Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

To můžeme zrušit rychlíky, odmítá SŽDC nápady na brzdění před přejezdy

Již druhá tragická nehoda rychlovlaku ve Studénce otevřela debatu o tom, jestli mají vlaky jezdit přes přejezdy rychlostí 160 kilometrů za hodinu. Podle odborníků by při podobných haváriích klesl počet obětí a zraněných. Správa železniční dopravní cesty vidí ale hlavní problém v neukázněných řidičích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F38r18a41n17t80i75š57e81k 59K31r30u56p19i90č31k82a 2221669669848

Tohle mohlo napadnout jen někoho s IQ tykve. Za vše mohou nízké tresty a postihy hřešících řidičů. Okamžité odebírání řidičáků až na 5 let plus automatické obvinění z obecného ohrožení pouze s nepodmíněným trestem i jen na 3-6 měsíců, žádné podmínky, by vyřešilo 98% všech případů. V dnešní době dát 2 WiFi kamery, které po rozeznění zvukového znamení budou přejezd monitorovat, přece není problém. Peněz na jiné hovadiny se vždy najdou, tak proč ne jednou na užitečnou věc ;-)

+3/0
31.7.2015 15:18

P94a89v27e53l 65V73o21n87d25r44á70k 4226921959387

Když jedu po staré silnici Praha-Kolín, tak skoro před každou křižovatkou v polích je snížení rychlosti na 70 km/h. Taky nevím, proč musím brzdit a pak se znova rozjíždět. Jak je možné, že u křížení dvou silnic auto jedoucí po přímé hlavní silnici musí zbrzdit, zatímco u křížení silnice a železnice vlak brzdit nemusí? Ani trochu? Že by každou situaci posuzovali jiní experti na jinou dopravu?

0/−4
31.7.2015 8:18

M36i33c48h92a62l 94B24a97š52t31a 6284100915214

Jo dráha, to jsou páni. Takhle uvažují a nechce se jim z té privilegované pozice ustoupit. A jestli se rozhodnou poslat ve 160 vlak mezi auta (i když BY tam neměla být), tak je to rozhodnutí konečný. A nejede přes něj vlak :-)

0/−6
31.7.2015 11:13

M61a37r77t77i93n 33R48u89z86i50c17k63a 1682668256607

http://hradec.idnes.cz/ridic-prejel-koleje-v-cernozicich-na-cervenou-a-malem-se-srazil-s-vlakem-134-/hradec-zpravy.aspx?c=A150730_151108_hradec-zpravy_pos

0/0
30.7.2015 20:52

M18a62r22t62i93n 59R72u73z14i88c79k90a 1742328466727

Nekdo poukazal na japonsko, me se tam libi na prejezdech nektere drobnosti:

1. Instrukce u prejezdu + znacky

2. Vystrazna svetla byvaji jak pred tak i za prejezdem

3. zavora na vjezdu jde dolu prakticky hned, na vyjezdu pozdeji

4. prejezdy ukazuji i smer z ktereho smeru pojede vlak

To vse i na tratich, kde jezdi vlaky shinkansen (s omezenou rychlosti podobnou i u nasich tratich, napr. Yamagata Shinkansen), ale hlavne, malokdo si tam dovoli nedodrzet predpisy a vjet na trat pokud blikaji svetla!

0/0
30.7.2015 20:51

V29l76a62s17t91i43k 98R71o89š46l45a96p85i97l 8360578821

No já nevím, školy nemám, ale nebudou si pak řidiči stěžovat, že musí neúměrně dlouho stát na přejezdu, než ten vlak přejede?

0/0
30.7.2015 13:06

J90o23s65e86f 39H26r12n63č14i73ř15í52k 8560253640143

Jaký by byl rozdíl mezi osobákem a rychlíkem ? Osobák zastaví v každé stanici,

rychlík před každou stanicí !!

0/0
30.7.2015 12:41

J43a44r91o13s18l68a73v 63K49a71d57l23e75c 5861159622321

Tak předně se rychlíky neměly pouštět na neadekvátně zabezpečenou trať.

