Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pákistánci znásilnili stovky dětí. Hrozili jim smrtí, když je prozradí

Pákistánská policie obvinila čtrnáct mužů podezřelých ze zneužívání stovek dětí. Gang působil ve vesnici na východě Pákistánu pravděpodobně celé roky. Zločinci si akt znásilnění a mučení často natáčeli a nahrávky poté zpeněžili. Podle rodin obětí o tom místní policie věděla a nic nepodnikla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P91e17t83r 55H84a70r28i85p23r10a42s81a83d 97H18a94j53i87č 8653390884417

Cituji: "Rodiny však nechtěly vypovídat a oběti se nepřihlásily, ani když je vyvolávala policie místním rozhlasem."

Ti policisté byli vážně spolčení. Copak je možné u tak závažného zločinu někoho k výslechu vyvolávat rozhlasem? Svědek by tam ani nedošel. To může udělat jen blbý nebo navedený.

+3/0
13.8.2015 23:20

P21e18t81r 81R70u39m19p53l80i91k 4439137759523

doufáme, že ty rodiny nejsou u nás a nepokusí se tady ty děti kamenovat za cizosoulož.;-O

+1/0
13.8.2015 18:23

M31i25l72o39š 59S89e85t18í53k 3659159704590

No hlavně aby tady nebyli členové toho gangu.

+3/0
13.8.2015 19:15

P74e12t47r 57H44a36r61i27p51r44a75s87a45d 25H83a89j87i10č 8913630144297

Ne všichni jsou padlí na hlavu. Některí rodiče svoje děti i milují a někteří Muslimové jsou i tolerantní. Nebudete tomu věřit, ale byl jsem tam, v Pákistánu. Horší je to v Iránu, tam jsme se opravdu báli, ale zase je tam pořádek na záchodech. ;-)

0/0
13.8.2015 23:23

M10a65r49t65i58n 81S30a31u72r 5388152340481

A to si rodiče se čtrnácti devianty  nedokáží poradit? Zjistím to a dotyčného zaříznu jako prase.

+3/0
13.8.2015 17:27
Foto

K93a16r88e95l 55P40l26a69c96h31ý 6946826114509

Totéž dělají křesťanští kněží.

+2/−1
13.8.2015 16:49

H92a69n74a 27P70a66c20u96l28o56v77á 2856946679696

A co jako? Vy jim to schvalujete?

+5/0
13.8.2015 17:06

B24o54h25u16m19i59l 51P93e93t13r67a58s 1873824951522

Pani Kolarova, doleji vy a pani Kollova pochybujete nad tim co jsem napsal o Bibli. Proc si jednoduse pro informaci nevyguglujete "Zlo v Bibli"? Tam se toho dost dovite.

0/0
13.8.2015 17:33

H44a63n97a 28P79a78c68u39l16o76v36á 2956906769976

Deuteronomium 20:10-14, pokud vím, nedoporučuje nějaké znásilňování žen, natož dětí ! Především však Vaše odkazy jsou na Starý zákon. Uveďte odkazy z Nového zákona, kterým se řídí křesťané (i když jsem se mezi ně nikdy nepočítala, Nový zákon jsem četla několikrát);-)

+2/0
13.8.2015 18:02

B62o39h73u38m60i80l 37P85e43t82r19a33s 1323764631522

V Deuteronomiu 20:13 a14, buh narizuje ve meste vyvrazdit vsechny pohlavi muzskeho a ponechat si zeny a deti podle libosti jako korist. K cemupak asi?:-/  A Jezis nezrusil Stary Zakon, prave naopak "Spise pomine nebe a zeme, nez aby padla jedina carka Zakona"(Lukas 16:17).

0/0
13.8.2015 21:21

B48o39h72u80m43i59l 14P70e94t73r45a47s 1793524731662

Pochopitelne, misto deti tam melo byt divky.

0/0
13.8.2015 21:23

J97a21n89a 59K35o53l31l23o83v82á 1706417468956

Stary zakon to jsou vlastne dejiny. Ze streho zakona vychazi jak judaismus, tak krestanstvi tak i islam. Pletete hrusky a jabka. To je zaklad, to byste mel vedet.

