54

D31a30n97i37e45l 37K70r68o79n66e19r 7504834796947

ze to hori me neprekvapuje, ale na muj vkus to hori vice a dele nez by melo...urcite se tu objevi nekdo, kdo se o letectvi zajima a vysvetli, jak to je. Ja jsem laik.

0/0
10.9.2015 13:04

M18i22c62h63a80l 36P65a97v43l52á10t 9633833154929

Nedto je motor vybaven i hasicim systemem..

0/0
10.9.2015 13:24

L27u22k56á14š 79T45o10m53a73n 1241802862

nevim co by se mohlo stat, kdyby to chytlo po vzletu... uff myslim ze meli celkem stesti. jak dopadl concorde s horicimi nadrzemi vime.

+5/0
10.9.2015 12:28

R37a12d26e88k 25J40a80n13a23t20a 9795126894652

I na zemi to může dopadnout špatně. Palivové nádrže jsou před startem plné a jsou i v křídlech, což není od motoru daleko.

0/0
10.9.2015 12:42

P32e64t84r 45P72r86u62s 7857485959922

Dnesni letadla dokazou s jednim motorem letet a dokonce i pristat.

+1/0
10.9.2015 13:17

M79i98c58h18a67l 88P49a98v49l38á94t 9263633844339

Ovsem v praxi se to ne vzdy podari. Vypadek motoru pri startu je vzdy vysoce riskantni zalezitost.

+2/0
10.9.2015 13:25

P12e12t79r 17P42r54u24s 7237235449682

To kazdopadne. Stejne jako pozar motoru pri pojizdeni. :-) Zalezi jak se sejdou okolnosti.

0/0
10.9.2015 13:28

M37i51c92h33a50l 63P30a94v45l40á31t 9933553314409

Tak. Tohle byl nastesti pripad, kdy vsechno probehlo idealnim zpusobem.

0/0
10.9.2015 15:57

D12a50n37i37e47l 31Ř60e49h84á60č16e41k 5637483641847

Každé letadlo dokáže bez motoru přistát, nebudou věčně ve vzduchu. Otázka je, jak to "přistání" dopadne.

+2/0
10.9.2015 19:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.