Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Migrant, nebo Žid? Britové zkusili vyměnit slova v nacistických heslech

Dvojice uživatelů sítě Twitter vyzkoušela, zda a jak moc se v internetových diskusích v Británii uchytí výroky antisemitské propagandy nacistů, pokud v nich zmínky o Židech nahradí migranty. Výsledek je překvapil, a ne právě v dobrém. Výroky nasbíraly více obliby, než očekávali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J14i71ř85í 84K24o94c83u83r72e28k 6175544635508

Tak ono se do nacistické propagandy dá vložit cokoliv. Třeba "kapitalista" namísto "Žid". Nebo "američan". Soudruh Mládek se podržel vzoru a Ponechal dokonce první dvě písmena, za ně přidal "vnostníci".

+3/0
15.8.2015 18:27

K13a91r76e92l 63J48a81n59í53k 9678192165324

Řekněme si na rovinu, kdyby místo "migrantů/židů" napsali "odpůrci imigrantů", tak poměr mezi sluníčkáři bude úplně stejný.

Vlastně si myslím, že to bude ještě horší. Protože u podobných hesel bych jako odpůrce imigrace nedal ani plus ani mínus, kdežto běžné sluníčko se svým pocitem nadčlověka nezaváhá.

0/−1
15.8.2015 18:05

J11i64ř41í 15Č18e12r59m81á34k 5130475648167

Tak schválně:

1) Dva Židé v Londýně na ulici podřízli britského vojáka.

2) Osm Židů na trajektu brutálně znásilnilo 43letou Švédku.

3) Dva francouzští Židé, kteří prchali před policií, se ukryli do trafostanice, kde ovšem nešťastnou náhodou uhořeli. Po celé zemi se zvedla vlna násilností, Židé začali rabovat obchody, zapalovat auta, policejní stanice a školy.

4) Dnešní noc byla již mnohem klidnější. V celé Francii Židé za celou noc vypálili pouze necelých 100 automobilů a jen jednu školu.

5) Židé v Norsku vévodí statistikám znásilnění. Ačkoli jejich komunita netvoří ani 5% z celkového počtu obyvatel, na počtu znásilnění se Židé podílejí téměř 50ti procenty.

Nojo, pan Wirnitzer má úplnou pravdu!! Já bych třeba takhle vůbec nepoznal, že tam místo Židů původně byl někdo jiný.

+16/0
15.8.2015 16:01

D31a18n20i54e83l 24K52r30o63n60e16r 7234464346727

R^

+1/0
15.8.2015 16:03

P53a27v28e74l 17O72d82r28a40z22i98l 6514149687770

Zapomněl jste na židovský útok na redakci francouzského časopisu, co zveřejňoval karikatury s křivým nosem...

0/0
16.8.2015 22:27

S88t39a38n56i27s72l49a98v 83H94y63s11k46ý 2147349902701

Musím se smát diskutérům, kteří obhajují a omlouvají své názory, které jsou totožné s AH.

Jste k smíchu ;-)

+1/−4
15.8.2015 15:37

D83a72n56i42e48l 89K78r41o83n72e48r 7614854706767

Vy jste ten, ktery tlaci nebo ten, ktery tahne?

http://www.securitymagazin.cz/images/theme/20150812190238_horse.jpg

+4/0
15.8.2015 16:03

Ř98e56h95o93ř 15V38l25a53s59á27k 2514834621696

Já se od Hitlera dost liším. Například nejsem vegetarián R^

0/0
15.8.2015 16:03

P84a79v38e83l 96T23e48s29a42ř80í87k 6630873190865

Jo, jo nechtít u nás ideologii která zásadně neuznává naše občanská práva jako je např. svoboda vyznání, rovnoprávnost žen to je strašlivý nacísmus a fašísmus.

A pomáhat migrantům ukazováním cedulek "muslimy přijímám" to je co za psychickou poruchu?

