Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Bělobrádek čelí ostré kritice, poklonil se památce sudetských Němců

Vicepremiér Pavel Bělobrádek v sobotu během návštěvy Bavorska uctil památku obětí odsunu Němců z Československa. Místní média to označila za milník ve vzájemných vztazích. Vláda se však od návštěvy distancovala a opozice Bělobrádka kvůli jeho gestu ostře kritizuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R24a43i35n88e75r 56E51l21l68e15d63e26r 2863153369346

Nechapu tu vecnou nenavist k vsemu nemeckemu. Pripominam - z 9 kandidatu na volbu prezidenta CR bylo 6 s nemeckymi jmeny. Pan V.Klaus ma take nejake Nemce v puvodu.

0/0
29.7.2015 11:59

V90l76a86s13t80i10m66i76l 93Z25a88s19t61e71r45a 9267270135

Sobotka: Musíme mít na paměti okupační teror nacistů.

Muze tenhle clovek vysvetlit proc to mit na pameti? Co to prinese?

Proc nemit na pameti zverstva komunistu?

A jestli se nadale takhle budem chovat k imigrantum, tak za 10 let budou oni rikat tady co je vec... Presne jak to vykrikovali tihle "studenti"v Olomouci.

Jsme nepoucitelni a kazdou okupaci si prineseme vlatni blbosti sami.

0/0
21.7.2015 22:51

P30a29v66e62l 48O35d28r61a53z32i17l 6934799107620

Proč to mít na paměti? Čistě proto, abychom nezapomněli, že Němci jsou nebezpečný a agresivní národ, proto.

Zvěrstva komunistů samozřejmě na paměti mít můžeme taky, a měli bychom mít, prostě proto, abychom nezapomněli, že komunismus je společenské zřízení nekompatibilní s druhem homo sapiens sapiens.

0/0
22.7.2015 8:25

T72o10m11a20s 93D27o23l75e57z93e60l 6673410587956

Ta sudetonemecka hospoda v Mnichove je jedina, kde vam udelaji svickovou nebo koprovku. Maji Plzen a Budvar. Pani majitelka mluvi cesky bez prizvuku. Byl jsem tam taky, a vyborne jsem se najedl. Nevim o co vsem jde. To je logicka volba, kam pozvat ceskou navstevu, nebo predvest ceskou kuchyni. Ja jsem tam kolegy pozval taky, protoze vsechny ceske hospody v Mnichove uz zavrely (treba svaty Vaclav), nebo se o hodne zmensily, nebo jsou daleko na predmesti. Vari tam vyborne.

0/0
21.7.2015 13:08

P68a46v98e83l 84O17d67r37a38z61i84l 6284569437690

Logická volba je pozvat českou návštěvu v Mnichově do typické bavorské knajpy.

0/−1
22.7.2015 8:26

P98a44v87e55l 88O70d43r16a33z84i16l 6524199687860

Kdepak Sudeťáci

http://www.lidovky.cz/prezident-klaus-sudetsti-nemci-jsou-nepoucitelni-fsa-/zpravy-domov.aspx?c=A110611_181215_ln_domov_hs

+1/0
21.7.2015 11:20

J67a85n 12P56l62e69v94a 3941246551158

To myslite vazne? Jak v priapde vpadu nemcu do sudet, tak v pripade jejich opetovneho vyhaneni padlo hromady nevinych lidi, kteri se proti nikomu neprovinili a stali se obeti tehle nechutne generalizace, kterou Sobotka evidentne obhajuje. V jednom pripade to byl co cech, to zmetek, co ma byt vyhozen a porpaven a po valce se zase za vsechna prikori lide mstili prave na sudectich nemcich, kteri casto za nic nemohli stejne jako ti cesi na zacatku. Kvuli nenavisti na ten ci onen narod zemrela zbytecne takova hromada lidi a nechapu jak nekdo muze zavrhovat jednu osklivost a naopak oslavovat jinou? Je mi ze Sobotky zle!!

