Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Klausova výzva proti uprchlíkům čelí útokům hackerů a čachrům s podpisy

Web s protiuprchlickou výzvou, kterou v sobotu představil exprezident Václav Klaus, čelí útokům hackerů. Jeho provozovatelé zaznamenali více než dvacet pokusů o prolomení stránek. Po útocích se snaží zlepšit jejich zabezpečení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J54a51n 48M25a36c80k 5417822372445

Nevidim duvod proc tohle nepodepsat.

+2/0
8.9.2015 16:59

P66a71v12e38l 12S44o83b42o61t95k93a 5830464

Klaus má 100% podporu především u všech amnestovaných!

+1/0
7.9.2015 12:28

J61a35r63o17s18l39a64v96a 32K66a79n45i74o26k19o24v53á 7922429782527

Základní a zásadní JE - změnit štědré zákony vůči migrantům ! Především v cílových zemích..  Dokud se toto nezmění, nikdy ta tsunami neskončí !  

Sám Ghándí se vyjádřil, že existuje jediná skupina lidí, kteří nejsou schopni žádného kompromisu při soužití - muslimové.

+2/0
7.9.2015 11:13

M41i93l54u16š67k53a 86H62v52ě53z86d60o67v11á 3634102273344

Je to sice mimo mísu, ale co kdyby pan Klaus místo výzvy proti uprchlíkům zveřejnil podpisovou listinu za to, aby v naší demokratické  a "právní" zemičce byla uzákoněna povinnosti podání přiznání k majetku u všech fyzických i právnických osob (toto ustanovení v zákohně č. 337/12992 Sb. pro fyzické osoby vláda V. Klause bohužel stačila zrušit těsně před jeho účinností). A příjmy a majetek by se měly posuzovat se zpětnou platností od 1.1.1993 (vím, že je u nás retroaktivita - ale při troše snahy politiků :) - a samozřejmě také trestní odpovědnost pro všechny co za ta léta nepřiznali všechny příjmy - to bylo nádhera :) :) Určitě by se náš státní dluh makantně snížil - možná bychom pak měli i vyrovnaný rozpočet :)     

Domnívám se, že to je pro naši zem daleko důležitější.

Pomoc lidem, kteří utíkají válkou i smalými dětmi, by se však v žádném případě odmítat neměla.

0/−2
7.9.2015 10:32

M73i97r78o68s49l44a58v 65H69n67i32l46i51č11k50a 2668195938690

Paní Miluško. Minulost jsme přežili. Budoucnost přežít nemusíme.

http://e-republika.cz/article3257-Thomas-P-M-Barnett-a-jeho-americky-Mein-Kampf

Proto, i když s Vaším návrhem ohledně majetků plně souhlasím, imigraci bych nedával v důležitosti na druhé, ale evidentně na první místo.

+1/0
7.9.2015 12:12

J62i12ř70í 20C20á68s23e35k 7579247579173

To je jedno. Ona si voliče přivede.

0/0
7.9.2015 8:49

J60a53r74o18s15l53a62v34a 14K70a19n87i26o93k30o16v44á 7582269442547

Sýrie - Západ je vinen - http://jdem.cz/btrjg2

Válečné lži, - https://www.youtube.com/watch?v=_d6rC5I1mr4

+1/0
6.9.2015 23:29
Foto

B16o57ř70e71k 37M67e58z79n31í33k 3180553190259

Václave, já ti na tu tvoji nenávist kašlu.

+3/−8
6.9.2015 23:26
Foto

F85r97a35n41t61i64š40e45k 57K40l61á32s93e74k 4921283227649

Jen malá otázka k zamyšlení. Co se stane když jakýkoliv druh, ať už se jedná o tvora nebo rostlinu, když je vytrhnete z jejich původního životního prostoru a"umístíte" jinam? Pokud bude mít pro život nepříznivé podmínky, zahyne. Pokud ale budou ty podmínky příznivé, původní společenství vytlačí a nebo zahubí. Jsme lidé a tak vás žádám, přemýšlejme.

+6/0
6.9.2015 22:29
Foto

L40u72d16ě46k 27F46u42x26a 9936750344497

Přemýšlím jak to, že nežijeme pouze v oblasti Viktoriiných jezer. Jak to, že náš druh zalidil celou Zemi?