+1/−1
15.8.2015 18:48
Foto

I22v64a53n 97B43ě43h87o31u71n29e32k 5915727563397

Autoři pokusu si pletou "holinky" a "hodinky". Celý ten hokus-pokus nemá vůbec žádnou vypovídací hodnotu.;-D Jak už bylo řečeno, Žid je národnost a imigrant v současných souvislostech je člověk, který (převážně) ze zištných důvodů překračuje zákony naší země.

+9/−1
15.8.2015 12:02
Foto

F13r75a46n86t28i29š69e71k 98K80š65í18r 2829726715

To se pletete.  Jde o principy, které jsou buď špatné, nebo dobré.   Dnešní společnost se více soustředí na cíle, které chce dosáhnout, bez ohledu na to, jaké principy poruší.  Stejně tak postupovali nacisté i komunisté.

+2/−1
15.8.2015 14:54

P62a62v74e74l 57T69e26s33a80ř96í95k 6570653640735

A oni naše principy jsou alá "nehledíme na riziko, nehledíme na budoucnost našich potomků,  nejdůležitější jsou pocity a dojmy z toho že na nás koukají smutná očička černého mladíka nebo mohamedánské ženy zamotané v náboženských šátcích" ;-D

To ale nejsou naše principy,  naše principy je hájit nabytou svobodu i pro naše potomky. A jestli o tom nevíte tak budoucnost s právem Šária a Koránem místo ústavy žádná svoboda není, to je teror a zrovna tak je teror obrovská kriminalita černých a mohamedánských mladíků,  tady je z Evropy zkušeností už mnoho.

+4/0
15.8.2015 15:15
Foto

F31r75a71n13t76i21š26e11k 90K67š51í91r 2549266765

Každou společnost nakonec  zahubilo odchýlení se od principů přirozeného práva.   Nedodržováním těchto principů v dlouhodobějším horizontu způsobí vždy opak toho co sledujete.

+1/−1
15.8.2015 15:58

J65i69ř27í 96K98o68c86u52r64e88k 6315704145178

Teď jde o to, zda zavést vyživovací povinnost pro občany ČR vůči přistěhovalcům, kteří v ČR žít nechtějí, ale byli sem vyvezeni na základě kvót.

0/0
15.8.2015 18:29

T34o59m89á45š 79B94l60a45ž60e82k 4178152761

Je to jednoduché - praktiky provozované diktátory a diktaturami , jsou pomalu ale jistě praktikovány v "demokratické" Evropě . Je jen otázkou času, kdy začne někdo zaměňovat slova v našich příspěvcích a tyto pak budou následně použity jako důkazní materiál naší vinny...

+5/0
15.8.2015 11:59

L70u16d13v72í90k 97G65a97j14d13o78š72í43k 2895673604222

Je tu ovšem dost zásadní rozdíl ve významu takových výroků, pokud zaměníme slovo "žid" za slovo "migrant".

Stát se migrantem je dobrovolná volba každého uprchlíka. Jestli je někdo žid nebo ne si nemůže vybírat.

+9/0
15.8.2015 11:52

P68a95v47e84l 30T66e86s88a34ř63í49k 6300183430885

Jak píše diskutér níže, nemůžeme tady jak nějaké stádo s cedulkami "přijímám" preferovat rychlá, populistická, zkratkovitá řešení.

Je potřeba postupovat s rozvahou, přijmeme tak 1000 migrantů, a až se nám tyhle podaří do posledního integrovat a až zjistíme že ani s jejich potomky - mladíky nejsou žádné problémy a jsou plně integrovaní tak zkusíme další tisícovku. ;-D;-D

+4/0
15.8.2015 11:18

Z93d91e25n46ě60k 26P40o72l48á19k 3309559215722

Je v tom takový malý rozdíl. Do Německa se za Hitlera každoročně nehrnuly statisíce Židů, kteří by mezi sebou měli nebezpečné teroristy a Hitler je nevítal jako posilu multikulti německého národa. :-/

+12/−1
15.8.2015 10:34

J46o14s91e83f 48P24a21r66á90k 7501486263821

Nedostatek sebereflexe a kritického myšlení už párkrát lidstvo přivedlo na pokraj záhuby. Ovšem co může chtít člověk od stáda, které preferuje rychlá, populistická a zkratkovitá myšlení?

