Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Trudné časy pašeráků drog v Peru. Armáda může sestřelit jejich letouny

Peruánští pašeráci drog už nebudou v bezpečí ani ve vzduchu. Parlament jednomyslně schválil návrh zákona, který armádě umožňuje sestřelit letadlo podezřelé z pašování narkotik. V pátek o tom informovala agentura AP. Z Peru se do sousední Bolívie denně dostane letecky zhruba tuna kokainu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J66o64s37e86f 63P38r83o42c14h63á49z19k68a 7116496288564

Snad do Peru ČSA nelítá! :-P

0/0
21.8.2015 16:20

K79a72r49e48l 64N25e48d69o66p79i87l 7108866279424

Rozkaz znel jasne. Nesmi projit!

+1/0
21.8.2015 13:29

J34i31ř21í 39B28o91č95e17k 6611414805343

tady asi někdo četl Kobru od Forsytha

+1/0
21.8.2015 12:54

T52o70m 15O60n59d54ř41í73k 7194173771113

...hádám, že tam se asi tradiční ruský folklór záměrně vypnutých transponderů moc nosit nebude...:-P

+4/0
21.8.2015 11:54

J49i87ř26í 95Č58e94j41k27a 1463160840463

Poví mi nějaký odborník, co je to za éro na úvodní fotografii?

Děkuji

0/0
21.8.2015 11:22

O89n20d10ř63e83j 65Z87a17t83l90o95u97k60a28l 8381557549524

Cessna A-37 Dragonfly

+5/0
21.8.2015 11:34

T33o26m52á19š 89B39u75r98a 4582666984

To by mne zajímalo, jak tento zákon bude definovat "podezřelé letadlo" a jak se bude v praxi určovat, proti kterému stroji zasáhnout a proti kterému ne. Nehledě na možnost zneužití proti středně velkým osobním dopravním letadlům konkrétního vlastníka (provozovatele) - podpoří to rozvoj korupčního prostředí.

0/0
21.8.2015 11:17

J63i86ř45í 85Č68e69j48k54a 1773890530293

Neznámému letadlu bez letového plánu: oznamte cíl letu!

Neznámé letadlo nereaguje a zvyšuje rychlost směr Bolívie.

Třeba tak?

+6/0
21.8.2015 11:21

T70o27m57á91š 28B45u39r65a 4852716924

Třeba tak. Ale když oslovený stroj komunikovat bude, letový plán prozradí a hasit si to bude jinam než směr Bolívie? Co pak? Jak dále určit míru podezřelosti?

0/0
21.8.2015 11:37

K82a68r93e80l 30W69a87t83z17k30o 9176297137596

Pak už je to jasné, sestřelí se. Nebo se ho pokusí donutit k přistání, bude-li čas a příležitost.

0/0
21.8.2015 11:45

T22o91m58á89š 11B76u62r78a 4952816904

Z Vašeho vyjádření vyplývá, že i korektně chovající se stroj bude podezřelý, takže všechna éra (vyjma snad linkových) pod určitou velikost bude armáda moci donutit silou přistát či snad dokonce i sestřelit. Rozuměl jsem Vám dobře?

0/0
21.8.2015 12:02

K41a46r57e63l 28W10a22t91z93k62o 9276747887286

Nerozuměl, platit by to mělo jen pro éra která se, (zjednodušeně řečeno) nechovají tak jak by měli. Ono je to tam asi nutností, jinak by to neschválili. Ostatně i u nás startují Gripeny k takovým letadlům.

+1/0
21.8.2015 12:18

T83o88m15á46š 97B62u97r53a 4422166534

Děkuji za upřesnění.

Leč neustále se snažím dopátrat nějakých kritérií, podle kterých by se ten peruánský oficír rozhodoval, zda letadlo nechat pokračovat, či s ním nějak zacvičit. Z mého pohledu na Svět takové posuzovací ukazatele neexistují, neboť ani existovat nemohou. Buď budu všechny objekty považovat  za podezřelé, nebo to musím nechat plavat.

0/0
21.8.2015 12:29

K80a74r84e93l 40W14a71t21z88k87o 9326407307876

Pokud letadlo odpovídá, letí podle letového plánu tam kam má, ano, nechá se to plavat. Jestli neexistuje letový plán, nebo letadlo neodpovídá, (samozřejmě může mít radiové problémy, ale to se řeší jinak) je už letadlo krajně podezřelé. Když u nás například poletí éro nad Temelín kam ke to zakázané, nebude odpovídat, ani na výstražnou palbu, půjde bez pardonu k zemi. Tak to Bohu žel, možná Bohu dík je.

0/0
21.8.2015 12:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.