Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do Eurotunelu se nahrnuly stovky běženců, jeden z nich zranil policistu

Dalších 1 700 běženců se v noci na pondělí pokusilo proniknout do Británie tunelem pod Lamanšským průlivem. Zhruba tisícovku jich policisté od ústí tunelu vytlačili, zbytek dopadli přímo na pozemcích terminálu. Jednoho strážce pořádku zasáhl súdánský migrant kamenem do tváře. Policie útočníka zatkla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M36a84r28e74k 42T26e11t10u62r 9139644706

Bezohledná vyhladovělá zvěř. :-(

0/0
5.8.2015 13:35

M18i65r30a 93L54o31v95e 3904690858964

Chovaji se jako kobylky.

0/0
4.8.2015 18:24

V91á46c61l21a78v 11K23a66n35t34a 9283891294274

Mohl by mi někdo napsat zda ti "běženci" jsou ve Francii legálně nebo nelegálně? U nás "běžence" dáváme do záchytných ubytoven a nesmí se venku pohybovat.

0/0
4.8.2015 13:21

P71e79t98r 81G65e72r36n46e18r 9148981648367

Byl to pokus o ilegální vniknutí na území cizí země a následně jí osídlit. Požadovat plný servis a zajištění veškerých potřeb k pohodlnému životu. V tomto případě by použití armády bylo zcela na místě.

+3/0
4.8.2015 9:45

J71a68n 73M12a10c38u91r81a 4226303462107

Stejně to sem nechává posílat Putin, s cílem destabilizovat a ochromit civilizovanou Evropu.

Kdo to vnímá důkladněji, vidí souvislosti.

+1/−1
3.8.2015 23:04

A85n95t76o40n51í27n 46S13á32d74l32í24k 7358969593603

Souvislost je především s Amerikou,ta dělá binec po celém světě,ale blbouni tleskají!

+2/−1
4.8.2015 8:52

J82i41r62i 56V51e39s54e92l33y 7343891968462

máte pro to nějaký důkaz ?

+1/−2
4.8.2015 9:04

M14a51r42e97k 94T69e94t94u93r 9899674956

A proto rozbombardoval severní afriku a blízký východ?! 

Vzal jste tuto informaci do té vaší "uvědomělé" teorie? :-P

0/0
5.8.2015 13:38

J42i60ř48í 53Š48e15j49n77o18h50a 4592723934693

Taky  máte pocit, že místo označení "uprchlíci" by  bylo na místě  označení "vetřelci" ?

Pokud vůbec před něčím prchali, ta to skončilo nejpozději překonáním  středozemního moře.  Nyní už se jen snaží ilegálně "vetřít" do Británie ;-€

Patrně  jsou holubi létající do úst v Británii obzvláště vypečení.

+9/0
3.8.2015 22:39

M41a12r53e15k 61T30e98t97u79r 9419334296

Viděli pohlednici Londýna se samými černochy tak vyrazili do svého města. ;-D

0/0
5.8.2015 13:39

M65i11l63o65š 92S73i65c24h90i90n10g53e27r 5833228886954

vládo když chcete přidat na výplatě tak jedině Bez běženců ! Pokud ne tak nemáte nárok si přidávat za špatnou odvedenou práci jako v každém zaměstnání ? Tak co ? řešte to ihned ! není už skoro žádný čas běženců ! a nebo už jste si přidal někdo na platě ?  toto není pro vymazání z diskuze to je pravda.

+6/0
3.8.2015 21:54

M54i77l47o38š 62S66i50c89h41i69n68g96e61r 5283248346824

chudák kamioňák co má dělat na svoji obranu nákladu a hlavně sebe ? poraďte Vy ano Vy co o tom všem rozhodujete. pistol obušek slzák zákaz :-(

+2/0
3.8.2015 21:42

R14o84b21e25r75t 92M58o13t78k40a 4586367309495

Kamioňák má jedinou možnost. Tedy dvě, buď to bude trpět nebo do Británie jezdi nebude, bohužel. Není možné úspěšně zakročit proti tolika lidem, tak aby to mělo efekt.

+2/−1
3.8.2015 22:19

M41i12l53o12š 93S94i65c98h59i73n33g32e15r 5683618716754

to chápu. na obranu řidiče co zásobuje všechny z nás není obrany. Až dost smutné šílené. A povolení k obraně svého vozu a vlastní osoby především na to zákon není. ach ty zákony.

