Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Trudné časy pašeráků drog v Peru. Armáda může sestřelit jejich letouny

Peruánští pašeráci drog už nebudou v bezpečí ani ve vzduchu. Parlament jednomyslně schválil návrh zákona, který armádě umožňuje sestřelit letadlo podezřelé z pašování narkotik. V pátek o tom informovala agentura AP. Z Peru se do sousední Bolívie denně dostane letecky zhruba tuna kokainu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J78o80s34e10f 81P27r94o44c49h88á14z88k49a 7476736788374

Snad do Peru ČSA nelítá! :-P

0/0
21.8.2015 16:20

K66a92r82e66l 18N22e50d67o25p65i14l 7728926319984

Rozkaz znel jasne. Nesmi projit!

+1/0
21.8.2015 13:29

J72i55ř93í 78B47o80č41e67k 6161934285963

tady asi někdo četl Kobru od Forsytha

+1/0
21.8.2015 12:54

T61o12m 92O16n93d83ř85í58k 7624283921703

...hádám, že tam se asi tradiční ruský folklór záměrně vypnutých transponderů moc nosit nebude...:-P

+4/0
21.8.2015 11:54

J67i83ř41í 66Č60e90j71k56a 1673150260933

Poví mi nějaký odborník, co je to za éro na úvodní fotografii?

Děkuji

0/0
21.8.2015 11:22

O53n94d40ř56e34j 34Z75a72t89l25o87u64k31a59l 8191887169714

Cessna A-37 Dragonfly

+5/0
21.8.2015 11:34

T45o54m61á33š 20B63u48r74a 4162256314

To by mne zajímalo, jak tento zákon bude definovat "podezřelé letadlo" a jak se bude v praxi určovat, proti kterému stroji zasáhnout a proti kterému ne. Nehledě na možnost zneužití proti středně velkým osobním dopravním letadlům konkrétního vlastníka (provozovatele) - podpoří to rozvoj korupčního prostředí.

0/0
21.8.2015 11:17

J70i38ř56í 85Č97e61j98k52a 1393340370513

Neznámému letadlu bez letového plánu: oznamte cíl letu!

Neznámé letadlo nereaguje a zvyšuje rychlost směr Bolívie.

Třeba tak?

+6/0
21.8.2015 11:21

T30o79m52á94š 76B44u10r80a 4822496954

Třeba tak. Ale když oslovený stroj komunikovat bude, letový plán prozradí a hasit si to bude jinam než směr Bolívie? Co pak? Jak dále určit míru podezřelosti?

0/0
21.8.2015 11:37

K68a70r42e30l 83W76a18t59z27k60o 9506287867416

Pak už je to jasné, sestřelí se. Nebo se ho pokusí donutit k přistání, bude-li čas a příležitost.

0/0
21.8.2015 11:45

T77o33m97á20š 45B76u47r18a 4122406534

Z Vašeho vyjádření vyplývá, že i korektně chovající se stroj bude podezřelý, takže všechna éra (vyjma snad linkových) pod určitou velikost bude armáda moci donutit silou přistát či snad dokonce i sestřelit. Rozuměl jsem Vám dobře?

0/0
21.8.2015 12:02

K67a67r71e39l 15W43a48t31z41k86o 9246647417246

Nerozuměl, platit by to mělo jen pro éra která se, (zjednodušeně řečeno) nechovají tak jak by měli. Ono je to tam asi nutností, jinak by to neschválili. Ostatně i u nás startují Gripeny k takovým letadlům.

+1/0
21.8.2015 12:18

T74o31m73á19š 89B78u60r65a 4622976214

Děkuji za upřesnění.

Leč neustále se snažím dopátrat nějakých kritérií, podle kterých by se ten peruánský oficír rozhodoval, zda letadlo nechat pokračovat, či s ním nějak zacvičit. Z mého pohledu na Svět takové posuzovací ukazatele neexistují, neboť ani existovat nemohou. Buď budu všechny objekty považovat  za podezřelé, nebo to musím nechat plavat.

0/0
21.8.2015 12:29

K12a69r46e71l 58W59a68t11z75k26o 9196457307226

Pokud letadlo odpovídá, letí podle letového plánu tam kam má, ano, nechá se to plavat. Jestli neexistuje letový plán, nebo letadlo neodpovídá, (samozřejmě může mít radiové problémy, ale to se řeší jinak) je už letadlo krajně podezřelé. Když u nás například poletí éro nad Temelín kam ke to zakázané, nebude odpovídat, ani na výstražnou palbu, půjde bez pardonu k zemi. Tak to Bohu žel, možná Bohu dík je.

0/0
21.8.2015 12:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.