Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jde to i v noci, míní Ťok. Kontroloval opravy dálnice pod lampami

Ministr dopravy Dan Ťok si v pátek osobně zkontroloval, jak to vypadá, když se silnice opravují v noci. Využil totiž uzavírky Lochkovského a Komořanského tunelu na Pražském okruhu, které budou neprůjezdné až do nedělního poledne, a vyrazil tam na inspekci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M57a34r48e66k 77M69a23r36t61i68n 8719734356580

Klasika. Žák měl jako PR lopatu na D1, Ťok má "noční přepadovku". A jsou tací, kteří mu to i baští. Hurá. ;-D

0/0
22.8.2015 23:24

J53a97n 69N16o42v75á55k 4129309766260

Člověk má den na práci a noc na odpočinek. Sex se do toho nepřepočítá. Jsou neodkladné profese např. ponocný, kojná, krupiér a topiči elektrárenští a to jsou u mne velcí hrdinové, co mžikají únavou a bacají čelem do ježčí kůže, zatímco my ostatní si pravidelně odfukujeme v saténovém pyžámku na pelesti.

0/−1
22.8.2015 22:05

T57o17m44á61š 86V70e78l19č41o78v50s16k17ý 4273878589968

A ještě ti, co opravují cesty v civilizovaných zemích - to proto, aby násobně více cestujících lidí mohlo v noci spát.

+1/0
22.8.2015 23:57

F51r65a24n20t37i30š88e35k 80N89o78v67o54t14n70ý 2494309626

To mu poradil Bureš.

0/0
22.8.2015 21:36

P77e74t74r 97S92u63c93h79á98n47e89k 4517287831770

Lidi nepiste sem ty nesmysly. Zamyslete se nad tim co pisete. Tydeni inspekce na stavbach jsou normalni. Sejde se majitel,investor,odbornici,stavitele a projednavaji problemy a vyvoj stavby. To,ze to konecne nekdo posunul dal z neho dela populistu. Jestli mate problemy vyreste si je s prateli u piva.

To,ze se rekonstruje a stavi je snad dobre ne? Nebo radej chcete jezdit v dirach? Zajete se podivat na Ukrajinu misto dovolene v Chorvatsku.

0/0
22.8.2015 13:45

M14a46r16e66k 87M36a27r18t79i96n 8919204636360

Není divadlo jako divadlo. A pokud to divadlo je špatný, pak se není čemu divit. Jistě chápete. ;-)

0/0
22.8.2015 23:26
Foto

M17i10c84h54a48l 22N82a98j58m12a29n 7399383826970

Zdravim  z revize tunelu. Od sesti rano na nohou, ted necelahodinka pauza a pak zasdo vecera.

+1/0
22.8.2015 13:45

K82a62r15e10l 63D18u97b13s60k93ý 9441696943776

No,to je tedy novinka,pane ministře.

+2/−1
22.8.2015 13:14

F15r81a98n66t71i97š61e45k 13S15c11h78l55i44c85h36t59s 9525292341265

Chaos.

Tak to vypadá dnes na silnicích a dálnicích Česka.

Opravy a uzavírky se provádí nekoordinovaně a tak vznikají absurdní uzavírky objízdných tras a na náhradních trasách další a další "objízdné" trasy!

Nezřídka 3 i 4 objížďky objížděk!

Opravy postupují pomalu. Rozšíření oprav o I/35 bylo dokonce záměrné s cílem přerušit dopravu po této důležité spojnici, viz http://pardubice.idnes.cz/litomysli-by-mohly-od-pretizene-dopravy-pomoci-kolony-pge-/pardubice-zpravy.aspx?c=A150604_2167520_pardubice-zpravy_msv

Současný rozsah oprav na více místech vytváří permanentní dopravní chaos v Brně a Ostravě.

Připadá mě to jako úmysl. Neexistuje centrální koordinace. Silniční síť se rozpadá na části, které již nejsou ani mezi sebou propojené! Tragikomedie. Jak se říká "Mnoho zajíců, psova smrt"!

O dálnici D1 lze hovořit jen v "" jako o dálnici, to už dávno není, snad jen na papíře na ministerstvu!

Normální by bylo udělat pořádně jednu kompletní komunikaci západ-východ nebo sever-jih. A, teprve pak další. Dřív se udržovaly II. důležité pro armádu a mobilizaci, dnes z toho jsou taky jen trosky. Tento stát spěje k záhubě! Viníci - politici! Sedněte si pane ministře před zrcadlo. To co tam vidíte nás netěší!

