Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

To můžeme zrušit rychlíky, odmítá SŽDC nápady na brzdění před přejezdy

Již druhá tragická nehoda rychlovlaku ve Studénce otevřela debatu o tom, jestli mají vlaky jezdit přes přejezdy rychlostí 160 kilometrů za hodinu. Podle odborníků by při podobných haváriích klesl počet obětí a zraněných. Správa železniční dopravní cesty vidí ale hlavní problém v neukázněných řidičích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F56r84a15n67t81i20š31e79k 72K47r54u56p94i80č14k48a 2671859359108

Tohle mohlo napadnout jen někoho s IQ tykve. Za vše mohou nízké tresty a postihy hřešících řidičů. Okamžité odebírání řidičáků až na 5 let plus automatické obvinění z obecného ohrožení pouze s nepodmíněným trestem i jen na 3-6 měsíců, žádné podmínky, by vyřešilo 98% všech případů. V dnešní době dát 2 WiFi kamery, které po rozeznění zvukového znamení budou přejezd monitorovat, přece není problém. Peněz na jiné hovadiny se vždy najdou, tak proč ne jednou na užitečnou věc ;-)

+3/0
31.7.2015 15:18

P10a68v50e32l 54V55o47n74d97r30á76k 4586601159277

Když jedu po staré silnici Praha-Kolín, tak skoro před každou křižovatkou v polích je snížení rychlosti na 70 km/h. Taky nevím, proč musím brzdit a pak se znova rozjíždět. Jak je možné, že u křížení dvou silnic auto jedoucí po přímé hlavní silnici musí zbrzdit, zatímco u křížení silnice a železnice vlak brzdit nemusí? Ani trochu? Že by každou situaci posuzovali jiní experti na jinou dopravu?

0/−4
31.7.2015 8:18

M45i34c49h10a54l 51B73a76š66t21a 6234960455824

Jo dráha, to jsou páni. Takhle uvažují a nechce se jim z té privilegované pozice ustoupit. A jestli se rozhodnou poslat ve 160 vlak mezi auta (i když BY tam neměla být), tak je to rozhodnutí konečný. A nejede přes něj vlak :-)

0/−6
31.7.2015 11:13

M32a90r86t42i24n 54R56u84z46i27c58k64a 1742428976497

http://hradec.idnes.cz/ridic-prejel-koleje-v-cernozicich-na-cervenou-a-malem-se-srazil-s-vlakem-134-/hradec-zpravy.aspx?c=A150730_151108_hradec-zpravy_pos

0/0
30.7.2015 20:52

M34a78r45t29i98n 31R32u61z85i98c55k27a 1752558876447

Nekdo poukazal na japonsko, me se tam libi na prejezdech nektere drobnosti:

1. Instrukce u prejezdu + znacky

2. Vystrazna svetla byvaji jak pred tak i za prejezdem

3. zavora na vjezdu jde dolu prakticky hned, na vyjezdu pozdeji

4. prejezdy ukazuji i smer z ktereho smeru pojede vlak

To vse i na tratich, kde jezdi vlaky shinkansen (s omezenou rychlosti podobnou i u nasich tratich, napr. Yamagata Shinkansen), ale hlavne, malokdo si tam dovoli nedodrzet predpisy a vjet na trat pokud blikaji svetla!

0/0
30.7.2015 20:51

V34l76a61s46t53i67k 73R71o13š90l76a64p63i37l 8910198111

No já nevím, školy nemám, ale nebudou si pak řidiči stěžovat, že musí neúměrně dlouho stát na přejezdu, než ten vlak přejede?

0/0
30.7.2015 13:06

J34o23s73e72f 66H46r13n90č65i20ř61í68k 2576391292502

Jaký by byl rozdíl mezi osobákem a rychlíkem ? Osobák zastaví v každé stanici,

rychlík před každou stanicí !!

0/0
30.7.2015 12:41

J40a17r30o86s86l34a77v 55K36a27d41l84e31c 5451279342651

Tak předně se rychlíky neměly pouštět na neadekvátně zabezpečenou trať.

