Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

To můžeme zrušit rychlíky, odmítá SŽDC nápady na brzdění před přejezdy

Již druhá tragická nehoda rychlovlaku ve Studénce otevřela debatu o tom, jestli mají vlaky jezdit přes přejezdy rychlostí 160 kilometrů za hodinu. Podle odborníků by při podobných haváriích klesl počet obětí a zraněných. Správa železniční dopravní cesty vidí ale hlavní problém v neukázněných řidičích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F12r94a97n87t86i17š51e25k 88K52r37u71p65i95č27k59a 2571709859158

Tohle mohlo napadnout jen někoho s IQ tykve. Za vše mohou nízké tresty a postihy hřešících řidičů. Okamžité odebírání řidičáků až na 5 let plus automatické obvinění z obecného ohrožení pouze s nepodmíněným trestem i jen na 3-6 měsíců, žádné podmínky, by vyřešilo 98% všech případů. V dnešní době dát 2 WiFi kamery, které po rozeznění zvukového znamení budou přejezd monitorovat, přece není problém. Peněz na jiné hovadiny se vždy najdou, tak proč ne jednou na užitečnou věc ;-)

+3/0
31.7.2015 15:18

P85a24v84e49l 84V17o65n31d90r95á61k 4206151139227

Když jedu po staré silnici Praha-Kolín, tak skoro před každou křižovatkou v polích je snížení rychlosti na 70 km/h. Taky nevím, proč musím brzdit a pak se znova rozjíždět. Jak je možné, že u křížení dvou silnic auto jedoucí po přímé hlavní silnici musí zbrzdit, zatímco u křížení silnice a železnice vlak brzdit nemusí? Ani trochu? Že by každou situaci posuzovali jiní experti na jinou dopravu?

0/−4
31.7.2015 8:18

M13i39c27h28a15l 27B26a30š64t81a 6674940445574

Jo dráha, to jsou páni. Takhle uvažují a nechce se jim z té privilegované pozice ustoupit. A jestli se rozhodnou poslat ve 160 vlak mezi auta (i když BY tam neměla být), tak je to rozhodnutí konečný. A nejede přes něj vlak :-)

0/−6
31.7.2015 11:13

M35a87r71t61i77n 34R25u80z23i48c12k10a 1842928976557

http://hradec.idnes.cz/ridic-prejel-koleje-v-cernozicich-na-cervenou-a-malem-se-srazil-s-vlakem-134-/hradec-zpravy.aspx?c=A150730_151108_hradec-zpravy_pos

0/0
30.7.2015 20:52

M74a61r60t92i14n 56R28u52z67i98c68k96a 1642848126487

Nekdo poukazal na japonsko, me se tam libi na prejezdech nektere drobnosti:

1. Instrukce u prejezdu + znacky

2. Vystrazna svetla byvaji jak pred tak i za prejezdem

3. zavora na vjezdu jde dolu prakticky hned, na vyjezdu pozdeji

4. prejezdy ukazuji i smer z ktereho smeru pojede vlak

To vse i na tratich, kde jezdi vlaky shinkansen (s omezenou rychlosti podobnou i u nasich tratich, napr. Yamagata Shinkansen), ale hlavne, malokdo si tam dovoli nedodrzet predpisy a vjet na trat pokud blikaji svetla!

0/0
30.7.2015 20:51

V70l85a43s70t73i48k 52R34o87š86l57a14p79i13l 8260418371

No já nevím, školy nemám, ale nebudou si pak řidiči stěžovat, že musí neúměrně dlouho stát na přejezdu, než ten vlak přejede?

0/0
30.7.2015 13:06

J65o35s92e43f 83H63r30n40č53i18ř20í34k 2556821582632

Jaký by byl rozdíl mezi osobákem a rychlíkem ? Osobák zastaví v každé stanici,

rychlík před každou stanicí !!

0/0
30.7.2015 12:41

J98a60r23o16s64l84a10v 23K17a67d26l68e69c 5481879952511

Tak předně se rychlíky neměly pouštět na neadekvátně zabezpečenou trať.

