Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Závada to nebyla, hlásí vyšetřovatel srážky letounů. Přetížení vyloučil

Čtvrteční tragickou srážku letadel na Slovensku nezpůsobila technická závada. V pátek to uvedl Juraj Gyenes z Leteckého a námořního vyšetřovacího útvaru. Vyloučil také spekulace, že jeden ze strojů byl přetížený. Při nehodě u hranic s Českem zemřeli čtyři piloti a tři parašutisté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M47i93l27o10s41l59a66v 43K90a78n67t80o81r68e74k 1329387251829

No pokud letadla byla schopna ovladatelného letu  předpokládám, že se piloti pokoušeli o nouzák a tím umožnili výskok paragánům, pokud se však letoun  stal neovladatelným , pak už s tím nelze nic dělat a na záchranu by byl potřeba katapult, zbylé jsou již pouze teoretické možnosti nebo neuvěřitelné štěstí

RIP

PS Dost mne překvapuje, jak rychle byla vyloučena technická závada, i když já osobně předpokládám, že se jednalo o chybu jednoho z pilotůRv

0/0
24.8.2015 13:47

M76i77c54h47a96l 77K61r96u15p56i18č23k90a 9115808565

To je docela fofr, druhý den po nehodě vyloučit závadu. Možná se k tomu stihla vyjádřit jen námořní sekce úřadu, zatímco letecká sekce stále vyšetřuje...

+2/−1
21.8.2015 14:56

M66i89l29a10n 95Š20v69a37g60r94o86v97s87k21ý 9332279945308

Ne úřadu, ale útvaru na ministerstvu dopravy SR. Typicky české, neumět ani číst a hned si dělat legraci. ;-D

+1/0
21.8.2015 18:47

B59o31h69u42s30l94a84v 50K53r51á89l96í20k 2231910489746

Závada to nebyla, všechno bylo v pořádku... tak to jsme rádi, že se vlastně nikomu nic nestalo. (To by mě zajímalo, jak je možné s jistotou tvrdit, že žádný ze strojů neměl žádnou technickou závadu. Dokázal bych si nanejvýš představit, že by vyloučili některé konkrétní technické závady.)

0/−1
21.8.2015 14:22

M35a28r54t55i25n 82H67o49l18c66a38t 7785191358589

To nemohli ti vyskakujici parasutiste vzit sebou do zavesu i ty chudaky piloty ?

0/−2
21.8.2015 14:04

H90o31n67z59a 61F80á48t75o57r 2169225584230

Anebo to aspoň mohli říci těm třem spícím kolegům, ne? ;-)

+1/−1
21.8.2015 14:11

J67a56k22u71b 69S65e76m11e22r62á20d 2227136141501

smutna zprava, ale reakce R^:-)

+1/0
21.8.2015 14:14

A85l59e91n62a 30H31r47d58i41n52o72v26á 9293164941426

reakce hloupá. Vaše poznámka takyRv, zemřelo sedm lidí, nebo věříte, že jejich rodiny by taky dávali palec nahoru?

0/−1
21.8.2015 14:44

J57a35k55u76b 48S10e60m77e95r72á48d 2777276631191

naskyta se otazka, zda jste opravdu pochopila pointu prispevku p. Fatora?

+1/−1
21.8.2015 14:55

H74o31n56z22a 37F83á74t98o80r 2259835944520

Je docela normální, že někteří lidé jsou příliš útlocitní na černý humor.

+1/0
21.8.2015 14:56

A62l69e43n53a 86H16r42d73i12n52o72v88á 9853534831126

Pánové, vzhledem k vztahu k těm pilotům opravdu černý humor ocenit nedokážu, zkuste se upřímně zamyslet nad tím, co pouštíte do světa............

0/−1
21.8.2015 15:06

J67a37k83u20b 95S59e88m44e41r94á61d 2417516591341

a nemel spis pan Holcat se zamyslet, co pousti za kravinu? Protoze dal uz se reagovalo jen prave na ni, s piloty uz to moc spolecneho dal nemelo....

+1/0
21.8.2015 15:17

A84l40e26n33a 19H65r16d14i25n20o46v84á 9453134381346

Zemřelo sedm lidí a pokud Vám ty reakce přijdou normální, OK, respektuji... Ale je to potom o Vás..... 

Přeji Vám hezký den.

0/−1
21.8.2015 15:27

J26a46k25u70b 28S33e15m18e31r73á81d 2217446551171

stale zrejme nechapete, co se Vam snazim rict....nejvice asi v prispevku, na ktery jste timto reagovala...

+1/0
21.8.2015 15:56

T87o71m35á48š 79V29e46l78č85o56v90s97k73ý 4923308649278

Jo, máte pravdu, jste hrdina, on si začal...

0/−1
21.8.2015 16:53

M93a79r89t22i27n 54D26v63o65ř44á21k 2737194973262

Ten kdo nechápe jste Vy, ale asi to v tomto případě stejně nepochopíte. Tak hezký den.....

0/−1
21.8.2015 21:27

M53i83r96o15s25l65a58v 47D68v55o27ř95á35k 9125500897375

Patrně se to nedalo stihnout,než by se ti chudáci vyhrabali z kokpitu...1500m také není moc velká výška,aby poskytla více času.

+1/−1
21.8.2015 14:14

J93a90k98u26b 11S90e33m15e90r37á15d 2207486621421

udajne padali 25s, poslednich 200m i kdyz vyskocis tak mas smulu...takze min jak 25 vterin na vyskoceni 17 parasutistu a dvou pilotu v "zavesu" (ackoliv teda nevim, jak si mistr Holcat ten zaves predstavuje)

+4/0
21.8.2015 14:16

M72i92r91o58s36l71a26v 57D47v61o93ř86á25k 9135350367705

Nevím,jak se dá pohybovat v padajícím letadle.Ale píšou,že se piloti snažili stroje řídit,tedy spíš srovnat.Patrně se obětovali.Ani parašutisté se nedostali ven všichni,tak toho času opravdu moc nebylo.

0/−1
21.8.2015 18:30

P52e22t56r 17Ž16á91k 1487923698983

Ne, nemohli. V dané situaci byla pravděpodobnost úspěchu takového pokusu naprosto nulová.

0/0
21.8.2015 15:09

M15a26r95t15i95n 62U34l46e97h40l33a 4411884428

taky me to napadlo, i kdyz nevim zdali je takovy seskok vubec technicky mozny ? povesit se jen tak na parasutistu a udrzet rukama to trhnuti, kdyz se otevre padak ?:-/

0/0
21.8.2015 15:16

P96e22t11r 96Ž64á96k 1437473248583

Pochybuji...třeba tady: https://www.youtube.com/watch?v=UYx9c8AQOhg je vidět, že ho alespoň nějakým jednoduchým popruhem připne a to jsou to šílenci, co mají odskákány stovky seskoků a pořádně se na to připravili. Rozhodně to nezvládne průměrný paragán v krizové situaci během pár sekund, než se letadlo zřítí.

0/0
21.8.2015 15:23

T12o42m69á93š 78Ž33i92t53n20ý 6741200611841

Nebyl čas, uvědom si že z jednoho éra to nestihli ani všichni s padákama. 

Takže na to, aby čekali až se pilot vyhrabe od kniplu fakt asi nebyla šance. 15 - 20 sekund a bylo vymalováno.

0/0
21.8.2015 16:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.