0/−7
30.7.2015 11:22

P53e63t31r 59F14i94a98l50a 9753176613503

Pane Kadleci, tak předně byste neměl kritizovat něco, čemu nerozumíte.:-)

Ta trat´ je zabezpečna správně.

+3/0
30.7.2015 12:31

M31i29c34h43a85l 88B43a70š26t91a 6864840415684

Trať je zabezpečena dle příslušných předpisů. Ale nikoliv správně, ty předpisy totiž nejsou správné. Hlavně povolením 160 km/h na úrovňovém přejezdu. Je tady zájem železnice nadřazenej nad bezpezpečnost provozu. Asi jako když je značka Pozor zvěř tam, kde by měl být spíš plot. Čirý alibismus. Pak je totiž značka k ničemu a pokud ji má brát řidič vážně, tak musí jet krokem. A tady pokud to mají strojvůdci brát vážně, tak by taky měli jezdit krokem. Můžou jet mnohem rychlejc, ale následky si spolu s cestujícíma pak přičtou na vlastní triko (kůži).

0/−4
30.7.2015 19:35

P57e64t47r 78F76i46a21l21a 9943846583223

Ty předpisy jsou stejné v celé Evropě!

Kdo jste, že si dovoluje vykládat, že předpisy nejsou správné? Mně se naopak zdá, že alibismus zde předvádíte vy. Přirovnání k ceduli se zvěří také sedí. :-/

Chcete tedy říct, že řidiči u nás jsou neukáznění, prostě jako zvěř, nedodržují předpisy a pokud budou ještě tak přihlouplí jako ten Polák, musíme změnit předpisy jen pro naši republiku?

+4/0
30.7.2015 19:49

M19i57c25h90a87l 83B12a47š74t76a 6194640955114

Ano. U nás jsou řidiči neukáznění a chovají se jako zvěř. A zhoršuje se to. Pak máte 2 možnosti - změnit je (a to nejen naše, ale i cizí) nebo zpřísnit či zpřesnit technické zabezpečení. No a celej alibismus je postavenej na předpokladech, který se ale nedaří naplňovat. Vysoké náklady, obvyklá praxe, hustota provozu - to je fuk, co. Prostě dráha posílá lidi do rizika, nechá si za to zaplatit, a nechce slyšet, že to jejich podnikání za sebou zanechává mrtvoly. Srovnejte to s leteckou dopravou a se způsobem, jak se vyrovnávají s katastrofama, který mají často příčinu v lidským selhání. Jenže si tu možnost připouštějí - ale SŽDC + ČD (a další) ne. A to je trestuhodný, pane Fialo. Samozřejmě v tom nejsou sami, ale přeci jen se jedná - nebo mělo by se jednat - o kvalitnější organizaci, než je nějakej malodopravce s pár kamionama řízenejma kdovíkým. Prostě úpadek, sorry.

0/−2
30.7.2015 20:11

M41i44c32h82a47l 38B72a29š63t40a 6924200685814

Mimochodem, jak si stát usmyslí, že bude vybírat mýto, tak se může přetrhnout, a kvůli pěnězům zorganizuje slušně masivní online měření. Ale kvůli vlaku ? Proč jako ? Z toho prachy nekoukaj, tak ať se snaží někdo jinej. Chtělo by to americký právníky a právo, který by pro pasažéry a (možná) strojvůdce dokázali vysoudit likvidační odškodnění. Pak by se těm kolejovejm šášulům a jejich bratránkům na kolech dost nevyplatilo se takhle chovat resp. to nechat tak daleko dojít. [>-]Rv Tabákový (a další) firmy by mohly vyprávět. Bez nich by byly reklamy na rakovinu mezi každým televizním vysíláním. Howgh.

0/0
30.7.2015 20:18

P72e84t17r 23F48i11a39l31a 9603676753943

Nevím, jak jsou ty drážní organizace kvalitní, podstatné je, že zabezpečovací zařízení na našich hlavních tratích kvalitní je.