+3/0
3.8.2015 22:24

M75i70l22a98n 10K72o29s 5616288443580

Ale možné to je. Jen by se musely okleštit ty lidský práva, který nás stejně přivedou na konec Ev. civilizace.:-)[>-]

0/0
4.8.2015 12:17

M31a18r24e68k 91T38e65t52u59r 9349294676

Už nám je ale dávno okleštili. :-P

0/0
5.8.2015 13:40

M83a54r20e86k 92T70e33t95u41r 9139644866

Dle EU platit daně (na co vlastně, když už stát nezajišťuje ani právo a pořádek) a mlčet. :-P

0/0
5.8.2015 13:46
Foto

M23i31l48a67n 81V91a82n58h46a44r90a 1447158417922

Pokud povolí hráz jménem Eurotunel,tak příští britský premiér nebude David Cameron,ale někdo z Camerunu8-o;-)

+6/0
3.8.2015 21:07

V48l26a12d46a 55S17i86m67o87n22i79k 3589373313125

I černí pologramotní imigranti by měli vědět, že na policajta ve službě se nesahá....Pokud to nevědí, musí se to naučit. Naučí se to tak že dostanou za ucho ....

+6/0
3.8.2015 20:41

J54a66r30o11s46l52a70v 82N60o75v74á82k 9336924192157

Koloniální státy celá století a i doposud rabují chudé státy. Velice levně vyváží suroviny a vše co se vyvést dá. Za to ovšem ti co na tom bohatnou neplatí nic. Ted když ti lidé ze zbídačených a vyrabovaných zemí utíkají, tak najednou se máme o tyto utečence postarat my všichni a ne ti co z toho mají zisky. Británie která patří k lídrům rabování posílá do Evropy psi a ploty aby Evropa ochránila Británii od těchto uprchlíků. Bezva dělba zisků a následků jejich počínání !!

+4/−4
3.8.2015 19:59

R55a98d31e16k 93J93a56n56a10t54a 9435356874332

Jenže kolonialismus skončíl v minulém století a osamostatněné africké státy měly dost času a možností, jak si vládnost samy. Bohužel to nedokážou.

+6/0
3.8.2015 21:01

L63u60k56á90š 77P69a43v68l87á32s65e65k 8351709729831

Pokračoval. Formou činnosti "investorů" a nadnárodních společností.

+1/0
4.8.2015 0:19

J93i58ř82í 66K79o37s 4302375175975

S výjimkou toho ruského ovšem.

0/0
4.8.2015 16:47

M19a30r55e13k 26T81e59t95u25r 9289904556

vždyť k tomu dochází i dnes - např. ECB poskytla např. cca před rokem bezúročnou půjčku kanadské těžební společnosti! Netřeba dodat, co to udělalo s tamním regionem - chudoba se znásobila a vzniklo pár milionářů - celkový hospodářský a kulturní úpadek regionu 8-o

0/0
5.8.2015 13:45

M32a74r46e67k 76T65e50t67u33r 9829724156

Britové byli vždycky vypočítavý - vždyť je to národ obchodníků (teda, to co z něj ještě zbylo). :-P

0/0
5.8.2015 13:42

J95a59n68a 18C95h42r33z48o92v67á 3494870642

Doufám že si všichni pamatujou 1968 a jak se Evropa chovala k emigrantum z čssr po invazy ................

0/−2
3.8.2015 19:38

V70l50a15d68a 20S52i81m38o70n82i46k 3979123703795

..jakým že jazykem to paní hovoří?

+1/0
3.8.2015 20:42

S68l83a24v45o24m59í52r 57B72e63n63e90š 6792967860814

A co je mi do toho, jak se Evropa chovala k jiným lidem. Já jsem mezi emigranty nebyl, a tudíž se mě to netýkalo. Tehdejším emigrantům nevyčítám, že emigrovali, ani jim neaplauduji. Byla to prostě jejich věc. Ale když jsem nikam neodešel, tak se mě netýká ani jejich emigrace, ani nějaká vděčnost za to, že ti lidé byli přijati.

+1/0
3.8.2015 22:44

A86n80t96o36n60í81n 57S79á11d44l44í22k 7238709153343

Pane Beneši,souhlasím a dodal bych,že emigranti z šedesátého osmého,byli vlastně zbabělci,kteří z režimem odmítli bojovat! I to,že jsme museli režim "trpět" byl svým způsobem boj,který nakonec vedl k tomu,že se mnozí mohli vrátit! To nemá že současnosti žádné přirovnání!

