Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Píše se o nich jako o škodné, odsoudili vědci nenávist vůči imigrantům

Na čtyři stovky vědců a dalších pracovníků akademických institucí odmítají vyvolávání strachu a nenávisti v souvislosti s přílivem uprchlíků do Evropy. Tvrdí, že politici i média o nich často mluví jako o násilnících, podvodnících či zločincích, aniž by to odpovídalo realitě. V petici však zároveň říkají, že cílem není zlehčovat rizika plynoucí z imigrace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K63o48v75á56ř 31J76i22ř47í 3243596645505

Mám několik známých ve výzkumném ústavu tropických nemocí, ti tvrdí, že je tam ještě hodně míst volných takže běžence rádi přijmou mezi sebe! Pracují jako bacilonosiči a jsou toho názoru, že jich není nikdy dost!EU

+1/0
1.9.2015 14:52

E97d62u93a77r24d 82P22o44k92o43r60n14ý 2612710452267

Jsou tak zvaní inteligenti inteligenty a vědci vědci  a akademici akademiky ? S politováním se dojde k závěru, že je znehodnoceno až zdevastováno všechno okolo nás. Patří k tomu vzdělání všech stupňů a to od základní školy až po školy vysoké. Výchovná složka výuky vůbec neexistuje. Rodiče na výchovu často resignovali, protože je to namáhavá práce vyžadující nejen lásku, ale i důvtip. Je zde také nebezpečí, že děti co vzdělání  a výchovu nasávají z okolního světa, by se mohli na rodiče i hněvat a případně si i telefonicky stěžovat na různých k tomu určených orgánech.

Absolvent většiny středních škol neovládá pravopis a ani trojčlenku. Neumí ani jeden cizí jazyk /ze školní výuky/, tak aby jím mohl bez problémů hovořit. Tyto školy nic nenutí, aby zvýšily nároky na žáka. peníze dostávají na kus. Sníží-li se počet těchto, tak některý z učitelů je nadbytečný a propuštěný. Když středoškolák dosáhne plnoletosti /18/, tak musí učiteli dát svolení k informaci rodičů.

Vysokých škol je takový počet, že je nemožné je naplnit těmi co mají k tomuto studiu předpoklady. Řeší se to tím, že se přijme každý t.zv. maturant. VŠ musí dokončit, protože i ta dostává od státu peníze na hlavu /žáka/.

Může se někdo domnívat, že mezi akademiky se najednou snesli vzdělaní andělé a nebo osobnosti ze starých časů. Plyneme s časem, opačně je to možné jen v scifi románech.

Nárok na vlastnictví zdravého rozumu dnes v žádném případě nedává škola ani rodina a ani ne svobodná matka i kdyby sama o sobě byla jeho držitelem. Pro zdravý rozum je do jisté míry rozhodující KVALITA VZDĚLÁNÍ, ale hlavním činitelem je MORÁLKA, kterou musí kriticky projít každý poznatek, každá nová zkušenost. Žel na toto se rezignovalo. Není to potřebné myslí si naši vědci, ale dávají "rady" i když na ně nemají. Nejsou to vážené osobnosti, nemají být proč vážené.

Pokud se to některých netýká  tak je prosím o odpuštění. Jsou to jednotlivci, skupina občanů vědců, ale neexistuje. Bohužel.

0/0
1.9.2015 13:43

L47a46d37i39s80l92a85v 35H93i35n27n16e96r 1394155485588

Inteligence tradičně selhává. Zbaběle drží hubu, když se má ozvat proti neospravedlnitelnému válčení mocností, zabíjení bezbranných civilistů, ničení infrastruktury států, v důsledku čehož je obyvatelstvo odsouzeno k emigraci. Američanům se situace náramně zamlouvá, neboť oslabí také Evropu, která nakonec bude svolnější k přijetí smlouvy TTIP a bude nedočkavě očekávat pomoc při ochraně před dalším plodem amerických iniciativ - IS.  Naše inteligence mlčela  v sedmdesátých létech minulého století, poslušně podepisovala antichartu, tak se nedivme, že dnes  jen drží nasazený trend, když mocní zvedli ukazováky. Co kdyby nebyly granty?