+1/0
7.9.2015 1:41

M84a79r70t84i14n 30B46u32r84á81k 2880743222230

Klásku: napr. konvalinka, druh původní v Turecku, u nás vysazena v 18.st.(?), na jaře vykvete v krásných bílých kobercích, seschne, na jejím místě vyroste jiná lesní květena, která do 3 měsíců odroste a objeví se další druh, který volné místo zaplní, a takhle se to opakuje každý rok.

ne všechno je černobílé ;-)

o to důležitěji vyzní Vaše zpráva, když si ji vyložím tak, že je lepší se o migranty v počátku starat aby se uchytili a ne je zatlačit do kouta a nevšímat si jich, protože pak se může stát něco nepěkného (a jejich vyhynutí to asi nebude) ;-D

+1/−2
7.9.2015 7:57
Foto

F40r74a44n63t15i38š14e94k 89K77l51á79s61e18k 4931283487459

Buráku, já žádal, abychom se zamysleli. Aha! No chápu.

0/0
7.9.2015 11:30
Foto

J68a33n 90M75a52c33k 5887872972755

rostliny umi zit i v smybioze. I lide to umi. Ale ne ti, kteri vyznavaji netolerantni nabozenstvi.

0/0
8.9.2015 17:01

P41e55t90r 26S71m15e33j12k50a58l 3218295208805

Zrovna pan Klaus by měl mlčet, protože za současnou situaci je silně odpovědný. Nejhorší, co nás může potkat, je situace, kdy viníci daného stavu začnou prohlašovat, že zajistí nápravu. A to zdaleka neplatí jen pro pana Klause.

+4/−7
6.9.2015 22:20

V83á79c16l61a49v 83M24a89c62a50l 5384525899495

Tak Klaus může za zpackanou privatizaci,ne úplně,ale částečně ano.Ta amnestie se mu také nepovedla,ale jak může za imigrační politiku EU?

+5/−1
6.9.2015 22:35

P98e91t40r 25S49m15e29j58k32a60l 3628895138695

Že se mu amnestie nepovedla je hodně zjemnělé vyjádření, ale celkově může za morální devastaci, na které se jako čelný (možná nejčelnější) politik 90-tých let, výrazně podílel. Kdyby tomu tak nebylo, tak si může mít EU imigrační politiku jakou chce a nás by se to netýkalo.

+3/−8
6.9.2015 22:57

J26a96r86o57s13l79a93v68a 53K82a35n57i90o27k64o37v75á 7422629432617

Bože, bože, kams to duši dal..

0/0
7.9.2015 0:18
Foto

L51u66d80ě13k 70F74u64x30a 9836100864937

Tohle považujete za argument? 8-o

0/−1
7.9.2015 1:46

J20a29r46o52s51l93a85v68a 14K33a86n42i23o56k37o40v66á 7332859562507

Brusel chce, aby si státy přerozdělily dalších 120 tisíc uprchlíků, ale včera v TV padlo číslo 200 tis.  ........Je to náboženská válka, Evropa zrůdy z IS podceňuje, varuje v Praze velitelka kurdské ženské milice -  http://jdem.cz/btqyw7

Profesor Cyril Höschl a kolega: Ano, islám v našem způsobu života nechceme - http://jdem.cz/btrdp6

Začíná nové a drsné kolo "boje" o kvóty !!!! Rakušáci a Němci to budou používat jako kladivo – budou ze sebe dělat chudinky... ! 

Uprchlíci nepokoje v Lesbos Řecko -- https://www.youtube.com/watch?v=fZZY8AWajUk&feature=youtu.be

Doporučuji knihu od Thilo Sarrazina - NĚMECKO ruší samo sebe

Také i Buchanan - Smrt naší civilizace je neodvratná? - http://www.sky-tech.cz/ceniky/mujpohlednaknihupatrickajbuchanana.pdf

Nemecká moslimská demografická revolúcia 2015 - http://jdem.cz/btp624

Stránky "Emigrujte do České republiky", s anglickým, českým a arabským textem, jak se do ČR dostat a jak oblafnout azylové řízení. - http://krat.si/DM4 

Např. tyto stránky jsou vytvořeny v Německu - w2eu.info poskytuje kontakty a poradenství na uprchlíky a migranty na jejich cestě. - http://w2eu.info/index.en.html 

Vítejte v Evropě! Objevili jsme web pro uprchlíky s návodem na infiltraci EU  - http://jdem.cz/bsfsf9