+1/−9
15.8.2015 9:52

J65o44s26e76f 94K69r88ů78p50a 4732312982948

Tím stádem máte namysli muslimy?

+12/0
15.8.2015 9:53

P37a33v98e75l 98T21e75s25a87ř58í56k 6450693290775

Jo, jo samé hnusné stádo a parta duševní elity národa co chodí s cedulkami "přijímám";-D;-D a jejich řešením je "sice i Merkelová tvrdí že multikulturalismus selhal ale to nevadí zkusíme to ještě jednou u nás";-D

To je inteligence seržanta z toho známého vtipu "vojáci na koně, nemáme koně seržante, nevadí nasedat"

+13/0
15.8.2015 10:00

P36a10v73e97l 44T42e73s37a31ř41í34k 6840313930945

Apropó a kdo např. přivedl svět do 2 světové války, ti co před nacismem varovali nebo ti co vykládali nesmysly o tom "že když budeme upokojovat požadavky a potřeby zfanatizovaného Německa tak  zachráníme mír".

A kdo v tomhle případě byl ten extremista a kdo ten hodný sluníčkový ;-D;-D

A jak se tenkrát vyplatilo pomalé, nepopulistická a nezkratkovité myšlení politiky appesaementu ?;-D

+5/0
15.8.2015 11:06

P39e70t84r 52H85a87l67í25k 3507372503679

vzhledem k tomu, ze vy geniove, slunicka nase jasna, nemate zadna opatreni krome #prijimam, chybi vam jakykoliv pohled o vice nez nekolik hodin dopredu, tak lidi hledaji alespon nejake reseni.

Presne jako typicky slunickar  neopovrhovujete lidmi, opajite se svoji uslechtilosti a masirujete si ego. Mozna, az si vytahnete hlavu ze zadku a rozhlednete se, zjistite ze praxe je jina nez teorie a vznesene kecy.

Pro pristi volby hlavni multikulti: Zeleni, TOP09

+3/−1
15.8.2015 11:13

P34e50t21r 52H50a98l33í64k 3627632943769

oprava: opovrhujete

+1/0
15.8.2015 11:15

J74a35n 53H31l91a28v85á60č 4271429893

Zevšeobecňovat sluníčkáře je stejný nesmysl jako imigranty. Člověk, který neshledává řešením pouhé odmítání imigrantů nemusí být ten co je vítá. Něco jiného je zvát je sem a něco jiného je řešit situaci jinak než jejich deportací zpět. Nikdo z Čechů, co tady píší striktně proti imigrantům s nimi nemá zkušenosti , ale dopředu ví, že je to horda. Zrovna tak zdaleka ne všichni jsou muslimové. Ostatně nejúčinnější by bylo odstranit důvody emigrace.

+2/−1
15.8.2015 11:58

M67i83l33o70s93l74a94v 52P62e98c98k44a 5203503549392

To jsou, pane Hlaváči jen a pouze sluníčkářské kecy a s těma se jděte bodnout. Ode mě mínus!

0/0
15.8.2015 14:22

J47a29n 88H32l91a90v81á75č 4111959453

Víte já se koneckonců domnívám, že možná je lepší býti sluníčkář než blb. Na druhé straně blba poznám, sluníčkář vlastně nevím co to je.

0/0
15.8.2015 15:34

J85o65s82e80f 17K18r31ů83p65a 4752622702878

Říká se, že většina muslimů žije spořádaným životem. Bezpochyby. Také většina nacistů žila naprosto spřádaným životem. Vzorně se starali o svou rodinu i domácnost, milovali své děti.