0/−7
30.7.2015 11:22

P65e36t28r 76F55i37a12l78a 9493436933433

Pane Kadleci, tak předně byste neměl kritizovat něco, čemu nerozumíte.:-)

Ta trat´ je zabezpečna správně.

+3/0
30.7.2015 12:31

M23i63c41h74a55l 26B13a65š27t31a 6104490925304

Trať je zabezpečena dle příslušných předpisů. Ale nikoliv správně, ty předpisy totiž nejsou správné. Hlavně povolením 160 km/h na úrovňovém přejezdu. Je tady zájem železnice nadřazenej nad bezpezpečnost provozu. Asi jako když je značka Pozor zvěř tam, kde by měl být spíš plot. Čirý alibismus. Pak je totiž značka k ničemu a pokud ji má brát řidič vážně, tak musí jet krokem. A tady pokud to mají strojvůdci brát vážně, tak by taky měli jezdit krokem. Můžou jet mnohem rychlejc, ale následky si spolu s cestujícíma pak přičtou na vlastní triko (kůži).

0/−4
30.7.2015 19:35

P75e94t14r 71F83i69a32l37a 9133266313443

Ty předpisy jsou stejné v celé Evropě!

Kdo jste, že si dovoluje vykládat, že předpisy nejsou správné? Mně se naopak zdá, že alibismus zde předvádíte vy. Přirovnání k ceduli se zvěří také sedí. :-/

Chcete tedy říct, že řidiči u nás jsou neukáznění, prostě jako zvěř, nedodržují předpisy a pokud budou ještě tak přihlouplí jako ten Polák, musíme změnit předpisy jen pro naši republiku?

+4/0
30.7.2015 19:49

M31i14c85h13a85l 45B66a28š72t54a 6624370935924

Ano. U nás jsou řidiči neukáznění a chovají se jako zvěř. A zhoršuje se to. Pak máte 2 možnosti - změnit je (a to nejen naše, ale i cizí) nebo zpřísnit či zpřesnit technické zabezpečení. No a celej alibismus je postavenej na předpokladech, který se ale nedaří naplňovat. Vysoké náklady, obvyklá praxe, hustota provozu - to je fuk, co. Prostě dráha posílá lidi do rizika, nechá si za to zaplatit, a nechce slyšet, že to jejich podnikání za sebou zanechává mrtvoly. Srovnejte to s leteckou dopravou a se způsobem, jak se vyrovnávají s katastrofama, který mají často příčinu v lidským selhání. Jenže si tu možnost připouštějí - ale SŽDC + ČD (a další) ne. A to je trestuhodný, pane Fialo. Samozřejmě v tom nejsou sami, ale přeci jen se jedná - nebo mělo by se jednat - o kvalitnější organizaci, než je nějakej malodopravce s pár kamionama řízenejma kdovíkým. Prostě úpadek, sorry.

0/−2
30.7.2015 20:11

M70i91c85h48a15l 27B36a61š16t35a 6824450705204

Mimochodem, jak si stát usmyslí, že bude vybírat mýto, tak se může přetrhnout, a kvůli pěnězům zorganizuje slušně masivní online měření. Ale kvůli vlaku ? Proč jako ? Z toho prachy nekoukaj, tak ať se snaží někdo jinej. Chtělo by to americký právníky a právo, který by pro pasažéry a (možná) strojvůdce dokázali vysoudit likvidační odškodnění. Pak by se těm kolejovejm šášulům a jejich bratránkům na kolech dost nevyplatilo se takhle chovat resp. to nechat tak daleko dojít. [>-]Rv Tabákový (a další) firmy by mohly vyprávět. Bez nich by byly reklamy na rakovinu mezi každým televizním vysíláním. Howgh.

0/0
30.7.2015 20:18

P73e89t35r 37F57i33a80l81a 9603406273243

Nevím, jak jsou ty drážní organizace kvalitní, podstatné je, že zabezpečovací zařízení na našich hlavních tratích kvalitní je.

