Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jde to i v noci, míní Ťok. Kontroloval opravy dálnice pod lampami

Ministr dopravy Dan Ťok si v pátek osobně zkontroloval, jak to vypadá, když se silnice opravují v noci. Využil totiž uzavírky Lochkovského a Komořanského tunelu na Pražském okruhu, které budou neprůjezdné až do nedělního poledne, a vyrazil tam na inspekci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M50a96r58e73k 28M48a56r33t86i72n 8459434716310

Klasika. Žák měl jako PR lopatu na D1, Ťok má "noční přepadovku". A jsou tací, kteří mu to i baští. Hurá. ;-D

0/0
22.8.2015 23:24

J93a24n 95N33o90v70á69k 4729179756230

Člověk má den na práci a noc na odpočinek. Sex se do toho nepřepočítá. Jsou neodkladné profese např. ponocný, kojná, krupiér a topiči elektrárenští a to jsou u mne velcí hrdinové, co mžikají únavou a bacají čelem do ježčí kůže, zatímco my ostatní si pravidelně odfukujeme v saténovém pyžámku na pelesti.

0/−1
22.8.2015 22:05

T32o15m54á45š 52V98e52l30č60o96v34s25k64ý 4483778889818

A ještě ti, co opravují cesty v civilizovaných zemích - to proto, aby násobně více cestujících lidí mohlo v noci spát.

+1/0
22.8.2015 23:57

F60r10a14n96t12i54š34e12k 80N76o67v11o79t53n72ý 2504199476

To mu poradil Bureš.

0/0
22.8.2015 21:36

P12e61t91r 58S44u64c29h59á29n43e70k 4327837291790

Lidi nepiste sem ty nesmysly. Zamyslete se nad tim co pisete. Tydeni inspekce na stavbach jsou normalni. Sejde se majitel,investor,odbornici,stavitele a projednavaji problemy a vyvoj stavby. To,ze to konecne nekdo posunul dal z neho dela populistu. Jestli mate problemy vyreste si je s prateli u piva.

To,ze se rekonstruje a stavi je snad dobre ne? Nebo radej chcete jezdit v dirach? Zajete se podivat na Ukrajinu misto dovolene v Chorvatsku.

0/0
22.8.2015 13:45

M83a83r30e81k 97M28a60r23t16i54n 8279164426950

Není divadlo jako divadlo. A pokud to divadlo je špatný, pak se není čemu divit. Jistě chápete. ;-)

0/0
22.8.2015 23:26
Foto

M31i94c85h48a18l 59N85a12j12m31a61n 7929463676110

Zdravim  z revize tunelu. Od sesti rano na nohou, ted necelahodinka pauza a pak zasdo vecera.

+1/0
22.8.2015 13:45

K82a14r94e55l 89D86u16b59s54k32ý 9581406433746

No,to je tedy novinka,pane ministře.

+2/−1
22.8.2015 13:14

F94r24a84n48t71i68š79e62k 21S88c24h45l41i25c58h28t51s 9365932971525

Chaos.

Tak to vypadá dnes na silnicích a dálnicích Česka.

Opravy a uzavírky se provádí nekoordinovaně a tak vznikají absurdní uzavírky objízdných tras a na náhradních trasách další a další "objízdné" trasy!

Nezřídka 3 i 4 objížďky objížděk!

Opravy postupují pomalu. Rozšíření oprav o I/35 bylo dokonce záměrné s cílem přerušit dopravu po této důležité spojnici, viz http://pardubice.idnes.cz/litomysli-by-mohly-od-pretizene-dopravy-pomoci-kolony-pge-/pardubice-zpravy.aspx?c=A150604_2167520_pardubice-zpravy_msv

Současný rozsah oprav na více místech vytváří permanentní dopravní chaos v Brně a Ostravě.

Připadá mě to jako úmysl. Neexistuje centrální koordinace. Silniční síť se rozpadá na části, které již nejsou ani mezi sebou propojené! Tragikomedie. Jak se říká "Mnoho zajíců, psova smrt"!

O dálnici D1 lze hovořit jen v "" jako o dálnici, to už dávno není, snad jen na papíře na ministerstvu!

Normální by bylo udělat pořádně jednu kompletní komunikaci západ-východ nebo sever-jih. A, teprve pak další. Dřív se udržovaly II. důležité pro armádu a mobilizaci, dnes z toho jsou taky jen trosky. Tento stát spěje k záhubě! Viníci - politici! Sedněte si pane ministře před zrcadlo. To co tam vidíte nás netěší!

