Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jde to i v noci, míní Ťok. Kontroloval opravy dálnice pod lampami

Ministr dopravy Dan Ťok si v pátek osobně zkontroloval, jak to vypadá, když se silnice opravují v noci. Využil totiž uzavírky Lochkovského a Komořanského tunelu na Pražském okruhu, které budou neprůjezdné až do nedělního poledne, a vyrazil tam na inspekci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M72a28r55e29k 47M66a61r55t68i19n 8789644256330

Klasika. Žák měl jako PR lopatu na D1, Ťok má "noční přepadovku". A jsou tací, kteří mu to i baští. Hurá. ;-D

0/0
22.8.2015 23:24

J59a62n 87N94o87v15á67k 4809599516170

Člověk má den na práci a noc na odpočinek. Sex se do toho nepřepočítá. Jsou neodkladné profese např. ponocný, kojná, krupiér a topiči elektrárenští a to jsou u mne velcí hrdinové, co mžikají únavou a bacají čelem do ježčí kůže, zatímco my ostatní si pravidelně odfukujeme v saténovém pyžámku na pelesti.

0/−1
22.8.2015 22:05

T37o42m60á78š 19V55e45l33č86o94v11s68k28ý 4823748399348

A ještě ti, co opravují cesty v civilizovaných zemích - to proto, aby násobně více cestujících lidí mohlo v noci spát.

+1/0
22.8.2015 23:57

F27r59a98n92t81i90š14e70k 68N57o96v59o21t14n46ý 2954769396

To mu poradil Bureš.

0/0
22.8.2015 21:36

P38e28t94r 88S10u32c29h91á45n64e61k 4297767151400

Lidi nepiste sem ty nesmysly. Zamyslete se nad tim co pisete. Tydeni inspekce na stavbach jsou normalni. Sejde se majitel,investor,odbornici,stavitele a projednavaji problemy a vyvoj stavby. To,ze to konecne nekdo posunul dal z neho dela populistu. Jestli mate problemy vyreste si je s prateli u piva.

To,ze se rekonstruje a stavi je snad dobre ne? Nebo radej chcete jezdit v dirach? Zajete se podivat na Ukrajinu misto dovolene v Chorvatsku.

0/0
22.8.2015 13:45

M38a55r41e91k 18M44a60r68t74i47n 8869864356360

Není divadlo jako divadlo. A pokud to divadlo je špatný, pak se není čemu divit. Jistě chápete. ;-)

0/0
22.8.2015 23:26
Foto

M83i95c31h32a15l 44N10a16j31m69a98n 7699613986680

Zdravim  z revize tunelu. Od sesti rano na nohou, ted necelahodinka pauza a pak zasdo vecera.

+1/0
22.8.2015 13:45

K15a17r38e30l 54D79u74b90s63k84ý 9301936673356

No,to je tedy novinka,pane ministře.

+2/−1
22.8.2015 13:14

F24r61a45n41t65i18š80e64k 97S54c98h95l37i49c20h31t19s 9735972691165

Chaos.

Tak to vypadá dnes na silnicích a dálnicích Česka.

Opravy a uzavírky se provádí nekoordinovaně a tak vznikají absurdní uzavírky objízdných tras a na náhradních trasách další a další "objízdné" trasy!

Nezřídka 3 i 4 objížďky objížděk!

Opravy postupují pomalu. Rozšíření oprav o I/35 bylo dokonce záměrné s cílem přerušit dopravu po této důležité spojnici, viz http://pardubice.idnes.cz/litomysli-by-mohly-od-pretizene-dopravy-pomoci-kolony-pge-/pardubice-zpravy.aspx?c=A150604_2167520_pardubice-zpravy_msv

Současný rozsah oprav na více místech vytváří permanentní dopravní chaos v Brně a Ostravě.

Připadá mě to jako úmysl. Neexistuje centrální koordinace. Silniční síť se rozpadá na části, které již nejsou ani mezi sebou propojené! Tragikomedie. Jak se říká "Mnoho zajíců, psova smrt"!

O dálnici D1 lze hovořit jen v "" jako o dálnici, to už dávno není, snad jen na papíře na ministerstvu!

Normální by bylo udělat pořádně jednu kompletní komunikaci západ-východ nebo sever-jih. A, teprve pak další. Dřív se udržovaly II. důležité pro armádu a mobilizaci, dnes z toho jsou taky jen trosky. Tento stát spěje k záhubě! Viníci - politici! Sedněte si pane ministře před zrcadlo. To co tam vidíte nás netěší!

