Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ať si každý signatář výzvy proti strachu vezme domů uprchlíka, řekl Zeman

Každý ze signatářů výzvy vědců k toleranci by si podle prezidenta Miloše Zemana měl vzít domů jednoho uprchlíka. Tak podle něj dokáže upřímnost svých úmyslů. „Český národ není xenofobní,“ zdůraznil Zeman. Nebezpečí vidí v nálepkování těch, kteří mají z přílivu uprchlíků obavy, jako xenofobů, rasistů či fašistů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J82a35n 22S44v69a33r26d80a 4737665846210

Souhlasím s Vámi, že s panem prezidentem taky někdy nesouhlasím, ale jeho charakteristika migrantů a jejich chování sedí na 100procent. Chovají se jako kdyby jim Evropa patřila a slušnost je jim cizí. Za źáchranu z lodí, za pomoc se odvděčují násilím. Stačilo si přečíst jak napadali lidi na Lesbosu, třeba starší italku, která se provinila jedině tím, že jela okolo, vytáhli za vlasy z aut a chtěli odjet. Napadli kolemjedoucí autobus s turisty, rozbíjeli okna a pokryli jej výkaly atd. Je to svědectví polského vědce, ktery byl rád, že je uchránil policejní kordon.jediný důvod byl, že je nestačili dost rychle odbavit. Přitom tito primitivové sami putují Evropou bez dokladů a porušují všechny existující zákony. Viděli jsme fotky z kupé vlaku kudy jeli do vytouženého Německa-špína, výkaly atd. Podle paní Merkelové by bylo třeba je napomenout? To je snad stimul pro další země k pomoci těmto běžencům? Takoví lidé jsou schopni Evropu devastovat v krátké době, za pomoci vedení EU.

0/0
12.9.2015 18:19

M16i27r18o57s41l85a17v 43P34u49d24i34l 9272133513951

Kam jste "vědci" zalezli? Máte plnou .... (ústa) řečí, ale skutek utekl! Tak si ty řeči vyměňujte mezi sebou a neotravujte ostatní! Nebo už máte utečence ve své rodině?

+1/0
8.9.2015 14:07

P32e71t40r 71N70o54v48á22k 8465389810

s řadou názoru našeho pana prezidenta lze nesouhlasit a také s nimi nesouhlasím!! 

čeho si ale na něm vážím?? 

např. se nebojí  asi jako jediný vrcholný politik z EU říci že palestinští islámští teroristé jsou teroristé!! 8-o  

nebojí se říci že Pussy Riot jsou ... český překlad znáte. 

Prostě zastává dlouhodobě stejné názory a neboji se nazývat věci pravými jmény což se v EU žel moc nevidí ;-€

+2/0
2.9.2015 16:27

P23a68v16e63l 38H13r67u47s55k38a 9102289755830

U nas v hospode jsou chlapci, kteri se neboji rict spoustu dalsich veci ... Nepochybne by se vam libili ....

0/0
2.9.2015 21:15

R87u26d66o80l29f 57M11a36t23ě50j61o77v94s20k12ý 6135925

o ale nejsou představitelé státu ani politici. Maximálně představitelé některého Vašeho buranského spolku.

0/0
5.9.2015 23:49

V27í84t84ě30z59s64l95a67v 32J53u64r87a 2216931154101

Třeba prokazují signatáři výzvy službu svojim ženám,které mají rády černé cocoty a pár imigrantů si domů vezmou.

+1/−1
2.9.2015 5:59

P57e22t25r 41N49o58v62á12k 8885279850

s řadou názoru našeho pana prezidenta lze nesouhlasit a také s nimi nesouhlasím!! 

čeho si ale na něm vážím? 

např. nebojí se asi jako jediný vrcholný politik z EU říci že palestinští islámští teroristé jsou teroristé!! 8-o  

nebojí se říci že Pussy Riot jsou ... český překlad znáte.

Prostě zastává dlouhodobě stejné názory a neboji se nazývat věci pravými jmény což se v EU žel moc nevidí ;-€

0/0
2.9.2015 0:31

P77e42t88r 25N71o89v84á42k 8575369660

mimochodem kde je pan Zeman mimo v tomto rozhovoru

Hovory z Lán (02.11.2014 17:05)

Rozhovor s prezidentem Milošem Zemanem o návštěvě Číny a státních vyznamenáních, která předal také Filipu…

http://prehravac.rozhlas.cz/audio/3241849 

                      

ze dalsi hovory by mu parlament dovolil POUZE cenzurovane!!! 8-o 

Ředitel ČRo Duhan: Hovory z Lán v rozhlase asi skončí 

  

http://video.aktualne.cz/dvtv/reditel-cro-duhan-hovory-z-lan-v-rozhlase-asi-skonci/r~56b618e089cb11e4a10c0025900fea04/

8-o   8-o   8-o

0/0
2.9.2015 0:36

I66g11o84r 60J34a57n71í35č38e66k 5723937629893

A každej, kdo chce lepší cesty nebo chybějící dálnice, ať vezme do ruky lopatu a jde si to postavit sám, když je tak chytrej!!!