Říká se, že na islámu není nic špatného, že to jen pár extremistů se odvolává na věty z koránu, vytržené ze souvislostí a většina muslimů nemá s teroristickými útoky a s IS nic společného... Ano, členové NSDAP také jen milovali svou vlast a svého vůdce a v životě by je nenapadlo někoho zabít. Komunisté také žili spořádaným rodinným životem, budovali svou vlast a nedokázali by zardousit Miladu Horákovou, H. Píku, nebo umlátit kněze Toufara, jen jim jaksi nevadilo, že se tak děje... 

Vždy a všude na světě jsou lidé dobří i zlí, mírumilovní i násilní. Problém nastane, když se ZLO INSTITUCIONALIZUJE - v nacismu, v komunismu, v islamismu. Problém je v mlčící většině, která se sama sice násilně neprojevuje, ale tiše fandí a vítá své hrdiny postupujícího nacismu, komunismu, islámismu...

Pokud se sami muslimové masově, jednoznačně a účinně nevzepřou extremistům, kteří "zneužívají" jejich náboženství, tak jim nikdo věřit nebude. A že se tak neděje znamená, že muslimům nedůvěřujeme OPRÁVNĚNĚ.

+25/0
15.8.2015 9:50

J67i51ř23í 44N74e89u43m79e46i87s48t40e37r 2192965763121

Já jde si tam postupně dosadil Róm, cyklista a plastový sandál. A skutečně, ono to funguje!

+10/0
15.8.2015 9:45
Foto

I56v68a96n 38B19ě85h79o28u91n36e88k 5665887633837

R^;-DR^

+3/0
15.8.2015 12:04

K58a11r64e49l 76S46o11c20h61ů65r48e76k 2430496799975

Hitler chtěl ovládnout svět, smazat z mapy některé státy a vyhladit celé národy. My chceme jen bezpečně žít ve své vlastní zemi a logicky se bráníme tomu, aby nám ji obsadili lidé, kteří nejsou v nouzi a jedinou jejich motivací je přiživit se na námi vybudovaných hodnotách. My nikomu neupíráme právo žít v jeho vlastní zemi, nechceme nikoho zabíjet, nechceme obsadit cizí území, nebudujeme čtvrtou Říši. Pokud se k nám již někdo dostane, nevraždíme jej v lágrech, neposíláme jej do plynu, jen chceme tyto ekonomické příživníky vrátit bezpečně zpět domů a další sem nepouštět. Pokud někdo srovnává tyto naše názory s názory Hitlera, tak vůbec netuší, kdo Hitler byl. To bych mohl tvrdit, že všichni abstinenti jsou jako Hitler, protože ten taky neměl rád alkohol.

+16/0
15.8.2015 9:41

M33a16r62e28k 92O72p 9589573640433

Ne, na počátku tvrdil Hitler něco jiného. Chtěl bránit Německo proti židům, komunistům a přistěhovalcům a kapitalistum

Podobnost náhodná?

+2/−6
15.8.2015 9:46

P26a81v63e54l 23T57e34s63a81ř35í54k 6560103640555

To není podobnost náhodná to je zcela úmyslné srovnávání nesrovnatelného, tedy nevkusná demagogie.

Tady by byla velká podobnost s těmi co varovali před nacismem, bolševismem a tehdejší pomatení sluníčkáři na ně plivali stejně jako plivou sluníčkáři dnešní, a když došlo ke katastrofě tak dělali mi nic my muzikant, někdo jiný to všechno zavinil. Rv

+8/0
15.8.2015 9:54

J57a44n 72H70l19a45v77á22č 4371649593

Ne demagogie je tvrdit, že pro zachování evropských hodnot musíme naše zásady ohýbat. V podstatě velká většina toho, co zde zaznívá není o špatných lidech o banditech a o zločincích, ale hordách z východu, které lze snadno identifikovat kvůli rasové jinakosti. Jde tedy jednoznačně říci, že se jedná o rasistický přístup a to ostatní je jen hledání nějakých ospravedlnění před neetickým a nemorálním přístupem k těmto migrantům.

