- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak nevím, jak chtějí některým řidičům vštěpit pud sebezáchovy, nebo to to, že silnice není závodní dráha. Tohle je prostě o mentální kapacitě jedince. Někdy si říkám, když v obci dodržuji rychlost a drtivá většina aut mě ve druhém pruhu předjíždí, zda jsou dopravní značení a dopravní předpisy všem ostatním spíše pro legraci. Nejvíce zábavní jsou ale řidiči koncernových vozů, to prostě musí předjíždět za každou cenu, i kdyby to znamenalo při manévru ohrozit všechny v okolí a mít na tacho v obci 100km/h. Pořídil jsem si do auta kvůli těmto exotům již raději kameru a že takových magorů na cestách ale jezdí. Platí také to, že na našich silnicích ani tak nerozhoduje výkon vozu, ale to jak dotyčný jedinec je ochoten riskovat a spoléhat při tom na to, že za rohem nebude radar. O to více je nemile překvapen, když na něj pak mává zelený mužík s plácačkou a nemává mu na cestu
Až se řidičáky přestanou vydávat za zvýšený poplatek v Plzni na letišti, situace se okamžitě zlepší. K.I
Až se řidičáky přestanou vydávat za větší peníz v Plzni na letišti, situace se okamžitě zlepší. K.I
Velice diskutabilní článek. Část týkající se nových nabyvatelů ŘP je rozumná, přidal bych i omezení kubatury vozidla, které smí nováček řídit (jako je tomu např. v UK). Jen by vzápětí nesměla následovat pasáž, snažící se odůvodnit další přítok peněz do černé díry státní kasy a napojených penězovodů snahou o "zvýšení bezpečnosti". Myslím, že i navrhovateli je jasné, že jakési "sedánky" jsou na flatus. Prostě lektor si bude "cintat pentli" a plénum číst noviny či obcovat s mobily, tablety a tak. Efekt nulový, tedy krom finančního přínosu do již zmíněné černé díry. Doporučuji si podrobně prostudovat současný "sazebník" pokut a restrikcí za dopravní přestupky a zamyslet se nad ním. Co slouží skutečně jako snaha o zvýšení bezpečnosti a co jen jako další zdroj financí. Je smutné, že si stát nedokáže poradit s uvedeným 1/2 procentem řidičů a ještě smutnější to, že nedokáže účinně prosadit soudní postihy. Jak je možné, že se dnes a denně dočítáme o řidičích-recidivistech bez ŘP či se zákazem řízení? Jenže většinou z těchto jedinců žádné peníze nevyrazí. Takže je musí vyrazit z těch, ze kterých ještě něco vyrazit jde. Plošně zvednout daně je politicky špatně zdůvodnitelné a pro jakoukoliv vládnoucí garnituru smrtelně nebezpečné. A tak se opět sáhne k historicky osvědčenému "Rozděl a panuj!". Jedněm se zdraží benzín, jiným tabákové výrobky, třetím poplatky za čokly, čtvrtým za....(doplňte si sami), což je, zejména při české povaze, zdrojem škodolibé radosti té které zdánlivě "nepostižené" skupiny. A milí řidiči, bude hůře. Již je v běhu návrh na zpoplatnění silnic nižších tříd. A na těch se odehrává většina provozu, ač se zde z diskuse zdá, že jezdíme jen po dálnicích. A na těchto silnicích se právě umírá nejvíce. Jezdím od r. 68 a tak mohu porovnávat. A problém vidím v následujících 3 bodech: 1. Agresivita, hujerství a bezohlednost, 2. viz bod 1, 3. viz body 1 a 2!
Jak funguje PCR v praxi: predjizdim na neplacenem useku na dalnici 30 let starou LIAZ v docela slusnem puvodnim stavu. Zastavuji na pumpe. V zapeti se s liazem pririti PCR: dva si jdou koupit bagetu a treti policajt se hrne k nakladaku a zacne ho dukladne prohlizet. Ridic nakladaku na tu buzeraci byl evidentne zvyklej... Samozrejme svedtka nic nenasla, tak posvacili a jeli buzerovat nekoho jinyho...
ten člověk je úplně mimo, pokuty určuje dle svého platu! A doporučuji mu delikventy věšet hned na křižovatkách, to bude mít taky odstrašující účinek!!!
Lidi proboha proberte se Opravdu to potrebujeme? Nechat se stale buzerovat vic a vic. Nejvic kvici ti, co pred 30 lety ziskali ridicak s prstem v nose a dneska se tu ohani bezpecnosti a nutnosti kazdeho regulovat a ridicak nejlepe nedat naprosto nikomu... FUJ FUJ FUJ
Rakousko?
100 přes vesnice legální, pokud je to roztahaná víska, 80 běžně na průtazích i přes přechody pro chodce.
U kompaktních vesnic je 50 jen v centru jinak je na okrajích 70.
Všechny značky jsou výborně vidět a jsou obvykle i na druhé straně silnice - vždy víte na čem jste (a obvykle máte povoleno značně víc než v ČR). Značek je tam přesto mnohem méně než u nás, kde se značky vzájemně překrývají a matou řidiče čímž odvádějí pozornost od situace na silnici..
Si ty sedláky Rakouské idealizujete. Jsou tam stejně na makovici jako ti naši.
Neuvěřitelnej hnus. Tahle vláda spojuje bolševismus a fašismus do jednoho obzvlášť hnusného koktejlu. Pokud výsledek ankety není zmanipulovaný, je velice smutný a svědčí o tom, jak policejní propaganda a úřednická zvůle totálně vypláchla mozky ovčanů. Ta anketa je boží i v tom, že všechny možnosti jsou pouze výběrem z většího nebo menšího teroru. Jako vybrat is, jestli vás zastřelí nebo oběsí. A to ohánění se západní Evropou pokaždé, když systém zavádí další a další represe už mě taky unavuje. Zajímavé je, že když jde o přesný opak, tak najednou západ nikdo za vzoer nedává. Je mi z tohoto zřízení zle a zároveň smutno z toho, že mezi předlistopadovou totalitou a tou současnou už není žádný rozdíl. Naopak, ta současná se stává hoší.
To je opravdu nutné vymýšlet vymyšlené? Řidičáky na zkoušku, omezena rychlost pro začátečníky, a především trvalý dohled policie v provozu. Naopak Passaty na dálnicích provozující honičky jsou k nicemu
Kdekoli se objeví fízlové, tam udělají víc škody než užitku. Stačilo by zrušit dopraváky a na silnicích se to pozitivně projeví.