+2/−1
6.9.2015 22:12

J36a63r55o29s76l10a18v28a 14K32a97n35i70o95k16o44v90á 7322899672567

US Role v Evropě uprchlickou krizi; Migrace v číslech; Mrtvé dítě syndrom; Australia PM Podporuje Hard-Line Stance http://globaleconomicanalysis.blogspot.cz/2015/09/europes-refugee-crisis-in-numbers-dead.html

+2/−1
6.9.2015 22:19

J91a46r43o93s70l57a28v36a 89K26a76n11i47o69k92o81v96á 7312279852597

Naše "vláda" jen kalí vodu a může být úspěšná pouze směrem k totálním mozku zbavencům. Líbivé kecy pro ovčany. Občan se ovšem ptá - jak tlačíte na Junkrse? Jak tlačíte na Brusel? Kde jsou ty noty a petice? Kde jsou ta ultimata, že když nebudete konat, my vystoupíme? Kde jsou dotazy proč Řecko neplní to, proč bylo do EU přijato? Kde jsou dotazy a sankce vůči Italům,jděte do hájíku, naše předpodělaná vláda.

Oni jsou Hepy míří do Germany -))

+3/−1
6.9.2015 22:10

J84a29r63o43s87l85a40v33a 32K42a62n65i82o79k71o18v85á 7822399602107

Někde jsem tu zahlédla otázku - co je drtivá část populace

Průzkum - Uprchlické kvóty (publikováno 31.7.2015) -  http://www.sanep.cz/pruzkumy/uprchlicke-kvoty-publikovano-31-7-2015/

+1/−1
6.9.2015 22:01

M76a41r81t57i68n 58B46a51r19t35e67k 5497701411613

Přestože s Klausem v mnohém nesouhlasím, tak jsem petici podepsal.

+7/−1
6.9.2015 21:40

J24a39n 36M69a41m94l65a92s 1449475808869

Jste hrdina!!! Váš podpis porazí fanatiky "islámského státu" a ochrání naši kulturu a hranice tím, že na celém světě nastolí blahobyt.

+2/−6
6.9.2015 22:01

M23a20r87i45a44n 55S98i83m51b31a 5613399268

A Vasa pasivita je dvakrat tolko menej ucinna.

+2/−1
7.9.2015 2:58

J80a86n 80M33a36m96l42a18s 1399565718529

Aha, zase jeden, co si myslí, že klikání na počítači vylepší svět. Možná ještě nějaká demonstrace, chytré heslo a hurá někam protestovat, že? Co vy o mně víte?  Možná místo tlachání na internetu dělám víc, než si umíte představit. Ale rozhodně se to neprojevuje  voláním po obraně naší hranice před nájezdy barbarů, kteří chtějí zničit naši civilizaci.

0/−1
7.9.2015 8:20

M13a90r68t80i74n 87B23u31r77á58k 2380983472320

tento "cloek" chce najednou neco ridit? a ja myslel, ze neviditelna ruka trhu to zaridi ;-D

+5/−3
6.9.2015 21:18

J14a24n 42N76o71v17á73k 8397246236

Jestli jsou primitivové jako je Klaus proti úprchlíkům, tak je to na zamyšlení. ;-D

+5/−11
6.9.2015 20:38

V78á22c21l20a82v 53M14a79c40a73l 5914525189255

To jako,že je máme přijímat bez rozmyšlení?Čili,když Klaus řekne,že tráva je zelená,Vy budete tvrdit,že je modrá?

+6/−1
6.9.2015 20:43

L69i55b73o26r 94B13e37n52á33t88s74k37ý 3922958797981

Ať mám ke Klausovi zvláštní vztah, tak si vždy říkám s odstupem. Zase měl " tatíček Klaus" pravdu. Co myslíte, nebude mít pravdu i v tom?

+8/−2
6.9.2015 20:47

P44a38v60e53l 66Š95e74v12č20í94k 6150335289170

To můžete se stejným klidem tvrdit o Vandasovi, Hájkovi, nebo třeba Okamurovi. Vždy se najdou lidé opuštění rozumem které osloví.

+4/−4
6.9.2015 21:41

P57a22v71e34l 60C12h60v98a23l29i20n51a 3691864310171

"Vy jste hlava, vašnosto"

+2/0
6.9.2015 22:54

J25a21r83o59s74l56a23v56a 71K12a59n98i23o83k18o32v28á 7152819272257

""Jestli jsou primitivové jako je Klaus proti ""

Podle sebe soudím tebe ?

