Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jde to i v noci, míní Ťok. Kontroloval opravy dálnice pod lampami

Ministr dopravy Dan Ťok si v pátek osobně zkontroloval, jak to vypadá, když se silnice opravují v noci. Využil totiž uzavírky Lochkovského a Komořanského tunelu na Pražském okruhu, které budou neprůjezdné až do nedělního poledne, a vyrazil tam na inspekci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M86a67r72e93k 21M49a16r13t94i59n 8779804126580

Klasika. Žák měl jako PR lopatu na D1, Ťok má "noční přepadovku". A jsou tací, kteří mu to i baští. Hurá. ;-D

0/0
22.8.2015 23:24

J83a34n 80N16o58v58á16k 4209399226640

Člověk má den na práci a noc na odpočinek. Sex se do toho nepřepočítá. Jsou neodkladné profese např. ponocný, kojná, krupiér a topiči elektrárenští a to jsou u mne velcí hrdinové, co mžikají únavou a bacají čelem do ježčí kůže, zatímco my ostatní si pravidelně odfukujeme v saténovém pyžámku na pelesti.

0/−1
22.8.2015 22:05

T46o23m62á43š 57V58e95l21č40o42v23s85k83ý 4533328679618

A ještě ti, co opravují cesty v civilizovaných zemích - to proto, aby násobně více cestujících lidí mohlo v noci spát.

+1/0
22.8.2015 23:57

F54r22a30n74t45i64š14e62k 25N23o84v29o34t37n60ý 2624649986

To mu poradil Bureš.

0/0
22.8.2015 21:36

P69e88t42r 25S30u31c15h47á53n90e67k 4297747151830

Lidi nepiste sem ty nesmysly. Zamyslete se nad tim co pisete. Tydeni inspekce na stavbach jsou normalni. Sejde se majitel,investor,odbornici,stavitele a projednavaji problemy a vyvoj stavby. To,ze to konecne nekdo posunul dal z neho dela populistu. Jestli mate problemy vyreste si je s prateli u piva.

To,ze se rekonstruje a stavi je snad dobre ne? Nebo radej chcete jezdit v dirach? Zajete se podivat na Ukrajinu misto dovolene v Chorvatsku.

0/0
22.8.2015 13:45

M51a77r67e52k 25M47a27r77t52i94n 8799964546230

Není divadlo jako divadlo. A pokud to divadlo je špatný, pak se není čemu divit. Jistě chápete. ;-)

0/0
22.8.2015 23:26
Foto

M87i58c32h90a67l 68N76a83j32m87a58n 7249423976250

Zdravim  z revize tunelu. Od sesti rano na nohou, ted necelahodinka pauza a pak zasdo vecera.

+1/0
22.8.2015 13:45

K70a32r27e98l 59D32u76b20s85k40ý 9411536513256

No,to je tedy novinka,pane ministře.

+2/−1
22.8.2015 13:14

F47r76a36n34t49i97š76e78k 70S51c24h26l81i10c82h29t37s 9875122441545

Chaos.

Tak to vypadá dnes na silnicích a dálnicích Česka.

Opravy a uzavírky se provádí nekoordinovaně a tak vznikají absurdní uzavírky objízdných tras a na náhradních trasách další a další "objízdné" trasy!

Nezřídka 3 i 4 objížďky objížděk!

Opravy postupují pomalu. Rozšíření oprav o I/35 bylo dokonce záměrné s cílem přerušit dopravu po této důležité spojnici, viz http://pardubice.idnes.cz/litomysli-by-mohly-od-pretizene-dopravy-pomoci-kolony-pge-/pardubice-zpravy.aspx?c=A150604_2167520_pardubice-zpravy_msv

Současný rozsah oprav na více místech vytváří permanentní dopravní chaos v Brně a Ostravě.

Připadá mě to jako úmysl. Neexistuje centrální koordinace. Silniční síť se rozpadá na části, které již nejsou ani mezi sebou propojené! Tragikomedie. Jak se říká "Mnoho zajíců, psova smrt"!

O dálnici D1 lze hovořit jen v "" jako o dálnici, to už dávno není, snad jen na papíře na ministerstvu!

Normální by bylo udělat pořádně jednu kompletní komunikaci západ-východ nebo sever-jih. A, teprve pak další. Dřív se udržovaly II. důležité pro armádu a mobilizaci, dnes z toho jsou taky jen trosky. Tento stát spěje k záhubě! Viníci - politici! Sedněte si pane ministře před zrcadlo. To co tam vidíte nás netěší!

