Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pochod Prague Pride skončil, Prahu barvilo duhově přes deset tisíc lidí

Tisíce účastníků pochodu Prague Pride v pestrobarevném karnevalu prošly Prahou z Václavského náměstí na Letnou. Pochodem vyvrcholil týdenní festival. Proti pochodu se konaly dvě protestní akce, ty přilákaly řádově desítky účastníků. Policie nemusela zasahovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M29i96l87o66s81l50a32v 45J23e54ř77á96b54e85k 5536814209231

V této době a společnosti se začínám pomalu stydět, že jsem normální.

+2/−3
18.8.2015 15:08

B59r82o33n16i80s70l91a11v 33G33a50b26r60y13š 6565414900

To myslíte vážně, že se stydíte za to, co jste?

+2/0
18.8.2015 19:59

K66a85r19e34l 28D32r28d75a 6203705887429

Z podstaty věci, Prague Pride má dát homosexuálům hrdost místo studu. Je i to snad vylhané a zbytečné? ;-)

0/−2
19.8.2015 9:11

M49i22l51o86s22l38a83v 57J43e50ř74á31b53e53k 5736134689921

Když mám vyjádřit hrdost, musím být hrdý na něco, co je obecně uznávanou veličinou. Mně buzny nevadí, nelezou-li mi do života.

Mám-li být hrdý na to, že se většině lidí ze mně chce zvracet, není to hrdost, ale úchylka. Myslím si, že takto prezentující se úchyláci nejsou hodni ani tolerance.

+1/−4
18.8.2015 13:30

K77a63r80e59l 95D15r32d59a 6403605157399

"Zúčastnili jsme se průvodu Prague Pride i v roce 2015. Československá pedofilní komunita se včera zúčastnila průvodu Prague Pride 2015. Skupinu účastníků tvořilo celkem 11 osob, mezi kterými byli jak zástupci naší komunity, tak její podpůrci a podpůrkyně, kteří s námi sympatizují. Rozdáváním informativních letáčků jsme se stejně jako v předchozích dvou letech pokusili upozornit na naši existenci a na problematiku, která nás tíží.

  Naším cílem NENÍ legalizace sexuálních aktivit s dětmi či snižování věkové hranice k těmto aktivitám!

  Naším cílem je informovat veřejnost o pedofilii, protože ohledně tohoto tématu panují ve společnosti velké předsudky. Přejeme si, aby mladí lidé, kteří si začnou uvědomovat svoje zaměření na děti, měli o pedofilii dostatečné informace a netrpěli zbytečně kvůli předsudkům nebo postoji společnosti. Chceme, aby lidé posuzovali pedofily ne podle jejich sexuální orientace, ale na základě jejich činů.

  Naším cílem není legalizace sexuálního kontaktu s dětmi!

  Tato komunita má za cíl pomoci mladým lidem, kteří cítí, že je eroticky přitahují děti, k tomu, aby se se svou orientací vyrovnali a nepáchali trestnou činnost. V současné době se problematice těchto lidí věnuje téměř nulová pozornost.

  Proč tento letáček na Prague Pride? Protože pedofilové zažívají při odhalování své sexuální orientace podobné problémy jako LGBT lidé. Touto iniciativou na průvodu Prague Pride chceme upozornit na jejich problémy."

+1/−2
18.8.2015 6:16

K70a98r12e67l 83D20r97d38a 6473745717839

"Všichni lidé jsou stejně teplí! I my jsme stejně teplí!"

Tolik Československá pedofilní komunita. Ve Spojených státech je populární organizace NAMbLA. Spíš už jen v médiích, komických seriálech pro mládež a vtipech. Prošel jsem odkazy na podobné spolky po Evropě.

  Text níže vychází z cílů NAMbLA. Tedy snižování věkové hranice u dětí a dekriminalizace pedofilů. Pomoci má LGBT komunita a její aktivity.

  Napsat se to dá samozřejmě lépe, více skrytě, tak jak to umí třeba aktivisté v Česku. Lhát neumí jen gayové. ;-D

  Většina známých pedofilních spolků měla zcela tragické konce. Zpravidla dojela pod tlakem odpůrců na výrobu a šíření dětské pornografie. V US byla NAMbLA několikrát souzena za únosy a vraždy dětí. To se neprokázalo. Ale pedofilní spolky mají i díky tomu hroznou pověst.

  Uvádí se příklad vraždy (tuším) 8 letého kluka. Jeho vrahové byli mj. čtenáři časopisů NAMbLA. Rodiče oběti NAMbLA zažalovali. Soud rozhodl, že se vražda dítěte organizace NAMbLA netýká.

  Odpůrci sdružování pedofilů argumentují, že jde pouze o otevřené sdružování pedofilů se skrytou podporou jejich aktivit.

