- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já se divím, že tam nenašli pas některého pasažéra nebo alespoň pilotní průkaz...
Se divím, že tam nenašli pas nějakého pasažéra nebo alespoň pilotní průkaz...
uvadim tu stejny link jako v te druhe diskuzi, na clanek, mapy a video "Jak morske proudy mohly zavleci trosky MH 370 na La Reunion"
http://qz.com/467631/maps-and-video-how-ocean-currents-may-have-carried-mh-370-debris-to-la-reunion/
Nevím, čím jsem si takovou reakci vysloužil. Pouze konstatuji fakta. Kus letadla, kterým na fotkách manipulují je zjevně nějaké křídlo. Může tedy jít buď o hlavní křídlo nebo výškovku. Směrovka to být nemůže, protože ta má vždy symetrický profil. Podle žebra v křídle je vidět, že křídlo mělo téměř nulovou šípovitost. Z profilu křídla je vidět, že se kus dochoval v téměř úplné své šířce, tedy nemůže jít o výškovku, protože ta by musela být široká zhruba 2 metry. Rozměry by to jedine mohlo být výškové kormidlo výškovky, ale na kormidlo to má zase dost silný profil. Navíc ta přepážka žebra se zdá být vyrobená z dřevotřísky. Malaysia Air navíc pro křídla i výškovky po celé ploše používala šedo-stříbrný nátěr, takže tím se možnost, že by šlo o mechanizaci křídel nebo výškovek jednoznačně vylučuje. Jiná křídla na 777 nejsou. Závěr: nejde o součást Boeingu 777.
Toto byla reakce na jiný příspěvek. Opět jsem se nechal zmást rozhraním...
Výrobní čísla by na tom být měla, takže nebude problém to dohledat. Spíš nám bohužel tenhle díl nic neprozradí o tom, co bylo příčinou katastrofy. Snad to ale aspoň s ohledem na mořské proudy zúží oblast, kde by se vrak mohl nacházet.
Departement je departement.
Region je je nadřazenej celek s úplně jiným statusem, zahrnující několik départementů.
Kus křídla to nebude. Vypadá to na kus kormidla, je tam i výřez pro vyvažovací plošku.
Jako že to je z nějaké lodi? Letadla kormidla nemají.
"Zkoumat nalezený úlomek letadla budou i experti z Malajsie. „Vyslal jsem tým, aby úlomek prověřil,“ řekl ve středu malajsijský ministr obrany LiowTiongLai" - mám dojem, že spíš by to, jestli je díl ze 777, určil už vrátný z fabriky Boeingu
Pokud Boeing neskartuje atesty materiálů po pár letech, neměl by být problem potvrdit, že ten kus patří hledané 777čce.
Škoda, že byl vyroben 2002, standardní archivace je 10let, ale v leteckém průmyslu to může být jinak.
Nepochybuji, že to dohledají. Navíc tohle konkrétní letadlo se hledá, tudíž okamžitě po zmizení si zcela bezpochyby vytáhli veškerou dostupnou dokumentaci od aerolinek, výrobce a všech servisů, takže už nebude ve standardním skartačním cyklu.
Nález z tohoto letadla je zlomovým okamžikem v tomto případě.
Právě jsem četl, že Putler se zastřelil.