0/0
4.8.2015 9:04

M62i64l63a78n 32K35o37s 5226238763500

Migranti z ČR po ynvazy, uměli číst a psát. Hmm? :-)[>-]

+1/0
4.8.2015 12:20

M14a29r71t83i51n 87P95l64i11c75h20t96a 2208142231113

Statisíce "běženců" se ročně dostane do EU, kde se potulují často v početných skupinách a to jak bez dokladů, tak bez lékařské prohlídky. Pokud správně vnímám veřejné mínění, není žádoucí ani organizovaný příliv těchto běženců, natož pak tahle jejich neřízená invaze. Brusel toto všechno ignoruje, běžence zde aktivně přijímá a zatím je příliš neomezuje. Je tedy jasné, že je celá situace v nějakém zájmu EU, nebo v zájmu nadřazenému EU. Čí a jaké jsou to zájmy?

Teorií jsem slyšel a četl mnoho, některé se doplňují, jiné si odporují, některé zní reálně a jiné hloupě.

 Takto jsem to poskládal... Imigrační politika EU se neřídí přáním svých obyvatel. Proto tvořili již v r. 2012 více než 10% obyvatel některých států cizinci, kteří často nic nevytváří a jen parazitují.Tím vznikl základní problém (konflikt), který je nyní umocněn existencí ISIS. ISIS sice nemá kapacity na ozbrojený vpád do EU, nicméně jak mezi "azylanty" poznáte, kdo je a kdo není případný terorista.

Tato situace na území EU bude gradovat, společnost se bude radikalizovat (což už je vidno nyní) a vše vyvrcholí sérií teroristických útoků ve jménu ISIS. Provedení těchto útoků bude organizováno přes internet (tablety mají) a teroristi budou těžce rozeznatelní od obyvatel. (hlavně těch 10%) Toto bude záminka pro detailní kontrolu internetu a osob. Lidé obětují další část svobody pro pocit bezpečí, což bude dalším krokem ke světu, jak nám ho popsal Orwell.

Navíc po celou dobu své existence má ISIS ještě jednu funkci, bojem oslabuje celý region a hlavně právě ty státy, které jsou trnem v "západním demokratickém oku".

No a na závěr bude třeba ještě zničit ISIS, aby bylo spravedlnosti učiněno zadost.

Nemám věšteckou kouli a vše se může odehrát jinak, ale tenhle scénář mi přijde jako jeden z možných.

+1/−1
3.8.2015 18:47

M79i46l38a86n 67K39o11s 5366268283640

Třeba lidi konečně pochopí, že EU je nepřítel. Nebo dají svobodu za větší krajíc? :-)[>-]

0/0
4.8.2015 12:22

J56a58r67o82s58l19a76v 38K17r26a91t55o26c57h68v38í24l 7646537594657

Už je to tady. Tunel, potom sever, východ, západ a nakonec celá ČR a celá EU. Ti dvacetiletí "chudáci" obsazují Evropu. Naši politici jsou stále slepí! :-/

+8/0
3.8.2015 18:40

M30i55l90a82n 35K19o21s 5136918553650

Ale ne, vědí moc dobře co se děje!! Před chvílí na čt24 jeden chytrák prohlásil, že občané imigranty nechtějí ale za chvíli už že ČR je imigrantům otevřená. :-)[>-]

0/0
4.8.2015 12:25
Foto

J85i41ř46í 96H27e27g10e30r 3812956954182

Kdyby hodil šutrem po americkým policajtu, jsem přesvědčen, že by to byl jeho poslední hod.

Co je jako my bílí evropané učíme? Že můžou ilegálně po Evropě přicházet hranice hranice suverénních států, dělat všude trestnou činnost, diktovat nám jak se máme chovat a jakého boha uctívat a dostanou za to stavu, ubytování a přídavky.

Pokud odpovědným lidem nesepne, co je to za pakáž a nedají povel, že se mají střílet přímo na hranicích, aby se ochránil vlastní národ, bude to dál pokračovat. Tyto "imigranty" nic nezastaví než jasný exemplární příklady. Na plíseň se musí zcela jinak a ne ji podporovat.