Nejschopnější lidé v oboru slaboproudé elektrotechniky z celé Evropy vymýšlejí zabezpečovací zařízení na železnici, ale vy a pár vám podobným si dovolujete mluvit do věcí, do kterých evidentně nemáme příliš přehled.

Při nehodě se železnice ničím neprovinila, nebylo to lidské selhání jejich zaměstnaců,  je to problém silniční dopravy.

Promiňte, ale mám dojem, že se vyjadřujete jako dítě ve škole, chlapečkové moc křičí, tak by se asi měla zavřít okna, aby to nebylo slyšet ven, místo toho, aby je jejich nekázeň řešila a zpřísnily se tresty.

+2/0
30.7.2015 20:26

M95i57c65h19a89l 70B69a22š49t20a 6784590625754

To, že je JEDNOZNAČNĚ vinný řidič kamionu, o tom není vůbec sporu. ALE - není sám. Resp. zažitá praxe směřuje ho najít, zavřít a odsoudit. Ale uvědomit si, že není něco optimálně vyřešený v organizaci železničního provozu, minimálně tam, kde se kříží se silniční, se nikomu moc nechce. Opravdu nemám přehled, jak kvalitní jsou inženýři, který se specialitují na zabezpečovací techniku resp. kolik se jim dostává pozornosti a prostředků, ale možnosti, které současná dráha využívá ani zdaleka neodpovídají současným možnostem HW/SW. Kulhají o (desítky ?) let za vývojem v oboru NIKOLIV železničním, ale obecně technologickým. Zeptejte se třeba v Googlu, což dávno není jen vyhledávač .... jo a mimochodem, někde tady v diskuzi zaznělo, že je Pendolino dost zastaralý a mohlo by poskytovat větší ochranu. Prostě a jednoduše - jde o peníze a nikomu se nechce investovat do zlepšení bezpečnosti, pokud to není nezbytně nutné. Co stačilo dnes, musí stačit i zítra - a pozítří. To je tak v kostce podstata problému a jestli Vám to přijde infantilní, tak počkejte až půjdu na střední ;-) Jinak trestu smrti zdar - navrhoval bych přivázat na koleje a rozčtvtit pomalujedoucí drezínou. ;-(

0/0
30.7.2015 20:44

P73e79t83r 95F37i57a89l90a 9783916133333

Nevím, po kolikáté mám opakovat, že české hlavní tratě jsou zabezpečeny zcela stejně jako tratě v západní Evropě.... a na výzkumu se samozřejmě spolupracuje.

Nadúrovňové křížení je v Evropě na nově postavených vysokorychlostních tratích, ale i tam, kde se vjíždí do nádraží a rychlost se snižuje na 160km, mají přejezdy zabezpečené přesně tak jako ve Studénce.

Nejsem železničář, ale mám určité technické znalosti, umím si představit, jak funguje zabezpečovací zařízení na železnici, dle čeho se řídí zabezpečení přejezdů ....a nevidím žádnou zaostalost.

Pendolíno není zaostalý typ, je to naopak chytře vymyšlený rychlovlak, který je uzpůsoben rychlé jízdě na normálních tratích. Současná nehoda je fatální také proto, že kamion vezl plechy, jinak říkali v televizi, že Pendolíno se ukázalo jako docela odolné .... a já tomu věřím. Je tam prý horší úniková cesta pro strojvedoucího, ale to vás jistě nebolí.