+1/0
6.9.2015 22:03

V31á71c29l96a83v 39M47a33c56a54l 5144255889865

Milí sluníčkáři,přestaňte urážet lidi,pomožte sami úprchlíkům,na vlastní náklady,a pokud se domníváte,že Češi jsou xenofobové a rusofilové,můžete se odstěhovat do islámského státu nebo do nějakého státu západní Evropy,kde bude muslimů plno,pokud Evropa nepřijde k rozumu.Nejsem nekritický ani ke Klausovi ani k Rusku,nejsem nepřítel Západu,ale co nesnášim je fanatismus,a to tu Vy předvádíte,jste nechutní tím,jak se schováváte za humanismus.Ano pomáhat se má,ale jen těm,co to potřebují,Vy se nekriticky zastáváte běženců,musím konstatovat,že i mezi muslimy se najdou rozumnější lidé,než jste Vy.A pak,už se ptám poněkolikaté,jak pomáháte Vy,kromě urážek oponentů,nejen v případě běženců,ale u charity vůbec.Já,nechci se vytahovat,podporuji dětskou hematoonkologii,netvrdím,že posílám závratné částky,ale malá pomoc taky dobrá a hlavně smysluplnější než psát o tom,jací jsou Češi rasisté,že nepomáhají muslimům.Neměl bych problém s tím,kdybych jich přišlo pár a přizpůsobili se,jenže oni se neumějí chovat.Články o tom,jak je na Západě lidi vítají,jsou výsměch.Proč Austrálie si vybírá,Rakousko je vrací,atd.

+11/−3
6.9.2015 20:05

M88a22r43e56k 82M65a57r77t88i98n 8119104986440

Milí Macale, chtělo by to trochu méně rozčilování ;-)

+5/−6
6.9.2015 20:09

V12á28c50l80a49v 89M10a88c22a40l 5764715839185

Za prvé,pane Macale.Za druhé,píše se milý,pokud je jednotné číslo,ale dejme tomu,splete se každý.A za třetí,já jsem úplně klidný,při rozčilování bych nenapsal takto dlouhý příspěvek.Agresivitu a rozčilování předvádíte Vy.Máte-li nějaký nesouhlas k mému příspěvku,tak jej napište,to,co jste napsal,není argument.

+7/−2
6.9.2015 20:20

J47a55n 15K93u97p94e30c43k16ý 2701354439580

Milí Mácalé nerozčilujte se, nebo už vám došly argumenty?

0/−8
6.9.2015 20:39

V72á92c39l96a81v 39M48a87c54a35l 5634435489965

A jaké máte,Vy,argumenty?Já jsem je napsal v úvodním příspěvku.

+4/0
6.9.2015 20:42

J87a32n 31M25a15m92l73a69s 1509535958159

Pane Macale, pokud znáte něco z historie, pokud o něčem přemýšlíte (i když z vašich příspěvků to tak nevypadá), zkuste se zamyslet nad tím, co vám napíšu. V první řadě je trapné a hloupé si myslit, že když použijete populární výrazy jako "sluníčkáři"; "vezměte si imigranty domů" a spoustu dalších, že to dodá vašemu příspěvku na významu. Určitě vám budou dávat palce nahoru vám podobní a možná to uspokojí vaše pocity mimořádné moudrosti. Fanatismus zde projevují spíše ti, kteří spolu s davem vykřikují to, co vypadá jako ten jediný správný názor. Věřte, že je spousta lidí, kteří vidí dál než na špičku svého nosu a kteří by pomohli třeba  i ubytováním člověka v nouzi bez ohledu na jeho vyznání či barvu pleti. Mohl bych tady také jako vy vykřikovat, že když chcete bránit naši kulturu a křesťanství, vezměte zraně do ruky a vyražte bojovat proti "islámskému státu". Ale to bych se snížil na podobnou úroveň. Spousta "vlastenců" zde bude křičet o ochraně kulturních hodnot, ale nejraději by byli, kdyby je sem přijeli hájit ti strůjci všeho zla - američtí vojáci.