+1/0
13.8.2015 21:32

B58o16h83u10m72i52l 51P47e34t80r95a24s 1343884841622

Buh ze Stareho Zakona je jiny nez ten ze Zakona Noveho? Kdyz ano, ktery z nich je ten opravdicky? Nechci si nic plest.

+1/0
13.8.2015 22:12

P49e94t13r 66H58a65r78i51p61r88a14s29a58d 29H74a31j10i63č 8373490874737

Není jiný, ale jsou tam věci, které je potřeba umět správně interpretovat. Například já bych si docela klidně interpretoval tak, že ona citace je vlastně určitý alibismus těch, kteří taková zvěrstva spáchali. Svedli to Boha. Jak primitivní. A účinné! :-/

+2/0
13.8.2015 23:37
Foto

K68a72r92e54l 68P52l34a53c57h17ý 6886946964179

Jo, interpretují ho mladistvým, až se o tom píše třeba na Wikipedii:

"...Poté, co v lednu 2002 bostonský arcibiskup kardinál Bernard Francis Law změnil postoj k pohlavnímu zneužívání dětí a mladistvých, zejména chlapců, ve své diecézi a list Boston Globe začal se zveřejňováním těchto případů, proběhla Spojenými státy a následně celým katolickým světem a sporadicky i v nekatolických církvích vlna obvinění kněží z pohlavního zneužívání. Obvinění se často vztahovala k případům starým i desítky let. Důvodem afér nebylo jen samotné pohlavní zneužívání, ale především skutečnost, že biskupové někdy řešili stížnosti a obvinění příliš diskrétně a málo radikálně, v některých případech zcela nedostatečně, pouhým překládáním kněží nebo umlčováním svědků, nebo vůbec nijak...."

https://cs.wikipedia.org/wiki/Sexu%C3%A1ln%C3%AD_skand%C3%A1ly_katolick%C3%BDch_duchovn%C3%ADch

0/0
14.8.2015 15:14

H90a50n91a 91P56a27c31u31l90o62v42á 2156316759486

Nevím co má nějaký Bůh společného s przněním dětí. A pokud někdo hledá pro znásilňování dětí oporu v některé z tzv. Svatých knih, je to docela obyčejný magor.

+1/0
14.8.2015 6:27

J12a87n31a 35K10o17l38l97o84v71á 1336817198636

:-) Podle mě bůh neexistuje, monoteistická náboženství mají jednoho boha (podle božích přikázání jednotlivých náboženství asi totožný nebude), budhismus a hinduismus mají x bohů. Tak si můžete vybrat.

0/0
14.8.2015 7:33

P59e71t51r 40H79a33r91i71p86r56a95s27a50d 51H71a62j16i19č 8293310804677

No víte, já jsem věřící (i když mám jinou víru), ale když je něco v Bibli nebo v jiné svaté knize nemohu strávit, tak hledám chybu v sobě a hledám jinou odpověď než tu, která je sice doslovná ale neslučitelná s morálním kodexem. Tohle je v přímém rozporu s nezabiješ. Nejde o desatero, tento kodex je starý, jak lidstvo, byť se pořád porušuje. Ono se to několikrát překládalo a přepisovalo, původně to mohlo být úplně jinak. Důležité je, nebýt fanatik a nechytat se slovíček.

+1/0
13.8.2015 23:32

H85a16n75a 81P90a43c63u93l70o55v96á 2496816989826

Pletete páté přes deváté a snažíte se odvést pozornost od toho nejpodstatnějšího, že došlo ke znásilňování dětí v 21. století jak v Pákistánu, tak Pákistánci ve Velké Británii.

A pokud jde o to vyplenění měst ve starověku i ve středověku, o čemž je zmínka i v Deuteronomiu, šlo o válečné zajatce, uvržené do otroctví. Tedy o to, co nacházíme i při  zakládání prvního českého státu. Neboť finan­cování mohutné armády našeho krále Boleslava I., a potažmo i samotné základy českého státu, stály na vzkvétajícím obchodu s otroky, tedy hlavně válečných zajatců z Boleslavových výbojů. Otroci tehdy vůbec tvořili nejvýznamnější vý­vozní artikl slovan­ských zemí a jejich hlavní proud od devátého do jedenáctého století směřoval ze slovanské oblasti střední a východní Evropy do hlavních center tehdejšího islámského světa. Při­čemž tržiště v Praze, v metropoli Boleslavovy říše, bylo největším zaalpským centrem obchodu s lidmi.;-)

0/0
14.8.2015 6:39
Foto

K42a79r45e68l 78P95l58a47c52h20ý 6216566434109

Proc bych mel schvalovat przneni nezletilych a jeste ke vsemu stejneho pohlavi?