+1/0
1.9.2015 18:18

B87o60h34u68m32í81r 41Š41i78m27e35k 3431370914974

Miloši, kolik imigrantů se vejde na Hrad?

+2/−1
1.9.2015 17:38

P36a61v56e73l 89M54a23r56e88k 3339155409636

Musíme, my prostí Češi, počkat na rady našich zkušených krajanů, jak to chodí v jejich současných domovinách, kam stejným způsobem ekonomicky emigrovali. Zatím ale moc názorů nebylo prezentováno, přitom bych si třeba zkušenosti Frau Krivanek rád přečetl, jak se asimilovala ve Švýcarsku, a jak se teď věnuje těm novým ekonomickým uprchlíkům v zemi.

0/0
1.9.2015 11:09

P87e28t15r 47N36o35v83á38k 8605729350

poslecjnete si Velmi Seriozniho novinare dlooouho zijiciho v Pze 

Erik Best 

zde od 15. minuty!!! 

http://www.rozhlas.cz/radiozurnal/dvacetminut/_zprava/novinar-erik-best-milan-chovanec-kauzu-kolem-ceske-posty-zrejme-ustoji-ale-cssd-je-oslabena--1523947

A ASI se budete divit jako pani redaktorka :o 

cituji otázka: 

Patříte také k lidem kteří jsou pobouřeni tím jak v ČR probíhá debata o imigrantech? ... R^

0/0
2.9.2015 0:39

J53a35r34o32s66l35a90v 29R78o37j12š15l 2258307715458

Včera jsem poslouchal Zemana při tiskové konferenci. Jedním z argumentů o Číně bylo, že Čína je nejsilnější ekonomikou světa a proto se s ní, bez ohledu na cokoliv kamarádí prý pro nás, pro občany aby jsme se měli dobře ...

Dnes ráno jsem na radiu "Dvojka" poslouchal prof. Ing. Richard Hindls, CSc., dr. h. c. z vysoké školy ekonomické, a že nejsilnější ekonomikou je stále ekonomika USA - a Čína je na 85.místě s ekonomikou na hlavu ...

Zase nám Míla lže, nó jak je tomu u něj zvykem !

+3/−2
1.9.2015 10:26

P73a14v44e44l 27K51o76v53á60ř 6227867179120

Ale dou voni jeden, co jste na radiu "Dvojka," zřejmě oslněn tituly tohoto pána, poslouchal prof. Ing. Richard Hindls, CSc., dr. h. c. z vysoké školy ekonomické. Od prezidenta Zemana, neni řeč o výkonu na hlavu. Jestli jste si dosud nevšiml, např. 100lt sud nalévaný deseti Číňany po jednom litru, bude vážit přesně stejně, jako tentýž, nalévaný pěti Američany nádobou dvoulitrovou.Pro alespoň prsknutí na prezidenta, po překroucení, všechmo dobré....

0/0
1.9.2015 11:20
Foto

T17o68m74á87š 30J29a64n29a89t88a 8634421

Takže když se postavím za nějakého člověka, mám podle Miloše mít za něj zodpovědnost? Nebo proč bych si ho měl brát domů, nějak tomu nerozumim... Jinak ke xenofobním stranám, NSSS, svého času NSS měla nezanedbatelné procento buranů co jí volilo, asi není a ani nebyla významná, ale na toto téma bych se raději odmlčel.:-P

+3/−1
1.9.2015 8:42

O84t60t36o 85H22a88l27í63ř 9883197338256

A myslíte, že je vůči jiným fér, když vy se za někoho postavíte, aniž byste o něm cokoli věděl a svým postoj tak nutíte odpovědnost za tohoto člověka jiným? Takhle k tomu přistupovala Francie a Velká Británie a teď ve 2. generaci zjistily, že si tímto vstřícným postojem vytvořily doma nepřítele, jehož nejsou schopny zvládnout. Nám chcete podobnou nedomyšleností jednání -hlavně že jsme hezcí multi-kulti a tlučeme se do prsou, jak jsme šlechetní - způsobit stejné problémy. Zkuste pochopit, že muslimové se do většinové společnosti nezačlení, vždy budou chtít stát zvlášť. Začlení se pouze politicky, aby mohli prosadit své požadavky. Vaším snem je islamizace Evropy? myslím, že vaše bohulibé úmysly jsou příliš ve vleku nedostatku informovanosti. Každému podobnému jedinci vždy doporučuju, ať se napřed poučí o islámu a přečte si jako nezbytné minimum alespoň Korán. Možná se podivíte míře nenávisti, kterou obsahuje sama svatá kniha islámu. A to nemluvím o klericích, výkladech a dalších dokumentech.

