Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Běženci vzali tunel pod La Manche ztečí, chtěli se dostat do Británie

Zhruba 2 000 migrantů se v noci na úterý pokusilo vniknout u francouzského Calais do Eurotunelu pod Lamanšským průlivem ve snaze dostat se do Británie. Provoz tunelu byl kvůli tomu pozdržen asi na jednu hodinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M29a80r70i29e 60M90a81l84a 8145564766454

Proč zde stále čtu jen o běžencích ve Francii, Itálii, Řecku atp.

Kdy se již začneme zaobírat svoji vlastní zemí?

Policie během noci zadržela čtyři desítky běženců, z toho třináct dětí. Informoval o tom ministr vnitra Milan Chovanec s tím, že počty zachycených uprchlíků se rychle zvyšují. Za první půlrok jich byly tři tisíce, v příštím roce vnitro počítá s příchodem pěti až sedmi tisíc nelegálních migrantů.!!

ČT 24

+2/0
29.7.2015 12:37

M63a42r62e14k 85H84r77u95b12y 6837122891618

otazka je, zda ty "deti" nebyli je dobre informovani migranti ;-)

0/0
29.7.2015 12:55

M62a52r79i93e 78M58a93l36a 8705234196154

No to byli. Bohužel. ;-€

0/0
29.7.2015 14:02

L44u69d45m84i27l78a 79S95t29r65a40k21o18v80a 4786332512523

a...? deportovali je ? ne ? to jsme ale idioti, takoví sebevražední atentátníci

0/0
29.7.2015 10:22

T44o78m80á66š 97P48a11k 5892357979

víte co si myslím, že je nejhorší čeho nás ti komunisti zbavili? Víra. Ne proto, že bych byl nutně přesvědčen, že je třeba chodit do kostela, ale proto, že víra s sebou nese pokoru. Pokoru, že mám za co děkovat, když žiji jak žiji.... A pokora s sebou nese i soucit.. Bez těchto dvou lidských potřeb, žádná Evropská kultura nebude, protože na nich stojí...

0/−4
29.7.2015 10:09

P82e18t92r 28M52i97k50e24š 4410211836154

Omlouvám se, ale to je tak naivní názor, že ho přece nemůžete myslet vážně. Jako jo bylo by to moc hezký kdyby to tak fungovalo ( ty po mně kamenem já po tobě chlebem ), ale uvědomte si že kdyby se timhle lidi řídili tak dneska žádná Evropa ani neexistuje ( halvně by ani nikdy nevznikla ).

+5/0
29.7.2015 10:34

T31o93m42á96š 21P68a85k 5962787699

?

pane kolego projděte si evropské dějiny, doporučuji renesanci a humanismus. Pokud mluvíme o evropské kultuře a tradici, pak bez těchto období, byste byl nevolníkem na poli a manželku by vám před svatbou přefikl hradní pán (jak tuhle "velmi vtipně" poznamenal Zeman).. (to byl žert)

0/−1
29.7.2015 10:54

V84l28a77ď40k34a 77Č71e96r82n36a53j81o23v20á 2718219673191

No, nejsem si sice jistá, ale mám pocit, že jsem v nějaké TV debatě k tématu zaslechla, že nic takového jako právo první noci nikdy neexistovalo, že to je jen folklór... A nestojíme jen na křesťanské tradici, ale stejnou měrou na antické. Jenže současná multikultura a pluralita naprosto rozmělnila jakékoliv vůdčí víry a ideologie, což je na jednu stranu dobře, ale na druhou stranu jsme pak proti nějaké jednotné ideologii či víře slabí.

0/0
29.7.2015 11:24

T39o63m90á40š 67P39a56k 5852347109

Vlaďko máte pravdu, nezapomínejte ale, že antická civilizace má pokračování v Říši římské, která křesťanství přijala jako jediné náboženství, takže oddělovat to od sebe opravdu nejde...

Představovat si Islám jako jednotnou frontu jediné víry je strašlivá chyba. Je na tom podobně jako Křesťanství dnes...

