- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tohle mohlo napadnout jen někoho s IQ tykve. Za vše mohou nízké tresty a postihy hřešících řidičů. Okamžité odebírání řidičáků až na 5 let plus automatické obvinění z obecného ohrožení pouze s nepodmíněným trestem i jen na 3-6 měsíců, žádné podmínky, by vyřešilo 98% všech případů. V dnešní době dát 2 WiFi kamery, které po rozeznění zvukového znamení budou přejezd monitorovat, přece není problém. Peněz na jiné hovadiny se vždy najdou, tak proč ne jednou na užitečnou věc
Když jedu po staré silnici Praha-Kolín, tak skoro před každou křižovatkou v polích je snížení rychlosti na 70 km/h. Taky nevím, proč musím brzdit a pak se znova rozjíždět. Jak je možné, že u křížení dvou silnic auto jedoucí po přímé hlavní silnici musí zbrzdit, zatímco u křížení silnice a železnice vlak brzdit nemusí? Ani trochu? Že by každou situaci posuzovali jiní experti na jinou dopravu?
Jo dráha, to jsou páni. Takhle uvažují a nechce se jim z té privilegované pozice ustoupit. A jestli se rozhodnou poslat ve 160 vlak mezi auta (i když BY tam neměla být), tak je to rozhodnutí konečný. A nejede přes něj vlak
Nekdo poukazal na japonsko, me se tam libi na prejezdech nektere drobnosti:
1. Instrukce u prejezdu + znacky
2. Vystrazna svetla byvaji jak pred tak i za prejezdem
3. zavora na vjezdu jde dolu prakticky hned, na vyjezdu pozdeji
4. prejezdy ukazuji i smer z ktereho smeru pojede vlak
To vse i na tratich, kde jezdi vlaky shinkansen (s omezenou rychlosti podobnou i u nasich tratich, napr. Yamagata Shinkansen), ale hlavne, malokdo si tam dovoli nedodrzet predpisy a vjet na trat pokud blikaji svetla!
No já nevím, školy nemám, ale nebudou si pak řidiči stěžovat, že musí neúměrně dlouho stát na přejezdu, než ten vlak přejede?
Jaký by byl rozdíl mezi osobákem a rychlíkem ? Osobák zastaví v každé stanici,
rychlík před každou stanicí
Tak předně se rychlíky neměly pouštět na neadekvátně zabezpečenou trať.
Pane Kadleci, tak předně byste neměl kritizovat něco, čemu nerozumíte.
Ta trat´ je zabezpečna správně.
Vjezd s vozidlem nad 3,5 t na přejezd na červenou - automaticky ze zákona trestný čin obecného ohrožení. To je jediné, co pro TIRáky platí.
To by mělo být pro každé vozidlo.
A bude potom rychlík ještě rychlík? Myslím, že taková „rychlost“, aby každý trouba stihl projet na červenou, ani rychlostí není.
Mám výborný nápad......a co kdyby ta auta třeba nejezdila na červenou?