0/−7
30.7.2015 11:22

P18e82t18r 80F85i89a59l60a 9523876693923

Pane Kadleci, tak předně byste neměl kritizovat něco, čemu nerozumíte.:-)

Ta trat´ je zabezpečna správně.

+3/0
30.7.2015 12:31

M29i42c31h79a92l 52B63a44š53t74a 6324490125464

Trať je zabezpečena dle příslušných předpisů. Ale nikoliv správně, ty předpisy totiž nejsou správné. Hlavně povolením 160 km/h na úrovňovém přejezdu. Je tady zájem železnice nadřazenej nad bezpezpečnost provozu. Asi jako když je značka Pozor zvěř tam, kde by měl být spíš plot. Čirý alibismus. Pak je totiž značka k ničemu a pokud ji má brát řidič vážně, tak musí jet krokem. A tady pokud to mají strojvůdci brát vážně, tak by taky měli jezdit krokem. Můžou jet mnohem rychlejc, ale následky si spolu s cestujícíma pak přičtou na vlastní triko (kůži).

0/−4
30.7.2015 19:35

P66e68t87r 86F26i67a52l30a 9483416563323

Ty předpisy jsou stejné v celé Evropě!

Kdo jste, že si dovoluje vykládat, že předpisy nejsou správné? Mně se naopak zdá, že alibismus zde předvádíte vy. Přirovnání k ceduli se zvěří také sedí. :-/

Chcete tedy říct, že řidiči u nás jsou neukáznění, prostě jako zvěř, nedodržují předpisy a pokud budou ještě tak přihlouplí jako ten Polák, musíme změnit předpisy jen pro naši republiku?

+4/0
30.7.2015 19:49

M56i54c41h52a64l 79B14a69š30t38a 6354430825444

Ano. U nás jsou řidiči neukáznění a chovají se jako zvěř. A zhoršuje se to. Pak máte 2 možnosti - změnit je (a to nejen naše, ale i cizí) nebo zpřísnit či zpřesnit technické zabezpečení. No a celej alibismus je postavenej na předpokladech, který se ale nedaří naplňovat. Vysoké náklady, obvyklá praxe, hustota provozu - to je fuk, co. Prostě dráha posílá lidi do rizika, nechá si za to zaplatit, a nechce slyšet, že to jejich podnikání za sebou zanechává mrtvoly. Srovnejte to s leteckou dopravou a se způsobem, jak se vyrovnávají s katastrofama, který mají často příčinu v lidským selhání. Jenže si tu možnost připouštějí - ale SŽDC + ČD (a další) ne. A to je trestuhodný, pane Fialo. Samozřejmě v tom nejsou sami, ale přeci jen se jedná - nebo mělo by se jednat - o kvalitnější organizaci, než je nějakej malodopravce s pár kamionama řízenejma kdovíkým. Prostě úpadek, sorry.

0/−2
30.7.2015 20:11

M51i27c77h42a59l 68B77a49š32t90a 6724640705114

Mimochodem, jak si stát usmyslí, že bude vybírat mýto, tak se může přetrhnout, a kvůli pěnězům zorganizuje slušně masivní online měření. Ale kvůli vlaku ? Proč jako ? Z toho prachy nekoukaj, tak ať se snaží někdo jinej. Chtělo by to americký právníky a právo, který by pro pasažéry a (možná) strojvůdce dokázali vysoudit likvidační odškodnění. Pak by se těm kolejovejm šášulům a jejich bratránkům na kolech dost nevyplatilo se takhle chovat resp. to nechat tak daleko dojít. [>-]Rv Tabákový (a další) firmy by mohly vyprávět. Bez nich by byly reklamy na rakovinu mezi každým televizním vysíláním. Howgh.

0/0
30.7.2015 20:18

P50e97t93r 88F33i69a94l18a 9123116193513

Nevím, jak jsou ty drážní organizace kvalitní, podstatné je, že zabezpečovací zařízení na našich hlavních tratích kvalitní je.

