Diskuze

Ministr Ťok chce zlepšit bezpečnost přejezdů, plánuje i zvýšení pokut

Ministr dopravy Dan Ťok zřídil pracovní skupinu, která prověří železniční přejezdy a možnost zlepšení jejich bezpečnosti. Soustředit se bude především na trať Praha - Ostrava, kde mohou vlaky jezdit i 160 km/h. Uvedl to po jednání se zástupci Správy železniční dopravní cesty a Drážního úřadu. Ministr mluvil i o zvýšení pokut, podle něj by mohly být až trojnásobné.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

Pokuty jsou na **** odebrat ridicske opravneni treba na mesic a opacko z testu

0 0
možnosti
JN

J15i45ř88í 33N79o31s64e35k

1. 8. 2015 11:39

Fascinuje mě když státní úředník je prezentován jako velký myslitel a je u toho fotka jako že něco někomu vysvětluje (nejlépe fotka s rukama ve vysvětlujícím gestu)...nevím čím to je že ani tak mu nevěřím....stačí aby policie prostě pokutovala ...když pak zaplatíte dvacku za jízdu na červenou prostě si to pamatujete....a říkat tomu systémová opapření ani nemusíte...

4 0
možnosti
JF

J28a55n 58F69r41o86l94í79k

1. 8. 2015 11:46

Především bych očekával iniciativu od vlastníka tratí - SŽDC. Na koridoru u Studénky jezdí údajně kolem 240 vlaků denně . Závory jsou stažené 4 min x 240. Není to dostatečný podnět k budování mimoúrovňového řešení? Třeba místo rozhleden v údolí a cyklostezek.

4 1
možnosti
Foto

Všem zastáncům represe:

neexistují přesvěčivé důkazy, že by represe v silniční dopravě balhodárně působila, tvrdit, že polský řidič by na přejezd nevjel, pokud by mu hrozila deseti či padesátinásobná pokuta je nesmysl a je docela pravděpodobné, že vůbec netušil, co mu hrozí, vzhledm k faktu, že policie dokáže postihnout zhruba každý miliontý přestupek, tak zvyšování pokut rozhodně nic nevyřeší, násobit počty policistů vzhledem k napjatému státnímu rozpočtu je nereálné, navíc existuje prokázaná souvislost mezi výškou represe a ochotou obyvatel se jí podřídit, takže pak bagatelní přestupky za které hrozí drakonické tresty či odnětí řidičáků končí u soudu, mnozí vzpomenou, jak zastánci represe hýkali blahem, když se jízda bez ŘP stla trestným činem, aby se nakonec docela kruté pravidlo k jejich nelibosti muselo zrušit

Děkuji

3 1
možnosti
AT

Doufejme, že doba, kdy se budou objevovat zákony pro lumpy, nebude už dlouho trvat.

0 0
možnosti
SZ

Všem odpůrcům represe:

Kde nepomůže prevence a hlavně zodpovědnost, musí nastoupit represe, a to velmi tvrdá a to nejen na železničních přejezdech!

Je absurdní prioritně dělat nějaká další technická opatření a ne odstraňovat prvotní problém a ten je "SYSTEMATICKÉ, ÚMYSLNÉ A BEZOHLEDNÉ PORUŠOVÁNÍ PRAVIDEL SILNIČNÍHO PROVOZU"!

Příklad. Notorický překračovatel povolené rychlosti ve vysoké rychlosti a pod vlivem návykové látky,nezvládne vozidlo, vrazí do stromu, zabije sebe a ještě někoho jiného, A jaká se udělají opatření? Nechají se vykácet všechny stromy podél celé silnice, aby se tam náhodou nezabil jiný notorický přestupkář. A stačilo možná jen něco jiného. Při opakovaném přestupku zamezit tomuto řidiči přístup k řízení vozidla.

V případě železničních přejezdů musí být priority následující:

1) Donutit všechny účastníky silničního provozu ve vlastním zájmu a zájmu jiných, dodržovat pravidla silničního provozu a to nejde jinak než represí. Kdo dodržuje pravidla, tak se nemusí ničeho obávat.

2) Tam kde je to technicky možné, zlepšit zabezpečení, ale to nelze udělat ihned, to chce čas.

Prosím, přestaňte již obhajovat nezodpovědné chování a omlovat ho nedokonalým technickým zabezpečením nejen železničních přejezdů.