+7/0
19.8.2015 15:07

R79a95d86e76k 21P46a46n27c17h29a87r70t93e58k 6403943173766

Všem, kdo v Evropě hledají útočiště, by mělo být zajištěno bezpečí a důstojné zacházení. Jak je vidět páni vědátoři jsou úplně mimo realitu ... tento měsíc překročilo hranice EU ilegálně přes 100 000 migrantů. Kam je chtějí umístit? Z čeho je chtějí živit ...možná by stálo za to sáhnout na rozpočty takových institucí jako ústav pro blízkovýchodní studia ;-D;-D

+6/0
19.8.2015 12:00

O22l37d20ř27i69c17h 51S30v56ě94t38l94í14k 6546659132903

Jen tak dále, vážení signatáři,  běžte příkladem a každý se osobně postarejte o jednoho imigranta.

+7/0
19.8.2015 11:55

P49a39v62e35l 98O89d21r73a72z97i64l 6984769857210

Nejprve jsem váhal. Ale když vidím, že výzvu podepsala i taková kapacita, jakou bezesporu je PhDr. Michael Romancov, Ph.D., Institut politologických studií, Fakulta sociálních věd UK Praha, nemám již žádných pochyb.

---

Jenom se nemohu zbavit dojmu, kdy mi vědci, vyzývající ke klidnému řešení, připomínají slova Igora Němce "Situace je nadmíru výtečná".

+1/0
19.8.2015 11:07

K88a61r91e20l 47M62l35č78o34u89š89e51k 8880228245420

Podle mého názoru jsou akademici podepsaní pod peticí stádem ovcí, které je zmanipulováno několika jedinci, kteří jsou od někoho slušně zaplaceni. Jsem přesvědčený, že nikdo z těchto akademiků vůbec neuvažoval nad tím, co podepisují, protože oni žijí v naprosto jiném světě, než většina národa. Pro ně to je oběžník, který se podepisuje bez nějakého hlubšího studia. Proč si někdo myslí, že tohle stádo je elita národa.? Akademický titul není toho zárukou. V této době ho má kde, kdo. V tom podpisovém archu mi chybí už jen profesor Milan Kohout.

+12/0
19.8.2015 6:58

M15a89r66t90i64n 54B50i23t47t98n52e96r 4192866316795

Jsou částí intelektuální elity národa.

0/−1
19.8.2015 10:18

P18a27v15e51l 62O54d65r38a24z60i38l 6454199487320

Mno, to, že někdo studuje na VŠ neznamená automaticky, že jde o intelektuála, natož elitního.

+3/0
19.8.2015 11:08

K60a57r64e58l 18M19l94č55o44u21š77e72k 8480198385680

Velice rád bych věděl, které jsou ty další části této intelektuální elity . Poučte mně.

+1/0
19.8.2015 11:21

L46u68k19á42š 71M17a71l79í60č34e38k 3763132255147

Jak už jsem napsal níže:

Mám mezi akademiky řadu velmi dobrých přátel. A když říkám řadu, nemyslím tím dva nebo tři, ale zhruba 18 - 20. A až na jednoho (resp. jednu) jsou všichni hrozně fajn, pohodoví, skutečně velmi vzdělaní, ale až na zmíněnou výjimku absolutně odtržení od reality. A to prosím nejsou žádní politologové nebo filosofové, ale technici a lékaři (v poměru cca 1:1).

Neříkám, že to musí být pravidlo, ale akademici skutečně žijí převážně izolováni v inkubátorech svých fakult. A když se pak pokusí čas od času k něčemu veřejně vyjádřit, působí to spíš trapně, než odborně...

0/0
30.8.2015 11:56

J14a97r75o91s49l54a37v 22D70e23r70m69í40š83e80k 9268288859911

Ve Švédsku byli v Ikei včera podřezáni další tři lidé. Ti předchozí dva , co tam podřezávali lidi minulý týden, byli odmítnutí azylanti z Eritreje . Do příchodu muslimských  migrantů tam tyto potíže samozřejmě ani v Ikei neměli.

