Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Přiznala bych homosexuálům adopce a umožnila jim sňatky, říká Krnáčová

V čele průvodu gayů a leseb na Prague Pride půjde tento týden pražská primátorka Adriana Krnáčová. Dala mu osobní podporu. Průvodu se účastnila i v minulosti. V rozhovoru pro iDNES.cz říká, že by gayům a lesbám umožnila adopce dětí i více než jen registrované partnerství. „Nevadilo by mi, kdyby gayové a lesby uzavírali sňatky,“ řekla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I36v61o 72N54e91n64t34w29i53c71h 6624893602

místo sňatků a adopcí byste jim, madam, mohla spíš vydobýt toleranci ve většinové společnosti a v církvi (to poslední nemůžete). To by ji víc pomohlo než sňatky. Proč potřebuji sňatky?? Chci, aby mě většinová společnost přijímala s tou odchylkou, co mám, ale ne sňatky a adopci. Vývoj jde fakt úplně jiným směrem.

0/0
22.8.2015 21:31

I30v12o 27P30i61n73k47a80s 2908601738392

Trapný pokus, k někomu se "přifařit" a lacině získat hlasy voličů....

+1/−2
15.8.2015 16:26

T43o26m17á15š 97K58o52s73t58e86l63e81c65k50ý 8827673448431

Nehodnotím člověka podle jeho sexuální orientace, spíše podle jeho chování a společenské a morální úrovně. i gay může mít určitou noblesu a být váženým člověkem

Ovšem předvádět se v latexových oblecích nebo náznak kopulace druhého chlapa do řitě, na veřejnosti, je většině lidí odporné a homoklády tak vytvářejí nepřátelské reakce normálně orientované většiny.Pokud tyto akce zaštiťují i politici, ukazují jen svou pokleslou úroveň. Ačkoli, čemu se divit u děvečky ze salaše ?

+5/−2
13.8.2015 12:47
Foto

I37v60o 98N93e82n24t56w36i80c15h 6474983962

tak to tě Tome obdivuji. Myslíš to vážně? Ty bys šel s gayem na pivo nebo s ním jel na výlet? No a co tvoji přátelé? Nevadilo by ti, že by říkali: on jde s gayem, asi taky bude nějakej divnej. Víš, tady jde o OPRAVDOVOU lásku a toleranci k odlišným lidem a ne o vynucenou toleranci. Vývoj jde úplně špatným směrem. Odchylka to je, nemoc to je,  nebo spíš varianta. Ale je potřeba takový lidi mít rád a ne podporovat nějaké trapné pochody. Mně se spíš zdá, že tady tyto excesy a tyto pochody jsou výrazem jejich zoufalství a odmítání většinovou společností. Zdravý člověk toto přece nemá zapotřebí. Facit: zrušit pochody, zrušit pozit. diskriminaci a prasečinky, ale ty lidi přijímat takové, jací jsou. To je cesta.

+1/0
22.8.2015 21:37

J27a56n 47J86e65n74i75c 1794234747364

Čtu si diskuzi a mám čím dál větší obavy, co se to vlastně děje. Vždyť tu vůbec nejde o nějaké gaye a lesby. Dokonce i Langerová řekla, že se pochodu nezúčastní. Tak mám reakci pro Pytela a jemu podobné jako reakci na "dobrovolnou" účast dětí mateřské školky na Pride:

Tyhle líbivé řečičky jsou cesta dlážděná do pekla dobrými úmysly. Kdyby se děti učily od mala pracovat a tvořit hodnoty místo úplných blbin, ze kterých nemohou mít rozum (sexuální tolerance), tak by to mělo nějaký smysl. Vaše řečičky o tom co se někde explicitně píše nebo nezakazuje je vzorový příklad manipulace. Pak to končí jako v tom vašem Švédsku. Kudla do zad od utečenců. No a pro jistotu veškerá media to ihned stáhnou z oběhu, aby nenarušila multikulti idylku...

Vážně jsou to jen nezištné a chvályhodné kroky jak pomáhat. Škoda jen, že to není diskuze, ale řízená manipulace, jako za bolševika. Těch průvodů a líbivých horlivých "od srdce" planoucích projevů v májových průvodech. Dokonce i den po Černobylu, kdy tu byl největší radioaktivní spád... Přece v zájmu míru hurá naproti rakovině! Tak jaká jaké jsou dnes projevy a transparenty na Pride?