V čem zaostává železnice podle Google, měla by přenášet vzduchem neukázněné  řidiče? ;-D Kdybych to bral podle sci-fi knih, tak vyloženě ´zaostalá´ je silnice, tam už kdysi psali, že auta budou jezdit na nějakých magnetických pruzích, aby vždy jela bezpečně. :-)

+2/0
30.7.2015 21:24

M56i82c62h40a14l 10B31a78š61t77a 6324150735834

Nevím, kolikrát to mám opakovat, ale TO NESTAČÍ. Hm, a vyprošuju si, že "Vás to jistě nebolí". Máte sice "určité technické znalosti", ale hodně malou představivost, technický rozhled, ale hlavné nedostatek vůle přemýšlet jinak, než jste zvyklý. Netuším, co děláte, ale k železnici budete mít blízko. Možná byste si mohl dát nějakej čas pohov a vrátit se k tomu po nějakém čase. Přestanete trpět "provozní slepotou" a líp to strávíte. Zkuste začít rozborem toho, co jsem Vám odpověděl. Vtipkování a hraní si na hlupáka je sice zábavné, ale k ničemu nevede. Nashle.

0/−3
30.7.2015 21:38

P30e97t21r 60F44i96a43l87a 9483636563803

Tak vy si na hlupáka jen hrajete, pane Bašto.... a já myslel, že své výplody myslíte vážně.

Ani jsem nevtipkoval přirovnáním s křičícími chlapečky, byla to ironie a částečně také pravda, protože přesně tak reagujete, nehoda nebyla způsobena železnicí, ale vy hulákáte, co se tam děje špatně. Připadáte mi stejně ´inteligentní´ jako právnička, která vykřikovala, že dívka, zabitá na refýži, je spoluviník, měla uskočit před zfetovaným a opilým řidičem.

Vyprošujte si, co chcete, názorně jste předvedl, že chcete vinu řidiče svést také na někoho od dráhy, jedno zda na ČD nebo SŽDC, takže pochybuji, že by vás nějak zajímal ten strojvedoucí.

Tipnul jste si mne špatně, mne vaše kecy o provozní slepotě nemohou urazit, protože to se mnou nesouvisí. K železnici mám blízko jako cestující, mám vlaky rád, procestoval jsem s nimi v podstatě celou Evropu, samozřejmě již před léty TGV, Talgo atd.

Jsem schopen pochopit, jak zabezpečovací zařízení funguje, ale na řvouny vašeho druhu to bude zřejmě příliš složité. Proto budete mlít dokola, není to bezpečné, ne a ne, dupněte si nožičkou, sice ničemu nerozumíte, ale mistr Google vám přece poradí. ;-D

Celé Evropě zabezpečení vyhovuje, jen u nás se někteří jedinci zastávají nezodpovědných a k tomu značně přitroublých řidičů, a místo toho, aby policie šla tvrdě po nich, pokutovala je a odebírala řidičáky, budou ´odborníci´ a ředitelé zeměkoule vymýšlet fantasmagorie. Rv

+2/0
31.7.2015 0:20

M83i79c66h48a67l 73B40a96š66t46a 6644660565484

Když si škrtnete Vaše doměnky a tom, jaký jsem a o co mi jde, plus osobní invektivy, tak z Vás vypadla jenom jedna relevantní informace - chápete, jak zabezpečovací zařízení funguje. To je dobrý základ. Takže si sedněte a položte si otázku. Co by se tak asi dalo / mělo udělat, aby byla tahle tragická nehoda (u nás) poslední. Čistě technicky, bez starosti o náklady, bez nemístného optimismu ohledně dodržování dopravních předpisů. A pokud najdete řešení, máte naději. Pokud ne, počítejte s tím, že se něco podobného bude opakovat. Chápete tedy, o co mi jde ?

0/−1
31.7.2015 8:54

P54e61t54r 94F27i16a72l32a 9823166703793

Vážený pane Bašto, není vám trapné vytrhovat z konceptu pouze část věty, abyste překroutil význam? Nevíte, že záměrná polopravda je lží? Napíšu vám to tedy znovu: ´Na řvouny vašeho druhu bude zřejmě příliš složité pochopit, jak zabezpečovací zařízení funguje´. Na tratích o rychlosti do 160 km mohou být přejezdy zabezpečené jako ve Studénce, nejen u nás, ale v celé Evropě a vaše kázání to nezmění.