+7/−2
1.9.2015 9:12

R38o17s11t58i80s71l53a47v 83H26u70l67i36k 3262935114178

Souhlasím s panem Janatou, nechápu proč když vyjádřím svůj názor na obranu člověka bych si ho musel vzít domů - jak píšete, není vůči jiným fér se za někoho postavit aniž bych o něm něco věděl. Vy snad něco o těch lidech víte, že se jim tak urputně bráníte? Podle výkladového slovníku je toto přesně xenofobní jednání, starch z čehokoli neznámého. Já neříkám ať všechny přijmeme a děláme jim tady ráj na zemi, říkám jen ať se nad tím všichni zamyslíme, jestli to take nejsou lidi jako my.

+2/−3
1.9.2015 10:34

O25t82t24o 80H11a41l90í49ř 9673477338696

Vážený pane Hulíku, já se s muslimy léta přátelil, žil jsem vedle nich na koleji a považoval jsem je za dobré přátele. Můj názor na ně se změnil v šoku, když jsem viděl jejich bezprostřední reakce na11. září 2001. Viděl jsem jejich extázi z tisíců mrtvých ve dvojčatech, neschopnost ovládnout štěstí z masové vraždy-za ten den jsem snad 100krát slyšel "Alláhu akbar" a dozvěděl jsem se, že je to nejkrásnější den jejich života. Tehdy jsem se začal více ptát a přemýšlet. A dozvěděl jsem se od nich spoustu věcí - považovali mne za možného budoucího muslima a byli ke mně velmi vstřícní. Což postupně ochladlo, když jsem jim začal klást nepříjemné otázky. Vy jste někdy nějakého muslima dobře poznal, že mne tu tak poučujete o slovníkových heslech? Já totiž nemluvím o nepoznaném nebezpečí, ale o nebezpečí poznaném. Až se dovzděláte ve všem, co nevíte, tak mne můžete přijít poučit o významu slova xenofobie. Já bych vám zatím dal k nastudování slovo nevzdělanec. Napřed si více nastudujte a méně pište. Čím víc toho budete vědět, tím méně tu budete psát prázdných alibistických frází.

+4/0
1.9.2015 14:00

R52o22s97t44i59s59l23a27v 16H47u28l45i25k 3582685884688

Pokud se jedná o konkrétní znalost muslimů, tak ano, znám lidi z Brna, Alžíru, Maroka, Pakistánu a Iránu. S každým z nich jsem se potkal v práci (ČR a Německo) i mimo ni na posezení a velice často jsme se dostali k debatě o současné situaci. Kromě faktu, že si nedali alkohol jsem nenarazil na jedinou rozdílnost, natož pak důvod, proč bych v nich měl vidět nepřítele. Naopak, na valnou většinu věcí jsme se dívali shodně, od zahraniční politiky jednotlivých zemí až po  "terorismus". Ani jeden se mě nepokoušel konvertovat na víru, nebo něco podobného. I když je pravděpodobné, že jsme každý potkali naprosto jiný vzorek lidí věřím, že chyba bude na naší straně a v tom, co si z dané konverzace odneseme.

0/−1
1.9.2015 14:13

O58t94t93o 26H56a73l35í18ř 9433367758206

Na posezení u společenské konverzace toho nejvíce zjistíte;-D. Já poznal, jak na nás nahlížejí, až téměř po třech letech každodenního společného života. Nějaké náznaky byly už předtím, ale prostě jsem si jich nevšiml. Téměř všichni muslimové, které jsem poznal, jsou vysokoškolsky vzdělaní nebo alespoň na univerzitě nějaký čas přebývající. Na terorismus mají připravenou takovou dlouhohrající desku, kterou pořád opakují. Až když začnete mít vtíravé otázky, ta deska začíná skřípat. My se tehdy bavili o všem možném, o islámu jen okrajově. Až když jsem se po letech společného života na koleji začal víc zajímat z přirozené zvědavosti, začali mne napřed seznamovat s informacemi o víře a potom mne trochu připravovat na konvertování. Jenže brzy zjistili, že o to nemám zájem a značně ochladli. Abychom se mohli něčeho dobrat, nezbývá už nic, než abyste si doplnil znalosti o islámu.