0/0
21.7.2015 9:32

P72a72v57e19l 97B65o41r87á93k 8250789853698

Jeden ze slušných lidí v této zemi. Bez sebereflexe neexistuje žádný nový život...a my se stále nacházíme na okraji civilizované a slušné Evropy   EUR^    [>-]Rv  ...zatím, ale to se změní !!! Jiné cesty není !!!

+7/−5
20.7.2015 18:31

P34a34v40e75l 98O77d64r57a67z50i93l 6974269107790

Na periferii slušné společnosti se stavíte vy sám svými nenávistnými příspěvky.

0/−1
22.7.2015 8:26

B98o14h49u72m10i83l 97F69e57r23e85n49c 20s31t74. 7718878108

Pane Boráku jakou sebereflexi míníte.V tomto případě,tj vztah mezi občany zemí Koruny české české a německé národnosti měl projít vyrovnáním již za ck monarchie v 90.letech 19.století.A k vyrovnání došlo jen v rámci Moravy v roku 1905.V Čechách k tomu vinou Němců,kteří dokonce odmítali ,aby císař František Josef I. byl korunován jako král těchto zemí nikdy nedošlo.A po rozpadu monarchie vyhlásili Němci žijící na území tehdejších (a v současnosti i nynějších) zemí v jejich mezinárodně uznávaných hranicích "Deutschboehmen" jako "svéprávnou provincii státu Německo-Rakouského.Nelíbila se jim že by i pro Němce měla platit Wilsonova formulace  o přirozeném právu národů na sebeurčení.

Údajně se nechtěli konfrontovat se státem,který se vůči nim nijak netajil nedůvěrou a nepřátelstvím.Vycházeli údajně z Masarykových slov,že vytvořením samostatné republiky je určeno i státo právní postavení "našich" Němců,,kteří k nám původně přišli jako imigranti a kolonisté.Tedy stejné jako všech občanů nového státu.Pro omezení místa jen to,že pan Bělohrádek,nemůže posuzovat vše jakoby vinou Čechů vznika situace,za kterou se mají omluvit.Nerozumím tomu,že zcela jinak je posuzováno současné dění na Ukrajině.A také nechápu Vaše konstatování,že se nacházíme na okraji civilizované a slušné Evropy!

0/0
26.7.2015 19:59

V42l31a37d39i29m95i45r 90P56o14h32u63n21e81k 9657605883880

Nedavno jsem navstivil nemecke mesto Neugablonz .A priznam ze z urcite zvedavosti.

Zalozili ho sudetsti Nemci po odsunu,prevazne ze severni casti Cech a Jablonce.

Na radnici jsme si vyzvedli prospekty o historii mesta a jeho zajimavostech.Sami jsme uvedli ze jsme Cesi,a historie mesta,spolu s odsunem nas zajima.Predesilam ze,jsme byli prijati velmi prijemne;Pani v urade byla z rodiny vystehovalych,dnes urcite nejmene treti generace.Pouze nam rekla,ze jeji rodina nikdy nevycitala Cechum odsun,a nejspis to brala jako logickou reakci po porazeni Nemecka.Chtela vsak dodat,ze vlastni Nemci se k nim chovali velice nepratelsky,a nechteli je vubec prijmout.Byli pro ne auslanders.Srovnavam to take proto,ze ziji pres 30 let v Belgii.Nemci tu jsou po Vlamech a Valonech treti narodni spolecenstvi v poctu asi 80 tisicu,zijici u nemeckych hranic v regionu Lutych.Belgicane si sami dodnes neustale vycitaji kdo vic kolaboroval,zda Vlamove ci Valoni,a velmi negativne se to odrazi

v souziti.Nemcum ale nikdy nebyla pripominana jejich valecna minulost,nebo vyzadovani omluvy vuci statu.Osobne si myslim,ze 70 let po valce by se mela udelat

historicka cara za minulosti,.Nehledejme neustalou zast,dnes jsme sousede s demokratickymi principy.A pan Belohradek se presne tak zachoval.