Jak budeme proti těmto šílencům chráněni my, co máme malé děti a chodíme do Ikei nakupovat ? Mohl by mi to vysvětlit někdo z těch 4OO vědců, co podporují bez jakékoliv osobní zodpovědnosti příchod agresivních sekt k nám, přestože ty mordují s rostoucí chutí celý náš civilizovaný svět  ?

Ten vědecký spolek mi silně připomíná kádry na vysokých školách, co v rámci zapojení do normalizace po 68. roce, vydávaly podobná souhlasná stanoviska plná falešného soucitu s ruskými okupanty a na nás ostatní Čechy ani nepohlédly,  přes své brýle se skly broušenými  vlastním kariérismem, zakomplexovaným egem a vidinou trvalých koryt garantovaných silou ruských okupantů.  Kvůli pár bůhsuď jak studujícím arabským studentům, nějakým finančním podporám z muslim. světa, či grantům  z Bruselu, jste vykročili k nové normalizaci ?

Nestydíte se ?

Všem ostatním, pěkný den.

:-) [>-]

+6/0
18.8.2015 20:02

M90a76r98t16i60n53a 84M83o97u83d79r28á 7510283176739

Co viděl a slyšel známý na Kosu:

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=421569341370462&id=100005521995678&pnref=story

+1/0
18.8.2015 18:35

L74e71o27š 87K23a19ň56a 6483291102467

S rostoucí imigrací roste i hrozba různých nepokojů, útoků. Viz. 11. záři, Madrid, Londýn a letošní Paříž. 

S rostoucí nesmyslnou a nenávistnou hysterií roste i hrozba války. Viz. 2. světová, válka na Balkáně a mnoho jiných.

+1/0
18.8.2015 15:36

J41a94r78o18s20l90a21v 34D37e15r90m25í47š63e69k 9398388899941

To je výhrůžka ?

:-) [>-]

0/0
18.8.2015 23:55
Foto

J28a50r33o20s15l54a10v 96R78e81z29n59i85k 1599172527875

Podepsano.

+1/0
18.8.2015 15:01

P28a75v69e36l 40O93d78r68a82z55i78l 6344529787270

Že tam nejste.

0/0
19.8.2015 11:00
Foto

J58a34r80o94s18l84a73v 62R19e93z42n52i17k 1559152657405

Mám málo písmenek u jména, takže v druhé skupině podporovatelů ;-).

0/0
19.8.2015 11:03

P21a80v20e62l 29O67d87r56a53z51i31l 6984309717350

Tak to potom R^

0/0
19.8.2015 11:08
Foto

V12o12j10t61e78c21h 43B13a54r22t59a42k 6974503703220

Pod vědci jsou tam lidé i bez písmenek u jména. Záleží také na instituci pro kterou pracujete.

0/0
20.8.2015 16:01

D77a89v48i22d 70P68i64t38r65o 9920473647439

Dekuji, vase urazky mi jenom davaji za pravdu. Jsou dukazem toho, ze nejaky protiargument nemate.

0/−2
18.8.2015 14:38

V51l63a87d31i16m50í15r 54V52e85t28e76š77k65a 2491695345882

Měsíční náklady státu na jednoho imigranta jsou vyšší než průměrný důchod. Stačí?

+7/0
18.8.2015 14:28
Foto

J16a81n 38M53a18c81k 5587632432465

Z clanku jsem se dozvedel ze 400 ceskych tzv. akademiku nikdy zadneho uprchlika nevidelo.

+7/−1
18.8.2015 13:43

L70e94o84š 72K78a68ň13a 6573711212907

Stejně jako většina ostatních.

0/0
18.8.2015 15:30
Foto

J10a65n 67H35o13l29o45v91s12k24ý 6687409131

Tak třeba v Itálii na ně nejde nenarazit. A většina Čechů v Itálii byla.

0/0
18.8.2015 17:19

M41a81r15t96i54n16a 71M52o16u68d82r56á 7100543976199

;-D, ale jděte:

http://www.tyden.cz/rubriky/byznys/cesko/penize-na-dovolenou-nema-skoro-polovina-cechu_347022.html

0/0
18.8.2015 18:37

A62n90t97o23n96í15n 26S70á28d15l61í23k 7708409313123

Ano a z té další poloviny je 50% lidí,kteří ani na dovolenou jet nechtějí,protože se bojí o svoji bezpečnost a krach cestovek!