Pokud bych to mohl ovlivnit, tak bych ´vylepšení stavu´ dle vašich návrhů nikdy nechtěl. :-)

Laskavě se uklidněte a smiřte se s tím, že ve Studénce je viník pouze ten bezohledný řidič.... a tudíž žádné snižování rychlosti přes přejezdy není potřeba.

Musíte strašně trpět, když ´páni z dráhy nechtějí ustoupit z privilegované pozice´. Můžete brečet a vyhrožovat: ´A jestli se rozhodnou poslat ve 160 vlak mezi auta´! ;-D Tento citát svědčí o vaší primitivní logice, to už ani není k smíchu, vlak poslaný mezi auta.... Chudáci řidiči, oni snad budou muset čekat u přejezdů.

P.S. Zkuste se vrátit do školy, aby vás naučili slušnému oslovení.

0/0
4.8.2015 1:58

M79i52c87h59a48l 73B91a50š53t49a 6944810205834

Nebo jinak - Vy a Vám podobně smýšlející lidé nenajdou zlepšení současnýho stavu, pokud nezmění zažitej způsob uvažování. Říká se tomu "provozní slepota". Protože současnej stav je v daných podmínkách nejlepší možný a tím (asi) nepůjde zevnitř vylepšit. Chce to tedy změnu zvenčí, a jde o to, jakým způsobem k ní dospět. A první krok je připustit si, že něco není optimální - což (nikoliv překvapivě) jde víc, než ztuha. U vás, u jiných, to je normální. Já jsem předsvědčenej, že represí jde sice ledacos zachránit, ale jenom dočasně. Až se na tuhle tragédii zapomene, vrátí se věci do starých kolejí (;-)). Policie ochabne, řidiči nestrpí delší čekání, peníze na nadpodjezd půjdou jinam atd. Takže jestli se má něco změnit, tak svižně. A jestli ne - pak je celá tahle veřejná debata jenom intelektuální cvičení s nulovou hodnotou.

0/−1
31.7.2015 9:13

M47i98c53h32a40l 74B94a76š50t94a 6424850185604

A do třetice Fialo : Dan Kostelňák se jistě nebude zlobit, když část jeho příspěvku pro Vás okopíruju (zbytek je osobní, a ačkoliv s ním víc, než souhlasím, tak se budu držet striktně podstaty věci) : " ... napr. v Nemecku je to jine. Krome cervene pouzivaji take oranzove vystrazne znameni a bezpecnostni spinace, ktere dokazou kalkulovat take rychlost prijizdejiciho vlaku a podle toho zapnout svetelnou signalizaci a zavory na prejezdu s adekvatni casovou prodlevou. K teto aplikaci neni potreba expert ze slaboproude elektroniky, staci davka logickeho mysleni. Tyto zabezpecovaci systemy vyrabi napr. Siemens. Stejne tak to je v Rakousku ci Holandsku. Spinace aktivujici bezpecnostni zarizeni na prejezdech v Cesku jsou spusteny v urcite vzdalenosti od prejezdu nehlede na rychlost vlaku a spusti to stejne pro vlaky jedouci 160km/hod nebo 60km/hod. V pripade probihajicich oprav v techto usecich je rychlost snizena az na 30km/hod. Potom tam budou ridici stat i vice nez 10min. O prejezdech ve Spojenych Statech, Japonsku nebo Francii a jejich zabezpecovacich systemech zvlaste vysokorychlosnich vlaku v porovnani s Ceskem neni ani treba diskutovat." *** No a já ještě přidám, že neuškodí systém pro kontrolu vyklizení přejezdu, aby těm makovicím, který přesto nebudou ochotni respektovat standardní signalizaci 1) dá zvukově a světelně najevo, že se o tom ví 2) že to je fakt životu nebezpečný 3) že mu automaticky přijde pokuta 4) že se má obávat o ŘP jestli se jedná o recidivistu 5) zastaví na trati provoz podobně, jako ten dispečer v jiném případě 6) přepne přejezd do bezpečnějšího režimu, kdy budou auta dýl čekat 7) zveřejní na netu video a fotky 8) od určité četnosti dostane SŽDC, Policie a obec výstrahu ať jedná, nebo se přejezd prostě uzavře / zastavi se na něm provoz vlaků se všemi důsledky - pro SŽDC, Policii a obec. Nikdo z nich si v kritickejch situacích nemůže dělat, co chce, ale to, co je potřeba. Klidně na příkaz či rozkaz, chcete-li.