+2/0
1.9.2015 14:49

P18a23v33e30l 77M40o13j72e32s75c66i80k 9826100776647

vite houby o nich a pisete nesmysly, prvni ziskejte zivotni zkusenosti s nema a potom neco piste a kritizujte, tohle patri Rostislavu Hulikovi a chyba je ciste na Vasi strane, nic jste nepoznal do hloubky jen povrchne a delate ze sebe znalce muslimu, kdyby jste je poznal hloubeji a jejich vlasnosti a zvyky, tak nikdy byste nenapsal to co jste napsal tady, pan Halir ma plnou pravdu ja mu to potzvrdim, mam nato pravo, ziji snema jiz cca. 26let, poznal jsem je jak v pracovnim zivote, tak osobnim a take jako soused, tecka a nikdo mi nebude muslimy popisovat tak nebo onak, jsou vyjimky mezi kosovskymi muslimy co jsem poznal osobne a potom do te skupiny muzu take zaradit par kurdu tot asi vse...

+1/0
2.9.2015 0:46
Foto

T78o65m52á72š 12J80a18n52a38t53a 8944481

Omlouvám se, ale korán jsem nečetl a pochybuji o tom, že jediné procento lid,í co na těchto diskusích nadávají, ho četli, zato vím že podstata křesťanství (i historie) není o nic méně zmáčená krví. Základ svobodného státu je v neupírání práv a presumpci neviny, ale když najedou příjdou cizinci, dozvědí se, že tyto obecné zásady nejsou vlastně pro všechny, ale jen pro tyhle a tamty. Já žádné islamisty neznám, ale nemyslím si, že až nějakého poznám bude to při znásilňování mojí rodiny.

+1/−2
1.9.2015 10:38

O71t36t26o 33H46a17l97í34ř 9943247468276

Mně bylo jasné předem, že jste Korán ani vy, ani váš obhajovatel nečetli. Měl byste si o islámu a křesťanství doplnit vzdělání a pak teprve psát své sluníčkové představy - základ chyby je vždy v nevzdělanosti či v nedostatku informací. Možná vás po kratším studiu překvapí, že podstata křesťanství není zmáčená krví, jak se domníváte, ale v nenásilí a odpouštění. A to, že v minulosti křesťané páchali podobné ukrutnosti, aniž by je k tomu vyzývala víra, s tím nemá nic společného. Byly to tisíce let vývoje, než jsme došli k demokracii. Islám ovšem není jen takové "jiné křesťanství, jak se spousta sluníčkových lidiček domnívá. Nenávisti vůči nevěřícím včetně výzev k jejich pobíjení, zákazu jiného přátelství s nevěřícími než účelového atd. Možná vás překvapí, že dle Koránu naše země není zemí naší, ale zemí dětí Alláhových, které jen dosud neměly příležitost ovládnout toto území. Ale jako správní věřící mají povinnost prosazovat, aby i nad touto zemí zavládl zelené prapor islámu. Já také neznám osobně žádného islamistu, ale znám a především v minulosti jsem poznal celou řadu muslimů a vím o čem mluvím. Nebudu opakovat, co jsem psal už dříve jinde, ale jen vám napíšu myšlenku, nad kterou byste se měl zamyslet. Islám je neslučitelný s demokracií, nicméně muslimové považují demokracii za vhodnou k rozšiřování kvůli její slabosti. Ti muslimové, s nimiž jsem mluvil, považují demokracii za neudržitelnou a považují za samozřejmé, že jednou tady bude islám a islámské právo. Protože je od Boha a jiná možnost není. Myslíte, že má smysl poskytovat demokratický prostor někomu, kdo chce demokracii rozvrátit? Mne učili, že v demokracii by měla platit stejná práva pro všechny, kdo v ní chtějí žít. A co ti, co ji nechtějí? Vzdáme se kvůli nim demokracie? Zajímejte se trochu o změny ve Velké Británii a Francii kvůli islámu, možná vás to zarazí. První vlna byli jen uprchlíci. Jejich děti už jsou radikálové, protože nikdy nepřijali systém země, do níž přijeli.

+1/0
1.9.2015 13:51

R64o25s45t81i38s23l42a56v 94H70u39l76i82k 3132175364148

Pane Halíři zdá se, že vy, ač vytýkáte neznalost Koránu jiným, jste ho sám také nečetl. Osobně se nehlásím k žádné víře, ale Korán I Bibli jsem četl, tudíž mohu potvrdit, že stejné verše jako najdete v Koránu o vybíjení celých generací bezvěrců apod. najdete taktéž v Bibli (pokud by vás to zajímalo, mohu nasměrovat na konkrétní kapitoly). Samotný Islám taktéž ani v jednom bodě nevede k násilí - to, že si některé radikámĺní skupiny berou do ruky náboženství jako motivaci pro masy je věc jedna, ale s "podstatou náboženství" to nemá vůbec nic společného. Nevím s kterými muslimy jste tedy mluvil, ale neznám ani jednoto takového, který by nebyl ochoten se přizpůsobit právu země, ve které žije. Problém je, že v současné době hážeme Islám, muslimy, araby, migranty a teroristy do jednoho pytle, který bychm nejraději viděli zapálený plavat v řece. A s tím já prostě jako člověk souhlasit nemůžu.