Nejschopnější lidé v oboru slaboproudé elektrotechniky z celé Evropy vymýšlejí zabezpečovací zařízení na železnici, ale vy a pár vám podobným si dovolujete mluvit do věcí, do kterých evidentně nemáme příliš přehled.

Při nehodě se železnice ničím neprovinila, nebylo to lidské selhání jejich zaměstnaců,  je to problém silniční dopravy.

Promiňte, ale mám dojem, že se vyjadřujete jako dítě ve škole, chlapečkové moc křičí, tak by se asi měla zavřít okna, aby to nebylo slyšet ven, místo toho, aby je jejich nekázeň řešila a zpřísnily se tresty.

+2/0
30.7.2015 20:26

M14i36c11h12a50l 51B44a88š75t60a 6444270775254

To, že je JEDNOZNAČNĚ vinný řidič kamionu, o tom není vůbec sporu. ALE - není sám. Resp. zažitá praxe směřuje ho najít, zavřít a odsoudit. Ale uvědomit si, že není něco optimálně vyřešený v organizaci železničního provozu, minimálně tam, kde se kříží se silniční, se nikomu moc nechce. Opravdu nemám přehled, jak kvalitní jsou inženýři, který se specialitují na zabezpečovací techniku resp. kolik se jim dostává pozornosti a prostředků, ale možnosti, které současná dráha využívá ani zdaleka neodpovídají současným možnostem HW/SW. Kulhají o (desítky ?) let za vývojem v oboru NIKOLIV železničním, ale obecně technologickým. Zeptejte se třeba v Googlu, což dávno není jen vyhledávač .... jo a mimochodem, někde tady v diskuzi zaznělo, že je Pendolino dost zastaralý a mohlo by poskytovat větší ochranu. Prostě a jednoduše - jde o peníze a nikomu se nechce investovat do zlepšení bezpečnosti, pokud to není nezbytně nutné. Co stačilo dnes, musí stačit i zítra - a pozítří. To je tak v kostce podstata problému a jestli Vám to přijde infantilní, tak počkejte až půjdu na střední ;-) Jinak trestu smrti zdar - navrhoval bych přivázat na koleje a rozčtvtit pomalujedoucí drezínou. ;-(

0/0
30.7.2015 20:44

P26e94t52r 78F77i12a98l94a 9183986633363

Nevím, po kolikáté mám opakovat, že české hlavní tratě jsou zabezpečeny zcela stejně jako tratě v západní Evropě.... a na výzkumu se samozřejmě spolupracuje.

Nadúrovňové křížení je v Evropě na nově postavených vysokorychlostních tratích, ale i tam, kde se vjíždí do nádraží a rychlost se snižuje na 160km, mají přejezdy zabezpečené přesně tak jako ve Studénce.

Nejsem železničář, ale mám určité technické znalosti, umím si představit, jak funguje zabezpečovací zařízení na železnici, dle čeho se řídí zabezpečení přejezdů ....a nevidím žádnou zaostalost.

Pendolíno není zaostalý typ, je to naopak chytře vymyšlený rychlovlak, který je uzpůsoben rychlé jízdě na normálních tratích. Současná nehoda je fatální také proto, že kamion vezl plechy, jinak říkali v televizi, že Pendolíno se ukázalo jako docela odolné .... a já tomu věřím. Je tam prý horší úniková cesta pro strojvedoucího, ale to vás jistě nebolí.

