Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Muž z Pardubicka měl stovky videí dětského porna, policii dala echo FBI

FBI, Europol i ruská justice se podíleli na případu čtyřicetiletého muže z Pardubicka, v jeho počítači našli policisté více než 560 videí s dětskou pornografií. Na disku měl také snímky cizích dětí z dovolených stažené ze sociálních sítí. Hrozí mu až tři roky vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J29i36r51i 39K46n15o51t27e66k 2119448848389

Muj osobni nazor zalozelny na logice: Pokud nekdo sexualne obtezuje nezletile, osahava je na intimnich mistech, nebo s nimi dokonce provozuje primo sex, pak jednoznacne patri za katr. Pokud nekdo takove chovani inscenuje a nataci, aby mohl vznikly material prodavat a obohacovat se na tom, pak je to podle me jeste vetsi hnus. Pokud si ale clovek postahuje bezne dostupne fotky deti porizene treba na dovolebych, na tom nevidim vubec nic spatneho co by bylo treba kriminalizovat. Samozrejme dokud takove fotky nevystavi na zavadnem webu, pripadne rovnou neprodava. Pak by mel nastoupit zakon na ochranu osobnosti (podobne jako kdyby nekdo zverejnil fotku vasi zeny na erotickych strankach bez jejiho svoleni). Co ovsem kdo v soukromi u takove fotky dela je zcela jeho vec, tim dotycnemu na fotce nijak neublizuje.

Nechapu ty pokrytecke hony na pedofily, je to odchylka od normalu srovnatelna s homosexualitou, ktera je nyni verejne prezentovana jako norma, samozrejme pokus o znasilneni ditete je nebezpecnejsi nez pokus o znasilneni dospeleho - ale vetsina pedofilu dokaze sve pudy ovladat a niceho takoveho se nedopusti.

Jsem pro co nejprisnejsi tresty pro lidi kteri ublizuji jinym, ale odmitam sikanu kohokoliv kdo se jen diva na fotky a je mi fuk co si pri tom predstavuje.

+4/0
7.9.2015 8:40
Foto

V84l51a21d84i79m32í19r 30V93o13l45k93o 6470972347359

Na jednu stranu je asi plus, že se o něm ví, na druhou je faktem, že porno může významně tlumit pravděpodobnost zneužití dítěte v reálu.Animované dětské porno (japonci pro to mají speciální název, z hlavy ale nevím) by tolerováno být mělo. Točení reálného samozřejmě ne.

Tolik můj názor.

+9/0
6.9.2015 0:26

V35l62a18s87t24i86m62i44l 85P13ř33í83k82a58z53s30k54ý 4521672

Hentai. Btw, Japonci jsou největší prasáci na celým světě. Číňanky by mohly vyprávět a ne nadarmo má všechno jejich porno rozkostičkovaný orgány...

0/0
6.9.2015 0:47
Foto

M93a35t64ě98j 28N43ě33m34e33č15e44k 7978179277904

Nechci poučovat. Hentai neprodukuje převážně animovaná porna s dětmi. :-)

Hentai je producent "animovaného porna" obecně. V jeho animacích vystupují (kreslené,) dospělé muži i ženy. To je legální aktivita. Vím co si myslíte, :-) ale není tomu tak = mám 2.dítka a tuto úchylku mi hlava také "nebere." :-P

0/0
6.9.2015 10:25

B40o48h36u95s23l97a88v 75K97r76á97l34í47k 2451580249496

Hentai není producent, hentai je žánr. ;-D

+1/0
6.9.2015 13:00

J94a39r39o10s70l62a88v 54K89a61d38l38e51c 5141269662901

Velký bratr Vás vidí.

+7/0
5.9.2015 22:57

Č28e14s93t57m38í68r 14T59o66m31e30š 8192856881734

Nestane se mu nic,jako Katarskýmu princovi.

0/−1
5.9.2015 20:34

J90o94s13e76f 86M89i69k84o46v51e33c 5467593468556

Houby podezřelá e-mailová adresa, jenom si nainstaloval Windows 10. ;-)

+14/0
5.9.2015 20:21

T72o81m66á55š 27B54u30r90a 1659706

Cože? To už i Microsoft jede v dětském pornu? O tempora, o mores!

+3/0
5.9.2015 23:45

F35r50a14n40t67a 44S13t71r63n47a56d 7105486795

Takže se jednalo o občana ruské národnosti?

Vydedukoval jsem to z poslední věty: "Jak přiznal, moc dobře věděl, že tyto jeho aktivity jsou v České republice nelegální."

Jinak mi dloubalo hlavou, proč se do toho montovala ruská justice.