Když tisíce Čechů a Slováků utíkali do Ameriky, nebyli to také ekonomičtí emigranti? Kolik těch, kteří utíkali v době komunismu na západ, bylo zde ohrožováno na životě? Co ti, kteří po otevření hranic mířili do Německa za prací? Podle vás je měli Američané (Rakušané, Němci) rovnou střílet na hranicích, aby jim tam náhodou nebrali pracovní místa nebo nezavlekli komunismus? Je vcelku přirozené, že lidé prchají z míst, kde se prakticky nedá žít, kde nemohou uživit svoji rodinu a často dokonce ani ubránit před smrtí. Ano, všichni touží po lepším životě, vy snad ne? Když vidím, jak přijímají uprchlíky v jiných zemích, stydím se za "kvazipolitiky", kteří měli tu čest stát se prezidenty této země a v touze po osobním zviditelnění a po moci dělají Česku jen ostudu. To, že žijeme v bohatší části světa nám nedává právo se zde opevnit a střílet na všechny okolo! Myslím, že to chápe více lidí, i když se neprojevují zde.

+2/−6
6.9.2015 21:50

V11á48c80l84a44v 20M24a55c50a26l 5284105799895

Pane Mamlasi,já se o historii zajímám.Nikde jsem netvrdil,že by se běženci měli střílet.Srovnávat emigraci z komunistických států s touto imigrací,je nesmysl,neboť emigrovalo,v podstatě,pár lidí,a do států s podobnou kulturou.Kdežto zde se jedná o tisíce lidí jiné kultury,z nichž řada se neumí chovat.Já netvrdím,že jsou všichni stejní.

Pokud jste pořádně četl můj příspěvek,tak jste se musel dočíst,že uznávám,že pomáhat se má,ale nelze to dělat takto.Varuji Vás před používáním spojení:"Vám podobní",znáte mě?Ne,tak si nechte soudy.Pokud jde o jediný správný názor,já nevím,kdo uráží lidí s jiným názorem.Nebo chcete říci,že když Vy začnete každého,kdo s Vámi nesouhlasí,nazývat rasistou,xenofobem,atd,jenom kvůli tomu,že někteří psychopaté mají radost ze smrti toho 3letého hocha nebo udušení úprchlíků v onom kamionu,že je to slušné.Já rasismus odsuzuji,ale stejně tak odsuzuji pseudohumanismus.Že jsou lidé,jež úprchlíkům pomáhají,s tím souhlasím,a nevyčítám jim to,ale když chce někdo pomoci,udělá to na vlastní náklady a nepíše moralizující články,proto jsem napsal onen příspěvek.Nevím,že by někdo na někoho střilel,kdo zmlátil strážného ve Vyšních Lhotách,Češi?A pokud jde o vítání úprchlíků,jak víte,že to je pravda?Vy jste tam byl?Pokud vím,Austrálie si vybírá,Rakousko některé rovněž vrátilo,v severní Evropě posilují  protiimigrantské strany,rovněž Dánsko s V.Británií přitvrzují.Nechtějte po nikom,aby někdo věřil tomu,jak jsou lidé v západní Evropě nadšeni z úprchlíků.

Že na tomto problému se přiživují extrémisté,je fakt,ale kdo tu situaci zavinil?Nebyli to náhodou ti,co se naivně pokusili vyvézt demokracii do oblasti,kde o to nestojí?Když mi kážete o historii,měl byste vědět,že národy mají různou mentalitu,ne každý národ má západní mentalitu,což se týká třeba Arabů,z nich nikdy Evropané nebudou,čímž neříkám,že jsou méněce

+6/−1
6.9.2015 23:02

V54á69c58l10a78v 40M64a55c33a54l 5834495199385

Já vůbec nejsem islamofob,nemám rád teroristy,jež sem mohou přijít jako úprchlíci.Ale i tak věřím tomu,že jsou mezi muslimy slušní a rozumní lidé,s nimiž lze o tomto problému diskutovat rozumněji než s Vámi,Vy jenom urážíte.Můžeme mít,každý svůj názor,ale Vy píšete,že nepřemýšlim o tom,o čem píšu,jak si dovolujete něco takového tvrdit?A ptám se i Vás,když mě tak napadáte,jak jste pomohl Vy,nejen v tomto případě,ale vůbec v případě lidí,jež pomoc potřebují.Já jsem napsal,jak pomáhám,ne proto,abych se chlubil.Čili si odpusťte věty typu:"Vám podobní",nemáte na to právo,neboť mě osobně neznáte.Jestli něco nesnášim,tak je to Vaše pokrytectví.

