Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Její dítě umírá. Mé tělo už nemá mléko, pláče zesláblá Syřanka

Přežili bombardování ve své válkou zničené vlasti, nyní jejich děti zabíjí hlad. Pijí špinavou vodu, aby si aspoň trochu naplnili žaludky, dětem ovazují břicha šátky. Syřané živořící v improvizovaných uprchlických táborech nemají co jíst a OSN zoufale žádá svět o pomoc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D76a23n98a 68B72o56č29k88o18v73á 7599341726847

Tohle říkám od začátku, je potřeba pomáhat tam, movití prchají do Evropy, když často ani nemusí a chudáci zůstali na místě. Ke Kurdům se svět otočil zády, Turecko je bombarduje, uprchlické tábory v okolí přetékají a nám se stále cpe do hlavy, jak musíme přijmout kdovíkoho. ;-€

0/0
27.8.2015 18:12

R35a19d68e24k 94B15o16r 2496293514955

A ze by bylo nacase zlikvidovat nejzrudnejsi parodii na stat od dob hitlerovskeho Nemecka, tedy Islamsky stat, to se politikum kjeste porad nechce. To radeji cpou penize do beznadeje mistnich lidi, "resi" imigrantsky priliv do Evropy, ale skutecnou pricinu vseho zla nechaji zlikvidovat nechteji? Marna snaha posilat pomoc do postizenych oblasti, kdyz tam bezpecno neni a okolni arabske staty nefunguji. Zlikvidovat nedavne diktatorske rezimy slo a u islamskeho statu to nejde? Dokud tam stredobod zla bude existovat, je jakakoliv humanitarni pomoc jen pokrytectou snahou o konani dobra. Zlikvidovat islamsky stat by mel byt primarni zajem vsech, kdo disponuji silou toho schopnou a pote, respektive uz soubezne s tim poskytovat v bezpecnych oblastech vsemoznou pomoc vsem potrebnym by mel byt zajem dalsi. Misto toho radeji svetovy cetnik USA a dalsi zeme zapadu utraci za takrka nic neresici bombardovani, EU lame odpor svych obcanu k prijimani "uprchliku" a maji plne huby o pomoci. Pritom skutecna pomoc lezi uplne nekde jinde, nez v prijimani vlny imigrantu do Evropy. Je  mi z tech "politiku" na bliti Rv

0/0
8.8.2015 1:18

V95o42j37t65ě79c59h 33R95ů88ž13e37k 1287642144562

OHH, to je hrůza, musíme sem přestěhovat všechny syřany, celou afriku než bude pozdě (btw. Už je, dávno).

Je tohle ta reakce kterou se snažíte vzbudit?

0/0
8.8.2015 0:19

L61e57o58p52o85l24d 16H32o88r32á74k 4632518289982

Obávám se, že Bertrand Zobrist měl pravdu :-(

0/0
6.8.2015 10:09

V57ě70r12a 71B40a28t62r19y57n49i62u44k69o57v16á 2540638660431

To je citové vydírání, a na to jsem nikdy neslyšela,a doufám, že na toto budu doživotně hluchá, jo,  kdyby něco, tak mám doma ještě pár víček, to je tak jediný, s čím mohu pomoci...!!;-D!!:-)!!;-D!!

+6/0
6.8.2015 7:42

P56a57v95e42l 37O89d72r52a14z89i26l 6184149957400

A jak by to vaše slyšení mělo vypadat? Nikdo po vás nic nechce, tak se můžete zase uklidnit.

+1/−3
6.8.2015 8:16

M42a35g56d34a85l93e51n10a 18M89a51c54h58o26v44á 2683185296948

Mně jich je líto, je to samozřejmě citové vydírání. Ale jejich situace je hrozná. U Vídně dostávají imigranti 30 euro na den a tady padají děcka hlady. Pomoc je nutná na místě a ne je tady prokrmovat

0/0
8.8.2015 6:42

J70a13n 25M42a22l97ý 6861244722924

Důležité je číst ten Korán....to jim pomůže....

+6/0
5.8.2015 23:45

P48e44t66r 13K36ř32í59ž 5296778725

Otřesné, mám jen obavu, že kvůli desítkám tisíc nelegálních imigrantů v Evropě je pozornost a prachy směřována na tyhle pracovitý hochy zatímco nejvíce by se prospělo ty ubožáky podporovat tam odkud se sem cpou ti "schopnější" z nich poté co zvermomocnili všechny holky okolo.