  Přes všechny odsudky. Skutečně jsou mladí lidé, kteří vítají pomoc přes takto mediálně otevřené téma? A kolik jich ve společnosti je? U reálných případů, mohl nějaký takový spolek sehrát pozitivní roli? Není nebezpečnější spíš zviditelnění problematiky, která může vést naopak k nárůstu trestných činů? (Proč asi prošel zákaz dětské pornografie?)

  Je to obdobné se samotnou Prague Pride. Páchá rozesmátý průvod více dobra nebo zla, tím že např. bagatelizuje mužskou prostituci? ;-)

0/−3
18.8.2015 6:49

M56a26r21t87i79n 74P57e24t16v27a92d 4350619887252

Pane Drdo, zase ty vaše nenávistné lži.

Násilných činů na dětech a jejich zneužívání se v naprosté většině nedopouštějí pedofilové, takže vaše bláboly o vraždách a únosech jsou mimo mísu.

Věková hranice přípustnosti sexuálního styku s dospívajícími je hranice dohodnutá, nikoli fyziologická: u nás je to patnáct let, jinde šestnáct až osmnáct, ale i čtrnáct.

Čtrnáct let bylo Julii Kapuletové, když jí její matka upozorňovala, že má nejvyšší čas se vdát, jelikož jiné dívky v jejím věku už mají děti. Jak vidíte, i křesťanský středověk měl svá pravidla a zvyky, nad nimiž by dnešní hysterici mnohdy lomili rukama.

Organizace jako NAMbLA nebo Česká pedofilní komunita mimo jiné usilují také o ochranu dětí i pedofilů před nezákonnými fyzickými kontakty, které jsou všude trestné. Sama pedofilie ovšem není ani trestná, ani nezákonná, a nemáme žádný rozumný důvod, abychom si před pedofily uplivovali, zakazovali jim vycházet na ulici a štítivě se od nich odtahovali. Jedním z nejslavnějších pedofilů byl mimochodem Hans Christian Andersen.

+2/0
18.8.2015 10:17

J45a63n 61M97e33r51t14a 3792740281848

Tak zrovna NAMbLA zcela jasně volala po legalizaci sexu. Ostatně z jejich webu: "NAMBLA is strongly opposed to age-of-consent laws and all other restrictions which deny men and boys the full enjoyment of their bodies and control over their own lives." Na rozdíl od Československé pedofilní komunity, která uvádí: "Naším cílem NENÍ legalizace sexuálních aktivit s dětmi, snižování věkové hranice k legálním sexuálním aktivitám, zavádění registrovaného partnerství s dětmi nebo omlouvání pachatelů trestných činů páchaných na dětech či dokonce jejich krytí."

0/0
18.8.2015 13:42

M68a62r15t39i54n 13P90e96t13v79a93d 4440799657132

Díky za opravu, pane Merto.

Moje jediná dosavadní informace o NAMBLA pocházela z úst Allena Ginsberga v jednom televizním rozhovoru. Řeč byla ovšem o adolescentech, nikoli o dětech.

Teď tedy mohu přidat, že pro kontroverzní radikalismus byla NAMBLA v 90. letech vyloučena z Mezinárodní G/A asociace, a dnes už údajně ani neexistuje, i když pár nadšenců ještě obsluhuje její weby.

V USA ovšem panuje v pojetí legální věkové hranice nebývale bizarní zmatek. V jednotlivých státech se pohybuje v rozmezí 16 - 18 let, někde však uvádějí ještě "přijatelný věkový rozdíl", což je maximální přípustný rozdíl mezi věkem staršího partnera, který už překročil legální hranici, a věkem mladšího, který je pod hranicí. Např. ve státě Maine (16/5 let) je proto legální styk 11letého s 16letým, 12letého se 17letým atd., ale styk 15letého s 21letým už je nezákonný, jelikož rozdíl převýšil 5 let. V mormonském Utahu (18/10 let) je poměrně skandálně pokládán za legální sexuální styk 18letého s 8letým. A k tomu ještě se na celé území USA vztahuje zákon platný v rezidentském státě. Pokud tedy žijete v Kalifornii, kde mají hranici 18 let, a spustíte se někde ve Vermontu s 16letým, půjdete před soud podle kalifornského zákona, přestože ve Vermontu to nezákonné není. Tahle exteritorialita je v USA opravdu hodně unikátní.

Zlatá česká kotlina! ;-)

0/0
18.8.2015 18:50

K90a32r53e16l 76D16r93d94a 6613735857759

Věkové hranice mají souvislost s politickou mocí. Sex je jen bonus. Jde o volební hlasy. Tradiční "křesťanská" plnoletost je 21/24 let, volební právo od 24 let. Platilo navíc jen pro muže. V Česku získaly ženy volební právo v roce 1919, když se bojovalo za každý "český hlas" proti "německému". A také se hodilo rozvrátit smíšené rodiny a vycucat z nich české hlasy. Pak plnoletost klesla na 18 let včetně získání volebního práva v roce 1946, když komunisté připravovali "jasné volební vítězství". Byla aktivována masa radikálních hloupých voličů. ;-D

  Ne bezdůvodně jsou práva LGBT přirovnávána ke komunistickému puči.