0/−1
18.8.2015 22:18

A63l81e41š 96V63í15t13e64k 2485482927951

Co se nám to tady snaží namluvit?! Kdo vraždil v Paříži, Madridu, Londýně, Bostonu, New Yorku, kdo podpaloval auta ve francouzských městech, kdo jde s noži a kameny po kamionech?? Migranti, nebo jejich potomci, vždy ve jménu islámu. Co vykřikovali muslimové v Olomouci při petiční akci IVČRN?? (že do pár let budeme jejich otroky) Co říkají zástupci ISILu? (mimochodem jsou to lidé vzdělaní na předních muslimských univerzitách) Že nás chtějí vyvraždit.. Tak už konečně přestaňte oblbovat veřejnost a popírat zjevnou pravdu!!

+18/−1
18.8.2015 12:33
Foto

H83o77n12z73a 47T82r49u32s70i27n16a 9350640440786

Uvědomujete si, že to co bylo na idnes o útoku v Olomouci se odehrálo úplně obráceně? Aktivisté napadli muslimy (verbálně), ti jim pak strhli plakát a šli si po svých. Zeptejte se kohokoliv z Olomouce kdo se v té době pohyboval po náměstí (kromě mě tam byla řada dalších očitých svědků) nebo si o tom něco najděte na internetu na nějakém důvěryhodném webu a prosím, nevěřte všemu, co se kde píše a používejte zdravý rozum.

+1/−5
18.8.2015 12:39

P49a53v57e80l 74L46a80š91t28o23v11k55a 4578879426733

http://domaci.eurozpravy.cz/spolecnost/122164-utok-muslimu-v-olomouci-vsechno-bylo-jinak-rika-novinar/

Doporučuji dočíst až do konce, je tam dovětek. Obávám se, že tento střet názorů může vyřešit pouze záznam z kamer instalovaných na náměstí.

+2/−1
18.8.2015 14:18

M57a21r29t85a 49D13o86u75b87r90a97v40o46v75á 4150414295357

jistě, všechno bylo jinak, a proto se ten arabský student veřejně omluvil, že ano.

0/0
18.8.2015 14:38

R62a20d90i67m 27B59i12t84t82n60e46r 6371913449384

Lež, znova pro hodne natvrdlé. Lež.

0/0
18.8.2015 19:34

J52a57r23o44s57l38a46v65a 81K92a83n47i49o54k52o17v68á 7362319352317

""Píše se o nich jako o škodné, odsoudili vědci nenávist vůči imigrantům""

To je "nenávist" z bezmoci, že politici ignorují názory SVÝCH občanů...

+8/−1
18.8.2015 11:53
Foto

J82a89n 92C69a83b64a29l 8364393590984

co se v evrope bude dit, az kvuli imigrantum dojdou penize na duchody a statmi sluzby? co se bude v evrope dit az tu bude o 5 milionu uprchliku vic a dojdou penize na davky? genocida bude, ale nacci za tim stat nebudou. islam bude ...

+6/−3
18.8.2015 10:39
Foto

V63o12j93t27e90c95h 70B95a26r54t18a74k 6434213613390

Jsem také vědec. Tohle bych nepodepsal. Nemyslím si že mi moje povolání dává nadřazené právo mluvit k veřejnosti. Ať už jsou moje názory jakékoliv. (Nehledě na to že je tu dost akademiků nikoliv vědců neboť člověk pracující v Muzeu hlavního města Prahy není vědec) 

Na druhou stranu se však  musím zeptat zde diskutujících otevřel si někdo tu stránku http://www.vyzvavedcu.cz/ a přečetl si někdo o co těm "vědcům" jde ??!!! Nebo jste již začali nadávat poté co jste si přečetli jen vykousnutý úryvek zde v článku???? 