EU[>-][>-]EU

+7/−1
20.7.2015 17:01

V75l15a84d85i35m63í81r 61K22ú38n 5535366920774

Pane Pohunku, jste další, kdo navrhuje udělat jakousi tlustou čáru za minulostí. Proč ne, ale nejdřív by se měli vyrovnat staré dluhy. Ty desítky milionů mrtvých, co měli na svědomí Němci, už nikdo nevzkřísí. Ale aspoň by Německo těm, co jeho  teror a válečné vraždění přežili, mohlo postupně nahradit válkou způsobené materiální škody. A třeba zrovna těm bezmocným Řekům, od nichž chtějí vrátit poslední euro. Ovšem když Řecko takový  požadavek nedávno vzneslo (chtěli  280 miliard eur odškodnění), Merkelová se jim vysmála. A za takovou antimorálku a německá "gesta usmíření" máme udělat tlustou čáru?

Opravdu to chcete?

+2/−6
20.7.2015 17:29

V15l96a83d77i51m68i84r 53P37o19h36u93n47e93k 9127135833590

Pane Kun.Neodpiram Vam ze hitlerovske Nemecko zpusobilo svetovou tragedii,dodnes nezapomenutelnou.Presto podani ruky,at je to z jakekoliv

strany,je dukazem dobre vule.To se take dodnes ocekava od Belgickeho kralovstvi.Prvni kral Leopold I koupil z vlastnich prostredku Kongo.Pri kolonizaci v prvnich letech tvrdym,az genocidnim zpusobem zlikvidoval tisice

puvodnich obyvvatel zeme.A dnesni Konzska republika se stale nedockala oficialni omluvy,ci nejakeho odskodneni.Tento smutny priklad uvadim jen proto,ze v otazce neustaleho smirovani Cechu a Nemcu oba staty udelali znatelny pokrok.Belgie by si z toho mela vzit priklad.K Recku jen tolik,

Nemecko Recku uz vyplatilo valecne reparace v sedmdesatych letech.Tsipras

to ale zrejme nevi,kdyz zadal dalsi v miliardach eur.Podle mne to bylo jen velmi odporne vydirani.!!EU

+2/−1
20.7.2015 18:30

V42l84a95d82i25m55í94r 72K56ú66n 5825176460294

Pane Pohunku, Německo jako "válečné reparace" vyplatilo Řekům pouhých 115 milionů marek, v roce 1960. Škody však představují 280 miliard eur. Vy nevidíte ten rozdíl? A za tím chtějí Němci udělat tlustou čáru? Nějaká morální povinnost, svědomí, odčinění viny - to se nepočítá? Díky Evropě se poražené rozbombardované  Německo postavilo na nohy - a nic? Na řadě je tlustá čára? Bez mírové smlouvy, bez reparací, bez nápravy nedávných hříchů a hrůz?  Co nedokázal Hitler a jeho tankové divize, dokázala Merkelová a její německé banky. A chudák Merkelová je podle vás ještě Řeky odporně vydírána.

Že se Belgičané neomluvili Kongu je sice ostuda, ale stejně tak se Američané neomluvili Iráku, Sýrii, atd.,  Evropané Libyi apod. Je to smutné, ale to nemůže být pro Německo omluvou.

+1/−3
20.7.2015 19:02

J20a53n 58P23l97e86v18a 3291146321778

Stare dluhy? Opravdu chcete zaplatit neco po nekom, kdo s tim nic nemel spolecneho? Uvedomujete si co vlastne zadate? Nemecko jiz dohodnute reparace davno splatilo. Je nerealne, aby dokazalo splatit vse. To je jako by jste po nekom, kdo spachal nejaky cin zadal po jeho dalsich nekolik generaci splaceni dluhu, i kdyz uz pravnuk toho dluznika za to nemohl, nemohl to ovlivnit. Je to proste pitomost a zbytecna zast.