  Se zlacením české kotliny bych to nepřeháněl... ;-)

0/−1
19.8.2015 8:46

K48a41r52e46l 45D68r93d15a 6933195767729

Snažím se nelhat, cituji veřejné zdroje a rozhodně to nepíšu s pocitem nenávisti. Ty vraždy dětí se citují v souvislosti s organizací NAMbLA. Pánové z toho vyšli očištěni, ale mediálně je to odrovnalo. 

  To že pachatelé vražd dětí nemají s pedofily vesměs nic společného, je dost důležité. Podpora skutečných pedofilů tedy žádoucí ochranu dětí nezvýší. Oni nejsou pachatelé. Ale medializace tématu může zvýšit trestnou činnost na dětech.

  Věková hranice je jasná. (Mám v rodině holku 14,5 let. Má kluka, co doráží. Docela sranda jak řeší 15 let. Takže ta hranice skutečně funguje a ochraně dětí pomáhá. Je to vážná věc.)

  Pokud jde o proklamovanou ochranu zájmů dětí. Jsou to prázdná účelová hesla nebo jde o reálné výsledky? (Jsou aktivity kolem Prague Pride jen účelové vylhané projekty za snadno dostupné státní peníze nebo mají reálné výsledky? K čemu je projekt, který vznikne po sebevraždě homosexuála? Nejde jen o alibismus?)

  Pedofil Jestřáb zblbne generace dětí Rychlými šípy k naivní poctivosti a čestnosti. Homosexuálové Piškot a Meluzín s efebofilií mazaně a zákeřně zneužijí 40 dětí. (Tolik média a soudy.) Dá se z toho něco vyvozovat? Takový je život? Těch 40 dětí mělo smůlu? A dětí? Obětem bylo 12-18 let. Pachatelům, když začali, 15 a 17 let. Není to nějaké divné? Byli stejně staří jako oběti. Není to jen nafouklá morální bublina? Nesoudíme podle předsudků? A skutečně lze mluvit o homosexualitě a efebofilii? V 15-18 letech?

  Jinak jistě, termín "pedofil" média zneužívají a vytváří zbytečné předsudky. Skutečnost je jinde. 

  Fajn, je třeba pojem "pedofil" dát do normálu? Chci svým dětem doma vykládat, že jsou strýčkové, co je budou lákat před školou do auta, ale jinak to jsou hodní pánové? Nebo je lepší mít "bubáka" a děti vystrašené z každého cizího člověka? Skutečně chci svým dobře poučeným dětem dopřávat radostný sexuální život od 12 let v "otevřené bezproblémové společnosti"? Není lepší respektování bezpečnostních hranic, i za cenu osobní újmy minority jedinců?

0/0
18.8.2015 15:20

J89a43n 64M85e45r51t29a 3812410291608

Vy jste snad členem té komunity nebo co, že víte, jaké jsou cíle? Že tvrdíte, že jsou odlišné od těch, co uvádí? Nebo jaký máte důvod pro takové tvrzení?

0/0
18.8.2015 13:36

K80a35r68e51l 78D74r67d52a 6643685367529

Důvod? Salámová metoda v praxi LGBT komunity. Chceme jen registrované partnerství. Pardon, chceme také manželství. Pardon, ještě si k tomu vezmeme adopce dětí, krádeže dětí skutečným rodičům a plození dětí na zakázku. A také by se hodila legalizace prostituce... a hodinky s vodotryskem, ale s teplou vodou a hrazené na zdravotní pojišťovnu. ;-D

  Prvním krokem je formální existence pedofilní organizace. (Česká média to ostatně potřebují jako koza drbání.) Pak ale nastoupí krok 2 a 3. ;-)

+1/−1
18.8.2015 14:30

M64i60l43o58š 75Ř84e59h18á81k 8556808267435

Pražská Pridel skončila.

0/0
17.8.2015 17:40

P51e18t58r 20Š54a14f44r28á79n 9706201769

nebýt aféry s pedofilními kněžími, měli bychom dnes hrdost i na pedofilii!!

0/−2
17.8.2015 16:20

P27e25t40r 36Š65a21f13r62á89n 9986351129

Homosexuálové proti homosexuálnímu manželství

http://www.radiovaticana.cz/clanek.php4?id=21615

+1/−2
17.8.2015 16:19

K92a53r95e81l 21D78r34d54a 6523185367669

Slovo homosexuála: "Zažil jsem diktaturu LGBT lobby dost a dost. Je třeba rozlišovat gaye od homosexuála. Pokud jsi homosexuál a nesmýšlíš jako LGBT lobby, budeš manipulován. Tato lobby proti tobě zaujme homofobní postoj. Homosexuálové jako by nesměli myslet vlastní hlavou.

