Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Pasažér natočil požár britského letadla na letišti v Las Vegas

Motor letadla britské společnosti vzplál před odletem na ranveji amerického letiště v Las Vegas. Zatímco pasažéry uklidňovala letuška, pohotový cestující pořídil záběry levého křídla, které pohltil dým a plameny. Posádka evakuovala všech sto sedmdesát pasažérů, čtrnáct z nich přitom utrpělo lehká zranění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L31a33d72i37s62l49a92v 82A77n25d28r69l34e 8176121816449

Kde je samozhášecí zařízení? V každém dokumentu nám cpou jak je spolehlivé a okamžitě se spustí...

0/0
10.9.2015 16:05

L58a84d57i42s34l70a72v 68A96n86d91r35l42e 8846261276279

ok na novinkách píšou, že samozhášení selhalo

+1/0
10.9.2015 16:30
Foto

P74ř63e31m73e92k 97H25o58m34o87l48a 5498905775116

Toho asi víc nebylo..

https://www.youtube.com/watch?v=BMZp8iP6isE#t=95

0/0
10.9.2015 15:26

I64v15o 70J52a54n27á96č62e98k 8673643611112

Není někde originál v plné délce?

+1/0
10.9.2015 13:10

D57a45n40i11e51l 17K41r47o59n70e64r 7854424836987

Kdyz se neco takoveho stane za letu, piloti prerusi privod paliva do motoru a pozar vetsinou zhasne. Proc tohle letadlo pomerne vydatne hori, kdyz je privod paliva uzavren a hori motor a ne nadrz?

0/0
10.9.2015 12:47

J81a34n 29J16a19n89e69č36e24k 9720723100776

A co když to nehoří palivo, ale třeba olej?

0/0
10.9.2015 12:54

D11a31n16i37e45l 23K11r88o57n46e96r 7824454636147

ze to hori me neprekvapuje, ale na muj vkus to hori vice a dele nez by melo...urcite se tu objevi nekdo, kdo se o letectvi zajima a vysvetli, jak to je. Ja jsem laik.

0/0
10.9.2015 13:04

M44i15c65h21a43l 96P79a74v47l57á52t 9213863184259

Nedto je motor vybaven i hasicim systemem..

0/0
10.9.2015 13:24

L38u78k17á63š 46T38o64m37a50n 1281812202

nevim co by se mohlo stat, kdyby to chytlo po vzletu... uff myslim ze meli celkem stesti. jak dopadl concorde s horicimi nadrzemi vime.

+5/0
10.9.2015 12:28

R34a86d32e32k 72J36a65n91a18t17a 9605656794302

I na zemi to může dopadnout špatně. Palivové nádrže jsou před startem plné a jsou i v křídlech, což není od motoru daleko.

0/0
10.9.2015 12:42

P55e67t78r 92P12r23u79s 7417185289752

Dnesni letadla dokazou s jednim motorem letet a dokonce i pristat.

+1/0
10.9.2015 13:17

M80i26c75h79a77l 25P92a60v86l55á87t 9253343784839

Ovsem v praxi se to ne vzdy podari. Vypadek motoru pri startu je vzdy vysoce riskantni zalezitost.

+2/0
10.9.2015 13:25

P31e26t17r 30P27r50u83s 7267825959572

To kazdopadne. Stejne jako pozar motoru pri pojizdeni. :-) Zalezi jak se sejdou okolnosti.

0/0
10.9.2015 13:28

M57i25c68h40a92l 78P13a56v91l19á89t 9223403914669

Tak. Tohle byl nastesti pripad, kdy vsechno probehlo idealnim zpusobem.

0/0
10.9.2015 15:57

D15a92n74i67e51l 54Ř23e28h91á62č34e86k 5107353961107

Každé letadlo dokáže bez motoru přistát, nebudou věčně ve vzduchu. Otázka je, jak to "přistání" dopadne.

+2/0
10.9.2015 19:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.