+1/−1
22.8.2015 12:32

M44i98r82o52s51l46a70v 20K77a93š11p71a27r 3372437551941

Je pravdou že některé typy prací se dají dělat i v noci.                                                 Zásadní problém je ale v organizaci práce, znám několik případů kdy se několik dní finišovalo aby se pak zas několik dní čekalo, ať už na materiál nebo nástup specializované firmy. Půvabné je to že nepředržitou práci propagoval Ťok v tunelu. Ten je totiž vždy uzavřený a staveniště je ze své podstaty vždy dobře nasvícené.

0/0
22.8.2015 12:08

A13l48e51š 55L46i57s69o22v10s51k73ý 9269708642202

A kolik je tu náhle odborníků na stavby a opravy! :-):-) Já sám si před 15-20(?) lety pamatuju televizní reportáž, kdy redaktoři jeli po dálnici a zkoumali opravované úseky, co už byly týdny zavřené a na kterých nebyla ani noha  a pak se ptali příslušných ředitelů a ti něco zmateně blekotali, evidentně je nachytali na hruškách. Takže jakýsi posun tu přeci jen je. Stejně tak ve starém Světě motorů z r. 85 byla dvoustrana o opravách a uzavírkách, byly úseky silnic, co byly zavřené rok a kde se pracovalo tak 1-2 týdny v měsíci, jednou nebyl cement, pak zas onemocněli lidi, pak měl finišer poruchu a jiný v okrese nebyl, blablabla. Ale faktem je, že tehdy byla nižší hustota dopravy, tak to tolik nevadilo.

+2/−1
22.8.2015 12:06

M87i25r72o56s33l54a55v 96K96a51š23p40a50r 3932957921171

To byl za Socíku běžný postup.                                                                              Na stavbě docházely peníze a tak se ryze administrativně zavřel(zahájil) jiný úsek aby se z něho dalo čerpat, osobní zkušenost.

+1/0
22.8.2015 12:12

M58i52c23h41a64l 42N84o62v72á87k 6642785378226

ona práce pod lampami v noci, ukáže výsledek až za denního světla a ten bývá občas k pláči, pane ministr!! Vlastní zkušenost s prací pod lampami!!

0/0
22.8.2015 11:47

J58o36s65e32f90f 77M20u95s29i57l 7509385226930

Obzvláště v tunelu...

0/0
22.8.2015 13:14
Foto

J18i52ř62í 33H65á90v36a 7307899675824

Přelomový objev! jen škoda že se neuděluje Nobelova cena za dopravu - byl by horký kandidát;-D;-D;-D

+7/0
22.8.2015 11:41

J31a72n 24F96r74o19l42í68k 6966510285954

Včera jsem večer udělal zásadní chybu a z D2 jsem u Brna najel na D1 směr Olomouc místo abych jel po okreskách. Sice tam nikdo nesvítil ani nepracoval, ale fronta tam byla nekonečná. Běžte do zadku pane Ťok se svými průpovídkami i radary.

+2/−1
22.8.2015 11:39

J37o15s98e28f68f 55M71u43s70i89l 7919535436430

Již delší dobu vím, že bych mohl dělat ředitele banky. Teď již vím, po zjištění, že to jde i v noci, že mohu být i ministrem dopravy.

+3/−1
22.8.2015 11:24

F19r90a92n15t62i97š32e59k 50N77o29v52o55t57n48ý 2174839636

Nad tím musel dlouho přemýšlet. Jeho nápady jsou vskutku Anu hodné. Například zvýšení pokut, dle něho až 3x, protože lidé si z pokut nic nedělají. On totiž vůbec nebere ohled na to komu jsou tyto pokuty kdesi. Samozřejmě bohatým, ale navrhnout pokuty dle výše platu to by chtělo charakter a asi odvahu. Navrhovat mýtné brány k vybírání pokut je další výplod našeho stavitele, který odklonil 100 mil. Kč do Švédska se schválením Bureše.

+3/0
22.8.2015 11:24

P14a39v65e40l 71O55b85d60r22ž90á29l15e80k 6546424318812

Pokuty podle výše příjmu jsou hezký nápad, ale vždycky to ztroskotá na tom, jak tu výši příjmu zjistit. A jestli myslíte, že z daňového přiznání, tak už to není ani k smíchu.

A není to jen o podnikatelích ... papírově vydělává tak 1/4 skutečného přijmu i každý číšník a podobné profese.