0/0
14.8.2015 8:57
Foto

X70e75n98i43e 37B90a82č54o73v56č20i79n52o92v12á 1553943534329

Nedavno nam tu iDNESaci vysvetlovali, ze znasilnovani deti je sprosty hoax.Opak je pravdou-je to bezny standart.Zvlaste u divek.

+14/0
13.8.2015 16:07

H80a16n36a 85P51a45c98u16l20o26v43á 2476326519466

To samé dělají už řadu let pákistánské gangy v Anglii. Jen se o tom u nás jaksi nesluší mluvit, nebo by to "politicky korektní"...:-(

+15/0
13.8.2015 15:59

H36a55n36a 72P81a64c54u51l95o90v93á 2316846789946

Vlastně, musím se iDNESu omluvit, protože i on přinesl 26. srpna 2014 o tom informaci: V britském Rotherhamu bylo od 90. let sexuálně zneužíváno 1 400 dětí: Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/zneuzivani-deti-v-britskem-rotherhamu-dyj-/zahranicni.aspx?c=A140826_180815_zahranicni_zt

Podezření, že se ve městě masově zneužívají děti, se objevila již v letech 2002 až 2006 a byly o tom vypracovány tři úřední zprávy, avšak policie k případu tehdy přistupovala liknavě, První zpráva byla smetena ze stolu, protože policejní důstojníci údajům odmítali uvěřit. Ostatní dvě byly ignorovány. Podle autorky příslušné úřední zprávy Alexis Jayové  „Je těžké popsat děsivou podobu zneužívání, kterým dětské oběti trpěly,“ říká. Násilníci některé děti polívali benzínem a hrozili jim upálením, pokud nebudou poslušné. Hrozili jim také zbraněmi, nebo je nutili se dívat na nějaké zvlášť brutální znásilnění s pohrůžkou, že to stejné může postihnout i je, pokud o svém zneužívání někomu řeknou. :-(EU

+6/0
13.8.2015 16:17
Foto

K59a18r64e61l 89P76l89a68c72h56ý 6856546834479

To je asi zprava o krestanskych knezich. Jen ty zbrane jsou navic.

0/−10
13.8.2015 16:51

H63a40n75a 41P29a51c64u29l49o27v58á 2976506809446

Ne, to není o knězích, ale o pákistánském gangu:-/

+6/0
13.8.2015 17:01
Foto

K55a54r14e84l 34W47á48g87n24e86r 4847465779467

O kom je ta zpráva se dočtete i na webu ČT 24 - Zneužívání dětí ve velkém, anglický Rotherham je v šoku: Unášeny, bity, prodávány a znásilňovány měly být i děti ve věku kolem 11 let. Vychází najevo, že úřady rozsah problému tušily, ale vyšetřování se vyhýbaly - obávaly se, že by byly nařčeny z rasismu. Většina pachatelů totiž pocházela z Pákistánu.

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/1020212-zneuzivani-deti-ve-velkem-anglicky-rotherham-je-v-soku

+2/0
13.8.2015 18:22
Foto

K13a18r18e68l 95P21l52a40c90h19ý 6466746184539

V první chvíli jsem se lekl, že to opsali tady, ale je to jiný text

"...Poté, co v lednu 2002 bostonský arcibiskup kardinál Bernard Francis Law změnil postoj k pohlavnímu zneužívání dětí a mladistvých, zejména chlapců, ve své diecézi a list Boston Globe začal se zveřejňováním těchto případů, proběhla Spojenými státy a následně celým katolickým světem a sporadicky i v nekatolických církvích vlna obvinění kněží z pohlavního zneužívání. Obvinění se často vztahovala k případům starým i desítky let. Důvodem afér nebylo jen samotné pohlavní zneužívání, ale především skutečnost, že biskupové někdy řešili stížnosti a obvinění příliš diskrétně a málo radikálně, v některých případech zcela nedostatečně, pouhým překládáním kněží nebo umlčováním svědků, nebo vůbec nijak..."

