Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Trudné časy pašeráků drog v Peru. Armáda může sestřelit jejich letouny

Peruánští pašeráci drog už nebudou v bezpečí ani ve vzduchu. Parlament jednomyslně schválil návrh zákona, který armádě umožňuje sestřelit letadlo podezřelé z pašování narkotik. V pátek o tom informovala agentura AP. Z Peru se do sousední Bolívie denně dostane letecky zhruba tuna kokainu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J54o16s31e97f 44P81r87o18c96h26á96z84k15a 7846356268194

Snad do Peru ČSA nelítá! :-P

0/0
21.8.2015 16:20

K76a91r77e20l 98N85e97d28o94p76i22l 7778576699154

Rozkaz znel jasne. Nesmi projit!

+1/0
21.8.2015 13:29

J12i47ř78í 94B50o47č80e27k 6161444235133

tady asi někdo četl Kobru od Forsytha

+1/0
21.8.2015 12:54

T45o77m 10O57n60d84ř33í16k 7334473341613

...hádám, že tam se asi tradiční ruský folklór záměrně vypnutých transponderů moc nosit nebude...:-P

+4/0
21.8.2015 11:54

J38i20ř97í 57Č83e68j22k29a 1143290360443

Poví mi nějaký odborník, co je to za éro na úvodní fotografii?

Děkuji

0/0
21.8.2015 11:22

O79n32d77ř39e81j 51Z40a38t81l78o62u15k90a41l 8431767989194

Cessna A-37 Dragonfly

+5/0
21.8.2015 11:34

T29o78m40á55š 56B26u84r52a 4172186854

To by mne zajímalo, jak tento zákon bude definovat "podezřelé letadlo" a jak se bude v praxi určovat, proti kterému stroji zasáhnout a proti kterému ne. Nehledě na možnost zneužití proti středně velkým osobním dopravním letadlům konkrétního vlastníka (provozovatele) - podpoří to rozvoj korupčního prostředí.

0/0
21.8.2015 11:17

J38i44ř32í 57Č95e38j33k50a 1533820540183

Neznámému letadlu bez letového plánu: oznamte cíl letu!

Neznámé letadlo nereaguje a zvyšuje rychlost směr Bolívie.

Třeba tak?

+6/0
21.8.2015 11:21

T51o19m97á80š 26B78u30r62a 4312876694

Třeba tak. Ale když oslovený stroj komunikovat bude, letový plán prozradí a hasit si to bude jinam než směr Bolívie? Co pak? Jak dále určit míru podezřelosti?

0/0
21.8.2015 11:37

K51a36r35e59l 53W46a82t34z35k54o 9856737707756

Pak už je to jasné, sestřelí se. Nebo se ho pokusí donutit k přistání, bude-li čas a příležitost.

0/0
21.8.2015 11:45

T75o56m18á85š 80B70u84r78a 4342576114

Z Vašeho vyjádření vyplývá, že i korektně chovající se stroj bude podezřelý, takže všechna éra (vyjma snad linkových) pod určitou velikost bude armáda moci donutit silou přistát či snad dokonce i sestřelit. Rozuměl jsem Vám dobře?

0/0
21.8.2015 12:02

K48a73r74e54l 35W91a17t18z81k10o 9686367857966

Nerozuměl, platit by to mělo jen pro éra která se, (zjednodušeně řečeno) nechovají tak jak by měli. Ono je to tam asi nutností, jinak by to neschválili. Ostatně i u nás startují Gripeny k takovým letadlům.

+1/0
21.8.2015 12:18

T25o93m39á17š 34B26u82r52a 4942516184

Děkuji za upřesnění.

Leč neustále se snažím dopátrat nějakých kritérií, podle kterých by se ten peruánský oficír rozhodoval, zda letadlo nechat pokračovat, či s ním nějak zacvičit. Z mého pohledu na Svět takové posuzovací ukazatele neexistují, neboť ani existovat nemohou. Buď budu všechny objekty považovat  za podezřelé, nebo to musím nechat plavat.

0/0
21.8.2015 12:29

K53a85r74e79l 82W70a65t49z79k28o 9886807857616

Pokud letadlo odpovídá, letí podle letového plánu tam kam má, ano, nechá se to plavat. Jestli neexistuje letový plán, nebo letadlo neodpovídá, (samozřejmě může mít radiové problémy, ale to se řeší jinak) je už letadlo krajně podezřelé. Když u nás například poletí éro nad Temelín kam ke to zakázané, nebude odpovídat, ani na výstražnou palbu, půjde bez pardonu k zemi. Tak to Bohu žel, možná Bohu dík je.

0/0
21.8.2015 12:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.