+4/0
5.8.2015 22:54

M90i56c48h16a89l 82M40a56c18h45e80k 1954232434929

Když EU odstartovala operaci na potápění lodí, pašeráci se tomu smáli. Teď už vím proč. Nač vozit migranty až do Evropy, když stačí už u Libye vyslat signál nouze, počkat na první "záchrannou" loď a pak jim migranty vyklopit. Jen jsem zvědav, proč tam nedorazil nikdo z operace Triton, co má přispět k ochraně hranic EU.  Jo aha, asi nemají oprávnění ke vstupu do vod Libye!

+1/0
5.8.2015 21:38

M25i98c23h57a46l 71M30a58c60h72e32k 1474272364669

Pardon, patřilo do jiné diskuze.

0/0
5.8.2015 21:46

P24e89t45r 38R47u31m96p34l59i80k 4519787779913

ale rodí pořád, když neznají kondom nebo prášky, tak si to má vyřezat. Znám dost ženských co nechce u nás dítě z důvodu malého platu. Oni mají jiný mozek než naše ženy??

+2/−1
5.8.2015 19:46

Z96d35e11n72ě87k 37L19a12c81h16m52a41n 8946752823523

A na takových chudácích chtějí naši politici vydělávat miliony a posílat je na své zahraniční konta.

+1/0
5.8.2015 18:17

F65r14a88n92t55i45š66e74k 21E95l90i48á41š 6157673925386

Co tím článkem ten tajemný "kh" asi sleduje?

+6/0
5.8.2015 17:54

J89a76n 95S87o76c95h24o22r 2244796692136

Jak dojemné, ale stejně jsou všechny ty africké války mezi černochama kvůli přemnožení černochů. Zvýšenou agresivitou příroda řešila přemnožení vždycky. Afrika nemůže tolik sběračů uživit. Expandují do Evropy, ale tady pro takové počty místa není. Umírání syrských dětí je jenom ta nejmenší lapálie co nás čeká. Příroda se takhle brání, smutné ale pravdivé. Hladomory mezi přírodními národy byly vždycky, další riziko jsou epidemie. Africké populace hynuly při epidemiích, jenže "lékaři bez hranic" a podobní sluníčkáři narušují přirozenou rovnováhu, ale někde se ta nerovnováha projevit musí.

+11/0
5.8.2015 17:35

J32a91n76a 86K34o60l70l52o70v31á 1646817188556

Ha, pane Šikýři, a vy jste mi říkal, že uprchlíky u Libyjských břehů neloví

http://zpravy.idnes.cz/u-libye-se-prevrhla-lod-s-uprchliky-du3-/zahranicni.aspx?c=A150805_155037_zahranicni_ert

+3/0
5.8.2015 16:38

P64e52t81r 70Š81i31k74ý80ř 2827625107495

Pripojil jsem se az ted. Nerikal jsem ze nelovi,  jen jsem rikal ze pokud je napsano v blizkosti Lybijskyxh brehu,  jeste to automaticky neznamena Lybijske vysostne vody.

0/−1
5.8.2015 20:25

T67o27m70á77š 25J82a51n90e88č26k88a 4371345606130

12 námořních mil je cca 20 km, tady to bylo 15. Ti zachránci vlastě narušili libyjský prostor.

+1/0
5.8.2015 20:40
Foto

V68á38c34l93a87v 42H21r53a42b51a41l 2578937321498

To je doják. Taky budeme sbírat víčka?:)

+10/−1
5.8.2015 16:10

P39e75t47r 66Š43i98k73ý54ř 2487225907295

Nemusite , můžete tam třeba zajet a dat jim peníze , na co vicka?

+1/−13
5.8.2015 16:15

J39a75n 24S56o19c78h62o45r 2564876742676

Proč by jim měl dávat peníze Šikýři? Ať makají a vydělají na obživu svých dětí anebo ať nesouloží.

+10/0
5.8.2015 17:37

F38r23a83n29t45i67š87e29k 50E59l49i51á70š 6907603385246

Naprosto geniální reakce pane Sochore.

+1/0
5.8.2015 17:55

P89e22t13r 67Š13i44k39ý85ř 2417625947585

Jen jsem reagoval na otazku zda budeme sbirat vicka. Nic vic a navrhl jsem alternativu ke sbirani vicek.

+1/0
5.8.2015 20:26

K74a61r63e18l 19J52o58u79r38a 5861593916

klídek, vymáčknou nějaký prachy od státu, víčka nechte pro naše děti... ;-€;-€

0/0
7.8.2015 23:37

P68e88t34r 52D64a58n49i48e55l 43V83a16r64a92u83s 9974873826

Pro Petra Šikýře, aby to nemusel dohledávat. Reakce na jeho argumentaci ohledně (ne)funkčního imigračního systému EU a prosil bych odpověď:

1) vzhledem k tomu, že hlavní argument soudu byl, že na to neexistuje zákon, řekl bych, že je to poměrně plošně určující prvek a rozhodně se to netýká pouze jednoho případu. Takže dezinterpretujete vy.

