Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jedna měna, jedna vláda. Hollande podpořil hlubší integraci eurozóny

Francouzský prezident François Hollande se vyslovil pro vytvoření společné vlády zemí platících eurem. Jednotná vláda devatenácti zemí eurozóny by podle něj měla mít společný rozpočet a parlament, který by uplatňoval demokratickou kontrolu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M95i76l48o43š 56R33e72c11h81t62o15r32o28v43i64č 3742283535237

Pokud by měly vzniknout Spojené Státy Evropy, pak doufám, že na zemském zřízení! Historické státy jak je známe i s neakceptovatelnými požadavky toho či onoho, nechť se pohrouží do propadliště minulosti a nechť zavládnou správní zemské úřady! Ty jediné mohou mít přehled, jak se jim daří a kam až lze jít.

0/0
25.7.2015 9:24

J10a51r54o27s89l29a57v61a 97K84a36n45i46o65k92o55v66á 7242399292287

Hollande po takových řečech si koledume o tamní Bohnice..

0/0
21.7.2015 22:20

J34a72n 93L24i27s64a 4541311707624

V diskuzi zazněl velmi neotřelý (čti hloupý) názor, že způsob vzniku federací je podružný. Máloco je vzdálenější pravdě. Pro každou federaci, konfederaci, spřísežnictví, jakýkoli útvar, politický či ekonomický, je naprosto zásadní, jakým způsobem, z jakých pohnutek a z čeho vznikl, jak se vyvíjel, co jeho vzniku předcházelo, jaké měl pro svůj vznik a udržitelnost předpoklady. Ignorovat způsob vzniku takových celků je největší chybou a omylem evropských federalistů, centralistů či měnových unionistů. A protože to podceňují, je jejich snaha veskrze marná a zbytečná. A to je dobře.

+3/−1
20.7.2015 15:27

A82l22e30n52a 78F50i58r57s24t97o71v74a 2257554260687

no vidíte, a právě EU vznikla na dobrovolnosti a do nové €U, tak jak navrhnul Hollande, vstoupí, nebo zůstanou také pouze ti, kteří tak učiní dobrovolně. Ti ostatní budou pouze z venku koukat a škrabat prstíčkem na zavřené dveře, jako svého času Klaus.

0/−4
20.7.2015 16:23

J66a35n 87L97i60s88a 4331941757784

EU nevznikla na základě dobrovolnosti. Už jste asi zapomněla, co se dělo za cavyky, když kdokoli členství zpochybňoval, nálepkování, dehonestování, ostrakizace, taková EU dobrovolnost. Podívejte, jak je dodnes takový Šikýř vystrašený. Podle vás dobrovolně. No asi ano.

Klaus jako jeden z mála varoval, ale jako demokrat respektoval. 

Dveře nebyly zavřené, ba naopak, jak jste sama psala níže, už bylo mnoho proinvestováno a bylo to už 8 let téměř jisté. Škrábání na zavřené dveře vypadají věru jinak, vzpomeňte si na mě večer, až se zase pod parou budete snažit dostat do ložnice.

+2/0
20.7.2015 16:46

A60l13e71n63a 12F40i36r32s52t32o25v22a 2237144180657

vy jste přeci jenom lomihnát. Stejně primitivní přispěvky jak obsahem, tak i obalem.

 

Klaus podával sám přihlášku a potom v záchvatu narcismu a z nedostatku pozorznosti své osobě varoval před neexistujícími nebezpečími v podobě nájezdů Sudetských Němců.

+1/−3
20.7.2015 17:08

J24a30n 56L59i56s47a 4961581977294

B.D.S. 

Klaus podával přihlášku v roce 96. Před Sudetským nebezpečím varoval v souvislosti s podpisem Lisabonské smlouvy o 13 let později. Chápu, že vám tyto události splývají, stejně jako mnohé další události, jevy, termíny a fakta, což je jev, v jehož důsledku máte v hlavě ten hokej a srdnatě bráníte kdejakou hloupost, čili jakýkoli jev vám tak bytostně blízký.

+1/0
20.7.2015 17:18

A43l72e11n93a 87F35i76r10s89t55o84v60a 2957404470927

pochopil jste význam slůvka POTOM.

 

Potom vyjadřeje v češtině časový úsek, který uplynul mezi dvěma událostmi, aniž by definovalo časovou vzdálenost těchto dějů. Může to být tedy i jeden den, nebo také 13 let. Stále je to ale POTOM.