0/0
1.9.2015 14:01

O90t34t45o 64H10a95l59í42ř 9443757128536

Buď neumíte číst nebo lžete úmyslně. Přímo v Koránu najdete spoustu súr vyzývajících k vraždění nevěřících. Kde najdete podobné výzvy v Bibli? To mne samozřejmě zajímá, protože vím, že takové informace tam nejsou. Ve Starém zákoně najdete maximálně dějinné výklady, ale nikde není přímá výzva, i když Korán je jich plný. Chcete odkazy? Nebo si je dokážete najít sám? Najdete je i na internetu celkem snadno. Navíc vás ujistí, že ve snaze nepodléhat fanatismu případného radikálního překladu jsem prostudoval dokonce dva různé překlady Koránu a oba obsahovaly téměř totožné informace. Navíc Korán obsahuje i mocenské prvky, které v Bibli nenajdete - např. to, že nad celým světem zavlaje zelený prapor islámu. A teď mne pobavte těmi odkazy, kde vás Ježíš slovy Bible vyzývá k násilí a vraždění.

0/0
1.9.2015 14:56

R69o63s28t34i17s85l44a36v 23H25u20l48i52k 3112955484498

V dnešní době se hodně plýtvá slovem "lhát", taktéž Vás neosočuji když mluvíte o svých "muslimských kamarádech" jako o teroristech, I když mám naprosto jiný názor. V tomto se s Vámi nemohu hádat, máte svůj názor a pravděpodobně jste na skupinku teroristů opravdu narazil. Otázka zůstává, proč jste neudělal víc a tento živel jste nechal v klidu pokračovat budovat teroristické buňky po celé republice.

Co se týká dvou náboženských textů, ano, souhlasím, že v Koránu tyto verše jsou, to nepopírám.Taktéž souhlasím, že tato kniha je velice snadno zneužitelná pro jakýkoli trestný čin s náboženským podtextem. Ale cožpak křesťané (anebo jakékoli jiné náboženství) mezi sebou nemají teroristické organizace opírající se o víru, např. Army of God (USA), LRA (Uganda) atd.. Cožpak křesťanství taktéž nehlásá víru v jednoho jediného boha?

Musím šetřit místem na přízpěvek, dodávám nějaké odkazy z bible.

Exodus 23:23

Můj anděl půjde před tebou a přivede tě k Emorejcům, Chetejcům, Perizejcům, Kananejcům, Hivejcům a Jebusejcům. Až je vyhladím, nebudeš se klanět jejich bohům, sloužit jim ani se chovat podle jejich zvyklostí, ale naprosto je zničíš a jejich posvátné sloupy roztříštíš na kusy. Budete sloužit Hospodinu, svému Bohu, a on požehná tvému chlebu i tvé vodě. Z tvého středu odejmu nemoc. Ve tvé zemi nebude ženy, která by potratila nebo byla neplodná. Obdařím tě dlouhým životem.

Pošlu před tebou svou hrůzu. Každý národ, k němuž přijdeš, rozvrátím.

Exodus 32:26

Postavil se tedy k bráně tábora a zvolal: „Kdo je Hospodinův, ke mně!“ Shromáždili se kolem něj všichni synové Leviho. Mojžíš jim řekl: „Takto praví Hospodin, Bůh Izraele: Každý si připásejte k boku meč. Procházejte táborem od brány k bráně a každý pobíjejte i své bratry, přátele a příbuzné!“ Leviho synové se zachovali podle Mojžíšova slova, a toho dne padlo z lidu na tři tisíce mužů. Mojžíš totiž řekl: „Vstupte dnes do služby Hospodinu, i kdyby měl každý jít proti svému synu nebo bratru. Tak na sebe dnes přivedete požehnání.“

0/0
1.9.2015 15:36

O43t98t70o 29H23a33l22í81ř 9103257498316

1.Nemluvil jsem o svých bývalých muslimských přátelích jako o teroristech, jen jsem popsal svůj hluboký šok z jejich euforie a jedfnoznačného schvalování masové teroristické vraždy. A to jsem tehdy ještě neznal slavný výrok současného tureckého prezidenta, který na otázku, co budou umírnění muslimové dělat proti islámskému státu, odpověděl, že existuje pouze jedfen islám, nikoli dva. Pointu byste už mohl pochopit i vy ve své zjevné bezelstnosti.

