- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když jsou policajti ochotní platit údajně 700 tisíc za rozpoznávání RZ, tak tohle je sranda.
." . . .zhledem k jedinečnosti každého vozidla nebylo možné dopředu zjistit spotrebu . . ." Tak nejak si predstavuju vyzirky v pozici nakupci ministerstva vnitra. Provize az na prvnim miste, plati to EU a ostatni se doladi za behu.
Zručnější kutil by vyřešil za chvíli, ti co nás mají chránit jsou bezmocní. Osobně bych si koupil malý generátorek jako mají stánkaři, chataři, táborníci... ceny pár tisíc, vypije nějaké deci benzinu na hodinu a navíc je přenosné a univerzální zařízení.
Jsem si jist, že se nějaká firma na víceúpravách zase neskutečně napase. Také snad není problém, dát do interieru auta další záložní baterii. Vašnostové ovšem žijí ve zcela jiném světě než my plebejci. Dovedu si představit tu obrovskou papírovou válku, než se nějaká změna či vylepšení může vůbec vykonat.
No chtel bych to videt, co konkretne vybiji aku, kdyz se auto zrovna nepouziva. Ale pridavne aku ten problem nevyresi, pravdepodobne. To opravdu zalezi na tom co je tam jak zapojene.
A ted nevazne: Vyresil by to prenosny atomovy reaktor a prestavba na elektromobil
Baterie je v autě jen záložní zdroj na krátkodobé použití, ale hlavně na startování. Pokud nebyl požadavek na záložní velkokapacitní baterii, tak bude chyba jinde než u výrobce. Podle mně je to banalita, která se nechá rychle vyřešit.
Problém s nedostatečnou kapacitou akumulátoru nebo nevhodně použitým typem je zcela běžný i když se jedná na první pohled o celkem banální výpočet. Ale stačí aby technik počítal s jmenovitou kapacitou akumulátoru a je problém, protože využitelná kapacita nemusí být ani 1/4. Nezáleží jen na celkovém odběru, ale také na intenzitě vybíjení, teplotě akumulátoru, typu a dalších faktorech. Takže tak jednoduchý ten problém zase není. Technik musí znát chemické procesy v akumulátoru a podmínky provozu, aby dokázal dobře definovat potřebnou kapacitu. To ale nic nemění na faktu, že se zde stala chyba.V principu, díky cenovým tlakům, dnes výrobce do vozidla montuje tu nejmenší možnou baterii, navíc až na výjimky není startovací baterie konstruovaná pro cyklický provoz hlubokého vybíjení. Pokud dodávali dodatečně další elektrické vybavení, měli automaticky dodat i zdroj energie.
Me by zajimalo JAKE dodatecne spotrebice tam jsou, a proc vybijeji akumulator, kdyz motor nebezi? A taky za jak dlouho plne nabity akumulator vybiji tak, ze nelze startovat...
Fascinuje mne kolik máme "odborníků", kteří přesně ví, kde udělal výrobce chybu a jak ji napravit. Podle téhle diskuze jsme národ géniů.
Jsme národ praktiků, především my, starší generace která zažila zaostalý systém kdy se stále muselo improvizovat. Dnes tomu nikdo neuvěří, co jsme dokázali mnohdy na koleně vytvořit a ono kupodivu fungovalo. Včetně i velmi náročných oprav a úprav motorových vozidel. Dnes jsou mechanici spíše měnitelé dílů, my jsme ty díly mnohdy vyrobili a fungovali. Sám jsem stavěl celé závodní motorky se se svou jsem porážel i japonské.
Ať si tam dají pořádné baterie. Dne se vyrábí kvalitní akumulátory, jezdí po městech elektromobily s kapacitou baterie až 100KWh a ministerstvo nemá na kvalitní Li-On baterie s dostatečnou kapacitou a trvanlivostí?
Hm, hasiči to s RZA zvládnout, a policie ne? Chjo. Kdo tomu zas dal právo razítka a podpisu...
Řešení - pověsit za každé auto dieselagregát na výrobu elektřiny. 314