Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rakousko a Německo přijmou uprchlíky z Maďarska. První už přejeli hranice

Rakousko a Německo umožnily migrantům, kteří přicházejí z Maďarska, vstup na své území. Informoval o tom rakouský kancléř Werner Faymann. V sobotu ráno dorazilo na maďarsko-rakouskou hranici přibližně dva tisíce běženců. První z nich už vlakem míří do Salcburku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J22a88n 42D93r93á80b33e28k 6978767628240

ale oni do Rakouska nechtějí, proč by je měli přijímat? Kdo by chtěl jít do sklepa, že.;-D

0/0
5.9.2015 20:31
Foto

J29i55ř84í 66H26á24v34a 7927719485474

Jako chápu, že je potřeba po dvou rozpoutaných válkách  vylepšit image německa, ale tohle je už fakt úlet;-D

+1/0
5.9.2015 17:56

D62a71n79i35e84l 22N56o51v42á45k 1501220686609

Dobrý, o starost míňR^!

0/0
5.9.2015 15:59

V50l73a13d29i45m23i24r 70P31o63h71u33n77e27k 9397615243210

V dnesnim rozhlasovem poradu Otazky na Jednicce v belgickem verejnopravnim

radiu RTBF byvaly belgicky ministr zahranicnich Luis  Michel velmi ostre zkritizoval

jednani Visegradske ctyrky v Praze;Doslova rekl,ze z ust Sobotky a Orbana padala

"smradlava slova" v odmitnuti kvot.Orbana oznacil za "prase s uherakem v hube"

Zaroven pripomel ,ze Belgie prijala mnoho Madaru po udalostech v roce 1956,a Cesi "zaplavili" Rakousko a Svycarsko po roce 1968Rv!!!!.Jako presvedceny humanista bude vzdy na strane uprchliku.Jsou vitani i ekonomicti imigranti,kteri posili ekonomiku vymirajici Evropy.Podle nej neni EU jako instituce v Bruselu vinna ze soucasne kriticke situace,ale jednotlive staty,hlavne z vych.Evropy.Zrejme mu ale unika jedna zasadni vec,ze Belgie absolutne nezvlada prival Syranu.Pred Uradem pro imigraci jsou nekonecne fronty,kvuli nimz cely vikend zustane otevreno.Ekonomicka a bezpecnostni situace je pro nej zcela neopodstatnena.Proto asi belgicti dzihadiste,kteri bojuji v Syrii stale dostavaji na sva konta podpory v nezamestnanosti,socialni podpory a rodinne pridavky.Angela Merkel ma od Belgie zajistenou plnou podporu.Je k tomu jeste neco dodat?

P.S.Socasny premier Charles Michel je jeho syn.Politika jeho vlady je vedena timto smerem,hlavne u valonske casti obyvatel.

+2/−1
5.9.2015 15:43

O73n50d79r32e23j 55R48o15u51b35i29c77e77k 1431264165749

V hulvatove mame posviceni!

0/−4
5.9.2015 14:44

P49e31t72e35r 34W32e90h50r25b62e60r44g39e21r 7807303390471

Meli byste uznat spravedlive prerozdelovani uprchliku cele EU i Cesku!.EUEU!

0/−6
5.9.2015 13:52

R27o79b28e60r57t 80K40u71b88i51s52t85a 8370177709515

Pokud bude zaručeno, že budou přijati slušní lidé, kteří se budou bez keců řídit pravidly a kulturou naší země, přičemž pokud tomu tak nebude, tak budou prostředky, jak toto vyřešit, tak proč ne?

Jelikož nic takového nikde nefunguje a ani není, jak to udělat, tak NE, děkuji.