+2/−3
13.8.2015 9:59

V78i63k61t43o61r 27H39u19j29e91r 4666894243854

Tímto se pro mě sestava Ano2011 stala absolutně nevolitelnou. Asi budu muset zvolit nějakého populistu. Ale on je populista v podstatě každý politik, před volbma naslibuje, po volbách nesplní. Třeba jistý Staněk z Olomouce, před volbama řekl, s kým do koalice určitě nepůjde, neboť občané si to nepřejí a holahop po volbách vznikla koalice, která vůbec neměla existovat

+4/−1
13.8.2015 9:08

P88a35v98e60l 58V55ě55t11r49o75v25e90c 6736138532681

Pro mne byla nevolitelná vždy. Co nechápu je, proč voliči zejména ODS a TOP09 volí teď tohle.

Navíc Krnáčová bude vždy se slovenským temperamentem a s hlubokou oddaností A. Bábišovi vždy razit populismus s nezaměnitelným svérázem.

+3/−1
13.8.2015 10:45

M16i58l95o46š 59B30r96a27d26í60k 3236799197818

Že to podpoří Krnáčová to mne nepřekvapuje. Je to prostě v kurzu a tato populistka se snaží zviditelnit. Je to naprosto hloupá ženská, která nemá vlastní názor a jen zastupuje Agrofert a jeho majitele.

+6/−2
13.8.2015 8:59

K41a66r21e87l 14D25r30d33a 6213345597629

Nejvyšší čas otevřít debatu o odpochodování Krnáčové. Politik by měl za všech okolností vystupovat korektně a společensky přijatelně. Ne jako trhovkyně. Je hrůzné když na postu šéfa Prahy sedí pokleslá, sprostá, nevychovaná osoba. Žena, která se opakovaně svým vystupováním řadí mezi lůzu ulice.

  Primátorka Krnáčová přinesla Praze především hulvátství. Pokud jde něco proti vzájemnému bezproblémovému soužití osob různých zájmů, je to nekulturní chování, které primátorka zosobňuje. Pokud někdo za poslední roky zájmům LGBT zásadně ublížil, pak ona. Opět jsou zpět v oběhu ubohé nadávky a odsudky, a jsou přijatelné i na tak váženém postu, jakým by měl být post primátora Prahy.

  Podpora LGBT je diskutabilní téma. Symbolická účast primátorky je za hranou přijatelnosti pro mnohé. Rozhodně nelze mluvit o korektním jednání politika. Žena, která sprostě nadává do médií v případě Blanky, má ale hranice kulturnosti při veřejném vystupování očividně jinde. Podle mě, nemá takový člověk co pohledávat na jakémkoliv veřejném postu. Bez ohledu na to, že zastupuje voliče shodného naturelu a chování. 

  LGBT komunita by si měla ve svém vlastním zájmu přát, aby všichni hulváti typu Krnáčové odpochodovali s předpisově duhovou zadnicí do nenávratna. Na post primátora by měl zasednout solidní člověk a politik.

  Ale, jak diskuse prozradila, i stoupence Prague Pride takové hulvátství baví. Což je samozřejmě kontraproduktivní a jde to proti zájmům tolerance menšin. Co naplat? Je zde další křiklavý obrázek podlosti a účelové manipulace a prolhanosti LGBT komunity. Komunita se dožaduje vyšší tolerance, kterou svým chováním účelově neumožňuje. Stává se pak sama původcem problému, který prý údajně řeší.

  (Vlastně je zde odpověď na poznámku Marie Zelené, zda "pitvoření" v průvodu neškodí smyslu celé akce? (Což LGBT řeší pravidelně a je to otřepané téma.) Proti okatému šíření hulvátství a vzájemné nesnášenlivosti, což je zásadním počinem, je nějaké "problémové pitvoření" zanedbatelnou banalitou.)

+3/−2
13.8.2015 7:28

V72l87a40s17t57i32m59i32l 54C16h68l27u68m71s73k84ý 8796491723242

Myslíte, že homosexuální lidé vypadá jako duševní nemoc? Je to omyl. Mám zkušnost kde máme nějaké homosexuální přátelé. Je to přirozený člověk.