+1/−1
22.8.2015 12:32

M90i91r56o55s38l13a48v 90K19a77š27p14a92r 3752127621661

Je pravdou že některé typy prací se dají dělat i v noci.                                                 Zásadní problém je ale v organizaci práce, znám několik případů kdy se několik dní finišovalo aby se pak zas několik dní čekalo, ať už na materiál nebo nástup specializované firmy. Půvabné je to že nepředržitou práci propagoval Ťok v tunelu. Ten je totiž vždy uzavřený a staveniště je ze své podstaty vždy dobře nasvícené.

0/0
22.8.2015 12:08

A39l31e61š 79L56i13s31o18v73s22k75ý 9119508252442

A kolik je tu náhle odborníků na stavby a opravy! :-):-) Já sám si před 15-20(?) lety pamatuju televizní reportáž, kdy redaktoři jeli po dálnici a zkoumali opravované úseky, co už byly týdny zavřené a na kterých nebyla ani noha  a pak se ptali příslušných ředitelů a ti něco zmateně blekotali, evidentně je nachytali na hruškách. Takže jakýsi posun tu přeci jen je. Stejně tak ve starém Světě motorů z r. 85 byla dvoustrana o opravách a uzavírkách, byly úseky silnic, co byly zavřené rok a kde se pracovalo tak 1-2 týdny v měsíci, jednou nebyl cement, pak zas onemocněli lidi, pak měl finišer poruchu a jiný v okrese nebyl, blablabla. Ale faktem je, že tehdy byla nižší hustota dopravy, tak to tolik nevadilo.

+2/−1
22.8.2015 12:06

M77i85r23o35s53l38a67v 58K69a35š34p87a95r 3842787411321

To byl za Socíku běžný postup.                                                                              Na stavbě docházely peníze a tak se ryze administrativně zavřel(zahájil) jiný úsek aby se z něho dalo čerpat, osobní zkušenost.

+1/0
22.8.2015 12:12

M31i66c54h69a87l 69N47o81v25á37k 6472505938436

ona práce pod lampami v noci, ukáže výsledek až za denního světla a ten bývá občas k pláči, pane ministr!! Vlastní zkušenost s prací pod lampami!!

0/0
22.8.2015 11:47

J49o27s79e49f58f 34M97u79s60i36l 7549685166460

Obzvláště v tunelu...

0/0
22.8.2015 13:14
Foto

J14i38ř82í 96H70á49v70a 7397989115804

Přelomový objev! jen škoda že se neuděluje Nobelova cena za dopravu - byl by horký kandidát;-D;-D;-D

+7/0
22.8.2015 11:41

J33a18n 49F34r30o66l32í45k 6536410295364

Včera jsem večer udělal zásadní chybu a z D2 jsem u Brna najel na D1 směr Olomouc místo abych jel po okreskách. Sice tam nikdo nesvítil ani nepracoval, ale fronta tam byla nekonečná. Běžte do zadku pane Ťok se svými průpovídkami i radary.

+2/−1
22.8.2015 11:39

J62o86s22e67f69f 41M94u63s30i38l 7419105586920

Již delší dobu vím, že bych mohl dělat ředitele banky. Teď již vím, po zjištění, že to jde i v noci, že mohu být i ministrem dopravy.

+3/−1
22.8.2015 11:24

F45r40a57n28t89i15š27e29k 78N30o87v20o53t95n94ý 2464169586

Nad tím musel dlouho přemýšlet. Jeho nápady jsou vskutku Anu hodné. Například zvýšení pokut, dle něho až 3x, protože lidé si z pokut nic nedělají. On totiž vůbec nebere ohled na to komu jsou tyto pokuty kdesi. Samozřejmě bohatým, ale navrhnout pokuty dle výše platu to by chtělo charakter a asi odvahu. Navrhovat mýtné brány k vybírání pokut je další výplod našeho stavitele, který odklonil 100 mil. Kč do Švédska se schválením Bureše.

+3/0
22.8.2015 11:24

P76a75v94e84l 12O79b38d44r45ž80á52l90e18k 6906414848352

Pokuty podle výše příjmu jsou hezký nápad, ale vždycky to ztroskotá na tom, jak tu výši příjmu zjistit. A jestli myslíte, že z daňového přiznání, tak už to není ani k smíchu.

A není to jen o podnikatelích ... papírově vydělává tak 1/4 skutečného přijmu i každý číšník a podobné profese.