Pokud si to přečtete tak se totiž dozvíte že jde hlavně o to aby jste překonaly strach zchladili hlavu a podívali se ne věc s nadhledem. Aby jste nedali jen na média která by měla jednat stejně s chladnou hlavou bez snahy o senzaci (což nedělají).

Neboť k fanatismu sklouzne i slušný člověk jenž přestane přijímat argumenty jedné strany (většinou ze strachu) a je jedno jestli je ten fanatismus poháněn xenofobií nebo pseudohumanismem.

+5/−4
18.8.2015 10:25

J39a52r76o11s69l19a16v68a 67K29a73n72i73o26k39o52v42á 7842839472607

No... myslím, že zdaleka nejde tolik o strach, ale o naštvanost lidí, kterým se nijak zvlášť nevede, aby si mohli vyskakovat, a najednou tu mají "jásat", že stát bude financovat lidi, kteří pro tuto zemi nikdy nic nevytvořili a spíš ani nevytvoří. Protože to bude nejméně z 95% o nákladech.. Lidi nejsou dnes tak neinformovaní, aby neznali informace z různých zdrojů, tudíž většinou víme, že první generace migrantů azylantů bývá většinou jakž, takž vděčná, takže o strach skoro nejde. Průšvih začíná hlavně v dalších generacích, je zbytečné rozepisovat o důvodech..

Víte, nelze všechny naše lidi házet do jednoho koše, většina z nich ví, co je soucit, jenže naše ekonomika není na výši, všichni se hádají o státní výdaje, sociální fondy nestačí na naše nezaměstnané a najednou máme být empatičtí k potřebám cizích lidí ?  Není to na hlavu ? Víte, nemáme všichni VŠ a možnost lepších příjmů, každý k tomu nemá vlohy. Přesto většina z nás poctivě pracuje, jsou skromní, ví, že si musí leccos odříci. ..... A najednou je to příval lidí, kteří s naší zemí nemají nic společného, natož kulturu soužití.... a mají "právo"...  I humanismus má své meze..

Proč mají mít potřeby a nároky cizích větší právo než potřeby zdejších lidí ?

Proč s obrovskými státními náklady na toto máme souhlasit ???

Protože pitomá EU se chová pokrytecky ?

Z r.2010 - Jak zabít civilizaci - http://jdem.cz/bsfbx6 

Z r. 2000 - Imigrace v Evropské unii: problém, nebo řešení? – http://jdem.cz/bsfcm3 

Jižní sousedství - Arabské jaro - http://jdem.cz/bsfcr6 

Źadatelé o azyl - měsíční údaje - http://jdem.cz/bsfcq3 

Slučování rodiny v případě udělení azylu - jeden uprchlík a zákonné právo na dvanáct příbuzných...- http://jdem.cz/bshz36

+9/0
18.8.2015 11:38

J35a25r71o64s34l18a76v73a 25K59a58n31i34o88k82o61v58á 7382549942347

Vítejte v Evropě! 

Objevili jsme web pro uprchlíky s návodem na infiltraci EU - http://jdem.cz/bsfsf9

w2eu.info poskytuje kontakty a poradenství pro uprchlíky a migranty na jejich cestě. - http://w2eu.info/index.en.html

0/0
18.8.2015 11:39
Foto

V59o70j32t96e32c98h 24B65a41r57t36a24k 6784143363140

Ale o tom se nepřu. Schválně neřeknu svůj názor.  Zaráží mě že jen to že se snažím říci. "Lidi, Pozor!!! ať nám tu ta diskuze nesklouzne k fanatismu!!!"  Je neuvěřitelné že jen na této větě si už polovina dotázaných myslí že patřím ke skupině "sluníčkářů". Nemusíte se bát jindy mě zase skupina Pseudohumanistů považuje za nácka. 

Mohu vás ujistit. Více méně s vámi souhlasím, Nikdy jsem člověka nehodnotil podle vzdělání. Co se inteligence týče do dnes si nejvíce vážím mého již zesnulého dědy který byl před 2. světovou válkou řezník po válce za totality se živil jako zedník a přesto to byl jeden z nejchytřejších lidí co jsem znal.