V čem zaostává železnice podle Google, měla by přenášet vzduchem neukázněné  řidiče? ;-D Kdybych to bral podle sci-fi knih, tak vyloženě ´zaostalá´ je silnice, tam už kdysi psali, že auta budou jezdit na nějakých magnetických pruzích, aby vždy jela bezpečně. :-)

+2/0
30.7.2015 21:24

M98i45c68h89a20l 34B17a87š13t31a 6354140325424

Nevím, kolikrát to mám opakovat, ale TO NESTAČÍ. Hm, a vyprošuju si, že "Vás to jistě nebolí". Máte sice "určité technické znalosti", ale hodně malou představivost, technický rozhled, ale hlavné nedostatek vůle přemýšlet jinak, než jste zvyklý. Netuším, co děláte, ale k železnici budete mít blízko. Možná byste si mohl dát nějakej čas pohov a vrátit se k tomu po nějakém čase. Přestanete trpět "provozní slepotou" a líp to strávíte. Zkuste začít rozborem toho, co jsem Vám odpověděl. Vtipkování a hraní si na hlupáka je sice zábavné, ale k ničemu nevede. Nashle.

0/−3
30.7.2015 21:38

P93e36t30r 96F38i89a20l78a 9183646863183

Tak vy si na hlupáka jen hrajete, pane Bašto.... a já myslel, že své výplody myslíte vážně.

Ani jsem nevtipkoval přirovnáním s křičícími chlapečky, byla to ironie a částečně také pravda, protože přesně tak reagujete, nehoda nebyla způsobena železnicí, ale vy hulákáte, co se tam děje špatně. Připadáte mi stejně ´inteligentní´ jako právnička, která vykřikovala, že dívka, zabitá na refýži, je spoluviník, měla uskočit před zfetovaným a opilým řidičem.

Vyprošujte si, co chcete, názorně jste předvedl, že chcete vinu řidiče svést také na někoho od dráhy, jedno zda na ČD nebo SŽDC, takže pochybuji, že by vás nějak zajímal ten strojvedoucí.

Tipnul jste si mne špatně, mne vaše kecy o provozní slepotě nemohou urazit, protože to se mnou nesouvisí. K železnici mám blízko jako cestující, mám vlaky rád, procestoval jsem s nimi v podstatě celou Evropu, samozřejmě již před léty TGV, Talgo atd.

Jsem schopen pochopit, jak zabezpečovací zařízení funguje, ale na řvouny vašeho druhu to bude zřejmě příliš složité. Proto budete mlít dokola, není to bezpečné, ne a ne, dupněte si nožičkou, sice ničemu nerozumíte, ale mistr Google vám přece poradí. ;-D

Celé Evropě zabezpečení vyhovuje, jen u nás se někteří jedinci zastávají nezodpovědných a k tomu značně přitroublých řidičů, a místo toho, aby policie šla tvrdě po nich, pokutovala je a odebírala řidičáky, budou ´odborníci´ a ředitelé zeměkoule vymýšlet fantasmagorie. Rv

+2/0
31.7.2015 0:20

M60i49c21h15a40l 92B13a85š24t44a 6524170705344

Když si škrtnete Vaše doměnky a tom, jaký jsem a o co mi jde, plus osobní invektivy, tak z Vás vypadla jenom jedna relevantní informace - chápete, jak zabezpečovací zařízení funguje. To je dobrý základ. Takže si sedněte a položte si otázku. Co by se tak asi dalo / mělo udělat, aby byla tahle tragická nehoda (u nás) poslední. Čistě technicky, bez starosti o náklady, bez nemístného optimismu ohledně dodržování dopravních předpisů. A pokud najdete řešení, máte naději. Pokud ne, počítejte s tím, že se něco podobného bude opakovat. Chápete tedy, o co mi jde ?

0/−1
31.7.2015 8:54

P91e70t37r 23F72i26a73l54a 9693146673863

Vážený pane Bašto, není vám trapné vytrhovat z konceptu pouze část věty, abyste překroutil význam? Nevíte, že záměrná polopravda je lží? Napíšu vám to tedy znovu: ´Na řvouny vašeho druhu bude zřejmě příliš složité pochopit, jak zabezpečovací zařízení funguje´. Na tratích o rychlosti do 160 km mohou být přejezdy zabezpečené jako ve Studénce, nejen u nás, ale v celé Evropě a vaše kázání to nezmění.