+4/0
5.9.2015 15:27

R89o39b50e84r49t 28K88u81b96i91s86t69a 8210237489575

Ještě ohledně toho kolektivního posuzování. Ono to bohužel moc jinak nejde a navíc to celkem funguje. Předpokládám, že před a za války se v Německu také našli lidé, kteří nesouhlasili, ale výsledkem jsou miliony mrtvých. Většina byla ovlivněna tak, že to šlo. V USA také většina věřila, že v Iráku jsou zbraně hromadného ničení a navzdory OSN tam vtrhli a destabilizovali region svržením diktátora.

I zde to bude platit oboustranně - buď někdo zfanatizuje místní nebo přistěhovalce a bude průšvih. 

Jak jsem už psal, IS nespadlo z nebe, také se rekrutují z místních, stejně smýšlejících.

Ano, je smutné, že ti "dobří" to odnesou, ale tak to zkrátka je.

Jo a abychom se koukli na ty pokrytce - nikdy jsem nic neukradl, přesto jsem za hranicemi četl "Češi nekraďte", atd. Nebylo tam, Franto, nekraď, bylo tam kolektivně o češích.

Rovněž nejsem xenofob - nemám strach z neznámého. Původně jsem věřil, že na muslimech není nic špatného, ke změně názoru mě přivedlo mnoho špatných zkušeností. Přesto čtu - že češi jsou zlí, že jsou xenofobové, atd.

Takže přestaňme tu pokrytecky vykřikovat, že jen někdo špatný, protože obecně odmítá muslimské přistěhovalce - děláme to všichni. 

Rovněž nevidím nic špatného na obraně svých hranic - jak už jsem zmínil, USA si je chrání proti Mexiku (pro pana Šikýře, nyní neřeším důvody), my si je pojďme chránit proti jinému porušování zákona a to je ilegální imigrace.

+12/0
5.9.2015 12:45

P48e94t97r 36Š56i88k73ý91ř 2947615437485

ja se jen zeptam ajke jsou ty vase osobni zkusenosti s muslimy. Ja jich znam z doby sveho bydleni ve Francii dost a me zkusenosti jsou takove ze naprosta vetsina z nich je proste uplne normalnich jako vy a nebo ja.

a s tim USA a Mexikem proste jen demagogicky prekrucujete jak to je , protoze ty duvody postaveni plotu se vam nehodi do kramu.

nema skutecne smysl diskutovat s nekym jako jste vy.

Myslim ze ty napisy "Cesi nekradte nam tady" vam vadily tak jako tenkrat mne , mne hodne vadilo ze mne nekdo haze do jednoho pytle s nejakym ceskym zlodejem.

+1/−8
5.9.2015 12:52

M96o39n35i53k73a 86R31o50l78l53o97v98á 5903462636645

Ti čeští zloději byli krapet opaleni,ale v OP měli českou národnost.

+7/0
5.9.2015 13:20

A92n70n59a 74B12e94n47d42o19v44á 7943107651581

Petře, ale to je věc, které se nezbavíte, škatulkování vždy bylo a vždy bude, hlavně také proto, že jakákoli národnost se vždy posuzuje podle většiny, to je naprosto přirizené - o otázce, jestli je to náš národní rys krást, by se dalo spekulovat - a já doufám, že to tak není, ale vzhledem k tomu, že naše rodina je z části z německy mluvících zemích, tak jsem se snažila  vždy mluvit tak, aby Němci nepoznali, že jsem Čech právě kvůli těm cedulím.. ale muslimové jsou zase povětšině arogantní - i ti, které jsem měla mezi přáteli, tak pořád byli hluční, arogantní, bordeláři - ač mě nevyhodili do vzduchu ;-), ale to je prostě fakt, takže nějaká generalizace vždy bude, ti lidé to prostě mají v sobě, jako zase jiná národnsot je povětšinu pracovitá (ač najdete pár lenochů) atd atd....

+5/0
5.9.2015 13:20

R88o86b83e49r83t 66K66u43b94i34s91t97a 8770937969975

Pane Šikýři, chápu, že plot s Mexikem je průšvih, který neokecáte. Také mě nebaví diskutovat s někým, kdo si vybírá do krámu, co se hodí, teď se tu můžeme zhádat o tom, kdo z nás dvou to dělá. 