0/0
21.7.2015 10:45

P75a58v41e26l 87O59d18r53a92z93i18l 6814319817370

Německo samozřejmě dohocdnuté reparace nesplatilo - Německo nebylo v pozici, že by se mohlo na něčem dohadovat. Momentálně má přebytkový rozpočet, tak ať platí, kdo válčí, musí počítat s porážkou.

Ale když je to podle vás pitomost, tak to můžete zaplatit vy sám.

+1/−1
21.7.2015 11:16

J81a78n 21P27l69e29v71a 3161836921458

Ano, tohle je tipicke cechacstvi a komunismus hrubeho zrna. Kdo ma vic, ma proste platit jako mourovaty tem ostatnim, i kdyby nakrasne s dluhem on sam spolecneho nemel vubec nic. Vina proste pada na Nemce a tecka. Nemecku byly urceny reparace, ktere ma zaplatit s ohledem na jejich uplne stejne bidny stav, jako tech ostanich zemi. Nechteli rozhodne valcit vsichni, ale nekolik pitomcu, ktery vysali co mohli. Nemci se svou az neuveritelnou duslednosti a peclivosti dokazali vyrovnat nejenom se svou vlastni ekonomickou situaci, ale dokazalo take postupne platit (a dost mozna i porad splaci) reparace, ktere jim byly urceny k nahrade. Je absurdni, chtit, aby zaplatili veskere naklady, ktere zpusobili. To neni v jejich silach a je to pitomost a hledani uplne zbytecne zasti. Ano, spravedlive by to mozna bylo, ale je to uplna utopie. Stejne jako chtit po vnukovy neuspesneho podnikatele, aby zaplatil milionove dluhy po dedovi. Dluhy, za ktere opravdu stezi muze nest zodpovednost a ktere nikdy neudelal. To zase pak neni spravedlnost pro novou generaci. Stejne tak to nebylo spravedlive pro ty, co s valkou nesouhlasili a stejne museli drit celou valku a povalecne obdobi bidu...

+2/−1
21.7.2015 11:51

P87a15v95e50l 22O79d73r15a49z95i63l 6564689177730

Mno, SRN je nástupnickým státem Třetí říše, nevím, co je na tom komunistického. Dlužník prostě má platit, zvlášť, když má z čeho.

+1/−1
21.7.2015 12:02

P62a52v35e11l 71O36d41r69a15z39i17l 6864619587130

P.S. vnuk, který přijme dědictví s milionovými dluhy, je samozřejmě splatit musí.

Kdo jste, že se podle vás dluhy platit nemusí?;-D

+2/0
21.7.2015 12:03

J52a57n 33P52l70e13v57a 3521806381188

Ano, samozrejme, ale svobodnou volbu takove dedictvi odmitnout. Tedy sam si muze urcit, zda ano, ci ne. Ale nerozhodne to za nej veritel!

0/0
21.7.2015 12:08

P26a42v41e28l 31O52d20r95a65z28i80l 6814309187560

No a Němci to dědictví přijali, tak co tady pořád vymýšlíte za nesmysly a proč?

0/0
22.7.2015 8:27

B44o90h20u15m92i21l 56F45e53r16e33n26c 45s70t15. 7108538728

Pane Pohůnku dovolím si ještě dodatek.Je určitý rozdíl v tom,že Spolková republika Německo deklarovala jako neměnné její hranice se západními zeměmi.To bohužel neplatí pro její východní hranici.Polsko má svou novou hranici garantovanou mírovou smlouvou,uzavřenou po sjednocení Německa.Bohužel pro nás to asi neplatí,protože naši tehdejší polistopadoví politici to nepovažovali za potřebné,Bohužel i mnozí současní politici a ti,kdo jejich jednání schvalují,by se měli k tomu stavět zodpovědně.Ještě dodám poznámku k Vaší informaci o chování "vlastních" Němců, k odsunutým.Mám podobné poznatky od německých vojáků,kteří k nám v roce1939 v rámci "převzetí ochrany Protektorátu",se velmi divili co se našim Němcům u nás mělo dít,vždyť oni by mnozí raději žili u nás,než ve své Třetí říši.

