Diskuze

Jde to i v noci, míní Ťok. Kontroloval opravy dálnice pod lampami

Ministr dopravy Dan Ťok si v pátek osobně zkontroloval, jak to vypadá, když se silnice opravují v noci. Využil totiž uzavírky Lochkovského a Komořanského tunelu na Pražském okruhu, které budou neprůjezdné až do nedělního poledne, a vyrazil tam na inspekci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Klasika. Žák měl jako PR lopatu na D1, Ťok má "noční přepadovku". A jsou tací, kteří mu to i baští. Hurá. ;-D

0 0
možnosti

J72a17n 58N92o92v59á90k

22. 8. 2015 22:05

Člověk má den na práci a noc na odpočinek. Sex se do toho nepřepočítá. Jsou neodkladné profese např. ponocný, kojná, krupiér a topiči elektrárenští a to jsou u mne velcí hrdinové, co mžikají únavou a bacají čelem do ježčí kůže, zatímco my ostatní si pravidelně odfukujeme v saténovém pyžámku na pelesti.

0 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

Lidi nepiste sem ty nesmysly. Zamyslete se nad tim co pisete. Tydeni inspekce na stavbach jsou normalni. Sejde se majitel,investor,odbornici,stavitele a projednavaji problemy a vyvoj stavby. To,ze to konecne nekdo posunul dal z neho dela populistu. Jestli mate problemy vyreste si je s prateli u piva.

To,ze se rekonstruje a stavi je snad dobre ne? Nebo radej chcete jezdit v dirach? Zajete se podivat na Ukrajinu misto dovolene v Chorvatsku.

0 0
možnosti

Není divadlo jako divadlo. A pokud to divadlo je špatný, pak se není čemu divit. Jistě chápete. ;-)

0 0
možnosti

Zdravim  z revize tunelu. Od sesti rano na nohou, ted necelahodinka pauza a pak zasdo vecera.

1 0
možnosti

No,to je tedy novinka,pane ministře.

2 1
možnosti

Chaos.

Tak to vypadá dnes na silnicích a dálnicích Česka.

Opravy a uzavírky se provádí nekoordinovaně a tak vznikají absurdní uzavírky objízdných tras a na náhradních trasách další a další "objízdné" trasy!

Nezřídka 3 i 4 objížďky objížděk!

Opravy postupují pomalu. Rozšíření oprav o I/35 bylo dokonce záměrné s cílem přerušit dopravu po této důležité spojnici, viz http://pardubice.idnes.cz/litomysli-by-mohly-od-pretizene-dopravy-pomoci-kolony-pge-/pardubice-zpravy.aspx?c=A150604_2167520_pardubice-zpravy_msv

Současný rozsah oprav na více místech vytváří permanentní dopravní chaos v Brně a Ostravě.

Připadá mě to jako úmysl. Neexistuje centrální koordinace. Silniční síť se rozpadá na části, které již nejsou ani mezi sebou propojené! Tragikomedie. Jak se říká "Mnoho zajíců, psova smrt"!

O dálnici D1 lze hovořit jen v "" jako o dálnici, to už dávno není, snad jen na papíře na ministerstvu!

Normální by bylo udělat pořádně jednu kompletní komunikaci západ-východ nebo sever-jih. A, teprve pak další. Dřív se udržovaly II. důležité pro armádu a mobilizaci, dnes z toho jsou taky jen trosky. Tento stát spěje k záhubě! Viníci - politici! Sedněte si pane ministře před zrcadlo. To co tam vidíte nás netěší!

1 1
možnosti

Je pravdou že některé typy prací se dají dělat i v noci.                                                 Zásadní problém je ale v organizaci práce, znám několik případů kdy se několik dní finišovalo aby se pak zas několik dní čekalo, ať už na materiál nebo nástup specializované firmy. Půvabné je to že nepředržitou práci propagoval Ťok v tunelu. Ten je totiž vždy uzavřený a staveniště je ze své podstaty vždy dobře nasvícené.

0 0
možnosti

A kolik je tu náhle odborníků na stavby a opravy! :-):-) Já sám si před 15-20(?) lety pamatuju televizní reportáž, kdy redaktoři jeli po dálnici a zkoumali opravované úseky, co už byly týdny zavřené a na kterých nebyla ani noha  a pak se ptali příslušných ředitelů a ti něco zmateně blekotali, evidentně je nachytali na hruškách. Takže jakýsi posun tu přeci jen je. Stejně tak ve starém Světě motorů z r. 85 byla dvoustrana o opravách a uzavírkách, byly úseky silnic, co byly zavřené rok a kde se pracovalo tak 1-2 týdny v měsíci, jednou nebyl cement, pak zas onemocněli lidi, pak měl finišer poruchu a jiný v okrese nebyl, blablabla. Ale faktem je, že tehdy byla nižší hustota dopravy, tak to tolik nevadilo.

2 1
možnosti

To byl za Socíku běžný postup.                                                                              Na stavbě docházely peníze a tak se ryze administrativně zavřel(zahájil) jiný úsek aby se z něho dalo čerpat, osobní zkušenost.

1 0
možnosti

ona práce pod lampami v noci, ukáže výsledek až za denního světla a ten bývá občas k pláči, pane ministr!! Vlastní zkušenost s prací pod lampami!!

0 0
možnosti

Obzvláště v tunelu...

0 0
možnosti