Nejschopnější lidé v oboru slaboproudé elektrotechniky z celé Evropy vymýšlejí zabezpečovací zařízení na železnici, ale vy a pár vám podobným si dovolujete mluvit do věcí, do kterých evidentně nemáme příliš přehled.

Při nehodě se železnice ničím neprovinila, nebylo to lidské selhání jejich zaměstnaců,  je to problém silniční dopravy.

Promiňte, ale mám dojem, že se vyjadřujete jako dítě ve škole, chlapečkové moc křičí, tak by se asi měla zavřít okna, aby to nebylo slyšet ven, místo toho, aby je jejich nekázeň řešila a zpřísnily se tresty.

+2/0
30.7.2015 20:26

M44i42c25h37a42l 54B14a81š26t34a 6524150815864

To, že je JEDNOZNAČNĚ vinný řidič kamionu, o tom není vůbec sporu. ALE - není sám. Resp. zažitá praxe směřuje ho najít, zavřít a odsoudit. Ale uvědomit si, že není něco optimálně vyřešený v organizaci železničního provozu, minimálně tam, kde se kříží se silniční, se nikomu moc nechce. Opravdu nemám přehled, jak kvalitní jsou inženýři, který se specialitují na zabezpečovací techniku resp. kolik se jim dostává pozornosti a prostředků, ale možnosti, které současná dráha využívá ani zdaleka neodpovídají současným možnostem HW/SW. Kulhají o (desítky ?) let za vývojem v oboru NIKOLIV železničním, ale obecně technologickým. Zeptejte se třeba v Googlu, což dávno není jen vyhledávač .... jo a mimochodem, někde tady v diskuzi zaznělo, že je Pendolino dost zastaralý a mohlo by poskytovat větší ochranu. Prostě a jednoduše - jde o peníze a nikomu se nechce investovat do zlepšení bezpečnosti, pokud to není nezbytně nutné. Co stačilo dnes, musí stačit i zítra - a pozítří. To je tak v kostce podstata problému a jestli Vám to přijde infantilní, tak počkejte až půjdu na střední ;-) Jinak trestu smrti zdar - navrhoval bych přivázat na koleje a rozčtvtit pomalujedoucí drezínou. ;-(

0/0
30.7.2015 20:44

P53e17t31r 49F79i98a18l12a 9283326443463

Nevím, po kolikáté mám opakovat, že české hlavní tratě jsou zabezpečeny zcela stejně jako tratě v západní Evropě.... a na výzkumu se samozřejmě spolupracuje.

Nadúrovňové křížení je v Evropě na nově postavených vysokorychlostních tratích, ale i tam, kde se vjíždí do nádraží a rychlost se snižuje na 160km, mají přejezdy zabezpečené přesně tak jako ve Studénce.

Nejsem železničář, ale mám určité technické znalosti, umím si představit, jak funguje zabezpečovací zařízení na železnici, dle čeho se řídí zabezpečení přejezdů ....a nevidím žádnou zaostalost.

Pendolíno není zaostalý typ, je to naopak chytře vymyšlený rychlovlak, který je uzpůsoben rychlé jízdě na normálních tratích. Současná nehoda je fatální také proto, že kamion vezl plechy, jinak říkali v televizi, že Pendolíno se ukázalo jako docela odolné .... a já tomu věřím. Je tam prý horší úniková cesta pro strojvedoucího, ale to vás jistě nebolí.

