- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
bohužel pro ukrajince klasika...
před dvěma týdny jsem se vrátil z donbasu, kde jsem byl na takovém turné po tamních městech... jeden řidič jede dvoupatrovým autobusem třináct hodin v kuse... když se ho ptám, jestli nemusí mít tachograf, dělat povinné přestávky... odpověděl, že musí, ale že to jsou stejně kraviny a vymyslel to nějakej chytrák...
a pak to takhle dopadá...
více na maca.blog.idnes.cz
Jinak pro paní Vankovou:
Kamióny jsou nad 12 tun (poznáte to, že je to pro Vás dlouhá obluda). Prosím, nepočítejte do jejich statistik do různé náklaďáky, dodávky apod. jako česká policie. Děkuji.
Úplně nejlepší jsou různé ekospolky a NIMBYsté, kteří se ohánějí tím, že silnice do místa přivádí (nebo přivede) "těžkou nákladní dopravu", přičemž "těžká" nákladní doprava je vše nad 3,5 t kromě autobusů . S trochou nadsázky lze říci, že když budeme mít vedle sebe dvě dodávky a v jedné bude o jeden pytel cementu víc, tak první první považujeme za Fabii a druhou za návěsovou soupravu
Navzdory prohlášení ukrajinského prezidenta o zřízení demilitarizované zóny 30 km od Donbass , dochází k nárůstu útoků na obytné čtvrtě. Válečník Porošenko co řekne, je pomalu ale jistě lež. EU v tichosti zvýšila kontroly s Ukrajinou .Jsou obavy uprchlíků z Ukrajiny
Vše kamiony, nehody, Polsko
Nejsem si jist, jestli zrovna za tuto nehodu může Polsko...