0/−2
31.7.2015 11:34

J62a76n 16W44a64c60l12a59v 7274235577158

Vjezd s vozidlem nad 3,5 t na přejezd na červenou - automaticky ze zákona trestný čin obecného ohrožení. To je jediné, co pro TIRáky platí.!!

+4/0
29.7.2015 17:53

J28a81r56o14s17l14a10v 45K94a88d83l83e62c 5481499152571

To by mělo být pro každé vozidlo.

+2/0
30.7.2015 11:24

M21i19c52h40a15l 42B92a86š27t74a 6754290855954

Kolo i člověka.

+2/0
30.7.2015 19:35

L92i14a27n27a 89V58o67l48k38o78v13á 9596276804276

A bude potom rychlík ještě rychlík? Myslím, že taková „rychlost“, aby každý trouba stihl projet na červenou, ani rychlostí není.

+5/0
29.7.2015 16:01
Foto

V59l80a97d63i20m22í65r 45V94o74l51k50o 6710242277819

Mám výborný nápad......a co kdyby ta auta třeba nejezdila na červenou?

+11/0
29.7.2015 13:33

M69i29c68h97a86l 68B43a32š86t66a 6624510145124

Neproveditelné.

0/0
30.7.2015 20:19

P35a38v42e69l 46K56o25c48i86a42n 1822910606807

Jenom na úseku Studénka - Ostrava Svinov  je asi devět přejezdů. Kdyby se brzdilo před každým, nestálo by ani za to se znovu rozdjíždět. Naopak tam, kde jsou přejezdy zabezpečené jen křížem a vlaky brzdí třeba na 10 km/h, si řidiči mnohdy myslí, že je fíra pouští, tak to tam taky nacpou těsně před vlak. Nadjezd na tomhle místě ve Studénce by stál desítky, ne-li stovky miliónů, to taky neni zadarmo,

+1/0
29.7.2015 13:29

J94i82ř25í 96K66ü64h85r 2770566610586

On tam již jeden nadjezd je. To pak raději zruší celý přejezd, nebo tam nechají jen pro pěší a cyklisty.

0/0
29.7.2015 18:21

P60e92t39r29a 87M34a98l82a53k70o49v25a 1428800570454

No ve Francii pro TGV radši udělali veškeré křížení mimoúrovňově, ale o u nás nehrozí z finančních i rozumových důvodů....

+3/−2
29.7.2015 12:54

M23a13r30t20i53n 85V50y70s15k71o78c35i16l 3442708525640

Tomu TGV to mimourovnove krizeni, diky kteremu ti cyklisti nevjeli do cesty vlaku?

+1/−1
29.7.2015 13:08

R23a84d97e63k 54J57a22n94a67t61a 9965506214752

To ovšem nebyla vysokorychlostí trať, ale TGV jedoucí nížší rychlostí po klasické trati. Na vysokorychlostních tratích (LGV) žádné předjezdy nejsou.

+2/0
29.7.2015 18:40

M81a33r82t37i41n 42R57u37z50i48c52k77a 1262288366137

No to u nas take ne, zadna VRT tu neni...

0/0
30.7.2015 19:56

M28i63c14h54a89l 26B44a60š24t48a 6744620415904

O 1 km/h pomalejší, to je kardinální rozdíl, co ? Právně ano, fakticky ne.