V čem zaostává železnice podle Google, měla by přenášet vzduchem neukázněné  řidiče? ;-D Kdybych to bral podle sci-fi knih, tak vyloženě ´zaostalá´ je silnice, tam už kdysi psali, že auta budou jezdit na nějakých magnetických pruzích, aby vždy jela bezpečně. :-)

+2/0
30.7.2015 21:24

M19i22c48h42a25l 76B32a17š33t45a 6334940575284

Nevím, kolikrát to mám opakovat, ale TO NESTAČÍ. Hm, a vyprošuju si, že "Vás to jistě nebolí". Máte sice "určité technické znalosti", ale hodně malou představivost, technický rozhled, ale hlavné nedostatek vůle přemýšlet jinak, než jste zvyklý. Netuším, co děláte, ale k železnici budete mít blízko. Možná byste si mohl dát nějakej čas pohov a vrátit se k tomu po nějakém čase. Přestanete trpět "provozní slepotou" a líp to strávíte. Zkuste začít rozborem toho, co jsem Vám odpověděl. Vtipkování a hraní si na hlupáka je sice zábavné, ale k ničemu nevede. Nashle.

0/−3
30.7.2015 21:38

P59e87t84r 26F55i87a17l45a 9253876863623

Tak vy si na hlupáka jen hrajete, pane Bašto.... a já myslel, že své výplody myslíte vážně.

Ani jsem nevtipkoval přirovnáním s křičícími chlapečky, byla to ironie a částečně také pravda, protože přesně tak reagujete, nehoda nebyla způsobena železnicí, ale vy hulákáte, co se tam děje špatně. Připadáte mi stejně ´inteligentní´ jako právnička, která vykřikovala, že dívka, zabitá na refýži, je spoluviník, měla uskočit před zfetovaným a opilým řidičem.

Vyprošujte si, co chcete, názorně jste předvedl, že chcete vinu řidiče svést také na někoho od dráhy, jedno zda na ČD nebo SŽDC, takže pochybuji, že by vás nějak zajímal ten strojvedoucí.

Tipnul jste si mne špatně, mne vaše kecy o provozní slepotě nemohou urazit, protože to se mnou nesouvisí. K železnici mám blízko jako cestující, mám vlaky rád, procestoval jsem s nimi v podstatě celou Evropu, samozřejmě již před léty TGV, Talgo atd.

Jsem schopen pochopit, jak zabezpečovací zařízení funguje, ale na řvouny vašeho druhu to bude zřejmě příliš složité. Proto budete mlít dokola, není to bezpečné, ne a ne, dupněte si nožičkou, sice ničemu nerozumíte, ale mistr Google vám přece poradí. ;-D

Celé Evropě zabezpečení vyhovuje, jen u nás se někteří jedinci zastávají nezodpovědných a k tomu značně přitroublých řidičů, a místo toho, aby policie šla tvrdě po nich, pokutovala je a odebírala řidičáky, budou ´odborníci´ a ředitelé zeměkoule vymýšlet fantasmagorie. Rv

+2/0
31.7.2015 0:20

M31i20c43h42a23l 92B92a95š44t91a 6434820195754

Když si škrtnete Vaše doměnky a tom, jaký jsem a o co mi jde, plus osobní invektivy, tak z Vás vypadla jenom jedna relevantní informace - chápete, jak zabezpečovací zařízení funguje. To je dobrý základ. Takže si sedněte a položte si otázku. Co by se tak asi dalo / mělo udělat, aby byla tahle tragická nehoda (u nás) poslední. Čistě technicky, bez starosti o náklady, bez nemístného optimismu ohledně dodržování dopravních předpisů. A pokud najdete řešení, máte naději. Pokud ne, počítejte s tím, že se něco podobného bude opakovat. Chápete tedy, o co mi jde ?

0/−1
31.7.2015 8:54

P82e73t63r 18F82i36a91l61a 9483296273123

Vážený pane Bašto, není vám trapné vytrhovat z konceptu pouze část věty, abyste překroutil význam? Nevíte, že záměrná polopravda je lží? Napíšu vám to tedy znovu: ´Na řvouny vašeho druhu bude zřejmě příliš složité pochopit, jak zabezpečovací zařízení funguje´. Na tratích o rychlosti do 160 km mohou být přejezdy zabezpečené jako ve Studénce, nejen u nás, ale v celé Evropě a vaše kázání to nezmění.