Pokud bych to mohl ovlivnit, tak bych ´vylepšení stavu´ dle vašich návrhů nikdy nechtěl. :-)

Laskavě se uklidněte a smiřte se s tím, že ve Studénce je viník pouze ten bezohledný řidič.... a tudíž žádné snižování rychlosti přes přejezdy není potřeba.

Musíte strašně trpět, když ´páni z dráhy nechtějí ustoupit z privilegované pozice´. Můžete brečet a vyhrožovat: ´A jestli se rozhodnou poslat ve 160 vlak mezi auta´! ;-D Tento citát svědčí o vaší primitivní logice, to už ani není k smíchu, vlak poslaný mezi auta.... Chudáci řidiči, oni snad budou muset čekat u přejezdů.

P.S. Zkuste se vrátit do školy, aby vás naučili slušnému oslovení.

0/0
4.8.2015 1:58

M12i34c46h87a66l 60B35a33š25t55a 6484900265934

Nebo jinak - Vy a Vám podobně smýšlející lidé nenajdou zlepšení současnýho stavu, pokud nezmění zažitej způsob uvažování. Říká se tomu "provozní slepota". Protože současnej stav je v daných podmínkách nejlepší možný a tím (asi) nepůjde zevnitř vylepšit. Chce to tedy změnu zvenčí, a jde o to, jakým způsobem k ní dospět. A první krok je připustit si, že něco není optimální - což (nikoliv překvapivě) jde víc, než ztuha. U vás, u jiných, to je normální. Já jsem předsvědčenej, že represí jde sice ledacos zachránit, ale jenom dočasně. Až se na tuhle tragédii zapomene, vrátí se věci do starých kolejí (;-)). Policie ochabne, řidiči nestrpí delší čekání, peníze na nadpodjezd půjdou jinam atd. Takže jestli se má něco změnit, tak svižně. A jestli ne - pak je celá tahle veřejná debata jenom intelektuální cvičení s nulovou hodnotou.

0/−1
31.7.2015 9:13

M21i29c55h79a90l 76B89a67š65t27a 6184800505234

A do třetice Fialo : Dan Kostelňák se jistě nebude zlobit, když část jeho příspěvku pro Vás okopíruju (zbytek je osobní, a ačkoliv s ním víc, než souhlasím, tak se budu držet striktně podstaty věci) : " ... napr. v Nemecku je to jine. Krome cervene pouzivaji take oranzove vystrazne znameni a bezpecnostni spinace, ktere dokazou kalkulovat take rychlost prijizdejiciho vlaku a podle toho zapnout svetelnou signalizaci a zavory na prejezdu s adekvatni casovou prodlevou. K teto aplikaci neni potreba expert ze slaboproude elektroniky, staci davka logickeho mysleni. Tyto zabezpecovaci systemy vyrabi napr. Siemens. Stejne tak to je v Rakousku ci Holandsku. Spinace aktivujici bezpecnostni zarizeni na prejezdech v Cesku jsou spusteny v urcite vzdalenosti od prejezdu nehlede na rychlost vlaku a spusti to stejne pro vlaky jedouci 160km/hod nebo 60km/hod. V pripade probihajicich oprav v techto usecich je rychlost snizena az na 30km/hod. Potom tam budou ridici stat i vice nez 10min. O prejezdech ve Spojenych Statech, Japonsku nebo Francii a jejich zabezpecovacich systemech zvlaste vysokorychlosnich vlaku v porovnani s Ceskem neni ani treba diskutovat." *** No a já ještě přidám, že neuškodí systém pro kontrolu vyklizení přejezdu, aby těm makovicím, který přesto nebudou ochotni respektovat standardní signalizaci 1) dá zvukově a světelně najevo, že se o tom ví 2) že to je fakt životu nebezpečný 3) že mu automaticky přijde pokuta 4) že se má obávat o ŘP jestli se jedná o recidivistu 5) zastaví na trati provoz podobně, jako ten dispečer v jiném případě 6) přepne přejezd do bezpečnějšího režimu, kdy budou auta dýl čekat 7) zveřejní na netu video a fotky 8) od určité četnosti dostane SŽDC, Policie a obec výstrahu ať jedná, nebo se přejezd prostě uzavře / zastavi se na něm provoz vlaků se všemi důsledky - pro SŽDC, Policii a obec. Nikdo z nich si v kritickejch situacích nemůže dělat, co chce, ale to, co je potřeba. Klidně na příkaz či rozkaz, chcete-li.