+1/−1
22.8.2015 12:32

M78i18r73o36s23l38a36v 55K79a80š38p45a40r 3802727211471

Je pravdou že některé typy prací se dají dělat i v noci.                                                 Zásadní problém je ale v organizaci práce, znám několik případů kdy se několik dní finišovalo aby se pak zas několik dní čekalo, ať už na materiál nebo nástup specializované firmy. Půvabné je to že nepředržitou práci propagoval Ťok v tunelu. Ten je totiž vždy uzavřený a staveniště je ze své podstaty vždy dobře nasvícené.

0/0
22.8.2015 12:08

A16l72e74š 72L54i48s38o17v17s60k37ý 9859568212252

A kolik je tu náhle odborníků na stavby a opravy! :-):-) Já sám si před 15-20(?) lety pamatuju televizní reportáž, kdy redaktoři jeli po dálnici a zkoumali opravované úseky, co už byly týdny zavřené a na kterých nebyla ani noha  a pak se ptali příslušných ředitelů a ti něco zmateně blekotali, evidentně je nachytali na hruškách. Takže jakýsi posun tu přeci jen je. Stejně tak ve starém Světě motorů z r. 85 byla dvoustrana o opravách a uzavírkách, byly úseky silnic, co byly zavřené rok a kde se pracovalo tak 1-2 týdny v měsíci, jednou nebyl cement, pak zas onemocněli lidi, pak měl finišer poruchu a jiný v okrese nebyl, blablabla. Ale faktem je, že tehdy byla nižší hustota dopravy, tak to tolik nevadilo.

+2/−1
22.8.2015 12:06

M62i22r12o32s56l26a75v 70K63a50š44p95a43r 3442537641521

To byl za Socíku běžný postup.                                                                              Na stavbě docházely peníze a tak se ryze administrativně zavřel(zahájil) jiný úsek aby se z něho dalo čerpat, osobní zkušenost.

+1/0
22.8.2015 12:12

M48i64c76h63a38l 80N14o45v29á87k 6842305288946

ona práce pod lampami v noci, ukáže výsledek až za denního světla a ten bývá občas k pláči, pane ministr!! Vlastní zkušenost s prací pod lampami!!

0/0
22.8.2015 11:47

J52o93s80e33f24f 28M59u18s25i59l 7569985116900

Obzvláště v tunelu...

0/0
22.8.2015 13:14
Foto

J97i92ř21í 73H25á82v31a 7137729605844

Přelomový objev! jen škoda že se neuděluje Nobelova cena za dopravu - byl by horký kandidát;-D;-D;-D

+7/0
22.8.2015 11:41

J57a73n 50F52r79o55l82í77k 6296260115904

Včera jsem večer udělal zásadní chybu a z D2 jsem u Brna najel na D1 směr Olomouc místo abych jel po okreskách. Sice tam nikdo nesvítil ani nepracoval, ale fronta tam byla nekonečná. Běžte do zadku pane Ťok se svými průpovídkami i radary.

+2/−1
22.8.2015 11:39

J49o71s40e38f30f 15M67u48s78i34l 7149445376890

Již delší dobu vím, že bych mohl dělat ředitele banky. Teď již vím, po zjištění, že to jde i v noci, že mohu být i ministrem dopravy.

+3/−1
22.8.2015 11:24

F90r19a53n78t68i72š76e59k 62N42o11v44o74t17n76ý 2524289226

Nad tím musel dlouho přemýšlet. Jeho nápady jsou vskutku Anu hodné. Například zvýšení pokut, dle něho až 3x, protože lidé si z pokut nic nedělají. On totiž vůbec nebere ohled na to komu jsou tyto pokuty kdesi. Samozřejmě bohatým, ale navrhnout pokuty dle výše platu to by chtělo charakter a asi odvahu. Navrhovat mýtné brány k vybírání pokut je další výplod našeho stavitele, který odklonil 100 mil. Kč do Švédska se schválením Bureše.

+3/0
22.8.2015 11:24

P77a76v20e81l 74O21b89d74r52ž55á26l19e94k 6256474448272

Pokuty podle výše příjmu jsou hezký nápad, ale vždycky to ztroskotá na tom, jak tu výši příjmu zjistit. A jestli myslíte, že z daňového přiznání, tak už to není ani k smíchu.

A není to jen o podnikatelích ... papírově vydělává tak 1/4 skutečného přijmu i každý číšník a podobné profese.