Pokud bych to mohl ovlivnit, tak bych ´vylepšení stavu´ dle vašich návrhů nikdy nechtěl. :-)

Laskavě se uklidněte a smiřte se s tím, že ve Studénce je viník pouze ten bezohledný řidič.... a tudíž žádné snižování rychlosti přes přejezdy není potřeba.

Musíte strašně trpět, když ´páni z dráhy nechtějí ustoupit z privilegované pozice´. Můžete brečet a vyhrožovat: ´A jestli se rozhodnou poslat ve 160 vlak mezi auta´! ;-D Tento citát svědčí o vaší primitivní logice, to už ani není k smíchu, vlak poslaný mezi auta.... Chudáci řidiči, oni snad budou muset čekat u přejezdů.

P.S. Zkuste se vrátit do školy, aby vás naučili slušnému oslovení.

0/0
4.8.2015 1:58

M76i55c38h72a96l 60B55a61š54t22a 6734900315404

Nebo jinak - Vy a Vám podobně smýšlející lidé nenajdou zlepšení současnýho stavu, pokud nezmění zažitej způsob uvažování. Říká se tomu "provozní slepota". Protože současnej stav je v daných podmínkách nejlepší možný a tím (asi) nepůjde zevnitř vylepšit. Chce to tedy změnu zvenčí, a jde o to, jakým způsobem k ní dospět. A první krok je připustit si, že něco není optimální - což (nikoliv překvapivě) jde víc, než ztuha. U vás, u jiných, to je normální. Já jsem předsvědčenej, že represí jde sice ledacos zachránit, ale jenom dočasně. Až se na tuhle tragédii zapomene, vrátí se věci do starých kolejí (;-)). Policie ochabne, řidiči nestrpí delší čekání, peníze na nadpodjezd půjdou jinam atd. Takže jestli se má něco změnit, tak svižně. A jestli ne - pak je celá tahle veřejná debata jenom intelektuální cvičení s nulovou hodnotou.

0/−1
31.7.2015 9:13

M11i61c82h67a54l 12B16a79š15t43a 6814170145594

A do třetice Fialo : Dan Kostelňák se jistě nebude zlobit, když část jeho příspěvku pro Vás okopíruju (zbytek je osobní, a ačkoliv s ním víc, než souhlasím, tak se budu držet striktně podstaty věci) : " ... napr. v Nemecku je to jine. Krome cervene pouzivaji take oranzove vystrazne znameni a bezpecnostni spinace, ktere dokazou kalkulovat take rychlost prijizdejiciho vlaku a podle toho zapnout svetelnou signalizaci a zavory na prejezdu s adekvatni casovou prodlevou. K teto aplikaci neni potreba expert ze slaboproude elektroniky, staci davka logickeho mysleni. Tyto zabezpecovaci systemy vyrabi napr. Siemens. Stejne tak to je v Rakousku ci Holandsku. Spinace aktivujici bezpecnostni zarizeni na prejezdech v Cesku jsou spusteny v urcite vzdalenosti od prejezdu nehlede na rychlost vlaku a spusti to stejne pro vlaky jedouci 160km/hod nebo 60km/hod. V pripade probihajicich oprav v techto usecich je rychlost snizena az na 30km/hod. Potom tam budou ridici stat i vice nez 10min. O prejezdech ve Spojenych Statech, Japonsku nebo Francii a jejich zabezpecovacich systemech zvlaste vysokorychlosnich vlaku v porovnani s Ceskem neni ani treba diskutovat." *** No a já ještě přidám, že neuškodí systém pro kontrolu vyklizení přejezdu, aby těm makovicím, který přesto nebudou ochotni respektovat standardní signalizaci 1) dá zvukově a světelně najevo, že se o tom ví 2) že to je fakt životu nebezpečný 3) že mu automaticky přijde pokuta 4) že se má obávat o ŘP jestli se jedná o recidivistu 5) zastaví na trati provoz podobně, jako ten dispečer v jiném případě 6) přepne přejezd do bezpečnějšího režimu, kdy budou auta dýl čekat 7) zveřejní na netu video a fotky 8) od určité četnosti dostane SŽDC, Policie a obec výstrahu ať jedná, nebo se přejezd prostě uzavře / zastavi se na něm provoz vlaků se všemi důsledky - pro SŽDC, Policii a obec. Nikdo z nich si v kritickejch situacích nemůže dělat, co chce, ale to, co je potřeba. Klidně na příkaz či rozkaz, chcete-li.