0/−2
31.7.2015 11:34

J91a86n 93W51a10c72l16a11v 7614775567858

Vjezd s vozidlem nad 3,5 t na přejezd na červenou - automaticky ze zákona trestný čin obecného ohrožení. To je jediné, co pro TIRáky platí.!!

+4/0
29.7.2015 17:53

J55a45r10o76s25l87a32v 55K31a62d34l24e34c 5761199212661

To by mělo být pro každé vozidlo.

+2/0
30.7.2015 11:24

M79i70c57h79a83l 19B33a68š53t49a 6254310155284

Kolo i člověka.

+2/0
30.7.2015 19:35

L93i12a44n90a 43V31o64l50k91o91v28á 9676696334696

A bude potom rychlík ještě rychlík? Myslím, že taková „rychlost“, aby každý trouba stihl projet na červenou, ani rychlostí není.

+5/0
29.7.2015 16:01
Foto

V36l75a95d95i88m93í96r 84V37o75l61k89o 6520562447819

Mám výborný nápad......a co kdyby ta auta třeba nejezdila na červenou?

+11/0
29.7.2015 13:33

M39i10c57h16a30l 32B41a28š77t44a 6244290645874

Neproveditelné.

0/0
30.7.2015 20:19

P64a51v63e44l 83K22o49c35i18a39n 1982140586627

Jenom na úseku Studénka - Ostrava Svinov  je asi devět přejezdů. Kdyby se brzdilo před každým, nestálo by ani za to se znovu rozdjíždět. Naopak tam, kde jsou přejezdy zabezpečené jen křížem a vlaky brzdí třeba na 10 km/h, si řidiči mnohdy myslí, že je fíra pouští, tak to tam taky nacpou těsně před vlak. Nadjezd na tomhle místě ve Studénce by stál desítky, ne-li stovky miliónů, to taky neni zadarmo,

+1/0
29.7.2015 13:29

J66i69ř74í 96K45ü56h46r 2370686740636

On tam již jeden nadjezd je. To pak raději zruší celý přejezd, nebo tam nechají jen pro pěší a cyklisty.

0/0
29.7.2015 18:21

P16e53t63r76a 20M58a82l65a71k87o95v48a 1888210600684

No ve Francii pro TGV radši udělali veškeré křížení mimoúrovňově, ale o u nás nehrozí z finančních i rozumových důvodů....

+3/−2
29.7.2015 12:54

M89a74r48t75i30n 28V82y65s21k74o49c32i29l 3402288235930

Tomu TGV to mimourovnove krizeni, diky kteremu ti cyklisti nevjeli do cesty vlaku?

+1/−1
29.7.2015 13:08

R69a30d16e95k 70J41a28n49a31t92a 9895776724352

To ovšem nebyla vysokorychlostí trať, ale TGV jedoucí nížší rychlostí po klasické trati. Na vysokorychlostních tratích (LGV) žádné předjezdy nejsou.

+2/0
29.7.2015 18:40

M18a34r95t76i47n 93R36u86z84i34c80k21a 1982838426427

No to u nas take ne, zadna VRT tu neni...

0/0
30.7.2015 19:56

M52i57c77h35a94l 51B40a62š92t13a 6174570795954

O 1 km/h pomalejší, to je kardinální rozdíl, co ? Právně ano, fakticky ne.