  Tato lobby se však stále více rozmáhá v institucích. Je zapotřebí proti ní zakročit, protože nereprezentuje homosexuály. Lobby LGBT chce zničit instituci manželství a rodiny.

  Nezaměňujme homosexuály a gaye. Gayové jsou militantní aktivisté, kteří chtějí vsugerovat veřejnosti, že se homosexuálové dožadují práva na adopci dítěte. Předně však platí, že dítě není právo. Ve Francii nám lhali, když při prosazení zákona o redefinici manželství tvrdili, že šlo o požadavek homosexuálů. Není tomu tak.

  Požadovala to gay lobby, která je v Evropě velice mocná. Já jako homosexuál jsem proti registrovanému partnerství homosexuálů i proti tzv. homosexuálnímu manželství, protože to s sebou nese otázku dětí. Naše sexualita je pouze naší věcí a je nepřípustné úmyslně připravovat dítě o otce či matku. Homosexuálové nežádají nic. Zmíněné požadavky homosexuálové nesdílejí, ani nemají, jsou požadovány jen velice malou skupinkou gay lobbistů, která je však velice mocná, protože má ekonomické prostředky a kontroluje média." R^

+1/−3
17.8.2015 19:35

M18a41r20t64i91n 33P83e88t32v80a57d 4690299817252

Jak je vidět z uvedeného textu, i homosexuál může být homofobem. A poč ne, jsme přece svobodní lidé a každý svého štěstí strůjcem. V

Sám jsem měl k existenci a činnosti nejrůznějších teplých spolků mnoho výhrad, a některé mám dodnes. Ale od časů, kdy začaly v celém světě úspěšně prosazovat legitimní občanskoprávní zrovnoprávnění homosexuálů a jejich společenskou integraci, ty výhrady přestaly být důležité.

Je pravda, že většina homosexuálů se bez registrovaného partnerství a manželství obejde, ani na adopce nebudou homosexuálové stát ve frontách. Standardní rodina zůstane vždycky základním prvkem naší společnosti, a nikdo a nic její postavení nemůže ohrozit.

Jakákoliv občanskoprávní diskriminace z iracionálních důvodů je ale nemorální, všichni bychom měli mít stejné možnosti bez ohledu na to, kolik lidí těch možností opravdu využije. Je to základní podmínkou společenské harmonie. Bezpodmínečně nutné je ovšem legalizovat přednostní právo na adopci společně vychovávaného dítěte nebiologickým rodičem. Chrání to především zájmy dítěte.

Na adopci cizího dítěte přirozeně nemají právně zaručený nárok ani heterosexuálové. Ale je nemorální upírat svévolně vyčleněným zdravým a svéprávným lidem samotnou možnost o adopci požádat.

+2/0
18.8.2015 10:55

K44a76r62e52l 52D81r56d27a 6113175617169

Rodinu nic nemůže ohrozit? Po sametu se celá populace vrhla na kariéry a porodnost padla. Jsme společností v přerodu. Tradiční hodnoty jsou na okraji zájmu. Stále jsou tady nové a nové mediálně populárnější zástupné problémy. Osobní život se proměnil. Přišly drogy, volný sex. Postoupila ženská emancipace. Je tady kult mládí a singles. A do toho práva LGBT, která jsou fakticky zase jen zástupným bezvýznamným problémem.

  Na pochod pro rodinu přitom přijde 6 lidí, na Gay Pride 20-30 tis. Opravdu není česká rodina ničím ohrožena?

  On i ten zcela běžný rodinný život potřebuje dnes reklamu, propagaci a pozornost médií. Měl by tady být boom zamilovaný párů, mladých rodin, "novomanželských půjček", "příspěvků na děti"... Bereme to jako samozřejmost, že je to nezničitelná hodnota. Ale zničit se dá všechno, pokud to není součástí kultury společnosti. Mladí musí být vychováváni k partnerství a rodinnému životu. Jinak jsou médii masírováni a tlačeni ke zcela jiným "konzumním" hodnotám. ;-)

0/−1
18.8.2015 15:48

M11a46r64t33i18n 87P73e27t34v10a48d 4700669257452

Čtete nepozorně - psal jsem, že tradiční rodinu nelze ohrozit v jejím postavení, t.j. že vždycky bude první v řadě. Máte ovšem pravdu, že ztrácí na své nezastupitelnosti, a počet alternativních modelů se zvyšuje: přesto však její podíl nemohou nikdy přesáhnout.

Roční počet sňatků ovšem plynule klesá - např. proti 70. letům je dnes poloviční, tedy asi 45 000, přičemž máme ročně kolem 30 000 rozvodů. Ta čísla však o počtu rodin nic nevypovídají - např. ve Švédsku se dnes už 50% dětí rodí a vyrůstá v nesezdaných svazcích, podobný vývoj máme nejspíš i u nás - rodina může dokonale fungovat i bez sňatku.

Jistě chápete, že na rozdíl od vás v takovém vývoji nevidím žádné ohrožení.