+10/−2
3.8.2015 18:12

H38a24n45a 81P65a62c43u11l67o84v56á 2496966729456

Cameron upozornil migranty, že Velká Británie není žádným „přístavem bezpečí“. Zákony pro přistěhovalectví se podle jeho slov zpřísní ihned po letních parlamentních prázdninách.R^

+3/0
3.8.2015 18:06

S61a59b15i24n79a 60P50u21r23k43r71t62o68v21á 5319690124189

Cameron je často populista....Není to tak dávno, co zase řešil ekonomické imigranty přímo z EU, co tam pracují, že už jich tam je moc a tohle by se mělo a tamto by se mělo...výpočty o tom kolik stojí kasu, aby se pak při podrobnějších výpočtech ukázalo, že naopak lidé z EU (Poláci, Češi atd.) ekonomiku pozdvihují....Trochu mi ale uniklo, kam ti ilegální lidé půjdou bydlet, když za jejich ubytování hrozí majiteli bytu vězení a jak ty majitele bude hledat (anebo pozoruj svého souseda). Nemyslím, že to v parlamentu prosadí, jde to příliš proti duchu VB.

0/−4
3.8.2015 18:22

T79o95m67á20š 88S12e52i39b77e22r69t 7768136577460

To si dělají grdel.Tyto tlupy okupantů žádná taková opatření nezastaví.Už vidím v živých barvách,jak si u Eurotunelu dají čelem vzad a pomažou zpátky.Jedinou možností je nepouštět na vlastní území za žádnou cenu.Jsou jako psi.Jak by poznali,že se jich bojíme,tak nás mají.Jistou dlouhodobou zkušenost už máme.

+10/−1
3.8.2015 17:30
Foto

M43a45r12e19k 50B29a76š26i11s12t20a 7123932323790

Gumové projektily a nepřiblíží se ani jeden.

+9/−1
3.8.2015 16:34

J96a81k48u68b 11S15t34a71n57ě62k 3836116483

Nechápu co je na tom takový problém.

Vezme do ruky kámen, nůž atd.. a napadá kamiony, přeleze nebo provalí plot a snaží se dostat někam kam nemá... jedná se o protiprávní jednání a každého takového migranta bych okamžitě expedoval zpět do země původu. A to za jakékoliv porušení zákona, neumíš se chovat, nemáš nárok na to žádat o pomoc.

A co se týká těch co se chovají slušně.

udělal bych jednoduchý dotazník.

1) Probíhá ve tvé zemi válečný konflikt.

2) Dochází k ozbrojeným střetům na celém území.

3) Jste příslušníkem menšiny která je ve vaší zemi diskriminována, případně hrozí Vám ve Vaší zemi postih v důsledku Vašeho vyznání, příslušnosti nebo původu.

Pokud na kteroukoliv z těchto otázek bude odpověď ne, šup zpátky a dalších 5 let nesmí na uzemí žádného státu EU žádat o azil.

Hned se bude muset EU starat jen o pár stovek běženců a ne o desetitisíce.

+10/0
3.8.2015 16:18

J80a43k20u85b 34D29o32l18a21n29s82k41ý 5637930644987

V celku souhlasím s premisou. Nicméně: Vámi navrhovaný dotazník už existuje, jen je zde několik komplikací. Zaprvé musí toho člověka nejprve chytit. Zatím se snaží je pouze odrážet od Eurotunelu. Zadruhé, když v tom dotazníku odpoví na všechny otázky ANO, musí si ho vyslechnout úředník, což se protáhne. A za třetí, jak byste řešil ČSSR za komunistů? Válečný konflikt zde neprobíhal, ale postih za přesvědčení jste mohl mít. Váš navrhovaný systém by vás ihned poslal zpět, kde byste okamžitě skončil v lágru jako vlastizrádce.

V reálu je azylový a imigrační zákon dle mého (nejsem imigrační úředník) navržen solidně, ale úředně je to nezvladatelné.

+4/0
3.8.2015 16:43

P85a18v29e58l 80O39b30d18r11ž51á21l71e87k 6496344488792

Problém bude především v tom: "zpět do země původu" .. respektive, jak to zjistit, když dotyčný nebude spolupracovat?

Pak ho budete muset někam zavřít, hlídat a živit. Což právě francouzi nechtějí.