0/0
29.7.2015 11:52

M44a37r56e60k 49H80r31u34b98y 6107752661248

ovsem mezi tim byla obdobi, ktera pomohla ruzne najezdnicke hordy udrzet daleko od hranic - ta vlastni hranice rozsirit tak, ze si bylo mozne renesanci humanismus ekonomicky dovolit ;-)

Kazdej moralni predpoklad musi bejt futrovanej klackem :-P

+1/0
29.7.2015 12:57

M78a54r59t47i82n47a 53M70o69u49d32r25á 7620113876969

Afričtí běženci tato období vynechali....

0/0
29.7.2015 13:31

J70a55r44o66m22í55r 12K21r77á17l 4140129754379

Možná se budete divit, ale v Evropě se považuje za slušné chování, chovat se podle Desatera (někteří s výjimkou prvních třech bodů), aniž by si to lidé uvědomovali.  A nejde zdaleka jen o věřící.

0/0
29.7.2015 11:44

T42o38m69á13š 42P76a24k 5122387369

ano máte pravdu, je to i součást našich zákonů...

0/0
29.7.2015 11:53

S29l80a74v86o34m45í85r 79B43e36n38e54š 6402107120324

Jak to souvisí s tím, že někde mezi Francií a Velkou Británií, tedy dvěma zeměmi, které nikdy nepatřily ke komunistickému bloku, se dějí ty věci, o nichž pojednává tento článek?

To jako ti přistěhovalci tam dělají neplechu v důsledku toho, co se před dosti dávnou dobou, která skončila v roce před 26 lety, dělo v jedné malé zemi, která je od Calais vzdálená více než tisíc kilometrů?

+2/0
29.7.2015 10:35

T52o47m69á75š 42P50a94k 5422177929

to nebyla reakce na to co se děje ve Francii, nebo Anglii, ale na komentáře zde. Ostatně, kdyby Angličani a Francouzi měli zde převažující názory, ani Anglie, ani Francie, by nevypadaly, jak vypadají...

0/−1
29.7.2015 10:56

R55i59c67h20a81r67d 26L18e46s40k80l24ý 6868425307347

Tak to jen doporučuji pobavit se s nějákým rodilým Angličanem, nebo Francouzem na téma spokojenosti s tímto stavem. Můžeme namítnout, že si za to jako koloniální velmoci mohou sami, ale obyvatelstvo s tím co se děje nesouhlasí stejně jako tady. A motat do toho víru, to je naprostá zhovadilost. Přesně proto si cením tolik rozšířeného ateismu v naší společnosti. To, že někdo věří a chodí do kostela ještě neznamená, že se nemůže chovat jako hovado. Příkladů bych dokázal vyjmenovat spousty.

+2/0
29.7.2015 12:15

J67o48s97e86f 96S68v10á19r34o76v42s61k92ý 3771856423795

Ano, diskuze je taková, jaká je. A myslím, že i oprávněně. A divíte se, když  každý vidí, jak naše vláda mlží, Brusel dělá jednu hloupost za druhou. Je třeba si uvědomit, že stále existují určitá pravidla chování, která jsou hned od samotného počátku nelegálními migranty porušována. Již samotný způsob jejich vstupu do schengenského prostoru. Britové v Schengenu nejsou a tak si na národní úrovni hlídají, to co pro Schengen měli dělat zejména Italové, Řekové. Proč naše media mlčí o tom, co prohlásil David Cameron na adresu uprchlíků a Frantíků a co vzkázal uprchlíkům. Celé to povede k úplnému odchodu Britanie z EU

0/0
31.7.2015 0:10

L40a89d36i21s33l54a69v 37H31a63š70k51a 4383606361550

Nechte migranty volne prochazet dal. Dokud se Británie nenastve a nevystoupi z EU. Dokud se Německo nenastve a nezopakuje historii...tak sem budou proudit porad davy africanu.

Možná zde budeme běhat v bílých podkolenkach a kozenych krátkých kalhotach a zdravit se heil Merkel, ale furt lepší jak se dat na islám nebo prdet do hliny nemyslite?

