Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

To můžeme zrušit rychlíky, odmítá SŽDC nápady na brzdění před přejezdy

Již druhá tragická nehoda rychlovlaku ve Studénce otevřela debatu o tom, jestli mají vlaky jezdit přes přejezdy rychlostí 160 kilometrů za hodinu. Podle odborníků by při podobných haváriích klesl počet obětí a zraněných. Správa železniční dopravní cesty vidí ale hlavní problém v neukázněných řidičích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F38r56a66n95t46i25š39e77k 46K96r43u32p65i81č91k50a 2171639429538

Tohle mohlo napadnout jen někoho s IQ tykve. Za vše mohou nízké tresty a postihy hřešících řidičů. Okamžité odebírání řidičáků až na 5 let plus automatické obvinění z obecného ohrožení pouze s nepodmíněným trestem i jen na 3-6 měsíců, žádné podmínky, by vyřešilo 98% všech případů. V dnešní době dát 2 WiFi kamery, které po rozeznění zvukového znamení budou přejezd monitorovat, přece není problém. Peněz na jiné hovadiny se vždy najdou, tak proč ne jednou na užitečnou věc ;-)

+3/0
31.7.2015 15:18

P67a11v35e62l 32V96o94n77d82r10á62k 4976641849777

Když jedu po staré silnici Praha-Kolín, tak skoro před každou křižovatkou v polích je snížení rychlosti na 70 km/h. Taky nevím, proč musím brzdit a pak se znova rozjíždět. Jak je možné, že u křížení dvou silnic auto jedoucí po přímé hlavní silnici musí zbrzdit, zatímco u křížení silnice a železnice vlak brzdit nemusí? Ani trochu? Že by každou situaci posuzovali jiní experti na jinou dopravu?

0/−4
31.7.2015 8:18

M89i31c66h71a34l 53B23a63š71t60a 6424940315384

Jo dráha, to jsou páni. Takhle uvažují a nechce se jim z té privilegované pozice ustoupit. A jestli se rozhodnou poslat ve 160 vlak mezi auta (i když BY tam neměla být), tak je to rozhodnutí konečný. A nejede přes něj vlak :-)

0/−6
31.7.2015 11:13

M76a14r25t38i13n 71R36u31z13i73c49k29a 1612938466437

http://hradec.idnes.cz/ridic-prejel-koleje-v-cernozicich-na-cervenou-a-malem-se-srazil-s-vlakem-134-/hradec-zpravy.aspx?c=A150730_151108_hradec-zpravy_pos

0/0
30.7.2015 20:52

M44a67r79t14i11n 29R50u91z18i98c53k47a 1622128896127

Nekdo poukazal na japonsko, me se tam libi na prejezdech nektere drobnosti:

1. Instrukce u prejezdu + znacky

2. Vystrazna svetla byvaji jak pred tak i za prejezdem

3. zavora na vjezdu jde dolu prakticky hned, na vyjezdu pozdeji

4. prejezdy ukazuji i smer z ktereho smeru pojede vlak

To vse i na tratich, kde jezdi vlaky shinkansen (s omezenou rychlosti podobnou i u nasich tratich, napr. Yamagata Shinkansen), ale hlavne, malokdo si tam dovoli nedodrzet predpisy a vjet na trat pokud blikaji svetla!

0/0
30.7.2015 20:51

V73l49a15s94t47i69k 60R22o50š68l27a92p32i14l 8900288271

No já nevím, školy nemám, ale nebudou si pak řidiči stěžovat, že musí neúměrně dlouho stát na přejezdu, než ten vlak přejede?

0/0
30.7.2015 13:06

J38o26s74e24f 26H36r57n63č32i29ř13í27k 2886671112832

Jaký by byl rozdíl mezi osobákem a rychlíkem ? Osobák zastaví v každé stanici,

rychlík před každou stanicí !!

0/0
30.7.2015 12:41

J46a55r21o88s50l94a74v 16K67a62d42l11e57c 5691139172351

Tak předně se rychlíky neměly pouštět na neadekvátně zabezpečenou trať.