To co vidím v té, nazvěme to pracovně "vědecké petici",  Je snaha upozornit lidi na rostoucí fanatismus (na obou stranách diskuze). Pokud začnete ať už z jakýchkoliv pohnutek přijímat argumenty jedné strany. zatímco argumenty strany druhé ignorujete nebo automaticky označujete za "idiotské, naivní, hloupé" je to cesta k fanatismu. Pak stačí velmi málo a nepřítel nebude jen jedinec neochotný přijmout naše hodnoty ale i malé bezbranné dítě bez názorů a to jen kuli jeho rodičům. Obráceně to však funguje taky budu-li přesvědčený "humanista" vše co nebude korespondovat s názory humanismu bude automaticky fašistické a neonacistické stane se ze mě fanatik  a pseudohumanista ochoten zlikvidovat jakékoliv jiné hodnoty jen aby ochránil lidský život a to i přesto že ten život patří náboženskému fanatikovi který se zrovna teď tváří nešťastně 

žádný názor není zlý ale je třeba být v názorech otevřený k diskuzím aby byl člověk pragmatik a ne fanatik

+6/−1
18.8.2015 11:54

J45a45r10o39s94l51a69v25a 51K49a37n55i89o82k55o39v51á 7352749542497

V tomto nejsme ve při. Taky se neustále zlobím, že u nás je Objektivita nedostatkové zboží. Ty krajní názory mě taky obrovsky netěší... i když se klidně přiznám, že v tématu imigrace stojím spíš fakt na té krajní pozici. Opravdu je tu nechci. Moji rodiče byli obrovští patrioti, Sokoli, pro svou vlast žili, dýchali. Vyrůstala jsem v tom (a dodnes mám po nich jako zákl. obraz mědirytinu - českou hymnu - krajinka a část textu)

A že kritika imigrace sklouzává k nenávisti.. to je důsledek toho, že vidíme, jak se k tomu staví naši politici. Strkání hlavy do písku, alibistická prohlášení, občas srdnatý výrok, ale hned poté pšt.. A servilita k Bruseli..

Pak není divu, že i lidé, kteří jinak silná slova nepoužívají, přestávají ctít etiku a použijí i nehezká slova z krajních názorů..

Bezmoc, bezmoc, bezmoc... tak žene lidi ke krajním názorům..

Zuřím na naše politiky, ale šílenější je, že je to nejspíš nezvratný trend naší "přemilé" EU, a vlastně celé naší civilizace... sebevražedný trend.. 

politická korektnost, "humanismus", pokrytecké ptydepe, alibismus, nefalšovaná zbabělost ! Orwellistán !

+7/0
18.8.2015 12:45

J66a12r18o61s18l82a11v31a 16K54a83n55i57o23k92o53v65á 7392179112167

jen mě ještě napadlo.. strašná škoda, že tu chybí Werich, Horníček a lidi tohoto typu..

+3/0
18.8.2015 12:55

A86n57t70o39n30í67n 24S55á82d54l42í68k 7688109923963

Bartáku,až nebude co jíst,stanou se fanatici že všech,ale to už bude trochu pozdě,nemyslíte? Nechci být fanatikem,ale všichni které znám(spoluobčané),tak si zde imigranty nepřejí a věřte,nejsou to cynici!

Nejsme proti pomoci,ale velmi důrazně proti integraci a to je ten hlavní rozdíl! Imigranti kteří by zde chtěli žít trvale,by museli splnit podmínky,které jsou pro ně nepřijatelné! A pro nás ty jejich máme jen tak přijmout?

To tedy ani náhodou! Můžete agitovat,nic to na faktech nezmění!

+1/−1
18.8.2015 13:14
Foto

V35o48j35t13e33c96h 51B28a19r30t10a40k 6264343973470

Vidíte kde jsem řekl že jsem jejich zastánce ?

Proč jste si ten názor utvořil?  

Já jen řekl stop fanatismu!!

Řekl jsem snad stop fanatismu těch jenž jsou odpůrci přistěhovalců ? 

Ne neřekl řekl jsem Stop fanatismu z obou stran!!!!

