- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
https://www.youtube.com/watch?v=U19Y_G0_DOY&index=15&list=PLZHO8Q4Dfw2irlscK9PnXUYd-ynOPq0hH
Toto je rekonstrukce neštěstí a v češtině. Nedovedu si představit, co lidé na palubě a hlavně oba piloti zažívali zhruba 30 posledních minut jejich života :(
Za většinou nehod a tragedií je nějaký debil. Na druhou stranu, každý jsme občas za debila.
Smutne na tom je, ze letadlo opravoval vyrobce a i tak to nezvladl!!! Muzete tu mavat statistikami o bezpecnosti jak chcete, ale tohle ZAKLADNI selhani kontroly kvality a to se v letectvi NESMI nikdy stat. Nejhorsi je kdyz letadlo havaruje kvuli slendrianu pozemniho personalu!
Jumi Ocaiova, to mi ho vyndej. Moje zena je z Taiwanu a jmenuje se Yu-Chien Shih nebo v jednoduchem prepisu Yu Qian Shi. Take ji pridavaji to ová, kdyz prijedeme do Cech. Je to pakarna. Jinak samozrejme hrozna letecka tragedie, pokud o ni chcete videt dokument v anglictine na youtube, tady je link.
12000 letů ? To by muselo každý den 2x startovat a přistát po dobu cca 16 let bez přestávky.Nemělo být spíše 12000 letových hodin ?
Viděl jsem ten díl a myslím, že je to tak. To letadlo létalo pouze mezi japonskými ostrovy, takže lety byly třeba jen hodinové, nebo ani to ne.. Takže za den to letadlo zvládlo i víc než dva lety..
>Oslabený spoj měl oproti správně provedené opravě jen 70procentní odolnost
>This reduced the part's resistance to metal fatigue by 70%
...
Podobna tragedie s odlozenou zachranou pilota se prihodila i u nas. Pilot Su-7BM Frantisek Maxa se vystrelil nad leteckou strelnici u Malacek, ale diky zraneni a nervovemu soku z katapultaze se po pristani svleknul do trenek a usnul na hole zemi. Patrani bylo zahajeno az po uplynuti noci a pilota nalezli zmrzleho.
Zde jsem našel asi nejvíce fotografií z této nehody. Je tam i vidět záche¨rana té jedné u přezivších. JEN PRO OTRLÉ...
No ty bláho... to je hodně pro otrlé...
Ten záznam je strašně děsivej... ale klobouk dolů před piloty, bojovali až do poslední chvíle. Díky jejich umu přežili alespoň čtyři lidé.
Díky pilotům přežilo asi daleko více lidí... ale díky pitomcům v úřadech, kteří nepovolili záchranu někým jiným a odložili záchranné práce zemřeli... Technici udělali chybu a způsobili smrt mnoha lidí z nedbalosti... ale rozhodnutí úředníků po havárii byla jasná vražda.
Tenhle let byl pro JAL něco jako autobus, co jezdí mezi velkými městy. Letadlo bylo plné, protože v té době je v Japonsku svátek, a proto většina lidí jela/letěla domů za příbuznými. Zatímco na krátké lety mezi městy se v Evropě používá nanejvýš ATR 42 nebo Airbus A 319, Japonci potřebují něco trochu většího. A každý znalec přes dopravní letadla vám řekne, že stroje určené na krátké tratě mají mnohem větší opotřebení než ty, co létají mezi kontinenty.
Takže, když chlápci u Boeingu poněkud odflákli tu opravu tlakové přepážky na zádi, vyrobili něco jako časovanou bombu.