+2/−2
29.7.2015 10:02

R18i81c55h43a29r94d 85L58e57s84k15l35ý 6648255677547

Myslím, že ano. Obojí je stejně šílená představa. Problém vidím naopak v tom, že čím více vudou naše vlády nečinně přihlížet, tím víc se takové extremistické nálady budou v populaci šířit. A pak už je to jen kousek ke skutkům.

+1/0
29.7.2015 12:17

T48o43m55á52š 93P22a44k 5932387599

V USA žije cca 11mil nelegálních migrantů, o legálních ani nemluvme....

...nezdá se, že imigranti by byli důvodem k jakémukoli hroucení společnosti. že?

0/−11
29.7.2015 10:01

P75e15t38r 67M95i25k16e16š 4840951396974

Mno já teda nevim, ale zrovna Američani maj s menšinama dost velký problémy hlavně černochama a hispáncema. Nehledě na to, že mi teda vysvětlete když je to tam tak fajn tak proč maj n ahranicích s mexikem tu velkou zeď.

+11/0
29.7.2015 10:04

T59o45m13á77š 63P47a48k 5442717169

čili zdá se Vám, že USA, kvůli imigraci, je neúspěšná země, ano?

...trochu bych si na Vašem místě doplnil znalosti dějin.. (nic ve zlém)

0/−4
29.7.2015 10:07

L94a26d12i93s15l82a60v 94H46a60š15k69a 4293796291880

USA je uspesna země diky rozdmychavani a udržování války ve světě kam dodávají zbraně a poté tam pomáhají obnovovat území a získávají kontrakty na těžbu surovin.

A taky diky žití na dluh

+1/−2
29.7.2015 10:10

T88o89m29á58š 39P71a24k 5492837209

první a druhou světovou válku "rozdmýchala" Amerika?

....vážně?

+2/0
29.7.2015 10:15

L48a26d58i96s55l92a86v 68H20a22š65k12a 4203326541890

Ne. Aktuální konflikty. Jinak se jim ty svetove války hodily

0/−1
29.7.2015 10:26

T58o78m92á89š 25P33a57k 5732587589

píšete úplné nesmysly, nezlobte se... Přečtěte si pár knih o dějinách a pak se pusťte do jejich hodnocení... Dějiny opravdu "nevymyslíte"

0/0
29.7.2015 10:27

P25e23t75r 32M11i61k19e94š 4430441456494

Mno tak když už se tu chcete ohánět dějinama tak si laskavě uvědomte kdo tu zemi kolonizoval. Ano byly to nejbohatší a nejvyspělejší státy tehdejší doby ne banda černochů z pouště kde vtý době žili pořád v době kamenný. Jasně později si tam začali vozit trestance na těžkou práci ( ale opět zase Eropany, teprve když došli tak začali dovážet ostroky ). Ale ti původní osadníci byly normální evropani, kteří tady neměli žádný vyhlídky a jeli tam za tim že si zaberou kus půdy a budou tam pracovat. Co se týče moderních dějin tak USA už dávno neni to co bejvalo ještě před 30 lety a to je prostě fakt ovšem čim je to způsobený je rozhovor na delší dobu.

+5/0
29.7.2015 10:15

T15o21m81á59š 68P16a33k 5852787959

Pane kolego vážně?

co si něco přečíst o vlně imigrace do USA na přelomu 19 a 20 století.

byli to například Irové (víte něco o Irsku v té době? to byla nejchudší země Evropy), nebo židé vyhnaní z Ruska, ano mezi nimi byli majetní, ale 99,9% byli chudí lidé co byli na útěku, Poláci - Polsko bylo rozděleno mezi Rusko a Německo, Rusové, co si zachránili holý život a utíkali před komunisty...

Pane kolego 99% imigrantů do USA byli nemajetní co utíkali před bídou či útlakem (bavíme se o Evropě) a utíkali do tehdy chudé Ameriky... A tito lidé ji vybudovali...

+1/−1
29.7.2015 10:26

T13o49m23á45š 56P92a93k 5252677849

PS. Samozřejmě ale, že do USA se dostali lidé, kteří na cestu "sehnali dost peněz" a byli dost schopní a podnikaví... V tom se migrace neliší celé dějiny lidstva.