+1/−2
15.8.2015 12:04

M35i44l90o84s51l16a83v 42P30e28c56k17a 5523893519792

Ne, to není o rasismu, tady jde pouze o pud sebezáchovy. Všichni dnes vidí, jaké problémy mají Němci, Britové, Francouzi i severské země. Každý, kdo chce, vidí, že někdejší imigranti a jejich potomci se integrovat nechtějí, nechtějí většinou ani pracovat. Všichni vidíme naši romskou minoritu, kterou jsme za 20 let také neintegrovali ani trochu, ale s těmi se musíme nějak popasovat. Migranti sem proudící však porušují zákony zemí EU už jen tím že nelegálně překračují naše hranice a nerespektují naše zákony a zvyklosti. Pane Hlaváči, vzpamatujte se!

+2/0
15.8.2015 14:31

J67a53n 53H75l16a96v72á44č 4371859863

Pane Pecko vy se tedy domníváte, že migrující skupina lidí má nějakou spojitost s Romy, že je dáváte ke srovnání? Právě tento pocit způsobuje to, že se našinci imigrantů tolik bojí. Všechny obavy jsou způsobeny nadnesenou a senzacechtivou reakcí novin a periodik. Jistě, že lépe by asi bylo bez nich, ale když už přicházejí, je nutné toho spíš využít a hledat k tomu cestu, než pokřikovat negativní hesla.

0/−1
15.8.2015 15:44

P55a96v48e69l 35T88e62s31a89ř71í95k 6820473720665

To zřejmě žijete v jiném světadíle, k nám přišli statisíce lidí z východu, ze Slovenka, Ukrajiny a dalších států bývalého Světského svazu, nikdo se žádnou xenofobií neosypal, a to ani tehdy když k nám přicházeli slovenští Romové z osad. Žije u nás cca 400 tisíc cizinců, nikdo si nestěžuje nikdo neprotestuje.

Češi zásadně nehodnotí rasu ale riziko, bohužel třeba Romové jsou velmi rizikový nájemníci, zaměstnanci, spoluobčané, to jsou statistická fakta, ještě víc jsou rizikoví imigranti kteří se dneska valí do Evropy, to je ze států kde je kulturou nesnášenlivost, násilí, terorismus, občanské války, tihle migranti svoji kulturu neodloží na našich hranicích ti to převezou k nám, stejně jako to přivezli do starých zemí EU. Pokud tohle u nás někdo chce tak se evidentně netěší dobrému duševnímu zdraví. Rv

+2/0
15.8.2015 14:50

J11a37n 29H79l66a65v19á67č 4831889523

No jo jenomže právě odlišnost těch, co nyní přicházejí v lidech probouzí ty nejhorší nálady. Právě vnější podoba s Romy vzbuzuje v našincích takovou nechuť. Máte pravdu v tom, že Češi nikdy moc rasisté nebyli, o to je zarážející jejich dnešní postoj. Za ten můžou jednoznačně sdělovací prostředky a honba za senzací.

0/−1
15.8.2015 15:38

P38a71v55e57l 64T29e38s45a81ř58í30k 6270883670615

Jo, jo za to můžou sdělovací prostředky,  které nám denně vrkají do hlavy že migranti jsou skoro stejní  jako my a že se multikulturalismus velmi osvědčil všude v EU. ;-D

No ale právě tady je problém že Čech je atheista a na bibli svatou nevěří a tuhle multikulturní oprátku na vlastní popravu holt nebere a nebere. Je to marné, je to marné je to marné. ;-D

0/0
15.8.2015 18:43

D71a69n16i13e49l 62K45r43o10n66e16r 7874414386117

Jake "na pocatku"? To je totez jako by se lide hadali a vy je automaticky povazoval za vrahy, protoze "na pocatku" mnohych vrazd byla obycejna hadka...