Za tradiční rodinu není proč pochodovat: nemá žádného nepřítele a nikdo neusiluje o její ochromení. Pro svou existenci má dnes rodina ty nejlepší podmínky v celé historii. To je asi ten důvod, proč na pochod přijde jen hrstka pomatených katolíků.

Konzumní "hodnoty" mi vadí stejně jako vám, neboť patřím do staré školy, ale není proti nim obrany. - Je možné, že jsou známkou normální a přirozené degenerace naší přesycené civilizace. Ale i to je relativní, protože v Číně, Indii a Jižní Americe například právě teď přispívají k rychlejšímu růstu všeobecného životního standardu a upevňování základních společenských jistot. Takže spíš jen "dobrý sluha, špatný pán". V

+1/0
18.8.2015 18:08

K78a21r94e35l 61D39r62d89a 6773885657839

Česká společnost je stále v přerodu a je křehká. Ještě si nevytvořila vztah ke konzervativním civilizovaným hodnotám takový, který nemůže být vlivem účelových mediálních kampaní zásadně narušen. (To neberete na vědomí. Nejsme ve stejné situaci jako jinde.) Roubovat do české společnosti problematická témata např.: čeští Němci, multikulturalismus, práva menšin, práva LGBT, práva žen, legalizace drog, nesezdané páry... zde páchá mnohem větší škody, než kdekoliv jinde na Západě.

  Navíc je to podlé, protože je to v české rozvrácené společnosti snadné. V Česku lze snadno otevřít jakékoliv téma a nesetká se s opozicí. Ateistické konzumní majoritě Čechů je všechno putna. Jen pokračujeme ve flegmatismu a morálním úpadku komunistické společnosti.

  Jásat nad úspěchem české LGBT komunity je pak krátkozraké. Mohutný mediální kombajn LGBT slavně převálcoval "pár pomatených katolíků"! To je tedy výkon. Naprosto zbytečné snažení, vyhozené prostředky... Homofobové měli Vánoce. Jediný hmatatelný výsledek. Fakticky je to tedy jen další česká otřesná ostuda a známka "tradiční" české nekulturnosti, (když se Prague Pride nesetká s viditelnou kulturní opozicí). 

  Paradox. V kulturní společnosti, jsou výše uváděná témata lépe akceptovatelná. Ve společnosti českých majoritních hulvátů jen rostou odsudky a xenofobie (resp. všechny -fobie). Prague Pride dělá pro šíření české nekulturnosti maximum. Vlastně, s ohledem na prostředí, škodí v Česku zájmům menšin a vzájemnému soužití (šířením vzájemné nesnášenlivosti).

  To je vývoj, který nás ohrožuje všechny. (Pokud jste v klidu, patrně nemáte daleko k české majoritě.) ;-)

0/−1
19.8.2015 8:15

P83e60t24r 18Š56a39f26r81á52n 9676571499

Po Marxovi přišel gender 

http://www.radiovaticana.cz/clanek.php4?id=21567

+1/−2
17.8.2015 16:18

P81e55t63r 90Š43a37f91r84á36n 9466771169

V Ríme sa zhromaždilo asi milión ľudí, aby bránilo prirodzenú rodinu

http://www.lifenews.sk/content/v-r%C3%ADme-sa-zhroma%C5%BEdilo-asi-mili%C3%B3n-%C4%BEud%C3%AD-aby-br%C3%A1nilo-prirodzen%C3%BA-rodinu

+1/−1
17.8.2015 16:13

K15a81r10e76l 47D56r85d43a 6523135887659

Organizace pedofilů prosazuje legalizaci sexu s dětmi. V podstatě jde v prvním kroku o legalizaci především efebofilie, protože objektem zájmu organizovaných pedofilů jsou převážně dospívající chlapci. Prostřednictvím výzkumů prokazují, že sex muže a chlapce, pokud se odehrává se vzájemným souhlasem není nijak škodlivý (a jde také o homosexualitu). Prosazují dekriminalizaci dnes souzených trestných činů a propuštění odsouzených pedofilů na svobodu. Cíle organizace jsou veřejně prospěšné. Cílem je prospěch dětí a zesílení jejich práv, nejde jen o sexuální aktivity. Dále prohlašují že je třeba soudit násilí, únosy a znásilňování dětí.

  (Popravdě, současná mládež mnohdy začíná svůj sexuální život pod hranicí určenou zákonem. Jde jen o to tento fakt legalizovat a připustit přítomnost "hodných strýčků". Skutečný pedofil dětem neubližuje... atd. Jde o vcelku smysluplné požadavky hodné také státní finanční podpory.)

  Jako sexuální menšina se hlásí ke komunitě LGBT, ale jejich požadavky jsou ze strany LGBT aktivistů opakovaně odmítány. V podstatě běží od roku cca 1980 ostrý spor mezi pedofily a gay komunitou. Je vcelku pikantní, že LGBT komunita vyčleňuje další sexuální menšinu ze svých řad a tvrdě proti ní vystupuje. Asi trpí "sluníčkáři" pedofobií a xenofobií.