2. To, co jste vytáhl ze Starého zákona, je samozřejmě to, co jsem čekal. Svědčí to o tom, že jste četl buď nedbale nebo jste čtené nedokázal pochopit. Takhle čtou ze Starého zákona obvykle jen muslimové - tímto způsobem si také jedna muslimská česká autorita vysvětlila Ježíšova slova: Ty kdo jsi bez viny, hoď první kamenem jako výzvu ke kamenování.:-P Zdá se, že vy jste na tom s chápáním psaného slova podobně. Ve vašich výňatcích jsou líčeny historické události a jejich popis formou vyprávění. Ale nikde, zdůrazňuji pro vás NIKDE není jediná výzva K VRAŽDĚNÍ NEVĚŘÍCÍCH DÁVANÁ VĚŘÍCÍM JAKO VZOREC CHOVÁNÍ, KTERÝCH JE V KORÁNU PLNO! Chápete ten základní rozdíl? Když si doplníte lehce vzdělání (zdůrazňuju, že nejsem věřící), tak v Bibli jsou obsaženy určité vzorce chování věřícího v Novém zákoně (- omlouvám se křesťanům, že to vykládám tak zjednodušeně), jistě mi ukážete, kde Ježíš vyzývá k vraždění nevěřících tak jako to na více místech činí prorok Mohammed. Čekám na vaše citáty. Mimochodem - je třeba dokládat citáty z Koránu, o nichž jsem mluvil, nebo si je najdete sám?

0/0
1.9.2015 20:42

O94t77t66o 53H51a10l74í57ř 9573947318906

Ještě na jednu vaši sluníčkovou hovadinu musím reagovat - neviděl jste někdy v posledních letech zprávy? Možná jste si mohl všimnout, že tisíce mladých muslimů narozených a vychovaných v západních zemích v duchu demokracie, odjelo bojovat na straně islámského státu. Je ošklivé, že imigranty hážu do jednoho pytle, ale já vás jen upozorním, že tohle je jen vrchol ledovce v moři a že v Británii a Francii sílí hlasy po zavedení práva šaríja. Od multi-kulti sluníčkových muslimečků, kteří byli vychováni v demokracii a jen nešťastnou shodou náhod proti ní chtějí ti umírněnější -bojovat politicky, ti radikálnější - se zbraní v ruce. Je tu někde blog českého lékaře žijícího v Anglii, jehož jméno jsem bohužel zapomněl. Nicméně píše velmi realisticky o soužití s muslimy bez xenofobie-jen si uvědomuje nebezpečí, které demokracii začíná hrozit. Jeho zkušenosti jsou podobné mým, ač jsme je každý chytili jinde a jsou totožné i zkušenosti mých dvou blízkých přítel, kteří žili také v Anglii. Nebo zkuste blog pana Berezoglu, což je velmi inteligentní umírněný muslim žijící zde, který se dívá poměrně věcně na soužití středoevropanů a muslimů.

0/0
1.9.2015 15:08

R77o66s74t23i96s21l97a98v 21H92u10l75i41k 3332555404168

Koukám, že už Vám dochází argumenty, když začínáte čím dál vice útočit na mou osobu, případně mé výroky, slovy jako "sluníčková hovadina" apod. Ale berme to tak, že akorát následujete svou rétorikou nejvyšší představitele tohoto státu, takže vlastně děláte dobře.

Největší nebezpečí pro demokracii momentálně způsobujeme my, protože ač hlásáme rovnost, presumpci neviny apod., tak se stavíme k různým skupinám lidí každý po svém. Takže tyto hodnoty oslabujeme primárně my - pokud vím, tak i "hlasy o právu šaría" by měly být z pohledu demokracie v pořádku. Ruku na srdce, myslíte si, že si Fracie nebo VB odhlasuje zavedení práva Šaríja? Myslíte si, že muslimská komunita projevující se Islámským státem jako špičkou ledovce je prorostlá naší společností a postupně nás ovládá? To už ale opravdu zacházíme do oblasti sci-fi, ne-li fantasy.

Jenom abych ještě upřesnil informace o mě - nehlásím se k nějakému hnutí květinových dětí, mírotvorcům, ani ničemu podobnému. Moje názory jsou dost vyhraněné a neměl bych problém moji zemi aktivně bránit, pokud by ji hrozilo jakékoli nebezpečí. Pouze si myslím, že témata o kterých se bavíme jsou uměle nafouknutá a podporující nesnášenlivost napříč komunitami, což nám určitě prospívat nemůže. A stačí si přečíst Německé noviny z třicátých let a porovnat je se současnými, aby člověk pochopil, že se můžeme řítit do stejných problémů, jako kdysi.

