Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Závada to nebyla, hlásí vyšetřovatel srážky letounů. Přetížení vyloučil

Čtvrteční tragickou srážku letadel na Slovensku nezpůsobila technická závada. V pátek to uvedl Juraj Gyenes z Leteckého a námořního vyšetřovacího útvaru. Vyloučil také spekulace, že jeden ze strojů byl přetížený. Při nehodě u hranic s Českem zemřeli čtyři piloti a tři parašutisté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M41i35l30o23s71l72a55v 63K96a82n96t89o74r98e85k 1189957201869

No pokud letadla byla schopna ovladatelného letu  předpokládám, že se piloti pokoušeli o nouzák a tím umožnili výskok paragánům, pokud se však letoun  stal neovladatelným , pak už s tím nelze nic dělat a na záchranu by byl potřeba katapult, zbylé jsou již pouze teoretické možnosti nebo neuvěřitelné štěstí

RIP

PS Dost mne překvapuje, jak rychle byla vyloučena technická závada, i když já osobně předpokládám, že se jednalo o chybu jednoho z pilotůRv

0/0
24.8.2015 13:47

M19i35c16h43a35l 19K12r20u95p42i51č90k42a 9505598625

To je docela fofr, druhý den po nehodě vyloučit závadu. Možná se k tomu stihla vyjádřit jen námořní sekce úřadu, zatímco letecká sekce stále vyšetřuje...

+2/−1
21.8.2015 14:56

M73i95l78a46n 86Š13v34a32g21r34o44v93s15k69ý 9812599845178

Ne úřadu, ale útvaru na ministerstvu dopravy SR. Typicky české, neumět ani číst a hned si dělat legraci. ;-D

+1/0
21.8.2015 18:47

B27o27h35u90s93l13a69v 62K59r30á54l90í63k 2481250459226

Závada to nebyla, všechno bylo v pořádku... tak to jsme rádi, že se vlastně nikomu nic nestalo. (To by mě zajímalo, jak je možné s jistotou tvrdit, že žádný ze strojů neměl žádnou technickou závadu. Dokázal bych si nanejvýš představit, že by vyloučili některé konkrétní technické závady.)

0/−1
21.8.2015 14:22

M21a26r72t10i15n 11H82o32l11c73a18t 7145361608919

To nemohli ti vyskakujici parasutiste vzit sebou do zavesu i ty chudaky piloty ?

0/−2
21.8.2015 14:04

H15o35n33z41a 37F81á12t74o76r 2339535134760

Anebo to aspoň mohli říci těm třem spícím kolegům, ne? ;-)

+1/−1
21.8.2015 14:11

J29a69k94u77b 68S57e69m43e21r17á21d 2257516681911

smutna zprava, ale reakce R^:-)

+1/0
21.8.2015 14:14

A39l60e57n32a 69H62r85d38i25n82o18v39á 9193514951756

reakce hloupá. Vaše poznámka takyRv, zemřelo sedm lidí, nebo věříte, že jejich rodiny by taky dávali palec nahoru?

0/−1
21.8.2015 14:44

J61a97k16u12b 41S77e39m45e78r89á57d 2927276211251

naskyta se otazka, zda jste opravdu pochopila pointu prispevku p. Fatora?

+1/−1
21.8.2015 14:55

H84o23n19z45a 25F75á30t42o24r 2439405794940

Je docela normální, že někteří lidé jsou příliš útlocitní na černý humor.

+1/0
21.8.2015 14:56

A59l27e59n90a 25H40r59d27i45n66o60v60á 9313214531796

Pánové, vzhledem k vztahu k těm pilotům opravdu černý humor ocenit nedokážu, zkuste se upřímně zamyslet nad tím, co pouštíte do světa............

0/−1
21.8.2015 15:06

J14a91k20u14b 66S32e25m10e15r79á98d 2407656911671

a nemel spis pan Holcat se zamyslet, co pousti za kravinu? Protoze dal uz se reagovalo jen prave na ni, s piloty uz to moc spolecneho dal nemelo....

+1/0
21.8.2015 15:17

A10l97e43n84a 60H40r66d77i86n61o97v49á 9563574841926

Zemřelo sedm lidí a pokud Vám ty reakce přijdou normální, OK, respektuji... Ale je to potom o Vás..... 

Přeji Vám hezký den.

0/−1
21.8.2015 15:27

J64a75k62u19b 51S29e74m37e37r12á58d 2857446401281

stale zrejme nechapete, co se Vam snazim rict....nejvice asi v prispevku, na ktery jste timto reagovala...

+1/0
21.8.2015 15:56

T61o53m97á60š 61V86e36l92č48o47v23s33k52ý 4673828689528

Jo, máte pravdu, jste hrdina, on si začal...

0/−1
21.8.2015 16:53

M30a86r44t63i12n 81D26v79o32ř15á57k 2587804803422

Ten kdo nechápe jste Vy, ale asi to v tomto případě stejně nepochopíte. Tak hezký den.....

0/−1
21.8.2015 21:27

M55i42r46o95s57l96a32v 15D38v82o23ř70á37k 9955320697535

Patrně se to nedalo stihnout,než by se ti chudáci vyhrabali z kokpitu...1500m také není moc velká výška,aby poskytla více času.

+1/−1
21.8.2015 14:14

J42a16k64u57b 94S63e58m70e81r79á39d 2807776441671

udajne padali 25s, poslednich 200m i kdyz vyskocis tak mas smulu...takze min jak 25 vterin na vyskoceni 17 parasutistu a dvou pilotu v "zavesu" (ackoliv teda nevim, jak si mistr Holcat ten zaves predstavuje)

+4/0
21.8.2015 14:16

M66i80r76o19s31l85a20v 54D97v80o16ř80á88k 9205870827105

Nevím,jak se dá pohybovat v padajícím letadle.Ale píšou,že se piloti snažili stroje řídit,tedy spíš srovnat.Patrně se obětovali.Ani parašutisté se nedostali ven všichni,tak toho času opravdu moc nebylo.

0/−1
21.8.2015 18:30

P45e13t25r 73Ž25á84k 1607773878343

Ne, nemohli. V dané situaci byla pravděpodobnost úspěchu takového pokusu naprosto nulová.

0/0
21.8.2015 15:09

M75a26r92t33i59n 47U55l14e56h29l22a 4471664328

taky me to napadlo, i kdyz nevim zdali je takovy seskok vubec technicky mozny ? povesit se jen tak na parasutistu a udrzet rukama to trhnuti, kdyz se otevre padak ?:-/

0/0
21.8.2015 15:16

P60e65t76r 87Ž82á69k 1597933958393

Pochybuji...třeba tady: https://www.youtube.com/watch?v=UYx9c8AQOhg je vidět, že ho alespoň nějakým jednoduchým popruhem připne a to jsou to šílenci, co mají odskákány stovky seskoků a pořádně se na to připravili. Rozhodně to nezvládne průměrný paragán v krizové situaci během pár sekund, než se letadlo zřítí.

0/0
21.8.2015 15:23

T45o73m28á92š 50Ž94i25t41n42ý 6601430381151

Nebyl čas, uvědom si že z jednoho éra to nestihli ani všichni s padákama. 

Takže na to, aby čekali až se pilot vyhrabe od kniplu fakt asi nebyla šance. 15 - 20 sekund a bylo vymalováno.

0/0
21.8.2015 16:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.