Děkuji

4 2
možnosti
MB

Nebojte, na vás také jednou ta vaše vzývaná represe tvrdě dopadne! Nemyslete si, že vy nic neporušujete! Pokud budete tvrdit že ne, tak lžete nebo o tom ani nevíte!

2 2
možnosti
MB

Celoživotně tvrdím, že represe - např., zvyšování pokut, všemožné trestání je svého druhu - Přiznání, vlastní neschopnosti ! Jde totiž o nastolení systému , který je přirozeně přijat , respektován a dále precizován. Kdekoliv a kdykoliv .. , na pracovišti, v rodině, na přejezdech .. Problém je širší, dopad důslednosti výchovy, národní mentality, vkomponovaná dřívější neúcta k právu, rebelantství, ap. Viz. 50 km v obci - Čech pojede alespoň 55 km - A "Je veselý" .. Němec si prostě upraví tempomat na svém voze ..

1 0
možnosti
Foto

nevím kde se pořád bere to idealizování Němců, já tam jezdím a jel jsem tam minulý měsíc asi 1500 km, převážně po dálnicích a snažil se snižovat na omezeních rychlost tak na 30 km nad limit a Němci kolem mě lítali jako splašení

2 0
možnosti
TK

Já nevím, ale to co se na přejezdech děje za nehody, přece není vina těch přejezdů ani těch vlaků. Je to v 99% vina blbečků, kteří na přejezd vjíždí v nevhodnou dobu, nebo na nevhodném místě nevhodným vozidlem. Tak proč mají být nějakými opatřeními, nebo dokonce snižováním rychlosti, omezováni a obtěžováni provozovatelé dráhy a jejich zákazníci. Jestli by něco mělo být zabezpečeno, tak rozhodně vlaky proti následkům srážky s blbcem. Větší drážní vozidla by střet s osobákem přestála bez úhony a technicky jsou schopna normálně pokračovat v cestě. Na okna dát mříže a pletivo proti odletujícím troskám a sklu jako to mají v Indii a na příď vyztužený šípový pluh, sahající až ke kolejím, aby se trosky nemohly dostat pod kola. A uzákonit, že vjezdem na přejezd na červenou uzavíráte dohodu o zřeknutí se odpovědnosti s provozovatelem dráhy a dopravci. Podobně jako to funguje v MHD, že nastoupením do vozidla uzavíráte přepravní smlouvu s dopravcem a máte povinnost platit jízdné. Vyjma extrémních případů, jako motoráček vs. kamion by se mohlo normálně jet dál a škrábance od trosek aut by se řešily v depu v rámci běžné údržby, asi jako prasklé žárovky nebo škrábance od větví stromů.

2 2
možnosti
LS

Většina je ptákovina, včetně té "dohody". Tu uzavírá ten kdo vjíždí na červenou s ďáblem!

0 0
možnosti
RH

Dobrý večer. Nezdá se mi to tak moc o tři hodiny více spuštěné závory na 300 vlaků. To je o 0,6 minuty (36 sekund) na vlak vrámci čekání či spuštění závory dříve (180 min/300 vlaků) A pokud by to zvýšilo bezpečnost cestujících ve vlaku, což si myslím, že by mohlo. A v podstatě i těch na přejezdu.

1 1
možnosti
Foto

takže ministr v tom má jasno, za nehodu, kdy zmatený Polák se zaklínil mezi šraňkama  může to, že si na pokuty zvykl a nějakej ten náraz od rychlovlaku mu pak nevadí, ministr by tedy chtěl, aby se pokuty ztrojnásobili a k podobným nehodám už nedocházelo, na tohle musí být fakt hlava, klobouk dolu na to by fakt blbej nepřišel

3 4
možnosti

P25a25v70e90l 44Ř55a51p80e22k

31. 7. 2015 21:18

Tihle politici jsou jako hyeny. Každou tragédii hned zneužijí ve prospěch dalšího utahování šroubů a posílení vlastní moci. No co si lidi zvolili, to mají.

3 3
možnosti

P71a32v58e54l 17Ř27a78p17e65k

31. 7. 2015 20:11

Fotka konstrukce přední části Pendolina před zakrytováním laminátem:

http://www.k-report.net/discus/obrazky/00/31/1060031.jpg

0 0
možnosti
JP

Kdyby raději za peníze z dotací postavili mimoúrovňové přejezdy. Stejně dotace nestačí vyčerpat.

3 1
možnosti