  A když tvrdě, za pozornost stojí Noc dlouhých nožů, kterou Hitler provedl po kritice, že ho v celém světě poškozuje tolerance násilí, výtržnictví a homosexualita oddílů SA. Řádění hnědých košil mělo své výrazné homosexuální pozadí. Jak přesné, když se PP 2014 svoji kampaní propagandě SA tak pěkně blížila.

  Jeden z prospěšných projektů dotovaných státem uváděných u PP 2015 odkazuje na sebevraždu mladého gaye, který neprocházel žádnou šikanou, ale cítil běžnou nesnášenlivost české společnosti, která ho nutila svoji orientaci skrývat a žít nesvobodně. Skutečně k prospěchu podobných "citlivých duší" PP slouží? Na druhou stranu, komu nebylo někdy v životě podobně ublíženo a nemusel se s tím pracně vyrovnávat?

+3/−4
17.8.2015 12:12
Foto

R19a91d91e40k 49Š42t92e20n63c55l 2532160749716

Připadáte mi jako díra po elektrošokové terapii. Tolik demagogie najednou. Přiznejte se, že vy jste nácek, který chodí každý rok na půlnboční mši.

+3/−3
17.8.2015 12:40

K55a50r96e79l 56D47r81d18a 6123745397499

Ne, nejsem Vy. Rv

+2/−3
17.8.2015 12:41
Foto

R43a95d81e23k 95Š77t65e97n80c51l 2452610459936

A co jsem já? Poraďte, pane psychologu.

+3/−2
17.8.2015 12:51

L52u67m52i59r 37N93o12v75a10k 8451463726558

spíš jen skrytej gay... právě proto je pochod důležitý! aby se i takoví, jako je tady pan drda mohli uvolnit a přiznat (hlavně sami sobě), že být gay neznamená být esesák nebo něco tak :) pro takové, jako je pán je to nesmírně důležité, neboť zde na příkladu krásně vidíme k jakým mentálním poruchám může dojít, pokud někdo popírá sám sebe moc dlouho... karle, neboj se, není nic špatného líbat varle! cizímu;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

+1/0
17.8.2015 13:51

K51a82r11e88l 27D11r10d97a 6963375497589

Při odkazu na gaye v hnědých košilích... je Vaše vtipnost odzbrojující.

  Oddíly SA rozpoutali teror proti levici a všem "nepřátelům" NSDAP. Přitom jejich velení ovládla homosexuální mafie. Někteří příslušníci SA se stávali homosexuály čistě z karierních důvodů. Když je SS popravili, psal exilový demokratický tisk jedním dechem homofobně o SA i nacismu jako celku. Tedy ano, i gayové byli nacisty v hnědých košilích páchající vraždy.

  Následovala tvrdá perzekuce homosexuálů jako podvratných živlů s degenerovaným chováním a jako nepřátel lidu. Mnoho gayů prošlo koncentráky a kastrací. V rámci likvidace Katolické církve se také rozjely procesy s kněžími za homosexualitu a zneužívání dětí. Vylhaný vynález nacistů, dnes hračka liberálních gayů...

  Nechápu, že se nikdo z LGBT nechce pustit do věcné diskuse. Je tak objevná. Lepší než ty věčné lži dnešních gayů o sluníčkové bezproblémové komunitě. ;-)

+1/−2
17.8.2015 15:21

M75a49r76t89i14n 15P45e43t62v93a24d 4650529467442

Pane Drdo, pro řadu homosexuálů je uniforma přitažlivá tak nějak podobně jako pro heterosexuály krajkové erotické prádélko, proto tvořili většinu japonských samurajů, proto jich hodně najdete ve všech armádách, a proto se nikoli náhodou nahrnuli i do SA. Meziválečné Německo, stejně jako např. Československo, bylo alespoň ve velkých městech k homosexuálům značně tolerantní, takže se ti odvážnější nemuseli skrývat před veřejností, a tím pádem o ně nebyla nouze. Zakladatel a vůdce SA Ernst Röhm byl od samého počátku jedním z nejbližších a nejdůvěrnějších Hilerových soudruhů, čemuž jeho orientace evidentně nijak nepřekážela, jenže po dobytí moci a upevňování nacistické ideologie se homosexualita stala špinavou skvrnou na árijské čistotě. Je ovšem třeba připomenout, že pro likvidaci SA byla jen jedním ze zástupných a marginálních důvodů. Tím hlavním byly osobní mocenské ambice a žárlivost Heinricha Himmlera, vůdce pokrokovější SS.