0/−2
31.7.2015 11:34

J70a69n 70W23a24c21l26a46v 7664715947828

Vjezd s vozidlem nad 3,5 t na přejezd na červenou - automaticky ze zákona trestný čin obecného ohrožení. To je jediné, co pro TIRáky platí.!!

+4/0
29.7.2015 17:53

J36a56r30o69s98l71a85v 52K34a39d77l80e74c 5251949952491

To by mělo být pro každé vozidlo.

+2/0
30.7.2015 11:24

M94i89c88h55a94l 90B84a51š60t75a 6204240645944

Kolo i člověka.

+2/0
30.7.2015 19:35

L21i72a71n74a 59V59o45l44k20o30v60á 9356406904886

A bude potom rychlík ještě rychlík? Myslím, že taková „rychlost“, aby každý trouba stihl projet na červenou, ani rychlostí není.

+5/0
29.7.2015 16:01
Foto

V47l98a26d29i96m70í80r 15V36o40l64k44o 6270472947759

Mám výborný nápad......a co kdyby ta auta třeba nejezdila na červenou?

+11/0
29.7.2015 13:33

M38i69c44h66a17l 13B49a44š46t14a 6604790675934

Neproveditelné.

0/0
30.7.2015 20:19

P69a60v93e61l 23K76o92c94i66a33n 1392670446447

Jenom na úseku Studénka - Ostrava Svinov  je asi devět přejezdů. Kdyby se brzdilo před každým, nestálo by ani za to se znovu rozdjíždět. Naopak tam, kde jsou přejezdy zabezpečené jen křížem a vlaky brzdí třeba na 10 km/h, si řidiči mnohdy myslí, že je fíra pouští, tak to tam taky nacpou těsně před vlak. Nadjezd na tomhle místě ve Studénce by stál desítky, ne-li stovky miliónů, to taky neni zadarmo,

+1/0
29.7.2015 13:29

J93i24ř27í 95K24ü54h32r 2640946330816

On tam již jeden nadjezd je. To pak raději zruší celý přejezd, nebo tam nechají jen pro pěší a cyklisty.

0/0
29.7.2015 18:21

P44e59t80r81a 91M19a10l46a41k70o14v50a 1648340280814

No ve Francii pro TGV radši udělali veškeré křížení mimoúrovňově, ale o u nás nehrozí z finančních i rozumových důvodů....

+3/−2
29.7.2015 12:54

M43a12r21t36i49n 68V15y49s31k85o64c65i23l 3712148645690

Tomu TGV to mimourovnove krizeni, diky kteremu ti cyklisti nevjeli do cesty vlaku?

+1/−1
29.7.2015 13:08

R79a77d26e22k 22J74a23n39a30t12a 9735896734612

To ovšem nebyla vysokorychlostí trať, ale TGV jedoucí nížší rychlostí po klasické trati. Na vysokorychlostních tratích (LGV) žádné předjezdy nejsou.

+2/0
29.7.2015 18:40

M71a94r72t88i62n 83R96u42z75i53c40k59a 1162548446337

No to u nas take ne, zadna VRT tu neni...

0/0
30.7.2015 19:56

M69i65c48h79a84l 55B11a69š30t37a 6964960285654

O 1 km/h pomalejší, to je kardinální rozdíl, co ? Právně ano, fakticky ne.