https://cs.wikipedia.org/wiki/Sexu%C3%A1ln%C3%AD_skand%C3%A1ly_katolick%C3%BDch_duchovn%C3%ADch

0/0
14.8.2015 15:10

P45e22t72r 27K90ř28í91ž 1225392102

Lidské zrůdy jsou jistě všude na světě, ale je rozdíl mezi základy té společnosti. Pro nás to prostě jsou zrůdy. Tečka. Islámu však např. nevadí ani znásilňování, ani bití manželek. Mohamed měl, jak dokládají jeho životopisy, se svou manželkou Aišou sex od jejích 9 let. Např. v Iránu je to proto dodnes legální (a jistě i v jiných muslimských zemích). Vyrůstá-li kultura z takových základů, nelze se divit vůbec ničemu. Podívejte se, jak to vypadá na území Islámského státu, kde využívají všeho, co jim islám nabízí.

+17/0
13.8.2015 15:48

J79i62ř38í 91G37a52b15r63i78e82l 8702790544897

Naše kultura je určitě jiná, ale vyrůstala často ve stejně zvrácených poměrech. Právo první noci nebylo nic jiného než znásilnění a katolíci s tím neměli problém. Zvěrstva v třicetileté válce se nelišily od zvěrstev IS. Někdy si říkám, že jsme jen o pár století ve vývoji společnosti dále. A vše nasvědčuje tomu, že se vývoj a těch pár století nedá jen tak přeskočit. Bohužel dnes mají jiné prostředky k páchání zla.

+5/−1
13.8.2015 16:03

B42o21h47u43m11i72l 92P24e10t72r79a69s 1513724731592

Znasilnovani neni odsouzenihodne ani v Bibli a podle ni muze manzel manzelku i zabit pokud po svadbe zjisti, ze nebyla pannou.

0/0
13.8.2015 16:05

J55a84n26a 94K38o95l41l89o11v97á 1816927698536

Co? Tak schvalne kde?

+1/0
13.8.2015 16:24

B73o61h50u91m72i10l 84P79e74t95r98a16s 1683244911632

Vrazdeni, rabovani a znasilnovani treba, Deuteronomium 20:10-14 nebo kde je povoleno prodat dceru do sexualniho otroctvi, Exodus 21:7-11, o tom panenstvi  Deuteronomium 22:20-21. Zkousite me?:-)

+1/−1
13.8.2015 17:18

H72a44n22a 15V19l21a34d69í72k47o81v50á 8120203705936

tam se ale mluví o Izraeli

0/0
13.8.2015 21:11

H42a17n13a 36V94l88a32d80í86k54o98v45á 8300423965346

nedopsala jsem: Starý zákon...a je to vytržené z kontextu. kvalitni diskuze je na www.osel.cz/7240-biblicke-nasili.html

+1/0
13.8.2015 21:22
Foto

K30a86r16e27l 30P34l40a67c52h39ý 6666136374479

Napriklad v Omanu, kde ziji muslimove i k8restane v miru ze? Pritom Oman je z velke casti muslimsky.

0/−1
13.8.2015 16:54

L97a33d92i87s44l74a81v 84H60a45š48k33a 4823376331790

Za chvilku to budou Francouzi svedove nebo Angličané...

+1/0
13.8.2015 15:43

H69a37n26a 48P53a76c88u83l87o24v85á 2776956369456

Tak Angličané to už v některých městech Velké Británie jsou, totiž Angličané pákistánského původu...

+5/0
13.8.2015 16:01

J91i23ř83í 27G61a47b95r49i18e89l 8552150314667

http://zpravy.idnes.cz/v-irskych-katolickych-skolach-bili-a-znasilnovali-deti-tvrdi-zprava-1gg-/zahranicni.aspx?c=A090521_105612_zahranicni_ipl  Tohle na muslimy nesvedete.