0/0
30.7.2015 20:00
Foto

G82e19o18r30g67i58s 34F20a86s24u32l79i36s 1696233153

Železnice s rychlostí vlaků do 160 km se kříží úrovňově v celé Evropě. Rychlejší, jež u nás nejsou, jsou mimoúrovňové.

+5/0
29.7.2015 13:19

J14a44r77o48s34l92a32v 56K70a37d43l66e92c 5791289182621

Ale zabezpečení těch přejezdů je trochu jinde.

0/0
30.7.2015 11:23

M87a17t61ú94š 17B20e15n45a68k 9398934662743

TGV jazdí "trochu" vyššími rýchlostami. Ale na slovensku sa na koridoroch od roku 2005 sa budujú iba mimoúrovnové, predtým sa na 4. koridore robili aj úrovnové, ale tam je nižšia rýchlosť.

0/0
29.7.2015 13:30

-92- 63-33- 8534344689573

Mnohem levnejsi a vychovnejsi reseni je namontovat vlakum na cumak poradnou radlici.

+6/0
29.7.2015 12:49

J95a22r43o83s24l97a20v 86S96i76r30o31k52y 7610283174354

Nesmysl :-/

0/0
29.7.2015 13:01

M97i52c48h70a38l 28B57a62š27t76a 6694670725384

Ale zas tak ne. Pinďolínu deformační zóny (?) dost chybí, dalo by se víc zabezpečit před čelní srážkou, né že ne.

0/0
30.7.2015 19:38

A55n73d82r92e39j 20O48l60e32k95s17a 3345801417261

Už to tak vypadá, že se tuzemská železnice bude muset inspirovat Divokým západem a začít instalovat chytače volů....

+6/0
29.7.2015 15:10

P46a53v50l12a 15S46k98l70e14n57á51ř15o64v65á 7449924202

Problém je na straně řidičů, kteří nechápou, že červená znamená "Kujva, zastav."

+13/0
29.7.2015 12:40

M37i18c56h91a95l 87B44a24š94t86a 6134870475424

Stůj, lehni a vydrž. A pohni se až na Volno. Pes by to zvládl líp.

+1/0
30.7.2015 19:39

I21v32o 81H84r59o32š 9236312353503

Mají pravdu, odborníci. Snížením rychlosti motorových vozidel na 20 km/hod bychom umožnili řidičům daleko dřív reagovat na opilce. A pracovní úrazy by se určitě velmi omezily, kdybychom do práce chodili jen pro výplatu.

+9/0
29.7.2015 12:31

M36a83r31t35i62n 96V55y66s39k71o40c70i14l 3182888615540

když je přejezd hodnocen jako extrémně nebezpečný a trasa vede centrem města,“ míní Radek Ondruš,

Byl ten pan nekdy ve Studence, nebo videl ji aspon na mape? Trat rozhodne nevede centrem mesta...achjo, to je ynteligentu, vyjadrujicich se k necemu...

+5/0
29.7.2015 12:27

J24o70s31e13f 83H10á68j13e71k 6538430629182

...navrhuji, aby před každým vlakem běžel muž s červeným praporkem...:-P

+10/0
29.7.2015 12:26

M59i15c94h35a65l 55B60a60š92t69a 6334160425794

Sem a tam po přejezdu. Jo, to by šlo. A pokud by mohl na místě sbírat řidičáky, tak ani popel.

0/0
30.7.2015 19:41

M13i48l90a20n 79K51o42s 5616758213780

To odpovídá tomuhle bordelu. Vlaky budou brzdit aby šmejdi mohli jezdit jak se zachce. Kácí se stromy podle cest aby šmejdi mohli jezdit jak se zachce. Přidá se nemakačenkům aby šmejdi nekradli atd atd..:-)[>-]

+15/0
29.7.2015 12:23

P15e79t47r 34J93a92r82o23c94h 7190323215988

Spíš by bylo lepší nastavit signalizaci na přejezdech tak, aby se nespouštěla tak dlouho předtím, než jdou závory dolů.

+1/−9
29.7.2015 12:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.