+1/−1
12.8.2015 8:36

K44a38r87e20l 74D52r79d42a 6433565957339

Ano, mám takového kamaráda a v tomto případě je to jak duševní nemoc. Způsob mluvy, jednání, smíchu... Holky to fascinuje. Mají další váženou kamarádku v tlupě. ;-D

  Kluk mi přijde jinak fajn. Ale působí jak zjevení. Umím si s ním představit řadu trapných situací. Takže je to problém. Jak jeho, tak jeho okolí. O přirozenosti se mluvit nedá. Spíš o křeči všech, aby dobře sehráli že se jako nic neděje.

  Znám takových lidí po Praze víc. Jejich život bych nechtěl ani omylem.

+5/−4
12.8.2015 14:19

J58a29n 22J48e93n65i37c 1684734497644

Mohu potvrdit. Jen velmi málo lidí s touto orientaci se chová tak, že to nepoznáte. Takže se člověk musí kontrolovat a normální zábava je problém, protože kdyby někdo nevhodně zavtipkoval, tak jsou ostatní v křeči, jaká bude reakce...

V práci to obvykle nepoznám. Jinak znám dokonce takového učitele, ale ten má problém nejen s orientaci, ale i se sebedůvěrou a tak z něj mají žáci legraci... Škoda, asi měl být žena...

+3/−1
13.8.2015 9:11

A71n93n47a 12T34v74a56r18ů75ž95k71o51v96á 4441596745248

Pane Chlumský. Nejde o homosexualitu. Jde o to arogantní sprosté vystupování, kterými ty oplzlé pochody jsou.

0/0
23.8.2015 9:26

I75r63e98n94a 86P55l77a74c16h45e26t16k98o18v52á 1496894846850

fakt chcete, aby neco takeho vychovavalo decka?

https://www.facebook.com/am.c.game/videos/10200892010891146/

+4/−5
11.8.2015 21:25
Foto

B98r94o70n65i46s83l53a35v 23G68a47b34r27y11š 2382729851

Jak jste mohla dopustit, aby tohle mohlo vychovávat děti?

http://ostrava.idnes.cz/muz-z-bruntalska-tyral-druzku-deq-/ostrava-zpravy.aspx?c=A150629_135228_ostrava-zpravy_mav

+4/−3
11.8.2015 21:43

K93a85r95e87l 11D85r27d75a 6483655357169

Kdyby jen vychovávalo. Ale jak se postavit čelem k tomu, že plno heterosexuálů projde homosexuálními zážitky, často s dopadem na další jednání? Týrané dítě se stává tyranem. Zneužívaný, si své komplexy léčí na partnerech v dalších vztazích. Jaký dopad má na vztah heterosexuální dvojice předchozí homosexuální život? Naprosto žádný? ;-D

  Bylo by třeba statisticky sledovat, zda vyšší tolerance LGBT vede k vyšší promiskuitě a trestné činnosti v sexuální oblasti. Osobně se domnívám, že ano, že jsou výsledky hmatatelné. Oproti situaci za dob totality, jsme se viditelně propadli na morální dno. Přitom nemusí jít o samotné LGBT. Jde jen o vyšší toleranci v sexuální oblasti, která narušuje životy všem. Přesně to podporuje Krnáčová a "hrdě za to bude pochodovat". Třeba více zneužívaných dětí v rodinách, více týraných žen, více znásilnění v parku... Více říše zla.

  Je to jako nechat lítat lišku v kurníku a tvrdit, že kdo nemá rád denně slepičí polévku je xenofobní vyvrhel. Přitom jediné správné řešení je kurník lépe zabezpečit a lišku hnát od domu dále. ;-)

+2/−4
12.8.2015 7:00

M86a64r97t49i88n 18P76e91t20v72a80d 4280189537562

Pane Drdo, mnoho heterosexuálů celkem často procházejí homosexuálními zážitky bez jakéhokoliv zneužívání, a na jejich "další jednání" ani heterosexuální život to nemá žádný dopad. Sex je sex, život na něm nepostavíte, ani ho nezbouráte.

Vyšší aktivita promiskuitních homosexuálů není nijak závislá na toleranci, ale na pohodlném seznamování, které umožnil internet. Totalitní doba nekladla těmto lidem od roku 1961 vůbec žádné zábrany - žili úplně stejně, jako žijí dnes.