+1/−1
22.8.2015 12:32

M42i79r58o14s81l14a31v 39K67a30š23p16a47r 3952557471341

Je pravdou že některé typy prací se dají dělat i v noci.                                                 Zásadní problém je ale v organizaci práce, znám několik případů kdy se několik dní finišovalo aby se pak zas několik dní čekalo, ať už na materiál nebo nástup specializované firmy. Půvabné je to že nepředržitou práci propagoval Ťok v tunelu. Ten je totiž vždy uzavřený a staveniště je ze své podstaty vždy dobře nasvícené.

0/0
22.8.2015 12:08

A29l42e60š 34L51i39s75o55v82s46k51ý 9529628212302

A kolik je tu náhle odborníků na stavby a opravy! :-):-) Já sám si před 15-20(?) lety pamatuju televizní reportáž, kdy redaktoři jeli po dálnici a zkoumali opravované úseky, co už byly týdny zavřené a na kterých nebyla ani noha  a pak se ptali příslušných ředitelů a ti něco zmateně blekotali, evidentně je nachytali na hruškách. Takže jakýsi posun tu přeci jen je. Stejně tak ve starém Světě motorů z r. 85 byla dvoustrana o opravách a uzavírkách, byly úseky silnic, co byly zavřené rok a kde se pracovalo tak 1-2 týdny v měsíci, jednou nebyl cement, pak zas onemocněli lidi, pak měl finišer poruchu a jiný v okrese nebyl, blablabla. Ale faktem je, že tehdy byla nižší hustota dopravy, tak to tolik nevadilo.

+2/−1
22.8.2015 12:06

M69i64r18o29s64l82a60v 35K76a42š67p85a77r 3812317121231

To byl za Socíku běžný postup.                                                                              Na stavbě docházely peníze a tak se ryze administrativně zavřel(zahájil) jiný úsek aby se z něho dalo čerpat, osobní zkušenost.

+1/0
22.8.2015 12:12

M74i71c48h77a37l 55N17o37v28á38k 6352305838876

ona práce pod lampami v noci, ukáže výsledek až za denního světla a ten bývá občas k pláči, pane ministr!! Vlastní zkušenost s prací pod lampami!!

0/0
22.8.2015 11:47

J24o66s12e85f76f 40M47u27s68i46l 7809345576190

Obzvláště v tunelu...

0/0
22.8.2015 13:14
Foto

J70i88ř76í 10H25á49v39a 7867499805914

Přelomový objev! jen škoda že se neuděluje Nobelova cena za dopravu - byl by horký kandidát;-D;-D;-D

+7/0
22.8.2015 11:41

J37a62n 21F37r63o32l10í55k 6586790705214

Včera jsem večer udělal zásadní chybu a z D2 jsem u Brna najel na D1 směr Olomouc místo abych jel po okreskách. Sice tam nikdo nesvítil ani nepracoval, ale fronta tam byla nekonečná. Běžte do zadku pane Ťok se svými průpovídkami i radary.

+2/−1
22.8.2015 11:39

J79o44s34e82f37f 53M78u40s55i30l 7599285576490

Již delší dobu vím, že bych mohl dělat ředitele banky. Teď již vím, po zjištění, že to jde i v noci, že mohu být i ministrem dopravy.

+3/−1
22.8.2015 11:24

F58r29a67n48t84i78š61e14k 84N12o84v16o41t81n58ý 2344119596

Nad tím musel dlouho přemýšlet. Jeho nápady jsou vskutku Anu hodné. Například zvýšení pokut, dle něho až 3x, protože lidé si z pokut nic nedělají. On totiž vůbec nebere ohled na to komu jsou tyto pokuty kdesi. Samozřejmě bohatým, ale navrhnout pokuty dle výše platu to by chtělo charakter a asi odvahu. Navrhovat mýtné brány k vybírání pokut je další výplod našeho stavitele, který odklonil 100 mil. Kč do Švédska se schválením Bureše.

+3/0
22.8.2015 11:24

P90a28v65e30l 79O24b55d59r94ž12á60l80e41k 6616184168812

Pokuty podle výše příjmu jsou hezký nápad, ale vždycky to ztroskotá na tom, jak tu výši příjmu zjistit. A jestli myslíte, že z daňového přiznání, tak už to není ani k smíchu.

A není to jen o podnikatelích ... papírově vydělává tak 1/4 skutečného přijmu i každý číšník a podobné profese.