Že se dali podnět amíci to chápu, ti sledují snad každého na světě, ale rusové nemaj tolik času, páč by jim nezbylo na chlastání vodky.

0/0
5.9.2015 19:42

M11i57c28h56a15l 15C31h54a22l20u58p47a 6518400719293

Třeba stahoval i z Ruska. Třeba za každého odhaleného dostanou láhev vodky :-).

0/0
5.9.2015 19:45
Foto

P70e13t46r 16D60o49k65t54o77r 8178290746941

a co na těch dětech vidí že? to je stejně zajímavej úkaz v mozku, tak jako ty starší třeba 13,14,15 tam už bych to chápal, ale malinký děcka jako roztomilé k sexu? to je divné

+2/0
5.9.2015 18:48

A97l98e71x 43Š86t54a68j35n72e85r 7601484805373

Psychická porucha. Ja jako taky nepoberu, jak může chlapa vzrušit chlap. Rozdíl je v dobrovolnosti.

+3/0
5.9.2015 18:58

B92o81h29u91s72l10a44v 76K52r62á41l28í60k 2911730789976

Rozdíl je v dobrovolnosti? To jako že pro vás je přitažlivá jenom taková žena, která vám předem dá písemný souhlas, že se vám smí líbit?

0/0
5.9.2015 19:26

M84i56c58h24a20l 86C14h64a85l12u93p96a 6278850679793

Když ho odmítne jedna, tak může zkusit šance i jiné. Ale dítě si nemůže vybrat žádné.

0/0
5.9.2015 19:40

B21o71h71u57s24l56a73v 60K30r55á18l11í67k 2921760609936

Já myslel že byla řeč o sexuální orientaci, o vzrušení atd. Ne o navazování vztahů. Navazovat vztah samozřejmě můžete i s někým, kdo pro vás nijak zvlášť sexuálně přitažlivý není, tam záleží spíš na tom, abyste si s dotyčnou osobou rozuměl a abyste měli nějakou společnou vizi, co má být náplní takového vztahu. 

A mimochodem, každé sociálně zdravé dítě má spoustu mezilidských vztahů  s lidmi všeho věku, takže mít nějaký smysluplný vztah s dítětem není nic zas až tak mimořádného nebo nereálného.

0/0
5.9.2015 19:48

M86i74c90h31a23l 81C94h24a36l85u96p50a 6788350769733

No vždyť, přitahují ho děti, ale mít sexuální vztah nemůže s žádným.

0/0
5.9.2015 21:27

B47o48h29u11s30l82a38v 82K97r92á64l77í13k 2951910359426

"Sexuální vztah" může mít  s kýmkoliv tak jako vy, k tomu není potřeba žádná sexuální orientace. A vztahy k dětmi může mít tak jako vy. K tomu není potřeba žádná sexuální orientace.

0/0
6.9.2015 2:55

M13i39c20h75a57l 97C89h76a42l86u69p75a 6208510299413

Myslíte, že normální mladý heterosexuální muž bude bez problému mít sex s jiným mužem nebo sedmdesátiletou ženou? A i kdyby, tak ho to asi moc uspokojovat nebude.

0/0
6.9.2015 10:15

B37o29h53u56s58l72a14v 46K18r33á30l27í27k 2211390929716

Vybudovat si v životě vztahy, které by člověka - a ne jen jednoho - uspokojovaly, to je běh na dlouhou trať. Určitě to není jenom o tom se vysexovat.

0/0
6.9.2015 13:02

M17i74c94h66a96l 88C50h39a34l86u94p68a 6168860519443

Jedna věc jsou mezilidské vztahy, druhá sexuální potřeby.

0/0
6.9.2015 14:32

J46a75n76a 48Š77i82m39o35n73o67v34á 2776721599311

Asi s tím pornem slušně obchodoval. To je jasné, že domácí sbírka nevadí, ale business a nezdaněné zisky, nejkalá konkurence pro firmy, které zisky zdaňují. A že naše početná policie potřebuje tolik pomoci zenčí, aby něco vypátrasla, to skoro vypadá, jako by vypátrat nechtěla. Máme přece schopné policajty na vyšších postech. Nebo ne? Jak je to?

0/0
5.9.2015 18:47

M56i75c14h12a75l 34C73h39a40l13u27p34a 6858180769123

Vadí i domácí sbírka. A policie občas něco odhalí i u nás, tenhle holt asi stahoval z USA, tak si ho všimli dřív tam.

+1/0
5.9.2015 19:23

H46o78n81z79a 45V62r54á93n34a 5441697924391

U nás je trestné i pouhé držení dětského porna?