0/0
29.7.2015 10:29

P47e95t77r 72M91i86k21e13š 4910251876194

Takže evropani utekli za dalšíma eropanama. Já myslim že to odpovídá na všechno o čem se tu celou dabu bavíme že jo? A mimochodem tu vaší bohatou ameriku vybudovala hlavně první a druhá světová válka, který se ani jedna území USA jako takového vůbec nedotkla zbytek světa zvelký části zničila.

+1/0
29.7.2015 10:31

T53o18m73á80š 18P64a63k 5502497719

a zase vás opravím. Kdyby Amerika neměla před už před I. světovou válkou průmysl a infrastrukturu, které měla, nikdy by na válkách nevydělala. (a dopadlo by to úplně jinak) Toto není otázka zda byla dřív slepice nebo vejce, protože odpověď je zřejmá...

... zbytek světa? míníte, že Evropa je po Americe zbytek světa? jukněte na mapu ;-)

0/0
29.7.2015 10:34

P78e28t19r 35M19i64k15e26š 4100281756604

Aha mno já vás nechci zklamat, ale právě k největšímu rozšíření průmyslu a infrastruktury došlo právě během těch dvou válek ( proč vám asi nemusim vysvětlovat páč k tomu každej dojde logicky sám ). Co se týče zbytku světa takže podle Vás z toho zbytek světa vyšel vpohodě?  Mno to je zajímavej názor.

+1/0
29.7.2015 10:40

T11o18m42á18š 66P80a94k 5302937639

ano rozšíření jistě, nikoli ale od nuly a to se bavíme o I. světové. Při II. světové byla již Amerika bezesporu průmyslovou velmocí č. 1 

Nikdo netvrdí, že Amerika nevyrostla díky evropským válkám, to jim ovšem lze těžko vyčítat, že? A pokud tvrdíte, že Amerika jen z válek kumulovala zisky, zřejmě jste zapomněl na Marschallův plán..

O jakém zbytku světa jste mluvil? Třeba o Jižní Americe? Indii? Viděl jste mapu Číny jak velká část byla vlastně okupována? Co Afrika jak velkou část tam válka zasáhla? Blízký východ?

0/0
29.7.2015 11:17

D98a96n82i55e29l 77N25o20v25á39k 1141920396419

Marschallův plán je právě jedinečnou ukázkou profitu USA na II. světové, ale to bys asi nepochopil. Je však možnost doplnění znalostí.

+1/0
29.7.2015 11:35

T60o14m97á15š 36P84a40k 5772707259

Profit je trestný a dobročinnost povinná? To jsi asi nepochopil. Je však možnost doplnění vzdělání...

+1/0
29.7.2015 11:55

D97a12n49i47e36l 72N62o66v43á52k 1111820756809

netuším, o jaké dobročinnosti či trestnosti mluvíš.

Marshallův plán pomohl zničené Evropě a pomohl i Spojeným státům. Protože všechny peníze musely být utraceny ve Spojených státech, velmi to pomohlo k růstu amerického průmyslu. Stavěly se nové továrny, rozšiřovaly ty staré. Spojené státy zažívaly hospodářský boom. Z Marshallova plánu nikdo nedostal ani jeden jediný dolar! To nebyly peníze v hotovosti, ale pouze kredity na nákup strojů a různých technologických zařízení v USA. Finanční prostředky tak vlastně Spojené státy nikdy neopustily.Připoutání měn evropských států k dolaru díky tomuto geniálnímu plánu pana Marschalla nemá smysl řešit, bylo by to na tebe již příliš.:-P

0/0
29.7.2015 15:43

M74a64r53e95k 78H16r95u58b74y 6707642351168

Je tu jeden zasadni rozdil:

- Do AMERIKY jeli emigranti PRACOVAT. 

- Do EVROPY prijizdeji emigranti BRAT DAVKY.

Z toho vychazi, ze Amerika je zeme neomezenych moznosti, Evropa zeme neomezenych...ceho?