Čehož bych se velmi rád zúčastnil, našel bych řadu dalších případů a věřte, že bych je vyargumentoval. 

Velmi mě mrzí, že tu není prostor a ani legislativní možnost nacpat sem ty mé zkušenosti, vydalo by to za stránky psaní.

Ale vem to čert, vlastně netuším, proč bych to dělal. Vy nás tady přesvědčujete, že Češi jsou banda a máte k tomu jistě své důvody. Nežijete zde, využil jste svého práva zvolit si domov tam, kde je Vám to bližší. Já žiji tady a za svůj domov bojuji, zatím jen povykováním po diskusích a v těch konkrétních případech po úřadech, pevně věřím, že mě okolnosti nedonutí to někdy v budoucnu změnit.

Hezký pozdrav na Floridu, já jdu mrknout na nějakou jinou xenofobně zaměřenou diskusi. ;-)

+5/0
5.9.2015 15:24
Foto

J45i20ř34í 18H98á34v12a 7677469125914

nejde o naprostou většinu - jde o ten zbytek ... opravdu jste tak natvrdlý?

0/0
5.9.2015 17:59

J91a44r39o91s30l84a30v63a 21K24a50n61i95o97k59o74v35á 7822149272537

Začíná nové a drsné kolo "boje" o kvóty !!!! Rakušáci a Němci to budou používat jako kladivo – budou ze sebe dělat chudinky

Je moc důležité podepsat petici V. Klause - ProtiImigraci.cz - http://www.protiimigraci.cz/

Uprchlíci nepokoje v Lesbos Řecko -- https://www.youtube.com/watch?v=fZZY8AWajUk&feature=youtu.be

+6/−1
5.9.2015 12:44

I45v21a 98K84o75u56t58k64o83v26á 9139813744

Bože, jděte dělat kalusovu agtku někam jinam. Předpokládám, že jste placená/ný z klausova institutu, pokud nejste rovnou jejím zaměstnancem. Hnus.RvRv;-€;-€

+2/−7
5.9.2015 12:47

L73u97k65a42s 70C23o56d39r 6848822930571

Ja bych se kvot nebal. Proste bych ty pridelene migranty umistil do zarizeni pobliz nemeckych hranic a protoze maji lidska prava, tak bych jim umoznil volny pohyb. A beda jak by jim chteli Nemci zabranit prekrocit caru, to by je v mediich neziskovky roznesly na kopytech.

+1/0
5.9.2015 12:49

R38a20d48o59v75a83n 42S84t47o56k33l39a16s54a 3379702986365

:-) paní Kanioková, to je jednoduché, když Maďaři odmítnou kvóty, tak si můžou nechat všech 150 tisíc uprchlíků a dalších 250 tisíc, kteří k nim přijdou. To je pouze jejich rozhodnutí. Když nechápou, že kvóty jsou v jejich zájmu, protože by si další země jejich uprchlíky rozdělily... :-P

+2/−8
5.9.2015 12:50

L97u47k79a30s 34C60o18d91r 6218892690231

To je stejne naivni uvaha jako myslet si, ze ruskou invazi do Evropy zastavi fakt, ze ruske tanky nesplnuji evropske emisni limity a tudiz nemohou na evropske silnice.

Ti migranti nechteji do Madarska, chteji do Nemecka. A pokud je Nemci nebudou na hranicich strilet nebo tam nepostavi desetimetrovy betonovy plot, tak se tam proste dostanou. A je uplne jedno, jestli nejake kvoty budou nebo nebudou.  Nemci je sice v Nemecku muzou znova pochytat a vyhostit, ale tim si jenom zadelaji na nepokoje.

