- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
doufam,ze ted,Islandcane" ,pomuzou Ceskym Pilotum!
A kdo že to bude všechno platit
my všichni z daní, ty nevíš opravdu kdo toto platí ?
v tomto případě si to platí Island
Jen pro zajímavost, Michal Daněk, o kterém je zmínka v článku, byl jedním z posledních dvou pilotů, kteří se stihli dostat na Mig-21. Druhým byl Robert Stejskal. Oba absolvovali Akademii v 1999. Tento ročník pilotů je zatím nejpočetnější na Gripenech. Jirka Čermák - s tím jsem byl na pokoji, Ervín Ehm, Jarda Tomaňa, Jarda Továrek.
Já vím přesně, co se stalo.
Je to rozbitý.
no myslím že si Islaňdané nepřítomnosti stíhaček ani nevšimnou
to máš pravdu, fo doby než tam budou naši tam mají jiné.......... to je co ?
tak hlavně aby to Islanďané ještě pár dní vydrželi
Teď vážně. Jsme členy NATO, tak na co drahé letouny, když NA TO nemáme? Dejme svým spojencům to, co máme a v čem jsme dobří. Máme špičkovou polní nemocnici, výborné chemiky, rychlá rota také není špatná. Tak proč cpát peníze do stíhaček, které nepotřebujeme? Předpokládám, že čekáte nepřítele z východu a také to, že jsou Němci našimi spojenci a že už nás nebudou bít. Tak proč by nás nemohlo chránit jejich letectvo? Jak říká klasik: "Machrujeme a ha..ly máme na chodbě".
Na letadla máme.
Když je nebudeme mít, zaplatíme střežení svého prostoru tak jako tak. A navíc ho bude střežit někdo jiný se vším, co to obnáší.
Moc nechápu... dolet Gripenů by měl být s přídavnými nádržemi kolem 3200 Km. S tím na jak dlouho plánují samotný přelet to vypadá, že poletí právě přeletovou rychlostí, tak proč třikrát tankovat?
Možná na Island přiletí ze západu. Kolem zeměkoule.
S takovými křápy které nedoletí ani na Islan můžete chránit tak kulový! Už vidím Rusy jak se celí třesou před touto technikou ale smíchem!
Gripeny jsou policejní letadla, ne bojová.