0/0
5.9.2015 22:26

M64i72c66h74a64l 47C92h11a83l74u20p71a 6458450459593

§ 205a

Přechovávání dětské pornografie

Kdo přechovává fotografické, filmové, počítačové, elektronické nebo jiné pornografické dílo, které zobrazuje nebo jinak využívá dítě, bude potrestán odnětím svobody až na dva roky.

+1/0
5.9.2015 22:32

J58a53n 26F95r64o87l97í89k 6786850935304

No a co ti co dali na facebook fotky svých nahých dětí? Ti jsou v pohodě dementi?

0/−1
5.9.2015 23:42

M20i77c40h63a80l 10C74h39a60l58u31p70a 6838100619133

To asi není porno, když tam není explicitní aktivita. Ale pokud tam bude někdo dávat převážně fotky nahých dětí, tak se o něj asi za chvíli budou úřady zajímat taky. Ono to ale i tak není moc bezpečné, co se dá na internet, k tomu se může potenciálně dostat kdokoliv.

0/0
5.9.2015 23:47

T71o18m10á27š 19B43u74r90a 1529956

Pokud se v takových případech nejedná o porno, ale pouze opravdu jenom o situační fotografie (záběry), nepovažoval bych to za trestné. Tyto případy si musí dotyční rodiče srovnat sami se sebou.

Dle mne v těchto případech totiž chybí jeden ze znaků trestnosti takového konání: úmysl hmotně využívat. Ale je možné, že třeba US právo by to mohlo vidět jako hraniční jednání.

0/0
5.9.2015 23:56

B73o76h73u75s95l78a53v 71K90r16á44l55í89k 2441700159986

Tak zrovna většina těch "mravnostních" trestných činů je trestná bez ohledu na to, jestli někdo chce svého chování využívat hmotně, duchovně, intelektuálně nebo jakkoliv jinak. Spíš jde o to, že duševně a morálně zdravý člověk nevidí na nahotě - obzvlášť dětské, nic nebezpečného ani trestného.

+2/0
6.9.2015 2:57

J98o31s55e21f 64Č35t94v27r70t84n75í21č76e12k 8480202839369

Zákon plati teprve pár let a někteří sexuologové byli proti např.MuDr.Zvěřina

0/0
6.9.2015 22:43

A96l65e83x 62Š51t26a21j18n55e67r 7251274645553

To by mně fakt interesovalo, jestli by to bylo ok kdyby tam měl jen hentai pedofilní porno?

0/0
5.9.2015 18:38

T14o43m75á69š 96B84u18r50a 1789586

Zajímavý úhel pohledu na problematiku. 

Zkuste třeba http://www.zakonyprolidi.cz/cs/2009-40#p192 (jde o tzv. Trestní zákoník), kde hned v prvním odstavci jsem našel odpověď na tuto Vaši otázku: dle mého soudu by měla znít  ANO.

0/0
5.9.2015 19:01

T35o92m76á60š 24B13u95r45a 1159176

P. S.: tedy nemyslel jsem své vyjádření tak, že by to bylo vpořádku. Naopak, mým záměrem bylo vyjádřit se tak, že i takové jednání by bylo trestné.

0/0
5.9.2015 19:09

A72l49e25x 45Š78t38a98j55n79e36r 7121524305303

Jestli by to nebyla možnost pro ty  neagresivní úchyly.

0/0
5.9.2015 19:19

B16o42h36u78s23l98a27v 56K86r35á37l58í49k 2601930519716

Pokud zákon nerozlišuje, jestli trestný čin někomu škodí a jestli má nějakou reálnou oběť, tak to prostě nerozlišuje.

0/0
5.9.2015 19:57

T79o22m56á82š 64B28u39r89a 1679846

To s Vámi souhlasím.

Ale z dikce zákona (viz výše) vyplývá, že i v uvažovaném případě by byl nějaký začínající, horlivě se snažící, státní zástupce (-kyně) pro takto postiženého jedince příliš velkým rizikem.

0/0
5.9.2015 21:38

J62i69r51i 55R81u72s56n53o80k 4755262327163

Urcitym zpusobem je lepsi, kdyz se vyzije doma u internetu, nez aby se jednou sbalil a sel se vyzit ven. Pokud ho obvini za ty stazene fotky ze socialnich siti, tak pevne doufam, ze obvini i uzivatele, kteri je tam vystavili a provozovatele, ze je tam nechal. To je totiz nehorzna logika.

U explicitnich vci to je jine. Bez poptavky by nevznikla nabidka. Nicmene pokud je nesiril, tak je to jeste ta lepsi varianta.

