- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Moje ničím nepodložená spekulace:
Jaký byl důvod letět vedle sebe už ve výšce 1500 m, když v těsné formaci potřebují být až před vysazením ve výšce 4000 m? Parašutisti si chtěli k rekordnímu RW seskoku natočit i záběry ze stoupání a z jednoho letadla točili druhé.
Proč nabírali výšku nad úbočím Bílých Karpat 10 km od letiště, místo aby stoupali nad údolím Váhu, kde by měli větší rezervu výšky nad terénem a případně lepší prostor pro nouzové přistání? Pro focení a natáčení hledali pěkné pozadí - kopce.
K tomu druhému: Nemohlo být důvodem využívání stoupavých proudů nad úbočím?
Nemám s létáním zkušenosti, jen tipuji.
Na to kolik jich mohlo umřít to ještě dopadlo dobře. Kdyby nezachovali chladnou hlavu a zpanikařili.....
...smutné a zřejmě zbytečné - ale alespoň že těch mrtvých bylo při takovém přůšvihu ještě relativně málo.....
Nehoda celkem jasná, přesto se povede vyšetřování v délce několika let.
jo...a budete to platit vy z vlastni kapsy!!!
Dva parašutisté zůstali v letadle, jeden zemřel na zemi? To jako že se mu neotevřeel padák? Takže kdyby vše dopadlo dobře a ta letadla do sebe nenarazila, on by stejně zemřel??
Že by nestihl vyskočit včas a ti dva už vůbec nestihli vyskočit?
Nikde jsem se nedočetl jaké bylo v místě počasí. U 1500m mohli být už v mracích. pokud byla nízká oblačnost. Bohužel chyby se stávají, piloti zvládli nejtěžší část - start a mohli polevit v pozornosti, mohla za tím být zddravotní indispozice jednoho z pilotů, která rozptýlila toho druhého... mohlo se stát prakticky cokoli.
Škoda jich, je dobře, že parašutisté nezpanikařili a že nedošlo k výrazně větším ztrátám.
Parašutisti si většinou berou GOPRO kamery, tohle natočit tak opravdu můžou redaktoři napsat že to je hit internetu
dost mozna to natocili, ale ne kazdy je takove tele aby s necim takovym hned letel do medii
Smutná událost, zda to byla chyba pouze pilota, na 410 jsou však nutní dva, že by kiksli oba nebo zda tam bal nějaká závada třeba v přístrojích, to už se asi nezjistí. Piloti se však zachovali správně, snažili se poškozené stroje stabilizovat a dovést k nouzáku, což umožnilo paragonům vyskočit a zachránit si tak život pouze s nepěkným zážitkem, pouze dvěma se to nepovedlo, jim a pilotům RIP
V jakých přístrojích? Třeba se prostě neviděli.
Takže v Kunovicích už mohou pokládat kýl na nové L-410.
No, parašutisti by byli rádi. Ale víš kolik taková L-410 stojí?