- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pat a Mat hadr. To snad nemohlo dopadnout jinak. Dva vysoky ( "synchronizovany" ) jeraby na nestabilni plovouci plosine. Divim se ze to nestopli v pulce kdyz uz bylo jasny ze jsou nakloneny pres osu.
Překvapila mě velká rychlost přesunu a volnost ukotvení rampy na to, že to dělaly dva autojeřáby postavené samostatně každý na plovoucím pontonu a ty držely/jistily jen dvě vlečné lodě místo pevniny či dna. To asi byl pokus o majstrštych mezi lidma v oboru nebo zápis do knihy rekordů.
Taky bych čekal, že to bude práce tak na hodinu minimálně, vždycky pohnout o pár centimetrů a přečerpat zátěž, aby ponton zůstal rovně... při téhle rychlosti muselo být jasné, že to skončí průserem.
Z těch záběrů se zdá, že zadní jeřáb měl nějaký problém už před tím, než se samovolně otočil.
No a teď bude potřeba ještě větší jeřáb... Ale kde ho postaví, to by mě zajímalo, protože už tak je tam málo místa (všechno zastavěné), jinak by neblbnuli s jeřáby na lodi. Zajímalo by mě, zda ti jeřábníci si byli jistí, že to klapne, protože už od pohledu je tam zjevná nerovnováha v hmotnostech.
Mě by spíš zajímalo, kdo postaví ty zdemolované domy. Ty jeřáby bude patrně nutné rozřezat.
Zadni jerabnik otacel jerab rychleji nez predni a jeho jerab prevzal vetsinu prevazene vahy a prevrhl se.
spíš to vypadá, že se při přenášení loď naklonila a váhu převzala... Nechce se mi věřit že by jeřábník neviděl, že je napřed... Nebo technický problém na jeřábu?
Mě by jenom zajímalo, kde udělali soudruzi z Nizozemska chybu, když postavili dva JEŘÁBYna LOĎ. Navíc oba na stejnou stranu, a z té druhé zvedli náklad. Jo, kladná zpětná vazba je svinstvo.
Na jeřábech na lodích není nic zvláštního.
Nakonec se ukáže že jeřábníci byli ze Studénky a kapitán té placaté lodi z Varšavy a celé to navrhnul a spočítal Slovák, zatímco stavbyvedoucí byl Rus z čečenské oblasti, komunista a příznivec Putina, který přivezl tajně Buk do Holandska v miniponorce, která na zpáteční cestě havarovla u švédských břehů při nelegálním vaření lavorovice na palubě a následném oslepnutí kapitána thajského původu, který nedobrzdil a při snaze se katapultovat zalil ponorku vodou....ta voda pak chyběla u holandských břehů v obchodní zoně a celé to způsobila.
Škoda, že si nevzali na pomoc nějakého odborníka z diskuze. Je jich tady plno.