+13/−1
5.9.2015 18:30

J89a26n 61R88o18h30á88č 4482602377639

Za snimky zverejnovane na socialnich sitich, ktere lze vyhodnotit jako "zavadne" lze obvinit pouze jejich puvodce.

+3/0
5.9.2015 18:04

B31o39h72u47s51l23a96v 87K54r24á64l85í44k 2781540859926

Trestná nikdy není věc sama, trestné jsou jen některé způsoby zacházení s některými věcmi. Kupříkladu jed, rostlina konopí anebo dílo dětské pornografie samy o sobě nejsou trestné, ale může být trestné je například vytvářet, přechovávat, prodávat, rozdávat atd. A kupříkladu z nože, který dosud nebyl vražedným nástrojem, se klidně může vražedný nástroj jednoho dne stát. O tom, jestli pornografické dílo je definované pouze objektivními znaky, nebo i způsobem jeho použití, by se jistě disputovat mohlo, ale policajti a jiní orgáni obvykle nedisponují příliš rozvinutou schopností teoretického uvažování.

+1/0
5.9.2015 18:11

J16a22n 74R54o57h16á66č 4652122387309

narazim na to, ze nahe decko na plazi muze rodic vystavit jako pohled z dovolene pro "pratele"(nebo jak se tomu na FB rika), ale nejaky uchyl si nad nim nasledne bude honit lofase

0/0
5.9.2015 18:14

B68o78h46u11s41l86a33v 52K10r18á11l67í78k 2381760919346

Ano, i o tom jsem psal. Pokud mám doma nože, tak to ještě neznamená, že nesu odpovědnost za všechny zločiny, které s nimi spáchá někdo, kdo by mi případně některý z těch nožů ukradl. (Čímž samozřejmě nechci srovnávat skutečné zločiny s tím, když si někdo doma v soukromí leští bambus, ať už se přitom dívá kamkoliv nebo si představuje cokoliv.)

0/0
5.9.2015 18:17

J39a26n 20R62o44h94á41č 4482622187739

troufam si tvrdit, ze to myslim podobne.

0/0
5.9.2015 18:30

J33a15r80o49s84l75a28v 74K76o63s 3532573545123

ÚCHYL  !!

+2/−2
5.9.2015 17:57

J85a83n 14R54o95h26á79č 4242422367849

stahovac, nic vic, nic min, pokud s tim nekseftoval nebo ty prasarny nevyrabel.

+4/0
5.9.2015 18:06

B28o67h34u82s14l62a78v 77K59r28á93l37í61k 2821130199126

Takže naši orgánové spolupracují s orgány Ruské federace na potírání propagace pohlavních zvráceností a jiných ideozločinů? A na nějakého zoufalce, co si nastahoval pár obrázků a videí a honí si nad tím doma brabce, nasazují světové rozvědky své elitní týmy? Asi nemáme žádné větší starosti...

+7/−1
5.9.2015 17:57

T24o70m85á68š 64B60u58r21a 1369926

Vám je patrně celý Svět - ba co dím celý Svět, celý Vesmír - jednoduše do detailu zřejmý. Obdivuji Vaši jasnozřivost. A závidím Vám: Vám se musí proplouvat úskalími života s obdivuhodnou lehkostí a vyrovnaností.

+1/−2
5.9.2015 18:10

B68o23h85u65s18l31a82v 96K26r94á24l20í51k 2691210899696

Zřejmě jste chtěl reagovat na jiný příspěvek, ne? Ve vztahu k tomu mému nedává vaše reakce žádný smysl.

+1/0
5.9.2015 18:13

M75i67c63h83a31l 72K83o26v19a10r13i48k 3129107282

Hmmm, tak to máte docela problém....minimálně s chápáním obsahu psaného textu.

+1/0
5.9.2015 18:31

J28o93s41e60f 91P39r74o68c73h54á55z96k91a 7666576118384

Dal by se  ten materiál označit za sbírku? Dal. Vyráběl dotyčný něco podvratného, třeba alespoň kompilaci? Zřejmě ne. Tak jaká výroba, jaké nakládání. Komu a jak svým "sběratelstvím" škodil, ubližoval, byl nebezpečný?

Tohle mi uniká. Místo aby chytali původce, jdou po konzumentech. Za chvíli bude trestná i filatelie. Bůhví co na těch známkách je za škodlivosti...

+9/0
5.9.2015 16:51

M34i92c40h17a18l 92C47h49a12l49u98p31a 6788580239933

Některé věci prostě sbírat není legální.

+1/0
5.9.2015 17:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.