0/0
23.8.2015 13:58

P74a27v63e35l 11J17o82n65á33š 5571255459985

Není jednou z příčin nepráce v noci třeba i to, že nárůst mzdových nákladů o 20%? Je to sice pakatel v celkových nákladech, ale možná je někdo šetřílek.

0/0
22.8.2015 11:03

J26a23r78o63s33l62a17v 42K60o28m82o53s34n74ý 6376701393554

Zajímavé zjištění od stavaře??

+1/0
22.8.2015 11:02

M34a27r31e76k 82H79r57u69b91y 6387602541638

Po té dlouhé řadě předchozích ministrů a 25 letech už bylo načase, ne? ;-)

0/0
22.8.2015 11:03

G92a44b29r66i72e37l 83H38o33r51t74e55n 9441199113364

Práce v noci ve městě fakt ne, pokud jsou kolem obytné domy. Pamatuju si, jak soused házel po dělnících láhve od piva, čemuž jsem si nijak nedivil, vzhledem k tomu, že se ve dvě ráno pod našimi okny pokoušeli řezat flexou trubky. Ráno jsem se jich byl zeptat, koho napadlo dělat nejhlasitější práci ve dvě ráno - prý chtěli mít druhý den volno. Tož tak.:-)

+1/−2
22.8.2015 10:58

M79a22r36e77k 32H97r24u31b42y 6437312931418

Dálnice typicky ve městech nejsou -a třeba D1 by režim 24x7 vyloženě potřebuje (i když pro začátek by stačilo kdyby tam něco dělali alespoň jednou týdně ;-)

+6/0
22.8.2015 11:05

G33a56b87r96i35e47l 34H66o11r98t86e11n 9321829523744

Tak o tom žádná. Ale třeba máme všichni smůlu a vždycky, když jedeme kolem liduprázdné uzavírky, tak tam něco tvrdne.:-)

+2/0
22.8.2015 11:09

J42o73s77e31f89f 79M12u82s32i64l 7779225856330

Neznevažujte technologické přestávky ;-)

0/0
22.8.2015 11:25

J51a42n 51F14r76o63l76í30k 6956830445344

Ano, stavbaři se poučili a na liduprázdných uzavírkách si při stání v koloně můžete prohlížet cedule o technologické přestávce. Např. složená svodidla musí technologicky zestárnout a zinek na nich se pokrýt patinou.;-(

+4/0
22.8.2015 11:43

M79i35l35e55n48a 55K49l88o67u64č10k14o60v31á 1734653421570

A byla to prepadovka nebo se pan ministr ohlásil predem? Protože jinak neverim, ze by v noci delali.

+2/0
22.8.2015 10:56

M34i47r43o59s66l44a95v 55U29r74b54a46n 1896437951199

Ano, napriklad usek D1 153-162, silnice v plne sirce, nikde ani noha (ani ve dne, ani v noci), ale v celem useku omezeni na 80...

+10/0
22.8.2015 10:56

M53i76l37o82š 18K38o33l27m67a51n 6386893817122

Kde by asi dodavatelé sehnali tolik dělníků ?  Možná by bylo dobré, aby přestali dávat podpory v nezaměstnanosti, sociální podpory a další peníze za nic nedělání. Všem co nepracují nabídnout práce kde je dost práce a nejsou na to lidi.

0/0
22.8.2015 10:53

M97a44r71e71k 45H10r74u23b90y 6387982291808

Lidi je dost - jenom je třeba je zaplatit. Jenom moc nevěřím, že čeští dělníci budou dražší než němečtí

+1/0
22.8.2015 11:06

L93a52d77i31s13l93a17v54a 45H82r33u28š10k30o75v17á 6377536248520

Proč s tím nápadem nepřišel když pracoval ve Skansce?

+4/0
22.8.2015 10:46

T31o39m81á73š 53M42a31c95e62j47k37a 6621372437807

Proč asi? Mě je spíš záhadou jak se někdo takový vůbec mohl stát ministrem, co za to Babis má slíbené...

+2/0
22.8.2015 11:03

R49a45d48e44k 82J37a66h25n 8216537705255

Ty tunely se jmenují Lochkovský a Cholupický. Komořanský tunel je prosím kde? Zatím jsem jej nenašel a to tam bydlím.