0/0
26.7.2015 20:20

M63i19l97a38n 85K18o64s 5756658913840

Vzdali se majetkových nároků? To jako myslíte ty nezaplacené reparace sudeťáků? :-)[>-]

+1/−3
20.7.2015 16:47

V70l74a12d43i23m67í65r 41K75ú45n 5955686950864

Dotaz pro místopředsedu vlády pana Bělobrádka:

Když už jste se rozjel do Mnichova "poklonit se obětem odsunu" a stačil si i poklábosit s vedením landmanšaftu a prohlédnout si jejich Sudetoněmecký dům, proč jste nenavštívil od Mnichova jen 16 kilometrů vzdálený (deset minut jízdy autem!) první nacistický koncentrační tábor Dachau, zřízený přímo Himmlerem, v němž pak  bylo popraveno a umučeno mj. více než tisíc šest set československých občanů?

Jste takový zabedněný lenoch, nebo vám víc záleží na mrtvých Němcích než mrtvých Češích?

o----:-(----!! 

Pane Přikryle, neodpovíte mi za pana Bělobrádka?

+5/−8
20.7.2015 15:53

J22i97ř36í 73K35ü59h27r 2360196660986

Tak mu napište mail.......

0/0
20.7.2015 16:07

L58a15d14i12s50l26a55v 63P60ř81i40k31r82y32l 5121484680774

za pana Bělobrádka odpovídat neumím, ale za sebe ano takže zde obhajuji Bělobrádkovo poklonění se nevinným obětem neřízeného odsunu našich německých spoluobčanů, podivuju se nad argumenty "bolševických svíní" které mu tento krok vyčítají a nevadí jim Putinova neochvějná náklonost k masovému vrahu Stalinovi jenž byl dlouho přímým spojencem Hitlera také masového vraha

+4/−2
20.7.2015 16:25

M37i66l49a11n 51K73o19s 5386118403420

A vy jste jaká svině? Myslím, že je jedno do jakého brusele lezete. Smrad je z toho stejný.:-)[>-]

+1/−2
20.7.2015 16:51

B66o44h65u44m44i64l 61F61e38r35e28n50c 15s45t14. 7808768528

Pane Přikryle nechci Vám vyčítat obhajování poklonění se nevinným obětem neřízeného odsunu našich německých spoluobčanů,jen bych si dovolil pár poznámek.Všichni obyvatelé německé národnosti jak těch území,která byla odstoupena Třetí říši mnichovskou smlouvou či Protektorátu,se stali výnosem říšského kancléře jejími občany.Po prohrané válce tedy byli občany nepřátelského státu a vítězné mocnosti usoudily,že mají být odsunuti z těch území,která přestala být částí poraženého Německa do jeho okupačních zón.a co se týče těch "nevinných obětí ",to je otázkou o které šlo.Jistě byla řada místních "vyřizování účtů" za období okupace,ale vezměte na vědomí,že existovala organizace Wehrwolf,kterou připravovali nacisté před koncem války,kdy bylo jasné,že ji prohráli.Ta měla partizánskými způsoby škodit v těch územích kde do té doby žili ti její členové.A snad se nedomníváte,že onen pomník rozlišuje komu je určen.