2) Tohle jsou pouze kecy, kterými odvádíte pozornost od nefunkčnosti systému. Logika, která v podstatě říká "a co s tím jako chcete jinýho udělat, nic se s tím udělat nedá, takže proto musíme mít tento systém" - tím prostě nezakryjete fakt, že ten systém prostě je nefunkční - ať se vám to líbí nebo ne. Takovýto argument ten problém nijak neospravedlňuje!

3) Pokud Německo nemá a nemělo problém s 300 000 uprchlíky, pak proč Evropa řeší jak přerozdělit nějakých drobných 40 000? Jestliže to nezvládá Itálie a Řecko, tak si ho logicky veme jedna z nejsilnějších ekonomik, protože 300 000 mu žádný problém nedělá. Ne, ty kvóty měly pouze navodit dojem, že se jedná všehovšudy jen a pouze o 40 000, které je třeba si přerozdělit. Měly zakrývat fakt, že ve skutečnosti do Evropy volně proudí mnohonásobně vyšší čísla. A to se nemluví vůbec o nelegálech!

4) O Schengenu nějak mlčíte.

+5/−1
5.8.2015 16:05

P71e39t53r 87Š94i41k42ý28ř 2427805107365

ad 1) dokonce i v clanku byly uvedeny názory odborniku na pravo ze tohle skutecne není zadny plosny precedens , ale ze soud rozhodl na zaklade jiného narizeni nez je uvedeno...o jinem podobnem rozhodnuti nevim jak vy pisete ze to není jediny pripad

ad 2ú podle mého systém nefunkcni není , je jen tezkopadny a nekdy dost pomaly. Například proste pokud nevite kdo ten clovek je a odkud pochazi , tak ho proste není kam vrátit , nemůžete ho vzit a odvezt buh vi kam

ad 3) Nemecko nezadalo o prerozdeleni svých 300 000 uprchliku , o prerodeleni 40 000 uprchliku požádalo recko a italie a o tom ze jich proudi mnohem vice nez 40 000 se pise naprosto bezne a mluvi taky , takze nevim kdo co zakryva...a nelegalove dokud nedostanou viza a povoleni k pobytu jsou všichni.....

ad 4) uz v minulych dnech v nasich diskuzích jsem o Schengenu mluvil dostatecne , dokonce jsme psal mou predstavu reseni , ale není nasilna jako vase predstavy , tak jste to odmítl s tim ze to není reseni a místo toho navrhoval zadrátovat veskere pobrezi a hranice schengenu a to pod proudem který bude zabijet. na námitku jestli se to bude libit evropskym obyvatelum když jim vezmete pristup na plaze jste uz nereagoval

0/−2
5.8.2015 16:14

P40e29t62r 97D23a20n85i30e81l 22V56a13r41a76u56s 9524253686

1) Ano, byly tam názory konkrétních lidí, které nutně mnoho neznamenají. Jak ale může soud rozhodnout na základě absence zákona proboha? Už to mi přijde v zásadě trhlina v systému.

2) Stále řešíte, že nic jiného nejde, místo, abyste uznal, že princip, kdy nemáme možnost zadržené vyhošťovat a oni ve velkém ničí svoje doklady, aby to právě nebylo možné, prostě nefunguje! Nebo jak jsem řekl, funguje, ale proti nám!

3) Proč si celých 40000 nevzalo Německo, když nemá problém s 300 000 migranty? Nelegálové jsou nelegálové, ti kteří požádají o azyl mají být v azylovém procesu, na jednom místě a čekat na vyřízení. Nemají právo se po Schengenu volně pohybovat - v tom je ten rozdíl.

4) Ano, jsem možná pro radikálnější, ale za to účinné řešení, protože to vaše nefunguje.