Popřemýšlejte proč jste mě zařadil do "škatulky" "sluníčkář" 

Ono vám potom možná dojde jak některé vnitřní názory mohou ovlivnit úsudek v diskuzi.

+2/0
18.8.2015 13:19

E42v94ž61e45n 87P88o16l52á29k 3108668831383

Celá tato petice je podvod! Najdete tam podpis i doc. Konvičky, který potvrdil, že mu pouze přišel mail s odkazem, na který omylem klikl, což ho "podepsalo". A novináři tomu ještě dělají reklamu.

+6/0
18.8.2015 10:13

F58r55a94n17t56i52š49e24k 90E75l59i66á26š 6917523235456

Ze strany oněch "vědců" jde o jakousi antichartu. Většina z nich ví, že nikdy neudělají žádný objev, jsou existenčně závislí na penězích daňových poplatníků a hlavně na přízni politiků. Jejich názory by neměly normální lidi vůbec zajímat.

+5/−1
18.8.2015 9:25
Foto

J38a30n 84H69o41l87o15v86s26k20ý 6437149781

Jedna věc by mě zajímala. Která jsou to ta média, která migranty pomlouvají? Z těch větších mě napadá jen do jisté míry bulvární Týden a Blesk, pak časopisy a servery kde je to 50:50 - Reflex, Echo a pak už jen ty, kde jsou drtivě pro - MAFRA (idnes, lidovky, Mladá fronta, Lidové noviny, Metro), ECONOMIA (aktualne, Respekt, Hospodářské noviny), Právo a novinky, Nový prostor, Reportér, DVTV, Česká televize, Nova, Český rozhlas, Literární noviny, Deník Referendum a mnoho dalších. PS: Parlamentní noviny jsou jen taková nástěnka pro názory, něco jako blog, to ani není klasické médium.

+12/0
18.8.2015 9:20

P93e25t12r 70S55m37e60j87k53a92l 3288395678445

To se zase nějací "filosofové", sociologové a havlologové bojí o svůj zasloužený chlebíček, tak sepsali pitomost, kterou podstrčili pár skutečným vědcům. Docela by mě zajímal kompletní seznam podepsaných a jejich profesí.

+2/0
18.8.2015 9:16

L68i55b33o47r 31M96o33h51o92u29t 3896887198392

Rád vědcům uvěřím když předloží nějaké důkazy o jejich pozitivním jednání už teď.Pozitivní HIV neuvádějte a nesčítejte.

+2/0
18.8.2015 9:09

T22e92r81e19z95a 35J87a26n15k36ů 7572797149407

Myslíte třeba toho pána, který zrovna před pár měsíci schoval a zachránil ty lidi ve francouzském obchodě? (Kdyby vás to náhodou napadlo: to není "jedna vlaštovka jaro nedělá". To je praktická lekce, že mezi přistěhovalci jsou lidi dobří a lidi špatní. Stejně jako tady občas někdo vystřílí hospodu a občas umře nějaký kluk, který chrání svou spolužačku. Nikdo po vás nechce, abyste všechny přijímal s otevřenou náručí, ale zkuste se pro začátek naučit, že je třeba rozlišovat, a ne rovnou dehonestovat nápadně nenápadnými zmínkami o HIV.)

+1/−3
18.8.2015 9:39
Foto

V83l37a66s40t72i53m45i41l 92Č72e21c17h 6540524321815

S tímhle názorem se dá souhlasit.

Naprostá většina vetřelců do Evropy jsou muslimové.

Naprostá většina všech muslimů jsou mírumilovní a slušní lidé.

Naprosta většina všech teroristů jsou muslimové!

+5/0
18.8.2015 10:56

J79a66r28o30s74l60a21v19a 42K42a56n52i50o95k88o51v91á 7922669642627

Ano, souhlas, uveďme proto naprosto pragmaticky prvotní problém - kdo to bude financovat ? Které jiné státní výdaje se budou muset na TOTO snížit ?

¨Kolik procent z migrantů si bude vydělávat, když máme dost svých nezaměstnaných ?

Myslíte, že když budou v Evropě přijímáni, že se ten exodus zastaví ??????

+3/0
18.8.2015 11:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.