0/0
23.8.2015 13:58

P91a85v20e71l 31J32o76n94á80š 5741865139335

Není jednou z příčin nepráce v noci třeba i to, že nárůst mzdových nákladů o 20%? Je to sice pakatel v celkových nákladech, ale možná je někdo šetřílek.

0/0
22.8.2015 11:03

J73a71r57o60s26l25a21v 23K97o70m13o57s82n12ý 6176171253914

Zajímavé zjištění od stavaře??

+1/0
22.8.2015 11:02

M48a58r68e41k 35H35r35u67b15y 6877592971258

Po té dlouhé řadě předchozích ministrů a 25 letech už bylo načase, ne? ;-)

0/0
22.8.2015 11:03

G19a10b64r51i91e44l 33H67o85r28t12e79n 9721219103284

Práce v noci ve městě fakt ne, pokud jsou kolem obytné domy. Pamatuju si, jak soused házel po dělnících láhve od piva, čemuž jsem si nijak nedivil, vzhledem k tomu, že se ve dvě ráno pod našimi okny pokoušeli řezat flexou trubky. Ráno jsem se jich byl zeptat, koho napadlo dělat nejhlasitější práci ve dvě ráno - prý chtěli mít druhý den volno. Tož tak.:-)

+1/−2
22.8.2015 10:58

M74a92r91e72k 66H71r21u84b25y 6127262351898

Dálnice typicky ve městech nejsou -a třeba D1 by režim 24x7 vyloženě potřebuje (i když pro začátek by stačilo kdyby tam něco dělali alespoň jednou týdně ;-)

+6/0
22.8.2015 11:05

G88a53b18r19i21e14l 41H73o11r51t65e32n 9571259903824

Tak o tom žádná. Ale třeba máme všichni smůlu a vždycky, když jedeme kolem liduprázdné uzavírky, tak tam něco tvrdne.:-)

+2/0
22.8.2015 11:09

J22o32s54e62f55f 14M69u84s15i32l 7459425926390

Neznevažujte technologické přestávky ;-)

0/0
22.8.2015 11:25

J17a28n 30F51r59o38l23í36k 6636110885234

Ano, stavbaři se poučili a na liduprázdných uzavírkách si při stání v koloně můžete prohlížet cedule o technologické přestávce. Např. složená svodidla musí technologicky zestárnout a zinek na nich se pokrýt patinou.;-(

+4/0
22.8.2015 11:43

M42i28l90e31n10a 48K63l68o34u29č13k12o44v35á 1964133491350

A byla to prepadovka nebo se pan ministr ohlásil predem? Protože jinak neverim, ze by v noci delali.

+2/0
22.8.2015 10:56

M98i18r38o68s57l36a24v 38U93r49b32a83n 1196287981539

Ano, napriklad usek D1 153-162, silnice v plne sirce, nikde ani noha (ani ve dne, ani v noci), ale v celem useku omezeni na 80...

+10/0
22.8.2015 10:56

M25i56l51o85š 41K23o41l54m74a48n 6936113477572

Kde by asi dodavatelé sehnali tolik dělníků ?  Možná by bylo dobré, aby přestali dávat podpory v nezaměstnanosti, sociální podpory a další peníze za nic nedělání. Všem co nepracují nabídnout práce kde je dost práce a nejsou na to lidi.

0/0
22.8.2015 10:53

M92a87r38e60k 61H62r23u34b89y 6317722731338

Lidi je dost - jenom je třeba je zaplatit. Jenom moc nevěřím, že čeští dělníci budou dražší než němečtí

+1/0
22.8.2015 11:06

L35a74d84i95s28l92a26v36a 52H86r92u82š23k75o24v36á 6137606758430

Proč s tím nápadem nepřišel když pracoval ve Skansce?

+4/0
22.8.2015 10:46

T91o11m74á90š 31M88a47c91e61j42k27a 6941192507667

Proč asi? Mě je spíš záhadou jak se někdo takový vůbec mohl stát ministrem, co za to Babis má slíbené...

+2/0
22.8.2015 11:03

R30a49d73e19k 14J28a63h76n 8606857725685

Ty tunely se jmenují Lochkovský a Cholupický. Komořanský tunel je prosím kde? Zatím jsem jej nenašel a to tam bydlím.

