Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Pasažér natočil požár britského letadla na letišti v Las Vegas

Motor letadla britské společnosti vzplál před odletem na ranveji amerického letiště v Las Vegas. Zatímco pasažéry uklidňovala letuška, pohotový cestující pořídil záběry levého křídla, které pohltil dým a plameny. Posádka evakuovala všech sto sedmdesát pasažérů, čtrnáct z nich přitom utrpělo lehká zranění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L69a72d19i54s45l61a32v 49A65n59d30r32l25e 8816571786329

Kde je samozhášecí zařízení? V každém dokumentu nám cpou jak je spolehlivé a okamžitě se spustí...

0/0
10.9.2015 16:05

L53a92d42i50s87l47a91v 98A47n63d34r57l94e 8186711626469

ok na novinkách píšou, že samozhášení selhalo

+1/0
10.9.2015 16:30
Foto

P10ř80e27m30e58k 23H21o26m58o89l98a 5428695855856

Toho asi víc nebylo..

https://www.youtube.com/watch?v=BMZp8iP6isE#t=95

0/0
10.9.2015 15:26

I58v71o 20J26a72n40á28č84e70k 8613453241672

Není někde originál v plné délce?

+1/0
10.9.2015 13:10

D25a17n64i21e59l 61K45r56o96n15e33r 7444284386717

Kdyz se neco takoveho stane za letu, piloti prerusi privod paliva do motoru a pozar vetsinou zhasne. Proc tohle letadlo pomerne vydatne hori, kdyz je privod paliva uzavren a hori motor a ne nadrz?

0/0
10.9.2015 12:47

J88a12n 10J15a92n48e71č46e45k 9610463720686

A co když to nehoří palivo, ale třeba olej?

0/0
10.9.2015 12:54

D61a41n58i95e76l 96K57r42o81n43e30r 7204334506117

ze to hori me neprekvapuje, ale na muj vkus to hori vice a dele nez by melo...urcite se tu objevi nekdo, kdo se o letectvi zajima a vysvetli, jak to je. Ja jsem laik.

0/0
10.9.2015 13:04

M73i14c91h38a21l 89P23a81v59l44á19t 9733763454279

Nedto je motor vybaven i hasicim systemem..

0/0
10.9.2015 13:24

L75u96k25á72š 86T45o72m74a48n 1501412232

nevim co by se mohlo stat, kdyby to chytlo po vzletu... uff myslim ze meli celkem stesti. jak dopadl concorde s horicimi nadrzemi vime.

+5/0
10.9.2015 12:28

R55a29d65e83k 82J24a31n44a70t56a 9535436564702

I na zemi to může dopadnout špatně. Palivové nádrže jsou před startem plné a jsou i v křídlech, což není od motoru daleko.

0/0
10.9.2015 12:42

P28e75t45r 42P87r82u65s 7467265549222

Dnesni letadla dokazou s jednim motorem letet a dokonce i pristat.

+1/0
10.9.2015 13:17

M18i76c23h38a41l 27P89a69v58l10á36t 9403783344909

Ovsem v praxi se to ne vzdy podari. Vypadek motoru pri startu je vzdy vysoce riskantni zalezitost.

+2/0
10.9.2015 13:25

P61e24t81r 14P50r71u38s 7407745539972

To kazdopadne. Stejne jako pozar motoru pri pojizdeni. :-) Zalezi jak se sejdou okolnosti.

0/0
10.9.2015 13:28

M12i18c52h39a88l 82P49a38v70l15á53t 9313423254359

Tak. Tohle byl nastesti pripad, kdy vsechno probehlo idealnim zpusobem.

0/0
10.9.2015 15:57

D53a85n22i28e48l 15Ř62e62h91á14č31e43k 5497703461487

Každé letadlo dokáže bez motoru přistát, nebudou věčně ve vzduchu. Otázka je, jak to "přistání" dopadne.

+2/0
10.9.2015 19:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.