0/−7
30.7.2015 11:22

P30e34t85r 25F87i56a22l57a 9413256493563

Pane Kadleci, tak předně byste neměl kritizovat něco, čemu nerozumíte.:-)

Ta trat´ je zabezpečna správně.

+3/0
30.7.2015 12:31

M93i61c10h25a18l 84B57a79š39t76a 6434510675564

Trať je zabezpečena dle příslušných předpisů. Ale nikoliv správně, ty předpisy totiž nejsou správné. Hlavně povolením 160 km/h na úrovňovém přejezdu. Je tady zájem železnice nadřazenej nad bezpezpečnost provozu. Asi jako když je značka Pozor zvěř tam, kde by měl být spíš plot. Čirý alibismus. Pak je totiž značka k ničemu a pokud ji má brát řidič vážně, tak musí jet krokem. A tady pokud to mají strojvůdci brát vážně, tak by taky měli jezdit krokem. Můžou jet mnohem rychlejc, ale následky si spolu s cestujícíma pak přičtou na vlastní triko (kůži).

0/−4
30.7.2015 19:35

P63e92t55r 15F62i26a94l91a 9673436253683

Ty předpisy jsou stejné v celé Evropě!

Kdo jste, že si dovoluje vykládat, že předpisy nejsou správné? Mně se naopak zdá, že alibismus zde předvádíte vy. Přirovnání k ceduli se zvěří také sedí. :-/

Chcete tedy říct, že řidiči u nás jsou neukáznění, prostě jako zvěř, nedodržují předpisy a pokud budou ještě tak přihlouplí jako ten Polák, musíme změnit předpisy jen pro naši republiku?

+4/0
30.7.2015 19:49

M58i98c98h40a18l 79B34a58š72t11a 6414840485834

Ano. U nás jsou řidiči neukáznění a chovají se jako zvěř. A zhoršuje se to. Pak máte 2 možnosti - změnit je (a to nejen naše, ale i cizí) nebo zpřísnit či zpřesnit technické zabezpečení. No a celej alibismus je postavenej na předpokladech, který se ale nedaří naplňovat. Vysoké náklady, obvyklá praxe, hustota provozu - to je fuk, co. Prostě dráha posílá lidi do rizika, nechá si za to zaplatit, a nechce slyšet, že to jejich podnikání za sebou zanechává mrtvoly. Srovnejte to s leteckou dopravou a se způsobem, jak se vyrovnávají s katastrofama, který mají často příčinu v lidským selhání. Jenže si tu možnost připouštějí - ale SŽDC + ČD (a další) ne. A to je trestuhodný, pane Fialo. Samozřejmě v tom nejsou sami, ale přeci jen se jedná - nebo mělo by se jednat - o kvalitnější organizaci, než je nějakej malodopravce s pár kamionama řízenejma kdovíkým. Prostě úpadek, sorry.

0/−2
30.7.2015 20:11

M55i37c94h53a90l 43B56a41š92t29a 6114360625334

Mimochodem, jak si stát usmyslí, že bude vybírat mýto, tak se může přetrhnout, a kvůli pěnězům zorganizuje slušně masivní online měření. Ale kvůli vlaku ? Proč jako ? Z toho prachy nekoukaj, tak ať se snaží někdo jinej. Chtělo by to americký právníky a právo, který by pro pasažéry a (možná) strojvůdce dokázali vysoudit likvidační odškodnění. Pak by se těm kolejovejm šášulům a jejich bratránkům na kolech dost nevyplatilo se takhle chovat resp. to nechat tak daleko dojít. [>-]Rv Tabákový (a další) firmy by mohly vyprávět. Bez nich by byly reklamy na rakovinu mezi každým televizním vysíláním. Howgh.

0/0
30.7.2015 20:18

P61e11t92r 66F10i49a36l58a 9803976673623

Nevím, jak jsou ty drážní organizace kvalitní, podstatné je, že zabezpečovací zařízení na našich hlavních tratích kvalitní je.