+5/0
5.9.2015 12:53

R59a37d14o36v46a45n 19S15t18o41k70l96a36s26a 3749352356265

:-) jestli se Maďaři spoléhají na to, že všichni uprchlíci chtějí do Německa a Německo všechny přijme, tak jsou naivní. Německo přijme teď Syřany a tím končí. Další vlny uprchlíků, převážně z Afriky, už odmítne s tím, že už svou povinnost splnilo. Zůstanou Maďarsku. A když utečou, Rakušané a Němci je Maďarsku vrátí. Nevím, co bude Orbán dělat... :-/

0/−2
5.9.2015 12:58

L84u85k39a58s 84C56o77d17r 6848872500821

A v tom je prave ta naivita. Nemecko ani Rakousko neni ostrov, takze si do nej i ta odmitnuta masa cestu najde (zvlast pokud je Madari, Cesi i Polaci naservirujou az k hranicim). A staci prvni ostrejsi zasah policie, aby se proti Nemcum spustila stejna hysterie jako je ted proti Orbanovi nebo Cameronovi.

+5/0
5.9.2015 13:30

D72a51d24a34k 96P94e35t79r 7171900604938

Skvělá zpráva pro miliony váhajících. Stačí se dostat k Maďarům a ti vás zdarma odvezou do Rakouska.

+5/−1
5.9.2015 12:32

P28e65t76r 81Š92i17k84ý81ř 2667945157835

Pane Matyas , dnes je sobota.

+1/0
5.9.2015 12:26

7113522579587

Pane Šikýř PoMiPr!

+3/−2
5.9.2015 12:29

P39e59t31r 63Š34i68k28ý81ř 2127295787105

Jen zkouska jestli opet mechanicky ominusujete jako treba me pouhe zverejneni statistiky a nebo se jinak chytnete;-D

A ano stalo se;-D

0/−2
5.9.2015 12:31

M55i19c92h34a45l 40K28o78v94a24r77i12k 3679267762

Tak a p. Matyášovi právě ruplo v kedlubně. ;-)

+2/−1
5.9.2015 12:31

V46l40a50d95i52m76i30r 77Z41a39b39l93o96u57d98i89l 6877151819200

Jj vemte si je všechny, oni Vám to po generacích budou ''krásně'' oplácet!R^R^R^

+9/0
5.9.2015 12:18

P85e21t58e47r 70S34m78r62e25k 3812280940172

"Několika tisícovkám uprchlíků v Budapešti a Bicske v pátek došla trpělivost s maďarskými úřady, které jim bránily v cestě na západ, a migranti nyní pěšky míří k hranicím s Rakouskem" 8-o

 Absurdné !! Tak im došla trpezlivosť ?!?

+9/0
5.9.2015 12:12

T90o81m51á61š 33P36a33k 5342407619

Nemecko letos vyhostilo jiz 10.000 bezencu bez naroku na azyl... vyhosteni dalsich 75.000 se ocekava jeste letos. Jsou to ti bezenci kteri jiz zazadali o azyl ale nemaji na nej narok. Budou posilani primo do svych statu.

Viz. Novinky.cz

To je fungovani podle nemecke preciznosti. Sebevedome a rychle.

Za to vy tu kvicite jak podsvincata pred porazkou, jen s tim rozdilem, ze jste se vylekali vlastniho stinu... Vazne chcete mit narod zbabelcu?

+7/−8
5.9.2015 12:09

P93e15t45r 30F30r94i33e89d95e85l 3154895340807

ted jeste tech cca odhadovanych 715 000

+7/0
5.9.2015 12:13

P12e34t27r 97Š67i61k58ý20ř 2447855157755

polovina z tech odhadovanych je hlavne z Balkanu ktere to ceka velmi rychle.