+2/0
5.8.2015 16:22

P59e90t55r 24Š30i47k61ý72ř 2567915347315

ad 1) nevim koho názor něco znamena a koho ne,nedokazu to posoudit , jen predpokladam ze pokud je někdo pravnik , tak asi vi o cem mluvi. Jinak ještě jednou , ten clove byl propusten na zaklade jiného narizeni , které stanovi ze by mel jit tam kde ma pribuzne a taky tam uz je tj v Nemecku.

ad2) a jak to chcete tedy udelat , pokud se neminime vzdat hodnot slusnych lidi....lidi o kterých nevite kdo jsou a odkud jsou poslete kam a jak?

ad3) to uz je trosku demagogie , asi proto ze dalších 40 000 tisíc by jim uz velky problém udelalo , a navíc jsem nenapsal ze nemaji problém , ale ze nezadali o prerozdeleni jako italie a recko

ad4) a v tom se prave lišíme , ja tvrdim ze je to problém a je potřeba ho resit , ale nejak rozumne a nijak radikalne , protože z radikalismu ještě nic dobrého nikdy nevzniklo...z takových prostředí se pak rodi Hitlerove a Breivikove a nebo naopak Stalinove a Pol Potove , radikalismus mají spolecny

0/−2
5.8.2015 16:30

P77e49t21r 25Š24i31k17ý50ř 2817965767165

No a ted se s vámi loucim , jdu na obed , mam nejake jednani při obede , preji hezky den , v Cechach hezky zbytek odpoledne...

0/0
5.8.2015 16:31

P69e25t36r 22D20a47n87i26e58l 82V88a54r22a20u80s 9104353666

Neshodneme se.

0/0
5.8.2015 16:39

P28e60t98r 14Š72i44k87ý26ř 2547495127435

Zrejme ne,  ale to prece nemusime,  od toho je diskuze,  prezentovat sve nazory a svuj pohled na vec,  nemusime se za kazdou cenu shodnout. .

0/0
5.8.2015 20:30

P70e81t84r 84D98a92n34i51e35l 67V74a75r48a87u94s 9974143426

Však jo

0/0
5.8.2015 20:39

J31a81n 83C62e46p77e11k 1954796470

A proč vy stavíte na jižních hranicích plot a oddělujete se od Mexičanů?

+1/0
5.8.2015 16:22

P94e64t97r 85Š81i87k10ý14ř 2687235267565

Kdo vy? Ja nejsme american mily pane...a Florida zadny plot nemá...

0/0
5.8.2015 16:25

P57e10t97r 52D84a59n25i76e45l 82V83a33r66a28u79s 9344143826

Na co by ho taky měla, když s nikým nesousedí. Amerika má plot, který je velmi účinný, nevidím důvod, proč by ho Evropa nemohla mít také. Z historie víme, že opevnění a schopnost obrany byla naprosto normální součást území. Stejně jako dnes si každý oplotí svůj pozemek a zamyká svůj dům a auto. Nevidím na tom nic špatného. Nevím, proč bychom měli všem nechávat dveře dokořán.

+2/0
5.8.2015 16:28

V88l28a54d39i85m36í81r 91L87o47u83l36a 2848877852721

Nebojte, to Brusel také brzy zakáže. Když zamknete dům, tak bráníte potřebným, aby si z něho vzali, co potřebují. A oni přeci na to mají právo, a vy je tím zamknutím domu diskriminujete. Nebojte, Brusel zámky brzy také zakáže.

+4/−1
5.8.2015 16:34

P81e84t19r 60Š27i84k29ý43ř 2647215417415

Placate hol nesmysly pane. V cechach je uz asi az neskutecne teplo.

0/−6
5.8.2015 16:35

P67e12t62r 95Š30i79k93ý70ř 2267715727265

Ale ja jsme vam řekl ze s plotem souhlasim , to není problém , jen je tezke postavit plot i na morskych hranicich , to v podstate nejde. Ale aby mel jinak Schengen plot na pozemske vnejsi hranici s tim ja nemam problém a souhlasim a nikdy jsem nerekl nic jiného.Ale musí byt kompletni a ne jen kiusky jako stavi Madari , protože pak je to stejne neucinne a jen ho obejdou.

A jinak se budete divit , ale znam i miste kde s auta nezamykaji a ploty nestavi , ale to jen na odlehceni diskuze.

0/−1
5.8.2015 16:34

P60e96t22r 41D50a60n93i97e59l 83V42a69r72a85u97s 9684833896

Ano, já taková místa znám také a dokonce i v USA. Jenže na takových místech je společnost někde jinde a rozhodně tam není invaze. Fajn, alespoň na plotě se shodneme. Já zase netvrdil, že má být postaven přes celé pobřeží, ale to pobřeží má v kombinaci s plotem na souši být prostě účinně chráněno. A to teď prostě není.

+2/0
5.8.2015 16:41

P27e53t94r 23Š89i34k51ý62ř 2567895277685

Tak v romhle se shodneme,  ja zrejme pochopil spatne vas vyrok ze ro chce kolem celeho Schengenu plot s High Voltage.