+2/−1
6.9.2015 23:11

J65a98n 33M88a53m85l33a46s 1499735498299

Nepoučujte mě o tom, co mohu nebo nesmím říkat. Já na rozdíl od vás reagoval konkrétně na váš příspěvek. Vy jste ten, kdo kdo celou skupinu lidí s opačným názorem označil pojmem "sluníčkáři", čímž se jste se přidal k "vám podobným", kteří mají pocit, že tímto se lepšími proto, že se vymezili proti "hlupákům", kteří nechápou nebezpečí. V tomto smyslu jsem psal o vám podobných, k tomu vás nepotřebuji nijak znát více. 

Naopak, vy sám děláte to, z čeho mě obviňujete - já jsem někoho označil za rasistu a xenofoba? Kde to v mém příspěvku vidíte? Kde vidíte v mém příspěvku jakoukoliv urážku kohokoliv? Snad tím nemyslíte moji poznámku, že se stydím za "kvazipolitiky"!

K tomu ostatnímu - nevidím nesmysl ve srovnání emigrace, které jsem udělal ve svém příspěvku. Na počtu nezáleží, jde o princip. Kolikrát zde zazněly argumenty, že těm "Syřanům" vlastně nic nechybí, jen chtějí pohodlí bez práce. I vy píšete o tom, že se jedná o tisíce lidí jiné kultury, z nichž se řada neumí chovat. Podle čeho posuzujte "umění se chovat"? A my jsme ta kultura, kde se všichni podle vás umějí chovat?

- ano Austrálie si vybírá, Rakousko někoho vrátilo atd. Ale všiml jste si, kolik uprchlíků a jak přijali v Německu? Zatímco u nás, kde je nějakých pár stovek uprchlíků, se mluví o neskutečném ohrožení.

S jednou věcí se s vámi alespoň částečně shodnu i když asi jinak, než si myslíte. Za situaci má zodpovědnost i ta naše "západní vyspělá civilizace". Malé procento lidí využívá většinu zdrojů Země. Za naše bohatství vděčíme i surovinám z Asie i Afriky, často získaných na úkor místního obyvatelstva a bez jakéhokoliv prospěchu pro ně. Dokud tamní diktátorské režimy bohatly a udržovaly obyčejné lidi pomocí teroru v poslušnosti, tak jsme byli spokojení. Asi i vy, když podle vás nestojí o demokracii. Pak se musím domnívat, že schvalujete jakýkoliv teror, jen když bude daleko od nás a uchrání nás od přílivu těch tisíců podivných individuí, které se neumí chovat.

+1/−1
7.9.2015 9:02

V33á34c51l46a15v 12M24a35c13a29l 5984905539265

Pokud se neumíte chovat k oponentům,tak Vás někdo musí poučit o chování,já jsem nikde nepsal,že by se migranti měli střílet.Co si vůbec dovolujete psát,že schvaluji teror?Vám nejde o migranty,ale o to,že chcete provokovat,za humanismus se schováváte.Asi nevíte,že Merkelová čelí kritice.Já uznávám,že je to téma složité,nediskutuji o tom s rasisty,jež mají radost ze smrti toho malého Syřana,ale ani s pseudohumanisty,kteří vyzývají k toleranaci,ale jim přitom chybí.Že západní státy se nechovaly a nechovají pokaždé vzorně,je fakt,ale byli to Češi,kteří tam měli kolonie?Já jsem pro pomoc,ale ne takto chaotickou,pravděpodobně Vám uniklo,že kromě Klause,je kritický už i Sobotka a také Europol.Co se týče demokracie,k té vážený pane,musí dospět,tu nelze vnucovat,já jsem napsal,že nestojí o západní styl života.Vy,multikulti,jste pokrytci,na jedné straně vyzýváte k toleranci jiných hodnot a na straně druhé usilujete o to,z neevropanů udělat Evropany,stůj co stůj.Ano byly tam brutální diktatury,jenže teď jsou tam mnohem horší režimy.A znovu se ptám,jak pomáháte Vy,kromě moralizování?A pak já jsem reagoval konkrétně,a sice tím,že jsem kritizoval pokrytectví pseudohumanistů,kteří mě vadí mnohem více než muslimové,ti mi tolik,pokud nejde o fanatiky,nevadí.Zatímco,Vy,reagujete tím,že mě obviňujete,že podporuju teror,kdo vlastně jste,že si toto dovolujete?

0/0
7.9.2015 11:03

V74á46c92l57a39v 59M69a14c26a84l 5274945219355

A ještě jedna věc,já si píšu své názory,a je mi úplně jedno,kolik bude plusů a mínusů.