0/0
22.8.2015 10:24

M34i66l84o47š 24K56o97l50m22a77n 6346873807972

Komořanský tunel se tomu říkalo od začátku, kdy tam provedla první ražbu Subttera

+1/0
22.8.2015 10:46

A54l16a18n 29Ř95e83p29k79a 4395686

Jasně, že to v noci jde, ale ještě tak sehnat ochotné lidi co by v noci do práce šli Emotikona grin Tam kde to není životně nutné, by se v noci dělat nemělo, bo v noci se nemaká, v noci se spí Emotikona wink

0/−3
22.8.2015 10:21

T92o69m86á84š 16K28ü37h13r 2372186640203

Jde to i v noci. Tak to je objev. ;-D Já si spíš dlouhodobě kladu otázku, proč to u nás nejde i v noci.

+3/0
22.8.2015 10:02

P24e33t79r 63H85o31r13á25k 1579663459384

Protože je to dražší a kvalita půjde dolů.

+1/−1
22.8.2015 10:10

R30a57d94i25m 68P50o44l94á96š91e76k 9376703919329

Nemyslím, že kvalita půjde dolů. Ta kvalita, co je zajišťována stavebním dozorem, tam to je jedno, pokud bude mít noční i dozor. A ta kvalita, které závisí na rychlosti udělání té práce bude vyšší, protože je lepší, když se něco udělá za týden nonstop než když se to dělá postupně měsíc a prší na to a podobně.

+1/−1
22.8.2015 10:30

J83i73ř95í 78H25o86d39a82n 6384647193620

v německu jde taky kvalita dolů neboť pracují i v noci?

+4/0
22.8.2015 10:30

P26a64v80e11l 56V40e65b37r 2205137686626

;-D Nein, meine liebe !! Na sva motocykl jsem delat projezdit kus Evropa, ale nemecke dalnice drtive vedou. Autobahn uber alles !!

+1/0
22.8.2015 12:04
Foto

J91i23ř67í 27P47r95o18c71h63á46z38k28a 1770506585986

Nevšiml jsem si,žeby měli v Anglii nekvalitní silnice,v noci se tam opravuje běžně!!

+2/0
22.8.2015 11:05

P46a29v39e15l 15V34e79b23r 2945447456706

Proto tady vsichni platime road tax, ty  penize jdou zpatky do infrastruktury. Ocenuji vasi snahu, ale asi nema smysl se tady rozepisovat, jak to chodi na Zapade, to Cechacky vzdycky akorat rozzuri.

0/0
22.8.2015 12:01

V43á80c29l25a21v 13P65o57l68á90k 1855292920550

Logicky musí každá oprava trvat dlouho, protože kdyby byla předražená oprava brzy hotová, bylo by to podezřelé

+5/0
22.8.2015 9:55

P26a86v45e13l 60O97b41d28r18ž80á96l62e37k 6226104718822

Ono to vypadá logicky - opravovat v noci. Trošku problém je, že nastartovaný bagr je v noci slyšet na několik km. A stačí aby byla někde v okolí stavebního místa vesnička s jedinným aktivním důchodcem, který si bude stěžovat.

+2/0
22.8.2015 9:43

R11a35d73i90m 44P31o27l25á22š91e88k 9176603989469

Když bagr dostane tlumič, bude slyšet stejně jako kdyby po té cestě jezdily náklaďáky.

Stačí potom trochu šetrně pracovat.

0/0
22.8.2015 10:27

P59a88v47e43l 19O44b46d14r51ž35á10l32e61k 6826894648852

Tlumič nepomůže, když noční hlukové limity jsou nastavené tak nízko, že jsou překročené i když tam ten bagr vůbec není.

0/0
22.8.2015 10:42

J85a89r60o55s11l20a93v 68K30a90d67l18e33c 5671199432461

Uf, tak teď ještě aby byli lidi a peníze...;-D;-D;-D

0/0
22.8.2015 9:35

P72e89t77r 89J36a45n95o82u48š89k22o68v44e34c 8561163128276

že se ten blb k něčemu takovému propůjčí. Kecy v kleci a co na to IBP? Pokud chce pracovat v noci nedoplatí se , vše je o cenách.

+1/−7
22.8.2015 9:35

J98a53n 44J49o93r77d23a28n 5761377799

Nejen v Nemecku, ale vsude na svete je bezne ze se silnice opravuji v noci i o vikendu.

Jenom ne v te nasi bananove republice. Tady je na vsechno cas. Misto aby oprava trvala 14 dni, tak kvuli lenosti delniku trva klidne i dva mesice!

+8/−4
22.8.2015 9:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.