+2/0
13.8.2015 15:35

J84i84ř16í 84G24a15b86r42i98e30l 8582790264977

Smutné, ale všem xenofobům tady na diskuzi bych rád připomněl stejně hnusný případ v irských katolických školách. Lidské zrůdy jsou všude na světě, na to nesmíme zapomínat. http://zpravy.idnes.cz/v-irskych-katolickych-skolach-bili-a-znasilnovali-deti-tvrdi-zprava-1gg-/zahranicni.aspx?c=A090521_105612_zahranicni_ipl

+2/−4
13.8.2015 15:34

L60u85k66á97š 81C48v21r86č90e23k 1496624187

Pro všechny xenofily v této diskusi bych chtěl podotknout, že řada asijských kultur někoho, kdo má sex s dítětem, nepovažuje za zrůdu. Tím neříkám, že tolerují znásilnění, ale stačí si vzpomenout například na to, jakým rájem pro pedofily bývalo třeba Thajsko. Tam je dnes sice prostituce jako taková zakázaná, ale tamní společnost je údajně k poskytování placených sexuálních služeb, a to i z našeho úhlu pohledu dětmi, nadále velmi tolerantní. Problémy pak samozřejmě nastanou, když se někdo z nich přestěhuje do Evropy, kde mu budou multikulturní xenofilové dávat najevo, že je nedotknutelný, může si dělat co chce a komu se to nelíbí je xenofob a nácek, který patří za mříže. Je proto jenom otázkou, kolik dalších Rotherhamů zatím zůstává ve "vyspělé multikulturní" Evropě neodhaleno a kdy se my dočkáme podobného "obohacení".

+9/0
13.8.2015 16:03
Foto

K88a30r98e44l 86W42á78g65n56e11r 4927885519307

Všichni pedofilové, kteří páchají zlo na dětech, si zaslouží nejtvrdší tresty, a je jedno, zda jsou to mohamedáni, nebo katolíci !

Jenže ti Pákistánci ke všemu bývají obzvláště brutální. Chápete ten rozdíl ???:-/

+5/0
13.8.2015 16:27

H85a36n50a 27V40l88a26d33í20k38o68v47á 8330843455726

Pákistánci a Indové...

+1/0
13.8.2015 21:23

J29i92ř11í 65G34a34b19r10i58e44l 8382640804307

Chápu ten rozdíl a vždy jsem byl proti zrušení trestu smrti. A nesouhlasím se sociální pomocí uprchlíkům ani u nás ani u nich. Z pohledu naší společnosti je to možná příliš radikální, ale všem pomoci nemůžeme a výběrový způsob někomu je opšt zásah do vývoje jejich společenství. Jako si museli protrpět vývoj společnosti naši předci, je to podle mne nutností i u nich. Namítnete, že je to pozdě, že jejich utrpení je důsledkem intervencí a dodávek zbraní, ale lépe začít pozdě než nikdy.

0/0
14.8.2015 12:43

J20a95n88a 59K69o65l14l86o97v44á 1776107138756

Ano, je to hnus. Nejhnusnejsi na tom je, ze policie i politici to neresili, protoue se bali ruznych dobroseru, ze je narknou z RASIZMU!

+8/0
13.8.2015 16:29

T34o57m72a40s 42K70r65o29p69a57c29e29k 7119264172394

Ublizujes detem? Chci aby jsi skoncil ve vezeni, kde si te podaji ostatni vezni a doufam, ze budes trpet dlouho a hodne.

+3/0
13.8.2015 15:29

M39a81r93t54i57n 48Z37l36e95s84á13k 9624882235678

No v ČR rozhodně nic takového odsouzenému za takovou hrůzu opravdu nehrozí...Snad to v Pákistánu funguje jinak.

0/0
13.8.2015 15:33

J89a56n19a 96K81o20l79l91o50v86á 1486407688886

Koukam, ze v Pakistanu maji stejny binec v policii jako v Rotherhamu...

+9/0
13.8.2015 15:27

M21i46l83a84n 80C36h48a69l31u81p79a 7104346137163

Ten titulek zatím ještě není od nás ...

+4/0
13.8.2015 15:05
Foto

L73u79c25i17e 68P16i61j21á69k97o41v57á 2707230624161

Nechutné....když si jen představím tu bezmoc těch rodin, když ví, že jim ani policie nepomůže a oni své děti ochránit nedokáží...chce se mi zvracet...opravdu mám někdy pocit, že lidský život v dnešní době nemá cenu....;-O

+19/0
13.8.2015 14:55

J60a87n94a 36K95o91l26l14o38v85á 1626187488756

A ted si predstavte,, ze to same se stane detem v Britanii. A ani tam nemeki obeti zastani. Hnus, hnus.

+10/0
13.8.2015 15:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.