+4/0
29.7.2015 13:00

P86e13t55r 40M89i87k11e36š 4870431176734

ještě bych doplnil že podle mě se o evropský imigraci do ameriky vůbec pořádně ani mluvit nedá páč populace z USA je složená právě jen z evropských imigrantů ( znova podotýkám Evropských ) co se týče menšin mimo Evropany tak to už je úplně jiná písnička a jak říkám s některými tam maj dost velký problémy.

+1/0
29.7.2015 10:18

T39o85m64á83š 95P47a76k 5372267409

nějak vám z toho vypadli černoši, pane kolego... A je otázkou zda migranty z Mexika lze nazvat migrací Evropskou, i když je pravda, že jejich předkové třeba 100let před tím do Mexika přišli...

0/0
29.7.2015 10:31

P71e41t43r 97M63i28k49e36š 4770821116664

Ale prosim vás pane kolego když si to dobře přečtete tak zjistíte že je to pokračování mého předchozího příspěvku. Ale tak chápu, že takhle je to jednoduší reagovat.

0/0
29.7.2015 10:37

T74o63m87á22š 21P93a74k 5532867309

tak si uvědomte, jaký vliv na Americké hospodářství mělo otrokářství a, že nějakých 13% populace USA jsou černoši původem z Afriky. A než se pustíte do obvyklé písničky o množství černých vězňů, dovolím si Vám připomenout, že z chudoby obvykle klíčí i zločinnost...

0/0
29.7.2015 11:22

D46a32n49i30e40l 73N78o33v86á96k 1881560406249

černoši nebyli migranty, ale chytrolíne, nějak ti vypadli z hlavy Číňané i když právě oni vybudovali Ameriku. Čínské ruce a evropské mozky.

0/0
29.7.2015 11:39

L95u90d34m81i86l61a 64S34t71r72a21k11o95v83a 4366822622723

víte,všeho moc škodí, i toho dobrého, nemám ale v tomto případě pocit, že tam utíká elita národa

0/0
29.7.2015 10:24

T52o50m93á21š 58P43a86k 5742567549

kam tam?

0/0
29.7.2015 10:35

P94e13t76r 27D32a72n25i29e69l 91V65a35r65a22u59s 9754183396

Nemusím číst žádné knihy, za 10 let co se v USA pohybuji vím zcela jistě jednu věc - kdyby imigrační úředníci věděli, že se na určitém konkrétním místě zdržuje 3000 nelegálních migrantů, tak jako u Calais ve Francii, tak by byli deportovaní ještě dřív než by stihli atakovat nějaký tunel!

+1/0
29.7.2015 13:16

L76a94d96i14s44l26a13v 89H29a84š41k89a 4943226141200

Myslíte? Jsem přesvědčen o opaku...v USA je rasisticka společnost rozdělena do jednotlivých oblasti v daných městech...

0/0
29.7.2015 10:05

T38o68m94á92š 77P32a67k 5162227699

;-D tak já vám to přesvědčení neberu... Jaká je realita je přeci úplně fuk, ne?

0/0
29.7.2015 10:08

L17a27d84i81s60l81a34v 56H96a61š57k90a 4683606231420

Vysvetlete mi tedy pojem Cinska čtvrť, cernosska ctvrt...to je multikulturni společnost nebo spis zemi rozdrobene na jednotlivé skupinky navzájem soupericich skupin?

0/0
29.7.2015 10:14

T53o40m86á78š 96P52a31k 5542827909

no to není tak složité, v Praze jsou čtvrti kde bydlí výrazně víc Italů, nebo Rusů, proč by to mělo znamenat rasizmus? Soupeřící skupiny? Koukáte hodně na akční filmy, ne?

0/0
29.7.2015 10:37

R80i24c61h54a36r89d 90L73e18s85k14l47ý 6338585657477

Tomáši překrucuješ to a snažíš se záměrně nepohcopit. A říká se tomu v Praze také Malý Vietnam, Malá Moskva, Male Palermo, nebo se tomu tady říká Vinohrady, Písnice, Staré Město, Újezd?

0/0
29.7.2015 12:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.