+2/−5
5.9.2015 12:16

P57e38t63r 78Š58i85k54ý58ř 2647425347135

Copak se panu Matyasovi nelibi? Nmecke statistiky a to co prohlasuji sami Nemci? polovina zadatelu o azyl v Nmecku pochazi z balkanu. Proto taky urychlene prijimali zakonem ze balkanske zeme jsou zeme bezpecneho puvodu aby mohli zrychlit vyhosteni uprchliku z nich.

+3/−5
5.9.2015 12:21

T57o66m91á91š 31K18u11c10h57a69ř 3597971188341

Zachraňujeme Evropu před vymíráním?

Tak to nás asi taky čeká njaký projekt na podporu porodnosti Rómů, že.. :-P

+6/0
5.9.2015 12:07

R66a77d13o82v69a59n 24S54t47o93k35l27a37s29a 3459742266685

skutečnost je taková, že kdybychom v posledních dvaceti letech nepřijímali žádné cizince, tak je nás nyní o 400 tisíc méně. Za padesát let by počet obyvatel klesl asi o 10%. ;-)

+3/−4
5.9.2015 12:12

O10l24d49ř10i69c66h 88Š35t83ě14p28á87n77e64k 7692336286754

A skutečnost je také taková , že než přijmout těch 400 tisíc a potom je tu živit , tak ať je nás snad radši méně, né.

A pro sluníčkáře , co si náhodou myslí , že je živit nebudeme.

Tihle migranti , jdou jen za penězma , neutíkají , protože by jim něco hrozilo , kdyby totiž ano , zůstali by někde v evropě a nehonili by se přes mrtvoly , tam kde je nejštědřejší soc. pomoc.

A živit je budeme tak jako tak , protože než se naučí vůbec trochu česky , tak je budeme platit my všichni. Ted se jen modlit , aby nás nikdo nedokopal k tomu , že jim budeme muset dávat kapesné , jako třeba němci atd.

Ale to stejně bude , protože nás budou všichni kamenovat za to , že ty chudáky u nás nepodporujeme.

A potom budeme proklínat den , kdy se řeklo , kvóty ne , my si dobrovolně vezmeme pár tisíc migrantů.

Jako by jsme tu neměli dost vlastních nemakačenků , které musíme z vůle státu živit.[>-]EURv

+6/−2
5.9.2015 12:18

R55a80d71o73v87a12n 29S96t65o14k80l80a64s81a 3529892976935

:-) Vy jste to nepochopil... píši o cizincích a těch 400 tisíc jsme už přijali, žijí tady s námi. Jen loni jsme přijali 41 tisíc cizinců. Určitě jste si toho ani nevšiml a nemáte pocit, že těch 41 tisíc lidí živíte, že?

+3/−2
5.9.2015 12:21

M83i65c18h45a93l 44K74o20v36a58r25i70k 3579147112

Když už argumentujete statistikami, bylo by vhodné říct i to B...resp. skladbu cizinců (zemi původu) a ne si ji ohýbat, jak se zrovna hodí. Rv

+4/0
5.9.2015 12:25

R68a28d45o96v35a35n 47S80t72o11k83l54a13s49a 3459452876665

pro Vás je ta skladba důležitá? Převážně jde o Rusy, Ukrajince, Vietnamce, Slováky... Osobně nevidím rozdíl mezi uprchlíkem před válkou z Ukrajiny a ze Sýrie...

0/−5
5.9.2015 12:32

M74i48c61h67a20l 85K37o98v77a75r69i80k 3939557752

V tom případě si zajděte minimálně k očnímu.

+7/0
5.9.2015 12:34

M79i94c62h17a92l 71K68o46v84a44r44i19k 3889717702

Abyste neřekl, že na Vás útočím... podívejte se na video od 0:55. Snad Vám ten rozdíl v žádání o azyl, pokoře a radosti, že již nejsou v ohrožení života dojde. https://www.youtube.com/watch?v=fZZY8AWajUk

+5/0
5.9.2015 12:37

L89u23k37a13s 82C64o48d11r 6188582690361

Ja tam ten rozdil vidim (jina kultura, jinej jazyk, odlisny nabozenstvi). V Asii ziju ctvrtinu zivota a ideologicky "nevidet rozdil" mezi kulturama je uplne stejna pitomost jako hospodskej rasismus.