Nejschopnější lidé v oboru slaboproudé elektrotechniky z celé Evropy vymýšlejí zabezpečovací zařízení na železnici, ale vy a pár vám podobným si dovolujete mluvit do věcí, do kterých evidentně nemáme příliš přehled.

Při nehodě se železnice ničím neprovinila, nebylo to lidské selhání jejich zaměstnaců,  je to problém silniční dopravy.

Promiňte, ale mám dojem, že se vyjadřujete jako dítě ve škole, chlapečkové moc křičí, tak by se asi měla zavřít okna, aby to nebylo slyšet ven, místo toho, aby je jejich nekázeň řešila a zpřísnily se tresty.

+2/0
30.7.2015 20:26

M26i19c82h62a60l 69B66a77š69t66a 6964240525804

To, že je JEDNOZNAČNĚ vinný řidič kamionu, o tom není vůbec sporu. ALE - není sám. Resp. zažitá praxe směřuje ho najít, zavřít a odsoudit. Ale uvědomit si, že není něco optimálně vyřešený v organizaci železničního provozu, minimálně tam, kde se kříží se silniční, se nikomu moc nechce. Opravdu nemám přehled, jak kvalitní jsou inženýři, který se specialitují na zabezpečovací techniku resp. kolik se jim dostává pozornosti a prostředků, ale možnosti, které současná dráha využívá ani zdaleka neodpovídají současným možnostem HW/SW. Kulhají o (desítky ?) let za vývojem v oboru NIKOLIV železničním, ale obecně technologickým. Zeptejte se třeba v Googlu, což dávno není jen vyhledávač .... jo a mimochodem, někde tady v diskuzi zaznělo, že je Pendolino dost zastaralý a mohlo by poskytovat větší ochranu. Prostě a jednoduše - jde o peníze a nikomu se nechce investovat do zlepšení bezpečnosti, pokud to není nezbytně nutné. Co stačilo dnes, musí stačit i zítra - a pozítří. To je tak v kostce podstata problému a jestli Vám to přijde infantilní, tak počkejte až půjdu na střední ;-) Jinak trestu smrti zdar - navrhoval bych přivázat na koleje a rozčtvtit pomalujedoucí drezínou. ;-(

0/0
30.7.2015 20:44

P22e27t16r 78F39i81a27l11a 9963706173743

Nevím, po kolikáté mám opakovat, že české hlavní tratě jsou zabezpečeny zcela stejně jako tratě v západní Evropě.... a na výzkumu se samozřejmě spolupracuje.

Nadúrovňové křížení je v Evropě na nově postavených vysokorychlostních tratích, ale i tam, kde se vjíždí do nádraží a rychlost se snižuje na 160km, mají přejezdy zabezpečené přesně tak jako ve Studénce.

Nejsem železničář, ale mám určité technické znalosti, umím si představit, jak funguje zabezpečovací zařízení na železnici, dle čeho se řídí zabezpečení přejezdů ....a nevidím žádnou zaostalost.

Pendolíno není zaostalý typ, je to naopak chytře vymyšlený rychlovlak, který je uzpůsoben rychlé jízdě na normálních tratích. Současná nehoda je fatální také proto, že kamion vezl plechy, jinak říkali v televizi, že Pendolíno se ukázalo jako docela odolné .... a já tomu věřím. Je tam prý horší úniková cesta pro strojvedoucího, ale to vás jistě nebolí.