0/0
30.7.2015 20:00
Foto

G88e75o42r11g24i23s 93F43a51s75u98l43i42s 1316703893

Železnice s rychlostí vlaků do 160 km se kříží úrovňově v celé Evropě. Rychlejší, jež u nás nejsou, jsou mimoúrovňové.

+5/0
29.7.2015 13:19

J29a29r65o87s59l46a30v 94K10a23d82l65e24c 5531909282391

Ale zabezpečení těch přejezdů je trochu jinde.

0/0
30.7.2015 11:23

M14a37t90ú44š 65B82e28n29a58k 9238354592943

TGV jazdí "trochu" vyššími rýchlostami. Ale na slovensku sa na koridoroch od roku 2005 sa budujú iba mimoúrovnové, predtým sa na 4. koridore robili aj úrovnové, ale tam je nižšia rýchlosť.

0/0
29.7.2015 13:30

-18- 96-40- 8324224869373

Mnohem levnejsi a vychovnejsi reseni je namontovat vlakum na cumak poradnou radlici.

+6/0
29.7.2015 12:49

J24a18r39o38s22l15a24v 10S21i77r36o31k17y 7240133264424

Nesmysl :-/

0/0
29.7.2015 13:01

M98i84c62h81a69l 40B87a16š69t49a 6274740675824

Ale zas tak ne. Pinďolínu deformační zóny (?) dost chybí, dalo by se víc zabezpečit před čelní srážkou, né že ne.

0/0
30.7.2015 19:38

A31n78d40r11e88j 29O60l16e53k77s14a 3295461457971

Už to tak vypadá, že se tuzemská železnice bude muset inspirovat Divokým západem a začít instalovat chytače volů....

+6/0
29.7.2015 15:10

P37a86v92l92a 24S88k22l12e74n41á48ř98o50v15á 7459734812

Problém je na straně řidičů, kteří nechápou, že červená znamená "Kujva, zastav."

+13/0
29.7.2015 12:40

M46i19c53h98a38l 83B11a36š23t48a 6774180145644

Stůj, lehni a vydrž. A pohni se až na Volno. Pes by to zvládl líp.

+1/0
30.7.2015 19:39

I20v50o 70H70r22o40š 9806732673413

Mají pravdu, odborníci. Snížením rychlosti motorových vozidel na 20 km/hod bychom umožnili řidičům daleko dřív reagovat na opilce. A pracovní úrazy by se určitě velmi omezily, kdybychom do práce chodili jen pro výplatu.

+9/0
29.7.2015 12:31

M66a38r36t57i80n 61V64y48s42k39o46c10i35l 3542388585190

když je přejezd hodnocen jako extrémně nebezpečný a trasa vede centrem města,“ míní Radek Ondruš,

Byl ten pan nekdy ve Studence, nebo videl ji aspon na mape? Trat rozhodne nevede centrem mesta...achjo, to je ynteligentu, vyjadrujicich se k necemu...

+5/0
29.7.2015 12:27

J91o86s75e72f 33H65á37j82e87k 6108430739612

...navrhuji, aby před každým vlakem běžel muž s červeným praporkem...:-P

+10/0
29.7.2015 12:26

M51i64c44h84a66l 71B55a74š78t41a 6864230695714

Sem a tam po přejezdu. Jo, to by šlo. A pokud by mohl na místě sbírat řidičáky, tak ani popel.

0/0
30.7.2015 19:41

M34i73l49a45n 26K83o80s 5716818803650

To odpovídá tomuhle bordelu. Vlaky budou brzdit aby šmejdi mohli jezdit jak se zachce. Kácí se stromy podle cest aby šmejdi mohli jezdit jak se zachce. Přidá se nemakačenkům aby šmejdi nekradli atd atd..:-)[>-]

+15/0
29.7.2015 12:23

P92e14t70r 29J96a72r64o14c67h 7770943455898

Spíš by bylo lepší nastavit signalizaci na přejezdech tak, aby se nespouštěla tak dlouho předtím, než jdou závory dolů.

+1/−9
29.7.2015 12:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.