0/0
1.9.2015 16:01

O52t17t70o 94H14a28l46í52ř 9933117108316

Vy máte vážně problém s chápáním psaného textu a ve svém svatém boji za sebevraždu demokracie mi vkládáte do úst slova, která jsem nikdy neřekl.. Zkuste si ještě jednou přečíst to, co jsem napsal a pak zkuste především pochopit. Navíc nevěřím tomu, že byste právě vy byl schopen a ochoten účinně bránit svoji zemi. Vy jste spíš ten typ, který, až by vedle vás umírali obránci v palbě nepřítele, by se ptal, zda na ty lidi vážně musíte střílet, vždyť by se s nimi možná šlo domluvit... A četl jste špatně i ty německé noviny. Je to stejné jako číst dnes ruské - bylůy a jsou plné neb ezpoečí, které reálně nehrozilo. Ovšem islamizace Evropy je hrozba reálná - pokud ji nevidíte, tak buď žijete ve slonovinové věži nebo ji nevidáíte, protože vidět nechcete.Demokracie je s mírou demokratické diskuze bohužel proti totalitním ideologiím slabá, jak už jsme si jednou museli vyzkoušet. Islám je totalitní ideologie, která se na nás valí teď. Ano, možná jstre to ještě nepochopil, ale náboženství s mocenskými a totalitními prvky ve věrouce není náboženstvím, ale ideologií. A právě teď s touto totalitou Evropa prohrává. Mezi dnešními politiky však bohužel nevidím žádného sira Winstona, který by dokázal omezit demokracii a zavést válečnou, která se jako jediná dokázala účinně bránit, aniž by měla vojenskou přesilu.

0/0
1.9.2015 20:54

P89a90v47e77l 78Š51e55d57ý 2978836882265

je dobré si přečíst tohle http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/379241-kambodza-uz-nechce-vic-uprchliku-z-australie-prijala-ctyri.html

0/0
1.9.2015 7:50

M49i20c11h77a90l 22T28i54c44h51ý 4141874599953

Ať si ho aspoň jeden z těch, co podporují Miloše Zemana, vezme domů. Díky moc.

+2/−5
1.9.2015 7:44
Foto

P73e48t37r 70K12r20á96l 5764301117625

Zeman je frajer co se nebojí říci co si myslí, raději člověka co někdy řekne něco co nechci než prolhaného Sobotku co si hraje, že kvoty nechce a přitom vezme imigrantů ještě víc než měl.

ČR hodně dluží Milošovi za jeho odvahu.

+13/−5
1.9.2015 2:26

M97i61c81h10a81l 17T67i27c53h54ý 4921264689613

Rozhodně mu ČR nedluží tolik co Kreml.

+3/−3
1.9.2015 8:00

H81a82n55a 86Z48a85m58r27a82z76i17l30o37v81á 9775280716891

A Zeman ať to jede řešit do místa konfliktu. S pozemními silami.

+4/−1
1.9.2015 0:55
Foto

H98e24l91e59n45a 54S61o43u45č69k15o50v79á 4315683182291

Ano,každý kdo se uprchlíků zastane,měl by si vzít jednoho domů,aby si ho živil,šatil,platil mu léky a dával mu kapesné až dosmrti.

[>-]

+15/−3
1.9.2015 0:17

B36o51h89u80m25i13r 80M78a14l91ý 6612796857492

Souhlasím. To se to "fandí" běžencům když to bude platit jiný.

0/−1
1.9.2015 11:12
Foto

H35e81l13e27n54a 68S31o46u11č34k15o49v88á 4215413952851

Vroce 2013 nás přišel jeden běženec na den na 1842kč.

Kolik stojí asi teď?

Jde to ze státní kasy,tudíž z našeho,já bych taky chtěla mít denně na výběr ze 3 jídel k obědu,zadarmo..

Dohadují se ve vládě zda důchdcům od nového roku přidat nebo ne a tuhle verbež si tu hýčkáme lépe než vlastní.

0/0
1.9.2015 11:28

Š60t28ě62p51á76n 81S18e83k20a21n80i40n61a 2109624594305

Rakousko si koleduje o Heiderichiádu (nezaměňovat s Heinrychiádou) ;-D[>-]

0/0
31.8.2015 23:42

J79a68n 76B14l23a49n97a 3896495644

Pud sebezáchovy není projevem xenofobie

+9/−2
31.8.2015 22:40

B75o74h24u69s47l17a15v 10H61u32d96z58i10e93c42z43e57k 2499158489345

Vyzva vedcu poukazala na to, ze si pomateni vedci pletou pojmy "elita" a "jelita".