V čem zaostává železnice podle Google, měla by přenášet vzduchem neukázněné  řidiče? ;-D Kdybych to bral podle sci-fi knih, tak vyloženě ´zaostalá´ je silnice, tam už kdysi psali, že auta budou jezdit na nějakých magnetických pruzích, aby vždy jela bezpečně. :-)

+2/0
30.7.2015 21:24

M84i98c57h95a56l 95B84a37š27t47a 6574390675404

Nevím, kolikrát to mám opakovat, ale TO NESTAČÍ. Hm, a vyprošuju si, že "Vás to jistě nebolí". Máte sice "určité technické znalosti", ale hodně malou představivost, technický rozhled, ale hlavné nedostatek vůle přemýšlet jinak, než jste zvyklý. Netuším, co děláte, ale k železnici budete mít blízko. Možná byste si mohl dát nějakej čas pohov a vrátit se k tomu po nějakém čase. Přestanete trpět "provozní slepotou" a líp to strávíte. Zkuste začít rozborem toho, co jsem Vám odpověděl. Vtipkování a hraní si na hlupáka je sice zábavné, ale k ničemu nevede. Nashle.

0/−3
30.7.2015 21:38

P68e83t62r 93F14i78a24l28a 9373186513113

Tak vy si na hlupáka jen hrajete, pane Bašto.... a já myslel, že své výplody myslíte vážně.

Ani jsem nevtipkoval přirovnáním s křičícími chlapečky, byla to ironie a částečně také pravda, protože přesně tak reagujete, nehoda nebyla způsobena železnicí, ale vy hulákáte, co se tam děje špatně. Připadáte mi stejně ´inteligentní´ jako právnička, která vykřikovala, že dívka, zabitá na refýži, je spoluviník, měla uskočit před zfetovaným a opilým řidičem.

Vyprošujte si, co chcete, názorně jste předvedl, že chcete vinu řidiče svést také na někoho od dráhy, jedno zda na ČD nebo SŽDC, takže pochybuji, že by vás nějak zajímal ten strojvedoucí.

Tipnul jste si mne špatně, mne vaše kecy o provozní slepotě nemohou urazit, protože to se mnou nesouvisí. K železnici mám blízko jako cestující, mám vlaky rád, procestoval jsem s nimi v podstatě celou Evropu, samozřejmě již před léty TGV, Talgo atd.

Jsem schopen pochopit, jak zabezpečovací zařízení funguje, ale na řvouny vašeho druhu to bude zřejmě příliš složité. Proto budete mlít dokola, není to bezpečné, ne a ne, dupněte si nožičkou, sice ničemu nerozumíte, ale mistr Google vám přece poradí. ;-D

Celé Evropě zabezpečení vyhovuje, jen u nás se někteří jedinci zastávají nezodpovědných a k tomu značně přitroublých řidičů, a místo toho, aby policie šla tvrdě po nich, pokutovala je a odebírala řidičáky, budou ´odborníci´ a ředitelé zeměkoule vymýšlet fantasmagorie. Rv

+2/0
31.7.2015 0:20

M68i85c45h25a22l 21B54a85š84t66a 6294730195104

Když si škrtnete Vaše doměnky a tom, jaký jsem a o co mi jde, plus osobní invektivy, tak z Vás vypadla jenom jedna relevantní informace - chápete, jak zabezpečovací zařízení funguje. To je dobrý základ. Takže si sedněte a položte si otázku. Co by se tak asi dalo / mělo udělat, aby byla tahle tragická nehoda (u nás) poslední. Čistě technicky, bez starosti o náklady, bez nemístného optimismu ohledně dodržování dopravních předpisů. A pokud najdete řešení, máte naději. Pokud ne, počítejte s tím, že se něco podobného bude opakovat. Chápete tedy, o co mi jde ?

0/−1
31.7.2015 8:54

P39e25t62r 74F68i75a21l97a 9223426473133

Vážený pane Bašto, není vám trapné vytrhovat z konceptu pouze část věty, abyste překroutil význam? Nevíte, že záměrná polopravda je lží? Napíšu vám to tedy znovu: ´Na řvouny vašeho druhu bude zřejmě příliš složité pochopit, jak zabezpečovací zařízení funguje´. Na tratích o rychlosti do 160 km mohou být přejezdy zabezpečené jako ve Studénce, nejen u nás, ale v celé Evropě a vaše kázání to nezmění.