Vaše představy o sexu, který lidem narušuje život, jsou dětinské. Jakýkoliv dobrovolný sex mezi dospělými nikomu nic narušit nemůže. A k násilným činům, které do toho bůhvíproč zatahujete, žádná tolerance nikdy nebyla, a není ani dnes.

Říše zla je vaše zbloudilá fikce. Náš svět sice ani zdaleka není ideální, ale přesto je ten nejlepší, který kdy tahle planeta poznala. A zatím to nevypadá, že by se měl zhroutit, i když existuje spousta lidí, kteří by si to možná přáli. V

+4/−3
12.8.2015 9:27

K14a17r53e30l 15D32r55d61a 6883975687339

Vidím v okolí spíš chlapeckou prostituci. U mladých kluků a jejich zkušených klientů postarších gayů - pedofilů - efebofilů lze opravdu mluvit o dobrovolném sexu dospělých jedinců, který nikomu nic nenarušuje? Máte ještě nějaké jiné pohádky o takové nezávadné společnosti? ;-D

  Nedávno proletěl nějaký takový "film ze života" v TV. Kluk zanevře na školu, fláká se po barech, šlape, vydělává na pasáka a stává se součástí podsvětí s plnou parádou...

  Samozřejmě, kluci v mém okolí mají lepší osud. Jinak bych se s nimi nevídal. Na to, že jde o bi- či heterosexuály, ale klidný rodinný život zrovna nepředstavují. Nastartovali svoji kariéru přes kriminalitu. A to jim nikdo už nikdy neodpáře.

  Jinak bydlím u Šervůdu a zoufalce z té druhé strany vídám také. Na drogách, mimo společnost, nebezpečné trosky. Je jen otázkou, kdy je utratit. Nepotřebné existence...

  LGBT komunita je prostě jen bandou zákeřných lhářů a podvodníků na duhovém pochodu. Tohle si prostě cucám z prstu a nic o tom nevím, asi. (Což se nevylučuje.) ;-)

+3/−3
12.8.2015 14:06

M56a15r39i40e 95Z87e37l73e79n38á 2564351909651

Pane Drdo, Vy jedna osobo neukázněná, že jste zase nebyl přítomen na pokoji, když ošetřující personál roznášely léky? Tak šupky dupky na sesternu:-P

+1/−2
12.8.2015 14:18

K90a66r85e42l 49D83r92d42a 6953695267199

"Čím - a prosím opravdu konkrétně - vám event. budoucí přijetí těchto právních norem ublíží, v čem vás omezí, příp. jaký jiný negativní vliv či dopad bude mít na vaše životy?" Marie Zelená

  Tedy: omezuje mě Vaše bystrá inteligence v rozpuku. A to silně. ;-)

+1/−2
12.8.2015 14:24

M73a26r87i95e 73Z91e82l77e46n94á 2324441179481

Pane Drdo, oceňuji Vaši snahu o jakousi vtipnost, ale prosím Vás, nesvádějte laskavě nějaká svoje omezení na mě, u Vás bylo hotovo dávno před tím, než vyšel tenhle článek...:-P

0/−1
12.8.2015 18:49

K78a95r31e22l 51D62r62d29a 6883165777949

S trapností si tady zahráváte Vy, a to opakovaně.

  Nerozumím úvaze o vydání článku. Téma v této sestavě probíráme dlouhodobě bez ohledu na články. Dříve jsem hájil pochod, pak jsem pochopil tu hrůzu viděnou očima křesťanů. Nyní ji dokonce propaguje primátorka. Je to šok, který by si zasloužil odvolání takové primátorky.

  (Odpověď platí v případě, zda se vozíte po mém názoru. Pokud mi jen "vtipně" nadáváte, tak druhý odstavec ignorujte. Nejspíš ho nemůžete pochopit. Vyjadřovat byste se měla každopádně přesněji. Váš text se dá chápat všelijak.)

0/−1
12.8.2015 19:28

M65a71r62i40e 95J65a24h17n91o63v81á 5952593204405

Takže heteroprostituce je ok, homosexuální je zavrženíhodná, chápu to dobře?

+1/0
12.8.2015 17:31

K68a30r83e28l 16D46r28d70a 6513795437509

Ne. Mlžíte.