+4/−1
5.9.2015 12:38

O56l71d20ř91i16c38h 77Š32t53ě82p37á94n94e15k 7112766336744

Vy jste nepochopil mě, než přijmout třeba jen 41 tisíc muslimů , kteří se budou třeba jen 5let adaptovat , tak snad radši ať je nás o 41 tisíc méně.

Vím  kolik sem k nám přichází cizinců , ale ty nejsou zavření někde v ubytovně a nečekají co jim spadne do klína.

A jen tak mimochodem , pocit že někoho živím mám každý měsíc , když se podívám na výplatní pásce , kolik peněz na zdravotním a sociálním zaplatím.

A věřte nebo ne , tak já ty peníze už nikdy neuvidím , ani ve zdravotnictví ani na důchodu.

To jsou čistě jen peníze na migranty a bůh ví koho ještě.

My jsme totiž tak hloupý , že cizince tu léčíme zadarmo a ještě je snad prosíme , aby se přišli léčit , ale VLASTNÍ ČESKÉ DĚTI necháváme zemřít  , v lepším případě se na ně dělají sbírky  a to jak peněz tak třeba plastových víček. Naši vlastní důchodci , berou směšné peníze , žijí v chudobě ( a to bez nadsázky) a my posíláme humanitární pomoc bůh ví kam všude do světa.

Takže takto jsme inteligentní.

Až se v první řadě postaráme o vlastní lidi , tak si sem pak vezměte třeba milión migrantů.!!

+9/0
5.9.2015 12:30

R75a47d37o17v84a56n 53S90t72o21k40l93a53s57a 3329452226745

:-) s tím nesouhlasím, zdaleka nejsme tak chudá země, jak tvrdíte, a třeba zdravotnictví máme na vysoké úrovni a rozhodně nechybí peníze na léčení dětí... ale nebudu se přít, vidím, že své názory máte hluboce zakořeněné.

0/−7
5.9.2015 12:34

O74l52d37ř80i21c48h 26Š17t84ě42p18á76n63e71k 7772426816324

To je možné , že máme zdravotnictví na vysoké úrovni , ale pro koho?

Rád si poslechnu váš názor. A pokud mi tedy vysvětlíte proč když naše děti něco potřebují , tak se na to musí dělat sbírky atd?

A myslíte , že ani důchodci se u nás nemají špatně?

Tak potom mi vysvětlete , proč u nás má člověk který celý život dělat , důchod 9000 a člověk který celý život seděl a dělat tak akorát rok ostudu , má důchod dvakrát tak velký?

Ještě mi chcete tvrdit , že jsme bohatá země , která se dokáže postarat o své občany a nevyhazuje peníze okolo?

+9/0
5.9.2015 12:41

R97a48d85o62v48a25n 64S66t90o59k38l79a71s58a 3929362126795

poslední poznámka - ty sbírky na děti, víčka apod., nejsou na léčení, které mají všichni ze zákona hrazeno ze zdravotního pojištění. Ty sbírky jsou na zlepšení kvality života nemocných nebo postižených - například rehabilitace v zahraničí nebo nějakou novou metodou, kterou pojišťovny nehradí. Nebo na lepší pomůcky atd. Průměrný důchod u nás je přes 10 tisíc korun, a úpřimně, připadá mi to dost. Někteří lidé nemají ani takové platy. Opravdu patříme k nejbohatším zemím světa. Smutné je, že tolik Čechů si to nechce přiznat a stále mají pocit, že by se měli mít lépe. Bohužel, zemí, kde se lidé mají ještě lépe, už na světě moc není.