 

Klaus podal přihlášku do EU a POTOM, když se mu jako odsunutému na Hrad nedostávalo dostatek pozornosti, kterou své osobě připisoval, našel si dvě hlavní témata, která zaručovala chvilkovou pozornost médií. Hádejte, co to bylo. Nápověda: ekonomie to nebyla.

No a v před podpisem Lisabonské smlouvy již z naprostého zoufalství vytáhnul ze skříně opět kostlivce v podobě SN, protože věděl, že tím zaprvé u zakomplexovaného českého národa zaboduje, a za druhé nebude muset vysvětlovat skutečné důvody své trucovitosti. Nebude muset říci na plnou hubu, že je Narcis, a Narcisi se nevyplácí ingorovat.

Takhle to tedy je bédeesi. Máte pravdu - ještě hloupější a zarytější než lomihnát byl skutečně pouze jeden. Vy!

+1/−1
20.7.2015 18:20

J13a93n 53L53i21s82a 4891931737134

Ano, Klaus byl odsunut na hrad do zapomnění, to asi myslím úplně stačí.

To ostatní - poslužte si, to je vaše úroveň.

+1/0
20.7.2015 18:53

J47a25r31o22s16l23a64v81a 96K62a30n57i43o88k44o22v24á 7612809632347

Jste opravdu tak hloupá, že  tak očividně lžete a překrucujete ???

0/0
21.7.2015 22:21

P25a21v62e44l 12K15u53r18a59l 8824173302849

Sudetští němci byli odstunutí jako zrádci.

A mimochodem není historického rozhodnutí které by přispělo k delšímu období míru v Evropě než právě Postupimské dohody a odsunech němců, maďarů a podobných.

Etnické menšiny na území jiných států pod vládami které na jejich specifické zájmy kašlali (museli protože většina byla proti a vládu by vynesla v zubech) vedli jenom ke konfliktům a zárodkům válek.

národnostní stát s pevně stanovenými hranicemi a bez jakýchkoliv významených etnických menšin uvnitř je nejlepší zárukou míru a stability... možná po atomových bombách.

0/0
20.7.2015 18:05

J87a61r77o77s48l71a94v23a 43K83a72n54i60o63k19o97v67á 7372239202777

Ach jo, tak hloupé pokroucené pravdy....

0/0
21.7.2015 22:17

A31l14e67n76a 14F18i21r73s46t79o22v37a 2577114820447

Je ovšem možné, že Česko nevstoupilo do EU zcela dobrovolně, nýbrž na základě typické české vyčůranosti. Někam vstoupit, vyždímat co nejvíce peněz a potom začít s potížemi a obstrukcemi. Proto to v Česku vypadá tak, jak to tam vypadá. Je přeci jenom vidět, že Slováci do jednoho spolku s Čechy nepatřili. No a Moraváci - ti by se taky nejraději bratrů Čechů vzdali. Tendence zde jsou!

0/−1
20.7.2015 17:11

J46a23n 18L67i20s81a 4361881897514

A tomuto vy nejpíše říkáte snůška neprůstřelných argumentů, že? Podle mě jsou to bezzubé, zatrpklé ultrabláboly..

+1/0
20.7.2015 17:51

P50a44v19e90l 54K92u19r16a65l 8564193102449

Super ať jde celá morava do háje a vezme si slezko sebou.

0/0
20.7.2015 18:06

J62a83r48o95s14l59a26v12a 62K35a63n31i24o14k51o66v48á 7762789852617

Že reagujete za tak namyšlené argumenty..

0/0
21.7.2015 22:19

J66a75n 63C54e34p29e27k 1504446350

Jedna měna, jedna vláda, jeden národ. Sakra to už tu také jednou bylo ne? Hollande vodstěhuj se do Bruselu a neškoď.

+1/0
20.7.2015 15:06

P34e45t77r 54Š83i71k84ý32ř 2397725497865

sakra , mate to nejak pomotane , tady v clanku nikde nectu ze by Hollande mluvil neco o jednom narodu. Manipulujete to nekam jinam a nepravdivym smerem.

+1/−1
20.7.2015 15:11

P40a87v67e49l 27S79c40h23e81l95l18e 5838502784403

Dokud nebudete mit jeden narod nemuzete mit jednu risi. Pokud tedy nevytvorite narod nejakych "Evropanu" nemuzete budovat Eurosojuz.