0/0
7.9.2015 11:05

P13a30v32e19l 36C38h21v40a30l80i18n77a 3461934130621

Pane "Mamlas", Zanechte prosím nesmyslnou propagaci, cíleného konání, Evropských škůdců. Z Vašeho příspěvku je zřejmé, že Vám není nijak cizí, chování parazitů. Možná jste i jedním z těch, kteří místo opravy vlastního domu, raději obsadíte sousedův a necháte se jím živit. Máte snad pocit, že zde všechno spadlo s hůry a bez práce? Má se snad podle Vás stydět ten, kdo proto něco udělal?

Jestli migrantům chcete nějak pomoci, Vysvětlete jim, že doma, už byli a neudělali dost proto, aby se měli tak, jak si přejí. Nikdo jiný, není povinen jejich sny naplnit. Ti, kdo touží po lepším životě, musí pro tuto myšlenku něco udělat. Rozhodně to nespočívá v tom, že obsadí dům souseda, který se snažil a pracoval.

+4/0
6.9.2015 23:36

J78a33n 97T10r69o57j10á55k 8267192683623

“Jestli migrantům chcete nějak pomoci, Vysvětlete jim, že doma, už byli aneudělali dost proto, aby se měli tak, jak si přejí.”

Pane “Chvalina”,jak víte, že ti lidé doma neudělali dost proto, aby se měli tak, jak si přejí?Ono pod diktátem, totalitou se nedá dost dobře dělat co si přejete. Oni sesnažili diktátora (v Syrii) svrhnout, aby mohli pracovat na tom, mít se lépe.Diktátor má ale mocného ochránce, kterému jeho způsob vlady vyhovuje. Většinatěch lidí se vrátí domů, aby pomohla doma vytvořit život podle svých představ,nebo podle toho, co uvidí v emigraci. Většina jich odejde, jakmile to budemožné. Za to Vám ručím. Znám je, pracoval jsem mezi nimi a s nimi několik let. Natom nic nemění to, že mezi nimi bude pár kriminálníků, jako je mezi námi.

+1/−2
7.9.2015 0:08

V30á34c61l87a17v 13M98a10c97a76l 5804265869635

Oni sesadili diktátora,ale mnohem horší tam přišli,nemůžete posuzovat neevropské národy z evropského pohledu.

0/0
7.9.2015 11:07

J15a71n 75M31a81m33l20a23s 1329475708239

Pane Chvalino, z vašeho příspěvku je zřejmé jediné - neumíte ani česky, natož formulovat českou větu. I když se dá asi odhadnout, jaké myšlenkové pochody se vám odehrávají v hlavě, komentovat je nemá cenu. Jsou na úrovni vašeho používání českého jazyka. Tak "s hůry" rychle do práce", ať "proto" (pro vaši kulturu) něco uděláte!

0/−1
7.9.2015 9:54

V34á42c72l31a62v 20M29a52c76a10l 5564555899385

Vy nejste Evropan,že píšete "Vaši kulturu?Když vykáte,tak se píše Váš a ne váš,pokud poučujete o češtině.Mýlit se můžeme všichni,ale Vy máte ve zvyku poučovat a moralizovat,čili byste měli jít příkladem,zatím děláte opak toho,za co se vydáváte.

0/0
7.9.2015 11:11

J89a13n 61M80a56m26l82a82s 1939945838499

Opět nechápete - jeho kultura skutečně není moje kultura. A opět si pomáháte ve své obhajobě škatulkováním - po "sluníčkářích" jste vytáhl "vy multikulti". Nemáte argumenty, tak se uchylujete k těmto trapnostem. Užijte si to, spolu s vám podobnými, kterých je zde dost. Již vás nebudu trápit, naštěstí jsou i lidé, kteří myslí jinak, přestože to v diskuzích není tak vidět. Nepotřebuji se jako vy ohánět Klausem, Zemanem, Sobotkou nebo dokonce Europolem, abych dodal svému názoru vážnosti.  A pokud si myslíte, že jste mě nachytal s velkým písmenem v oslovení (mimochodem, já jsem poukazoval na neschopnost sestavit českou větu, u vás jsem se textem a jeho úpravou nezabýval), tak velké písmeno se píše jako výraz úcty a vyjadřuje vztah k osobě. A k lidem, projevujícím se jako vy a dalším, na které jsem reagoval, rozhodně úctu nechovám!

0/0
7.9.2015 18:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.