Homosexualita samozřejmě nikomu nezabrání, aby se stal náckem, zlodějem, lupičem, vrahem, náboženským fanatikem nebo korupčníkem. I v tom jsme úplně stejní jako vy, pane Drdo. V

LGBT komunita se do věcné diskuse pustila už dávno, a vede ji dodnes, pokud jste si nevšiml. Vy ovšem místo věcné diskuse upřednostňujete neotřesitelnou prezentaci svých a převzatých myšlenkových prefabrikátů - vaše smůla, že zůstanete až do konce života stále stejným a na svou názorovou vytříbenost drdým ignorantem. :-P[>-]

+2/0
18.8.2015 11:41

K46a67r94e46l 75D33r31d23a 6243795627289

Součástí Prague Pride jsou osvětové akce a přednášky. A diskuse na iDNES se pak nese v duchu jednostranných soudů a osobních urážek. Z mohutného "myšlenkového zázemí" sem "LGBT aktivisté" umí přenést jen nadávky. Soudě podle toho, je Prague Pride pěkně zbytečnou akcí.

  Moje příspěvky pak odpovídají stavu diskuse. Změňte ji. ;-)

0/−2
18.8.2015 16:01

M59a45r95t55i39n 12P10e61t53v35a85d 4950399117382

Plačte na jiném hrobě, pane Drdo.

S urážkami problém nemám, neurazí mě vůbec nic a nikdo. Pokud někoho jiného urazí, že mu upřímně sdělím svůj odlišný názor, není na mně, abych to řešil. Celoživotní zkušenost mě přesvědčila, že urážejí se výhradně hlupáci a chorobně ješitní.

Nadávky nepoužívám, pokud použiju ostřejší slovo jako třeba "blábol", je to jen odpovídající věcné vyjádření určité hodnoty.

Myslím, že většina homosexuálů a jejich příznivců se tu vyjadřuje korektně. Ty hromady jednovětých pohrdavých plivanců produkují prakticky výlučně ti z druhé strany. Diskutovat se ani nesnaží, jen tak si uleví nebo pohodí nějakou nesmyslnou a dávno tisíckrát vyvrácenou "moudrost", kterou považují za myšlenku.

+2/0
18.8.2015 19:25

K92a57r68e45l 45D79r65d62a 6403115907739

Proto snad Prague Pride existuje, aby téma otevřel a tisíckrát prodiskutované "omyly" opět diskutoval. To přece není nic proti ničemu. To je posláním tohoto snažení.

0/0
19.8.2015 8:56

M35a53r35i62e 20Z50e86l84e96n66á 2474831629511

Velmi se omlouvám za to nechtěné plus, překlepla jsem se:-/

+1/−1
17.8.2015 12:42

K84a89r21e80l 98D16r73d93a 6373655547439

Ano, díky za upozornění, vyděsila jste mě. ;-)

  (A když už píšete. Nechcete uvést, co Vám na tom vadí? Všechno to jsou reálná ověřitelná fakta. S čím nesouhlasíte?)

0/−3
17.8.2015 12:46
Foto

R26a47d93e82k 64Š54t47e37n73c17l 2282720759546

A kde jste ta fakta četl...v Mein Kampf?

+3/−1
17.8.2015 12:56
Foto

R52a26d41e36k 20Š83t81e92n94c74l 2512580119846

Pane Drdo, vy jste dost hustý, pokud mínusujete všechny reakce na váš příspěvek. Máte slabé sebevědomí, tak si je utužujete alespoň bezvýznamnými mínusy?

+1/−1
17.8.2015 13:16

K98a41r26e69l 17D75r33d48a 6903245117919

Pěstuji koníček Marie Zelené. Objevila příjemnou relaxaci plnou zloby, která druhé štve. A věcně diskutovat stejně nechcete. ;-)

0/−1
17.8.2015 13:23

B45r34o76n76i71s47l15a54v 63G57a62b10r54y69š 6605334520

O věcnou diskuzi jste se nepokusil ani Vy, argumenty ostatních prostě odpálkujete, jako by nebyly. Proč to samé chcete po ostatních?

0/0
17.8.2015 17:22

K28a40r15e52l 62D38r42d90a 6573645987309

Lžete, opět. Vy tady vidíte nějaké věcné argumenty? Opravdu?

  (Co ta klimačka chladící spolucestující v 15T? Nechcete raději probrat to chlazení a okna?)

0/−1
17.8.2015 19:58

B13r35o26n35i27s47l57a25v 27G12a13b53r56y30š 6515784250

Melete nesmysly, fabulujete, opět, zase a jako vždy. Zatím jste mi nedokázal odpovědět ani na to, proč tady jste a vymýšlíte si jen další historky.

Ocenil bych, kdybyste Vy se probral, protože i s tou 15T jste tady solidně mimo téma.

+2/0
17.8.2015 20:19

K24a47r24e10l 95D71r82d94a 6483815957449

Mimo téma jsou tady opakovaně všichni aktivisté LGBT. Tuším, že se takovému lhaní školí u nějaké veřejně prospěšné neziskovky za moje peníze. Měnění tématu, převádění diskuse na nepodstatnosti, urážky oponentů, slovíčkaření... = obstrukce skutečné diskuse. Jste v tom mistr.