Pokud bych to mohl ovlivnit, tak bych ´vylepšení stavu´ dle vašich návrhů nikdy nechtěl. :-)

Laskavě se uklidněte a smiřte se s tím, že ve Studénce je viník pouze ten bezohledný řidič.... a tudíž žádné snižování rychlosti přes přejezdy není potřeba.

Musíte strašně trpět, když ´páni z dráhy nechtějí ustoupit z privilegované pozice´. Můžete brečet a vyhrožovat: ´A jestli se rozhodnou poslat ve 160 vlak mezi auta´! ;-D Tento citát svědčí o vaší primitivní logice, to už ani není k smíchu, vlak poslaný mezi auta.... Chudáci řidiči, oni snad budou muset čekat u přejezdů.

P.S. Zkuste se vrátit do školy, aby vás naučili slušnému oslovení.

0/0
4.8.2015 1:58

M65i38c60h65a71l 48B53a55š36t98a 6904120355454

Nebo jinak - Vy a Vám podobně smýšlející lidé nenajdou zlepšení současnýho stavu, pokud nezmění zažitej způsob uvažování. Říká se tomu "provozní slepota". Protože současnej stav je v daných podmínkách nejlepší možný a tím (asi) nepůjde zevnitř vylepšit. Chce to tedy změnu zvenčí, a jde o to, jakým způsobem k ní dospět. A první krok je připustit si, že něco není optimální - což (nikoliv překvapivě) jde víc, než ztuha. U vás, u jiných, to je normální. Já jsem předsvědčenej, že represí jde sice ledacos zachránit, ale jenom dočasně. Až se na tuhle tragédii zapomene, vrátí se věci do starých kolejí (;-)). Policie ochabne, řidiči nestrpí delší čekání, peníze na nadpodjezd půjdou jinam atd. Takže jestli se má něco změnit, tak svižně. A jestli ne - pak je celá tahle veřejná debata jenom intelektuální cvičení s nulovou hodnotou.

0/−1
31.7.2015 9:13

M83i80c55h11a64l 88B83a14š49t97a 6644610495754

A do třetice Fialo : Dan Kostelňák se jistě nebude zlobit, když část jeho příspěvku pro Vás okopíruju (zbytek je osobní, a ačkoliv s ním víc, než souhlasím, tak se budu držet striktně podstaty věci) : " ... napr. v Nemecku je to jine. Krome cervene pouzivaji take oranzove vystrazne znameni a bezpecnostni spinace, ktere dokazou kalkulovat take rychlost prijizdejiciho vlaku a podle toho zapnout svetelnou signalizaci a zavory na prejezdu s adekvatni casovou prodlevou. K teto aplikaci neni potreba expert ze slaboproude elektroniky, staci davka logickeho mysleni. Tyto zabezpecovaci systemy vyrabi napr. Siemens. Stejne tak to je v Rakousku ci Holandsku. Spinace aktivujici bezpecnostni zarizeni na prejezdech v Cesku jsou spusteny v urcite vzdalenosti od prejezdu nehlede na rychlost vlaku a spusti to stejne pro vlaky jedouci 160km/hod nebo 60km/hod. V pripade probihajicich oprav v techto usecich je rychlost snizena az na 30km/hod. Potom tam budou ridici stat i vice nez 10min. O prejezdech ve Spojenych Statech, Japonsku nebo Francii a jejich zabezpecovacich systemech zvlaste vysokorychlosnich vlaku v porovnani s Ceskem neni ani treba diskutovat." *** No a já ještě přidám, že neuškodí systém pro kontrolu vyklizení přejezdu, aby těm makovicím, který přesto nebudou ochotni respektovat standardní signalizaci 1) dá zvukově a světelně najevo, že se o tom ví 2) že to je fakt životu nebezpečný 3) že mu automaticky přijde pokuta 4) že se má obávat o ŘP jestli se jedná o recidivistu 5) zastaví na trati provoz podobně, jako ten dispečer v jiném případě 6) přepne přejezd do bezpečnějšího režimu, kdy budou auta dýl čekat 7) zveřejní na netu video a fotky 8) od určité četnosti dostane SŽDC, Policie a obec výstrahu ať jedná, nebo se přejezd prostě uzavře / zastavi se na něm provoz vlaků se všemi důsledky - pro SŽDC, Policii a obec. Nikdo z nich si v kritickejch situacích nemůže dělat, co chce, ale to, co je potřeba. Klidně na příkaz či rozkaz, chcete-li.