+1/−1
12.8.2015 17:37

J36a13n 95J30e32n33i20c 1614864227314

Netušíte náhodou, jak vysoké (zkuste si tipnout procenta) je riziko přenosu HIV při homosexuální prostituci a heterosexuální prostituci?

0/0
13.8.2015 9:18

M86a39r80t35i51n 28P84e89t53v30a78d 4440229517862

To není možné zjistit, jelikož neexistuje žádná evidence prostitutek a prostitutů.

Pokud byste vyšel ze známých údajů o sexuální orientaci HIV nakažených, bylo by u homosexuálů zhruba trojnásobně vyšší. Z hlediska ochrany zdraví však stačí předpokládat, že nákazou HIV vás ohrožuje kterýhokoliv prostitut i prostitutka.

Ohrožení naší populace tímto virem je však prakticky zanedbatelné. Celkový počet HIV nakažených u nás od roku 1985 až dodnes je cca 3000. To nás stabilně staví mezi pět nejméně ohrožených populací na světě.

Chcete-li mermomocí jmenovat nějakou nejvíce ohroženou skupinu našich obyvatel, tak jsou to promiskuitní homosexuálové. Žádný normálně žijící člověk, který se s nimi sexuálně nestýká, nebo aspoň dbá na ochranu, si ale s HIV nemusí dělat starosti. Například každodenní chůze po Praze je pro vaše zdraví i život nesrovnatelně větším nebezpečím.

0/0
17.8.2015 19:41

V16l52a85s38t22i13m91i68l 92C84h67l52u29m19s46k87ý 8526381483572

Respektuji na menšinu kde je homosexualní lidé. Plně podporuju, že homosexualní lidé může výchovat adopce od dětské domovy. Protože lepší může vzít adopce na výchovy než zůstane dětský domov. Taky mohli jsme šetřit od státu pro adopci. To je rovnoprávnost jako heterosexualní lidé. Nemám proti. Jinak homosexuální lidé není duševní nemoc. Je to přirozený člověk. Všechny jsou rovnoprávnosti.

+1/−2
11.8.2015 19:05
Foto

B75r86o61n37i26s30l10a98v 37G83a25b88r76y46š 2942979571

Někteří by se tady měli chytit za nos. Četl jsem o té bestiální vraždě jednoho bezdomovce v Pardubicích, kterou spáchali dva nezletilí kluci. Až se mi málem zastavilo srdce. A tady se nadává na homosexuály. Měli byste se probrat a příště zabránit, aby se nic takového nestávalo, a ne hanět gaye a lesby v průvodu.

Nepotěším vás ale tím, že i tyto zrůdy vychovali heterosexuálové. Tím chci říct, že nikdy nevíte, co z vašeho potomka vyroste, byť jste dobrými rodiči. Takže šanci vychovávat dítě bych dal i stejnopohlavním párům.

+4/−2
11.8.2015 19:02

K93a53r38e12l 71D38r15d42a 6803955477259

Rozvedená matka 3 dětí podporuje aktivně Prague Pride!  Rozvedená matka 3 dětí nehodlá soudit svoji poradkyni, neonacistickou aktivistku, která ve 20 letech jen tak mladistvě blbla... ;-D

  To je taková kupka vonících hodnot, za které určitě stojí hrdě pochodovat třeba do duhového pekla. ;-DR^

+5/−2
11.8.2015 16:45

M30a67r34t89i59n 89P31e84t38v83a28d 4750799267482

Rozvod není stigma, pane Drdo, a navíc je to statistická norma: stabilně se u nás rozvádí 60% manželských párů, standardní manželství je už několik desetiletí v úpadku: má to spoustu racionálních příčin a netřeba nad tím lomit rukama.

Jestliže paní primátorka nehodlá soudit svou poradkyni, bude to asi proto, že ji zná líp a důvěrněji než vy.

+3/−2
12.8.2015 9:42

K71a53r71e24l 92D59r50d65a 6203525437169

Bože! Ne! ;-D

  Je třeba nad rozvody lomit rukama, jinak se problém nezlepší. Není to ani normální a ani zdravý stav. Je to katastrofa, kterou bagatelizujete, protože se Vám to právě hodí. Lžete. Ta jako lže celá LGBT komunita, jak když tiskne.