0/0
23.8.2015 13:58

P65a36v83e96l 12J78o29n46á29š 5121845409395

Není jednou z příčin nepráce v noci třeba i to, že nárůst mzdových nákladů o 20%? Je to sice pakatel v celkových nákladech, ale možná je někdo šetřílek.

0/0
22.8.2015 11:03

J15a85r61o83s13l88a48v 53K69o44m29o12s42n13ý 6196721533504

Zajímavé zjištění od stavaře??

+1/0
22.8.2015 11:02

M75a53r90e40k 42H50r11u37b49y 6947522141738

Po té dlouhé řadě předchozích ministrů a 25 letech už bylo načase, ne? ;-)

0/0
22.8.2015 11:03

G52a58b50r71i75e32l 52H22o59r73t92e69n 9241699883594

Práce v noci ve městě fakt ne, pokud jsou kolem obytné domy. Pamatuju si, jak soused házel po dělnících láhve od piva, čemuž jsem si nijak nedivil, vzhledem k tomu, že se ve dvě ráno pod našimi okny pokoušeli řezat flexou trubky. Ráno jsem se jich byl zeptat, koho napadlo dělat nejhlasitější práci ve dvě ráno - prý chtěli mít druhý den volno. Tož tak.:-)

+1/−2
22.8.2015 10:58

M34a66r45e52k 78H60r24u11b90y 6697932781938

Dálnice typicky ve městech nejsou -a třeba D1 by režim 24x7 vyloženě potřebuje (i když pro začátek by stačilo kdyby tam něco dělali alespoň jednou týdně ;-)

+6/0
22.8.2015 11:05

G34a17b56r27i45e18l 73H58o28r13t35e17n 9481749973114

Tak o tom žádná. Ale třeba máme všichni smůlu a vždycky, když jedeme kolem liduprázdné uzavírky, tak tam něco tvrdne.:-)

+2/0
22.8.2015 11:09

J18o49s82e51f51f 46M17u67s90i85l 7609605676220

Neznevažujte technologické přestávky ;-)

0/0
22.8.2015 11:25

J36a69n 48F40r76o31l37í96k 6146150965504

Ano, stavbaři se poučili a na liduprázdných uzavírkách si při stání v koloně můžete prohlížet cedule o technologické přestávce. Např. složená svodidla musí technologicky zestárnout a zinek na nich se pokrýt patinou.;-(

+4/0
22.8.2015 11:43

M87i85l60e64n81a 11K54l88o51u60č91k59o10v70á 1644973401230

A byla to prepadovka nebo se pan ministr ohlásil predem? Protože jinak neverim, ze by v noci delali.

+2/0
22.8.2015 10:56

M38i45r87o19s23l94a34v 28U89r47b15a86n 1976817391149

Ano, napriklad usek D1 153-162, silnice v plne sirce, nikde ani noha (ani ve dne, ani v noci), ale v celem useku omezeni na 80...

+10/0
22.8.2015 10:56

M61i20l30o95š 25K10o59l85m90a19n 6166653717222

Kde by asi dodavatelé sehnali tolik dělníků ?  Možná by bylo dobré, aby přestali dávat podpory v nezaměstnanosti, sociální podpory a další peníze za nic nedělání. Všem co nepracují nabídnout práce kde je dost práce a nejsou na to lidi.

0/0
22.8.2015 10:53

M83a16r17e26k 34H58r26u92b63y 6367982761898

Lidi je dost - jenom je třeba je zaplatit. Jenom moc nevěřím, že čeští dělníci budou dražší než němečtí

+1/0
22.8.2015 11:06

L82a22d67i18s32l47a81v47a 11H96r23u57š21k95o83v23á 6187956488160

Proč s tím nápadem nepřišel když pracoval ve Skansce?

+4/0
22.8.2015 10:46

T60o80m34á55š 93M80a34c48e67j55k92a 6961482207767

Proč asi? Mě je spíš záhadou jak se někdo takový vůbec mohl stát ministrem, co za to Babis má slíbené...

+2/0
22.8.2015 11:03

R73a33d10e83k 27J89a73h81n 8186937685235

Ty tunely se jmenují Lochkovský a Cholupický. Komořanský tunel je prosím kde? Zatím jsem jej nenašel a to tam bydlím.