0/−2
31.7.2015 11:34

J88a70n 72W13a76c18l54a26v 7344285947798

Vjezd s vozidlem nad 3,5 t na přejezd na červenou - automaticky ze zákona trestný čin obecného ohrožení. To je jediné, co pro TIRáky platí.!!

+4/0
29.7.2015 17:53

J29a63r72o40s33l60a48v 32K90a39d51l20e77c 5581289612871

To by mělo být pro každé vozidlo.

+2/0
30.7.2015 11:24

M61i11c19h98a77l 66B65a35š87t35a 6264900675564

Kolo i člověka.

+2/0
30.7.2015 19:35

L36i16a83n69a 30V40o18l74k14o23v27á 9836586284626

A bude potom rychlík ještě rychlík? Myslím, že taková „rychlost“, aby každý trouba stihl projet na červenou, ani rychlostí není.

+5/0
29.7.2015 16:01
Foto

V34l27a89d92i37m72í27r 84V80o50l95k17o 6150442357329

Mám výborný nápad......a co kdyby ta auta třeba nejezdila na červenou?

+11/0
29.7.2015 13:33

M41i33c82h24a13l 93B88a97š31t79a 6864950955804

Neproveditelné.

0/0
30.7.2015 20:19

P92a17v46e71l 62K17o36c96i39a83n 1192310126287

Jenom na úseku Studénka - Ostrava Svinov  je asi devět přejezdů. Kdyby se brzdilo před každým, nestálo by ani za to se znovu rozdjíždět. Naopak tam, kde jsou přejezdy zabezpečené jen křížem a vlaky brzdí třeba na 10 km/h, si řidiči mnohdy myslí, že je fíra pouští, tak to tam taky nacpou těsně před vlak. Nadjezd na tomhle místě ve Studénce by stál desítky, ne-li stovky miliónů, to taky neni zadarmo,

+1/0
29.7.2015 13:29

J33i32ř13í 39K78ü89h84r 2600746130586

On tam již jeden nadjezd je. To pak raději zruší celý přejezd, nebo tam nechají jen pro pěší a cyklisty.

0/0
29.7.2015 18:21

P40e38t90r70a 57M84a30l88a98k56o87v69a 1428800270954

No ve Francii pro TGV radši udělali veškeré křížení mimoúrovňově, ale o u nás nehrozí z finančních i rozumových důvodů....

+3/−2
29.7.2015 12:54

M43a93r98t15i81n 90V69y74s97k75o56c27i16l 3952428415430

Tomu TGV to mimourovnove krizeni, diky kteremu ti cyklisti nevjeli do cesty vlaku?

+1/−1
29.7.2015 13:08

R23a32d77e44k 36J80a97n88a41t13a 9705446624702

To ovšem nebyla vysokorychlostí trať, ale TGV jedoucí nížší rychlostí po klasické trati. Na vysokorychlostních tratích (LGV) žádné předjezdy nejsou.

+2/0
29.7.2015 18:40

M57a60r92t51i65n 75R97u75z49i67c25k72a 1812388126817

No to u nas take ne, zadna VRT tu neni...

0/0
30.7.2015 19:56

M13i24c55h36a29l 58B49a60š17t22a 6114260495864

O 1 km/h pomalejší, to je kardinální rozdíl, co ? Právně ano, fakticky ne.