0/0
23.8.2015 13:58

P50a36v89e40l 84J41o28n40á48š 5801525469465

Není jednou z příčin nepráce v noci třeba i to, že nárůst mzdových nákladů o 20%? Je to sice pakatel v celkových nákladech, ale možná je někdo šetřílek.

0/0
22.8.2015 11:03

J57a96r95o57s67l66a31v 91K98o86m33o39s29n65ý 6116341303524

Zajímavé zjištění od stavaře??

+1/0
22.8.2015 11:02

M54a32r75e75k 82H74r69u59b42y 6347122491748

Po té dlouhé řadě předchozích ministrů a 25 letech už bylo načase, ne? ;-)

0/0
22.8.2015 11:03

G74a16b58r64i12e83l 44H13o50r49t60e57n 9371129163554

Práce v noci ve městě fakt ne, pokud jsou kolem obytné domy. Pamatuju si, jak soused házel po dělnících láhve od piva, čemuž jsem si nijak nedivil, vzhledem k tomu, že se ve dvě ráno pod našimi okny pokoušeli řezat flexou trubky. Ráno jsem se jich byl zeptat, koho napadlo dělat nejhlasitější práci ve dvě ráno - prý chtěli mít druhý den volno. Tož tak.:-)

+1/−2
22.8.2015 10:58

M21a61r38e24k 59H98r91u23b81y 6307232821978

Dálnice typicky ve městech nejsou -a třeba D1 by režim 24x7 vyloženě potřebuje (i když pro začátek by stačilo kdyby tam něco dělali alespoň jednou týdně ;-)

+6/0
22.8.2015 11:05

G16a87b67r96i47e58l 64H23o17r45t31e45n 9181519813364

Tak o tom žádná. Ale třeba máme všichni smůlu a vždycky, když jedeme kolem liduprázdné uzavírky, tak tam něco tvrdne.:-)

+2/0
22.8.2015 11:09

J25o34s46e66f52f 86M23u49s20i59l 7249165656500

Neznevažujte technologické přestávky ;-)

0/0
22.8.2015 11:25

J30a62n 30F29r51o42l71í89k 6396640575894

Ano, stavbaři se poučili a na liduprázdných uzavírkách si při stání v koloně můžete prohlížet cedule o technologické přestávce. Např. složená svodidla musí technologicky zestárnout a zinek na nich se pokrýt patinou.;-(

+4/0
22.8.2015 11:43

M96i53l91e92n23a 89K50l41o54u15č88k45o40v62á 1114543561360

A byla to prepadovka nebo se pan ministr ohlásil predem? Protože jinak neverim, ze by v noci delali.

+2/0
22.8.2015 10:56

M97i49r16o51s94l11a82v 86U31r40b92a53n 1446167121949

Ano, napriklad usek D1 153-162, silnice v plne sirce, nikde ani noha (ani ve dne, ani v noci), ale v celem useku omezeni na 80...

+10/0
22.8.2015 10:56

M95i25l95o27š 66K10o25l24m19a74n 6576413827212

Kde by asi dodavatelé sehnali tolik dělníků ?  Možná by bylo dobré, aby přestali dávat podpory v nezaměstnanosti, sociální podpory a další peníze za nic nedělání. Všem co nepracují nabídnout práce kde je dost práce a nejsou na to lidi.

0/0
22.8.2015 10:53

M78a69r45e82k 37H58r50u90b12y 6967912401138

Lidi je dost - jenom je třeba je zaplatit. Jenom moc nevěřím, že čeští dělníci budou dražší než němečtí

+1/0
22.8.2015 11:06

L28a10d60i61s53l38a37v67a 14H39r59u19š41k48o89v36á 6847356348550

Proč s tím nápadem nepřišel když pracoval ve Skansce?

+4/0
22.8.2015 10:46

T48o28m24á82š 98M33a74c45e55j33k93a 6291742697227

Proč asi? Mě je spíš záhadou jak se někdo takový vůbec mohl stát ministrem, co za to Babis má slíbené...

+2/0
22.8.2015 11:03

R94a18d23e95k 86J53a82h20n 8646157335275

Ty tunely se jmenují Lochkovský a Cholupický. Komořanský tunel je prosím kde? Zatím jsem jej nenašel a to tam bydlím.