+1/0
20.7.2015 15:40

A97l60e28n10a 39F84i45r58s66t94o62v54a 2497224220787

nějak byste se měl už od té "říše" alespoň myšlenkově oprostit. Taky vám připadá USA, nebo Švýcarsko jako říše?

0/−2
20.7.2015 16:22

J65a18n 84B92i40e59l11i26k 2557927321948

Tak zrovna USA zcela určitě ano ;-D

+1/0
20.7.2015 17:07

P58a75v86e44l 53K97u74r87a68l 8194263832949

Však USA je říše - a to už od doby kdy Abraham Lincoln vnutil jižním státům koncept "federální unie" vojenskou silou během občanské války.

0/0
20.7.2015 18:07

A38l10e53n63a 34F90i10r69s26t51o75v65a 2847984470587

Liso, jestlipak najdete odvahu a sdělíte mi, pod jakým Nickem jste diskutoval pod blogy populisty Matějky. Ja jsem byla vždy Alena, jak zde, tak i tam (Alena1.)

 

Ja bych si tipla na "lomihnáta", co?

0/−1
20.7.2015 15:02

J11a53n 45L62i49s10a 4901181287114

Nikoli, zkuste ještě jednou.

+1/0
20.7.2015 15:03

A50l47e33n20a 56F91i10r97s11t59o57v62a 2307114310357

zkoušet nebudu nic, ale vaše "lisovská" prezentace je té lomihnátově jako z oka vypadlá. Pro mě za mě ............

0/−1
20.7.2015 16:25

J42a34n 20L77i67s97a 4361391667644

2 First & Šikýř:

díky za akademickou debatu, docela jste mě pobavili. Ano, pravděpodobně zůstaneme v EU, nějspíš tedy strachy, jak píšete. Těch vystrašených zaměstnanců zahraničního kapitálu je tu prostě víc. Mě je to jedno, EU mě neživí, dokonce ani členství ČR, dokonce ani ČR samotná, ta mě, jak ji dovolím, pouští přiměřeně žilou. 

Tak se bojte, případně užívejte naruče nové vlasti a zjistětě si pár ekonomických základů, než skočíte kdejakému Hollandovi na kdejakou hovadinu. ;-)

+1/−1
20.7.2015 14:32

P79e31t54r 38Š18i44k44ý33ř 2507625457155

Jiste federace vlastne nefunguji , to vidime treba na prikladu USA a nebo i samotne RF..... pane Lisa , nechte uz te vasi demagogie....

+1/−1
20.7.2015 14:34

J93a82n 64L85i96s87a 4101481337434

Ale fungují. Jen nevznikly hlasováním. Jak vznikly si zjistěte za domácí úkol.

+1/0
20.7.2015 14:35

P41e24t66r 66Š96i50k42ý51ř 2217935537915

Aha , ale ted se nebavime o druhu vzniku , ktery je v podstate podruzny , ale o tom jestli to muze fungovat. Odvadite to ponekud jinam.

+1/−1
20.7.2015 14:37

J22a78n 53L72i50s23a 4281951607684

Inu tak se bavte. Jako já.

+1/−1
20.7.2015 14:40

P88e37t39r 37Š22i80k10ý47ř 2387285417455

myslite jako ze bych se mel nechat od vas odvest od podstaty debaty , kdyz vam dochazeji argumenty?

0/−1
20.7.2015 14:43

A88l39e70n51a 46F93i90r97s50t51o60v12a 2707854420347

typické pro Lisu - když mu dojdou argumenty a i jemu samotnému je již blbé to věčné překrucovaní (jednou konfederace nefungují, podruhé fungují, ale vznikly jinak, atd. atd.), přejde do hloupých slovních hříček, než se odmlčí zcela a vynoří se opět v příští debatě, kde začne opakovat své demagogie od začátku .

0/−1
20.7.2015 14:44

J46a86n 30L36i82s72a 4351391367694

Ukázkové promítnutí vlastních nedostatků do obrazu oponenta. Že vám to lhaní za to stojí, Aleno. Zkuste si to po sobě aspoň dvakrát přečíst, zejména slova překrucování, hloupá a demoagogie.

+1/0
20.7.2015 14:49

P37e60t51r 72Š64i35k59ý75ř 2887235117985

No podle meho ma pravdu pani Alena , dosly vam argumenty a tak uz pouze reagujete slovy jako sam jste kram a tak podobne.

