Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Závada to nebyla, hlásí vyšetřovatel srážky letounů. Přetížení vyloučil

Čtvrteční tragickou srážku letadel na Slovensku nezpůsobila technická závada. V pátek to uvedl Juraj Gyenes z Leteckého a námořního vyšetřovacího útvaru. Vyloučil také spekulace, že jeden ze strojů byl přetížený. Při nehodě u hranic s Českem zemřeli čtyři piloti a tři parašutisté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M17i90l90o71s20l77a41v 34K41a92n48t43o22r84e10k 1839977241639

No pokud letadla byla schopna ovladatelného letu  předpokládám, že se piloti pokoušeli o nouzák a tím umožnili výskok paragánům, pokud se však letoun  stal neovladatelným , pak už s tím nelze nic dělat a na záchranu by byl potřeba katapult, zbylé jsou již pouze teoretické možnosti nebo neuvěřitelné štěstí

RIP

PS Dost mne překvapuje, jak rychle byla vyloučena technická závada, i když já osobně předpokládám, že se jednalo o chybu jednoho z pilotůRv

0/0
24.8.2015 13:47

M21i74c65h58a69l 93K52r61u31p34i93č13k93a 9765798905

To je docela fofr, druhý den po nehodě vyloučit závadu. Možná se k tomu stihla vyjádřit jen námořní sekce úřadu, zatímco letecká sekce stále vyšetřuje...

+2/−1
21.8.2015 14:56

M12i54l95a68n 56Š19v98a60g30r82o98v43s44k35ý 9612989635278

Ne úřadu, ale útvaru na ministerstvu dopravy SR. Typicky české, neumět ani číst a hned si dělat legraci. ;-D

+1/0
21.8.2015 18:47

B11o18h46u95s47l20a88v 52K46r31á46l25í67k 2511200399146

Závada to nebyla, všechno bylo v pořádku... tak to jsme rádi, že se vlastně nikomu nic nestalo. (To by mě zajímalo, jak je možné s jistotou tvrdit, že žádný ze strojů neměl žádnou technickou závadu. Dokázal bych si nanejvýš představit, že by vyloučili některé konkrétní technické závady.)

0/−1
21.8.2015 14:22

M25a50r14t63i60n 53H81o58l36c59a27t 7985321708769

To nemohli ti vyskakujici parasutiste vzit sebou do zavesu i ty chudaky piloty ?

0/−2
21.8.2015 14:04

H11o85n40z82a 53F91á65t52o32r 2359715834910

Anebo to aspoň mohli říci těm třem spícím kolegům, ne? ;-)

+1/−1
21.8.2015 14:11

J77a72k69u38b 29S83e56m44e12r72á28d 2587206461291

smutna zprava, ale reakce R^:-)

+1/0
21.8.2015 14:14

A20l66e81n68a 29H60r84d83i97n27o73v61á 9923244421796

reakce hloupá. Vaše poznámka takyRv, zemřelo sedm lidí, nebo věříte, že jejich rodiny by taky dávali palec nahoru?

0/−1
21.8.2015 14:44

J68a74k19u88b 96S39e42m52e86r67á13d 2827366291461

naskyta se otazka, zda jste opravdu pochopila pointu prispevku p. Fatora?

+1/−1
21.8.2015 14:55

H33o81n98z69a 62F15á21t97o17r 2799555944760

Je docela normální, že někteří lidé jsou příliš útlocitní na černý humor.

+1/0
21.8.2015 14:56

A36l68e24n63a 43H97r19d69i22n17o86v66á 9783244641466

Pánové, vzhledem k vztahu k těm pilotům opravdu černý humor ocenit nedokážu, zkuste se upřímně zamyslet nad tím, co pouštíte do světa............

0/−1
21.8.2015 15:06

J34a64k47u74b 45S74e90m39e18r30á80d 2607946631921

a nemel spis pan Holcat se zamyslet, co pousti za kravinu? Protoze dal uz se reagovalo jen prave na ni, s piloty uz to moc spolecneho dal nemelo....

+1/0
21.8.2015 15:17

A29l12e72n38a 32H34r15d72i65n17o38v45á 9243294551966

Zemřelo sedm lidí a pokud Vám ty reakce přijdou normální, OK, respektuji... Ale je to potom o Vás..... 

Přeji Vám hezký den.

0/−1
21.8.2015 15:27

J68a86k43u69b 14S19e30m85e95r59á92d 2827826131551

stale zrejme nechapete, co se Vam snazim rict....nejvice asi v prispevku, na ktery jste timto reagovala...

+1/0
21.8.2015 15:56

T75o92m14á23š 38V55e89l59č73o67v57s18k38ý 4303548449428

Jo, máte pravdu, jste hrdina, on si začal...

0/−1
21.8.2015 16:53

M49a43r47t90i89n 53D72v43o16ř22á45k 2497504123262

Ten kdo nechápe jste Vy, ale asi to v tomto případě stejně nepochopíte. Tak hezký den.....

0/−1
21.8.2015 21:27

M88i23r34o32s85l73a65v 46D94v29o84ř60á74k 9875750507635

Patrně se to nedalo stihnout,než by se ti chudáci vyhrabali z kokpitu...1500m také není moc velká výška,aby poskytla více času.

+1/−1
21.8.2015 14:14

J20a58k45u91b 22S12e13m58e97r10á92d 2167486571561

udajne padali 25s, poslednich 200m i kdyz vyskocis tak mas smulu...takze min jak 25 vterin na vyskoceni 17 parasutistu a dvou pilotu v "zavesu" (ackoliv teda nevim, jak si mistr Holcat ten zaves predstavuje)

+4/0
21.8.2015 14:16

M77i43r83o15s44l79a78v 94D54v24o61ř39á24k 9655950917515

Nevím,jak se dá pohybovat v padajícím letadle.Ale píšou,že se piloti snažili stroje řídit,tedy spíš srovnat.Patrně se obětovali.Ani parašutisté se nedostali ven všichni,tak toho času opravdu moc nebylo.

0/−1
21.8.2015 18:30

P12e85t14r 58Ž88á24k 1857633358323

Ne, nemohli. V dané situaci byla pravděpodobnost úspěchu takového pokusu naprosto nulová.

0/0
21.8.2015 15:09

M91a67r27t88i47n 50U51l75e68h52l94a 4711684658

taky me to napadlo, i kdyz nevim zdali je takovy seskok vubec technicky mozny ? povesit se jen tak na parasutistu a udrzet rukama to trhnuti, kdyz se otevre padak ?:-/

0/0
21.8.2015 15:16

P44e83t61r 96Ž46á17k 1667563968163

Pochybuji...třeba tady: https://www.youtube.com/watch?v=UYx9c8AQOhg je vidět, že ho alespoň nějakým jednoduchým popruhem připne a to jsou to šílenci, co mají odskákány stovky seskoků a pořádně se na to připravili. Rozhodně to nezvládne průměrný paragán v krizové situaci během pár sekund, než se letadlo zřítí.

0/0
21.8.2015 15:23

T11o88m67á42š 91Ž78i57t82n51ý 6221600151161

Nebyl čas, uvědom si že z jednoho éra to nestihli ani všichni s padákama. 

Takže na to, aby čekali až se pilot vyhrabe od kniplu fakt asi nebyla šance. 15 - 20 sekund a bylo vymalováno.

0/0
21.8.2015 16:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.