0/0
22.8.2015 10:24

M27i11l10o74š 22K65o15l56m79a81n 6466783547152

Komořanský tunel se tomu říkalo od začátku, kdy tam provedla první ražbu Subttera

+1/0
22.8.2015 10:46
Foto

A62l32a58n 15Ř65e88p66k78a 4765416

Jasně, že to v noci jde, ale ještě tak sehnat ochotné lidi co by v noci do práce šli Emotikona grin Tam kde to není životně nutné, by se v noci dělat nemělo, bo v noci se nemaká, v noci se spí Emotikona wink

0/−3
22.8.2015 10:21

T75o22m38á67š 94K45ü13h27r 2922106560283

Jde to i v noci. Tak to je objev. ;-D Já si spíš dlouhodobě kladu otázku, proč to u nás nejde i v noci.

+3/0
22.8.2015 10:02

P54e32t29r 16H18o63r64á25k 1369763269424

Protože je to dražší a kvalita půjde dolů.

+1/−1
22.8.2015 10:10

R47a30d87i16m 10P66o38l59á31š33e43k 9466533769889

Nemyslím, že kvalita půjde dolů. Ta kvalita, co je zajišťována stavebním dozorem, tam to je jedno, pokud bude mít noční i dozor. A ta kvalita, které závisí na rychlosti udělání té práce bude vyšší, protože je lepší, když se něco udělá za týden nonstop než když se to dělá postupně měsíc a prší na to a podobně.

+1/−1
22.8.2015 10:30

J84i46ř43í 60H61o15d15a14n 6144817463810

v německu jde taky kvalita dolů neboť pracují i v noci?

+4/0
22.8.2015 10:30

P57a25v21e25l 48V44e21b35r 2565247246206

;-D Nein, meine liebe !! Na sva motocykl jsem delat projezdit kus Evropa, ale nemecke dalnice drtive vedou. Autobahn uber alles !!

+1/0
22.8.2015 12:04
Foto

J91i42ř28í 67P32r98o85c69h64á85z75k39a 1890426655796

Nevšiml jsem si,žeby měli v Anglii nekvalitní silnice,v noci se tam opravuje běžně!!

+2/0
22.8.2015 11:05

P42a24v83e12l 28V30e55b12r 2165217276966

Proto tady vsichni platime road tax, ty  penize jdou zpatky do infrastruktury. Ocenuji vasi snahu, ale asi nema smysl se tady rozepisovat, jak to chodi na Zapade, to Cechacky vzdycky akorat rozzuri.

0/0
22.8.2015 12:01

V18á64c63l38a31v 28P49o69l71á86k 1465802810600

Logicky musí každá oprava trvat dlouho, protože kdyby byla předražená oprava brzy hotová, bylo by to podezřelé

+5/0
22.8.2015 9:55

P22a92v38e45l 85O58b11d55r54ž24á98l40e18k 6736224718652

Ono to vypadá logicky - opravovat v noci. Trošku problém je, že nastartovaný bagr je v noci slyšet na několik km. A stačí aby byla někde v okolí stavebního místa vesnička s jedinným aktivním důchodcem, který si bude stěžovat.

+2/0
22.8.2015 9:43

R26a87d67i72m 55P31o21l11á67š24e25k 9206693379469

Když bagr dostane tlumič, bude slyšet stejně jako kdyby po té cestě jezdily náklaďáky.

Stačí potom trochu šetrně pracovat.

0/0
22.8.2015 10:27

P30a45v69e43l 18O76b74d41r47ž16á19l18e23k 6326864418942

Tlumič nepomůže, když noční hlukové limity jsou nastavené tak nízko, že jsou překročené i když tam ten bagr vůbec není.

0/0
22.8.2015 10:42

J59a25r80o64s93l91a49v 46K17a34d83l90e86c 5401449532711

Uf, tak teď ještě aby byli lidi a peníze...;-D;-D;-D

0/0
22.8.2015 9:35

P92e87t37r 51J37a56n48o22u36š34k49o21v12e86c 8451363838246

že se ten blb k něčemu takovému propůjčí. Kecy v kleci a co na to IBP? Pokud chce pracovat v noci nedoplatí se , vše je o cenách.

+1/−7
22.8.2015 9:35

J19a21n 65J65o51r76d93a70n 5691507569

Nejen v Nemecku, ale vsude na svete je bezne ze se silnice opravuji v noci i o vikendu.

Jenom ne v te nasi bananove republice. Tady je na vsechno cas. Misto aby oprava trvala 14 dni, tak kvuli lenosti delniku trva klidne i dva mesice!

+8/−4
22.8.2015 9:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.