  Paní primátorka slečnu zná lépe... hm. Kauza skončila výpovědí a odchodem slečny do zatracení. Rv:-P

+3/−1
12.8.2015 14:32
Foto

B64r89o11n48i79s40l12a93v 65G98a54b60r65y23š 2392279721

Ty rozvody nikdo nebere na lehkou váhu. Ale nemůžete z nich vinit homosexuály. Pokud se naši sousedé rozvedou, určitě to nebude kvůli mně.

+2/0
12.8.2015 16:01

K22a62r10e83l 43D27r86d45a 6953585707769

Pokud se tady duhově pochoduje za zničení tradiční rodiny, mají liberální, usměvaví a zákeřní stoupenci zla a katastrof samozřejmě rozvody také na svědomí. ;-)

+2/−3
12.8.2015 17:49
Foto

B34r28o35n69i87s82l14a97v 80G34a20b80r70y86š 2152399421

Nepochoduje se za zničení tradiční rodiny, to by se toho pochodu ty rodiny vůbec nezúčastňovaly. To jsou jen Vaše domněnky a spekulace.

+3/−1
12.8.2015 18:32

M96a30r47i86e 65Z35e19l25e28n28á 2924511769131

Pane Gabryši, vysoce oceňuji Vaše umírněné a korektní reakce na rádobypříspěvky pana Drdy do zdejší diskuze, mně občas ta Vaše obdivuhodná trpělivost chybí. Jistě jste si také povšiml zcela zvláštního způsobu vyjadřování pana Drdy (a to teď odhlédnu od chaotického uspořádání jeho slov do nesrozumitelných celků), kde se extrémně často vyskytují slova jako např. peklo, zlo, katastrofa, zničení, vztek, napadání, zvrácenost, rozvracení, nepřítel, vyhrocování a mnoha dalších. Hodně to o něm vypovídá, souhlasíte?;-)

0/−1
12.8.2015 19:25
Foto

B15r83o67n94i20s71l56a67v 42G14a17b91r50y75š 2942549101

Do posledního písmenka. :-)

Jinak taky děkuju za reakci, tohle opravdu potěší. Nevím, jestli se nepletu, ale kdysi jste se i Vy psala zamítavé reakce na toto téma, je to tak? :-)

+1/0
12.8.2015 19:30

K30a66r97e19l 92D45r66d18a 6103165767469

Paní Zelená si začala s osobními útoky a teď neví jak z toho. Pokud Vás takové osobní útoky těší, je to obrázek pro změnu Vaší "korektnosti". Nejde tedy o podporu tématu "LGBT", ale pouze o radost nad likvidací Drdy. Opět jste na velkém omylu, účelově a záměrně. Jako vždy. Rv

+1/−1
12.8.2015 19:59
Foto

B15r11o91n96i65s25l69a97v 40G46a96b37r89y37š 2962219691

Jste absolutně mimo. Jako vždy. Rv Myslím, že se bez Vás v této diskuzi obejdeme. ;-)

+1/−1
12.8.2015 20:01

K80a18r94e60l 30D83r58d41a 6453955837619

Věcná diskuse je zde opakovaně ničena. Lze to zdejší dopuštění označit pak jako diskusi? Dodáte za gaye, že mohu jít jinam, abyste tady měl klid na svoji propagandu... Rv

  Myslím, že lepší obrázek podlostí LGBT jsme tady "pod záštitou" primátorky přinést nemohli. ;-)

+2/−1
12.8.2015 20:13
Foto

B28r73o66n54i74s44l48a91v 31G51a45b57r56y72š 2402389111

No a co s Vámi, když si nedáte říct?;-D

+1/0
12.8.2015 20:57

M97a32r64i58e 23Z48e85l92e87n73á 2644951239141

Je to tak, pane Gabryši, opravdu se nepletete, ale než jako zamítavé reakce bych já coby ryzí heterosexuál sama svá dřívější vyjádření spíše označila

- jednak za vehementní snahu o proniknutí do pro mne opravdu zcela nepochopitelného počínání homo jedinců, kteří dost často žijí v heterosvazku, zplodí se svým heteropartnerem děti a až po nějakém čase "náhle" zjistí, že je takový partner nepřitahuje, 

- a druhak za stejně urputnou snahu pochopit smysl všelikého podle mne zbytečného pitvoření některých homo jedinců na veřejnosti, které i nadále považuji za kontraproduktivní.