0/0
5.8.2015 20:31

P18e68t58r 63D15a52n78i82e70l 22V80a56r34a41u89s 9204323206

Ne, to jsem nemyslel, na pobřeží je to samozřejmě blbost, tam ostraha musí fungovat jinak.

0/0
5.8.2015 20:40

T20o80m98á27š 77J12a69n71e69č77k92a 4701765396580

Florida se taky s Haiťany a Kubánci moc nepáře

0/0
5.8.2015 16:36

P75e73t20r 19Š79i54k89ý11ř 2287155727485

No rozhodne je nevrazdi jak tady navrhuji nekteri. Ale lovi ztroskotance uplne stejne jako Evropa. A tim nemyslim ze by to bylo dobre,  jen je to jaksi z lidskeho hlediska pochopitelne.

0/0
5.8.2015 20:28

T87o57m44á40š 40J46a79n46e69č82k40a 4651885906440

Neměl jsem na mysli nějaké vraždění, ale spíše to, že pokud jsou na moři, tak je vrací. V Evropě je vyloví 15 km od břehu Libye a vezou je pár set km do Evropy, místo aby je vysadili v Libyi a nebo třeba v Maroku či jinde na africký břeh.

0/0
5.8.2015 20:37

V74l84a22d93i82m32í80r 60L30o79u39l77a 2298187612921

Zpráva z tisku:

Peněžní dar ve výši 45 milionů korun udělila vláda v rámci programu Ministerstva vnitra na asistenci uprchlíkům v regionech původu a prevenci velkých migračních pohybů. Ten byl schválen letos v lednu. Česko by na něj mělo uvolnit nejvýše sto milionů korun ročně.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/cr-venovala-45-milionu-uprchlickemu-taboru-zatari-fbw-/domaci.aspx?c=A150611_175302_domaci_hro

Týká se to pomoci lidem, o kterých se zminuje článek. Tedy nejde o imigranty, ale o potřebné lidi, které vyhnala válka a kteří živoří v táborech v podstatě v místě, odkud pochází. Jsou to lidé, kteří nejsou schopni si zaplatit desetitícové poplatky za převoz do Evropy, jsou to lidé, kteří v žádném případě nejdou vyžírat sociální systém Evropy. Jou to lidé, kteří doma v podstatš umírají hlady. Těm vláda Ceska darovala 45 milionů. Tleskám tomuto počinu vlády.

Na druhou stranu vláda formou dotací dává nejrůznějším neziskovkám více než desetinásobné dotace, neziskovkám, které se snaží začlenit imigranty v Evropě, imigranty, kteří z většiny přichází vysávat socilní systém, který Evropa desetiletí budovala. Tady vůbec netleskám, a byl bych rád, kdyby vláda Ceska tuto částku raději poskytla na účel uvedený výše. To by ovšem tyto neziskovky řvaly jako tur.

+4/0
5.8.2015 16:04

F54r39a24n21t37i39š47e56k 89N39e69v74a44ř18i31l 7273449797155

Peníze které se dávají neziskovkám dát na pomoc lidem v zemích původu. neziskovky mají neuvěřitelně vysoké mzdové náklady - cca 75 % toho cdostanou - a to asi ty transparentní. V zemi původu  za průměrný plat jednoho pracovníka neziskovky  25.000,- czk  uživíte 5 uprchlíků a někdy i jeho rodinu !

+2/0
5.8.2015 16:09

J88a34n 32C49e67p37e36k 1634116620

Aha , tak že další skoro Američan, který nám a celému světu bude kázat co je správné a co není, jak se máme chovat a co máme dělat. Co si takhle zamést před vlastním prahem a přijmout do té vaší Emériky alespoň polovinu uprchlíků ze států, které jste za posledních 20 let rozčubili?

+2/0
5.8.2015 15:59

E26v70ž83e75n 38P11o50l76á62k 3158368371313

Rád přispěji na antikoncepci, které se Afričanům tak zoufale nedostává.

+5/0
5.8.2015 15:59

K63a23r56e45l 52V98o61v93e96s 1234288362709

Pred chvili byla tiskovka policie k imigrantum. V jedne casti co nase policie zachytila nemelo 80 imigrantu zadne doklady totoznosti. Velmi zajimave ! Proc si je s sebou neberou nebo proc je cestou zahazuji. Penize si vezmou a nezahodi.

+3/0
5.8.2015 15:47

P14e70t86r 83D73a38n83i40e29l 54V92a46r43a66u53s 9644393526

Protože podle Šikýře (zřejmě) náš zcela úžasný a naprosto funkční systém neumožňuje migranty bez dokladů vyhošťovat a musíme si je tu nechat a živit.

+4/−1
5.8.2015 15:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.