0/0
3.8.2015 17:06

J94a81k90u25b 84S82t71a23n68ě77k 3986176153

Jistě, to máte pravdu, je to problém hned na začátku, že itálie a podobné státy tyto lidi rovnou přijala a ti pak začali v rámci EU svodobně cestovat. Kdyby je otáčeli hned na hranici EU tak by problém s tím kam ho vrátit nenastal, prostě by ho nepustit přes čáru a hotovo.

+3/0
3.8.2015 17:28

S16a49b34i84n48a 42P35u30r18k59r35t18o44v23á 5569430684859

Nu ono válečného uprchlíka jen tak otáčet na hranici EU nejde....

0/−4
3.8.2015 18:23

M79i12r45o80s13l49a24v 12L46e15s89o12v40s23k12ý 2940111857854

A to se jako válčí v celé Africe? Válečný uprchlík nemá většinou dost peněz a tak přejde jen do vedlejšího státu, tihle mají stovky a tisíce eur na cestu do Evropy a po Evropě.

+1/0
3.8.2015 18:57

S49a16b98i28n71a 45P56u81r79k71r36t38o54v81á 5969960714349

A co chcete slyšet ? Ne, neválčí. U "neválečných zemí" bych zavedla limity na přijímání imigrantů (v řádu desetitisíců). Mimochodem jak jste se mohl dočíst v několika reportážích, imigranti z ne-válečných států jsou v Itálii vraceni. Přemýšlím proč si ale myslíte, že válečný imigrant nemůže mít dost peněz, to přece záleží na tom, co dělal předtím, ti lidé předtím normálně žili, pracovali, šetřili atd.

0/0
3.8.2015 19:07

J12a98k20u81b 12S36t44a27n77ě45k 3326236423

A vlastně měl bych řešení, na sicílii bych postavil přístav který bych obehnal plotem a betonem místo země, postavil bych tam stanové městečko a odtud by jednou týdně odjížděla loď směr afrika a další směr blízký východ a při vstupu by každý dostal jídlo a pití na týden. Ať si sám vzpomene kde že se to narodil a pokud se rozhodne že se nevrátí, tak po týdnu o hladu ho to přejde a ještě rád pojede.

Toto řešení bych navrhoval pouze pro jedince co nehodlají dodržovat zákony a nebo migrovali jen proto, že se chtějí mít lépe.

+1/0
3.8.2015 17:58

A37n70t92o61n85í61n 40S98á34d30l68í52k 7758189603173

Tak skutečnost je taková,že i ti,co se mají relativně dobře,se chtějí mít lépe!

Nedokáží to však tím,že budou "natahovat" ruce,ale jen prací,která jim umožní lepší životní úroveň. V dnešní době je však právě ta práce velkým a téměř neřešitelným problémem! Je málo práce pro zdejší obyvatele a pokud budou další "pracovníci" bude cena práce nízká a životní úroveň poklesne!

Nechápu,že tomuto "procesu" někdo nerozumí!

0/0
4.8.2015 11:05

J15a43n 51L77e91v12ý 5744138475782

J27a22n 59L66e62v44ý 55849681157

Tak ještě jednou na Vás zareaguji, samozřejmě, že stát nemá ze zákona povinnost referendum uznat. Jednalo se však o "partu" lidí, která narozdíl od Vás v té obci bydlí. A dle mého názoru by stát měl hájit především zájmy svých občanů, zvláště pak občanů kterých se to bezprostředně dotýká. 

0/0

doporučit

3.8.2015 16:04

0/0
3.8.2015 16:14

S63l11a92v10o33m68í47r 44B64e44n91e95š 6452657710984

Čtu tady nějaké zvěsti o pracovních střediscích pro přistěhovalce.

To považuji za čiry nesmysl.

Oni většinou nemají kvalifikaci, takže to není realizovatelné.

Kvalifikovaná práce může být realizována v nějajých konkrétních místech postavených za tím účelem. V Mladé Boleslavi kvalifikovaní delníci vyrábějí automobily, v Kralupech nad Vltavou kvalifikované pracovní síly pracují v rafinérii ropy, v  Sedlčanech vyrábějí m léka hermelín.

Nekvalifikované práce naprosti tomu většinou musí být provozovány přímo na konkrétním místě. Stavební dělník musí být tam, kde se staví. Zelenina se též musí sklízet tam,l kde vyrostla.

+3/0
3.8.2015 16:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.