+1/−1
20.7.2015 14:52

J75a33n 15L62i27s46a 4751371657364

Mýlíte se, poděkoval jsem za diskuzi a vy jste me na oplátku obvinil z demagogie. S Alenou jedno těsto, tak se chytněte za ruce s hurá ke světlým zítřkům, přátelé.

+1/0
20.7.2015 14:55

A48l75e11n51a 96F15i62r26s14t40o24v75a 2657394560777

zapoměl jste na hloupé slovní hříčky. Ale pardon - v Tom jste mistr přeci jenom vy ;-D

0/−1
20.7.2015 14:52

A85l35e52n94a 95F29i32r47s20t95o30v29a 2547874630987

Ale vznikly, Liso, vznikly. Což takhle Švýcarsko?

+1/−1
20.7.2015 14:38

P13e11t22r 75Š71i23k37ý54ř 2227725187695

To se panu Lisovi nehodi do kramu :-)

0/−1
20.7.2015 14:42

J83a10n 66L74i16s49a 4591501837704

Ale sám jste krám.

+1/0
20.7.2015 14:43

P39e28t52r 63Š40i11k83ý42ř 2707255767255

To je panecku argument na vasi nepresnost . :-)

0/−1
20.7.2015 14:44

A72l64e27n80a 15F72i96r96s81t33o20v61a 2627204380547

no neříkala jsem to, přiblblé slovní hříčky - zřejmě se chystá zmizet! ;-D

0/−1
20.7.2015 14:48

J23a15n 38L23i24s41a 4711921327184

Ano, hodlám, poděkoval jsem za diskuzi, což je něco, co neumíte a nepotřebujete, jako každý lhář a hulvát.

+1/0
20.7.2015 14:53

A81l36e69n78a 11F92i92r68s36t12o57v35a 2437864530857

vy jste tomu říkal diskuze. Ja ne. A za vaší polemiku založenou pouze na překrucování, bez faktů a argumentů děkovat nikdy nebudu. To se nedočkáte.

+1/−1
20.7.2015 14:55

J88a15n 18L89i10s30a 4711381297644

... jako každý lhář a hulvát. Debata byla akademická co by kdyby. Ovšem když neznáte rozdíl mezi pojmy měna a ekonomika a vážete páté přes deváté, několikrát jsem vám naznačil a to velmi slušně, že jste poněkud pomalejší a ne zcela přesně informovaná. Pak se vám to samozřejmě jako překrucování nutně jevit musí.

+1/0
20.7.2015 14:59

J86a63n 10L40i92s34a 4571961897694

Ano, jako důsledek válčení trvajícícho století.

+1/0
20.7.2015 14:42

A37l12e32n27a 68F92i82r36s96t87o71v51a 2697374520657

no však Evropa válčila také století, než vznikla nejdříve Montánnská Unie, potom EHS a nakonec EU po Lisabonské smlouvě.

Kdyby to byli Helvéti zabalili hned v prostředku po Napoleonovi, Švýcarsko by dnes nebylo, resp. by patřilo z třetiny Francii, z třetiny Rakousku a zbytek Německu.

0/0
20.7.2015 14:47

A84l41e17n61a 64F40i59r46s15t38o67v95a 2187334760457

ale oni hlasovali, spojili staré kantony s novými kantony a vytvořili Schweizerische Eidgenossenschaft, neboli Švýcarské spřísežnictví. Čili žádný národní stát, nýbrž spřísežnictví jednotlivých samostatných kantonů.

0/0
20.7.2015 14:50

J95a82n 58L86i82s89a 4311161467444

To neřešte, tento osud EU nečeká. To je jediná jistota, kterou Evropa naštěstí má.

+1/0
20.7.2015 14:51

A41l40e91n45a 93F72i86r36s48t25o89v38a 2147964510857

v Tom s vámi souhlasím.

0/0
20.7.2015 14:54

A21l39e34n85a 27F72i20r36s54t85o78v64a 2817934200107

Souhladím v případě Evropy, ale u Česka už bych si tak jistá nebyla. Nakonec skončí třeba v Rusko-Čínské Allianci. Mimochodem si to zde jeden z vašich diskuzních kolegů přál. Prý raději, než EU. Tak dobrou chuť.

0/−1
20.7.2015 14:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.