0/0
30.7.2015 20:00
Foto

G98e40o45r14g97i66s 23F53a75s65u44l46i81s 1206293633

Železnice s rychlostí vlaků do 160 km se kříží úrovňově v celé Evropě. Rychlejší, jež u nás nejsou, jsou mimoúrovňové.

+5/0
29.7.2015 13:19

J97a68r85o59s98l56a87v 35K51a98d21l41e44c 5531739812361

Ale zabezpečení těch přejezdů je trochu jinde.

0/0
30.7.2015 11:23

M61a68t84ú37š 77B40e45n68a58k 9478894902823

TGV jazdí "trochu" vyššími rýchlostami. Ale na slovensku sa na koridoroch od roku 2005 sa budujú iba mimoúrovnové, predtým sa na 4. koridore robili aj úrovnové, ale tam je nižšia rýchlosť.

0/0
29.7.2015 13:30

-75- 38-41- 8524244419393

Mnohem levnejsi a vychovnejsi reseni je namontovat vlakum na cumak poradnou radlici.

+6/0
29.7.2015 12:49

J89a86r51o52s19l62a97v 54S80i19r32o90k62y 7190303514444

Nesmysl :-/

0/0
29.7.2015 13:01

M36i30c38h50a89l 50B19a97š44t68a 6334810105904

Ale zas tak ne. Pinďolínu deformační zóny (?) dost chybí, dalo by se víc zabezpečit před čelní srážkou, né že ne.

0/0
30.7.2015 19:38

A38n41d51r45e73j 26O41l27e25k41s89a 3875491247971

Už to tak vypadá, že se tuzemská železnice bude muset inspirovat Divokým západem a začít instalovat chytače volů....

+6/0
29.7.2015 15:10

P38a72v55l86a 96S26k92l13e88n10á46ř42o54v74á 7929744722

Problém je na straně řidičů, kteří nechápou, že červená znamená "Kujva, zastav."

+13/0
29.7.2015 12:40

M27i92c58h20a73l 55B34a12š18t15a 6954590125114

Stůj, lehni a vydrž. A pohni se až na Volno. Pes by to zvládl líp.

+1/0
30.7.2015 19:39

I93v98o 16H95r76o94š 9126732453383

Mají pravdu, odborníci. Snížením rychlosti motorových vozidel na 20 km/hod bychom umožnili řidičům daleko dřív reagovat na opilce. A pracovní úrazy by se určitě velmi omezily, kdybychom do práce chodili jen pro výplatu.

+9/0
29.7.2015 12:31

M62a45r37t83i86n 52V31y65s27k16o31c30i48l 3272978985620

když je přejezd hodnocen jako extrémně nebezpečný a trasa vede centrem města,“ míní Radek Ondruš,

Byl ten pan nekdy ve Studence, nebo videl ji aspon na mape? Trat rozhodne nevede centrem mesta...achjo, to je ynteligentu, vyjadrujicich se k necemu...

+5/0
29.7.2015 12:27

J93o18s87e16f 38H96á45j47e54k 6678960969772

...navrhuji, aby před každým vlakem běžel muž s červeným praporkem...:-P

+10/0
29.7.2015 12:26

M77i53c57h30a57l 37B28a49š24t64a 6824400425944

Sem a tam po přejezdu. Jo, to by šlo. A pokud by mohl na místě sbírat řidičáky, tak ani popel.

0/0
30.7.2015 19:41

M79i72l60a87n 96K77o41s 5186658563310

To odpovídá tomuhle bordelu. Vlaky budou brzdit aby šmejdi mohli jezdit jak se zachce. Kácí se stromy podle cest aby šmejdi mohli jezdit jak se zachce. Přidá se nemakačenkům aby šmejdi nekradli atd atd..:-)[>-]

+15/0
29.7.2015 12:23

P33e48t91r 45J42a83r34o67c48h 7370773725278

Spíš by bylo lepší nastavit signalizaci na přejezdech tak, aby se nespouštěla tak dlouho předtím, než jdou závory dolů.

+1/−9
29.7.2015 12:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.