+13/−2
31.8.2015 22:37

R51o88s67t40i72s29l81a46v 78H63u60l36i26k 3412185954508

Reakce panu Rozbořilovi: Pane Rozbořile, bohužel jste nepochopil, co jsem chtěl mým komentářem níže říci. Výzva vědců jen poukázala na problém - kdyby se ke stejnému tématu vyjádřili třeba Vámi zmínění popeláři, pekaři, zámečníci, inženýři nebo doktoři, stali by se tou nepohodlnou skupinou oni? Mám ten dojem.

To co se tu stalo není to, že by někdo poučoval, ale že se skupina dohodla a slušně požádala lidi aby se chovali slušně. Nebo snad máte pocit, že jste touto výzvou něčemu nucen? Poté byli tito lidé označeni za elitu která si vůbec dovolí něco říct, za skupinu jež se povyšuje nad ostatní. Mám to tedy chápat tak, že žijeme v národě, kde když si kdokoli dovolí vystoupit jako skupina s rozdílným názorem než hlava státu nebo její velice ambiciózní mluvčí, je označen za manipulátora? Přičemž pan prezident tuto skupinu může urážet a vkládat jim do úst slova, která nikdy neřekli a štvát proti nim ostatní část společnosti?

Takto to vnímám já a i když jsem v dobách minulých nežil, opravdu mě to připomíná předlistopadové praktiky. A popravdě, jestli naše společnost tímto směrem postupuje, mám pocit že i já bych se jednou mohl stát migrantem a žádat o azyl v nějaké jiné, "podle-mě-demokratičtější" zemi. A rozhodně nejsem žádný násilník, terorista nebo "nezaměstnaná, stát vysávající spodina".

+4/−6
31.8.2015 22:27

P43a32v55e98l 11K37ř32í31ž 8677821700799

Nějak nerozumím požadavku chovat se slušně v okamžiku, kdy se drtivá většina slušně chová. To za prvé. Pak jaká slova jim prezident vkládá do úst?

Jestli se jednou budete muset stát migrantem, nebude to kvůli Zemanovi ale naopak...

+7/0
31.8.2015 22:35

R90o57s83t10i40s34l84a56v 38H73u87l33i62k 3822675464318

Taktéž nerozumím Vašemu výkladu drtivé většiny. To že mluvím slušně neznamená, že se chovám slušně. Zadejte si do vyhledávače slovo migranti a prohlídněte si titulky v novinách, a nejlépe ještě diskuze pod nimi. Copak nejde nereagovat na slova Tomia Okamury počínaje, o táboře ve Vyšních lhotách, selekcí pana Babiše, ozbrojenou ochranu hranic podle slov prezidenta až po komentáře zpráv o "dobrých zprávách o 71 mrtvých" na rakouské hranici? Na tohle výzva reaguje. A jak již říkám po několikáté, neříká nikomu, jak se chovat, koho brát a nebrat, pouze prosí o objektivní posouzení informací a nevyužívání lidského neštěstí ke sbírání politických bodů.

+2/−4
31.8.2015 22:57

J82o61s33e46f 16H16o81l92a34n 6490613447199

Já si myslím , že nejlepším důkazem vašeho přesvědčení by bylo si pár "uprchlíků" vzít osobně domů. Tam by jste si ty jejich problémy mohli v klidu probrat a pak nás ostatní s tím seznámit. Co vy na to?

+7/0
31.8.2015 23:20

Š14t45ě20p66á87n 16S76e36k85a17n32i49n22a 2689444324465

Vem si uprchlíka domů. A můžeš mu i vyHulik 8-o

+4/0
31.8.2015 23:43

R28o68s85t10i83s30l46a43v 83H50u11l17i15k 3832335214298

Koukám, že se tu vede velice intelientní diskuze...

0/0
1.9.2015 10:23

Z69d51e22n95e94k 61Š68i94t96i54n10a 2963938470475

Pan prezident je realista se zdravým rozumem.

Palec nahoru.R^R^R^R^

+14/−1
31.8.2015 22:27

F69r87a31n92t57i19š29e25k 73C32h13m65e74l28a79ř 6328980

Vážený pane prezidente Zemane, děkuji Vám za projevenou odvahu a podporu normálních občanů naší krásné zeměR^R^R^[>-]

+13/−1
31.8.2015 22:01

R37o92b98e91r19t 49Č33e16r26v14e86n75ý 5451459890130

Škoda, že Zeman nemá větší pravomoce. Jako jediný z našich politiků má koule na to říct pravdu nahlas a nazývat věc pravými jmény. Ne, nevolil jsem ho.... a teď nějak v koutku duše vlastně nechápu proč.....

+11/−1
31.8.2015 21:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.