Diskuze

Japonsko vzpomíná na 520 mrtvých. Boeing 747 poslali k zemi technici

Před 30 lety se do hor nedaleko Tokia zřítil Boeing 747 společnosti Japan Airlines. Zahynulo 505 cestujících a patnáctičlenná posádka. Za nejtragičtějším pádem letadla v dějinách stála nekvalitní oprava. Někteří pasažéři náraz přežili, s výjimkou čtyř šťastlivců však zahynuli při čekání na pomoc.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

https://www.youtube.com/watch?v=U19Y_G0_DOY&index=15&list=PLZHO8Q4Dfw2irlscK9PnXUYd-ynOPq0hH

Toto je rekonstrukce neštěstí a v češtině. Nedovedu si představit, co lidé na palubě a hlavně oba piloti zažívali zhruba 30 posledních minut jejich života :(

0 0
možnosti

Za většinou nehod a tragedií je nějaký debil. Na druhou stranu, každý jsme občas za debila.

0 0
možnosti

J67a83n 35D91l78o86u18h88ý

13. 8. 2015 7:12

Smutne na tom je, ze letadlo opravoval vyrobce a i tak to nezvladl!!! Muzete tu mavat statistikami o bezpecnosti jak chcete, ale tohle ZAKLADNI selhani kontroly kvality a to se v letectvi NESMI nikdy stat. Nejhorsi je kdyz letadlo havaruje kvuli slendrianu pozemniho personalu!

5 1
možnosti

Jumi Ocaiova, to mi ho vyndej. Moje zena je z Taiwanu a jmenuje se Yu-Chien Shih nebo v jednoduchem prepisu Yu Qian Shi. Take ji pridavaji to ová, kdyz prijedeme do Cech. Je to pakarna. Jinak samozrejme hrozna letecka tragedie, pokud o ni chcete videt dokument v anglictine na youtube, tady je link.

http://www.youtube.com/watch?v=5aCna5UXHmw

1 0
možnosti

12000 letů ? To by muselo každý den 2x startovat a přistát po dobu cca 16 let bez přestávky.Nemělo být spíše 12000 letových hodin ?

3 0
možnosti

Viděl jsem ten díl a myslím, že je to tak. To letadlo létalo pouze mezi japonskými ostrovy, takže lety byly třeba jen hodinové, nebo ani to ne.. Takže za den to letadlo zvládlo i víc než dva lety..

4 0
možnosti

>Oslabený spoj měl oproti správně provedené opravě jen 70procentní odolnost 

>This reduced the part's resistance to metal fatigue by 70%

...

16 0
možnosti

J69a47n 75F70a98n16t18a

12. 8. 2015 23:36

Podobna tragedie s odlozenou zachranou pilota se prihodila i u nas. Pilot Su-7BM Frantisek Maxa se vystrelil nad leteckou strelnici u Malacek, ale diky zraneni a nervovemu soku z katapultaze se po pristani svleknul do trenek a usnul na hole zemi. Patrani bylo zahajeno az po uplynuti noci a pilota nalezli zmrzleho.

6 0
možnosti

L55u80k92á36š 28V87l46k

12. 8. 2015 22:54

Zde jsem našel asi nejvíce fotografií z této nehody. Je tam i vidět záche¨rana té jedné u přezivších. JEN PRO OTRLÉ...

http://lj.rossia.org/users/kro1975/914356.html

1 0
možnosti

No ty bláho... to je hodně pro otrlé... ;-(

2 0
možnosti

Ten záznam je strašně děsivej... ale klobouk dolů před piloty, bojovali až do poslední chvíle. Díky jejich umu přežili alespoň čtyři lidé.

2 0
možnosti

Díky pilotům přežilo asi daleko více lidí... ale díky pitomcům v úřadech, kteří nepovolili záchranu někým jiným a odložili záchranné práce zemřeli... Technici udělali chybu a způsobili smrt mnoha lidí z nedbalosti... ale rozhodnutí úředníků po havárii byla jasná vražda.

11 0
možnosti

Tenhle let byl pro JAL něco jako autobus, co jezdí mezi velkými městy. Letadlo bylo plné, protože v té době je v Japonsku svátek, a proto většina lidí jela/letěla domů za příbuznými. Zatímco na krátké lety mezi městy se v Evropě používá nanejvýš ATR 42 nebo Airbus A 319, Japonci potřebují něco trochu většího. A každý znalec přes dopravní letadla vám řekne, že stroje určené na krátké tratě mají mnohem větší opotřebení než ty, co létají mezi kontinenty.

Takže, když chlápci u Boeingu poněkud odflákli tu opravu tlakové přepážky na zádi, vyrobili něco jako časovanou bombu.

13 0
možnosti