0/−6
5.9.2015 12:48

O47l94d35ř87i89c76h 71Š21t82ě95p56á68n26e21k 7752106466724

9Tak to bych se s vámi docela rád pohádal:-)

Nevím jak vy , ale cokoliv co člověku , jakkoliv postiženému pomůže , je pro mne léčba. A i kdyby si postižené dítě , mělo samo zaplatit náplast a jiný migrant u nás podstoupí operaci za statisíce , tak je to pro mne hnus.

A ano , průměrný důchod u nás je přes 10 tisíc , stejně jako průměrný plat a povězme si narovinu , kdo ho má že.

A vám to přijde dost? 9000 tisíc? Když dnes jen nájem je cca 7000(jak kde samozřejmě , beru dle sebe  a to bydlíme na vsi).

Chtěl bych vidět vás jak stím to vyžijete , vy srandisto. Když vám to přijde dost.

A jen tak mimochodem , minimální mzda je cca těch 9 tisíc , důchodce jsem uvedl pro příklad , samozřejmě že počítám i lidi , kteří zdřou za směšný peníz a jsou pro smích netáhlům na úřadech.

Takže buďte pozdravem a přeji vám nějaký hodně podobný příjem.R^

+3/0
5.9.2015 13:53

I87v21a 14K22o26u53t56k66o78v15á 9699583834

A s těmi důchody jste to vzal kde. To je absolutní nemyls. Takže buď vědomě lžete nebo mluvíte o něčem, čemu nerozmíte. Obojí je tragédie.

+2/0
5.9.2015 12:53

J36a69r96o94s86l95a20v58a 19K90a37n41i68o19k32o42v27á 7132709222297

Váš spasitelský komplex je nejspíš už na rychlou léčbu.

+3/0
5.9.2015 13:21

L47u89b75o34m78í81r 40S32i96g66m50u33n21d 6305985284

Jsme bohatá země? Víte vůbec, že Evropa jako celek je zadluženější než USA? Toto Vy považujete za bohatství? Kdo to podle Vás asi tak bude jednou splácet p. Stoklaso? A Vy tu chcete dělat charitu pro miliony imigrantů? Myslíte vůbec na svůj důchod nebo jste už rezignoval?

+2/0
5.9.2015 15:03

P25e87t14r 36Š24i78k29ý76ř 2797565447345

ja bych rekl ze velka cast z tech Ukrajincu kteri patri mezi tech 400tisic prijatych maka na ceske duchody.

Jinak podle vaseho komentare je videt vase uroven premysleni. Proc tedy nazustali cesi vsichni v Rakousku a nebo NSR kdyz uz se jim podarilo z CSSR uprchnout? Ono je totiz prirozene ze kdyz prijdete o domov , snazite se najit nejlepsi zemi ktera vam bude vyhovovat pro novy start do zivota.

+2/−5
5.9.2015 12:24

O33l61d11ř97i46c63h 88Š78t30ě70p18á24n78e35k 7222346856184

To sice máte pravdu. Ale když v mé zemi bude válka a bude mi hrozit smrt , tak uteču do civilizovaného světa.

Pro migranty je civilizace třeba už jen evropa , když už tedy nechtěli zůstávat někde v muslimských státech , kde jim třeba také nic nehrozilo.

Ale k podstatě. Když mi půjde o život , budu si ještě vybírat kdo mi může poskytnout azyl a ochranu?

To je absurdní.

A to ani chvilku neberu v potaz co všechno si migranti dovolují.

Nebo si snad myslíte , že když češi a Slováci emigrovali , tak se v těch státech , kam přišli , rozčilovali , že se o ně nikdo nestará , že jim nikdo nic nedá a jak jsou na ně všichni zlý?

Ne , když někam emigruju , musím počítat stím , že se tam o sebe budu muset postarat a né čekat , že tam ke mě přiběhnou sluníčkáři a všechno mi dají a postarají se o mě.;-O

+6/0
5.9.2015 12:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.