+1/0
20.7.2015 18:57

J51a32n 20P58l58e81v10a 3581566631408

Jako by snad pomniky obetem 2. svetove valky rozlisovaly mezi veliteli, kteri poslali sve vojaky vedome na smrt zbytecne a temi, kteri udelali vsechno proto, aby jich zachranili co nejvice.... To co tady pouzivate jako argument je pitomost. Hromada lidi udelala chybu, nekteri vedome, jini z neznalosti a toho co jim bylo napovidano a kvuli fanatizmu. Byla to hnusna valka, hnusna zkusenost a ti, kteri za to nesli hlavni vinu ve vetsine uz vuec neziji a jejich potomci, ani ti co sdileli stejnou narodnost za to mnohdy nemohou, nebo to dokonce ovlivnit nemohli. Na to co se stalo, se nesmi zapomenout a je potreba se z toho poucit, ale na jakekoliv zazlivani a udrzovani vzteku je zbytecne a nikam se neposuneme.

+1/0
21.7.2015 9:52

P92a21v24e25l 31O92d47r74a85z47i66l 6504869397520

Pane Plevo, úkolem velitele je poslouchat rozkazy a co nejlépe je plnit, ne opečovávat vojáky.

0/0
22.7.2015 8:28

B18o26h44u64m46i92l 42F84e59r17e31n17c 85s82t44. 7858188968

Pane Plevo,netuším,zda reagujete na můj komentář,ale přesto si dovolím poznámku-je Vám známo jak reagovala Čína na návštěvu japonského ministerského předsedy v památníku obětem jejich války v rámci WW II. i samotné čínsko-japonské před ní?

0/0
26.7.2015 20:32

L31a45d23i13s34l82a52v 66P15ř89i15k83r81y33l 5291164720824

To že se Putin netají svým obdivem k MASOVÉMU VRAHU Stalinovi zdejším bolševikům nevadí, ale, že se Bělobrádek poklonil OBĚTEM divokého odsunu NÉ Hitlerovi je pro ně nelidské Rv!!Rv

+6/−2
20.7.2015 15:07

M23i90l27a46n 60K36o64s 5176108843610

Nejsem komanč ani antikomanč ale ty roky 1938 - 1945 tady jsou. Hmmm? A cca 70 milionů obětí? Hmmm? :-)[>-]

+2/−1
20.7.2015 16:57

M79a83r84e85k 48M27a82r66e15k 3235486520356

A jak dlouho to ještě budete opakovat?

0/−1
20.7.2015 21:58

P39a67v34e76l 67O90d61r78a47z58i18l 6564889817120

Tak dlouho, dokud to sudeťáci nepochopí.

0/−1
22.7.2015 8:29

L96a81d80i89s88l41a71v 81P19ř51i65k73r76y54l 5731734130364

zůstává rozum stát nad tím jak v sobě zde diskutující  BOLŠEVICI mají zakořeněnou STALINSKOU výchovu, která se vůbec neliší od výchovy HITLEROVSKÉ fuj tajbl !!

+10/−2
20.7.2015 14:44

M48a95r39t62i12n 52V69a20h47a41l34a 4750390584451

Lžou, lžou. Pochybuju, že tady na diskuzi jsou doboví pamětníci,  Zkute se jim trefit do legendy Fučíka ? .

Komunistickou „morálku“ výstižně charakterizuje sedmý bod komunistické Internacionály, stanovující, že komunistické strany se nesmějí spoléhat na buržoazní zákonnost a vedle své formální činnosti musejí budovat rovněž svůj ilegální aparát a s využitím všech prostředků podvracet tento „buržoasní“ režim. Stejnou taktiku uplatňovali komunisté jak ve 20., 30. či 40. letech minulého století, tak v současnosti.