+3/0
15.8.2015 10:02
Foto

I50v10a19n 92B27ě26h48o27u27n44e30k 5615777793197

Bránit??8-o

0/0
15.8.2015 12:05

J40a21r14o57s47l97a77v 84B13a75b36e22l 8573978221495

Ono to tak bývá, že výměnou některých slov se vymění i část obsahu...

+5/0
15.8.2015 9:33

D13a52n56i78e26l 78K74r44o90n33e51r 7874674286107

Nacek nebo Zid? Daniel Kroner zkusil vymenit slova v textech slunickaru a zjistil, ze jsou to ti nejhorsi xenofobove, lhari a pokrytci...Rv

+7/0
15.8.2015 9:33

P66a62v89e35l 94T83e83s90a13ř72í24k 6160273900145

Že mezi 90% občanů co mají obavy z migrantů ze zemí kde je kulturou nesnášenlivost, násilí, terorismus a občanské války je nějaké procento extremistů tady se nelze divit, v každé populaci nějací extremisté jsou.

Spíš by  tady bylo zajímavější zjistit,  kolik tak normálních občanů může být mezi extremisty co chodí demonstrovat s cedulkami "muslimy přijímám":-)

+1/0
15.8.2015 9:32

J90o28s15e94f 27K18r30ů10p91a 4602452692668

Když se začnou VYMĚŇOVAT SLOVA, je to vždycky problém. Záměnou slov lze "dokázat" cokoli... Je třeba formulovat přesně a nazývat věci pravým jménem - to je první předpoklad úspěchu.

+7/0
15.8.2015 9:29

M23i55l88o26š 83V74o68n58d66r72u27š64k29a 5615531167124

Co je to za nesmysl? Židé zde žili desetiletí, byli plně integrováni a uměli jazyk, byli většinou bohatší, platili daně a nacisté po nich šli hlavně proto, že jim zabavili majetky a nastěhovali se do jejich vil. No a migranti... radši bez komentáře. Vážně nechápu kam až ta sluníčkářská demagogie může zajít.

+10/0
15.8.2015 9:28

F72r57a52n85t42i32š81e72k 11N91e46v61a96ř74i58l 7233279767565

Myslím, že promigranští profesionální propagátoři  často sami  tvoří rasistické příspěvky nebo i články,  aby zdůvodnili že potřebují peníze na boj  proti rasismu.

+14/0
15.8.2015 9:18

P82a96v31e51l 31S54c33h55e87l39l96e 5568752934893

ale v čem je problém? Čemu se kdo diví? Výsledek je přece dávno jasnej. A my ne a ne se poučit z historie. To, že to imigranti odskáčou, že buď pomažou zpátky, že se i plavat naučí nebo budou sloužit jako topení na zimu víme už teď. Stačí aby to někde bouchlo, nejlépe v Německu a ta lavina nepůjde zastavit. Proto nechápu tu hloupost sluníček kteří i když vědí, že imigranti pomřou, že neustále trvají na jejich přijímání a importu. To Vám jich není ani trochu líto milí sluníčkoví aktivisté?

+2/0
15.8.2015 9:13
Foto

K30a41r18e76l 93S43e13i44d69l 8669165860708

Možná si něco takového říkali i Římané v prvních staletích našeho letopočtu...;-)

+4/0
15.8.2015 9:18

J95a46n 95H34l75a53v47á68č 4981579623

Teď jsem opravdu zmaten, pomiňme sluníčkáře a migranty, jak se tedy mají dle Vás normální občané k imigrantům stavět. Máme jim spíš pomáhat a nebo spíš nenávidět?

0/0
15.8.2015 9:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.