0/0
22.8.2015 10:24

M61i41l79o55š 40K60o69l39m12a86n 6216243507232

Komořanský tunel se tomu říkalo od začátku, kdy tam provedla první ražbu Subttera

+1/0
22.8.2015 10:46
Foto

A42l79a55n 14Ř26e19p11k28a 4195896

Jasně, že to v noci jde, ale ještě tak sehnat ochotné lidi co by v noci do práce šli Emotikona grin Tam kde to není životně nutné, by se v noci dělat nemělo, bo v noci se nemaká, v noci se spí Emotikona wink

0/−3
22.8.2015 10:21

T18o22m30á26š 85K97ü26h61r 2352676710163

Jde to i v noci. Tak to je objev. ;-D Já si spíš dlouhodobě kladu otázku, proč to u nás nejde i v noci.

+3/0
22.8.2015 10:02

P87e98t62r 45H77o79r74á85k 1229843429144

Protože je to dražší a kvalita půjde dolů.

+1/−1
22.8.2015 10:10

R56a93d36i13m 76P58o21l42á31š89e47k 9276403529539

Nemyslím, že kvalita půjde dolů. Ta kvalita, co je zajišťována stavebním dozorem, tam to je jedno, pokud bude mít noční i dozor. A ta kvalita, které závisí na rychlosti udělání té práce bude vyšší, protože je lepší, když se něco udělá za týden nonstop než když se to dělá postupně měsíc a prší na to a podobně.

+1/−1
22.8.2015 10:30

J13i70ř58í 88H82o50d36a90n 6554507793400

v německu jde taky kvalita dolů neboť pracují i v noci?

+4/0
22.8.2015 10:30

P31a53v33e77l 32V78e26b69r 2905707226836

;-D Nein, meine liebe !! Na sva motocykl jsem delat projezdit kus Evropa, ale nemecke dalnice drtive vedou. Autobahn uber alles !!

+1/0
22.8.2015 12:04
Foto

J75i56ř38í 83P97r61o44c15h34á36z70k25a 1620956595626

Nevšiml jsem si,žeby měli v Anglii nekvalitní silnice,v noci se tam opravuje běžně!!

+2/0
22.8.2015 11:05

P29a13v80e61l 96V28e89b88r 2975227256476

Proto tady vsichni platime road tax, ty  penize jdou zpatky do infrastruktury. Ocenuji vasi snahu, ale asi nema smysl se tady rozepisovat, jak to chodi na Zapade, to Cechacky vzdycky akorat rozzuri.

0/0
22.8.2015 12:01

V23á82c61l42a57v 73P23o35l21á52k 1915922160730

Logicky musí každá oprava trvat dlouho, protože kdyby byla předražená oprava brzy hotová, bylo by to podezřelé

+5/0
22.8.2015 9:55

P15a93v82e18l 24O35b29d62r50ž87á89l59e86k 6566654498852

Ono to vypadá logicky - opravovat v noci. Trošku problém je, že nastartovaný bagr je v noci slyšet na několik km. A stačí aby byla někde v okolí stavebního místa vesnička s jedinným aktivním důchodcem, který si bude stěžovat.

+2/0
22.8.2015 9:43

R85a46d95i90m 51P73o38l66á87š82e33k 9506763209869

Když bagr dostane tlumič, bude slyšet stejně jako kdyby po té cestě jezdily náklaďáky.

Stačí potom trochu šetrně pracovat.

0/0
22.8.2015 10:27

P55a32v22e94l 15O89b96d88r28ž60á42l72e51k 6966864658692

Tlumič nepomůže, když noční hlukové limity jsou nastavené tak nízko, že jsou překročené i když tam ten bagr vůbec není.

0/0
22.8.2015 10:42

J71a65r16o56s19l81a63v 29K54a50d36l52e95c 5211729762131

Uf, tak teď ještě aby byli lidi a peníze...;-D;-D;-D

0/0
22.8.2015 9:35

P14e63t44r 69J43a94n88o56u77š40k19o10v85e68c 8111263628786

že se ten blb k něčemu takovému propůjčí. Kecy v kleci a co na to IBP? Pokud chce pracovat v noci nedoplatí se , vše je o cenách.

+1/−7
22.8.2015 9:35

J20a14n 40J46o49r58d74a60n 5481707469

Nejen v Nemecku, ale vsude na svete je bezne ze se silnice opravuji v noci i o vikendu.

Jenom ne v te nasi bananove republice. Tady je na vsechno cas. Misto aby oprava trvala 14 dni, tak kvuli lenosti delniku trva klidne i dva mesice!

+8/−4
22.8.2015 9:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.