Ale tyhle moje pochybnosti či nejasnosti vůbec nic nemění na tom, že nemám naprosto nic proti tomu, aby bylo zlegalizováno právo uzavírat mezi homosexuální jedinci manželství a právo na adopci dětí.

Přeji všem diskutujícím příjemný letní večer:-)

0/0
12.8.2015 20:03

K95a95r41e84l 71D62r88d97a 6163545747229

Bystrý intelekt, opravdu. Za podobnou úvahu jste mě poslala na psychiatrii...

  K bodu jedna. Je to přímo okultní praktika LGBT "coming out". Nastudujte si ji.

  K bodu dva. Nestojí za řeč.

  K bodu tři. Viz první věta. ;-D

+1/−1
12.8.2015 20:32
Foto

B33r45o64n31i28s84l35a75v 86G82a44b74r35y84š 2922889781

A smím vědět, co se změnilo?:-)

Jinak Vám také příjemný večer.

+1/0
12.8.2015 20:55

K31a43r94e34l 19D59r84d93a 6833425327559

Mstivá šiřitelka zla, klikající minusy do vláken které se jí absolutně netýkají jen z osobní msty a nyní servilní pochlebování a urážení mé maličkosti k tomu. Diskusi jste pěkně překroutila. Prezentujete jen další lži a podlosti ve prospěch LGBT partičky.

  Nicméně, podařilo se. Vlákno diskuse o zničení rodiny jste zazdila osobními útoky. Pácháte záměrně zlo. Jste vzorovým odstrašujícím příkladem, kam vede podpora LGBT. Jen houšť takových špatných příkladů. Rv

+3/−1
12.8.2015 19:48

M32a19r40i22e 57Z26e66l17e61n96á 2774221779381

Slyěeli jste slovo dobráka od kosti, naplněného až po samý okraj snášenlivostí, amen.;-)

0/0
12.8.2015 20:07

K70a20r48e94l 92D40r54d12a 6803445257379

Problém je, že doma by jí za podobné rozpustilosti ukamenovali. V Česku je každý Slovák velkým liberálem, volnomyšlenkářem a hrdinou, co se nebojí zničit vše, co mu přijde do cesty. (V tomto případě manipuluje účelově veřejné mínění.) Když něčo, tak pokrčí rameny a tradá do Blavy. Rv;-D

  Takže "Transparency Ano Krnáčová" je naprosto nedůvěrohdnou osobou a její výroky a postoje jsou zcela bezcenné. Rv;-)

+7/−4
11.8.2015 15:31

M39o60n32i97k71a 62H25a45b73a34n27o17v27a 7338943217656

Co proboha ničí podpora nějakého pochodu, který se koná 1x za rok? :-)

+4/−2
11.8.2015 15:35
Foto

B52r14o33n24i70s63l91a62v 39G39a51b21r16y81š 2102619351

Pořád je lepší, když si vylévají vztek tady než na místě průvodu, který je až v sobotu. Moc lidí totiž nemá odvahu vběhnout do nějakého diskuzního kroužku, protože najde spoustu oblečených lidí, kteří diskutují na nějaké téma. Tak pochopí, že to vlastně není to, co hledal.

Jako bych slyšel si ty homoalergiky říkat: Prague Pride? Už zase? To ten rok tak rychle utekl? No to snad ne, to je nechutný. Nesnáším je a je mi to odporné. Musím něco udělat. Už vím. Napíšu do diskuze a ukážu jim, jak je nesnáším a vysvětlím všem, že je to zvrácené. Tak. A je to. :-P

+4/−2
11.8.2015 15:59

K28a93m53i46l 61P13y86t60e31l52a 8862530821369

Nebo vam aspon daji minus. Ulevi se jim a daji pokoj.

+1/−1
11.8.2015 16:05

K87a49r77e66l 73D61r44d76a 6313925557609

Zneuznaní z řad LGBT... vykládají o vzteku, napadání, zvrácenostech... vlastně jen nadávají druhým. Tomu říkám Pride na vlastní ubohost. ;-D

+1/−1
11.8.2015 16:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.