Diskuze

To můžeme zrušit rychlíky, odmítá SŽDC nápady na brzdění před přejezdy

Již druhá tragická nehoda rychlovlaku ve Studénce otevřela debatu o tom, jestli mají vlaky jezdit přes přejezdy rychlostí 160 kilometrů za hodinu. Podle odborníků by při podobných haváriích klesl počet obětí a zraněných. Správa železniční dopravní cesty vidí ale hlavní problém v neukázněných řidičích.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FK

Tohle mohlo napadnout jen někoho s IQ tykve. Za vše mohou nízké tresty a postihy hřešících řidičů. Okamžité odebírání řidičáků až na 5 let plus automatické obvinění z obecného ohrožení pouze s nepodmíněným trestem i jen na 3-6 měsíců, žádné podmínky, by vyřešilo 98% všech případů. V dnešní době dát 2 WiFi kamery, které po rozeznění zvukového znamení budou přejezd monitorovat, přece není problém. Peněz na jiné hovadiny se vždy najdou, tak proč ne jednou na užitečnou věc ;-)

3 0
možnosti
PV

Když jedu po staré silnici Praha-Kolín, tak skoro před každou křižovatkou v polích je snížení rychlosti na 70 km/h. Taky nevím, proč musím brzdit a pak se znova rozjíždět. Jak je možné, že u křížení dvou silnic auto jedoucí po přímé hlavní silnici musí zbrzdit, zatímco u křížení silnice a železnice vlak brzdit nemusí? Ani trochu? Že by každou situaci posuzovali jiní experti na jinou dopravu?

0 4
možnosti
MB

Jo dráha, to jsou páni. Takhle uvažují a nechce se jim z té privilegované pozice ustoupit. A jestli se rozhodnou poslat ve 160 vlak mezi auta (i když BY tam neměla být), tak je to rozhodnutí konečný. A nejede přes něj vlak :-)

0 6
možnosti
MR

Nekdo poukazal na japonsko, me se tam libi na prejezdech nektere drobnosti:

1. Instrukce u prejezdu + znacky

2. Vystrazna svetla byvaji jak pred tak i za prejezdem

3. zavora na vjezdu jde dolu prakticky hned, na vyjezdu pozdeji

4. prejezdy ukazuji i smer z ktereho smeru pojede vlak

To vse i na tratich, kde jezdi vlaky shinkansen (s omezenou rychlosti podobnou i u nasich tratich, napr. Yamagata Shinkansen), ale hlavne, malokdo si tam dovoli nedodrzet predpisy a vjet na trat pokud blikaji svetla!

0 0
možnosti
VR

No já nevím, školy nemám, ale nebudou si pak řidiči stěžovat, že musí neúměrně dlouho stát na přejezdu, než ten vlak přejede?

0 0
možnosti
JH

Jaký by byl rozdíl mezi osobákem a rychlíkem ? Osobák zastaví v každé stanici,

rychlík před každou stanicí !!

0 0
možnosti
JK

Tak předně se rychlíky neměly pouštět na neadekvátně zabezpečenou trať.

0 7
možnosti
PF

P83e90t15r 39F63i92a63l46a

30. 7. 2015 12:31

Pane Kadleci, tak předně byste neměl kritizovat něco, čemu nerozumíte.:-)

Ta trat´ je zabezpečna správně.

3 0
možnosti
JW

J88a28n 43W11a26c15l65a33v

29. 7. 2015 17:53

Vjezd s vozidlem nad 3,5 t na přejezd na červenou - automaticky ze zákona trestný čin obecného ohrožení. To je jediné, co pro TIRáky platí.!!

4 0
možnosti
JK

To by mělo být pro každé vozidlo.

2 0
možnosti
LV

A bude potom rychlík ještě rychlík? Myslím, že taková „rychlost“, aby každý trouba stihl projet na červenou, ani rychlostí není.

5 0
možnosti
Foto

Mám výborný nápad......a co kdyby ta auta třeba nejezdila na červenou?

11 0
možnosti
MB

Neproveditelné.

0 0
možnosti