0/0
30.7.2015 20:00
Foto

G41e59o57r33g91i69s 50F81a51s80u72l46i12s 1726803613

Železnice s rychlostí vlaků do 160 km se kříží úrovňově v celé Evropě. Rychlejší, jež u nás nejsou, jsou mimoúrovňové.

+5/0
29.7.2015 13:19

J68a67r93o96s41l17a51v 93K76a26d93l12e67c 5351859982241

Ale zabezpečení těch přejezdů je trochu jinde.

0/0
30.7.2015 11:23

M19a22t80ú12š 81B62e74n82a87k 9248664162473

TGV jazdí "trochu" vyššími rýchlostami. Ale na slovensku sa na koridoroch od roku 2005 sa budujú iba mimoúrovnové, predtým sa na 4. koridore robili aj úrovnové, ale tam je nižšia rýchlosť.

0/0
29.7.2015 13:30

-52- 38-87- 8684684399133

Mnohem levnejsi a vychovnejsi reseni je namontovat vlakum na cumak poradnou radlici.

+6/0
29.7.2015 12:49

J31a33r33o17s63l56a75v 75S47i23r25o94k72y 7320923594104

Nesmysl :-/

0/0
29.7.2015 13:01

M59i85c15h28a23l 53B92a84š86t38a 6724640245984

Ale zas tak ne. Pinďolínu deformační zóny (?) dost chybí, dalo by se víc zabezpečit před čelní srážkou, né že ne.

0/0
30.7.2015 19:38

A66n55d95r91e84j 88O72l48e34k85s98a 3455731977711

Už to tak vypadá, že se tuzemská železnice bude muset inspirovat Divokým západem a začít instalovat chytače volů....

+6/0
29.7.2015 15:10

P42a24v59l78a 86S19k81l34e83n17á79ř40o32v75á 7289134202

Problém je na straně řidičů, kteří nechápou, že červená znamená "Kujva, zastav."

+13/0
29.7.2015 12:40

M32i24c58h48a76l 39B17a70š37t20a 6614280295774

Stůj, lehni a vydrž. A pohni se až na Volno. Pes by to zvládl líp.

+1/0
30.7.2015 19:39

I78v93o 22H53r23o23š 9846372893843

Mají pravdu, odborníci. Snížením rychlosti motorových vozidel na 20 km/hod bychom umožnili řidičům daleko dřív reagovat na opilce. A pracovní úrazy by se určitě velmi omezily, kdybychom do práce chodili jen pro výplatu.

+9/0
29.7.2015 12:31

M31a21r84t15i57n 49V71y16s82k87o22c59i48l 3322658835510

když je přejezd hodnocen jako extrémně nebezpečný a trasa vede centrem města,“ míní Radek Ondruš,

Byl ten pan nekdy ve Studence, nebo videl ji aspon na mape? Trat rozhodne nevede centrem mesta...achjo, to je ynteligentu, vyjadrujicich se k necemu...

+5/0
29.7.2015 12:27

J18o59s97e29f 15H63á38j10e45k 6198320149892

...navrhuji, aby před každým vlakem běžel muž s červeným praporkem...:-P

+10/0
29.7.2015 12:26

M35i93c33h73a26l 64B54a12š22t86a 6484540455414

Sem a tam po přejezdu. Jo, to by šlo. A pokud by mohl na místě sbírat řidičáky, tak ani popel.

0/0
30.7.2015 19:41

M65i29l55a89n 87K38o70s 5766778913640

To odpovídá tomuhle bordelu. Vlaky budou brzdit aby šmejdi mohli jezdit jak se zachce. Kácí se stromy podle cest aby šmejdi mohli jezdit jak se zachce. Přidá se nemakačenkům aby šmejdi nekradli atd atd..:-)[>-]

+15/0
29.7.2015 12:23

P26e57t55r 14J22a39r49o12c92h 7620273355748

Spíš by bylo lepší nastavit signalizaci na přejezdech tak, aby se nespouštěla tak dlouho předtím, než jdou závory dolů.

+1/−9
29.7.2015 12:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.