  "Proč tady jsem?" nějak souvisí s cíli pedofilů či pomocí diskriminovaným homosexuálům, tedy tématy, které jsou na začátku vlákna?

  15T jsem Vám okomentoval samozřejmě na 15T. Už jste nereagoval. Přijde mi, že mě opakovaně soudíte podle svých vlastních chyb. Nejsme stejní.

+1/−1
18.8.2015 7:12

B85r23o82n15i33s59l32a45v 74G37a31b13r17y34š 6255374600

"Tuším, že se takovému lhaní školí u nějaké veřejně prospěšné neziskovky za moje peníze." Já také pracuji a platím daně, nejste sám.

Veškeré další reakce jsou jen mrhání časem.

+1/0
18.8.2015 7:31
Foto

R95a41d85e63k 75Š43t27e83n29c17l 2622430399776

Drda ho vrátil mínusem....tím se to nuluje...

+2/−1
17.8.2015 12:54

P65a60v80e41l 88O29d48r32a70z29i43l 6494869257210

Copak vás asi vedlo k nastolení tohoto nového tématu?

0/0
17.8.2015 13:31

K70a55r54e43l 52D49r19d80a 6193795657309

Měli jsme stejnou myšlenku ve stejný okamžik. Já jí zpracoval více seriózně a bez zákeřností. Diskuse jsem se stejně nedobral.

0/0
17.8.2015 14:08

P14e51t68r 11Š44a58f65r51á35n 9916361179

nebýt aféry s pedofilními kněžími, měli bychom dnes i hrdost na pedofilii!!

0/−2
17.8.2015 16:17

B22r73o70n66i30s35l56a11v 72G35a45b17r87y95š 6355254510

Pane Drdo, tento článek už dávno není na titulní straně a najdete jej po krátké chvíli hledání kdesi vzadu. Prozraďte, proč tento článek pořád vyhledáváte a co Vás na tom článku tak přitahuje, že sem pořád musíte přispívat a zakládat nová vlákna?

+1/0
17.8.2015 17:19

J10a31n 18M63e28r27t29a 3602410151378

"Organizace pedofilů prosazuje legalizaci sexu s dětmi." Jaká organizace?! Jak se jmenuje, jakou má podporu? Víte, kolik organizací pedofilů kdy bylo? Ne všechny prosazují legalizaci sexu s dětmi (například skupina Virtuous Pedophiles se ostře staví proti sexu s dětmi), tak buďme konkrétní.

"V podstatě jde v prvním kroku o legalizaci především efebofilie, protože objektem zájmu organizovaných pedofilů jsou převážně dospívající chlapci." Efebolie není nelegální, stejně jako žádná jiná orientace. Pokud je někdo převážně zaměřený na dospívající chlapce, tak není pedofil.

"Jako sexuální menšina se hlásí ke komunitě LGBT, ale jejich požadavky jsou ze strany LGBT aktivistů opakovaně odmítány. V podstatě běží od roku cca 1980 ostrý spor mezi pedofily a gay komunitou. Je vcelku pikantní, že LGBT komunita vyčleňuje další sexuální menšinu ze svých řad a tvrdě proti ní vystupuje." Moc ostrý není, protože ty skupiny, co byly kolem roku 1980 aktivní, dnes mají jen velmi malý vliv.

0/0
17.8.2015 18:47

K58a68r66e77l 28D47r31d77a 6783515607839

Díky za reakci. Máte pravdu, jsou spolky pedofilů s "líbivými" cíli. Tvrdit se dá cokoliv. Známé jsou konce některých spolků. Reaguji také výše.

  Uvádí se chlapci 8 - 15 let... Nehodlám to pitvat. Označení pedofil chápu jako obecný termín pro vše, co se týká dětí pod 15. Asi tak, jak ho užívají dnes média.  (A v případě velkého věkové rozdílu i vyšší věk než 15.) Má přesnější definici? Ve Wiki uvažují hranice 11 a 13 let věku dítěte. Podle mě se pedofilie a hebefilie a efebofilie fakticky překrývají. Lékař nejsem... Pro potřeby této diskuse, je to třeba rozebírat více? 

  Pravda, za chybné užívání termínu "pedofil" jsou média kritizována.  

  Orientace trestná není. Jistě. Někde to tvrdím?

  Vliv organizací se mění, ale je to jen viditelná špička. Čeští pedofilové jsou údajně ti seriózní. Česká média, co propagují Prague Pride také píší o honech na "pedofily" (třeba MF Dnes). Tak jsem zvědav jak takováto "sluníčková média" dokáží spojit Prague Pride a práva pedofilů. Neodehraje se naopak ostrý spor třeba přímo v redakci iDNES, že z "pedofila" pozitivní manipulační propagační kampaň na Prague Pride stvořit nedokážou? Tak budou raději lhát a o pedofilech mlčet? ;-)

0/−1
18.8.2015 7:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.