+2/0
20.7.2015 15:14

V62l92a66d85i25m34í11r 26K83ú33n 5735836150294

Gesto smíření a respektu k obětem kolektivní viny je univerzální ... napsal o své německé návštěvě Bělobrádek. A hlavně Němce (a Německo) nic nestojí - dodávám já -, ale o tom už český místopředseda vlády mlčí. A přitom ví, že Němci za války vyvraždili a umučili desítky milionů lidí, zničili jejich města, rozvrátili jejich  ekonomiku, odvezli si zlato z jejich bank a tak dále - a zaplatili jim snad něco za způsobené škody? Na válečných náhradách? (s jedinou výjimkou, a tou byl Izrael). Typickým příkladem je osud Řecka: Když teď Merkelové předložilo účet na 280 miliard eur za válečné škody. ti bohatí Němci na něj udělali dlouhý nos. Ale omlouvat se budou, to ano, to je totiž nic nestojí. Zvláště, když pak Bělobrádkové se vzápětí přijedou omlouvat jim.

Pane Bělobrádku, i povinnost nahradit zaviněné škody je univerzální. Proč jste o tom jako křesťan mlčel?

o----:-(-----o

+5/−2
20.7.2015 14:43

M50i84c71h43a78l 37Z29e78l93e40n56k42a 3225174389951

Klanět se vrahům může snad jen katolická korouhvička.

+8/−8
20.7.2015 14:36

J84a50r41d54a 73H54o39f53m46a76n51n 4530355244

děti a ženy kteří byly při odsunu zmasakrováni byly  vrahy ? proč nešli před soud jako řada jiných válečných zločinců ?

+4/−1
20.7.2015 14:37

M67i49c70h19a18l 59Z18e35l52e14n38k82a 3985354389821

Klaněl se všem bez rozdílu, tedy i vrahům.

Nechápu, jak to můžete obhajovat.

+2/−5
20.7.2015 14:42

J22a92r86d87a 47H32o51f59m55a94n55n 4280955114

nelži - nikdo se vrahům neklonil

+4/0
20.7.2015 14:50

M85i75c53h78a71l 16Z70e12l98e78n86k58a 3975374259891

Vždyť Vám to tady píšou, akorát Bělobrádek přímo neřekl, že se klaní přímo vrahům.

+1/−1
20.7.2015 14:54

J55a13r25d63a 64H58o65f47m75a45n96n 4200635224

zjisti si fakta, takto jen pomlouváš a lžeš typicky komunistickým nenávistným způsobem

+2/−3
20.7.2015 14:58

M14i89c39h50a27l 62Z39e30l62e31n22k19a 3925184109881

Fakta jsou známa, Vy je ignorujete hodně hloupým způsobem.

To soudružské tykání si odpusťte.

+2/−1
20.7.2015 15:01

J33a23r44d64a 49H51o13f42m46a37n19n 4160125364

tykání není soudružské - to jen jste jej ukradli lidem tak jako jiné věci, budeš muset jinam kde je zvykem si vykat-na netu je to ale standard

+1/−2
20.7.2015 15:06

M19i59c48h85a73l 96Z29e56l20e62n60k34a 3505924509551

Kdo my jsme ukradli ? Nejsem lidovec ani komunista.

Většinou si tykají lidé, kteří jsou si blízcí což v našem případě není,

jinak to lze považovat za buranství.

+1/−1
20.7.2015 15:44

J64a56r46d86a 21H82o75f97m72a62n86n 4950145894

;-D   jsi na netu tak nový, že neznáš zvyklosti, jak to je s buranstvím nevím - neznám tvoji partu

+1/0
20.7.2015 16:24

J52i33n27d36ř22i61c69h 17V44l12a68s76á13k 6810147245112

Je úplně jedno zda se baví lidi na netu či osobně. Slušně vychovaný člověk jinému cizému člověku bez svolení netyká.

0/−1
20.7.2015 17:07

J19a90r89d71a 61H68o25f25m35a82n50n 4230215204

to si jen namlouváš, jinak u mne si každý musí vykání zasloužit- ke komunistům a jejich nohsledům úctu nemám tedy ani nikdy nevykám

0/0
20.7.2015 17:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.