Diskuze

Nehody na silnicích si v červenci vyžádaly 80 obětí, o pět více než loni

V červenci zemřelo na českých silnicích při nehodách podle předběžných údajů 80 lidí. Je to nejvíce od počátku roku. Oproti loňskému červenci přibylo pět mrtvých. Od začátku roku zahynulo následkem nehody 343 lidí, zhruba stejně jako minulý rok.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

od roku 1990 je 10X tolik aut, od roku 1990 je 2X tolik policistů...mělo by jich být také 10X tolik a situace by byla výrazně lepší. Zákony,vyhlášky,pravidla je třeba hlídat  a trestat, jinak je to jako by nebyly.

0 11
možnosti

Blbost. To by se nejdříve muselo začít hlídat to, co doopravdy způsobuje nehody. Například předjíždění na špatně viditelném místě (zatáčky, apod.). A ne stupidity typu překročení rychlosti.

6 1
možnosti

Jak je to možné? Když máme bodový systém.

5 0
možnosti

Tak hlavně se teď nekompetentní lidi vyjadřují k něčemu čemu nerozumí ač třeba řídí ministerstvo. Takový Chovanec nebo nedávno Ťok, už by chtěl zvedat pokuty na trojnásobek, v zemi, kde je realita roku 2015 mzda 12000 hrubého na plný úvazek. Od zavedení bodového systému se nic nezměnilo, akorát silniční legislativa pomohla k penězům soukromým subjektům. Divím se že toto někdo může schvalovat.Dávám odkaz  z filmu Nepřítel před branami - takhle to tady totiž funguje - neschopní politruci (politici) po dotazu jak zvýšit morálku vojáků navrhují jen zastřelit, perzekuovat, na což Chruščov odpoví - to už děláme a nefunguje to - viz https://www.youtube.com/watch?v=381Di8Cw0-I

5 0
možnosti

Nějak to represivní běsnění nefunguje ...

4 1
možnosti

Stačí např. předjíždění autobusu přes plnou čáru do zatáčky atd. Rv

1 0
možnosti

Načali jsme tu předjíždění cyklistů. Pokud jedou 2 cyklisté vedle sebe, což jim zákon nezakazuje a uslyší za sebou auto, měli by se srovnat za sebe, já to tak dělám. Nemusíte na ně vztekle troubit a úmyslně jet co nejblíže. Pokud pojede skupina 6-8 cyklistů, či více, je lepší, když pojedou ve dvojicích, protože budou o půlku kratší na předjetí. Toto platí v Německu, Rakousku, Itálii, Španělsku i Francii, tak proč ne u nás. Včera jsem jel z Bedřichova a 2 auta mě pustily před sebe, protože jsem v zatáčkách rychlejší než oni a taky jsem jim za to poděkoval. Naopak jsou řidiči, kteří vás chtějí ve sjezdu předjet za každou cenu a potom vás brzdí v každé zatáčce. Nejlepší jsou ale ti, co vás předjedou před křižovatkou a potom to před vámi zašlápnou a začnou odbočovat. To jsou už vůbec pacienti. Občas se řidiči v obci nekontrolují, pokud jedou za cyklistou a on jede už 50km/h, tak ho předjedou a občas je k vůli tomu chytí za překročení rychlosti.

1 8
možnosti

Cyklisté nemohou jet dva vedle sebe! Pane Drbohlav, přestaňte se ztrapňovat!

2 1
možnosti

Pane Báča, právě k vůli takovým řidičům, jako jste asi vy, kterým se přeci nemůže nic stát a všichni, co jezdí v obci 50 a mimo 90, jsou dle vás hrozní řidiči, jsou takové statistiky. Pokud se takový debil zabije sám, je to jeho věc, ale mnohdy sebou vezme i ty, co za to nemůžou. Svoje komplexi si zkuste řešit jinde a ne na silnici.;-)

2 4
možnosti

Pan Báča to někdy trochu přehání ale v jádru má pravdu a já s ním téměř vždy souhlasím. Nejhorší jsou opravdu přehnaně opatrní a pomalí řidiči kteří si myslí, že každý musí jezdit podle nich!

4 1
možnosti

P14e98t74r 21B26á38č76a

1. 8. 2015 10:13

Neustala buzerace a snizovani ryhclosti a k nicemu to nevede. Jen dukaz dat na dalnice neomezenou a 90 zvysit na 110 R^

6 6
možnosti

Už to chápu, Vy jste vlastně jen obyčejnej troll. Naše silnice jsou stavěny na tu neomezenou a 110 mimo obec :-(

3 1
možnosti
Foto

Kde udělali soudruzi chybu? Bodový systém, drakonické pokuty, objektivní odpovědnost majitele vozidla, nové passaty, neoznačené škodovky, policejní manévry na silnicích ... a ejhle, o 5 mrtvých více. Recept státu bude ještě více policitů, passatů a radarů... filosofie "stát se postará" vede do pekel. Postarat se musí řidič, občan, stát už jenom sbírá mrtvé.

10 0
možnosti

Omyl. Postarat se musí stát, ale JINAK. Musí zajistit možnost se naučit jezdit pořádně. Většina řidičů se za 25 let naučila celkem jezdit. Když jsem přijel z Německa do Prahy v únoru 1990, tak to by se ve mně krve nedořezal jak se tady jezdilo. Dnes je to podstatně lepší, ale na nějakého nepříliš kvalitního řidiče narazíte každý den. Kvalitní řidič není ten, kdo do písmene dodržuje psaný zákon, ale takový řidič, který umí řešit dopravní situace tak, aby se nic nestalo. Dopravní zákon platí jen v ideálním stavu, který ale na silnici téměř nikdy není. Měření rychlosti na naprosto rovné silnici, kde je vidět na kilometr a více, není otázka bezpečnosti, al jen policejní buzerace, a další část sdruženého inkasa. A o to, jde. Brát lidem za každou cenu peníze. 

Výchova učením je tisíckrát lepší než výchova trestem. Ani psa nebijete holí. Ale policie a stát bije člověka tou peněžní holí při každé jen sebemenší příležitosti. Z toho ovšem vyplývá, že pro stát má pes vyšší hodnotu než člověk. Asi bychom o tom měli přemýšlet. 

Stát potřebujeme, ale ne takový.

2 0
možnosti

Tyto primitivní statistiky bez zahrnutí korelujících vlivů mne fascinují. Zkuste si třeba jenom porovnat loňský červenec s letošním co do počasí. A to je jenom jeden z výrazných vlivů.

3 1
možnosti

ještě že nebyly mlhy :-)

1 0
možnosti