0/0
22.8.2015 10:24

M79i10l57o75š 94K68o23l56m91a81n 6826313377712

Komořanský tunel se tomu říkalo od začátku, kdy tam provedla první ražbu Subttera

+1/0
22.8.2015 10:46

A36l87a60n 35Ř59e65p27k65a 4735686

Jasně, že to v noci jde, ale ještě tak sehnat ochotné lidi co by v noci do práce šli Emotikona grin Tam kde to není životně nutné, by se v noci dělat nemělo, bo v noci se nemaká, v noci se spí Emotikona wink

0/−3
22.8.2015 10:21

T82o21m12á33š 87K81ü20h23r 2692136740333

Jde to i v noci. Tak to je objev. ;-D Já si spíš dlouhodobě kladu otázku, proč to u nás nejde i v noci.

+3/0
22.8.2015 10:02

P81e41t68r 29H24o80r53á72k 1579903369824

Protože je to dražší a kvalita půjde dolů.

+1/−1
22.8.2015 10:10

R89a90d49i72m 34P46o18l24á82š91e12k 9356853129549

Nemyslím, že kvalita půjde dolů. Ta kvalita, co je zajišťována stavebním dozorem, tam to je jedno, pokud bude mít noční i dozor. A ta kvalita, které závisí na rychlosti udělání té práce bude vyšší, protože je lepší, když se něco udělá za týden nonstop než když se to dělá postupně měsíc a prší na to a podobně.

+1/−1
22.8.2015 10:30

J67i93ř10í 20H23o12d33a22n 6374527273950

v německu jde taky kvalita dolů neboť pracují i v noci?

+4/0
22.8.2015 10:30

P96a51v91e24l 19V62e20b96r 2155907296736

;-D Nein, meine liebe !! Na sva motocykl jsem delat projezdit kus Evropa, ale nemecke dalnice drtive vedou. Autobahn uber alles !!

+1/0
22.8.2015 12:04
Foto

J95i77ř37í 24P67r58o76c27h87á94z51k28a 1890966355716

Nevšiml jsem si,žeby měli v Anglii nekvalitní silnice,v noci se tam opravuje běžně!!

+2/0
22.8.2015 11:05

P76a88v25e60l 96V92e89b27r 2855497196206

Proto tady vsichni platime road tax, ty  penize jdou zpatky do infrastruktury. Ocenuji vasi snahu, ale asi nema smysl se tady rozepisovat, jak to chodi na Zapade, to Cechacky vzdycky akorat rozzuri.

0/0
22.8.2015 12:01

V76á48c43l69a88v 18P90o49l15á54k 1835232840680

Logicky musí každá oprava trvat dlouho, protože kdyby byla předražená oprava brzy hotová, bylo by to podezřelé

+5/0
22.8.2015 9:55

P29a78v63e95l 72O89b72d22r71ž42á24l40e57k 6456804438332

Ono to vypadá logicky - opravovat v noci. Trošku problém je, že nastartovaný bagr je v noci slyšet na několik km. A stačí aby byla někde v okolí stavebního místa vesnička s jedinným aktivním důchodcem, který si bude stěžovat.

+2/0
22.8.2015 9:43

R50a72d36i17m 76P28o12l84á29š18e26k 9796363829699

Když bagr dostane tlumič, bude slyšet stejně jako kdyby po té cestě jezdily náklaďáky.

Stačí potom trochu šetrně pracovat.

0/0
22.8.2015 10:27

P75a83v18e31l 96O16b85d23r47ž85á74l30e96k 6556924608902

Tlumič nepomůže, když noční hlukové limity jsou nastavené tak nízko, že jsou překročené i když tam ten bagr vůbec není.

0/0
22.8.2015 10:42

J69a73r49o88s44l95a91v 70K85a77d69l14e53c 5141559612871

Uf, tak teď ještě aby byli lidi a peníze...;-D;-D;-D

0/0
22.8.2015 9:35

P56e86t68r 95J35a12n52o65u50š93k39o41v37e64c 8311623328296

že se ten blb k něčemu takovému propůjčí. Kecy v kleci a co na to IBP? Pokud chce pracovat v noci nedoplatí se , vše je o cenách.

+1/−7
22.8.2015 9:35

J45a23n 95J35o93r72d34a15n 5441987449

Nejen v Nemecku, ale vsude na svete je bezne ze se silnice opravuji v noci i o vikendu.

Jenom ne v te nasi bananove republice. Tady je na vsechno cas. Misto aby oprava trvala 14 dni, tak kvuli lenosti delniku trva klidne i dva mesice!

+8/−4
22.8.2015 9:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.